Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Projekt IC] Looters Of Fauna


2kilo

Rekomendowane odpowiedzi

 

image.png.885808d8d98c0d64ef4e5bdc27e55531.png

 

spacer.pngLooters Of Fauna,  grupa powstała w 1883 r. Zainicjowana przez Edgara Marstona, gdy miasta zaczęły się rozrastać, a ich założyciele mieli problem z żywnością. Błyskotliwy Edgar zebrał swoje kuzynostwo oraz braci, aby rozpocząć polowanie na okoliczną zwierzynę, a następnie zasilać pobliskie miasteczka mięsem pozyskanym z dzikich zwierząt. W tamtym momencie kłusownicy okupili się w dużą ilość gotówki na tamte czasy, co przyczyniło się do rozbicia grupy, a Edgar pozostał z małą garstką ludzi. Z czasem sam się przekręcił, a jego władza spadła do rąk najbliższego członka rodziny, z biegiem lat przewodnictwo spadło na Maxwella Crawforda, który aktualnie ma pod sobą niewielką gromadę zaufanych ludzi. Skupiają się oni na terenach górzystych sprzyjających dla dzikiej przyrody, czyli w Hrabstwie Blaine bez ściśle określonego ulokowania, rozbijają oni szybkie i prowizoryczne obozowiska.  

Kłusownictwo jest jednym z największych zagrożeń dla dzikich zwierząt na świecie. Kłusownicy działają nielegalnie i często używają brutalnych metod, aby schwytane zwierzęta przetransportować do miejsc, gdzie można je sprzedać na czarnym rynku.Kłusownicy często wykorzystują różne techniki, aby schwytane zwierzęta zabić i przerobić ich części na przedmioty do sprzedaży. Skóry, kości, futra, kły, rogi, i mięso są często sprzedawane na czarnym rynku. Niektóre z tych produktów są używane do produkcji leków, biżuterii, ozdób, i innych przedmiotów. Najczęściej stosowane metody kłusowania to pułapki, trucizny, strzelanie, i polowanie z psami. Kłusownicy często polują na zwierzęta na zamówienie, a niektóre z nich wykorzystują helikoptery lub drony, aby przeszukać duże obszary w poszukiwaniu dzikich zwierząt. W celu ochrony dzikich zwierząt i zapobiegania kłusownictwu, wiele krajów wprowadza surowe przepisy dotyczące ochrony dzikiej przyrody i prowadzi kampanie edukacyjne, które mają na celu podniesienie świadomości społecznej na temat szkodliwych skutków kłusownictwa.

 

fg1.gifTworząc projekt kłusowników chcemy skupić się głównie na frakcji porządkowej, SASP. Aby zapewnić im ciekawe wątki, zaczynając na 911, a kończąc na różnych przestępstwach, które byśmy umieszczali oficjalnie. Naszym następnym celem są kluby motocyklowe, z którymi również chcielibyśmy złapać przyjazną relację oraz sprzedawać im nasze produkty, wyroby, ze zwierząt, które prezentowałyby się w ich club house'ach oraz innych, ich biznesach. Oczywiście nie zapominam o graczach, którzy mogliby się przypadkiem natknąć na nas w lasach, dla nich również się coś znajdzie głównie, będzie to interakcja, jeżeli zauważymy, iż gracz jest chętny do wspólnej gry z nami to stworzymy z nim przyjemny wątek. Kreowanie rozgrywki dla nas samych będzie łatwym sposobem, wypady na polowania, do których chce wykorzystać event team, który mógłby nam odgrywać dziką zwierzynę zamieszkującą tamte tereny oraz skórowanie zwierząt, czy tworzenie rzeczy z ich części

Aby przyciągnąć graczy chętnych do naszego projektu utworzyliśmy stronę na LifeInvander pt. „Co słychać w lesie”, jeżeli osoba zainteresuje się naszą rozgrywką, to nie będziemy mieli przeciwko, aby, pograł wspólnie z nami, ciężko jest trzymać graczy w naszym projekcie, gdyż należy on do specyficznego gatunku, uważam, że jeżeli gracz będzie zainteresowany naszą grą oraz będzie miał odrobinę kreatywności to nic nie stoi na przeszkodzie, aby również grać swoje wątki związane z kłusownictwem. Nie zamykamy nikomu bramy oraz jesteśmy otwarci na nowe towarzystwo, chętne do wspólnej gry z nami.

 

 

 

Informacje na temat pomysłów związanych z rozgrywką dla całego budowanego przez siebie otoczenia, które projekt ma zbudować. Naszym pomysłem jest skupienie się na tropieniu dzikich zwierząt, w co byśmy chcieli wciągnąć event team, który z pewnością, by nam pomógł kreować projekt kłusowników. Chcemy również wykorzystać ich do odgrywania przeróżnych kolekcjonerów, którzy są chętni lub nie na kupienie przeróżnych towarów spod naszej ręki. Również mamy w planach regularne zamieszczanie wpisów lub zdjęć zwierząt żyjących w dzikich warunkach. Wchodzenie w interakcje z przeróżnymi graczami oraz zarażenie ich naszą zajawką. Rzecz jasna mamy zamiar łapać kontakty z innymi organizacjami, które byłyby chętne na "zlecenia" na daną zwierzynę. Głównym założeniem jest łapanie jak najwięcej z gry In Character

Dlaczego wybrana przez was lokalizacja dobrze wpasowuje się do całokształtu waszego zamysłu. Wybór Hrabstwa Blaine jest idealnym pomysłem, gdyż pasuje ono idealnie do naszego planu ze względu na charakterystyczny klimat oraz sprzyjające warunki do tropienia drapieżników. Jest to także obszar, który rzadko jest eksplorowany przez graczy, a jednym z naszych celów jest ożywienie drugiej części mapy.

Spoiler

image.thumb.png.4a7a920e10442aead7498d22376e34c4.pngCześć, wraz z moją ekipą wychodzimy do was z projektem kłusowników aby ożywić nieco drugą część mapy. Naszym głównym założeniem jest interakcja z graczami i event teamem, a co najważniejsze gra In Character między nami. Zależy nam również na sumiennym rozwijaniu swoich postaci jak i projektu. Początkowo chcemy być szarą grupą, która rozprowadza swoje towary po Hrabstwie Blaine, a z czasem przekształcić to na eksport na większą skale przy użyciu motorówek, tirów czy innych kontenerów. Skłaniamy się głównie do gry IC z innymi graczami niż w swoim ścisłym gronie.

 

 

Edytowane przez 2kilo
heavy, Specter, Teddy. i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin