Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] OH ME


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

OHMElogoV1.pngSpółka założona przez młodą absolwentkę Minnesota University, Sophie Lettiere w czerwcu ubiegłego roku. Firma z łatwością pozyskiwała coraz to nowszych klientów, inwestorów, ale też podbiła serca lokalnych celebrytów z różnej dziedziny show-biznesu, a także weszła pod skrzydła CROWN Holdings. Właścicielka pokusiła się także o wydanie własnego magazynu modowego, czy o ścisłą współpracę z firmą zajmującą się produkcją "ekorzeczy". Wszystko szło we właściwym kierunku, a osiągnięcie samego szczytu rynku kosmetycznego było już niemalże na wyciągnięcie ręki. 

Niestety, dobrą passę przerwała nagła niedyspozycja Sophie, która była zmuszona zamknąć spółkę i wszystko co z nią związane, gdyż musiała stoczyć inną walkę, na innym gruncie. U Lettiere-Scott (już wtedy) stwierdzono glejaka mózgu, który w końcu uniemożliwił jej podejmowanie racjonalnych decyzji, a co więcej kierowania dużą firmą. Włoszka nie miała wyjścia i dla dobra ogółu wyjechała z miasta pozostawiając po sobie jedynie wspomnienie...

Dziś mamy październik 2022 roku, a Sophie Lettiere-Scott odzyskała pełną władzę nad swoim życiem. Krótko współpracowała z aktualnie popularną firmą Pixel Enterprise. To jednak dla niej za mało. Wyjechała na jakiś czas z miasta, dopinając ostatnie guziki w naprawie swojego życia prywatnego. Wracając do Los Santos ma już gotowy plan na powrót OH ME na rynek, oraz jest gotowa postawić wszystko na jedną kartę. 

 

Głównym celem OH ME jest produkcja kosmetyków różnej maści, począwszy od perfum, idąc poprzez klasyczne kosmetyki do wizażu, kończąc na produktach pozwalających na zadbanie o mieszkanie, czy nawet auto. Wszystko to można nazwać kosmetykami, a wiele zależy od punktu widzenia. Współprace z lokalnymi firmami pozwolą OH ME zadbać o każdą płaszczyznę, o każdego człowieka zainteresowanego produktami tejże marki. Dodatkowo, OH ME nieustannie nastawione jest na to, by być dostępnym nie tylko dla tych, którzy mają pieniędzy pod dostatkiem, ale również dopieścić tych najuboższych. 

 


Zrzut_ekranu_35.png?width=1618&height=910
Dane rejestracyjne spółki:

  • Nazwa: OH ME
  • Adres: San Vitus BLVD 6461, Burton, Los Santos

 

Udziałowcy:

  • Sophie Lettiere-Scott, prezes spółki, 70%
  • Jacob Scott, v-ce prezes spółki, 30%

 

Kapitał:

  • 600.000 USD

 

 


Spoiler

Out Of Character

Cześć, po namysłach, różnych próbach tu i ówdzie postanowiłam ponownie spróbować swoich sił w prowadzeniu spółki, którą już ten serwer miał okazję widzieć, a wiele osób brać udział w poprzedniej edycji OH ME. Mam nadzieję, że te osoby wspominają to dobrze, tak jak ja 🥰
Chcę dać nowe życie ten marce, oraz mojej postaci, Sophie Lettiere-Scott, która do niczego innego jak do prowadzenia biznesu się nie nadaje! W głowie pomysłów mam wiele i dołożę wszelkich starań, by ponownie i nie raz Was czymś zaskoczyć. 
Miło więc będzie otrzymać ponowną szansę na poprowadzenie tej spółki, a postaram się nie zawieść Waszych oczekiwań względem OH ME i mnie samej. Z góry dziękuję, jeśli będzie mi ta szansa dana 🤗

 


Jako sposób działania firmy wybieram to co było robione w poprzedniej edycji, czyli jak najwięcej interakcji z różnymi graczami, w tym z osobami z branży (niekoniecznie najbardziej popularnymi). Pozwala to na wypromowanie produktów firmy, ale też daje innym grę i boost postaci po czasie. Uważam, ze nie ma sensu rozpisywać się tutaj na temat reklam, bo wiadomym jest, że lifeinvader, forum, billboardy to wszystko będzie, mam też wizję na kilka klipów promujących biznes, czy jakieś nadchodzące kolekcje i współprace. Często takie rzeczy zwyczajnie wymyślane są na bieżąco, a pisanie tego tutaj mija się z celem, bo naprawdę zależy mi na tym, by zaskakiwać ludzi, a nie podać im wszystko na tacy 😇

Jeżeli chodzi o pracowników, to nie planuję ich zatrudniać zbyt wielu, z prostej przyczyny: jestem indywidualistką. O wiele lepiej pracuje mi się w pojedynkę, mogę wtedy w stu procentach realizować własną wizję, bez zbędnych narzekań, czy rozproszeń. Na pewno wrócę do prowadzenia magazynu, zatem ponownie zatrudnię nowych redaktorów i standardowo przydzielę im procent zarobku, lub jedną kwotę którą będzie wypłacała co tydzień. Na ogół daję ludziom realizować się w takim miejscu jak OH ME, więc pozwalam wyrażać siebie i to chyba powoduje, że ci gracze zostają aż do końca trwania projektu. Nie mam tendencji do zagarniania całego zarobionego pesos dla siebie, raczej szybciej podzielę się z kimś innym, więc wraz z rozwojem spółki planuje solidnie wynagradzać ludzi, O ILE BĘDZIE TO SZŁO W PARZE Z ICH WKŁADEM W ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI (artykuły, pomoc w promocji itp). 
Zawsze stawiam na grą IC pomiędzy sobą, dlatego nie obejdzie się bez robienia spotkań, zebrań, burz mózgów już na spotkaniach i tak dalej. Chcę ograniczyć "grę" na Discord do absolutnego MINIMUM, bo nie o to w tym chodzi. Discord to dodatek, chcę bysmy się widywali jak najczęściej IG i robili jak najwięcej IG, wspólnie. 

Lokalizację wybrałam ze względu na wątek sentymentalny mojej postaci, ponieważ w budynku złączonym z tym ze zdjęcia był kiedyś klub, który prowadził mąż Sophie z jej znaczącą pomocą. To po prostu taki mój dodatkowy smaczek do gry. Dodatkowo lokalizacja jest dobra biorąc pod uwagę rodzaj biznesu (nie jest to jakieś gangsterskie Davis, czy wiejskie Paleto) a centrum miasta, niedaleko dużego centrum handlowego, można rzecz creme de la creme  dla firmy kosmetycznej. No i zależało mi na tym, by budynek nie był przesadnie ogromny, bo w sumie będzie tam jedynie biuro. Zapewne hurtownię w przyszłości, tak jak poprzednio, zrobię w bardziej adekwatnym miejscu w innej lokalizacji. 

 

Edytowane przez amnilka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Październik - Listopad 2022

  • Zakup nowego biura pod główną siedzibę spółki oraz przeprowadzenie w nim generalnego remontu. 
  • Nawiązanie stałej współpracy z byłym CEO Self Radio oraz Weazel News, Ethanem Jasonem, który zgodził się sprawować pieczę nad magazynem OH ME, który ma powrócić wraz z najbliższą kolekcją.
  • Nawiązanie stałej współpracy z początkującą modelką i influencerką, Stacy Perry
  • Nawiązanie długoterminowej współpracy ze spółką Healife, która będzie produkowała opakowania do nadchodzącej kolekcji i prawdopodobnie również do kolejnych, jeśli współpraca pójdzie pomyślnie na pierwszym rzucie. Dodatkowo z inicjatywy przedstawicielki Healife OH ME wstępnie zgodziło się współpracować z nimi nad ich własną kolekcją kosmetyków ekologicznych.
  • Nawiązanie współpracy z początkującą piosenkąrką Mikailą Lozano, która zgodziła się udzielić wywiadu do nadchodzącego magazynu OH ME, oraz wziąć udział w sesji zdjęciowej promującej kolekcję w w/w magazynie. 
  • Inwestycja z rozszerzenie zasięgów social mediów OH ME, w postaci wykupienia premium konta na Lifeinvader. 
  • Zapowiedzenie nadchodzącej kolekcji Phoenix, wraz z podaniem konkretnej daty.

 


Wydatki

Spoiler
  • Budynek + obiekty | ok. $120.000
  • Premia dla pracownika | $10.000
  • Współpraca z Healife | $15.000
  • Współpraca z Mikailą Lozano | $80.000
  • Lifeinvader Pro Basic | $50.000

Łącznie $275.000

 

 


Screenshoty

Spoiler

image.png.0989f9c82e6ec19d0513fe5f45c7b04f.png

OhMeprzelewy.png.cbaad626fb3af52e4b07e29fa29373e0.png 


 

image.png

 

NXLpwmp.png

6fA3hek.png

B7mX56o.png

Ul5Ycca.png

dShMBOt.png

Dky0TAa.png

Edytowane przez amnilka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • OH ME


Wydatki $275,000


 **Kapitał spółki $250,000 (Staż krótki)**

**OH ME rusza z przytupem, plany na powstanie magazynu modowego przez osobę z doświadczeniem zapewne przyniesie oczekiwany sukces. Postawienie współpracy reklamowej dla wschodzących gwiazd może okazać się wielką niewiadomą w odbiorze przez konsumentów. Marka w krótkiej przyszłości powinna przyłożyć uwagę do strony PR'owej i jakościowej swoich przyszłych produktów. Inwestorzy lokalnego rynku z zaciekawieniem będą przyglądać się dalszym ruchom spółki.

**Spółka może liczyć na wygenerowanie 75 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

OWIEC i BaamBaam lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Listopad

  • Zakup zabezpieczeń budynku siedziby głównej spółki, od firmy Star Security
  • Podjęcie się spontanicznej, jednorazowej współpracy z Timo Kohonen, znanym pod pseudonimem DEVILTI. Wspomógł on OH ME pozując w sesji do magazynu spółki, prezentującej najnowszą kolekcję. 
  • Promocja nadchodzącej kolekcji w postaci billboardów, oraz postów na Lifeinvader (dodatkowo Stacy Perry, Jacob Scott). Posty celowo były umieszczane/udostępniane w różnej rozbieżności czasowej by zachować widoczność na stronie głównej portalu.  
  • Wypuszczenie kolekcji Phoenix we współpracą z Healife, wraz z bogatszą niż dotychczas wersją magazynu sygnowanego logiem firmy. Odświeżono również stronę internetową OH ME

 

Wydatki

Spoiler
  • Zabezpieczenia budynku | $36.000
  • Współpraca z Timo Kohonen | $40.000
  • Dwa billboardy | $60.000
  • Premie dla pracowników | $30.000

Łącznie $166.000

 

 


PHOENIX COLLECTION

**Jak można się domyślić nazwa nawiązuje do powrotu spółki na rynek. Do powstania z kolan, odrodzenia się z popiołów. Całość utrzymana została w kolorystyce czarno-szaro-białej, co idealnie pasuje do skojarzeń z popiołem, ale też i czystością. Czerń w kolekcji oznacza ciemność i jedną wielką niewiadomą co do przyszłości firmy, szarość popiół, w który spółka przemieniła się w roku 2021, biel natomiast nawiązuje do odrodzenia i "czystej karty", ponieważ wszystko co dotychczas wiązało się ze spółką OH ME, przeminęło. 

W skład kolekcji wchodzą:

  • dwuczęściowy wodoodporny tusz do rzęs, gdzie jedna końcówka odpowiada za wydłużenie, a druga za pogrubienie, wodoodporność w tym przypadku nawiązuje do wylanych łez za utraconą częścią życia, które są niewidoczne dla obcych oczu, 
  • paletka cieni zawierająca cztery kolory idące od najciemniejszego, do najjaśniejszego lub też odwrotnie - w zależności od interpretacji, 
  • perfumy damskie i męskie jako nawiązanie do tego, co pierwotnie robiła spółka OH ME w swoich początkach. 

W małej sesji promującej kosmetyki spółki, znajdującej się w magazynie, udział wzięli kolejno: Mikaila Lozano, Sophie Lettiere-Scott, Stacy Perry, Timo Kohonen. Funfactem jest to, iż Stacy i Timo wylądowali oboje z perfumami, na tej samej części magazynu, a prywatnie są parą.

Lifeinvader od dnia promocji został "zbombardowany" zdjęciami z sesji, gdzie każdy uczestnik napisał coś od siebie. #1 #2 #3 #4**

(( Od strony technicznej @OWIECzajął się stworzeniem od zera propów kosmetyków, które zostały wykorzystane w świecie gry podczas robienia przeze mnie zdjęć w Menyoo, na potrzeby czego osobiście przygotowałam animacje dla postaci, dostosowane do w/w przedmiotów. Dodatkowo cała oprawa graficzna również jest autorską pracą @OWIECtak samo jak graficzna oprawa magazynu i odświeżonej strony firmy  W najbliższych dniach pojawi się addon do singla z modelami z kolekcji do focenia się 😄 ))

Spoiler

 

IBskkRX.png

Grand_Theft_Auto_V_19-11-2022_15-46-41-362.png

Grand_Theft_Auto_V_19-11-2022_15-46-49-888.png

Grand_Theft_Auto_V_19-11-2022_15-46-58-274.png

Grand_Theft_Auto_V_19-11-2022_15-47-04-682.png

Mikaila3.png

Sophie.png

Stacy.png

Timo.png

image.png

image.png.27da84ab4ae7c23e62d3fd2baa5cc41e.png

image.png

image.png

image.png

image.png

 

Edytowane przez amnilka
Dodanie kwestii związanej z promocją kolekcji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • OH ME (Staż krótki; kapitał $350,000; wydatki $166,000)
W ostatnim czasie OH ME często pojawia się na ustach mieszkańców Los Santos, głównie za sprawą kontrowersji poruszanych w mediach społecznościowych, a
także przez plotki, które mówią o dość agresywnej konkurencji z Sessanta Nove. Bez względu na to, czy plotki są prawdą, marka jest zauważalna w mieście
głównie za sprawą billboardów, a także magazynu promującego nową kolekcję firmy, a co za tym idzie przyciąga do siebie coraz więcej klientów.

Spółka może liczyć na wygenerowanie $140.000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Grudzień

Wydatki

Spoiler
  • Premie dla pracowników |  $100.000
  • Współpraca Jie Recycling | $30.000
  • Zakup budynku pod sklep stacjonarny | $50.000
  • Zakup obiektów pod sklep stacjonarny | $50.000

Łącznie $230.000

 


SNOWFLAKE COLLECTION

**Zima to okres w całym roku kalendarzowym, gdzie szczególną uwagę powinniśmy zwrócić na zadbanie o siebie. Wychodząc temu na przeciw, OH ME stworzyło linię kosmetyków, które pozwolą zadbać o siebie w ten wyjątkowy czas. W związku z tym, odchodząc od klasyku jakim są perfumy marki OH ME firma postanowiła wypuścić coś innego niż zwykle. W taki sposób powstała kolekcja zawierająca:

  • balsam do ust o zapachu i smaku pierniczków Bożonarodzeniowych,
  • balsam do ciała dla kobiet o zapachu mandarynek,
  • krem do rąk o zapachu igliwia,
  • żel pod prysznic oraz szampon, 2 w 1, dla mężczyzn o zapachu igliwia.

W przypadku tej kolekcji, nie chcąc odrywać uwagi od świątecznej aury i skuszenia konsumenta do zakupu kosmetyków na prezent, odpuszczono robienie sesji zdjęciowej z udziałem modelek, a jedynie umieszczono zdjęcie całej kolekcji w iście świątecznej otoczce.

Billboard, który pojawił się w samym centrum miasta ukrytą miał datę premiery kolekcji: 18.XII (18 w "is", XII w choinkach). Takie samo tło zostało umieszczone na Lifeinvader by każdy mógł się temu lepiej przyjrzeć i kto wie, może komuś udało się odgadnąć datę? Zachowano to w klimacie rodem z kreskówki, by zachować klimat magii i niecodzienności, co zawsze kojarzy się ze świętami Bożego Narodzenia. 

Całość oczywiście pojawiła się na stronie firmy.

Lifeinvader post **

(( Standardowo, propy od 0 wykonał @OWIEC ))

Spoiler

Grand_Theft_Auto_V_18-12-2022_13-15-35-801.png

Grand_Theft_Auto_V_18-12-2022_13-14-24-529.png

Grand_Theft_Auto_V_18-12-2022_13-14-37-5.png

Grand_Theft_Auto_V_18-12-2022_13-14-49-422.png

Grand_Theft_Auto_V_18-12-2022_13-15-03-794.png

Grand_Theft_Auto_V_18-12-2022_16-41-06-32.png

Grand_Theft_Auto_V_18-12-2022_16-42-08-232.png

Grand_Theft_Auto_V_18-12-2022_16-42-24-322.png

image.png

sngine_0b03b3986bdcc1965a8aac3207b8a777.png

image.png

nGzm52a.png

 

 

Edytowane przez amnilka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • OH ME (Staż krótki; kapitał $500,000; wydatki $230,000)

**Firma powoli zyskuje stałych klientów, dzięki utrzymywaniu współprac gwarantujących ekologiczne produkcje i utylizacje, co gwarantuje im firma coraz to bardziej znana, Jie Recycling. Kreskówkowy billboard, oraz grafika na Lifeinvader spotkała się jednak z krytyką i zdaniem niektórych złą zagrywką PR'ową firmy. Zdanie to uległo poprawie dopiero po wypuszczeniu kolekcji Snowflake. Klienci poczuli się zaskoczeni i zaciekawieni tym co jeszcze zrobi OH ME. Wiele osób poczuło się zawiedzionych brakiem zimowego wydania magazynu OH ME. Firma w przyszłości powinna bardziej zadbać o reklamę i promocję swoich produktów.

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $175,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

 

Mafio lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Styczeń

Wydatki

Spoiler
  • Premie dla pracowników | $80.000
  • Billboardy | $60.000
  • Reklama w Self Radio | $25.000
  • Obiekty do budowy interioru 250 sztuk | $50.000
  • Współpraca z Jie Recycling | $30.000

Łącznie: $245.000


EXCLUSIVE COLLECTION 

**Gdy firmą rządzi osoba, dla której słowo jest droższe od pieniędzy to zrobi wszystko, by dotrzymać danego słowa w przypadku gdy komuś złoży obietnicę. Właśnie w taki sposób zrodziła się wizja na kolekcję męską. Zaczęło się od żartu w rozmowie dwójki znajomych, a przerodziło w coś, co jest prawdopodobnie jednym z lepszych ruchów marki. Czy istnieją na rynku firmy, które dbają od czasu do czasu o tę bardziej dyskryminowaną kosmetycznie płeć? Otóż niekoniecznie. Wówczas pojawia się OH ME ze swoją kolekcją, gdzie nawet sama jej nazwa pozwala odbiorcy poczuć się wyjątkowo. 

Wybór COO firmy i męża CEO na twarz kolekcji był nieprzypadkowy. Powinno to świadczyć o tym, że skoro dla Niej jest to ideał mężczyzny, to i właśnie w takim świetle widzi tę kolekcję, jako coś wyjątkowego i niepowtarzalnego.

Kolekcja składa się z produktów, które od dawna są niedostępne dla potencjalnego klienta, a mianowicie jest to zlepek starych kolekcji OH ME, oraz tych najnowszych. Produkty ponownie udostępnione do sprzedaży są serią limitowaną, co znaczy, ze dostępne będą tylko przez jakiś czas, a mianowicie od 28.01.2023 do 11.02.2023 roku. Jest to zatem idealny moment by zrobić sobie zapas ulubionych zapachów tejże marki i cieszyć się nimi na długo. Zapewne pozwoli to też marce na wyższy zarobek ze sprzedaży produktów.

Lifeinvader post

www.ohme.com **

(( Propy autorstwa @OWIEC))

Spoiler

sngine_8f16465bf7ada24170817e0eb785efb4.png

Grand_Theft_Auto_V_28-01-2023_12-57-09-4

image.png

Txhgp3C.jpg

bcgV5br.png  zze3X4R.png

Dd03oCv.png 

 

 

 

Edytowane przez amnilka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin