Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[28.01.2023] Z` Talk&Ride #0 - Zoe Andersson aka TopZ` | Isabella Ferguson, .101 generuje problemy dla S2 Parts?


Rollo

Rekomendowane odpowiedzi

Vtube.png
**Dnia 28 stycznia na kanale Zoe pojawiła się pierwsza premiera. Całość w formie odliczania wskazuje iż właściwy odcinek zostanie udostępniony do wglądu w środę czyli 01 lutego o godzinie 16:30.
Początkowo na ekranie przedstawieni zostali sponsorzy całego zamieszania a są w nich takie biznesy jak S2 Parts, Used Classic Car Dealer oraz Wenger.**

logo.pngwengerluxury.png1-vintage-car-2.png

**Zaraz po prezentacji sponsorów serii ukazało się logo kanału a zaraz po nim pierwsza scena z studio. Kamera wpłynęła zza pleców Zoe a ta automatycznie zaczęła mówić.**
logo.png
ezgif.com-gif-maker_2.gifZA: Cześć wszystkim! Nawet nie wiecie jak długo czekałam by w końcu się tym po części pochwalić! Z dniem dzisiejszym premierę ma moja pierwsza seria, która jak już w tytule zauważyliście nazywać się będzie "Z' Talk&Ride". Odcinek numer chcę potraktować jako przetarcie szlaków, wszelkie błędy lub rzeczy do poprawy możecie udostępniać w komentarzach a ja zapraszam Was do krótkiego przedstawienia zasad i co w tym wszystkim w ogóle będzie chodziło.

**Przykryła dłonią obiektyw uprzednio się do niego uśmiechając.**

**Scena filmiku przeniosła się płynnie w przejścia i pokaz tego jak wygląda studio i jego otoczenie. Głos Andersson słyszalnie zrobił nieznaczny upgrade gdyż kwestie lektora nagrywane były w osobnym studio.**
ZA(lektor): Z' Talk&Ride to nowopowstały program motoryzacyjny, w którym ja jako prowadząca będę zapraszać osoby z świata napędzanego oktanami i nie tylko! W pierwszej fazie zapoznam Was z ową osobą by zaraz po tym zaatakować ją kilkoma pytania! Propozycje waszych pytań są bardzo mile widziane w komentarzach. **Dodała jakby przerywnikiem, nieco ciszej.** Druga część jest związana typowo z umiejętnościami prowadzenia danego osobnika.

ezgif.com-gif-maker_1.gif

 

Zamykamy go w tym oto Brioso! **Przebitki studio zamieniły się w ogrywki torowo przystosowanego Brioso 300 w wersji WideBody.**
To Grotti jedyne co posiada z fabrycznych elementów to nieco karoserii i obicia panelu kierowcy! Dostosowaliśmy tego zabijakę do warunków panujących na S2 TRUCK. Kompakt w aktualnej specyfikacji osiąga zawrotne osiemdziesiąt pięć koni i prawie sto niutonometrów momentu obrotowego - wyrywa z kapci **Przerwała opis pojazdu cichym śmiechem.** Dla bardziej dociekliwych i jeśli będą chętni nakręcimy dokładniejszy materiał dotyczący tego cuda... Owy gość poddany zostanie próbie pokonania nitki toru w jak najkrótszym czasie!
Trzecim i ostatnim epizodem odcinka jest oficjalne porównanie go do reszty uczestników naszej zabawy. A teraz może przejdźmy do przedstawienia wam pierwszego mojego gościa jakim jest Isabelle Ferguson!
ZA: Cześć Isabella!
IF: Dzień dobry, hej Wam! Bardzo miło, że postanowiłaś mnie jako pierwszą zaprosić na tą kanapę!
**Kobiety uścisnęły swoje dłonie i usiadły wygodnie po obu stronach stolika.*

Zrzut_ekranu_351.png

ZA: Słuchaj Isabell... bo pewnie spora liczba oglądających nie wiem kto w ogóle pojawił się na ich ekranie - kim jest Isabelle Ferguson?
IF: Sama zadaje sobie to pytanie już od jakiegoś czasu ale skoro już pytasz. Jestem głównym dyrektorem prężnie działającej spółki S2 Parts mającą swą siedzibę właśnie tu w Los Santos ale także odziały poza nim.
ZA: No dobrze to może jeszcze doprecyzujmy czym jest S2 Parts?
IF: Jesteśmy największym koncernem sprowadzającym i dystrybuującym podzespoły mechaniczne jak i części wizualne do wszystkiego co porusza się po drogach ale i nie tylko **Podeśmiała się lekko** Zaopatrujemy w nie każdy warsztat w Los Santos i poza nim.
ZA: Rozumiem... Isabello, zapytam o to co każdy by chciał wiedzieć: Jak wyglądają dane dotyczące sprzedaży. Ile sztuk oczywiście w zaokrągleniu wychodzi z waszych magazynów jakie to są liczby w walutach?


Zrzut_ekranu_352.png

IF: **Na twarzy Isabelli pojawiło się widoczne zastanowienia, po kilku chwilach namysłu ta zaczęła.** Samych odbiorców jak mówiłam mamy bardzo wielu, dostarczamy części do warsztatów w mieście jak i poza nim chociażby jeśli mówimy o Sandy Shores czy Paleto Bay. Miesięcznie na miasto... w dużym uśrednieniu wyjeżdża około dwa miliony elementów. Sandy i Paleto to kolejne... siedemset tysięcy.
ZA: Kwoty? **Dopytała gdy ta przestała mówić.**
IF: Skąd wiedziałam, że zapytasz **Podeśmiała się nerwowo** Niestety kwot dokładnych nie mogę podać ale uwierz, jest to dość sporo. Na rynku trudno a wręcz chyba takie nie istniej, które przebiłoby nasz roczny dochód.
ZA: No dobrze, odejdziemy od tematu finansowego, który warsztat sprawił Ci największy problem?
IF: Szczerze? Ciężko mi przypomnieć sobie jakąś na tyle problemową. Raczej żyjemy w dobrych stosunkach z naszymi odbiorcami i każdego z nich traktujemy indywidualnie - to nasza główna zaleta.

Zrzut_ekranu_363.png

ZA: Może nie problem a trudności?
IF: Oh no to z pewnością .101... Jest to nasz długoletni partner biznesowy i to dość specyficzny ze względu na segment jakim się zajmują. O ile dobrej jakości podzespoły na przykład do samochodów terenowych, motocykli nie jest trudno to do pojazdów o wartości kilku milionów nie jest łatwo znaleźć części lepsze od tych fabrycznych a także częste wymagania zamożnych klientów nie ułatwiają sprawy. Natomiast jak widać o czym świadczy ta długa współpraca - udaje nam się stanąć na wysokości zadania i zaspokoić potrzeby klientów, nawet tych najbardziej wymagających.
ZA: Tego się nie spodziewałam, chcesz pociągnąć ten temat? Aaa... może nie - wrócimy do tego pytania za parę chwil. Może teraz zobaczymy jak sobie poradziłaś na torze!
**Kamera odleciała z kadru powoli ciemniejąc zaraz to akcja przeniosła się na asfalt RockFord.**

ZA: Okey Isa! Ty już siedzisz w naszym wynalazku, powiedz proszę - prowadziłaś kiedyś jakiś wóz torowy? Jeździłaś po torze?

 

ezgif.com-gif-maker.gifIF: Spędziłam chwilę na tej nitce i było to moje pierwsze poważne spotkanie z taką formą. A co do auta - prowadziłam już wiele szalonych pojazdów ale z autem przystosowanym do jazdy po torze to jeszcze nie.**zaśmiała się**
ZA: Czyli jakaś przeszłość za kółkiem jest już za Tobą. Słuchaj zadanie masz niebywale proste - przejdź kółko jak najszybciej potrafisz.
IF: Pewnie, postaram się postawić poprzeczkę wysoko!
ZA: Powodzenia w takim! **Zatrzasnęła za sobą drzwi kierowcy, pośpiesznym krokiem ruszyła na balkonik sędziowski.**
**Dron z kamerą oddalił się od Brioso i ustawił w pozycji podglądającej osobę za kółkiem. Po chwili można było usłyszeć głos Isabelli z rzadkimi i mało wadzącymi przesterami, wszystko nieznacznie zagłusza praca silnika.**

IF(krawatówka): Z tego co mi powiedzieli to mogę tutaj do Was mówić. Pewnie nie będę robić tego dużo bo nawet nie mam pojęcia co. Postaram się najzwyczajniej w świecie pokonać każdy zakręt w najszybszym czasie!



**Podgląd wnętrza auta, drona za pojazdem i Zoe z odbiornikiem fotokomórek przeskoczyły kilka razy pomiędzy sobą gdy na ekranie pojawiło się odliczanie do rozpoczęcia wyścigu. W końcu zaświeciło się zielone światło a Brioso z impetem ruszyło w stronę pierwszego zakrętu.**
ZA: I ruszyła, agresywnie z piskiem opon w stronę pierwszego zakrętu. Zaraz za nim dość szeroka szykana iii... Pierwsze przetarcie! Z tego co widzę na podglądzie na szczęście to jedynie zadrapanie lakieru, zakręt pokonany niemalże perfekcyjnie czy to czyste szczęście? Kolejny zakręt za nami i nieco dłuższa prosta. Isabella zapina czwarty bieg ale zaraz po tym musi go zbijać. Gładko pokonała ten łuk i przygotowuje się do wejścia w dwa najostrzejsze zakręty trasy! Nieco wolniej, bez pewności siebie wychodzi powoli do prostej skąd startowała. Jeszcze kilka długości i koniec! Isabella kończy trasę z wynikiem 00:46:962 ale o tym dowie się dopiero w studio! 

Zrzut_ekranu_367.png
Zrzut_ekranu_359.pngZrzut_ekranu_372.pngZrzut_ekranu_373.png







Zrzut_ekranu_374.pngZrzut_ekranu_368.png





































Zrzut_ekranu_353.png










































*Kadr dynamicznie wrócił do studia gdzie Isabella Ferguson wraz z Zoe Andersson spoglądały w ekran i oglądały powtórkę wyniku gościa programu. Od razu po tym prowadząca zaczęła nie chcąc tracić uwagi widza.**
ZA: I jak oceniasz swoją pracę na asfalcie, na razie z wizualnego aspektu?
IF: Przez montażystę wygląda to niezwykle płynnie i ładnie ale nie wydaje mi się bym była bliska ustanowienia rekordu trasy.
ZA: Gotowa? **Podniosła tyłek ruszając do tablicy wyników gdzie nie widnieje jeszcze nikt.**
IF: Aż zaczęłam się lekko stresować, dawaj!
ZA: Mamy poniżej minuty... mamy czwórkę z przodu, zaraz po niej szóstka. **Przykleiła magnez z imieniem oraz nazwiskiem jak i czasem Isabelli.**
2redjeU.png

Zrzut_ekranu_348.pngIF: Ohh... nie jest źle chociaż do rekordu trasy brakowało mi sporo. Pamiętasz jaki tam wynik aktualnie widnieje?
ZA: Bodajże 00:45:05? Coś takiego mi się teraz przypomina.
IF: Czyli praktycznie dwie sekundy... sporo.
ZA: Nie wydaje mi się też by był jakiś okropny. Myślę, że i tak postawiłaś wysoko poprzeczkę dla kolejnego gościa ale teraz chciałabym wrócić tematu z przed paru chwil. Co jest takie problemowe w współpracy z .101?
IF: Niektóre drobnostki jak cupholder do starego Pegassi czy oryginalna karbonowo-kevlarowa wycieraczka od Overflod to sprawy, które docierają bezpośrednio do mojej osoby. Takie szczegóły, których nie udaje się im zrealizować od producenta łapią właśnie u Nas.
ZA: Rozumiem, u mnie na Mirror sytuacja wygląda podobnie, tyle że czasami lepiej jest kupić coś już używanego i doprowadzić go do perfekcji niż czekać trzy miesiące na kontener z Włoch.
IF: No dokładnie, sama wiem z jeszcze niższych stanowisk, że transporty najmniejszych drobnostek to największy kłopot.
ZA: W temacie drobnostek, widziałaś co stoi za nami?
 


IF: DROBNOSTEK? Nie wiem czy te wspaniałe i jakże praktycznie nieosiągalne na naszym rynku pojazdy można tak nazwać. Grotti Turismo Classique w wersji Spyder to nie lada gratka dla kolekcjonerów i wielbicieli letniej przejażdżki z słońcem nad głową. Glendale w wersji QL też jest niczego sobie.
ZA: Coś czuję, że niejedna osoba da za nie wiele. Oba z nich będą do wylicytowania na dość sporej imprezie, która zbliża się do nas małymi kroczkami. Słuchaj Isabell - właściwie to jest już wszystko co dla Ciebie przygotowałam. Bardzo miło mi było Ciebie tutaj gościć i mam nadzieję, że za jakiś czas spotkamy się ponownie.
IF: To mi jest naprawdę miło, że postanowiłaś mnie tutaj zaprosić jako pierwszą. Współpracujemy razem już jakiś czas i zaskakujesz mnie za każdym razem jeszcze bardziej swoimi pomysłami. Samo przygotowanie co do pytań, sprzętu czy nawet nauka obsługi brioso mnie nie zadziwiła. Dziękuję Ci jeszcze raz i do zobaczenia **uśmiechnęła się**
**Głos Isabelli zaczął robić się coraz cichszy, ekran zaczął robić się coraz ciemniejszy. Po chwili na czarnym ekranie wyświetliło się logo kanały Zoe a sama Z dodała w postaci lektora.**
ZA(lektor): Dziękuje Wam bardzo za oglądanie i mam nadzieję, że widzimy się już niedługo! Czekam na Wasze propozycje co do kolejnego gościa w komentarzach... Pa!

















 

Odgrywki IC z kosztami:

Spoiler

 

Promocja:

Spoiler

Post na Li numer jeden
xRNdxWJ.png

Rolka na Li 
KzQubOj.jpeg

Instagram promo(taka sama fotka jak wyżej)

Post na Li numer dwa
Zrzut_ekranu_482.png

Dane postaci:

Spoiler

Imię i nazwisko: Zoe Andersson
Numer konta: 8630192742

Edytowane przez Rollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin