Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

016. CELEBRITY PREVIEW zostało sprzedane. Prawa do marki kupione przez MEXNT


I Feel Dead Inside

Rekomendowane odpowiedzi

logo21.png


Udziałowcy grupy DAILY GLOBE podczas zebrania walnego dnia 02/12/2021 w siedzibie centralnej ulokowanej na terenie miasta Los Santos podjęli decyzje nt. zaakceptowania oferty sprzedaży złożonej przez grupę medialną MEX National Television dnia 17/11/2021 w formie niejawnej. Zgoda dotycząca sprzedaży jednego z najważniejszych portali w portfelu DAILY GLOBE została uzyskana tylko i wyłącznie dzięki przewadze głosów wynoszącej zaledwie osiem procent (!) na rzecz grupy popierającej sprzedaż portalu DAILY GLOBE. Przeciwko była m.in. Ada Grimes-Ferreira, największy indywidualny udziałowiec grupy DAILY GLOBE.
Napisano przez Billy Magelan dla DAILY GLOBE, 03/12/2021


7280575183df0a61a3951a2618cdb060-png.jpgPodczas zebrania walnego udziałowców DAILY GLOBE (z poparciem głosów co do w/w uchwały przegłosowanej na podstawie 58% głosów za) zapadły decyzje dotyczące akceptacji propozycji wykupu pododdziału DAILY GLOBE znanego jako CELEBRITY PREVIEW przez koncern MEX National Television działający na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki od nieznanego bliżej okresu. Decyzja ta została podyktowana przez typ oraz charakter działania portalu tego typu oraz powodowane przez niego wyraźne straty wizerunkowe, w tym także finansowe, powstałe bezpośrednio w wyniku tego typu działań uderzających w imię innych osób prawnych. Dotychczas działania grupy CELEBRITY PREVIEW spowodowały straty rzędu jedenastu milionów dolarów amerykańskich negatywnie oddziałując na płynność finansową koncernu. Pokazuje to skale problemu, powstałego przez działania tego portalu.

CELEBRITY PREVIEW to program typu life-style, który uderza w różne, bardzo wrażliwe dziedziny życia codziennego. Opisuje on różne, wielkie skandale dotyczące życia lokalnych gwiazd, pozwalając na poruszanie dodatkowo kwestii wielu, ważnych problemów takich jak brak akceptacji, emocje czy przedstawianie rozwoju medialnego przedstawianych przez redaktorów portalu sylwetek. Jego sprzedaż nie jest, nie była i nie będzie odpowiednią decyzją. Będę ją krytykowała. - powiedziała Ada Grimes-Ferreira, wypowiedź aktualnej CEO grupy medialnej przedstawiona publicznie w trakcie konferencji publicznej z udziałem niezależnych mediów przed rozpoczęciem oficjalnych obrad podczas których planowano m.in. publikacje serii nowych programów spod szyldu DAILY GLOBE, a także przeanalizowano aktualne wyniki finansowe.

Nieoficjalnym motorem napędowym do podjęcia decyzji przez zgromadzenie walne były widoczne, zwłaszcza w ostatnim okresie, zwiększenie częstotliwości ataków w kierunku centrali firmy poprzez indywidualnie reprezentujące ją osoby. Oficjalne oświadczenie zostanie opublikowane w ciagu najbliższych trzech dni powszednich. Rebranding CELEBRITY PREVIEW po sfinalizowanym zakupie potrwa maksymalnie trzy miesiące ze względu na bardzo dużą złożoność problematyki.

banerrosesdiet.png

Edytowane przez KUBV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin