Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

blacksugar

Gracz
  • Postów

    422
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana blacksugar w dniu 16 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają blacksugar punkty reputacji!

Informacje dodatkowe

  • Discord
    .blacksugar

Ostatnie wizyty

26 648 wyświetleń profilu

Osiągnięcia blacksugar

  1. Lokalizacja: Los Santos, Vinewood Hills Dodatkowe informacje: Interior R*, Garaż Kontakt: e-mail (( pw forum / discord: .blacksugar )) Cena Kup Teraz: $3.000.000 Zdjęcia:
  2. Lokalizacja: Los Santos, Vinewood Hills Dodatkowe informacje: Interior R*, Garaż Kontakt: e-mail (( pw forum / discord: .blacksugar )) Cena Kup Teraz: $2.600.000 Zdjęcia:
  3. **A. odpaliła kawałek na słuchawkach podczas wieczornego spaceru z psem; nucąc melodię z nowego kawałka Fehu wyobraża sobie, że występuje w teledysku.**
  4. **Asami obejrzała teledysk do utworu, który miała okazję przesłuchać przedpremierowo, następnie chwyciła za telefon wysyłając Maxine wiadomość o treści "przez chwilę się nawet nabrałam na to bikini 🤣**
  5. **Asami odsłuchała kawałek; wspominając przy nim rozmowę z M.K o jego autorze**
  6. Aktualizacja #19 "My Social Battery is Drained" Nowy rok dla Asami był istną sinusoidą w jej medialnym życiu - masa newsów odnośnie jej ruchów zasypywała sieć, by następnie zamilknąć na kolejne tygodnie. Głośny początek roku zawdzięcza pracy nad nowym albumem MOON CHILD, a także ujawnieniu swojej relacji z perkusistą Soul Evisceration (która jak każdy związkowy szczegół z życia artystki stał się pożywką dla mediów). Doliczając do tego stałą współpracę z schroniskiem, prowadzenie własnej marki kosmetycznej, która wypuszcza na rynek coraz to nowe produkty, a także dopinanie długoterminowych kontraktów z markami tj. Vangelicco - szybko sprawiły, że Asami ponownie zaczęła czuć się przytłoczona swoją popularnością oraz nadmiarem obowiązków. Starania piosenkarki zostały jednak doceniona i otrzymała ona dwie nominację CELEBRITY AWARDS w kategoriach BEST POP ARTST oraz BEST ALBUM; z gali wróciła do domu z dwoma statuetkami. Nie obyło się również bez incydentów takich jak zasłabnięcie podczas gali lub zarzuty w stronę artystki dotyczące plagiatu. Wzmianki Noah Alexander i Asami きよこ przyłapani na gorącym pocałunku... [VTUBE] BABY PLUTO - Your Smile (Dla Asami Kiyoko) Pamiętacie jak informowaliśmy Was o [...] 050. Diana Daivari o biznesie, współpracy z Asami i planach na przyszłość. 229. Otwarcie Animal Care Foundation Shelter Asami Kiyoko, nominowana w kategorii BEST POP ARTIST Phoenix nominowany w kategorii BEST ALBUM Wzmianki w mediach o nominacjach: BEST ALBUM, BEST POP ARTIST 096. Jak NIE organizować wydarzeń - Gorzka lekcja dla organizatorów Celebrity Awards 235. CELEBRITY AWARDS NIGHT - Jedenaście nominacji, jeden wielki skandal [20/03] TOKYO BLOSSOM BEAUTY by Asami Kiyoko | FIX YOUR HAIR [19/03/24] [LIVE] Maxine Koci (@maxinekoci) Udział Asami w akcji na social media #nomakeup Zarzut ze strony CP w kierunku Asami Kiyoko pod kątem plagiatu grafiki w kontekście współpracy z firmą Współpraca Asami z Vangelico jako ambasadarko marki Challenge rzucony w sieci przez Asami Kiyoko i Maxine Koci
  7. blacksugar

    [Spółka] Healife

    PODSUMOWANIE Premiera kolekcji FIX YOUR HAIR, w której skład wchodzi aż sześć mieszanek olejów do pielęgnacji włosów Wykupienie sześciu bannerów reklamowych w artykułach Daily Globe. [1][2][3][4][5][6] Zaangażowanie we współpracę Maxine Koci Wykupienie trzech billboardów reklamowych najnowszej kolekcji Tokyo Blossom w najbardziej ruchliwej części miasta Promowanie kolekcji FIX YOUR HAIR przez Asami Kiyoko Podpisanie umowy z House of Architecture w sprawie wybudowania samowystarczalnego studia fotograficznego PR Boxy wysłane do lokalnych celebrytów Podjęcie współpracy z fotografem Ariana Novikova-Vanhook Kontynuacja współpracy z agencją ochrony Spot reklamowy w DG Wydatki $387.750 Gra IC/Li:
  8. **20 marca 2024 roku, firma kosmetyczna Tokyo Blossom Beauty by Asami Kiyoko wypuściła na rynek swoją drugą kolekcją kosmetyków noszącą nazwę"Fix Your Hair"; jak sama nazwa wskazuje kolekcja jest przeznaczona wyłącznie do pielęgnacji włosów. Cała kolekcja opiera się na przeprowadzonych badaniach dotyczacych wpływu poszczególnych rodzaji olejów na włosy o różnej porowatości. W skład kolekcji wchodzą: sześć rodzajów kompozycji olejowych; po dwa na każdą porowatość włosów (niską, średnia i wysoką). Każdy produkt w tej kolekcji to harmonijne połączenie starannie dobranych składników naturalnych. Każdy składnik jest starannie wyselekcjonowany, by zapewnić kompleksową pielęgnację i jednocześnie zachować zrównoważony charakter produktów. Szata graficzna całej kolekcji zachowana jest w minimalistyczno-pastelowym stylu. W pełni wegańska formuła oznacza, że nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, a dodatkowo, wszystkie produkty są nie testowane na zwierzętach, co podkreśla troskę o dobrostan zwierząt i środowiska naturalnego. Kampania reklamowa kolekcji składa się głównie z recenzji produktów,a także wprowadzeniem ich na lokalny rynek za pomocą współpracy z salonami fryzjerskimi - w porównaniu z poprzednia kolekcją, która była mocno ograniczona ilosciowo** INFORMACJE DLA OPIEKUNA:
  9. ** Polly Banks oddała głos w głosowaniu.**
  10. blacksugar

    [Spółka] Healife

    PODSUMOWANIE 050. Diana Daivari o biznesie, współpracy z Asami i planach na przyszłość. Stoisko Healife na akcji charytatywnej Zbiórka datków Rozdawanie paczek z żywnością Datek w wysokości $100.000 na akcje charytatywną Wypłacenie premii pracownikom za pomoc przy wydarzeniu charytatywnym 226. Czy bezdomni w końcu uzyskają dach nad głową? Kolejna akcja charytatywna organizowana przez Harveya Haydena. Wstępna rozmowa z menadżerką Maxine Koci o zaangażowanie jej w kampanie Podpisanie współpracy z agencją ochrony ws. ochrony sklepu Healife Propozycja współpracy z salonami fryzjerskimi ws. wprowadzenia nowych produktów Tokyo Blossom do sprzedaży Ustalenie szczegółów współpracy z Maxine Koci Sesja produktowa oraz rezerwacja studia nagraniowego pod realizacje kampanii Datek na rzecz schroniska $100.000 Post na socialach Tokyo Blossom zapowiadający premierę nowych produktów Otwarta rekturacja Wydatki $400.000 Gra IC/Li:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin