Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

rybenka01

Gracz
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Bobadu polubił odpowiedź w temacie przez rybenka01 w Muzyka w samochodzie bez kierowcy   
    Czołem, przypadkiem odkryłem sposób na puszczenie muzyki z samochodu bez kierowcy i chcę się z wami tym podzielić, stwórzmy klimat na Davis! 😄
    No więc do sedna! By odpalić muzykę w samochodzie jest potrzebna (nie) skomplikowana procedura.
    Będąc w samochodzie ustawcie stacje radiową i zgaście silnik. Teraz z niego wyjdźcie. Uwaga, teraz będzie potrzebny refleks chudego byka! Wejdźcie do wozu, szybko odpalcie silnik i od razu wysiądźcie. Voilà, gotowe. Może się nie udać za pierwszym razem, kwestia wyćwiczenia. Pozdrawiam z rodzinką. 
    EDIT: Niestety działa tylko na niektórych stacjach, też może nie działać w niektórych samochodach.
  2. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez Potezny Gruby w Pacos Locos XIII   
    ***

  3. Mamciek polubił odpowiedź w temacie przez rybenka01 w Muzyka w samochodzie bez kierowcy   
    Czołem, przypadkiem odkryłem sposób na puszczenie muzyki z samochodu bez kierowcy i chcę się z wami tym podzielić, stwórzmy klimat na Davis! 😄
    No więc do sedna! By odpalić muzykę w samochodzie jest potrzebna (nie) skomplikowana procedura.
    Będąc w samochodzie ustawcie stacje radiową i zgaście silnik. Teraz z niego wyjdźcie. Uwaga, teraz będzie potrzebny refleks chudego byka! Wejdźcie do wozu, szybko odpalcie silnik i od razu wysiądźcie. Voilà, gotowe. Może się nie udać za pierwszym razem, kwestia wyćwiczenia. Pozdrawiam z rodzinką. 
    EDIT: Niestety działa tylko na niektórych stacjach, też może nie działać w niektórych samochodach.
  4. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez Cocain w Zmiany gospodarcze   
    Witajcie.
    W ostatnich dniach pracowaliśmy razem z całym składem zielonych nad zmianami gospodarczymi na naszym serwerze. Dostrzegamy kilka błędów i chcemy stopniowo z tym walczyć wprowadzając zmiany. Całość którą wam tutaj przedstawimy bazuje na naszych spostrzeżeniach i wnioskach wyciągniętych z waszych wypowiedziach w różnych forumowych (i nie tylko) dyskusjach.
    Zmiany w sposobie zarobku
    W ramach zmian gospodarczych bacznie przyglądaliśmy się sposobom zarobku na naszym serwerze. Wszyscy zgodnie doszliśmy do wniosku że system "happy hours" jest bardzo toksyczny i negatywnie odbija się na strefie biznesowo-cywilnej. Zasiłki powinny być dodatkiem, a nie głównym źródłem zarobku, obecny system happy hours doprowadza do sytuacji w której gracze nie muszą robić kompletnie nic by uzyskać nie małe pieniądze. Argument który często używany był tutaj przez was, mianowicie "development postaci" jest mega kulawy, przyglądaliśmy się sytuacji i wiemy że 3/4 naszej społeczności nie traktuje pieniędzy jako narzędzi do gry. Nie chcemy jednak cofać się wstecz i zmuszać ludzi do grindu. Dlatego przedstawiamy wam dwa nasze nowe pomysły nt. zarobków serwerowych. Prosimy po zapoznaniu się o wasz feedback i głosowanie w ankiecie.
    Fundamentalną zmianą jest początkowy zarobek postaci. Każda postać do 30 godzin gry na serwerze, za godzinę  aktywnej gry będzie dostawała stałą, z góry określoną sumę pieniędzy, na którą ilość graczy na serwerze nie będzie miała wpływu. Obecnie naszym pomysłem jest to $5.000 za godzinę aktywnej gry, co przekłada się na otrzymanie kwoty $150.000 po przegraniu pierwszych 30 godzin na serwerze. Pieniądze te mają wam posłużyć jako budżet na zdobycie podstawowych assetów potrzebnych wam do rozpoczęcia rozgrywki takich jak dom, samochód, inne potrzebne do rozgrywki itemy czy customizacja postaci. Następnie po przegraniu 30 godzin nastąpią zmiany i w tym miejscu potrzebujemy waszej opinii ponieważ mamy dla was dwie propozycje które przedstawimy poniżej.
    Po 30 godzinach gry, zasiłek całkowicie znika. Postać nie dostaje żadnych dodatków "z nieba" i musi kombinować jak dalej ma zarabiać. Oczywiście nie chcemy tutaj rzucać was na głęboką wodę dlatego w grę wchodzi zmiana systemu Payday. Za przegranie pierwszych 30 minut na /duty grupy otrzymujecie całą wypłatę wynoszącą $2.000. Po tych 30 minutach macie wybór, nabić kolejną godzinę i dostać kolejną, pełną wypłate bądź skończyć na tym i zacząć grać swój roleplay. W przypadku wybrania drugej opcji, za każdą godzinę aktywnej gry na serwerze bez statusu afk, będziecie otrzymywać 25% pierwszej wypłaty, czyli $500. Nie będzie limitu ilości wypłat, jeżeli masz ochotę możesz spędzić nawet dziesięć godzin na /duty i zarobić $20.000 dziennie, jeżeli nie, po dziesięciu godzinach aktywnej gry w przypadku drugiego wyboru  otrzymacie $6.500. Uważamy że taki rozwiązanie pomoże pogodzić ludzi którzy lubią grać w biznesach i czerpią przyjemność z bicia /duty i interakcji z klientami (uprzedzam wasze komentarze, faktycznie mamy sporo takich osób mimo wszystko) tym samym wynagradzając ich za to, a ludzi którzy nie chcą tego robić nie odetniemy całkowicie od źródeł zarobku. Po 30 godzinach gry, zasiłek zmniejsza się do $300 za godzinę aktywnej gry. Payday w grupie w tym przypadku można nabić sześć razy i dostać za niego 100% wypłaty, w tym że od trzeciej wypłaty w górę, czas zalicza się tylko w godzinach od 18 - 24. W przypadku tego rozwiązania stale otrzymujecie zasiłek który możecie przeznaczać na różne mniejsze rzeczy czy wydatki podczas interakcji, system payday wynagradza tych którzy chcą bić duty i poniekąd uważamy że czas aktywności w godzinach 18-24 pozwoli na większą akwywność w biznesach.  Dajcie znać co o tym sądzicie w komentarzach i w ankiecie.
    Zmiana stref biznesowych
    Od dłuższego czasu borykamy się z podjęciem decyzji: centralizacja czy decentralizacja rozgrywki. Wpadliśmy na pewnien pomysł i chcemy znać wasze zdanie na ten temat. Obecnie są dwa centra rozgrywki, Vespucci i Davis. Gra w innych rejonach miasta jest bardzo rozrzucona i gracz wieczorami tak naprawdę nie wie gdzie ma się udać. Chcemy stworzyć cztery podstawowe strefy, były by to: Vespucci, Downtown, Davis i Seoul. W tych strefach można było by zakładać biznesy w konkretnych limitach. Zdajemy sobie sprawe że możecie być przeciwni limitowaniu ale jest to niestety nieuniknione. Obecnie na serwerze jest zbyt wiele przedsiębiorstw które stoją po prostu puste, co jest wielkim błędem. Oczywiście biznesy poza strefami wymienionymi wyżej również będą miały prawo bytu, jednakże opiekunowie strefy cywilno-biznesowej zastrzegają sobie prawo do odrzucenia aplikacji, jeżeli pomysł nie będzie wystarczająco dobry. Nie chcemy już więcej biznesów widmo.
    Zmiana spawnu i usunięcie pojazdów startowych - poradnik interaktywn
    Kolejnymi rzeczami którym mocno się przyglądaliśmy był pojazdy startowe i podstawowy spawn postaci. Naszym pomysłem jest przeniesienie spawnu w miejsce całkowicie neutralne, po stworzeniu postaci, skrypt w postaci interaktywnego poradnika, przeprowadzi gracza po całym serwerze, zapozna go z funkcjami naszego skryptu oraz z uniwersum jakie staramy się odwzorować (California). Na samym końcu poradnika, gracz będzie mógł wybrać sobie jeden z czterech miejsc spawnu: Vespucci, Davis, Downtown, Seoul. Dzięki temu zabiegowi gracz zapozna się z każdą ze stref dzięki poradnikowi i sam wybierze tą która mu aktualnie najbardziej odpowiada pod kreowaną przez siebie postać. 
    Usunięcie pojazdów startowych, jest kolejnym wielkim krokiem. W przypadku nowego systemu (chodzi o pierwszy punkt dyskusji czyli otrzymywanie większej ilości gotówki po przegraniu godziny na serwerze do 30 godzin na postaci) zasiłków, gracza tak naprawdę po pierwszej godzinie gry będzie stać na pierwszy pojazd. Usunięcie pojazdów startowych według nas pozwoli odżyć firmom taksówkarskim i komisom samochodowym. Oczywiście nie chcemy was zostawić na lodzie, dlatego oprócz taksówek do dyspozycji będziecie mieli również autobusy. 
    Obniżenie cen produktów i usług w biznesach
    Wraz ze zmianami w zarobkach, przyglądamy się oferowanym przez biznesy produktom i usługom. Zdajemy sobie sprawę że wszystko jest bardzo drogie (nie dziwne patrząc na to jak obecnie zarabiamy kasę), chcemy wyjść temu na przeciw i poniekąd wynagradzać biznesy za to jak przyciągają klientów i zachęcają ich do gry w swoich lokalach. Wraz ze zmianami gospodarczymi, ceny usług i produktów pójdą w dół. Już nie zapłacicie $2000 za przejazd taksówką z Davis do Vespucci albo nie kupicie w klubie czy barze drinka za $400. W zamian za to biznesy dostaną zwiększone dochody pasywne za aktywną grę z klientem. Jeżeli klient spędzi z biznesem minimum 15 minut na czynnej grze, biznes zostanie wynagrodzony fajną sumką pieniędzy, pracownik oczywiście też dostanie za to nie małą premię od skryptu. Innymi słowy, chcemy podnieść pasywne zarobki które aktualnie są w biznesach. Zdajemy sobie sprawę z kilku błędów tego skryptu i zapewniamy że będą one załatane.
    Częściowa automatyzacja
    Chcemy wprowadzić częściową automatyzację kilku typów biznesu. Na start pod lupę bierzemy sobie biznesy które odpowiadają za customizację postaci czyli salony fryzjerskie i studia tatuażu. Nasza propozycja jest bardzo prosta. W przypadku kiedy żadne studio tatuażu bądź salon fryzjerski nie jest aktywny na serwerze (pracownik na duty), dostępny będzie bot który oferuje takie usługi. W momencie kiedy któryś z tych biznesów będzie aktywne, będziecie musieli pojechać i wejść z nimi w interakcje. Chcemy sprawdzić jak ten system się przyjmie, jeżeli będzie okej i nie odbije się to negatywnie na tych biznesach, będziemy myśleć o wprowadzeniu tego w kolejne branże bądź całkowite zautomatyzowanie salonów fryzjerskich i studiów tatuażu.  Warto też wspomnieć że bardzo chcieli byśmy dodać kolejne prace dorywcze, by zrobić ten system jeszcze ciekawszym.
     
    To wszystko co na ten moment mamy w planach, dajcie znać co o nich sądzicie.
  5. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez Ripper w Pacos Locos XIII   
  6. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez HEIR w Pacos Locos XIII   
  7. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez immortale w Pacos Locos XIII   
  8. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez mogiel w Pacos Locos XIII   
    \
  9. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez youngdogg w Pacos Locos XIII   
  10. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez southside tado w Pacos Locos XIII   
  11. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez Ripper w Pacos Locos XIII   
  12. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez southside tado w Pacos Locos XIII   
  13. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez immortale w Pacos Locos XIII   
  14. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez immortale w Pacos Locos XIII   
  15. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez immortale w Pacos Locos XIII   
  16. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez southside tado w Pacos Locos XIII   
  17. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez HEIR w Pacos Locos XIII   
  18. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez ODB w Pacos Locos XIII   
  19. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez southside tado w Pacos Locos XIII   
  20. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez southside tado w Pacos Locos XIII   
  21. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez youngdogg w Pacos Locos XIII   
  22. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez mogiel w Pacos Locos XIII   
    Temat dla wszystkich zainteresowanych grą u nas.
     
  23. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez Ripper w Pacos Locos XIII   
    Przy okazji zapraszam do gry z nami, a przede wszystkim przy biznesie:
     
  24. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez Lissowsky w 83 Hoover Criminal Gang   
    Ale pokazali
  25. rybenka01 polubił odpowiedź w temacie przez southside tado w Pacos Locos XIII   
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin