Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Zbiór propozycji dodatków skryptowych dla Law Enforcement


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

 

1. UBEZPIECZENIA
W stanach obowiązuje nakaz opłacania ubezpieczenia pojazdu by móc poruszać się nim po publicznych drogach
W swiecie gry mozna to wykorzystac jako dodatkowa rzecz na którą nasza postać wydawałaby swoje "ciężko zarobione" pieniądze nie doprowadzając tym samym jedynie do grindu, a i faktycznego musu zbywania tej gotówki. Ubezpieczenie powinno kosztować dany % (dajmy na to 20) ceny salonowej auta i wymagane było odnowienie ubezpieczenia co miesiąc by droższymi autami jeździły faktycznie osoby które na nie stać. W przypadku nieopłacenia zwyczajnie kwestia egzekwowania tego byłaby po stronie agencji zajmującej sie Traffic Enforcement.

 

2. Nowości skryptowe dla agencji egzekwujących prawo (będę wypisywał w podpunktach bo jest tego sporo)

 

2.1 CAD
Computer Aided Dispatch wspomagałby graczy frakcji porządkowych i działałby jedynie na czacie frakcyjnym.
W jaki sposób miałoby to działać?
Czat frakcyjny dla LEA zostałby całkowicie przebudowany. Gracze grający we frakcji nie widzieliby tego, co na czacie frakcyjnym mówi ich kolega z frakcji tak jak to jest IC - komunikacja na radiu (przynajmniej tym, o którym w tym momencie mówimy) odbywa się TYLKO I WYŁĄCZNIE na lini jednostka-centrala-jednostka.
Od strony praktycznej wyglądałoby to tak (nazwy komend przykładowe, chodzi o samo działanie)

/dcallsign [callsign] - komenda wpisywana po zgłoszeniu przez nas wyjazdu w teren na radiu, inni gracze po jej wpisaniu dostawali by na czacie informacje
Dispatch: [callsign] jest dostępna w terenie.

/dstatus [1-4] - komenda wpisywana po zgłoszeniu przez naszą postać swojego statusu, taki jak dostępny dla wezwań (1), niedostępny dla wezwań (2), potrzeba wsparcia (3), czy zjazd na HQ.
Przykłady:
Zgłaszamy IC do centrali to, ze jestesmy dostepni dla wezwan i wpisujemy /dstatus 1
Na czacie frakcyjnym wyswietla sie informacja:
Dispatch: [callsign] jest teraz dostępna.
Po wpisaniu komendy /dstatus 1 gracz zacząłby dostawać informacje o zgłoszeniach nadsyłanych na 911

Zgłaszamy IC do centrali że jesteśmy niedostępni bo: **powód**
wpisujemy /dstatus 2
Inni gracze dostają na czacie informacje od centrali
[Callsign] jest teraz niedostępna.

Zgłaszamy IC do centrali że potrzebujemy wsparcia
wpisujemy /dstatus 3 [dodatkowe informacje]
inni gracze we frakcji dostaja wiadomosc na radiu frakcyjnym
Dispatch: [callsign] Potrzebuje wsparcia w: **lokalizacja ustalana przez dispatch poprzez odczytanie lokalizacji GPS danego gracza**, **powód wpisany przez gracza**

komenda /incydent [informacje od gracza]
po zgloszeniu przez gracza jakiegos incydentu do centrali wpisywalby ta komende a pozostali gracze frakcji dostawaliby informacje
Dispatch: [callsign] [informacje od gracza, np: zgłasza kod 5 na terenie parkingu lokalu Hookies poza miastem, jednostki zaangażowane niech przełączą się na częstotliwość 992]

Tak samo po zgłoszeniu czegoś przez gracza poprzez telefon na numer 911 wszystkie jednostki majace status 1 (dostepny) dostawalyby informacje o lokalizacji i tresci zgloszenia zapisujace sie na liscie pod komenda /911, na samej liscie pokazana bylaby ilosc jednostek ktore juz jada do zgloszenia a po wybraniu danego calla z listy dostawalibysmy GPS do lokalizacji z ktorej zostalo wyslane
Tak samo po zgloszeniu IC do centrali i wybraniu zgloszenia z listy pod /911 pozostali gracze dostawaliby na czacie informacje o tym ze jednostka X jest niedostepna bo reaguje do 911


2.2 Komenda /ekwipunek
Prosta komenda dodajaca nam podstawowy ekwipunek ktory potrzebujemy na sluzbie (pistolet, tazer i kamizelka)
+ dodatkowe warianty /ekwipunek swat i /ekwipunek db dodajace kolejno ekwipunek operatora swat (AR-15, pistolet, strzelba, kamizelka) i ekwipunek detektywa (sam pistolet)

 

2.3 Komenda /undercover
Komenda ukrywajaca informacje o typie grupy nad glowa, detektywi zmuszeni sa do grania z flaga BCSO nad glowa pomimo nie posiadania na sobie munduru bo nie moga uzywac bez tego radia.

 

2.4 Komenda /wez (1-3)
Komenda ktora uzyc mozna tylko w lub obok radiowozu, dodawalaby ona systemowe /me o wyciaganiu broni (poszczegolnie 1-strzelba, 2-karabin, 3-snajperka (tylko dla SWAT)

 

2.5 komenda /wezkolczatke
komenda ktora moglibysmy uzyc tylko przy otwartym bagazniku wozu podpisanego pod panel frakcji, wyciagalaby kolczatke i umieszczala ja w rekach naszej postaci

 

2.6 komenda /kolczatka
komenda stawiajaca kolczatke przed nami

 

2.7 komenda /zbierzkolczatke
komenda zbierajaca kolcatke z ziemi

 

2.8 komenda /odlozkolczatke
komenda odkladajaca kolczatke w bagazniku i zwalniajaca rece naszej postaci

 

2.9 komenda /m 
komenda na megafon, obecnie zamiast megafonu odpala sie krzyk

 

2.10 komenda /pb
komenda wrzucajaca na czat grupowy informacje o tym ze jestesmy w niebezpieczenstwie i ustawiajaca kazdemu na /g 1 duty GPS z nasza lokalizacja (duze uproszczenie tego jak OOC dziala panic button)

 

2.11 /radar [dystans] [predkosc]
komenda ustawiajaca radar predkosci mierzacy predkosc wszystkich wozow w ustalonej odleglosci od krazownika, wszystkie pojazdy jadace szybciej zostawialyby nam powiadomienie o tablicy rejestracyjnej, prawnym wlascicielu pojazdu oraz predkosci

 

3. System K9
Dodanie systemu psów jako pedów (na podobnej zasadzie na ktorej dzialalo to na SP, tyle ze dostosowane pod LEA)

Komendy głosowe:
Pies reagowałby na to co mówi gracz
“Za mną” - pies będzie poruszał sie za graczem
“Do mnie” - pies przyjdzie do właściciela
“Waruj/Czekaj” - pies zostanie w miejscu
“Usiądź” - pies usiądzie
“Szczekaj” - pies zacznie szczekać przez krótką chwile
/szukaj ID - pies obwącha daną osobę i zacznie szczekac w momencie gdy dana postac ma przy sobie narkotyki lub bron
/szukajpojazd - pies obwącha najblizszy pojazd i zacznie szczekac gdy znajdzie bron lub narkotyki
/znajdz ID - pies zacznie szukac danej osoby w obrebie ~50 metrow od wlasciciela, istnialaby mala szansa na ukrycie sie przed psem


+dodanie opcji wycelowania w kogos z broni i nacisniecia R by pies zaczal za nim biec w celu powalenia go na ziemie, taka funkcja byla juz w GTA V w przypadku Chopa Franklina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo fajnych pomysłów nie na tą chwilę, stanowczo chcemy rozwijać skrypt dla każdej grupy graczy lecz po prostu póki co będziemy robić to co jest naprawdę potrzebne do podstawowej rozgrywki.

Nie neguje tego że większość tych podpunktów chętnie bym już teraz zobaczył lecz rozwijanie skryptu będzie działało na bardziej zbilansowanej stopie, nie wypuścimy w jednym updacie 30 rzeczy dla SO a przestępczych czy biznesy zostawimy bez niczego więc możecie czegoś takiego oczekiwać ale nie w najbliższym czasie.

Mimo wszystko pomysł biznesu ubezpieczyciela lub po prostu skryptu jest bardzo fajny i chętnie bym coś takiego zobaczył u nas.

Mitsu lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, lexiz napisał:

 

1. UBEZPIECZENIA
W stanach obowiązuje nakaz opłacania ubezpieczenia pojazdu by móc poruszać się nim po publicznych drogach
W swiecie gry mozna to wykorzystac jako dodatkowa rzecz na którą nasza postać wydawałaby swoje "ciężko zarobione" pieniądze nie doprowadzając tym samym jedynie do grindu, a i faktycznego musu zbywania tej gotówki. Ubezpieczenie powinno kosztować dany % (dajmy na to 20) ceny salonowej auta i wymagane było odnowienie ubezpieczenia co miesiąc by droższymi autami jeździły faktycznie osoby które na nie stać. W przypadku nieopłacenia zwyczajnie kwestia egzekwowania tego byłaby po stronie agencji zajmującej sie Traffic Enforcement.

 

Kozak, rozwinąłbym to do biznesów/projektów IC oferujących ubezpieczenia w tej formie, daje to wiele dodatkowych pomysłów na rozgrywkę czy to oszukiwanie z ubezpieczeniem, sciąganie kosztów naprawy, próby wymuszeń odszkodowań, pisanie umów. Masa ale to masa dodatkowego kontentu, którego nie widziałem jeszcze nigdzie.

 

 

antek2220 i Spectre lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, lexiz napisał:

 

1. UBEZPIECZENIA
W stanach obowiązuje nakaz opłacania ubezpieczenia pojazdu by móc poruszać się nim po publicznych drogach
W swiecie gry mozna to wykorzystac jako dodatkowa rzecz na którą nasza postać wydawałaby swoje "ciężko zarobione" pieniądze nie doprowadzając tym samym jedynie do grindu, a i faktycznego musu zbywania tej gotówki. Ubezpieczenie powinno kosztować dany % (dajmy na to 20) ceny salonowej auta i wymagane było odnowienie ubezpieczenia co miesiąc by droższymi autami jeździły faktycznie osoby które na nie stać. W przypadku nieopłacenia zwyczajnie kwestia egzekwowania tego byłaby po stronie agencji zajmującej sie Traffic Enforcement.


Bardzo dobry pomysł z tymi ubezpieczeniami. Oprócz samych pojazdów widziałbym jeszcze ubezpieczenia biznesów oraz budynków mieszkalnych (domów, mieszkań).

antek2220 lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mitsu napisał:


Bardzo dobry pomysł z tymi ubezpieczeniami. Oprócz samych pojazdów widziałbym jeszcze ubezpieczenia biznesów oraz budynków mieszkalnych (domów, mieszkań).

ubezpieczenie wszystkiego można, ludzi budynków, rzeczy. 

 

Wszystko zależy od pomysłu władającego "ubezpieczalnią"

Mitsu i antek2220 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.08.2020 o 14:57, Bolec napisał:

Mega pomysł z ubezpieczeniami i systemem k9, co do innych komend to też git, nie jestem pewny jednak czy radary są w takiej mieścinie konieczne bo i tak za każdym rogiem widzę patrol bcso.

na kazdym rogu jest radiowoz a i tak nie da sie zmierzyc nikomu predkosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin