Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Lexu123

Gracz
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Kizzy polubił odpowiedź w temacie przez Lexu123 w #18 Vibe Update 1.5   
    Elegancko, Vibe leci ladnie do przodu.
  2. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez I dont wanna die in LA w [Skarga/Sebek] josek   
    Zapomnialem dodac ze nam nie chodzi o to zeby wyrzucic Sebka z ekipy, bo moze bedzie bardziej przydatny na jakims mniej wymagajacym stanowisku albo po prostu w sferze gry ktora wymaga mniejszej aktywnosci, wiedzy i kompetencji. Chcemy po prostu kogos normalnego na stanowisku opiekuna polswiatka przestepczego, kogos z wiedza, otwarta glowa i checia do wysluchania ludzi ktorzy zjedli zeby na tym trybie i wiedza o co w tym chodzi.
     
    Mam tez prosbe do osob ktore mialy stycznosc z Sebkiem, ta negatywna i pozytywna zeby sie wypowiadali i zebysmy doszli do wspolnej konkluzji i rozwiazania problemu. Zachowajmy kulture i dwustronny szacunek to znajdziemy dobre rozwiazanie.
  3. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez I dont wanna die in LA w [Skarga/Sebek] josek   
    Kilka slow ode mnie po paru miechach aktywnej rozgrywki na serwerze i brania udzialu w akcjach gdzie glowne skrzypce gral GM Sebek.
    Sory za jakies literowki jesli sie wkradly ale nie czytalem tego po napisaniu.
     
    Sebek to osoba ktora absolutnie nie nadaje sie opiekuna organizacji przestepczych i najpierw wyraze po prostu swoja opinie, a potem przytoczne fakty i realne sytuacje z jego udzialem. Po pierwsze, koles nie ma absolutnie zadnej wiedzy na temat przestepczosci w US i to zadna tajemnica, bo widac to chociazby po tym jakie podejmuje decyzje. W jego dzialaniu nie ma zadnej spojnosci, zadnej konsekwencji - przepuszcza bande noobow spod bandery gangu z Chicago ktorzy graja chefuw kefuw z 2012 roku, a potem odrzuca dobrze wygladajaca aplikacje bodajze Hooversow argumentujac to faktem, ze nie pasuje ona do uniwersum serwera. Na kazdym kroku wykazuje sie niekompetencja, zbednie ironizuje, jest prowokatorem i gosciem niezdatnym do prowadzenia normalnego dialogu. Obraza sie, unosi duma, nie da sie z nim nic konkretnego zdzialac ani zalatwic. Odkad jest opiekunem nie zrobil nic dobrego dla polswiatka przestepczego, jedynie grzeje swoj cieply stolek i korzysta z posiadanych permisji by uprzykrzac gre i foruming osobom, ktorych nie lubi. To absolutne przeciwienstwo zestawu cech, ktore powinien miec koles na tak odpowiedzialnym stanowisku jak on. Pominmy juz te jego jazdy z odgrywaniem kuzyna CJa czy jakiejs tam innej postaci z uniwersum GTA SA, bo kazdy o tym slyszal i kazda myslaca osoba wie jakie to niesmaczne, zwlaszcza jak wychodzi spod reki mistrza gry od org. przestepczych. 
     
    Mialem kilka nieprzyjemnych sytuacji podczas prowadzenia gry na serwerze, ktore zawsze byly konsekwencja tego, ze Sebek wpierdalal sie z buta w centrum akcji i stosowal te swoje zagrywki byleby sie posmiac i upierdolic aktywnych graczy serwisu, opisze je i przyrownam do siebie. Postaram sie to zrobic jak najkrocej i konkretnie, zeby nie lac wody i sie zbednie nie rozpisywac.
     
    1. Moja postac Wallace Mill, ktora zostala usmiercona z woli Sebka. Sytuacja wygladala tak, ze wjechalismy w trojke zrobic drive-by na wroga klike, doszlo do strzelaniny (ich stalo 4-5), zastrzelilismy wszystkich procz jednego, ktory napierdalal nam po aucie i doprowadzil do zepsucia sie silnika. Nagle przez magiczny call na discordzie albo czacie grupowym z kilku interiorow w tym samym momencie wylalo sie drugie tyle graczy (czyli 4-5), ktorzy bez trudu wbili nam BW. Do tego momentu to bylo OK. Po wbiciu nam BW kolesie zamiast spierdalac skoro narobili takiego dymu woleli przez bite 3-4 minuty krecic sie w kolko i odgrywac ze pakuja nam po 5 magazynkow w glowy (doslownie strzelali w nas nonstop przez kilka minut po wbiciu BW, nie koloryzuje). Spytalem sie na /b o co im chodzi i czemu forsuja FCK, dostalem odpowiedz ze zdmili nas na ich rdzennym majac przewage 3:1, wiec zgodnie z regulaminem musze wbic sobie CK. Zdziwilo mnie ze takie rozwiazanie moze byc na serwerze w 2021 roku, wiec zawolalem @Lopez, ktory po dostaniu nagran na discord stwierdzil, ze ich gra to blazenada i nikomu nie bedzie blokowal postaci. Wtedy na bialym koniu wjechal GM Sebek, ktory zdecydowal, ze moj char zostanie usmiercony na mocy wymienionej wyzej zasady. Spytalem go, czy w takim razie chlopacy ktorzy dostali BW po stronie wrogiej kliki tez dostana FCK. Odpowiedzial mi, ze nie. I po prostu zabil mi chara. 
     
    2. Glosna akcja sprzed kilku dni. Moja postac prezydenta klubu motocyklowego wraz z 25 innymi bikerami (doslownie nas bylo z 22-26) pojechala do Sandy Shores rozliczyc sie z ugrupowaniem ktore notorycznie nas ostrzeliwalo. Stalismy w te 20+ osob pod barem, podjechali zamaskowani goscie, wiec podbilismy do nich i kazalismy im sciagnac kominiarki. Odpowiedzieli DMem (zainicjowali go, nikt od nas nie wystrzelil), mimo, ze bylo ich trzech (przewaga 25:3). Dostalem BW jako jedyny z naszej strony ognia, od nich padli wszyscy. Lider Mongols poprosil o FCK dla tych gosci za durnowata zagrywke i wjezdzanie w tak duza grupe graczy i zostalo to klepniete, Sebek poblokowal im postaci.. I zablokowaj tez moja, twierdzac, ze FCK przeciez dziala w dwie strony.
     
    Czyli, podsumowujac jak w podstawuwkowym wypracowaniu: Atakujac gang 3vs5 (potem dolalo sie kilka osob przez metagaming, ale jak atakowalismy to na dzielnicy bylo ich 5) wszyscy od nas dostaja FCK, a goscie ktorych my zabilismy nie maja bloknietych charow mimo naszych prosb, a jak goscie wjezdzaja w nas 3vs25 (czyli przy duzo wiekszej przewadze) to FCK dostaja wszystkie postaci ktore padly? Gdzie tu jakakolwiek spojnosc, sprawiedliwosc, rozsadek, czy konsekwentne dzialanie? Sebek po prostu mial tego dnia akurat taki humorek i podjal akurat taka decyzje rozpierdalajac rozgrywke wielu graczy (FCK nadal po czasie, zdazylem juz zagrac z chlopakami powrot do clubhouse, umawianie sie na nastepny dzien itp itd xD) nie majac ku temu najmniejszych podstaw.

     
    3. Tu juz nie bedzie porownan, po prostu opisze kolejna sytuacje w ktorej glowna role odegral mistrz gry Sebek. Na moja postac wszedl ticket FCK (sebek uwielbia akceptowac te tickety jak leci nie sprawdzajac ich autentycznosci, gosc naskrobal doslownie 2-3 zdania, dal podrobiony w lsrp+ skrenszot i dostal zgode na zabicie mojej postaci). Po zamordowaniu mojego chara wraz z moim owczesnym liderem @KING BAJZEL probowalismy zaprotestowac, stworzylismy konfe i zaczelismy dyskusje. Sebek udzielal sie zdawkowo i glownie ironicznie, zeby nas podkurwic (buhahaha placzecie o gre, serio  ?). Gosc ktory pisal ten ticket podczas dyskusji przyznal sie, ze screeny byly ustawione i nie byla w nich zawarta prawdziwa rozgrywka. Wytknelismy mu to, a koles zaczal nas bluzgac. Wtedy Sebek zamiast go uciszyc, ukarac, czy po prostu zdjac nam tego bloka skoro sam agresor sie przyznal ze ticket byl wypelniony klamstwami, po prostu wyszedl z konfy piszac, ze nie bedzie czytal takich rzeczy. xD? Gosc ktory zabil mi postac zaczal po nas grubo cisnac i GM po prostu opuscil konfe odpuszczajac temat. Co my mielismy zrobic, jak mielismy sie zachowac, skoro wina od poczatku nie lezala po naszej stronie? Temat polecial do Karacha, ale zostal pozostawiony bez zadnego odzewu. 

     
    Dodam jeszcze, ze kumam, ze z Twojej perspektywy @Karach Sebek jest bezproblemowy i tak dalej, ale uwierz ze z punktu widzenia aktywnego gracza polswiatka ktory chcialby zeby na serwerze dzialo sie dobrze i zeby strefa przestepcza po prostu sie rozwijala cala sytuacja jest ostro irytujaca. Zamiast obsadzic jednego z wielu bardzo dobrych graczy tego serwera wolicie trzymac na tej randze bezuzytecznego goscia, ktory wyswietla sie raz na ruski rok tylko po to zeby nawinac cos pseudozabawnego albo kogos po prostu wkurwic. Nie robcie z tego serwera drugiego dewgaminga, bo w koncu przyjdzie konkurencja z normalnymi gosciami w ekipie i zderzycie sie z rzeczywistoscia.
     
    Mam nadzieje ze to ostatni moj post w tym temacie bo pietnascie minut ktore poswiecilem na naskrobanie tej wypowiedzi powinno byc wystarczajace, zeby Sebek w koncu opuscil swoj stolek (biorac pod uwage ilosc przykladow i argumentow) i na jego miejsce zostal wrzucony ktos kto ma chociaz podstawowe pojecie o kalifornijskiej przestepczosci i nie bedzie robil graczom pod gorke za to ze ktos nieprzychylnie sie o nim wypowiedzial w dyskusjach. Pozdro.
     
    Gdyby byly potrzebne jakies skreeny to postaram sie wszystko wygrzebac, prosze wtedy o oznaczenie w tym temacie.
  4. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez Mario w #20 Vibe Update 1.51   
    Witajcie w kolejnym temacie informacyjnym, który ma na celu przedstawić Wam kolejne nowości jakie pojawią się na Vibe RolePlay.
    Codziennie się u nas coś dzieje, pojawia się wiele ciekawych i chętnych do zagłębienia się w ten rodzaj rozgrywki całkowicie świeżych osób, które wcześniej nie miały styczności z takim trybem gry. Wspólnie jednak chcemy dążyć do tego, by każdy potrafił odnaleźć się i czerpać przyjemność z tego, co oferujemy jako serwer. Mnóstwo dyskusji wewnątrz ekipy, by dążyć do stworzenia idealnego miejsca dla każdego muszą się opłacić. Nadchodzi więc jeden z tworów tych wielu dyskusji w postaci aktualizacji skryptu, czyli to, co większość z Was lubi najbardziej. Siądźcie wygodnie i delektujcie się! 😉
    Pościgajmy się!
    Na serwerze znajduje się wiele grup, które interesują się głównie motoryzacją, oraz tym, co wokół niej się kręci. Jednogłośnie doszliśmy do wniosku, że musimy dać im coś od siebie i pozwolić na chwilę relaksu oraz odskoczyć od ciągłego pisania tekstu na czacie gry, tworzeniu fajnych akcji za pomocą /me i /do.

    Oczywiście sam skrypt dostępny będzie dla każdego gracza, niezależnie od tego czym jego postać się interesuje IC. Każdy gracz będzie mógł skorzystać z komendy /wyscig, dzięki której ujrzy okno pełne różnych opcji do wyboru. To tutaj będziecie mogli stworzyć swoją własną trasę wyścigu, zaprosić do udziału znajomych i zawalczyć o najlepszy wynik (a może nawet o gotówkę?).
    Tworzenie wyścigu opiera się na stawianiu punktów przejazdowych w określonych miejscach na mapie, przez które każdy uczestnik musi przejechać, by zaliczyć go i podążyć do następnego. Suma takich punktów tworzy trasę wyścigu, na końcu, której zawsze występuje meta. Nie ma limitu punktów, możecie postawić ich całą masę (tylko kto będzie chciał je wszystkie zaliczyć!?). Dzięki takiemu rozwiązaniu powstanie mnóstwo ciekawych tras - nie tylko w samym centrum Los Santos, ale także w innych ciekawych rejonach San Andreas.
    Zapisz swoją trasę Każdą przez Was utworzoną trasę wyścigu będziecie mogli zapisać i w dowolnej chwili wczytać, zaprosić znajomych i wystartować. Dodatkowo na takiej trasie zapisywać się będą dane o uczestniku, który ustanowił rekord trasy, co pozwoli na jeszcze ciekawszą rywalizację (zapisywanie trasy dostępne dla Patrona).
    Udostępniaj innym
    Żeby jednak uatrakcyjnić w jakiś sposób ten system wprowadzamy możliwość udostępniania trasy dla publiczności. Co to oznacza? To nic innego jak udostępnienie trasy dla innych postronnych osób, które będą mogły tę trasę wczytać i wykorzystać ją na różne wydarzenia. Stworzyłeś ciekawą trasę? Udostępnij ją i patrz jak inni chwalą jej ciekawy przebieg. Żeby jednak ograniczyć zaśmiecanie listy wyścigów brzydkimi trasami, skrypt wymagać będzie od Was zapłaty za usługę w postaci 50 vPoints.
    Zlokalizuj linię mety/startu Zapewne w związku z powyższym zastanawiacie się, jak inny gracz ma odnaleźć linię startu, lub mety w wyścigu, którego kompletnie nie zna? Nic trudnego, wystarczy - korzystając z menu wyścigów - namierzyć linię mety, ustawić się z kolegami w jej pobliżu i możecie jechać. Warto tu napomknąć, że skrypt nie pozwoli na wyścig, jeśli któryś uczestnik nie będzie znajdował się w pobliżu linii startu, lub będzie znajdował się poza pojazdem. 🙂
    Ustalaj okrążenia Przed samym rozpoczęciem wyścigu można oczywiście ustalić liczbę okrążeń, jaka nas interesuje do przebycia. Oczywiście skrypt sprawdzi jednak, czy trasa nadaje się do tego typu wyścigu (czy linia startu nie znajduje się za daleko od linii mety) i tylko wtedy pozwoli na ustalenie limitu okrążeń, w innym wypadku będzie to wyścig z punktu do punktu.
    Wszystkie dane podczas wyścigu są zbierane w pamięć podręczną a następnie przedstawiane w tabeli znajdującej się w menu wyścigów. Wyścig można powtarzać do bólu i próbować swoich sił coraz to innym stylem jazdy. Mamy nadzieję, że będziecie chętnie korzystać z tego urozmaicenia - troszkę odstającego od naszego trybu gry. 🙂
    Autopilot

    Ostatnimi czasy irytowała nas pewna kwestia, na którą chcieliśmy znaleźć rozwiązanie, by sprawić grę jeszcze bardziej realną. Często gracze prowadzący pojazd nie mogą swobodnie porozmawiać z pasażerami, gdyż muszą się ciągle w takich chwilach zatrzymywać - przez co jazda takiego gracza nie wygląda realistycznie a do tego potrafi utrudnić grę innym graczom. Na szczęście znaleźliśmy na to rozwiązanie.
    Kierowca pojazdu może zaznaczyć na mapie miejsce docelowe, do którego chce podążyć, a następnie wpisać /autopilot [prędkość]. Pojazd wówczas sam będzie zgodnie z przepisami poruszał się po drodze do zaznaczonego miejsca, a Wy wraz ze swoimi znajomymi możecie w tym czasie uciąć poważną pogawędkę. Warto tutaj jednak zaznaczyć, że autopilot może się pomylić! Dlatego warto mieć na oku co się dzieje na ekranie monitora. Dodatkowo, gracz jadący na autopilocie otrzyma status pod nickiem - (autopilot), by w razie niejasności można było ustalić kwestie np. zaistniałego zdarzenia drogowego. Wciśnięcie klawisza SPACJA lub WSAD wyłączy działanie autopilota.
    Ważne! Autopilot nie jest dodatkową modyfikacją Waszych pojazdów IC. Jest to narzędzie całkowicie OOC, które nie istnieje w uniwersum Waszych postaci!
    Szerszy wybór ubrań

    Wiele dyskusji na naszym forum (i nie tylko) zazwyczaj kierowało się w stronę nowych ciuchów na serwerze dla Waszych postaci. Musieliśmy rozgryźć działanie samej platformy, oraz tego jak reaguje ona na nowe modyfikacje - przekonaliście się pewnie wiele razy (otrzymując nie jednego crasha), że sama platforma jest dość delikatna na tego typu sprawy. Jest to oczywiście związane z tym, że sami developerzy postawili wysoko poprzeczkę jeśli chodzi o synchronizację i to jest powodem tej delikatności. Odpowiednio delikatne podejście do tej sprawy otworzyło nam w końcu drogę do wprowadzania nowych rzeczy - diametralnie minimalizując jakiekolwiek niedogodności z tym związane.
    Specjalnie na potrzeby nowych ubrań, które będziecie mogli przymierzyć powstanie osobny sklep. Odwiedźcie go i sprawdźcie sami co można z tego ułożyć! Z pewnością każdy znajdzie coś pasującego do swojej postaci, kilka przykładów niżej:
    Znaczne zmiany gospodarcze

    Kawa w kawiarni za $300? Znamy ten problem. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że właściciele takich biznesów znacznie na takiej transakcji zarabiają, gdyż zamówienie kawy praktycznie nic ich nie kosztuje. Biznesy owszem mają zarabiać jednak w nieco innym stylu i musimy w związku z tym wprowadzić kilka zmian, by potencjalny klient nie czuł dyskomfortu płacąc za kawę (wartą $20) w setkach dolarów.
    Procentowa marża dla produktu Po wejściu aktualizacji, każdy zamówiony przez gracza produkt będzie miał ustaloną marżę, która będzie wyznaczać maksymalną cenę jaką sobie właściciel może policzyć od klienta (pod warunkiem, że zostanie ona ustalona). Dla każdej grupy marża ustalana jest indywidualnie przez opiekuna biznesów. Oczywistym jest, że po prostu ekskluzywne restauracje mają wyższe ceny - dlatego więc opiekun oceni to na własne oko i narzuci marżę dla produktów danej grupie. Tym samym ograniczymy kosmiczną cenę kawy w niskim prestiżowo barze.
    Zmiany w zasiłkach
    Obecnie działający system zasiłków musiał zostać przebudowany w związku ze zmianami gospodarczymi, które chcemy wprowadzać i redukować jej działanie na lepsze i przyjaźniejsze zarówno dla postaci przedsiębiorców, jak i zwykłych szarych klientów - biedniejszych i tych zamożnych. W związku z tym wprowadzono 3 poziomy zasiłku, które zależne są oczywiście od ilości graczy na serwerze:
    liczba graczy: 0-149 - $400 zasiłku, liczba graczy: 150-199 - $800 zasiłku, liczba graczy: 200+ - $1200 zasiłku Obecny zasiłek wprowadzony został w czasie, gdy serwer był jeszcze na początku rozwoju - wówczas nie grało Was aż tylu w godzinach szczytu, dlatego $1000 co godzinę powyżej 100 graczy wyglądało sensownie. Czasy się zmieniły i postanowiliśmy dopasować zasiłki do obecnych realiów. Liczymy, że przyjmiecie te zmiany ze zrozumieniem i zauważycie z czasem również pozytywne strony tego rozwiązania.
    Procent ze sprzedaży dla pracownika
    Żeby dodatkowo zachęcić graczy do pracy, w życie wejdzie również procent ze sprzedaży produktu. Procent ten ustalany jest przez właściciela biznesu w panelu grupy dla każdego pracownika indywidualnie. Może to być forma "premii" dla aktywnych, która powinna ich zachęcić do czynnego sprzedawania produktów, a Wy jako klienci jednocześnie zyskujecie większą ilość aktywnych miejsc do gry, które możecie odwiedzić.
    Uwaga: procent ze sprzedaży dotyczy kwoty, którą biznes zarabia za sprzedany produkt, a nie z całej wartości produktu. Czyli jeśli ten kosztuje przy zamówieniu $100, sprzedawany jest za $200, wówczas pracownik otrzyma tylko procent z zysku - czyli w tym przypadku ze $100 (nie $200!). Reszta idzie na konto grupy tak jak do tej pory.
    Maksymalny procent sprzedaży dla gastronomii, jaki może zostać ustalony dla pracownika wynosi 15%. Wyjątkiem jest komis samochodowy - 10% oraz kasyno - 0%.
    Dodatki dla LEA

    Spotlight LEA otrzyma możliwość zamontowania w swoim pojeździe dodatkowego komponentu tuningu - Spotlight (ID: 59). To nic innego jak reflektor oświetlający otoczenie na które wskażemy. Spotlight włączamy za pomocą klawisza J a sterować kierunkiem podświetlenia klawiszami NUM8/NUM6/NUM5/NUM4.
    Tarcza balistyczna Szykuje się gruba akcja? Zakładaj tarczę balistyczną i miej przewagę przeciwko niebezpiecznym bandytom. Tarcza dostępna jest jako przedmiot w ekwipunku i otrzymają go do dyspozycji tylko wybrane grupy.
    Pozostałe zmiany
    Oprócz wyżej wymienionych rzeczy przedstawiamy Wam również pomniejsze zmiany, które powinny znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Przyjrzyjcie się bliżej:
    zredukowano ceny obiektów dla interiorów należących do grupy, zablokowano kucanie podczas korzystania z telefonu, zoptymalizowano działanie banku i przyśpieszono znacznie jego działanie, zablokowano klawisz odpowiadający za włączenie lub wyłączenie ALPR przy otwartym MDT, zwiększono odległość łapania prędkości pojazdu dla ALPR, zablokowano możliwość korzystania z siłowni po otrzymaniu BW, nie będzie można już rozpocząć ćwiczenia na siłowni/wyjąć telefon podczas aktywnego pause menu, dodano skrzynkę poczty głosowej dla telefonów, administracja ma możliwość skopiowania zbudowanego interioru do innych drzwi, zniwelowano błąd związany z brakiem możliwości odspawnowania pojazdu po jego kradzieży, znacznie przepisano sporą część kodu dla komend serwerowych jednocześnie optymalizując je, u fryzjera dodano możliwość modyfikacji brwi oraz ich koloru, slider szczegółów fryzury będzie teraz bardziej widoczny, dodano okno potwierdzające złomowania pojazdu przy /v zlomuj, wiele nowych fryzur dla kobiet i mężczyzn dostępnych u fryzjera, /kaucja [id gracza] umożliwiająca zapłatę kaucji za osobę będącą w areszcie, informacja - tekst 3D informujący o wyjściu gracza z gry Wszystkie wyżej wymienione zmiany są zasługą całej ekipy developerów Vibe RolePlay, a same rozwiązania zatwierdzone zostały przez gamemasterów przed wdrożeniem ich do życia.
    Aktualizacja gry wejdzie w życie po porannym restarcie o 4:00. 🙂
  5. Mxsi polubił odpowiedź w temacie przez Lexu123 w test   
    /del
  6. BlaQ polubił odpowiedź w temacie przez Lexu123 w test   
    /del
  7. mattrix polubił odpowiedź w temacie przez Lexu123 w test   
    /del
  8. Rybi polubił odpowiedź w temacie przez Lexu123 w test   
    /del
  9. Kocur polubił odpowiedź w temacie przez Lexu123 w test   
    /del
  10. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez Lopez w [GRA/minnesota] foozy   
    mocne opisy, zróbcie jakąś regulacje na temat tych opisow bo sie chuj do dupy chowa jak każda postać na miescie lata w opisie Ubrany jak Widac Young Rich Nigga from Bartodzieje. To jest narzedzie do opisu paru wyrozniajacych cech, a co druga osoba na serwie ma chyba odklejenie umysłowe i nie potrafi zapamiętać ksywy czyjejś postaci, dlatego kazdy ją musi sobie wywiesić na opisie. Moimi faworytami są opisy typu Wschodząca Gwiazda Trapu to to już w ogóle jest mocne. 90% ludzi nie potrafi uzywac tych opisow i wygląda to karykaturalnie jak wchodzi sie do jakiegos gęsto zaludnionego miejsca, a /tog opis tez hujowo dawac bo raz na parudziesieciu graczy ktos moze bedzie mial adekwatny, poprawny opis i wtedy chcialbym go widziec. 
    //jednak nie bede ocenial tej apelacji czy kara sluszna czy nie, bo w sumie faktycznie slim shady MOZNA uznac za jakis tam opis wygladu chociaż i tak jest chujowy, nie mi to oceniac, zreszta kurwa jak jednoczesnie po serwerze latają ludzie z opisem el cubano czubano i nikt ich nie kara to dlaczego tutaj jest kara xD Jak wszyscy to wszyscy, zrobic jedną mocną regulacje i niech wszyscy sie do tego stosują
  11. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez Rybi w The Tahitian Boyz   
  12. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez kwasek w The Tahitian Boyz   
    mocny material w tym topicu
  13. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez 1Neesqik w The Tahitian Boyz   
    to już nie są przelewki, rozpierdolą zaraz całe miasto 
  14. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez Rybi w The Tahitian Boyz   
  15. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez Aliéné w The Tahitian Boyz   
  16. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez Ripper w The Tahitian Boyz   
    Nie ma lepszego bloku, niż The Tahitian. Powodzenia, napędźcie tam gry w końcu ktoś.
  17. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez FragDiGGer w The Tahitian Boyz   
  18. Hodun polubił odpowiedź w temacie przez Lexu123 w The Tahitian Boyz   
  19. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez Aliéné w The Tahitian Boyz   
  20. Lexu123 polubił odpowiedź w temacie przez Kocur w The Tahitian Boyz   
  21. lillean polubił odpowiedź w temacie przez Lexu123 w The Tahitian Boyz   
  22. jakuushi polubił odpowiedź w temacie przez Lexu123 w The Tahitian Boyz   
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin