Skocz do zawartości

Lopez

Gamemaster
  • Ilość treści

    102
  • Rejestracja

9 obserwujących

Ostatnio na profilu byli

1 566 wyświetleń profilu
  1. No i sie zebrały dwa obozy graczy, które mają dwa odmienne zdania i tego nie zmienimy. Tak jak napisaliście, ta społeczność składa się z różnych serwerów i wszyscy są nauczeni różnych wartości. Ja napewno chce sie skupiać na problemach z kreacją postaci i to jest dla mnie jakiś wyznacznik, a nie to jak ktoś pisze skurwysyn na czacie ic
  2. to co mamy sie wyzbyc całkowicie slangu ze świata IC, albo zacząć pisać po angielsku? Przecież IRL(zakładając, że nie siedzisz w tym slangu) jak sobie posłuchasz gadki takiego murzyna to też go weźmiesz za idiote, bo będzie używał słów które dla Ciebie bedą brzmiały idiotycznie i będą pozbawione sensu Ile graczy tyle opinii, ale każdego nie możemy zadowolić. Jak można sie wczuć w amerykańskiego dzieciaka z gangu nieużywając slangu? O to chodzi chyba w slangu, że jak podbije do ciebie taki dzieciak i Ci przewinie zdanie to ty nie bedziesz wiedział o co mu chodzi i to jest w tym z
  3. Bruh Czy reputacja i poziom gry jest oceniany przez to, że ktoś napisze "cipkodupny matkojebca" zamiast "skurwysyn"? Jak na moje to są o wiele ważniejsze wyznaczniki poziomu niż to jak ktoś tłumaczy slang amerykański, który przypomne, że jest na tyle zróżnicowany, że nie da sie go przekleić na polski język
  4. ludzie mają swoje własne style rozgrywki i narzucanie wszystkim jednej słusznej stylówki jest głupie. Każdy gra tak jak mu sie podoba i o ile to nie jest uliczny slang 16 letnich hustlerów z wawy to nie mam problemu by przeczytać "obrzydliwodupnych matkojebców" i grać IC z kimś kto pisze w ten sposób, mimo że samemu bym tak nie napisał. Fakt faktem czasami aż głupie sformułowania wychodzą, ale do momentu w którym ludzie sie wcielają w swoje postacia i taki "przetłumaczony" angielski slang im w tym pomaga to ja nie widze problemu. Ciężko przekleić amerykański uliczny slang na polski język
  5. Pytacie "w jaki sposób PK urozmaici fabułe waszych postaci?". No nie wiem a odgrywanie szpitala polowego na osiedlu i opatrywania ran co 2 dni z gadką /Ała Boli Mnie Głowa, Dostałem.../ jest urozmaiceniem? Przecież Playerkill jak żaden inny system pozwala na utrzymanie ciągłości fabularnej i utrzymania realnej kolejności rzeczy w wątkach, jednocześnie bez niszczenia komuś gry i kończenia fabuły czyjejś postaci bo "strzelasz żeby zabić". Nie łączcie DMiarskich zapędów niektórych ludzi na serwerze z samą ideą Playerkilla, bo przesyt DMu to jedno, a PK to drugie. PK jest potrzebne, żeby konflikty
  6. Lopez

    Kreator

    Prawda, ostatnio dodałem z jakieś 50 ubrań dla kobiet których w ogóle nie było na tej stronie. Ta stronka nie jest aktualizowana pod nowsze dlc, które dodawały kolejne ubrania
  7. A za granie godzine dostajesz $1000 znikąd, za pracowanie 45 minut dostajesz $1200, przecież to jest straszne i nierealne. Istnieje coś takiego jak gospodarka serwerowa i nawet dobzi gracze co stawiają na gre ic a nie na grind chcą jednak zarabiać, mieć większy majątek i go inwestować grając rp z innymi ludźmi. Przypomne, że na serwerze nie mamy darmowych rzeczy, wszystko swoje kosztuje, interior do biznesu, obiekty dla interioru, auta etc. Durnego grindu bez grania rp nie pochwalam, ale jednak takie coś jak ekonomia musi istnieć bo idąc tym tokiem myślenia to powinniśmy wyjebać wszelk
  8. Dlatego pisałem o równoczesnym znacznym podwyższeniu zarobków i tu również chodziło mi o zarobki w półświatku, ale tak jak napisałem to tylko taka moja poranna myśl, żadne plany. Zasiłek to w zamyśle jest bazowe źródło dochodu, kwota którą możesz wydać na jakieś codziennie wydatki(narkotyki u dilera, wejście do klubu, kupienie burgera, kupienie ubrań i inne usługi u graczy) i to spełnia swoją role, dlatego ceny usług sa dostosowane pod ZASIŁEK, a nie zarobki aktualnie. Problem może pojawiać sie kiedy zarobki są niemalże identyczne do zasiłku(np. payday w biznesie $1200, zasiłek $1000), dlatego
  9. OK dalej nie rozumiem co złego jest w tym że cywil moze sie dorobic w "dwa miesiace" wiekszego majątku na serwerze RP. Jest moneysink, jest highend który swoje kosztuje, jest na co wydawać w skrócie a w planach jest, żeby zrobić jeszcze wiecej mozliwosci do wydawania. Jak ktos chce grindowac 2 miesiace nie wydajac na nic to bedzie mial może i nawet bańke na koncie i huj bedzie mial satysfakcje. Myślałem nawet nad obniżeniem lekko zasiłku(o np. $100-$300) i równoczesnym zwiększeniu znacznym zarobków ale sie zobaczy, tak mi po prostu przeleciała taka myśl przez głowe.
  10. Bez przesady, ludzi cały czas przybywa, nowe postacie cały czas powstają a pieniądz cały czas jest w obiegu i jest coraz to lepiej upłynniany. Dążymy do dobrego moneysinku by właśnie do takiej sytuacji nie doszło i jestem pewny, że tak nie bedzie. Ci co chcą grindować i tak bedą to robić, będą mieli nawet po 500k na koncie i mi to nie przeszkadza, ale ceny nie bedą sie dostosowywać pod grinderów. Aktualne ceny bardziej dostosowały sie pod zasiłek aniżeli zarobki, bo co jak co ale nikt ci na kawe nie wyda 5k jeśli musiał te 5k albo grindowac z zasiłku grając 5 godzin, albo pracując skrypto
  11. RP to nie jest jakaś gra ekonomiczna by istniała tu jakaś "inflacja" bo naprawde trzeba sie postarac by rozjebać całą gospodarke. Moglibyśmy uciąć jedno zero we wszystkich cenach i kawka by kosztowała $10, gram koksu $15 a willa na vinewood 100k - widzisz, że to niczego nie naprawi? Wyższe ceny za auta, domy, etc. są realne, a do niższych cen są dodawane zera i to normalna sprawa, inaczej sie nie da zrobić w gospodarce roleplayowej. A jeśli chodzi o taksówki to zrobimy jakiś limit najprawdopodobniej i myśle, że obniżymy maksymalną stawke o może i nawet 50%, przedyskutujemy jeszcze temat
  12. z taksówkami to faktycznie może być przesada jeżeli płacisz za przejazd tysiącami(chociaż nie wiem na ile to prawda, musze sam sprawdzić czy faktycznie tak jest), ale w kawie za $100 nie widze nic złego. Stówa za jedzenie to cena dostosowana pod aktualną gospodarke i musicie też zrozumieć, że na RP nie da sie mieć w 100% realnych cen. Mamy na serwerze ceny zbliżone realiom i mamy na serwerze ceny które są naciągane pod gospodarke, bo po prostu inaczej sie nie da
  13. właściwie to większość aut, które zostały wytworzone po +-2005 roku nie są zdatne do odpalania na kablach i to nie zależy od ceny ani klasy pojazdu. Nie doszukujmy sie dobitnego realizmu i takie rzeczy traktujmy z przymrużeniem oka. Niby można jakąś "walizke" zrobić ale juz wole widziec czarnucha z wytrychem niz smart murzyna z walizeczką przy dupie, bo tak na dobrą sprawe czy z walizką czy bez niej to i tak byłoby to nie do końca realne. Wierz mi, że samemu chciałbym kiedys wyjebac cornery ale nie można zaprzeczyć temu, że one bardzo ożywiają rynek narkotykowy i bez nich ten rynek by
  14. nikt nikogo nie bedzie zmuszał do pisania przestepstw z takich rzeczy i grania na forum bez obaw, trzeba to po prostu dobrze wybalansowac by wszystko sie rozgrywało w grze, jeszcze jak wejdą skrypty pod detektywów to już w ogóle bo takie są w planach
  15. myslalem nad dodaniem wytrychow do obiegu, mialyby one zastosowanie również przy rabowaniu mieszkań i kosztowałyby troche siana i myslalem tez nad zrobieniem jakiejs % szans na przełamanie zamka w aucie, gdzie przy nieudanej próbie wytrych by sie psuł. Zobaczymy jeszcze
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności

Hej! Wygląda na to, że blokujesz reklamy. W porządku, my też czasem je blokujemy. Jeśli jednak chciałbyś nas wspomóc, rozważ dodanie strony do wyjątków.

W zamian otrzymasz unikatowy uścisk dłoni od @Kubas 🤝