Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[ODRZUCONE] miasto duchów


siarinho

Rekomendowane odpowiedzi

Wypełnienie miasta małą ilością botów. Napisałem to tylko jako sugestie, nie znam się na skryptowaniu i nie wiem czy jest możliwość ustawienia "gęstości" zaludnienia przez boty, jeżeli jest i nie obciąża to na maksa serwera, to myślę, że ich zmniejszona gęstość w Paleto Bay zażegna problem ghost town, który jest odwieczny na roleplay.

Sons lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, siarinho napisał:

Wypełnienie miasta małą ilością botów. Napisałem to tylko jako sugestie, nie znam się na skryptowaniu i nie wiem czy jest możliwość ustawienia "gęstości" zaludnienia przez boty, jeżeli jest i nie obciąża to na maksa serwera, to myślę, że ich zmniejszona gęstość w Paleto Bay zażegna problem ghost town, który jest odwieczny na roleplay.

Według mnie jest to totalny bez sens, szczególnie kiedy serwer startuje. Dodawanie botów jest głupie i nie potrzebne, a jeśli już kiedykolwiek miałyby wejść na serwer to tylko przez małą ilość graczy. Niedługo serwer startuję więc pewnie peak graczy będzie całkiem spory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fivem ma często problemy nie tylko z powodu gównianych skryptów i optymalizacji, ale właśnie z powodu nasranych botów jeżdżących i chodzących w kółko. Każdy bot musi wysyłać i odbierać pakiety do/od każdego gracza aktualizując na bieżąco dynamiczną pozycję. Pomnożyć razy 100 i pewnie nic z tego dobrego nie wyniknie. GTA Online od rockstar było robione przez autorów gry i ilość botów jest tam mocno ograniczona, stąd zaiste brak problemów. Altv to jednak amatorska platforma.

 

Poza tym Paleto Bay nie musi mieć miliarda mieszkańców i grupek na każdym rogu ulicy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie