Skocz do zawartości

kiemon

Premium Gold
  • Ilość treści

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnio

10 obserwujących

Informacje Dodatkowe

  • Discord
    kiemon#8245

Ostatnio na profilu byli

2993 wyświetleń profilu

kiemon's Achievements

  1. **Little zdecyduje się na kroki wykluczające Carmella B oraz NIKSY z projektu Flair Force oraz zapewni, że nie będzie mieć z nimi nic wspólnego.**
  2. **Fuzzy podpisało współpracę ze stacjami benzynowymi Xero które mają swoje stacje między innymi w Los Santos, Paleto Bay i Harmony. Głównym celem, a napewno jednym z nich było poszerzenie horyzontów spółki - co warto zaznaczyć - napoje Fuzzy są od sprzedawane właśnie na tych stacjach dla każdego. Warto wspomnieć że stacje Xero to jeden z większych dystrybutorów San Andreas.** **Owocem współpracy na linii Fuzzy x Xero okazał się być konkurs organizowany właśnie przez Fuzzy przy partnerstwie z dwiema innymi spółkami DIGIBYTE oraz ERIS. Spółka Fuzzy ufundowała na rzecz konkursu kwotę w wysokości $100.000, spółka DIGIBYTE postanowiła dorzucić cegiełkę i zafundowała smartwatch męski lub damski, a ERIS model butów z najnowszej kolekcji prezentowany na zwiastunie w którym twarzą był Ronnie West.** ((kilk w konkurs)) **Gala Violent Fighting Federation rośnie w siłę a partnerzy federacji nie odpuszczają - podobnie jak Fuzzy które po raz kolejny zostało sponsorem tym razem siódmej edycji gali, ponownie pojawiając się na plakatach, bilbordach. Również konferansjer podczas konferencji wyczytywał Fuzzy jako głównego sponsora, a także podczas samej gali.** **Spółka poszła o krok dalej wychodząc ponad napoje typu Cola. Już od niedawna Fuzzy może się cieszyć nowo opracowanymi produktami jakimi jest linia napoi Fuzzy Vitamin. Wypuszczone zostały cztery odmiany napoi izotonicznych, każdy o różnym smaku i każdy ze zdjęciem oraz autografem znanych twarzy w Los Santos, głównie ze scen sportów walk VFF. Stąd możemy możemy zakupić Fuzzy Vitamin z motywem: Tomas Domino o smaku smoczego owocu, Ronnie West o smaku limonki, Vesper Andromeda o smaku granatu oraz Ayumi Amaya o smaku maliny. Napoje ukazały się we wszystkich lokalach w których do tej pory było sprzedawane Fuzzy Cola, w automatach m.in na gali VFF oraz wszystkich sklepach lokalnych 24/7. Warto wspomnieć też, że przy okazji współpracy na linii Fuzzy - Digibyte zostały dostarczone kolejne dwie lodówki z napojami, konkretniej do placówki Domino Fighting & Fitness oraz Soulja Fighting Club. Każdy z celebrytów zareklamował napój izotoniczny na swojej tablicy na LifeInvader, stąd grono odbiorców było napewno szerokie.** **Jakiś czas temu Fuzzy na swój profil wrzuciło fotografię przedstawiającą każdego z wyżej wymienionych celebrytów którzy mieli reklamować Fuzzy Vitamin poprzez swoje profile, a zdjęcie dopełniał napis "Coming Soon...". W dniu 15.11.2021 na profil wleciała taka sama fotografia, jednak z zakrytymi uczestnikami oraz tłem, a napis Coming Soon zamienił się na datę dnia następnego czyli 16.11.2021 - dokładnie tego dnia w godzinach popołudniowych Ronnie West jako pierwszy wstawił fotkę prezentującą Fuzzy Vitamin o smaku limonki. Spółce chodziło o zapewnienie większego hype'u nowym produktom jak i skłonienie konsumentów do teorii - co to może być.** **Zapowiedzi kolaboracji na linii Fuzzy x Stronzo mieliśmy już jakiś czas temu kiedy Quentin Little występował na bilbordach i szyldach promujących linie browarów. Tym razem spółki poszły o krok dalej i przy współpracy opracowali finalny produkt jakim jest smakowy browar wypuszczany pod logiem Stronzo i Fuzzy o smaku wiśni, a jego twarzą ponownie został Quentin Little.** Pomniejsze ruchy: 1. Fuzzy zainwestowało w pewną grupę grafików która opracowywuje dla nich wszelaką działalność plastyczno-graficzną w tym design butelek, puszek, logotypy, itd. 2. Każdy post na tablicy Fuzzy na LifeInvader jest promowany przy użyciu LI PRO. Ponadto dzięki LI PRO jest promowane Fuzzy Vitamin przez celebrytów. 3. Napoje Fuzzy znajdziemy w ogromnej większości lokali w Los Santos, ostatnio doszedł Cow's Burger.
  3. **Little boostuje i udostępnia, słucha na codzień**
  4. **Little jest zadowolony z pracy jego montażystów i swoich braci w klipie, udostępnia u siebie.**
  5. **Little odrazu odpalił teledysk, przesłuchał i udostępnił u siebie.**
  6. **Little słucha Cute, Sexy, Spority w swoim sportcar**
  7. **Little słucha, szanuje twórczość**
  8. **Pierwszego listopada na wszystkie serwisy streamingowe oraz portale V-Tube trafił ponad ośmiominutowy teledysk który był pierwszym punktem zapowiadanego projektu Flair Force przez wytwórnie Flair Records. Utwór, a właściwie trzy utwory zostały połączone, a każdy z nich prezentuje nieco odmienny od siebie styl - Flair Force jako teledysk jest zapowiedzią albumu o tej samej nazwie którego data premiery jest szacowana na około początek grudnia, a sam program w założeniu ma połączyć ze sobą światy głównie rapu oraz popu - stąd mogliśmy poznać już uczestników którymi są Little, memphis6, Ava Velerez, Carmella B, NIKSY, S3VEN oraz DXE - który tydzień po ogłoszeniu projektu został zakontraktowany we FLAIR. Flair Force wybudził w słuchaczach dość pozytywne odczucia a tymbardziej jeszcze większą ciekawość dalszymi punktami Flair Force. Teledysk obadały / udostępniły większe gwiazdy, a osoby na mieście niekoniecznie zainteresowane tematem i tak mogły posłuchać produkcji, a to za sprawą Downtown Cab Co. które na swoich radiostacjach puszczały utwór, a kierownicy taksówek rozmawiali z klientami na temat całej twórczości wokół Flair Force. Wytwórnia w ramach promocji postanawia wystąpić na kilku festiwalach organizowanych w mieście w tym m.in na Sing For Earth, a także w planach jest Flair Fest o którym fani dowiedzą się niedługo. Warto wspomnieć, że o Flair Force podczas konferensji do gali VFF7 konferansjer wypytał sławnego Ronniego Westa co sądzi na temat projektu. Sam Little często widywany jest w niebieskich sportcar w okolicach Vangelico Tower na Vinewood, obserwatorzy artysty wnioskują większą kolaboracje. ** **Little razem z Avą Velerez wystąpił podczas 101 Meet Cars gdzie artyści zaprezentowali utwory ze swoich wcześniejszych EP. Wydarzenie zostało wspomniane w najnowszym wydaniu What In Bussiness, poza tym w radiostacjach Daily Globe i wielu innych mediach, LifeInvader. Little i Ava wstawili wspólną fotografie na tablice rapera, przy okazji nadmieniając o nadchodzącym występie na Sing For Earth w piątek 19.11, przypomnieli o nadchodzącym albumie.** **Raper często spotyka swoich fanów na mieście, poza tym jest dość aktywną personą w social mediach - jak można zaobserwować totalnie unika on wszelkich zagryzek i publikuje tylko to co uważa za godne informacje dla jego fanów, którzy stale śledzą jego postęp. Na wydarzeniu 101 Little podpisał kilka autografów i strzelił pare fotek z fanami, poza tym na tablice kilka dni wcześniej wleciała fota z Ronnie West'em, co jak wnioskować można artysta jest w dobrym kontakcie z zawodnikiem i często widziani są razem na mieście jako dobzi przyjaciele.** **Little ustanowił drugie miejsce podczas październikowego wydania San Andreas Music Charts z utworem Ball If I Want To.** ~Stars Talk Weekly [Narracje] Za sprawą inicjatywy „Flair Force” z strony nowej wytwórni nie można jej zarzucić, że stoi w miejscu. Ale czy raper Little, okaże się równie dobrym biznesmanem? Little postawił swoją karierę na szalę niepewnej inwestycji, która może mu się nie zwrócić. Przy odpowiednim nakładzie pieniędzy oraz organizacji wygra karierę i stanie się prawdziwym przykładem do naśladowania, a jeśli liczy, ze najmniejszym nakładem pracy zdobędzie popularność na kolaboracjach to jego kariera może bardzo szybko zatrzymać się. Projekt skupiony na nowych artystach prezentuje sam w sobie ciekawy zamysł, a pierwsze klipy, które zaangażowały muzyków takich jak: Carmella B, memphis6, Ava, S3VEN, DXE, Little, Niksy przyciągnęły uwagę większej ilości obserwatorów. W komentarzach trwa batalia oceniających słuchaczy, którzy wykłócają się między sobą który numer jest najlepszy. Na ten moment ciężko ocenić jednak cały projekt, nie wypada chwalić dnia przed zachodem słońca. Ludzie czekają na dalsze ruchy i nowości. „Carmella B i memphis6... Hej, oni to całkiem dobry duet. Mają razem świetne brzmienie, a ten track nadałby się do radia. S3VEN, DXE i Ava też nieźle się zgrali, a Little i Niksy pokazali nam trochę rapu w brudnym stylu – czyli coś zupełnie innego, niż poprzednicy projektu. Co będzie dalej? Zaskoczcie nas.” ~ Kurtis Lowey, West-West Radio. DXE został zakontraktowany oficjalnie w Flair, tym samym pojawiając się też w projekcie Flair Force. Obserwatorzy czekają na jego solowe ruchy pod szyldem wytwórni. „Czarnuch wpadł do Flair. Co z tego będzie? Nie wiadomo, sam DXE jest dosyć świeżym raperem o małym doświadczeniu. Czy podpisanie kontraktu z wytwórnią od początku to nie będzie strzałem w kolano? Może lepiej było działać jeszcze chwile samodzielnie i spróbować na kontrakt w labelu który jest pewny i stabilny? Nie wiemy jakie zapisy widnieją w kontrakcie DXE, może jego menadżer wynegocjował prawdziwy deal a sam raper może traktuje projekt Little jako przystanek w drodze po wielką karierę? Czas pokaże jak rozwinie się kariera tego dzieciaka.” ~ Kurtis Lowey, West-West Radio. Warto wspomnieć, że jego wcześniejszy kontrakt z spółką Evart przyniósł sporo kontrowersji z strony portali plotkarskich, które wysuwały wnioski o ustawieniu i sztuczności nt. całej kolaboracji.
  9. **Little zostawił lajka, jest fanem artystów**
  10. **Little udostępnił, uważa że to kawał dobrej roboty - planuje zakupić parkę taką samą w jakich biega Ronnie.**
  11. **Little sprawdził, przesłuchał, zostawił lajka**
  12. **Dnia 01.11 równo o godzinie 22:30 na oficjalny kanał FLAIR Records oraz we wszystkie serwisy streamingowe trafiło aż ponad ośmiominutowe nagranie do odsłuchu wraz z obszernym teledyskiem. Ze wszystkich źródeł ostatnio było wiadomo o projekcie pod nazwą FLAIR FORCE który skupia swoje działania wokół świeżych artystów pop oraz rap na scenie i łączy tą muzykę w całość tworząc totalną fuzje i niebanalne połączenie. Pierwszy utwór to typowy love song bardziej w wykonaniu popowych którymi autorami są świeża artystka pop Carmella B, a rapową częścią utworu zajmuje się memphis6 czyli jeden z czołowych przedstawicieli wytwórni FLAIR Records. Następny utwór to track o motywacji, ciemnej oraz jasnej stronie mocy w których pojawią się dwóch artystów rapowych takich jak świeży przedstawiciel FLAIRa jakim jest DXE oraz raper S3VEN, a całość ze strony popowej dopełnia przedstawicielka RiotNation którą jest Ava Velerez. Wyjątkiem całej fuzji może być ostatni numer prezentowany przez człowieka odpowiedzialnego za wytwórnie FLAIR jakim jest Quentin Little oraz raperka NIKSY która już jako początkująca artystka wywołała spore zamieszanie w social mediach m.in zaczepkami w strone modelki Candice Quilley czy kontrowersyjnym stylem bycia. Utwór jest mocno rapowy i prezentujący tą gorszą część bycia niż dwa poprzednie utworu i stanowi dobrą odskocznie w całym projekcie. Mówi się, że to nie koniec nowości i całego projektu FLAIR FORCE. Cały zlepek teledysków jest zapowiedzią dużego albumu właśnie z prezentowanymi uczestnikami. ** PROMOCJA - WYDATKI 1.Flair Records do swojej promocji wykorzystało lokalną sieć taksówek Downtown Cab Co. Od dnia 03.11 utworów z Flair Force możemy posłuchać wewnątrz taksówek, poza tym przemodernizowaną strone internetową sieci taksówek w specjalnych sposób aby promowała wytwórnie i projekt (check spoiler) 2.Projekt na swoich tablicach udostępnili takie gwiazdy jak Ronnie West, czy chociażby Maddy Cardoso która wrzuciła w relacje urywek kawałka z Carmella B i memphis6. 3.Od dnia 03.11 do 07.11 na stacji Daily Globe puszczane są reklamy na temat projektu w godzinie od 21:00, projekt dociera do szerokich gron odbiorców. 4.Zbiorowisko różnych fanbase każdego z uczestników projektu, totalna fuzja gatunków oraz różne opinie w tym pochwały w mediach czy nawet hejty. 5.Liczne posty na LifeInvader w tym dwa promowane przez LI PRO, udostępniony post FLAIR Records przez uczestników oraz inne liczne pochwały. 6.Tyler "S3VEN" Lapointe zapowiada projekt na swoim koncercie dzień przed wypuszczeniem teledysku FLAIR FORCE. 7.Snippet (kilkusekundowa zapowiedź projektu) wrzucona na profil świeżego reprezentanta FLAIR jakim jest DXE. 8.Ava Velerez wspomina o projekcie w swoim najnowszym wywiadzie dla stacji Daily Globe.
  13. **Fuzzy dalej nie przestaje działać na rynku a wręcz tylko rozrasta się i poszerza swoje horyzonty – jednym z większych sukcesów na pewno jest dołączenie do CROWN Holding, a tym samym spółka zaliczyła wzlot swojego kapitału do $1.000.000. Poza tym przedstawiciele Fuzzy szybują po kolejnych przedsiębiorstwach, przez co przez okres tych ostatnich trzech tygodni, napoi Fuzzy możemy skosztować w następujących lokalach:** +PDM Pub +Street Pub +Wigwam +Next Level +Paulie's Bistro **Fuzzy postanowiło wesprzeć charytatywne wydarzenie organizowane przez Eugenics Medical Center i przelało kwotę w wysokości $50.000 na ten właśnie event, tym samym zostając jednym ze sponsorów obok takich spółek jak EcoStyle czy Stronzo.** **Quentin Little oraz Kate Rose spotkali się w siedzibie Fuzzy z Gregory Russell czyli CEO Stronzo, rozmawiali oni na temat planów współpracy w najbliższym czasie, a konkretnie na temat opracowania własnego produktu Stronzo x Fuzzy** **Quentin Little poszedł w bardziej personalną współpracę ze Stronzo, lecz w tym przypadku bardziej jako ceniony artysta rapowy, z tego tez powodu powstały banery/bilbordy/szyldy przedstawiające samego Little z butelką Stronzo która jest reklamą produkty. Poza tym na banerach widnieje logotyp Fuzzy co oznacza, że doszło do większej kolaboracji w tym wypadku, a korzystają obie strony spółek.** **W ubiegłych tygodniach mogliśmy być świadkami rozmów Fuzzy z Digibyte na temat przyszłych planów marketingowych czy też kolaboracji, dlatego ostatnio plany zostały wcielone w życie i zostały wypuszczone na światło dzienne nowoczesne automaty napoi bezalkoholowych Fuzzy, a za stroną techniczną sprzętu stoi właśnie Digibyte, w automacie możemy płacić banknotami, w walucie USD, kartą płatniczą a nawet w formie kryptowaluty BTC. Poza tym na automacie zamiast normalnych przycisków widnieje panel dotykowy, a całość konstrukcji sprawia wrażenie solidnego i dopracowanego sprzętu. Obecnie automaty znajdują się w siedzibach VFF, Maple oraz Satterfield Corporation.** **Skoro rozgłos oraz renoma Fuzzy na rynku się zgadzają najwyższa pora zacisnąć współprace z gwiazdami w Los Santos. Stąd CEOs spółki odbyli rozmowę z Tomasem Domino, Vesper Andromeda oraz Ronnie West z którymi dogadali współprace, bardzo możliwe że to zapowiedź większej współpracy a nawet wypuszczenia nowego produkty spod stajni Fuzzy skierowanego bardziej w stronę zdrowszego trybu życia. Fuzzy nadal współpracuje z modelką Ayumi Amaya która ostatnio została wcielona w CROWN.** **Na oficjalną strone Fuzzy po kilku dniach od omówienia współpracy wleciał plakat na którym przedstawieni są Ayumi Amaya, Vesper Andromeda, Tomas Domino oraz Ronnie West, a sama fotografia jest główną zapowiedzią tej współpracy w dodatku promowaną przez LI PRO. Celebryci udostępnili post na swoich tabliach.** **Fuzzy zajęło czwartą pozycję w zestawieniu przedsiębiorstw za miesiąc październik tego roku, dodatkowo zostało opisane w wydaniu what in business #001, what in business #002, a także w wydaniu przegląd lokalnych spółek tym samym coraz bardziej zapewniając sobie gruntowną i stabilną pozycję na rynku.** **Spółka w obawie, a raczej trosce o swoje dobra i pozycje postanowiła zająć się zastrzeżeniem swojego znaku towarowego i taki ruch również wykonała.**
  14. **Little jest zadowolony ze znajomego.**
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności

Hej! Wygląda na to, że blokujesz reklamy. W porządku, my też czasem je blokujemy. Jeśli jednak chciałbyś nas wspomóc, rozważ dodanie strony do wyjątków.

W zamian otrzymasz unikatowy uścisk dłoni od @Kubas 🤝