Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Self Care | Everyday Makeup Maintenance


Juzi

Rekomendowane odpowiedzi

 

sc4.png

Self Care to marka, która powstała z marzeń i chęci do czerpania z natury tego, co najlepsze.

Marka została założona w 2015 roku w Palermo. Jej założycielem jest sycylijski przedsiębiorca kosmetyczny Vincenzo D'angelo. Self Care łączy w swoich produktach naturalne składniki z najnowszymi technologiami kosmetycznymi. Każdy z nich jest wytwarzany w laboratoriach marki w Palermo oraz Wenecji, przebadany i testowany pod okiem najlepszych kosmetologów we Włoszech.

Marka jest pionierem w branży na włoskim rynku kosmetycznym. Prostota, minimalizm i naturalność to trzy słowa, które najtrafniej określają produkty firmy. Asortyment obejmuje kosmetyki do makijażu i pielęgnacji wysokiej jakości, bogate w przyjazne dla skóry składniki takie jak: oleje roślinne, olejki eteryczne, wyciągi z ziół i nektarów kwiatów, nieorganiczne sole i tlenki otrzymywane z minerałów, naturalne barwniki, witaminy, kwasy, hydrolaty. Self Care w swoich kosmetykach stawia na prostotę składu, tylko naturalne składnik, a produkty wytwarzane pod szyldem marki powstały z myślą o osobach, które cierpią z powodu różnych dolegliwości skórnych, jak wrażliwość i skłonność do reakcji alergicznych. Firma od początku swojego istnienia inwestuje w badania nad najnowszymi technologiami w kosmetologii oraz starannie dobiera wysokiej jakości naturalne surowce tak, aby ich użytkownicy mieli pewność, że dostarczając swojej skórze tego, co najlepsze.

Kosmetyki Self Care są znane i doceniane przez osoby zafascynowane szeroko pojętym światem beauty. Dlatego też marka stawia na przystępne ceny jednocześnie nie rezygnując z wysokiej jakości swoich produktów do codziennego makijażu. Pomysł i produkcja nowych produktów odbywa się przy współpracy z profesjonalistami tak, aby były dopracowane w najmniejszym szczególe, w warunkach przyjaznych środowisku.

Marka dba o środowisko naturalne i do pakowania swoich produktów używa kartonowych opakowań neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla.  Jednocześnie jest bardzo mocno zaangażowane w ochronę środowiska oraz cele charytatywne, do czego zachęca również swoich klientów.

Self Care posiada sklepy stacjonarne na terenie całych Włoch oraz sklep internetowy, który realizuje zamówienie na całym świecie.

Na początku 2022 roku założyciel marki podjął decyzję o ekspansji Self Care do Stanów Zjednoczonych, dlatego też rozpoczął poszukiwania odpowiedniej i odpowiedzialnej do tego osoby, która tak jak on byłaby pasjonatom ekologii. Dzięki szerokim znajomościom i szybko rozchodzącym się plotkom we włoskich wyższych sferach informacja ta szybko dotarła do Valentiny Moretti, która razem ze swoim partnerem Jamesem Endrizzi postanowiła wykorzystać okazję i wykupić udziały do amerykańskiego oddziału marki stając się tym samym Dyrektorem Wykonawczym marki Self Care w Ameryce. Dzięki temu, para stałą się pełnoprawnymi współudziałowcami międzynarodowego koncernu mając pełną swobodę działania w Stanach Zjednoczonych.

 

Dane rejestracyjne spółki :

Nazwa: Self Care

Zarząd spółki:

Valentina Moretti – CEO

James Endrizzi – V-CEO

Kapitał początkowy: $ 300 000

Udziałowcy:

Valentina Moretti, CEO – 75%

James Endrizzi, CEO  – 15%

Nicholas Satterfield, udziałowiec – 10%


 

Spoiler

OOC:

Hej! Po dłuższym czasie postanowiłam spróbować sił z własną spółką, dlatego też wraz z małą pomocą zaufanych osób wychodzę z tym projektem. Obecnie jedyna spółka związana z kosmetykami jest zawieszona, dlatego też postawiłam na branżę beauty. Dzięki czemu otwiera się furtka dla osób grających w sferze modelingu na fajne współpracę. Liczę na miłe przyjęcie mojego pomysłu i dużo ciekawych interakcji.

 

wlk, BartusP, Garrett and 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qRfBA93.png

Self Care rozpoczęło swoją przygodę w Los Santos od takich działań jak:

  • Spółka wraz z Digibyte stworzyło amerykańską wersję strony internetowej marki, która bazuje na stronie włoskiej. Odnowiony został designe strony. Był to jeden z pierwszych kroków jakie oddział amerykański poczynił, aby pokazać w tej części świata swoje produkty jak i samą markę. Po wejściu na stronę rzuca się w oczy informacja o otwarciu sklepu internetowego na rynek amerykański oraz o asortymencie jaki marka ma w swojej ofercie obecnie. To trzy kultowe produkty, które są najlepiej sprzedawanymi w całych Włoszech. Są to Krem Nawilżający do Twarzy z Kwasem Hialuronowym, Tonik Peelingujący z 7% Kwasem Glikolowym oraz Podkład z filtrem.
  • Marka rozpoczęła również rozmowy ze spółką Digibyte na temat stworzenia aplikacji mobilnej sklepu Sefl Care.  W tym celu V. Moretti spotkała się z przedstawicielem Digibyte, aby umówić wstępny pomysł.

  • Self Care powoli rozpoczyna swoją walkę o pozycję na rynku kosmetycznym w Ameryce. Pierwszym krokiem marketingowym jaki spółka postawiła było stworzenie oficjalnego profilu na popularnym portalu jakim jest LifeInvader. W krótkim czasie od stworzenia profilu pojawił się pierwszy post ogłaszając ekspansje marki na rynek amerykański. A w kolejnych dniach następne.

  • Self Care  rozpoczęło aktywną promocję marki w całym mieście Los Santos. Spółka wykupiła kilka billboardów na których umieściła reklamy swoich topowych produktów. Kilka plakatów znalazło się również na przystankach autobusowych w różnych częściach miasta.

  • CEO marki wraz z jednym z udziałowców Nicholasem Satterfieldem postanowili, że biuro spółki znajdzie się w biurowcu należącym do udziałowca. Podczas tej rozmowy również rozpoczęły się dyskusje nad współpracą spółki-córki Satterfield Corporation – Timeless i Self Care.

  • We Włoskim wydaniu magazynu GLAMOUR pojawił się obszerny artykuł o marce Self Care. W artykule można przeczytać historię założenia marki, o jej fenomenie na włoskiej ziemi, wypowiedzi założyciela marki Vincenzo D'angelo, informacje związane z  otwarciem marki na rynek amerykański oraz o tym kto zostanie tam Dyrektorem Wykonawczym.

  • Marka w rozmowie z młodą modelką Kelly Velez, która podlega pod Timeless wyraziła chęci na nawiązanie współpracy. V. Moretti ma w planach, aby modelka została oficjalną twarzą Self Care.

 

STRONA INTERNETOWA:

Spoiler

i9Ka4HY.png

xzeLQ7O.png

ROZMOWA Z DIGIBYTE:

Spoiler

3dJBOQY.png

PROFIL NA LIFEINVADER:

Spoiler

AMNWoJ7.png

oEcLkWb.png

un5JhPJ.png

UxnBsGo.png

BILLBOARDY I PLAKATY PROMOCYJNE:

Spoiler

TPi4FYF.png

FL62uIW.png

pbQMw0D.png

SnXNSbV.png

RW9xmKM.png

ROZMOWY Z UDZIAŁÓWCEM N. SATTERFIELDEM:

Spoiler

0gjz3AP.png

YgAeh8c.png

ARTYKUŁ WE WŁOSKIM WYDANIU MAGAZYNU GLAMOUR:

Spoiler

z5QqXAm.png

7tsJy4N.png

vk9Q7Bm.png

ROZMOWA Z KELLY VELEZ:

Spoiler

kCxs1wB.png

YwY80EC.png

yDqfVU4.png

lt5qssB.png

tb9hNgE.png

Sq3lTxl.png

 

Edytowane przez Juzi
Ostersky, BartusP and Garrett lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę, że prowadziłaś już spółkę w moim sektorze i robisz podstawowe błędy jak brak przedstawienia wydatków, a sam pomysł i wykonanie wygląda 1;1 co inna spółka, która jest zawieszona - wolimy postawić na przeciwną spółkę. Spróbuj innym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin