Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

www.healife.com/new-products


Daniel5204

Rekomendowane odpowiedzi

Owocem najnowszej współpracy Healife&Fuzzy x Medicoin jest saszetka smakowa WORLD HYDRATE o orzeźwiającym, agrestowym smaku (9g). Produkt jest naturalnym barwnikiem oraz aromatem, pozbawionym cukru, glutenu, czy laktozy oraz zastraszającej ilości kalorii, którą charakteryzują się barwione sztucznie napoje gazowane dostępne na rynku. Nowość ma na celu ułatwienie i umilenie przyjmowania odpowiedniego zapotrzebowania dziennego na wodę, dzięki ciekawemu, owocowemu smakowi. Saszetki smakowe są słodzone stewią i pokrywają 100% dziennego zapotrzebowania na witaminę C. Sposób aplikacji jest banalnie prosty, co sprawia, że produkty WORLD HYDRATE będą przyjazne dla osób zabieganych i prowadzących aktywny tryb życia. Zawartość wystarczy wsypać do butelki/bidonu/szklanki z wodą i energicznie wymieszać. Rekomendowana cena detaliczna wynosi $7

l2jB81P.pngo4x0Zed.pngAHjMpE8.png

Nowy produkt można zakupić poprzez witrynę www.healife.com oraz w sklepie stacjonarnym marki, a także formularz zakupowy na witrynie Medicoin. Minimalna ilość przypadająca na jedno zamówienie wynosi dziesięć sztuk.

Na sklepowe półki punktów handlowych Healife oraz współpracujących z marką drogerii trafił nowy produkt, którego twarzami zostały Aura Guevara oraz Aisha Huxley. Krem do ciała sygnowany logiem spółki jest dostępny w dwóch wariantach - Aloe Vera oraz Ultimate Hydration. Pielęgnuje, nawilża, łagodzi podrażnienia i wygładza skórę, sprawiając, że staje się delikatna i dobrze napięta. Dzięki aktywnemu składnikowi Biopeptide Complex, zawiera cenne połączenie oligo i poli-peptydów, które pomagają natychmiastowo i długotrwale nawilżyć wszystkie warstwy skóry. Marka promująca zdrowie i świeży wygląd zadbała o to, aby ponad 85% składu nowego produktu stanowiła woda, co niemal całkowicie elimunuje możliwość wystąpienia niepożądanych efektów oraz reakcji alergicznych. Rekomendowana cena detaliczna wynosi $25 Oba produkty dostępne są online oraz stacjonarnie. Przy zakupie jednego z kremów próbki drugiego dodawane są do zamówień online gratis.

 

Spoiler

XoOLZGk.png

gbSIz5M.png

eY4qisJ.png

L5x0LYZ.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

GTA5_2023-04-16_17-37-24.png

page.jpg

**Do sprzedaży trafił nowy produkt wysokobiałkowy spod szyldu Healife. Proteinowy jogurt pitny zawiera aż 30g białka w 250ml. Nowość jest dostępna w trzech smakach - truskawka, czekolada i jagoda i stanowi idealne uzupełnienie zbilansowanej diety, zwłaszcza dla aktywnych konsumentów. Twarzami kampanii reklamowej są Paulo Rodrigues, Raul Reyes i Oakley Clarke. Nowy produkt marki można znaleźć w lodówkach punktów handlowych Healife, a także zamówić online. Cena rekomendowana to $10.**

vampire lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin