Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

koczubedze

Gracz
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. K4L3K polubił odpowiedź w temacie przez koczubedze w [GRA/Nick Playboylostyy i Mixer] Koczubedze   
    Link do Twojego konta globalnego: https://forum.v-rp.pl/profile/8433-koczubedze/?tab=node_vrp_VibeProfileTab
    Nazwa postaci na którą nałożono karę: Taylor Ford
    Rodzaj kary: (AJ/blokada/ban, itp.) AJ
    Powód nałożenia kary: VDM
    Członek ekipy nakładający karę: @PlayboyLostyy oraz @Mixer
    Wyjaśnienie sytuacji: Siema ogólnie dostałem AJ za VDM pomimo tego że to nie ja kierowałem pojazdem który przyczynił się do tego bardzo złego czynu. Pojazd był mój to prawda, dałem kierować koledze (wtedy zaufanemu) i poszedłem z/w do kibelka. Gdy wrociłem, pojazd stał na parkingu mega mall a mojego kolegi w nim nie było. Napisałem do niego na DC i on o wszystkim mi powiedział, powiedziałem mu że bardzo źle zrobił. Po kilku sekundach opuściłem serwer. Teraz gdy sprawdzałem swój profil zauważyłem kare nadaną przez ciebie. Jak mówiłem ja nie prowadziłem pojazdu.
    Ewentualne screeny/świadkowie: BRAK

    Namiar na kolege: @Matussek Zrobił to na postaci Albert Marshall
     
  2. koczubedze polubił odpowiedź w temacie przez wuuu w [GRA/Nick Playboylostyy i Mixer] Koczubedze   
    Mimo tego, że od AJ poniżej 120 minut nie apelujemy, tak w tym przypadku faktycznie doszło do pomyłki. Kara zostanie zdjęta i nadana prawidłowej osobie
  3. koczubedze polubił odpowiedź w temacie przez shoqcounter w fucc da hxe (prod. keith)   
    **13/10/2023 o godzinie 11:15 na kanale Keith'a M pojawil sie nowy beat, o tytule "fucc da hxe" czy to nawiazanie do pewnej popularnej producentki? Niestety Keith nie rzuca ksywkami. W nowym beacie brzmienie jest jeszcze bardziej dosadne niz w poprzednij beatach tajemniczego producenta, czy ma to cos wspolnego z dzisiejsza data? Osoby sledzace Keith'a wiedza ze z kazdym nowym beatem na LifeInvaderze pojawia sie nowy wpis producenta, po mimo ze producent jest totalnym undergroundowcem zaskakuje nas swoim stylem, jak i jakoscia beatow, czy Keith to alter ego jakiegos producenta? Czy Keith jest zwiastunem nowej ery w Trapie? Po wpisach Keitha latwo jest zauwazyc ze producent jest blisko powiazany z Roznymi Kreaturami i Heartagramami, Moze Keith utozsamia sie jako Zmora ktora bedzie nekac topowych artystow. **

     
     
  4. koczubedze polubił odpowiedź w temacie przez shoqcounter w H8 U (no matter) prod. Keith Da Artist   
    **11/10/2023 O godzinie 16 15 Na kanale Keith Da Artist pojawil sie nowy beat pt" H8 U (no matter)" w beacie mozna uslyszec Gitary elektryczne jak i synch w klipie widac dwie nagie kobiety razem z Heartagramami czy to moze byc jakies nawiazanie? Co to moze oznaczac, lub czy jest to scisle powiazane z nowym producentem?**

     
    **Nie znamy tozsamosci Keith'a. Kim on jest? Skad sie wzial? Czy ma zamiar sie wyjsc z podziemia? Zapewne odpowiedz otrzymamy wkrotce...**
  5. koczubedze polubił odpowiedź w temacie przez ktosik... w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    W dniu dzisiejszym rezygnuję z rangi oraz funkcji opiekuna strefy. Dzięki za ten czas, powodzenia!
  6. koczubedze polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #52: Design update!   
    Siema!
    Mamy przyjemność ogłosić, że nadszedł czas na spore zmiany! Przez ostatni miesiąc nasi developerzy szykowali dla Was dużą aktualizację po której poznacie VIBE całkowicie z nowej strony. Wszystko dlatego, że skupiliśmy się przede wszystkim na zmianach wizualnych serwera, ale nie tylko, ponieważ przychodzimy do Was również z całkowicie nowym systemem. Rzućcie okiem poniżej, aby poznać szczegóły! Czekamy również na Wasz feedback i mamy nadzieję, że pozytywnie przyjmiecie te zmiany!
    Nowy HUD i nie tylko.... Prezentację zaczniemy od największej części nadchodzących zmian. Tym razem zajęliśmy się szczególnie kwestią wizualną. Podjęliśmy się zadania ujednolicenia całego interfejsu użytkownika, który widnieje na Waszych ekranach przez większość rozgrywki. Chcieliśmy, aby był bardziej przyjazny i przyjemny dla oka. Pozwólcie, że po kolei omówimy wprowadzoną aktualizację wizualną.
    Startujemy od omówienia górnego prawego rogu naszego ekranu. Gruntowanie przerobiliśmy tę część ekranu. Nowy HUD jest przede wszystkim minimalistyczny i utrzymany w kolorystyce monochromatycznej z elementami prześwitującymi. Co do informacji, które znajdziecie w tej części ekranu, nic się nie zmieniło. Standardowo będzie to posiadana przez Waszą postać gotówka, aktualne duty oraz czas na nim spędzony i Wasze ID. Z nowości dodaliśmy w tym miejscu nick IC aktualnie ogrywanej przez Was postaci oraz adnotacje związane ze zmianami w jej portfelu. Przy każdorazowej aktualizacji stanu waszej gotówki, pod informacją ile jej posiadacie, zostanie wyświetlony monit informujący, jaka dokładnie jest to zmiana.
    W prawym dolnym rogu mamy nowy, zliftingowany prędkościomierz. W tej kwestii postanowiliśmy wrócić klimatem do tego, co starsi gracze mogą pamiętać sprzed około roku, lecz w znacznie unowocześnionej i usprawnionej odsłonie. Dodaliśmy także kilka ikonek informujących Was m.in. o stanie Waszego pojazdu (ikonka check engine podświetli się, gdy hp pojazdu spadnie poniżej 60% maksymalnego) czy włączonych aktualnie światłach. Nowe ikonki poinformują Was także o nieprawidłowym poziomie oleju w silniku lub temperaturze silnika - lecz aktualnie należy je traktować bardziej jako ciekawostkę, a nie w pełni działający element gry.
    Kolejnym elementem zmian jest kompas. Jest to jednak zupełna nowość, ponieważ poza dostosowaniem go do reszty GUI podjęliśmy się odwzorowania prawdziwego, działającego kompasu i... tak, udało się! Od teraz oczy wszystkich będzie cieszyć kręcąca się tarcza ze strzałką! Ważną zmianą w działaniu tego elementu jest to, że wskazywany kierunek nie jest zależny już od kierunku patrzenia naszej postaci, a rotacji kamery gracza! Na tarczy kompasu zobaczycie literowe oznaczenie kierunku, a dla tych bardziej wymagających jest możliwość odczytania dokładnej rotacji — każda z kresek, znajdująca się na tarczy to 5 stopni geograficznych. 
    Z dodatkowych zmian wizualnych z pewnością zauważycie odświeżony wygląd ofert, monitu informującego o statusie AFK, ekranów ze wskazówkami informujących Was o niektórych aktywnościach czy całkowicie przerobionego scoreboardu. Dodatkowo usprawniono progressbary - od teraz wszystkie będą wyglądać jak te przy aj/bw.

    Zaawansowany opis postaci — examine Nadchodząca aktualizacja wprowadza też system, który był wyczekiwany przez sporą część z Was, mianowicie system zaawansowanych opisów postaci — examine. W tym celu udostępniamy Wam komendę /examine, która uruchamia edytor Waszego opisu wraz z podglądem. Wspomniany edytor został wyposażony w dodatkowe możliwości zarządzania tekstem, abyście jeszcze bardziej dopracować opis i wyróżnić elementy, które są szczególnie ważne. Druga komenda jest bliźniaczo podobna do pierwszej: /examine [id]. Po jej wpisaniu zostanie wyświetlone okno z opisem podanego przez nas gracza, który znajduje się w pobliżu. Możecie posiadać opis zawierający 1536 znaków. Dla graczy premium ta liczba wzrasta aż do 4096!

    Nowy system tatuaży Kolejnym systemem, który uległ zmianom jest system tatuaży. Postanowiliśmy zrobić kompleksowy rework całości systemu, co pozwoliło na jego znaczne usprawnienia. Przygotowaliśmy specjalny kreator wraz z panelem wyboru tatuaży i miejsc ich wykonania. Interfejs ten jest Wam już dobrze znane z systemu barbera. Dodatkowo udostępniamy możliwość łatwego usunięcia konkretnego tatuażu, w tym celu należy udać się do pracownika kliniki medycznej.

    Pomniejsze zmiany Dodano komendę /worek [id], która pozwala założyć graczowi worek na głowę (gracz z założonym workiem ma kompletnie czarny ekran, nie widzi minimapy, nazw ulic, a wszystkie nicki na czacie wyświetlane są jako "nieznajomy") Gracz wrzucony do bagażnika otrzymuje taki sam efekt jak przy komendzie /worek [id] Komenda /worek [id] pozwala również na oddychanie w dymie utworzonym przez granaty BZ i łzawiące Poprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu z edytora przyczepianych przedmiotów obiekt zostawał na naszej postaci Poprawiono błąd, który powodował, że podczas przechodzenia przez interior usuwała się animacja (oznacza to w praktyce, że teraz przechodząc przez interior z tarczą balistyczną, animacja nie zniknie) Naprawiono freeze animacji typu idź, aparat itd. Naprawiono spadanie z drążka do ćwiczeń Poprawiono usterki z kolizją i freezem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce Poprawiono błąd, który powodował, że pojazdy niekorzystające z stancera crashowały grę przy użyciu /o tuning Poprawiono błąd, który powodował, że synchronizacja pojazdów nie wykonywała się po stronie klienta Poprawiono panel garderoby grup Garderoba obsługuje teraz czapki, kolczyki i okulary Garderoba posiada teraz obrotową kamerę, podobnie jak sklep z ubraniami Garderoba przenosi gracza do garderoby, co oznacza, że inni gracze nie będą mogli już wejść w kadr i przesuwać nam postaci podczas zakupów Usunięto przycisk od edycji zestawu ubrań — od teraz wystarczy po prostu kliknąć nazwę, by go podejrzeć i edytować Menu interakcji i ekwipunek nie będą się już otwierać jeśli jesteśmy w trakcie korzystania z innego okna CEF typu edytor obiektu, czat itd. Poprawiono edycję cen w magazynach, od teraz ceny zapisują się poprawnie Zapisywanie cen w magazynach nie wymaga już rangi lidera, a odpowiednio nadanej permisji pozwalającej na ich modyfikację Dodano maksymalną cenę sprzedaży produktu Dla wszystkich istniejących produktów ustawiono maksymalną cenę jako obecną cenę minimalną + 25% Poprawiono błąd, który powodował, że była możliwość ustawienia ceny poniżej ceny minimalnej Poprawiono komunikaty związane z przerwaniem: malowania pojazdu, montażu tunningu/stancera i naprawy pojazdu Poprawiono i dodano dodatkowe zabezpieczenia przy /o wizytowka [id] Dodano monit informacyjny przy /report informujący o komendach /fix pos, /fix bw, /fix look Poprawiono bug powodujący blokowanie się części gry, jeśli niedezaktywowano focusa z pola w formularzu Usprawniono i dodano obsługę gamepada do systemu afk Zmniejszono ceny obiektów na serwerze o 15% (opcja zakupu za gotówkę IC) Dodano możliwość kupna obiektów przez biznesy automatycznie bez ingerencji opiekuna za stałą cenę $200 za obiekt Dodano nowe doładowania punktów w vShop Dodano usługę zmiana nicku postaci Dodano usługę zmiana tożsamości postaci Dodano usługę unikalny przedmiot doczepialny Dodano usługę usunięcie kar systemowych Dodano usługę paczka obiektów XS - 20 obiektów Zwiększono ilość obiektów oferowanych przez paczkę XL 400 -> 500 Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 27.08.2022, sobota), godz. 4:00 Credits:
    hud, examine, tatuaże, speedometer, kompas, wskazówki, scoreboard, progressbary, afk - @KoruS
    tatuaże, examine, worek, maski p.gaz, garderoba, bugfixy, radia, panel i ceny maksymalne - @MyNick
    vShop - @Toyer
    oferty - @mafineeek
    obsługa gamepada - @csskrouble
  7. koczubedze polubił odpowiedź w temacie przez mainslime w 135 S/S PIRU   
    I Dne seen 2 many of my niggaz n a casket 😈


     

  8. koczubedze polubił odpowiedź w temacie przez mainslime w 135 S/S PIRU   
    blood or die, we outside killing da oppz 🅱️🅱️
     



  9. mainslime polubił odpowiedź w temacie przez koczubedze w 135 TRELL - 135 OPPS (HITTAWAYK, GRAPEK)   
    **Rocky po tym jak zobaczył kawałek ziomeczka z osiedla zostawił mu pozytywną ocenę**
  10. koczubedze polubił odpowiedź w temacie przez mainslime w 135 TRELL - 135 OPPS (HITTAWAYK, GRAPEK)   
    **Dzisiejszego dnia pojawił się diss kierunkowany na grupy gangowe bardziej znane jako CRAZY TOWN SATANS/ HITTA WAY oraz BABY LOCS GRAPE STREET CRIPS, obrażających ich członków jak i zmarłych niedawno, jak i samego rapera Baby Trouble.**
    **Społeczność powinna być lekko zszokowana słowami rapera który dopiero co zaczął swoją przygode z rapem.**
    **Jak i policja powinna też być lekko tym zainteresowana jak i nim samym, raper mógł się przyznać do strzelanin w mieście do innych członków gangu.**
     
    (napisy on, 2160 4k polecam mam nadzieje że będzie fun!!)
  11. koczubedze polubił odpowiedź w temacie przez Iceman54 w 135 S/S PIRU   
  12. kiemon polubił odpowiedź w temacie przez koczubedze w Rocky Clin - Death   
    **W godzinach popołudniowych dnia 01.12.2021 na serwerach streamingowych pojawiła się pierwszy utwór artysty działającego pod pseudonimem Rocky Clin, która nosi nazwę Death.**
         
     
     
  13. Flafi polubił odpowiedź w temacie przez koczubedze w Rocky Clin - Death   
    **W godzinach popołudniowych dnia 01.12.2021 na serwerach streamingowych pojawiła się pierwszy utwór artysty działającego pod pseudonimem Rocky Clin, która nosi nazwę Death.**
         
     
     
  14. szczurek1056 polubił odpowiedź w temacie przez koczubedze w Rocky Clin - Death   
    **W godzinach popołudniowych dnia 01.12.2021 na serwerach streamingowych pojawiła się pierwszy utwór artysty działającego pod pseudonimem Rocky Clin, która nosi nazwę Death.**
         
     
     
  15. Moldas polubił odpowiedź w temacie przez koczubedze w [HP] Pacos Locos 13   
    Nick postaci: Diego Baca Discord: toja#1723 Czy wyrażasz zgodę na FCK/FCJ Twojej postaci jeżeli lider organizacji uzna to za konieczność? Tak  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin