Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

#008 Ocelot XA-21 brytyjska wygoda połączona ze sportowym charakterem.


_raven

Rekomendowane odpowiedzi

https://media.discordapp.net/attachments/899380324755177492/899385616314273822/logo.png


Ocelot - brytyjski koncern samochodowy, skupiający się głównie na produkcji aut sportowo-luksusowych, w swojej ofercie przedstawiają między innymi: Pariah, XA-21, klasyczny Ardent. Marka powstała w 1933 roku, od razu przyciągnęła klientów perfekcyjną jakością wykończenia wnętrza, czy spasowania elementów nadwozia, oraz uwiodła wszystkich kształtami. Od początku ten Brytyjczyk pokazywał swoją klasę, gdzie pozostałe marki dopiero raczkowały..

Stworzone przez Solveig Bjonrson, 06/02/2022 dla CAR TEST (DAILY GLOBE)

 


 

https://cdn.discordapp.com/attachments/937152900197658705/939729472704360469/rainy.png

 

https://cdn.discordapp.com/attachments/937152900197658705/939729471525748776/1poprawione.pngOcelot XA-21 - brytyjski supersamochód, agresywny kocur dla osób ceniących sobie sportowe osiągi, oraz wygodę. Pod maską możemy ujrzeć V8 o pojemności pięciu litrów oraz mocy 550 koni mechanicznych, połączony z 8-biegową przekładnią Quickshift. Zastosowano również system kontroli startu, który ustawia odpowiednio parametry auta, i pozwala na doskonałe przyspieszenie ze startu, nawet dla niedoświadczonego kierowcy. Ocelot wyposażył XA-21 w wysuwany tylny spojler, który automatycznie reguluje się w zależności od prędkości/pochylenia pojazdu czy również gwałtownego hamowania. W porównaniu do Vapida Bullet'a, gang pracy oraz bulgotanie v-ósemki jest tu o wiele mniejsze, zastosowano w nim również aktywny układ wydechowy gdzie możemy podenerwować nieco innych użytkowników drogi, pokazując przy tym pazura! Ocelot nie zaszalał w tym modelu tylko jednostkami silnikowymi, ale również wyglądem zewnętrznym oraz bardzo odważnym wnętrzem. Z zewnątrz wóz przypomina nieco statek kosmiczny? Po prostu przednie światła ukazują ten bardzo koci zarys marki, oraz potężny przedni gril, który wygląda jak jego paszcza. Serio, jest sztos wszystko naturalnie eleganckie, nie podchodzące pod denne dokładki do zderzaka, czy dodatkowe wzmianki - całość  jest na swoim miejscu....

 

https://cdn.discordapp.com/attachments/937152900197658705/939729472050061363/rainy2.png

[...] tak samo znakomicie wyglądający tyłek oraz ciekawe umiejscowienie lamp ledowych, gdzie po całej długości blendy jest światło stop, zaś po środku wielki tłumik końcowy generujący kupę adrenaliny po wciśnięciu pedału gazu. Zawieszenie ma kilka opcji, sport, tor, wygoda, normalne. Gdzie według moich odczuć tryb sportowy/torowy to jedno i to samo, nie zauważyłam jakichś różnic między tymi trybami, wóz znakomicie trzyma się drogi, lecz przy większych prędkościach czasem lubi pokazać swoje, nieprzewidywanie podczas pokonywania szybszego zakrętu, wpada w poślizg. Układ kierowniczy jest bardzo czuły, zmienny również zależnie od trybu, gdzie przy trybie dla wygodnickich, wystarczy mały paluszek do kierowania tym autem, wspomaganie wtedy przełącza się w specjalny tryb, gdzie skręcenie kierownicy jest możliwe nawet przez "podmuch wiatru". Wewnątrz wozu zauważymy wszelakie Ocelotowe smaczki, schowek na rękawiczki, przy drzwiach kierowcy/pasażera znajdziemy schowki, w których mamy parasolki na deszczową angielską pogodę. Minus wnętrza to wielka ilość przycisków, konsola środkowa jest nimi zalana, tak samo, jak kierownica.


Końcowo wóz jest zaskakująco agresywny, typowy dziki kot, który jest ciężki do ujarzmienia, przez to jest dość oryginalny w porównaniu do wszystkich innych konkurentów gdzie większość systemów elektrycznych zabiera nam prawdziwą frajdę z jazdy (Tych systemów których nie możemy w stu procentach wyłączyć)

 


f0M5E7Mh.jpg

Edytowane przez Ravdar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin