Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

AS350 B2 LA SHERIFFS

Gracz
  • Postów

    238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana AS350 B2 LA SHERIFFS w dniu 11 Lipca 2021

Użytkownicy przyznają AS350 B2 LA SHERIFFS punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AS350 B2 LA SHERIFFS

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (9/14)

  • Well Followed
  • To już rok!
  • Mówca
  • Raczkujący
  • Dusza towarzystwa

Najnowsze odznaki

880

Reputacja

  1. kuwra skont to TAkie Fajne
  2. AS350 B2 LA SHERIFFS

    BRODY

    oddam sb za takie @baryyydaj mi to
  3. Federal Aviation Administration Regulations. CHAPTER - I Federal Aviation Administration, Department of Transportation Subchapter I - Definitions and General Requirements 1.1 General Definitions Dla celów tego spisu osoba nazwana “Pilotem” jest dowolnym operatorem statku powietrznego poruszającego się na terenie Stanów Zjednoczonych. Dla celów tego spisu osoba nazwana “Co-Pilotem” jest dowolnym drugim operatorem statku powietrznego poruszającego się na terenie Stanów Zjednoczonych. Dla celów tego spisu osoba nazywana “Instruktorem Lotu” odnosi się do określenia na dowolną osobę uprawnioną do edukowania uczących się pilotów. Akredytacja musi pozostać wydana przez FAA. Dla celów tego spisu osoba nazwana “Student Lotnictwa” odnosi się do pilotów uczących się lotnictwa pod okiem akredytowanych biznesów oraz osób, aspirujących do uzyskania Licencji Pilota. Dla celów tego spisu dokument nazwany “Licencją Pilota” odnosi się do wszystkich możliwych licencji pilota wydanych przez Federalną Administrację Awiacji po pomyślnym zakończeniu egzaminów w w/w agencji. Dla celów tego spisu rzecz nazwana “Statkiem powietrznym” odnosi się do każdego statku powietrznego zdolnego do utrzymania jednej lub więcej osób w powietrzu. Dla celów tego spisu czynność nazywana “Lotem” określa jakikolwiek ruch samolotu podczas którego obecny jest w maszynie pilot lub/i co-pilot. Dla celów tego spisu obszar nazywany “Przestrzenią Powietrzną” odnosi się do wszystkich miejsc dozwolonych jak i niedozwolonych dla przeciętnego pilota gdy ten porusza się w powietrzu. Dla celów tego spisu obszar nazywany “Ograniczoną Przestrzenią Powietrzną” odnosi się do wszystkich miejsc niedozwolonych dla przeciętnego pilota gdy ten porusza się w powietrzu. Są to obszary objęte permanentnymi TFR, takie jak; bazy wojskowe, więzienia federalne, stanowe i hrabstwa. Poruszać w nich mogą się jedynie autoryzowane statki powietrzne. Dla celów tego spisu miejsce określane “Lotniskiem” odnosi się do wszystkich miejsc przeznaczonych do: lądowania, startowania, taxi oraz przechowywania statków powietrznych. Dla celów tego spisu biznes określany “Szkołą Lotnictwa” odnosi się do akredytowanego przez FAA biznesu, który może zapewniać usługi nauki lotów w formie praktycznej jak i teoretycznej oraz pobierać z tego tytułu honorarium. Dla celów tego spisu regulacja określana jako “MSA” odnosi się do Minimalnej Bezpiecznej Wysokości w aktualnej przestrzeni powietrznej narzuconej przez FAA. Jedyna możliwość naruszenia MSA jest lądowanie, startowanie lub uzyskanie specjalnego pozwolenia. Dla celów tego spisu zakaz określony jako “TFR” odnosi się do Tymczasowych Restrykcji Lotu nad danym terenem. Nałożony on może zostać przez autoryzowaną przez FAA agencję lub organizację. Dla celów tego spisu czynność komunikacji za pomocą “CTAF” odnosi się do Potocznych Częstotliwości Ogłaszania lotu poprzez które samoloty w powietrzu jak i na ziemi mogą porozumiewać się za Souther SA Center oraz innymi samolotami za pomocą nasłuchiwania częstotliwości. ((Grupa ATC-FAA)) Dla celów tego spisu słowo “Mayday oraz Emergency” odnoszą się do słów używanych przez statki powietrzne w powietrzu, które napotkały na sytuację awaryjną która zmusza ich do podjęcia natychmiastowych działań. (Pożar, wypadek medyczny na pokładzie, inne.) Dla celów tego spisu statek powietrzny określany “Helikopterem” odnosi się do statku powietrznego o napędzie silnikowym, wyposażony w obracające się w płaszczyźnie poziomej śmigło, z możliwością startowania i lądowania tylko pionowo. Dla celów tego spisu statek powietrzny określany “Samolotem” odnosi się do maszyny latającej o nieruchomym płacie nośnym i napędzie silnikowym, z możliwością lądowania tylko poziomo. 1.2 General Requirements Masz co najmniej 16 lat w przypadku nauki helikopterów oraz samolotów, 14 w przypadku balonów i szybowców Potrafisz pisać, czytać oraz rozumiesz angielski Posiadasz ważny certyfikat medyczny o braku przeciwskazań do pilotażu statku powietrznego ((niewymagany OOC, aczkolwiek mile widziany.)) ((OOC: - co najmniej 50 godzin na serwerze, brak rażącej historii kar)) SUBCHAPTER II - Air Traffic and General Operating Rules 2.0 Celem ów spisu jest skompletowanie regulacji oraz zasad operowania statku powietrznego w przestrzeni powietrznej Stanów Zjednoczonych. Jakiekolwiek złamanie lub nagięcie tych zasad może wiązać się z poważnymi sankcjami finansowymi na pilota, lub jego pracodawcę. Wszelakie zażalenia składać do biura FAA terenowego w Los Santos zlokalizowanego w LSIA. ((PW Forum.)) 2.10 MSA (Minimum Safe Altitude) - Każdy pilot operujący statek powietrzny na terenie Stanów Zjednoczonych winien jest przestrzegać zasad Minimalnej Bezpiecznej Wysokości lotu. Każdego obowiązujące wysokości to: (a) Wszędzie. Co najmniej 500 stóp nad najwyższym punktem trasy, chyba że w przypadku awarii silnika, przystąpienie do lądowania awaryjnego bez stwarzania zagrożenia dla osób lub własności na ziemi. (b) Nad zaludnionymi obszarami. Nad zaludnionymi obszarami miasta, miasteczka, wioski, lub jakimkolwiek nagromadzeniu osób co najmniej 500 stóp nad najwyższą przeszkodą w okrężnym obrębie 1,000 stóp. (c) Nad innymi niż zaludnionymi obszarami. Wysokość co najmniej 500 stóp nad ziemią, poza otwartą wodą i spontanicznie zaludnionymi obszarami. W takich przypadkach statek powietrzny powinien być operowany nie bliżej, niż 500 stóp do jakiejkolwiek osoby, pojazdu, statku, budynku czy struktury. (d) Helikoptery ze względu na swoją specyfikę pracy. Wysokość co najmniej 400 stóp nad najwyższym punktem w obrębie 500 stóp, jedynymi wyjątkami od tej reguły są; Helikoptery ratunkowe, lądujące lub zniżające się blisko do ziemi lub zbliżające się do przeszkody z zachowaniem czujności w celu ratowania czyjegoś zdrowia, życia lub mienia. Helikoptery wykonujące pokazy nad zamkniętą przestrzenią powietrzną oraz naziemną, po ówczesnej autoryzacji przez FAA. Helikoptery ratunkowe, agencji egzekwujących prawo mogą w czasie sprawowania obowiązków służbowych operować na wysokości 300 stóp nad najwyższą przeszkodą w obrębie 500 stóp. 2.15 CTAF (Common Traffic Advisory Frequency) - Każdy pilot operujący na terenie Stanów Zjednoczonych powinien ogłaszać swoją obecność oraz zamiary za pomocą CTAF. ((Zgłoszenie wszystkiego za pomocą radia IC w grupie ATC-FAA)) Pilot, lub Student Pilot powinien zgłosić następujące czynności na w/w częstotliwości; (a) Start, lądowanie, kierunek, pas, wysokość, (b) Taxi z/do pasa, terminalu, hangaru, (c) Planowaną trasę przelotu, (d) Informować o zmianach w kursie wraz z wysokością, (e) Możliwy kurs kolizyjny z innym statkiem powietrznym, (f) Podejrzane zachowanie innego statku powietrznego, (g) Jakąkolwiek sytuację awaryjną we własnych słowach lub przy pomocy “Mayday” 2.20 TFR (Temporary Flight Restrictions) - Każdy pilot operujący na terenie Stanów Zjednoczonych powinien przed swoim lotem zapoznać się z aktywnymi TFR's dla rejonów w których będzie przebywać, w przypadku naruszenia TFR statek powietrzny może zostać przechwycony przez autoryzowaną agencję rządową. (a) Agencja wyda Notę do Pilotów (NOTAM - Notice to Airmen) wyznaczając obszar w którym TFR ma swoje zastosowanie oraz określi zagrożenie lub czynniki wymagane do jego wywołania, kiedykolwiek stwierdzą iż jest to potrzebne w sprawie- (1) Ochrony osób i mienia na ziemi lub w powietrzu przed zagrożeniem związanym z incydentem na ziemi; (2) Zapewnienie bezpiecznego środowiska dla pracy służb pierwszego reagowania lub ratunkowych statków powietrznych; (3) Zapobiec niebezpieczniemu zgromadzieniu gapiów oraz innych statków powietrznych nad incydentem lub wydarzeniem, które może generować duże zainteresowanie ze strony publiki (b) W przypadku wydania TFR żaden statek powietrzny nie może operować na wyznaczonym terenie chyba, że są to statki służb ratunkowych. (c) Agencje rządowe z zadaniami ratunkowymi oraz agencje egzekwujące prawo mają pozwolenie na nadawanie trzydziestominutowego TFR poprzez komunikację z ATC w przypadkach: (1) Poważnych katastrof na lądzie, które zagrażają ruchowi lotniczemu (Pożary, aktywny strzelec i inne.), (2) Poważnych katastrof na lądzie, którym zagraża ruch lotniczy (Sytuacje Haz-Mat i inne) (d) Agencja rządowa z zadaniami ratunkowymi lub agencje egzekwujące prawo mogą zamknąć obszar o dowolnym rozmiarze, jeśli sytuacja tego wymaga. 2.25 Collision Avoidance - Każdy pilot operujący na terenie Stanów Zjednoczonych winien używać dostępnych instrumentów oraz zmysłów na pokładzie swojego statku powietrznego w celu uniknięcia kolizji z innym statkiem powietrznym. W przypadku zagrożenia kolizją Pilot winien zgłosić swój callsign, określić statek powietrzny z którym jest zagrożony kolizją a następnie go wywołać podając jego przybliżone położenie, wysokość oraz jeśli możliwe - charakterystyczny punkt widokowy. 2.30 Use of Transponder and TCAS - Każdy pilot operujący na terenie Stanów Zjednoczonych powinien przed swoim lotem wpisać kod przyznany mu przez ATC do swojego transpondera w celu ułatwienia zlokalizowania go podczas jego operacji na płycie lotniska oraz w przestrzeni powietrznej. (( Ustawienie /v gps będąc na duty ATC-FAA, wasz callsign jest zarówno waszym numerem bocznym, tj. jeśli startuję statkiem powietrznym z oznaczeniem - N971LS wpiszę komendę /v gps N971LS. Traktujcie to również jako uproszczony TCAS)) 2.35 Careless or reckless operation of an Aircraft - Każdy pilot operujący na terenie Stanów Zjednoczonych powinien upewnić się iż nie przelatuje on blisko budynków, ludzi, zbiorowisk czy innych sytuacji w których warunki wywołane przez pilota stworzyłyby zagrożenie dla osób lub mienia na ziemi lub w powietrzu. (a) Operowanie statkiem powietrznym w celach nawigacji w przestrzeni powietrznej. Żadna osoba nie może operować statku powietrznego w nieostrożny lub nierozważny sposób czyli zagrażając osobom lub mieniu. 2.40 Alcohol or drugs - Każdy pilot operujący na terenie Stanów Zjednoczonych powinien przed swoim lotem upewnić się, iż nie zażywał on alkoholu, narkotyków lub leków, które mogłyby zaburzyć jakkolwiek jego tok rozumowania, wizję czy inne zmysły oraz zdolności do podejmowania decyzji w ostatnich 24 godzinach. Każda osoba aresztowana przez jakąkolwiek agencję za DUI powinna natychmiastowo zgłosić się do FAA. Poruszanie się statkiem powietrznym pod wpływem jakiegokolwiek środka jest przestępstwem federalnym. 2.45 Registration and tail numbers - Każdy pilot operujący na terenie Stanów Zjednoczonych musi poruszać się zarejestrowanym statkiem powietrznym. Numer rejestracyjny statku powietrznego jest unikalnym numerem przypisanym do tego jednego statku powietrznego, wyświetlanego na tylnym ogonie statku z obu stron. Rozpoczyna się on z litery "N" a kończy dowolnie, pomijając zarejestrowane już numery. Poruszanie się niezarejestrowanym statkiem powietrznym jest zabronione i surowo karane z poziomu prawa federalnego. ((Po zakupie statku powietrznego należy zarejestrować go przy pomocy wniosku na forum, po zaakceptowaniu rejestracji zostaniecie powiadomieni, a dowolny członek administracji zmieni numer skryptowych tablic rejestracyjnych na wasze wymarzone. W przypadku dublującej się tablicy - wnioskujący zostanie poproszony o zapewnienie innego numeru.)) (a) Rejestracja statków powietrznych odbywa się oficjalnymi kanałami FAA, zgodnie z poniższymi zasadami; (1) Numer musi rozpoczynać się na literę "N", z trzema dowolnymi cyframi w środku oraz dwiema dowolnymi, kończącymi literami. Przykład: N971LS (2) Każdy statek powietrzny agencji egzekwującej prawo, walczącej z pożarami, czy ratunkowej musi zostać zarejestrowany z kończącym oznaczeniem tejże agencji. Przykład, LSPD: N971PD, LSSD: N971SD, FD: N971FD itd. (b) Status MEDEVAC przysługuje statkom powietrznym zarejestrowanym na agencje rządowe lub autoryzowane organizacje, aby statek powietrzny skorzystał z tego przywileju musi on przed podaniem swojego call-signu zgłosić sytuację wymagająca MEDEVAC. Przykład: MEDEVAC N951SD, lot-- 2.50 Restricted and prohibited areas. - Obszary na których poruszanie się jest zabronione i może być karane z regulacji FAA jak i Penal Code danego stanu. (a) Żadna osoba nie może operować statkiem powietrznym w obszarach zabronionych (wymienionych poniżej) przez restrykcję, chyba, że osoba posiada zgodę agencji używającej przestrzeni powietrznej lub FAA. (1) Więzienie stanowe Boolingbrooke, (2) Fort Zancudo, chyba, że po uzyskaniu zgody, (3) 2.500 stóp od najbliższego pasa, chyba, że w trakcie lądowania (4) Elektrownia Palmer-Taylor, (5) Farma wiatraków, (6) Nad helipadami, chyba, że w trakcie lądowania 2.55 Flight Schools - regulacje dotyczące szkółek lotu. Każda szkoła lotu winna priorytetyzować życie, zdrowie oraz mienie osób na ziemi jak i w powietrzu, jednocześnie przekazując wiedzę dotyczącą lotnictwa, regulacje oraz przekładać to wszystko na praktykę. (a) Żadna osoba nie może operować jako certyfikowana szkoła pilotażu bez, lub w naruszeniu certyfikatu szkoły pilotażu, (b) Szkoła musi posiadać plan treningowy wraz z materiałamy zatwierdzonymi przez Federal Aviation Agency, (c) Szkoła musi posiadać conajmniej jednego certyfikowanego instruktora pilotażu licencjonowanego przez Federal Aviation Agency, (d) Szkoła powinna przekazywać poniższe informacje teorytyczne: (1) Budowa statku powietrznego, (2) Zachowanie statku powietrznego w powietrzu, zjawiska towarzyszące im, (3) Instrumenty w kokpicie, (4) Procedury komunikacji z ATC, (5) Federalne Regulacje, (6) Działanie i użycie transpondera wraz z TCAS, (e) Szkoła powinna przekazywać poniższe informacje praktyczne: (1) Zachowanie statku powietrznego w powietrzu i na ziemi, (2) Procedury komunikacji z ATC, (3) Federalne Regulacje, (4) Pozorowane lądowanie z usterką 2.60 Sytuacje wyjątkowe, nadanie statusu "Mayday" - Każdy pilot operujący na terenie Stanów Zjednoczonych w przypadku jakiejkolwiek usterki, pożaru, medycznej sytuacji, lub jakiejkolwiek innej sytuacji zagrażającej zdrowiu, życiu lub mieniu na ziemi lub w powietrzu zobowiązany jest do zgłoszenia ów meldunku. Po nim ATC udzieli odpowiednich narzędzi oraz zasobów do bezpiecznego posadzenia maszyny na ziemi. Po zgłoszeniu komunikatu o sytuacji wyjątkowej należy; (a) Zgłosić sytuację do reprezentanta FAA, czy to poprzez e-mail, telefon lub jakąkolwiek inna formę komunikacji. ((#Wolacz na discord, @FAA Staff)) (b) Udokumentować warunki sytuacji wyjątkowej, w przypadku usterki, pożaru lub problemu z statkiem powietrznym przekazać go do ekspertyzy.
  4. Bo na serwerze nie istnieje wiezienie, poza tym skryptowym, a tam zazwyczaj zadnej interakcji nie zastanies 🙂
  5. japa jak ty prendeusz jests najwiekszyu eseksiarz na sewrisie xdddd
  6. Frakcja trafia w sprawne rączki @st6zzy po śmierci mojej postaci, pozdrawiam serdecznie każdego grajka oraz dziękuję za grę pod gangiem ze swojej strony wszystkim uczestnikom jak i osobom trzecim, które nawiązały z nami interakcje.
  7. ot, cala tajemnica ile godzin ma teddy na klimaciku - wystarczy wejsc w profil lol (teddy, jakby co to w lewym dolnym rogu jest takie cos jak "zamknij komputra" lepiej wylacz na noc, bo mama sie zdenerwuje ze duzo pradu pobierasz...)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin