Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Bójki, a poprawne odegranie Player Kill i Character Kill.


Rekomendowane odpowiedzi

logovibe.png?ex=65fb3a75&is=65e8c575&hm=

Niedawne wydarzenia skłoniły nas do udostępnienia tej publikacji, by uniknąć nieporozumień wynikających z niedoskonałości gry i platformy na której toczymy rozgrywkę. Mamy nadzieję, że ten temat pomoże Wam w rozstrzyganiu sporów o zasadności odgrywania morderstwa na osobie postronnej, powszechnie znanego jako PK.


Dlaczego PK podczas bójki nie powinno być grane w każdej sytuacji?

Ograniczenia i niedoskonałości gry, oraz platformy powodują, że gracz nie zawsze jest w stanie obrać za cel kolejnego uderzenia odpowiednią postać. Zdarza się, że cios przypadkowo dosięga leżącą, nieprzytomną osobę i po kilku takich kopniakach, gracz kończy z Player Kill. Nie oznacza to, że status ten został wbity w sposób zamierzony. Zgodnie z wszelką logiką - nie może być tutaj mowy o odgrywaniu morderstwa, a co najwyżej nieco większych obrażeń wymagających hospitalizacji, chyba, że obie strony konfliktu zgodnie stwierdzą, że ta konkretna sytuacja powinna być odgrywana jako śmierć.


Kiedy PK w wyniku bójki powinno być odbierane jako morderstwo?

Player Kill powinno być odbierane jako morderstwo gdy podczas bójki, lub po jej zakończeniu:

  • gracz biorący udział w bójce odegra na nieprzytomnej postaci narrację, wskazującą na chęć zadania poważnych obrażeń, możemy wtedy stwierdzić, że potencjalnie chce doprowadzić do śmierci leżącej osoby. Wskazywać na to mogą wielokrotne uderzenia w głowę czy okolice nerek. Mogą to być również wielokrotne uderzenia bronią białą, która sama w sobie może wyrządzić większą krzywdę. Mowa tu jednak o umyślnej narracji, nie o ciosach skryptowych wyprowadzonych w ferworze trwającej akcji dynamicznej;
  • gracz biorący udział w bójce, będąc oddalonym od innych uczestników bójki na tyle, że uderzenie innego gracza nie może być w żadnej mierze możliwe, celowo znęca się nad nieprzytomną postacią zadając kolejne skryptowe ciosy. Punkt ten ma zastosowanie również po zakończeniu bójki, gdy zasady akcji dynamicznej przestają obowiązywać. Nie ma wtedy mowy o przypadkowym kopnięciu i wbicie nieprzytomnej postaci statusu MARTWY będzie odbierane jako morderstwo.

Bójka a Character Kill.

Gracz, który otrzymuje status BW ma prawo do zaakceptowania śmierci jego postaci. Te sytuacje traktujemy zawsze jako śmiertelne, chyba, że uprawniony do narzucania narracji członek ekipy wskaże inaczej.

Orzeł, Elvis, Shivson i 19 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin