Skocz do zawartości

GRACZY ONLINE

[3.11] INSTAGRAM LIVE - KEILANA MERR

frxs

Rekomendowane odpowiedzi

**Dnia 3 listopada, w godzinach popołudniowych, artystka Keilana Merr na swoim koncie na instagramie odpaliła transmisję LIVE, na której rozmawiała sobie z widzami. Kobieta poruszała tam tematy, związane ze swoją nadchodząca EPką pod tytułem "Fragments Of Becoming", a także zahaczyła o inne wątki. Keilana poruszyła temat swojego beefu wraz z raperką BbyKayla @NaZeL, a także wypowiedziała się o produktach firmy kosmetycznej Lumii @Vigdis.**

spacer.png

**Keilana Merr wyciągnęła telefon z torebki, następnie weszła na swoje konto w social mediach i odpaliła LIVE, oparła telefon o świeczkę, która leżała na stole, zaczęła spoglądać na rosnącą liczbę widzów na transmisji.**

Keilana Merr mówi: Hej kochani, pierwszy raz robię Live i jestem jeszcze zielona w tym temacie, ale mam nadzieję, że podołam. Chciałam chwilę z Wami pogadać o różnych tematach, w tym o rzeczach związanych z moją nadchodzącą EPką.

**Keilana Merr spojrzała na siebie w ekranie telefonu, zaczęła poprawiać dłonią swoje nieco rozczochrane włosy, posłała uśmiech do widowni.**

Keilana Merr mówi: Dobra, trochę się Was zebrało, przeczytajmy co tam piszecie, hmmm.

**Keilana Merr zaczęła przejeżdżać palcem po czacie, zmrużyła oczy i wyczytała pierwsze pytanie.**

Keilana Merr mówi: Keilana kiedy EPka? słuchajcie kochani, moje dziecko, bo tak nazywam ten projekt, ukaże się na pewno w tym miesiącu. Pracuje nad nim ciężko i chcę żeby ta płyta była wyjątkowa pod każdym względem, zarówno estetycznym jak i lirycznym, chcę nią przekazać moje uczucia.

Keilana Merr mówi: Włożyłam w ten projekt całe moje serce i osoby, które lubią moją twórczość na pewno się nie zawiodą.

**Keilana Merr zaczęła dalej wertować pytania na czacie, co jakiś czas zerka na liczbę osób, oglądających jej transmisje, poprawiła się na krześle i zaczęła wyczytywać następne pytania.**