Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Projekt IC] Senora Raceway Park


Drakew

Rekomendowane odpowiedzi

 bfac206a-21f6-465f-b298-05fe4e2ddc72_1.png?ex=65b98ea3&is=65a719a3&hm=2ef51438ea5ad26acc1d0e64ea52a3c208cd127bc02a0f80a91078c338b15720&=&format=webp&quality=lossless&width=676&height=676

0f8214d1-d4e9-41cc-b13e-0f98c398f323.jpg?ex=65b85322&is=65a5de22&hm=b2c78e1640f5c93e9197568f8e1642ed57e5b8157fdbdcabc81f60220680d0c5&- HISTORIA POWSTANIA SENORA RACEWAY PARK
Senora Raceway Park, usytuowany na bocznym pasie startowym opuszczonego lotniska w Sandy Shores, stanowi efekt zdecydowanej inicjatywy rządowej mającej na celu zreformowanie krajobrazu motoryzacyjnego w stanie San Andreas i poprawę bezpieczeństwa na drogach publicznych. Historia toru wyścigowego na 1/4 mili sięga czasów, gdy liczne przypadki nielegalnych wyścigów ulicznych sprawiły, że władze postanowiły działać. W miejscowości Sandy Shores, znanej z surowego klimatu i problemów związanych z przestępczością, ulice stawały się areną niebezpiecznych zmagań, zagrażając bezpieczeństwu mieszkańców i uczestników ruchu drogowego. W odpowiedzi na te wyzwania, rząd stanowy postanowił przekształcić jeden z pasów startowych lotniska umiejscowionego w Sandy Shores na tor wyścigowy, który miał stać się miejscem kontrolowanych zmagań dla miłośników prędkości. Decyzja o lokalizacji na bocznym pasie startowym lotniska była strategiczna, umożliwiając jednocześnie wykorzystanie już istniejącej infrastruktury. Początki były pełne wyzwań. Lokalna społeczność była podzielona, ale władze przekonywały, że Senora Raceway Park stanie się bezpiecznym miejscem dla miłośników motorsportu, jednocześnie odciągając ich od niebezpiecznych działań na ulicach. Dzięki zaangażowaniu rządu oraz środkom finansowym i ludzkim, tor został dostosowany do najnowszych standardów bezpieczeństwa. Otwarcie stało się wydarzeniem, które przyciągnęło uwagę nie tylko lokalnej społeczności, ale również mediów. Pierwsze oficjalne wyścigi odbyły się przy entuzjastycznym wsparciu kibiców, a tor zaczął zyskiwać reputację miejsca, gdzie pasja do wyścigów łączy się z odpowiedzialnością i bezpieczeństwem. Dziś jest to miejsce, gdzie odbywają się regularne wyścigi na 1/4 mili, przyciągając zarówno lokalnych kierowców, jak i miłośników motoryzacji z innych części San Andreas. Tor stał się symbolem walki z niebezpieczeństwem na drogach publicznych i dowodem na to, że pasja do wyścigów może być realizowana w bezpieczny sposób. Senora Raceway Park nie tylko dostarcza emocji i rozrywki, ale także przyczynia się do poprawy ogólnego bezpieczeństwa na ulicach znajdujących się w stanie San Andreas.

e94248e5-3b88-4a81-a898-47b4dae26903.jpg?ex=65b85d7b&is=65a5e87b&hm=1dcc23b07182ee3fb3693a527c26168a268f42679efd38bbd4e73d6b4636a985&=&format=webp&width=676&height=676- WYTŁUMACZENIE DRAG-RACINGU
Wyścigi na 1/4 mili to forma krótkodystansowych zawodów samochodowych, gdzie kierowcy rywalizują na odcinku jednej czwartej mili. Charakteryzują się intensywnym przyspieszeniem i krótkim czasem trwania, co sprawia, że są ekscytujące zarówno dla kierowców, jak i widzów. Początki wyścigów na 1/4 mili sięgają czasów, gdy pasjonaci motoryzacji szukali miejsc, aby sprawdzić, który z samochodów jest najszybszy na krótkim odcinku. W USA, zwłaszcza w latach 30. i 40. XX wieku, tego typu wyścigi stawały się popularne na ulicach, zwłaszcza podczas tzw. nielegalnych wyścigów ulicznych. Nielegalne wyścigi, zwane również wyścigami ulicznymi, były częstym zjawiskiem, szczególnie w miejscach, gdzie brakowało regulowanych torów wyścigowych. Młodzi kierowcy, chcąc sprawdzić swoje umiejętności i zdobyć prestiż w lokalnej społeczności, organizowali szybkie wyścigi na ulicach miast i zatoczki. Były to jednak niebezpieczne przedsięwzięcia, związane z ryzykiem dla uczestników i przechodniów. W odpowiedzi na wzrost niebezpiecznych działań związanych z nielegalnymi wyścigami, powstały legalne tory na 1/4 mili. Rządy lokalne postanowiły stworzyć kontrolowane środowisko, gdzie kierowcy mogliby realizować swoją pasję w bezpieczny sposób. Dzięki temu powstały specjalne tory wyścigowe, które przyczyniły się do ograniczenia nielegalnych wyścigów ulicznych i zwiększenia bezpieczeństwa zarówno uczestników, jak i społeczności lokalnych.

aa19caa9-6eda-4780-84d9-538de9218a2c.jpg?ex=65b85534&is=65a5e034&hm=437a5582fe47c8f93fe90856439a5f80e4f51def14f5ed9f6b0030a5ae28d4c5&- PODEJŚCIE MIŁOŚNIKÓW DO DRAG-RACINGU
Obecnie osoby biorące udział w wyścigach na 1/4 mili na dedykowanych torach podejście do tej formy motorsportu traktują z profesjonalizmem i zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. Wyścigi te stały się integralną częścią kultury motoryzacyjnej, przyciągając zarówno zawodowych kierowców, jak i amatorów. Podejście do tych zawodów wyewoluowało, uwzględniając rozwój technologii, regulacje bezpieczeństwa i rosnącą popularność wśród społeczności motoryzacyjnej.
Profesjonalizm i specjalizacja: Zawodnicy na torach 1/4 mili często specjalizują się w konkretnej klasie pojazdów lub dyscyplinie, co przyczynia się do rosnącego poziomu profesjonalizmu. Rywalizacja obejmuje różne kategorie, od samochodów seryjnych po specjalnie przygotowane pojazdy nazywane potocznie 'Dragster'.
Technologia i modyfikacje: Współczesne wyścigi na 1/4 mili to nie tylko umiejętność kierowcy, ale także efekt zaawansowanej technologii. Uczestnicy inwestują w tuning i modyfikacje swoich pojazdów, aby uzyskać jak najlepsze osiągi na krótkim dystansie. Bezpieczeństwo: Znacząca uwaga jest obecnie poświęcana aspektowi bezpieczeństwa. Zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy stosują rygorystyczne przepisy dotyczące wyposażenia ochronnego, zabezpieczeń technicznych oraz przeprowadzania regularnych inspekcji pojazdów.
Popularność wśród widzów: Wyścigi na 1/4 mili stały się atrakcyjnym wydarzeniem dla widzów. Torowiska oferują udogodnienia dla kibiców, organizując regularne imprezy, pokazy, oraz umożliwiając bezpośredni kontakt z kierowcami.
Wspólnota motoryzacyjna: Współzawodnictwo na torach 1/4 mili stworzyło silną społeczność motoryzacyjną. Ludzie z różnych środowisk i grup wiekowych łączą siły, dzieląc się wiedzą, doświadczeniem i pasją do prędkości. W rezultacie, wyścigi na 1/4 mili na torach przyciągają zarówno zawodowców, którzy ścigają się na najwyższym poziomie, jak i amatorów, którzy chcą sprawdzić swoje umiejętności w bezpiecznym i kontrolowanym środowisku. To środowisko stało się nie tylko miejscem rywalizacji, ale także okazją do budowania społeczności zafascynowanej motoryzacją.

25d87388-ded7-45c0-82f3-4d6bea827d18.jpg?ex=65b85a03&is=65a5e503&hm=a7302d2bc6848bc482633594d575468573b170b61a240f0060154c70c7f4aa5a&- CO CIEBIE CZEKA BIORĄC UDZIAŁ?
Udział w zawodach na 1/4 mili jest emocjonującym doświadczeniem zarówno dla zawodowych kierowców, jak i amatorów. Oto jak wygląda typowy udział w tego rodzaju zawodach:
Przygotowania techniczne: Zawodnicy starają się o jak najbardziej efektywne przygotowanie swojego pojazdu do rywalizacji. Tuning, modyfikacje mechaniczne i ulepszenia są kluczowe dla osiągnięcia maksymalnej prędkości na krótkim odcinku.
Rejestracja i kontrole techniczne: Zanim kierowcy wezmą udział w zawodach, muszą się zarejestrować, dostarczyć wymagane dokumenty oraz poddać swoje pojazdy kontroli technicznej. Zapewnienie zgodności z przepisami bezpieczeństwa jest priorytetem.
Rozgrzewka i próby startów: Zanim rozpocznie się właściwa rywalizacja, kierowcy mają okazję do rozgrzewki. Mogą odbyć próbne starty, aby dostosować swoje pojazdy do warunków toru.
Kategorie Zawodów: Zawody na 1/4 mili obejmują różne kategorie pojazdów, od standardowych samochodów osobowych po specjalnie przygotowane dragstery. Każda kategoria ma swoje reguły i przepisy.
Eliminacje: Zawody zazwyczaj składają się z eliminacji, gdzie kierowcy rywalizują między sobą, a ci, którzy osiągnęli najlepsze wyniki, przechodzą do kolejnych rund.
Rywalizacja Head-to-Head: W fazie finałowej zawodnicy rywalizują w parach, startując równocześnie z dwóch przeciwstawnych pasów toru. Zwycięzca przechodzi do kolejnej rundy, aż do osiągnięcia finałowego pojedynku.
Pomiar czasu i prędkości: Podczas wyścigu czas jest mierzony od momentu startu do przekroczenia linii mety, a prędkość rejestrowana jest na 1/4 mili toru.
Nagrody i wyróżnienia: Zwycięzcy otrzymują nagrody, a miejsca na podium są często honorowane. Wyróżnienia są przyznawane również za osiągnięcia w poszczególnych kategoriach.
Atmosfera wydarzenia: Zawody na 1/4 mili przyciągają tłumy kibiców, tworząc atmosferę pełną adrenaliny i emocji. To również okazja do spotkania się z innymi miłośnikami motoryzacji i doświadczenia wspólnoty zafascynowanej prędkością. Udział w zawodach na 1/4 mili to nie tylko okazja do sprawdzenia prędkości swojego pojazdu, ale również emocjonujące wydarzenie, które integruje społeczność motoryzacyjną.

 

- REGULAMIN TORU SENORA RACEWAY PARK

Cytat

1. Cel i ogólne Zasady:
1.1. Tor Senora Raceway Park służy organizacji profesjonalnych wyścigów samochodowych na krótkich dystansach.
1.2. Celem toru jest zapewnienie uczestnikom bezpiecznego, uczciwego środowiska rywalizacji oraz dostarczenie widzom emocji i atrakcji.

2. Uczestnicy:
2.1. Udział w wyścigach na torze jest otwarty dla kierowców posiadających ważną licencję na prowadzenie pojazdu, zgodną z kategorią obowiązującą w danym regionie.
2.2. Każdy pojazd uczestniczący w wyścigach musi przejść kontrolę techniczną przed zawodami.

3. Pojazdy i modyfikacje:
3.1. Pojazdy muszą spełniać standardy bezpieczeństwa zgodne z regulacjami motosportowymi oraz być zgodne z homologacją w przypadku wszelkich modyfikacji.
3.2. Wszelkie modyfikacje pojazdów muszą być zatwierdzone przez sędziów technicznych przed udziałem w wyścigach.
3.3. Modyfikacje powinny podnosić poziom bezpieczeństwa, a nie wpływać negatywnie na integralność strukturalną pojazdu.

4. Odzież ochronna:
4.1. Kierowcy muszą nosić pełną odzież ochronną, w tym kombinezony, kaski, rękawice i buty spełniające normy bezpieczeństwa, z klasy co najmniej 1 (np. FIA 8856-2000).
4.2. Wszystkie elementy odzieży ochronnej muszą być w dobrym stanie, bez widocznych uszkodzeń.

5. Trasa:
5.1. Trasa wyścigowa musi być odpowiednio oznaczona, zabezpieczona i regularnie utrzymywana.
5.2. Każdy zakręt, przeszkoda lub inny element toru musi być odpowiednio sygnalizowany i zabezpieczony.

6. Start wyścigu:
6.1. Start wyścigu odbywa się zgodnie z ustalonym procedurami, które są komunikowane przed zawodami.
6.2. Kierowcy muszą być gotowi do startu i przestrzegać poleceń sędziów.
6.3. Wszystkie pojazdy muszą być ustawiene zgodnie z wytycznymi przed startem.

7. Bezpieczeństwo:
7.1. Bezpieczeństwo jest priorytetem, zarówno dla kierowców, jak i widzów.
7.2. Kierowcy muszą przestrzegać zasad bezpieczeństwa na torze, a wszelkie naruszenia mogą skutkować sankcjami.
7.3. Obsługa toru jest odpowiedzialna za utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na terenie wyścigów.

8. Fotografowie:
8.1. Fotografowie zobowiązani są uzyskać zgodę organizatorów przed pracą na terenie toru.
8.2. Fotografowie muszą przestrzegać instrukcji bezpieczeństwa i unikać miejsc, które mogą stanowić zagrożenie.
8.3. Fotografowie są zobowiązani do szanowania prywatności kierowców i innych uczestników wyścigu.

9. Widzowie:
9.1. Widzowie muszą przestrzegać oznaczeń i zaleceń obsługi toru dotyczących miejsc, w których mogą się zatrzymać.
9.2. Zabronione jest przechodzenie przez tor w trakcie trwania wyścigu lub przebywanie w miejscach oznaczonych jako niebezpieczne.
9.3. Organizatorzy toru nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wynikające z nieprzestrzegania regulaminu przez widzów.

10. Pomoc medyczna:
10.1. Służby medyczne są obecne podczas każdego wyścigu, dostosowane do potrzeb obsługi toru.
10.2. Personel medyczny musi być dostatecznie przeszkolony i posiadać odpowiedni sprzęt do udzielenia pomocy medycznej w przypadku wypadków.

11. Wykonywanie poleceń sędziów:
11.1. Kierowcy zobowiązani są do natychmiastowego wykonywania poleceń sędziów zarówno przed, jak i w trakcie wyścigu.
11.2. Nieposłuszeństwo wobec sędziów może skutkować karą czasową, dyskwalifikacją lub innymi sankcjami.

12. Postanowienia końcowe:
12.1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu w przypadku konieczności.
12.2. Uczestnicy biorą udział w wyścigu na własne ryzyko.
12.3. Regulamin obowiązuje od momentu ogłoszenia i jest ważny do czasu zakończenia wyścigu.
12.4. Regulamin musi być podpisany przez wszystkich uczestników, przedstawicieli organizatorów, a także potwierdzony przez przedstawicieli mediów, fotoreporterów oraz innych zainteresowanych stron przed rozpoczęciem sezonu wyścigowego.

 

- LOKALIZACJA ORAZ MAPA Z LEGENDĄ
Zostanie dodana grafika po ewentualnym akceptowaniu oraz wybudowaniem toru w pickupie. Po przeczytaniu aplikacji można sugerować że będzie to na jednym z pasów opuszczonego lotniska Sandy Shores - znacznik będzie znajdować się obok na piaskowej drodze.

 

Spoiler

 Projekt toru wyścigowego na jedną czwartą mili mający w głównych założeniach dać graczom kolejną możliwość ciekawej interakcji z innymi osobami, otwierając przy tym dodatkowe możliwości na rozwój postaci. Nie będzie żadnego podziału na grupy, każdy gracz grający w biznesie, organizacji przestępczej czy w frakcjach będzie mógł przyjechać na miejsce i dołączyć się do wspólnej gry - bez względu na to jaki ma pojazd i podejście do motoryzacji. Początki będą skupiały się głównie na tym co takowe tory oferują w świecie realnym - wydarzenia, spotkania oraz możliwość korzystania z nitki toru w celu chęci sprawdzenia osiągów pojazdów. Gdy zbadamy zainteresowanie projektem to będziemy chcieli urozmaicić go o kilka innych szczegółów które na chwilę obecną nie ujrzą światła dziennego przez chęć skonsultowania ich z opiekunem. Dołączenie bezpośrednio do projektu będzie możliwe, więcej informacji pojawi się z czasem bezpośrednio na forum oraz serwerze Discord. Jeżeli znajdą się jakieś pytania od użytkowników - zapraszamy do pisania. 😉

 

Postać lidera: Theodore Kensington
UID postaci lidera z panelu gracza: 27535
Link URL do mapy z lokalizacją biznesu/projektu: 

Spoiler

image.png?ex=65bd147a&is=65aa9f7a&hm=9de5dfdf8ca217d29fd1f76ec9dd53adb43696e88dcabe110b93feb6c918515b&


Typ biznesu (Gastro, Salon Tatuażu...): Projekt IC, tor wyścigowy na 1/4

 

 

Edytowane przez Drakew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Community Manager

Mielismy już okazje gościć taki projekt w projektach zmotoryzowanych i nie przyjął się za dobrze, tamta sytuacja to był wyjątek który nadużył nasze zaufanie, odrzucam - niepotrzebujemy takiego projektu kolejny raz.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin