Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[15/02] MARACAS SS22 CLOTHES & RUNWAY


krystian

Rekomendowane odpowiedzi

**MARACAS 15/02 zrobiło pokaz swojej kolekcji na wybiegu znajdującym się na ogrodzie willi w Richman. Pokaz spotkał się z dużym odbiorem i nagłośnieniem przez story znanych osób na LI & audycji DailyGlobe na żywo.**

**Łatwo znaleźć nagrania story z samego początku, gdzie Frank Itiola mówi kilka słów chodząc po wybiegu, od powiedzenia 'Kocham was' nie odezwał się ani razu do końca wybiegu.**
 

Spoiler

Frank Itiola mówi (megafon): Jak się czujecie? Lubicie gitary?
Witajcie w pałacu Maracas, zaprezentujemy wam to nad czym pracowaliśmy całe poprzednie 168 godzin.
Rozkoszujcie się na samym początku muzyką, cała playlista została przygotowana przez naszego wybornego producenta, Percyego Santanę.
Każda piosenka to zupełnie oddzielny klimat, nad naszym dźwiękiem siedzi aktualnie nie kto inny jak legendarny już, DJ Doom.
Stoły bogate są w wino, na którym oparliśmy cały nasz kreatywny proces. Pijcie ile chcecie, bawcie się.
[..] poczujcie każdą nutę. Nasze stroje powstały po to, by inspirować. Za każdym z nich leży jakaś historia, wspomnienia, motywacja.
Projektowanie strojów oddaliśmy w ręce naszego zespołu. Wierzycie, że niektóre z nich zostały zrobione przez koszykarza, przez fotografa, nie wiem - przez modelkę?
Chcemy pokazać, że każdy z was ma tę nutkę kreatywności, każdy z was może pokazywać swoje pomysły światu. Po to tu wszyscy jesteśmy.
Bawcie się dobrze, odcinam się. Do zakończenia pokazu nie chcę się już odzywać, chcę się oddać - jak wy - temu genialnemu klimatowi.

Frank Itiola mówi (megafon): Kocham was.

 

Największą inspiracją całego przedsięwzięcia stało się wino. W ten sposób kojarzy nam się pałac, w którym znaleźliśmy się zamknięci przez długi okres. Czym jest wino? Czy to tylko bordowe, ciemno-czerwone ubrania? Odkrywamy dla was w tym wiele więcej. Uznajemy wino jako trunek kojarzony z wyższymi klasami, pijalny przez klasy najniższe. Wszyscy pijemy wino, gdy świętujemy. Gdy jesteśmy na randce, gdy ktoś na tę randkę nas nie zaprosił i spędzamy samotny, smutny wieczór. Gdy oglądamy z ukochanymi osobami zachód słońca. Wino to tona emocji. Pomyśl, czym dla ciebie jest wino? Gdzie widzisz wino w kulturze kinematografii, gdzie w codziennym życiu?

 

Zdjęcia z sesji na stronie i portalach MARACAS:

Spoiler

 

photo-10.thumb.jpg.e4f2b6e17042a07a7a7e87ac42ae05c7.jpg

 

photo-11.thumb.jpg.a77b6e9c05eb81d7a59c53b473a4f19c.jpg

photo-12.thumb.jpg.816b3292de290725e8fc3556cb651e1a.jpg

photo-14.thumb.jpg.e99f718d6b10919248942e7cdd3d7a98.jpg

photo-15.thumb.jpg.ed8251806c00f8e7df167dd013a6abdd.jpg

photo-16.thumb.jpg.c0ea1649c2c9023cf0b2cf338cf78bbd.jpg

photo-17.thumb.jpg.699a3b69e22545fb311c6a701ed5a27f.jpg

photo-18.thumb.jpg.675c53140a6889c958bd16d3d903a2b9.jpg

 

**Na stronach związanych z modą pojawił się lookbook kolekcji. W MARACAS można zakupić lub zamówić pojedyncze elementy/całe komplety za wysoką cenę. Ciuchy odznaczają się wykwintnym doborem materiałów, często niespotykanym w np. 'sieciówkach'.**
((jeżeli ktoś ma ochotę, może nam przelać jakieś e$ jak chce sobie to zagrać, podeślę wtedy id i warianty ubrań z wybranych looków lub możemy to pograć IC, zapraszam :-))

 

Lookbook:

Spoiler

 

female1.thumb.jpg.366a5f48799af993e67db9e44f634f93.jpgfemale2.thumb.jpg.9882023b011c64efd67e6c9d3fec57a7.jpgfemale3.thumb.jpg.0006d426bf5f352a51af532b391765f7.jpgfemale4.thumb.jpg.d224a6be228890727be4caeebcd895ae.jpgmale1.thumb.jpg.15539b221f2d0b226405c9bc4a72d72c.jpgmale2.thumb.jpg.ca9101c97612f7da92999959926d2fe4.jpgmale3.thumb.jpg.027254686834840adffcfd9ac971fd04.jpgmale4.thumb.jpg.66830aabe69312431b3101ea3f4652cd.jpgmale5.thumb.jpg.8222150a512659ba10a6d3848f634f06.jpgmale6.thumb.jpg.8f33139dbe1b9511d7dcea5d8ceec4a5.jpgmale7.thumb.jpg.e3338f03afa514e46472e1c8a0a05b6c.jpgmale8.thumb.jpg.9bcde634639b0af04fe83ec4abc4176c.jpgmale9.thumb.jpg.18dc06a613bec4b144b0a53dcecac3e4.jpgmale10.thumb.jpg.491149936d64892ffcdd1bf33d2f987b.jpgmale11.thumb.jpg.bfa0cc7d8d6dd8fec7c4d00128276893.jpgmale12.thumb.jpg.93a7a09200e29cc391882cfc8c712b10.jpgmale13.thumb.jpg.c544c8ff6c6f01431290e7b2a8412128.jpgmale14.thumb.jpg.2be392c48d026cae934892fd2a28b490.jpgmale15.thumb.jpg.df6d590eaa08ebac2bb0961b3c47339a.jpgmale16.thumb.jpg.a9cd946bfc656da59c5e7b6592eafe8e.jpg

 

 

**Studenci, początkujący projektanci odzywający się do dyrektora kreatywnego marki bez problemu otrzymują 'shownotes' w .pdf lub na papierze, do paczki dorzucana jest prezentowo butelka wina z firmowym oklejeniem. W ten sposób marka wyciąga rękę do osób, które gonią za swoimi marzeniami.**

 

**Najbardziej niestandardowym jest proces kreatywny, który obrał zespół trzymający pieczę nad wszystkim. Publiczną informacją jest, że 10-20 osób zamknęło się na cały tydzień w willi, na której ogrodzie odbył się pokaz. To ona była inspiracją projektu.**

 

**Szukając informacji o głównym składzie projektu, odnajdujesz:**

HEADS:

Frank Itiola - creative director
Ryley Belvedere - financial p&a
Contavious Dunn - project manager
Percy Santana - sound engineer
Dominic Scallick - event dj
Steve Casey - photographer
Idris Ionadi - designer
Solange Nangle - model, lookbook
Dean Duke - model, lookbook
Kealle Lought - model, singer
Leah Graves - model
Demondre Keywon - model
Jester George - model
Precious Parker Jr. - model
 

**Osoby obecne na pokazie świadkiem były genialnego układu playlisty, który ściśle połączony był z tym co się działo na wybiegu. Podczas przedpremierowej piosenki NIKSY ta wyszła na wybieg i spędziła 3 minuty w miejscu.**

 

**Sam dzień eventu obfity był w obecnośc paparazzi.**
**Promocja całego zdarzenia była zaskakująco niewielka jeżeli chodzi o media. Kilka postów na LI, wzmianki od innych. Cały projekt napędzony jest sławą i bardziej lub mniej kontrowersyjnymi zdarzeniami uczestników w przeciągu ostatnich ~2 tygodni. Najwięcej zdziałał tutaj marketing szeptany i roznoszące się pogłoski o wydarzeniu wśród lokalnych gwiazd, ULSA i innych środowisk. Osoby z zespołu często widziane były na ostatnich głośniejszych imprezach, chętnie chwalili się tym co zamierzają. Głośnym była ich obecność na CELEBRITY AWARDS 21. Pojawiły się wzmianki na portalach typu DEADLINE i innych, powiązanych z modą i lifestylem.**

 

Spoiler

Zrzut_ekranu_2255.png

Zrzut_ekranu_2258.png

image.thumb.png.cd20b426b32f109704985cd5a9ef4200.png

image.thumb.png.97b19b297571efdd56aca248f5a39761.png

 

Wydatki:
 

Spoiler

$150 000 — praca biura MARACAS, katering, materiały, zespół kaskaderów, wyposażenie willi (/datek)
$370 000 — wypłata dla zespołu pracującego (od linku screeny w dół) przez 7 dni w willi
$1 400 000 — willa zakupiona na potrzeby projektu, wpisana pod agencję MARACAS

Temat projektu

Numer konta: 
0523212774

 

Spoiler

Dzięki wszystkim za czas poświęcony na projekt, sam na niego przez was nabiłem z 30-40h grając sobie IC. Nie chce mi się zbierać wszystkich wzmianek w jedno miejsce, raczej skupiliśmy się na graniu, a mimo tego sporo osób zaangażowało się wrzucając jakieś posty wspominające o nas - są do znalezienia w naszym temacie/tematach uczestników. Niedługo postaram się zaskoczyć czymś nowym, żeby nie opierać się tylko na jednym formacie. Wciąż, jeżeli ktoś chce pograć - można pisać, mamy temat w szukam/zagram, zapraszam.

 

spacer.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Ghost z przyczyn osobistych się nie zjawił, jednocześnie żałując tego faktu przez dalszą część wieczora. Finalnie sprawdził co się dało na internecie, rzucając kilka soczystych kurw pod nosem z niezadowolenia przez swoją nieobecność.**

fotarix i krystian lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin