Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Projekt IC] Senora Raceway Park


Drakew

Rekomendowane odpowiedzi

bfac206a-21f6-465f-b298-05fe4e2ddc72_1.webp.c747ca518e434a181d0e0455f6960467.webp 

image.thumb.jpeg.1aaaa3f1787ecb2b325cf95e7fdbcc37.jpeg- HISTORIA POWSTANIA SENORA RACEWAY PARK
Senora Raceway Park, usytuowany na bocznym pasie startowym opuszczonego lotniska w Sandy Shores, stanowi efekt zdecydowanej inicjatywy rządowej mającej na celu zreformowanie krajobrazu motoryzacyjnego w stanie San Andreas i poprawę bezpieczeństwa na drogach publicznych. Historia toru wyścigowego na 1/4 mili sięga czasów, gdy liczne przypadki nielegalnych wyścigów ulicznych sprawiły, że władze postanowiły działać. W miejscowości Sandy Shores, znanej z surowego klimatu i problemów związanych z przestępczością, ulice stawały się areną niebezpiecznych zmagań, zagrażając bezpieczeństwu mieszkańców i uczestników ruchu drogowego. W odpowiedzi na te wyzwania, rząd stanowy postanowił przekształcić jeden z pasów startowych lotniska umiejscowionego w Sandy Shores na tor wyścigowy, który miał stać się miejscem kontrolowanych zmagań dla miłośników prędkości. Decyzja o lokalizacji na bocznym pasie startowym lotniska była strategiczna, umożliwiając jednocześnie wykorzystanie już istniejącej infrastruktury. Początki były pełne wyzwań. Lokalna społeczność była podzielona, ale władze przekonywały, że Senora Raceway Park stanie się bezpiecznym miejscem dla miłośników motorsportu, jednocześnie odciągając ich od niebezpiecznych działań na ulicach. Dzięki zaangażowaniu rządu oraz środkom finansowym i ludzkim, tor został dostosowany do najnowszych standardów bezpieczeństwa. Otwarcie stało się wydarzeniem, które przyciągnęło uwagę nie tylko lokalnej społeczności, ale również mediów. Pierwsze oficjalne wyścigi odbyły się przy entuzjastycznym wsparciu kibiców, a tor zaczął zyskiwać reputację miejsca, gdzie pasja do wyścigów łączy się z odpowiedzialnością i bezpieczeństwem. Dziś jest to miejsce, gdzie odbywają się regularne wyścigi na 1/4 mili, przyciągając zarówno lokalnych kierowców, jak i miłośników motoryzacji z innych części San Andreas. Tor stał się symbolem walki z niebezpieczeństwem na drogach publicznych i dowodem na to, że pasja do wyścigów może być realizowana w bezpieczny sposób. Senora Raceway Park nie tylko dostarcza emocji i rozrywki, ale także przyczynia się do poprawy ogólnego bezpieczeństwa na ulicach znajdujących się w stanie San Andreas.

image.thumb.jpeg.38b19bdc67964d0199074d1fdb5d3fcc.jpeg- WYTŁUMACZENIE DRAG-RACINGU
Wyścigi na 1/4 mili to forma krótkodystansowych zawodów samochodowych, gdzie kierowcy rywalizują na odcinku jednej czwartej mili. Charakteryzują się intensywnym przyspieszeniem i krótkim czasem trwania, co sprawia, że są ekscytujące zarówno dla kierowców, jak i widzów. Początki wyścigów na 1/4 mili sięgają czasów, gdy pasjonaci motoryzacji szukali miejsc, aby sprawdzić, który z samochodów jest najszybszy na krótkim odcinku. W USA, zwłaszcza w latach 30. i 40. XX wieku, tego typu wyścigi stawały się popularne na ulicach, zwłaszcza podczas tzw. nielegalnych wyścigów ulicznych. Nielegalne wyścigi, zwane również wyścigami ulicznymi, były częstym zjawiskiem, szczególnie w miejscach, gdzie brakowało regulowanych torów wyścigowych. Młodzi kierowcy, chcąc sprawdzić swoje umiejętności i zdobyć prestiż w lokalnej społeczności, organizowali szybkie wyścigi na ulicach miast i zatoczki. Były to jednak niebezpieczne przedsięwzięcia, związane z ryzykiem dla uczestników i przechodniów. W odpowiedzi na wzrost niebezpiecznych działań związanych z nielegalnymi wyścigami, powstały legalne tory na 1/4 mili. Rządy lokalne postanowiły stworzyć kontrolowane środowisko, gdzie kierowcy mogliby realizować swoją pasję w bezpieczny sposób. Dzięki temu powstały specjalne tory wyścigowe, które przyczyniły się do ograniczenia nielegalnych wyścigów ulicznych i zwiększenia bezpieczeństwa zarówno uczestników, jak i społeczności lokalnych.

image.jpeg.2a5d9063e4dfdbea50b447b9cba3ac55.jpeg- PODEJŚCIE MIŁOŚNIKÓW DO DRAG-RACINGU
Obecnie osoby biorące udział w wyścigach na 1/4 mili na dedykowanych torach podejście do tej formy motorsportu traktują z profesjonalizmem i zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. Wyścigi te stały się integralną częścią kultury motoryzacyjnej, przyciągając zarówno zawodowych kierowców, jak i amatorów. Podejście do tych zawodów wyewoluowało, uwzględniając rozwój technologii, regulacje bezpieczeństwa i rosnącą popularność wśród społeczności motoryzacyjnej.
Profesjonalizm i specjalizacja: Zawodnicy na torach 1/4 mili często specjalizują się w konkretnej klasie pojazdów lub dyscyplinie, co przyczynia się do rosnącego poziomu profesjonalizmu. Rywalizacja obejmuje różne kategorie, od samochodów seryjnych po specjalnie przygotowane pojazdy nazywane potocznie 'Dragster'.
Technologia i modyfikacje: Współczesne wyścigi na 1/4 mili to nie tylko umiejętność kierowcy, ale także efekt zaawansowanej technologii. Uczestnicy inwestują w tuning i modyfikacje swoich pojazdów, aby uzyskać jak najlepsze osiągi na krótkim dystansie. Bezpieczeństwo: Znacząca uwaga jest obecnie poświęcana aspektowi bezpieczeństwa. Zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy stosują rygorystyczne przepisy dotyczące wyposażenia ochronnego, zabezpieczeń technicznych oraz przeprowadzania regularnych inspekcji pojazdów.
Popularność wśród widzów: Wyścigi na 1/4 mili stały się atrakcyjnym wydarzeniem dla widzów. Torowiska oferują udogodnienia dla kibiców, organizując regularne imprezy, pokazy, oraz umożliwiając bezpośredni kontakt z kierowcami.
Wspólnota motoryzacyjna: Współzawodnictwo na torach 1/4 mili stworzyło silną społeczność motoryzacyjną. Ludzie z różnych środowisk i grup wiekowych łączą siły, dzieląc się wiedzą, doświadczeniem i pasją do prędkości. W rezultacie, wyścigi na 1/4 mili na torach przyciągają zarówno zawodowców, którzy ścigają się na najwyższym poziomie, jak i amatorów, którzy chcą sprawdzić swoje umiejętności w bezpiecznym i kontrolowanym środowisku. To środowisko stało się nie tylko miejscem rywalizacji, ale także okazją do budowania społeczności zafascynowanej motoryzacją.

image.thumb.jpeg.5bc3ff613f3c0482a0657e6ddb3eb689.jpeg- CO CIEBIE CZEKA BIORĄC UDZIAŁ?
Udział w zawodach na 1/4 mili jest emocjonującym doświadczeniem zarówno dla zawodowych kierowców, jak i amatorów. Oto jak wygląda typowy udział w tego rodzaju zawodach:
Przygotowania techniczne: Zawodnicy starają się o jak najbardziej efektywne przygotowanie swojego pojazdu do rywalizacji. Tuning, modyfikacje mechaniczne i ulepszenia są kluczowe dla osiągnięcia maksymalnej prędkości na krótkim odcinku.
Rejestracja i kontrole techniczne: Zanim kierowcy wezmą udział w zawodach, muszą się zarejestrować, dostarczyć wymagane dokumenty oraz poddać swoje pojazdy kontroli technicznej. Zapewnienie zgodności z przepisami bezpieczeństwa jest priorytetem.
Rozgrzewka i próby startów: Zanim rozpocznie się właściwa rywalizacja, kierowcy mają okazję do rozgrzewki. Mogą odbyć próbne starty, aby dostosować swoje pojazdy do warunków toru.
Kategorie Zawodów: Zawody na 1/4 mili obejmują różne kategorie pojazdów, od standardowych samochodów osobowych po specjalnie przygotowane dragstery. Każda kategoria ma swoje reguły i przepisy.
Eliminacje: Zawody zazwyczaj składają się z eliminacji, gdzie kierowcy rywalizują między sobą, a ci, którzy osiągnęli najlepsze wyniki, przechodzą do kolejnych rund.
Rywalizacja Head-to-Head: W fazie finałowej zawodnicy rywalizują w parach, startując równocześnie z dwóch przeciwstawnych pasów toru. Zwycięzca przechodzi do kolejnej rundy, aż do osiągnięcia finałowego pojedynku.
Pomiar czasu i prędkości: Podczas wyścigu czas jest mierzony od momentu startu do przekroczenia linii mety, a prędkość rejestrowana jest na 1/4 mili toru.
Nagrody i wyróżnienia: Zwycięzcy otrzymują nagrody, a miejsca na podium są często honorowane. Wyróżnienia są przyznawane również za osiągnięcia w poszczególnych kategoriach.
Atmosfera wydarzenia: Zawody na 1/4 mili przyciągają tłumy kibiców, tworząc atmosferę pełną adrenaliny i emocji. To również okazja do spotkania się z innymi miłośnikami motoryzacji i doświadczenia wspólnoty zafascynowanej prędkością. Udział w zawodach na 1/4 mili to nie tylko okazja do sprawdzenia prędkości swojego pojazdu, ale również emocjonujące wydarzenie, które integruje społeczność motoryzacyjną.

 

- REGULAMIN TORU SENORA RACEWAY PARK

Cytat

1. Cel i ogólne Zasady:
1.1. Tor Senora Raceway Park służy organizacji profesjonalnych wyścigów samochodowych na krótkich dystansach.
1.2. Celem toru jest zapewnienie uczestnikom bezpiecznego, uczciwego środowiska rywalizacji oraz dostarczenie widzom emocji i atrakcji.
1.3. Wszystkie osoby przebywające na terenie toru wyścigowego są zobowiązane przestrzegać zasad bezpieczeństwa oraz zaleceń obsługi toru.
1.4. Zakazane jest wprowadzanie na teren obiektu substancji niebezpiecznych, narkotyków, przedmiotów niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa.
1.5. Zabronione jest przechodzenie przez tor w trakcie trwania wyścigu lub przebywanie w miejscach oznaczonych jako niebezpieczne.
1.6. Osoby znajdujące się na terenie obiektu muszą przestrzegać oznaczeń i zaleceń obsługi toru dotyczących miejsc, w których mogą się poruszać.  Widzowie mogą przebywać jedynie na wyznaczonych obszarach dla publiczności
1.7. Zakazane jest używanie ognia na terenie toru wyścigowego, z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych.
1.8. Zabrania się śmiecenia oraz rzucania przedmiotów na tor bądź w kierunku pojazdów.
1.9. Używanie dronów, laserów, czy innych urządzeń mogących zakłócać bezpieczeństwo wydarzenia jest zabronione.

2. Uczestnicy:
2.1. Udział w wyścigach na torze jest otwarty dla kierowców posiadających ważną licencję na prowadzenie pojazdu, zgodną z kategorią obowiązującą w danym regionie.
2.2. Kierowcy muszą nosić pełną odzież ochronną, w tym kombinezony, kaski, rękawice i buty spełniające normy bezpieczeństwa, z klasy co najmniej 1 (np. FIA 8856-2000).
2.3. Wszystkie elementy odzieży ochronnej muszą być w dobrym stanie, bez widocznych uszkodzeń.
2.4. Kierowcy muszą przestrzegać zasad bezpieczeństwa na torze, a wszelkie naruszenia mogą skutkować sankcjami.
2.5. Kierowcy zobowiązani są do natychmiastowego wykonywania poleceń sędziów zarówno przed, jak i w trakcie wyścigu. Nieposłuszeństwo wobec sędziów oraz obsługi może skutkować karą czasową, dyskwalifikacją lub innymi sankcjami
2.6. W przypadku wypadku lub awarii pojazdu, kierowca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrzymania pojazdu i zgłoszenia incydentu obsłudze toru.
2.7. Zabrania się uczestnictwa pod wpływem alkoholu oraz substancji odurzających. Obsługa toru zastrzega sobie prawo na wykonanie testów alkomatem bądź innymi urządzeniami do sprawdzenia stanu kierowcy w każdym momencie.
2.8. Kierowcy muszą ściśle przestrzegać sygnałów świetlnych i nie mogą rozpoczynać ani kontynuować jazdy bez ich wyraźnej autoryzacji
2.9. Przed rozpoczęciem wyścigu kierowcy muszą zapoznać się z trasą, jej specyfikacjami i zasadami bezpieczeństwa.

3. Trasa i zasady:
3.1. Trasa wyścigowa musi być odpowiednio oznaczona, zabezpieczona i regularnie utrzymywana przez obsługę obiektu.
3.2. Start wyścigu odbywa się zgodnie z ustalonymi procedurami, które są komunikowane przed zawodami.
3.3. Trasa toru wyścigowego jest wyposażona w system sygnalizacji świetlnej, który jest przeznaczony do rozpoczęcia wyścigu.
3.4. Wszelkie decyzje dotyczące bezpieczeństwa trasy i prowadzenia wyścigu są podejmowane przez odpowiednią służbę bezpieczeństwa i obsługę toru.
3.5. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak deszcz, mgła, czy śnieg, organizatorzy mają prawo przerwać wyścigi lub zamknąć trasę w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników.
3.6. Na poszczególnych odcinkach toru będą określone limity prędkości, które muszą być respektowane przez kierowców.
3.7. W przypadku wystąpienia awarii lub zauważeniu usterek na trasie - należy powiadomić niezwłocznie obsługę obiektu.

4. Pojazdy i modyfikacje:
4.1. Pojazdy muszą spełniać standardy bezpieczeństwa zgodne z regulacjami motosportowymi oraz być zgodne z homologacją w przypadku wszelkich modyfikacji.
4.2. Wszelkie modyfikacje pojazdów muszą być zatwierdzone przez sędziów technicznych przed udziałem w wyścigach.
4.3. Modyfikacje powinny podnosić poziom bezpieczeństwa, a nie wpływać negatywnie na integralność strukturalną pojazdu.
4.4. Pojazdy muszą posiadać minimalną stalową klatkę bezpieczeństwa zgodną z normami homologacyjnymi, dotyczącymi sztywności i odporności na deformacje.
4.5. Każdy pojazd musi być wyposażony w minimalne systemy bezpieczeństwa, takie jak pasy bezpieczeństwa przynajmniej trzypunktowe, systemy ppoż. bądź gaśnica, hebel masy służący odcięcia zasilania w pojeździe.
4.6. Personel obsługujący pojazdy podczas wyścigów musi spełniać minimalne normy kwalifikacyjne.
4.7. Zakazane jest stosowanie substancji chemicznych, które mogą wpłynąć negatywnie na bezpieczeństwo pojazdu lub innych uczestników wyścigu.
4.8. Pojazdy powinny przechodzić regularne przeglądy techniczne przed każdym wyścigiem.

5. Fotografowie i media:
5.1. Fotografowie i media chcący pracować na torze muszą uzyskać akredytację od zarządcy obiektu.
5.2. Każdy przedstawiciel ma obowiązek przestrzegać instrukcji bezpieczeństwa i unikać miejsc, które mogą stanowić zagrożenie.
5.3. Fotografowie i media zobowiązani są do współpracy z organizatorem, służbami bezpieczeństwa oraz innymi mediami.
5.4. Fotografowie i media zobowiązani są do noszenia widocznych oznaczeń identyfikacyjnych w wyznaczonych miejscach.
5.5. Fotografowie i media nie mają zezwolenia na wchodzenie na tor podczas trwania wyścigów, chyba że zostaną poinformowani o przeciwnym.
5.6. Obejmuje zakaz wykonywania zdjęć bądź materiałów z obszarów niedozwolonych lub mogących stanowić zagrożenie.
5.7. Bez zgody organizatora, zabronione jest używanie dronów na terenie toru wyścigowego.
5.8. Naruszenie przepisów regulaminu może skutkować utratą akredytacji i zakazem wstępu na teren toru.

6. Służby bezpieczeństwa:
6.1. Służby bezpieczeństwa są od zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom oraz widzom na terenie obiektu Senora Raceway Park.
6.2. Służby bezpieczeństwa muszą monitorować sytuacje awaryjne i podejmować natychmiastowe działania w celu ich rozwiązania.
6.3. Służby bezpieczeństwa są zobowiązane do ścisłej współpracy z organizatorami wyścigu oraz personelem medycznym.
6.4. Służby bezpieczeństwa biorą udział w przygotowaniach do wydarzenia, w tym w planowaniu ewakuacji i przydzielaniu miejsc dozoru.
6.5. W przypadku sytuacji awaryjnych lub wypadku, służby bezpieczeństwa są odpowiedzialne za przeprowadzenie ewakuacji na terenie toru.
6.6. Służby bezpieczeństwa mają prawo kontrolować dostęp na teren toru oraz podejmować działania wobec osób naruszających regulamin.
6.7. Służby bezpieczeństwa mają prawo do przeszukania osób znajdujących się na terenie obiektu z własnej decyzji bądź z polecenia obsługi toru lub służb medycznych.
6.8. Służby bezpieczeństwa mają obowiązek informować obsługę toru o większych przewinieniach uczestników bądź sytuacjach krytycznych.
6.9. Służby bezpieczeństwa mają prawo poruszać się po całym obiekcie z zachowaniem szczególnej ostrożności. W przypadku potrzeby wejścia na teren trasy gdzie odbywają się wyścigi, należy wcześniej zameldować potrzebę obsłudze toru w celu uzyskania zgody.

7. Obsługa toru:
7.1. Obsługa toru jest odpowiedzialna za utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na terenie toru i prowadzonych wyścigów.
7.2. Obsługa toru może poruszać się w wszystkich miejscach, w tym niedozwolonych z zachowaniem szczególnej ostrożności i przestrzeganiem wewnętrznych przepisów.
7.3. Obsługa toru musi być zaopatrzona w sprzęt gaśniczy i znać procedury w przypadku sytuacji awaryjnych.
7.4. Obsługa toru musi być dostatecznie przeszkolona i posiadać odpowiedni sprzęt do udzielenia pomocy medycznej w przypadku wypadków.
7.5. Personel obsługujący punkty musi być odpowiednio przeszkolony i znać procedury w razie potrzeby.
7.6. Punkt musi być wyposażony w niezbędne środki łączności oraz sprzęt do rejestracji danych związanych z trasą oraz służbami bezpieczeństwa.
7.7. Personel obsługujący tor musi być przygotowany do obsługi widzów, udzielania informacji i pomocy w razie potrzeby.
7.8. Wszystkie służby obsługujące tor muszą korzystać z efektywnych systemów komunikacji w celu szybkiego przekazywania informacji.
7.9. Obsługa toru powinna informować wszystkie zaistniałe sytuacje osobom z wyższym stanowiskiem.

8. Postanowienia końcowe:
8.1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu w przypadku konieczności.
8.2. Regulamin obowiązuje od momentu ogłoszenia i jest ważny do czasu zakończenia wyścigu.
8.3. Regulamin musi być podpisany przez wszystkich kierowców, przedstawicieli organizatorów, a także potwierdzony przez przedstawicieli mediów, fotoreporterów oraz innych zainteresowanych stron przed rozpoczęciem wydarzenia.
8.4. Obsługa toru zastrzega sobie prawo do usunięcia osób z obiektu Senora Raceway Park bez podania dokładnej przyczyny.

 

Credits: @Drakew
Ostatnia aktualizacja: 29/01/2024

 

- LOKALIZACJA ORAZ MAPA Z LEGENDĄ

Cytat

image.png.0780c3c0c333c9fa912b1edebb82475d.png

- LEGENDA
(|||) Pomarańczowe pole - strefa przeznaczona do ruchu pieszego, dostępna w całości dla widzów.
(|||) Ciemno niebieskie pole - wjazd dla pojazdów na teren obiektu Senora Raceway Park bądź wyjazdu z niego.
(|||) Żółte pole - punkt wyjazdu z toru, wjazdu na teren pitboxów, ustawienie się do fioletowego pola.
(|||) Fioletowe pole - strefa przeznaczona do ustawiania się aut startujących na trasie.
(|||) Zielone pole - trasa wyścigu na 1/4 mile.
(|||) Czerwone pole - powrót z końca trasy.
(|||) Jasno niebieskie pole - przejazd z czerwonego pola na niebieskie w celu ponownego wyścigu.

Ruch obowiązujący jest oznaczony strzałkami, zakazuje się jazdy w odwrotnych kierunkach.


 

Edytowane przez Drakew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bfac206a-21f6-465f-b298-05fe4e2ddc72_1.webp.e8ecbfb6287cbe0d621a2cba95bbceb2.webp

** Przez ostatnie dni zwiększył się ruch pojazdów ciężarowych kierujących się na pustynie Grand Senora - tuż obok opuszczonego lotniska w Sandy Shores. Pobliscy mieszkańcy mawiają o przejęciu obiektu toru wyścigowego przez nowego zarządzę który postanowił zainwestować swoje środki w przywrócenie miejsca do czasów świetności. Przejeżdżając przez tamtejsze okolice można zauważyć jeżdżący sprzęt po obiekcie oraz ludzi którzy zajmują się pracami konserwacyjnymi. Do dnia dzisiejszego nie wiadomo jakie plany wiążą się z tym miejscem, jednak większość ludzi starszej daty sądzi iż wiąże się to z ponownym otwarciem toru.


Cześć, trochę informacji OOC z mojej strony gdyż dostawałem już zapytania o terminie otwarcia toru. Na chwilę obecną zajmujemy się budową całego interioru który jest w fazie kończenia, następnymi krokami będzie nawiązanie kontaktu z służbami oraz biznesami w celu wykonania zabezpieczeń, monitoringu, ocenienie bezpieczeństwa i dobudowy kilku rzeczy. Finalne otwarcie możliwe że odbędzie się za dwa tygodnie podczas wydarzenia które dla was zrobimy. Jeżeli chcecie być na bieżąco to zapraszamy na nasz serwer Discord który został utworzony z myślą o was.

https://discord.gg/rmehBvAs7Y

Edytowane przez Drakew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bfac206a-21f6-465f-b298-05fe4e2ddc72_1.webp.95cfd941c0d61b14c6f21c07fb47760b.webp

** Dnia 05/02 miało miejsce spotkanie właściciela Senora Raceway Park z firmą ochroniarską w celu montażu systemów bezpieczeństwa które są niezbędne na tak dość sporym obiekcie. Wszystkie budynki zostały wyposażone w alarmy przeciwpożarowe oraz najwyższej klasy zraszacze, nie mogło zabraknąć znacznej ilości hydrantów ściennych, węży strażackich bez szafowych oraz gaśnic rozmieszczonych na całym obiekcie toru, Wszystko zostało zaprojektowane z myślą o zapewnieniu jak największego uczestnikom oraz mieniu przechowywanym w budynkach. Sandy Shores słynie z sporych temperatur ze względu na swoje położenie geograficzne, pojazdy startujące są narażone na przegrzanie silników przy podejmowanych wyścigach, co może skutkować ewentualnym zapaleniem się jednostek napędowych.

cm24ht1.png

** Przez ostatnie dni są liczne opady deszczu które nie wpływają dość korzystnie na prace wykonywane na terenie obiektu, wręcz zostały spowolnione przez warunki terenu - pojazdy mają problem z przedostaniem się na punkt trasy zaś pracownicy robią liczne przerwy. Dnia 08/02 nastąpiło spotkanie z nowozatrudnioną osobą zajmującą się marketingiem, zostały omówione kwestie promocji oraz warunków z jakimi się borykają. Koniec końców wybrali się na teren trasy spoglądając na efekty prac.

AxeJhpa.png

0oC33aD.png

ooMLlsl.png

WllDhkp.png

CW0gguA.png

qXc2QHR.png

k3NPJ2J.png

VjeD29G.png

h7Lb2Zo.png

Edytowane przez Drakew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

bfac206a-21f6-465f-b298-05fe4e2ddc72_1.webp.c747ca518e434a181d0e0455f6960467.webp

fiiofYJ.png

Su1gjul.png

8LQ2KuZ.png

 

* Dnia 06/03 odbyło się wydarzenie 'Senora Swap Meet' na obiekcie toru wyścigowego Senora Raceway Park. Wydarzenie miało charakter giełdy samochodowej która przyciągnęła dość sporą ilość zainteresowanych osób z pobliskich miejscowości jak i z samego Los Santos. Organizatorzy planują częściej organizować tego typu wydarzenia ze względu na zainteresowanie oraz przywrócenia starych metod sprzedaży pojazdów które idealnie pasują do obiektu i położenia w którym się znajduje.

HRix4ce.png

gNpjPGP.png

Xg6qIQD.png

KHpqN2s.png

patusjr, Furix i MrBloody lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin