Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

020. Addison Hyder - Jedna głowa, a dwie firmy, czyli właścicielka Pixel Studio i marki DFC.


Sesh

Rekomendowane odpowiedzi

nad.png

GOTOWEDAILYGLOBAL.png

(Addison Hyder, Louis Lacazete)

image.png

 Witaj Los Santos! Wracamy z programem Night American Discussions. Dzisiaj moim gościem jest Addison Hyder. Witaj Adi.
 Cześć, cześć. Niezmiernie mi miło, że mogę tutaj być. Dziękuje za zaproszenie.

 Addison, powiedz o sobie parę zdań. Czym się zajmujesz?
Na co dzień zajmuje się prowadzeniem mojej marki i studia graficznego, co czyni ze mnie naprawdę zapracowaną osobę. W czasie wolnym zajmuje się w sumie wieloma rzeczami, głównie motoryzacją, bo to mnie jara najbardziej.

W moich oczach stałaś się wielka. Tyle rzeczy, a tylko jedna osoba! Jak nazywa się marka oraz studio?
Marka to oczywiście DFC. Może wytłumaczę krótko, że zajmuje się ona tworzeniem kawy smakowej z wysoką ilością kofeiny. A studio to pewnie już znane dla niektórych Pixel Studio, to od tego tak naprawdę zaczęła się moja kariera. Można powiedzieć, że jest to takie moje pierwsze dziecko.
 

Każdy od czegoś zaczynał, czym zajmowałaś się przed prowadzeniem działalności?

Przed prowadzeniem działalności, pracowałam głównie dorywczo i tak uzbierałam na kupienie małego lokalu, w którym otworzyłam swoje studio graficzne.
 
Okej, jakie to były prace dorywcze?
Zazwyczaj to była praca za ladą w barze lub czasami wieczorami wpadła mi praca w restauracji jako kelnerka. Odkładałam większość tego co zarobiłam. Grosz do grosza i się uzbierało,

Skoro Ty mogłaś to znaczy że wszyscy mogą.

Dokładnie, wystarczy determinacja i cierpliwość, bo wymaga to sporego poświecenia czasu.
 

Jestem ciekaw przebiegu powstawania Twoich przedsiębiorstw. Ile czasu upłynęło od pierwszej myśli do wejścia na rynek oraz geneza Twojego pomysłu?

No pierwsza myśl o wejściu na rynek pojawiła się u mnie w maju, głównie z potrzeby stworzenia czegoś nowego i własnego.
Sama geneza mojego pomysłu pojawiła się na imprezie z moimi znajomymi. Była to godzina piąta w nocy i wszyscy mieliśmy na rano do pracy więc stwierdziliśmy, że nie ma sensu iść spać i zrobiliśmy sobie kawę. Raczej dla wszystkich jest wiadomy proces. Gdy już mieliśmy ją zaparzoną stwierdziliśmy, że dodamy do niej mleka bananowego zamiast zwykłego i tak o to pojawił się w mojej głowie pomysł. Zaczęłam zapisywać pomysły i odkładać pieniądze ze zrobionych zleceń graficznych. No i tak oto w czerwcu tego roku otworzyłam spółkę a wraz z nią powstała marka DFC.
 
image.pngWidzicie drodzy widzowie? Również możecie wpaść na pomysł stworzeniu spółki na imprezie o piątej nad ranem, wystarczy odpowiednia ilość alkoholu. Nie miałaś pewności, że to wypali, tworząc markę miałaś wątpliwości?

Miałam i to naprawdę ogromna, bo wiadomo jak to z nami jest. Każdy z nas ma inne upodobania odnośnie smaków. Ciężko było wypuścić pierwsze trzy produkty nie mając pewności, czy się przyjmą.
Dlatego zaczęliśmy od prowadzenia ankiet na naszym profilu na LifeInvaderze, żeby sprawdzić, którymi smakami się najbardziej mogą interesować potencjalni klienci. Na szczęście się udało i do dziś jeden z naszych pierwszych smaków a jest nim smak karmelowy jest najlepiej sprzedającym się produktem. Standardowe smaki najlepiej się sprzedają, większość ludzi lubi klasyk i nie lubią zmian.
 
Według reklamy DFC, wasza kawa polepsza smak nasienia. Macie może na to jakieś badania? Może naprostuję naszym widzom - spółka DFC zakontraktowała piosenkarkę Kulture do promocji ich produktów, ta w ramach współpracy poinformowała na lifeinvaderze, że właśnie po wypiciu kawy waszego produktu nasienie ma o niebo lepszy smak.

 Oh tak, to ten sławny post. Odpowiadaliśmy już na to publicznie ale z chęcią odpowiem ponownie tutaj. Nie był to dobry pomysł na reklamę naszego produktu. Podjęłam wtedy nieodpowiedni decyzje, żeby dać wolną rękę co do reklamowania tego produktu.  Na chwile obecną staramy się po tym odbudować i zainwestowaliśmy sporo czasu i pieniędzy w nasz PR Team, który pilnuje, żeby do takich sytuacji ponownie nie dochodziło. Pierwsze co zrobiłam to wysłałam post do naszego ówczesnego PR Teamu. który przekazał mi informacje, że post zyskuje sporą popularność i żeby nie reagować na zaistniałe z tego powodu negatywne odebranie marki. Uważam to za mój błąd, bo mogłam działać od razu i nie czekać tyle, żeby publicznie się do tego odnieść. Też miałam gdzieś z tyłu głowy, że taki typ reklamy może być faktycznie dobry dla zwiększenia rozpoznawalności, natomiast nie takim kosztem. Na pewno mogłam szybciej podjąć decyzje. 

 Szybko podjęta decyzja uratowałaby renomę marki, ale powiedz nam szczerze. Dzięki tej kontrowersji marka zrobiła większy obrót niż w poprzednich miesiącach?
 Tak, zrobiła i to naprawdę spory obrót bo był on prawie trzykrotnie większy. Mimo wszystko gdybym mogła podjąć tą decyzje jeszcze raz to wolałabym mieć podobny lub trochę większy obrót niż stracić na reputacji naszej marki.
 
Każdy ma własne priorytet. Natomiast z której współpracy byłaś bądź jesteś najbardziej zadowolona?
 Najbardziej będę zadowolona z nadchodzącej współpracy ale jeśli mam wybrać jedną która już się odbyła to myślę że będzie to współpraca z Aiko. Przygotowała do swojego produktu specjalny utwór i bardzo się zaangażowała w to wszystko.
 Naprawdę dobrze mi się z nią współpracowało i mam nadzieje że to nie był ostatni raz.
 
Nadchodząca współpraca? Chciałabyś zdradzić kto to, może z jakiej dziedziny? Cokolwiek specjalnie dla naszych widzów.
Raczej nie będę zdradzać wszystkiego ale mogę powiedzieć, że będzie na pewno będzie świątecznie. Mam nadzieje że taka informacja wszystkich zadowoli na chwile obecną. Na pewno o wszystkim będziemy informować na naszych social media.

Święta tuż tuż, to będzie strzał w dziesiątkę. Podczas prowadzenia firmy towarzyszą ogromne emocje - nie zawsze te pozytywne, każdy z nas potrzebuje wtedy wsparcia od bliskiej osoby, masz takową?

Na chwile obecną, raczej nie. Mam znajomych ale nie na tyle bliskich, żeby od nich tego oczekiwać. Ciężko jest znaleźć kogoś bliższego, gdy ma się tyle obowiązków na głowie. Co nie oznacza, że nie próbowałam ale wychodzi to jak wychodzi.
 
Nie masz szczęścia w miłości natomiast masz szczęście w biznesie. Chętnie usłyszę Twoje zdanie, dlaczego tak mało kobiet jest na randze CEO?
O, takiego pytania jeszcze nie słyszałam. Szczerze? Myślę, że to z powodu tego że nadal gdzieś w tym całym systemie jesteśmy trochę dyskryminowane ze względu na naszą płeć. Co też nie oznacza że wszędzie to tak wygląda.  Myślę, że to tak wygląda ogólnie na rynku pracy i nigdy jakoś nikt nie postanowił tego zmienić. Ale jak widać jestem przykładem tego, że da się być kobietą, prowadzić firmę i być w niej CEO.

 Zgodzę się z Tobą, kobiety nadal są dyskryminowane jednakże cały czas dążymy do tego aby było RZECZYWIŚĆIE równo. Zostało nam już parę pytań. Czy w dzisiejszych czasach jest ciężko prowadzić spółkę w stanie San Andreas?
 Wszystko zależy od nastawienia tak naprawdę. Głównie poziom ciężkości w prowadzeniu spółki zależy od zaangażowania i ciężkiej pracy. Każdy kto ma odłożone trochę gotówki i chciałby otworzyć spółkę jest w stanie ją otworzyć. Wystarczy. spełnić tylko te dwie rzeczy które wymieniłam. Czyli zaangażowanie i ciężka praca. I mówimy tu naprawdę o ciężkiej pracy. Oh, no tak i bym zapomniała o najważniejszym. Trzeba mieć naprawdę twarde nerwy i psychikę żeby nie dać się zjeść przez konkurencję.
 

 Zdrowie psychiczne jest bardzo istotne, mimo świetnych pomysłów, innowacji bez zdrowego zdrowia psychicznego nie damy sobie rady, przedostatnie. Przed czym byś ostrzegła ludzi chcących otworzyć własna firmę, na co PRZEDEWSZYSTKIM powinni uważać?
 Powinni uważać na to jak prezentują siebie i swoją markę publicznie. Tutaj pozwolę sobie wrócić trochę do pytania o słynnym poście Kulturę. Trzeba myśleć trzeźwo i podejmować odpowiednie decyzje.
 Prowadzenie firmy jest jak gra w yengę. Wyjmiesz jeden zły klocek i lecisz w dół.
 
Świetnie to ujęłaś to w słowach, chciałabyś coś dodać od siebie?
 Chciałam dodać od siebie jedną rzecz. I tutaj szczególnie zwracam się do dziewczyn, które mnie teraz słyszą. Jeśli któraś z was chce otworzyć coś swojego i spełniać swoje marzenia to działajcie. Życie jest zbyt krótkie. Więc do dzieła moje kochane. Pokażmy że kobiety też są ważne na rynku pracy i są w stanie prowadzić własne firmy na stanowisku CEO.

Dołączam się do Addison.
 Tymi pięknymi słowami kończymy dzisiejsza audycje, moim gościem była Addison Hyder! Do zobaczenia w następnym odcinku!


Odnośnik do aplikacji Daily Globe/contact-with-us
Odnośnik do aplikacji Daily Globe/advertisement

Edytowane przez Sesh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin