Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

אַבָּא

Gracz
  • Postów

    46
  • Rejestracja

Aktywność reputacji

  1. Szczepan6868 polubił odpowiedź w temacie przez אַבָּא w [KRADZIEŻ, 22.04.2024] miał to być zwykły iFruit, spotkali zarobek 30.000$(iPhone)   
    **Ofiara zglosila napasc chwile po calym zdarzeniu.**
  2. yeeciok polubił odpowiedź w temacie przez אַבָּא w [KRADZIEŻ, 22.04.2024] miał to być zwykły iFruit, spotkali zarobek 30.000$(iPhone)   
    **Ofiara zglosila napasc chwile po calym zdarzeniu.**
  3. אַבָּא polubił odpowiedź w temacie przez Rezus w BEREZOVSKY OPG; Olo's close friends   
    Od dawna wiadomo, że Los Santos to miejsce istnienia wielu grup etnicznych. Jednak skupiając się na tych z urodą szorstko słowiańską lub kaukaską zauważymy, że zaczęły tam dominować drugie, a nawet trzecie pokolenia młodych, właściwie już częściowo zamerykanizowanych Rosjan. Wielu starszych pamięta jeszcze moment rozpadu ZSRR i wielki czas emigracji z tego kraju. To właśnie wtedy na ulicach Los Santos zaczęły pojawiać się nie za bardzo lubiane, grupy rosyjskich imigrantów. Rozpoczynający życie na nowo napotykali głód i upodlenie w ciasnych slumsach, co podzieliło ich na dwa odrębne podejścia. Albo zaciskali pięści, albo pracowali w warunkach zbliżonych do tych, jakie mieli w swoim rodzinnym kraju. Dlatego właśnie wśród tej grupy etnicznej młodzi zamiast nauki w szkołach brali „kursy” na czyszczenie kieszeni porządnych obywateli.
    Del Perro podzielone na dwie skrajnie różne części, stanowiło swego rodzaju mikrokosmos społeczeństwa Los Santos. Z jednej strony, część ekskluzywna, pełna luksusowych willi, drogich sklepów i zielonych parków, była oazą klasy średnio-wyższej. Z drugiej strony, uboższa część dzielnicy, która graniczyła z bardziej zaniedbanymi obszarami miasta, zmagała się z ubóstwem, bezrobociem i wzrastającą przestępczością.
    To właśnie w tym mniej znanym i zaniedbanym obszarze Del Perro rozwijała się przestępczość, przyspieszając rozwój korzeni lokalnych grup przestępczych. Kiedy grupa kontrolująca to terytorium utraciła swoje wpływy po licznych nagonkach od strony grup federalnych, pustkę tę umiejętnie zaczął wypełniać Olgierd Berezovsky wraz z grupą bliskich sobie przyjaciół.
     

     
    Olgierd Berezovsky, pochodzący z Czelabińska, przybył do Los Santos jako dziecko z rodziną emigrantów. Ich początki w Del Perro nie były łatwe, ale dzięki pracy rodziców w skromnym sklepie mięsnym, jaki udało im się założyć z resztek oszczędności rodziny, mieli szansę przetrwać. Jednak dla młodego Olgierda, ubogie otoczenie było polem do eksperymentowania z życiem na krawędzi. Przez lata zbierał doświadczenie, biorąc udział w różnych nielegalnych działaniach, od drobnych kradzieży po przemyty, a wszystko to pod okiem lokalnych zmobilizowanych grup przestępczych.
    Kiedy dotychczasowe grupy przestępcze straciły swoją moc, Berezovsky zebrał wokół siebie grupę lojalnych ludzi i przejął kontrolę nad miejscową przestępczością. Jego grupa skupiała się na szeroko rozumianym interesie importowym i eksportowym, popartym kradzieżami, ale nie stroniła również od wymuszeń, czy też handlu „miłością". Szybko zdobyli reputację bezwzględnych i bardzo temperamentnych, terroryzując lokalną społeczność i manipulując słabymi punktami systemu.
    Ludzie Berezovsky’ego nie stronią od interesów z innymi etnicznymi mniejszościami, czy też samymi Amerykanami. Ale ciężko nie stwierdzić, że zaufaniem na tyle wysokim, by wprowadzić kogoś w swoje szeregi, darzyli tylko ludzi korzeniami powiązanymi ze wschodnią Europą.
    Olgierd Berezovsky stał się symbolem czarnej strony Morningwood, która istniała równolegle z blaskiem i bogactwem, jakie reprezentowała ekskluzywna część dzielnicy. Mimo „złej” sławy Olgierd nie ma idealnej pozycji w lokalnym półświatku, ale za to ma charyzmę, którą zapewne spróbuje go podbić.
     

     
     
    Credits:
    tekst: Rezus, Pearce
    grafiki misyoa, marwaj
    korekta tekstu: Juzi
     
  4. אַבָּא polubił odpowiedź w temacie przez Spectre w [GRA/aikon] utevo lux   
    Fajna kierownica, powiem Ci gram na padzie i też spoko. Co do apelacji Twoje wytłumaczenie jest sensowne i spójne co powoduje akceptacje apelacji. 
    ps. Ważne by kółka się kręciły pozdrawiam.
  5. Dexter Tiewon Gore Jr. polubił odpowiedź w temacie przez אַבָּא w Amethyst Maynard & Naija Prescovia   
    Amethyst Maynard (ur. 22.02.2006, Los Santos) to starająca dostać się do świata show-biznesu przez scenę medialną dziewczyna z dobrego domu. Jest jedynaczką i wychowała się w luksusie jako oczko w głowie swoich rodziców, którzy nadmiernie ją rozpieszczali i spełniali jej wszystkie młodociane zachcianki. Sposób wychowania Amethyst miał ogromny wpływ na postrzeganie przez nią świata i innych ludzi. Dorastała w przekonaniu, że świat należy do niej i została stworzona do dużych rzeczy. Od najmłodszych lat interesował ją świat social mediów i szeroko rozumianego show-biznesu. Weszła w nastoletnie życie pełna buntu, zaczęła oczekiwać czegoś więcej od życia. Wkrótce jej wolny czas wypełniły imprezy i wesołe, nie zawsze odpowiednie towarzystwo. Aktualnie Amethyst udziela się na portalach społecznościowych, nie przebierając w słowach. Jej szorstki język i kontrowersyjne poglądy często wpędzają ją w kłopoty, a jednocześnie niektóre środowiska, nadają jej cloutu i rozgłosu.
    ___________________________________________________________________________________________________________________________
    Naija Prescovia (ur. 14.06.2006, Los Santos) to siedemnastoletnia influencerka, która bazuje na kontrowersyjności i prowokacji publiki. Jej konta w social mediach są pełne osobistych opinii na tematy społeczne. Poglądy influencerki często spotykają się z dużą krytyką, jednak w dzisiejszym świecie, w którym kontrowersja dobrze się sprzedaje - nie sposób znaleźć wśród internautów sympatyków takich zachowań. Od najmłodszych lat była rozwydrzona i nie była łatwym dzieckiem do wychowania. Wynikało to z braku zapewnienia odpowiednio częstej komunikacji z rodzicami, którzy przez większość dnia oddawali się swojej karierze zawodowej i nie poświęcali jej wystarczająco dużo czasu wolnego. Mimo tego, utrzymuje dobre stosunki ze swoimi rodzicami. Ulegają jej sugestii, a Naija może polegać na wsparciu z ich strony - zarówno duchowym, jak i materialnym.
    ___________________________________________________________________________________________________________________________
    Amethyst Maynard & Naija Prescovia
    Amethyst Maynard & Naija Prescovia poznały się w Marlborough School, prywatnej szkole. Uczęszczały do jednej klasy. Od samego początku znajomości, złapały ze sobą dobry vibe i zaczęły spędzać razem coraz więcej czasu wolnego. Uczyły się dobrze, obie ukończyły 12 klasę osiągając imponujące wyniki na swoich testach. Po zakończeniu szkoły, popłynęły w imprezach i zaczęły prowadzić mocno hulaszczy tryb życia. Dzieliły te same pasje i obie liczyły na monetyzacje swojego lifestylu przez social media. Nigdy nie podjęły się normalnej pracy, licząc na to, że budowanie wizerunku w mediach pozwoli im na pasywny dochód, małą ilością włożonej pracy. Rodzice obu stron, zawsze dawali im wolną rękę w ich działaniach i nie narzucali im swojego punktu widzenia.
     
     
    Informacje dla opiekunów oraz dla graczy (ooc):
     
    Informacje nt. postaci:
    Lifeinvaders:
    Amethyst Maynard
    Naija Prescovia
  6. אַבָּא polubił odpowiedź w temacie przez sugar coolash w [GRA/aikon] utevo lux   
    Podsumuje krótko całą sytuacje z mojej perspektywy:
    Jest 14 marzec, wieczór - gram sobie w euro truck simulator 2 z kolegami na mojej kierownicy za ponad tysiąc złotych (takiej). Dostaje informacje na discordzie, że wjechało fbi, są dymy itd. (bez konkretów) i nadal kontynuowałem rozgrywkę w tiry. Jadąc trasę z Amsterdamu do Warszawy, myślałem nad tym, co dalej robić z postacią i czy chce kontynuować na niej jakąkolwiek rozgrywkę. Po chwili namysłu i naradzeniu się u znajomego, stwierdziłem, że najlepszym sposobem będzie kupno usługi zmiany tożsamości i zwieńczenie historii mojej postaci poprzez przepalenie jej. W momencie wykorzystywania usługi, nie zastanawiałem się nad tym, jak mogę zinterpretować jej zapis: "Zmiana tożsamości dozwolona jest jedynie w przypadku braku aktywnych wątków na postaci, lub w przypadku zgody wszystkich uczestników danego wątku fabularnego postaci". Uznałem, że w przypadku zamknięcia organizacji, automatycznie moje wątki wygasają. A mianowicie, założyłem błędnie, że zamknięcie organizacji (przynależność mojej postaci do Tsuru Sedai to główny wątek) zamyka moje wątki na postaci i nie posiadam innych, aktywnych wątków narzuconych z góry. Jak wspominałem wcześniej, nie posiadałem wiedzy na temat RICO, tego jak wyglądają zatrzymania, itd. Jeśli użyłem tej usługi niezgodnie z regulaminem, jak wspomniał aikon, to biorę to na klatę i jedyne co mogę zrobić to uderzyć się w pierś. Nie zależało mi na obejściu systemu, czy celowemu utrudnieniu gry innym. Gdybym był świadomy, że nie mogę wykorzystać tej usługi na żywej postaci, to pierwsze prawdopodobnie rozegrałbym stosowną akcje samobójczą, a dopiero później myślał nad przepaleniem jej. Nie mniej jednak nie uważam, że to, co zrobiłem jest faktycznie na tyle niestosowne, by nakładać blokadę postaci. Rozumiem, co aikon miał na myśli pisząc, że "Przepalenie postaci nie jest równoznaczne z jej śmiercią, luke narracyjną można wypełnić w inny sposób", jednak wszystko sprowadza się do faktu, że w świecie gry IC - Sunao Kato nie byłby obecny. Wtedy mogą pojawiać się domysły: uciekł z kraju/ukrywa sie/popełnił samobójstwo itd. jednak służby nadal nie byłyby już w stanie nic rozegrać IC z moją postacią, bo nie istniałaby w panelu. Czy to, w jaki sposób Sunao Kato nagle "zniknął" jest na tyle ważne, by blokować przepaloną postać?
    Zawsze starałem się być fair w stosunku do innych, jeśli dostawałem pytania off-topic od fbi na discordzie związane z przestępstwem, to nie miałem problemu, by ekspresowo na nie odpowiadać, naprowadzać na niektóre poszlaki, ugadywać się na grę itd. Nie jestem typem człowieka, który robi komuś celowo pod górkę. Zawsze liczyła się dla mnie dobra zabawa i uczciwa rozgrywka. Powtórzę jeszcze raz: nie miałem na celu wykorzystać błędnie usługi, a wszystko podyktowane było moją niewiedzą. Nie napisałem w tamtym momencie o zgodę do opiekunów, bo nawet nie przeszło mi przez myśl, że mogę robić coś niewłaściwego.
  7. אַבָּא polubił odpowiedź w temacie przez sugar coolash w [GRA/aikon] utevo lux   
    Link do Twojego konta globalnego: UTEVO LUX
    Nazwa postaci na którą nałożono karę: Pierre Hampton
    Rodzaj kary: (AJ/blokada/ban, itp.) blokada postaci
    Powód nałożenia kary: Unikanie gry IC, przepalenie postaci pomimo trwającej akcji RICO.
    Członek ekipy nakładający karę: aikon
    Wyjaśnienie sytuacji: Cześć, dostałem niezrozumiałą dla mnie karę, jaką jest blokada postaci po zmianie tożsamości. Grałem w orgnizacji Tsuru Sedai i pod moją nieobecność, odbyły się aresztowania na podstawie RICO. Złapano tylko część osób, a pozostałe osoby (te, których nie było w momencie aresztowania w miejscu hangoutu) - mogły dalej kontynuować rozgrywkę. Wiedząc, że to już jest koniec organizacji, byłem pewny że nie będę dłużej grał na tej postaci i ją przepaliłem. Część osób, po prostu odegrała samobójstwo i wpisała /akceptujsmierc. I to jest OK. Dostałem karę za "Unikanie gry IC, przepalenie postaci pomimo trwającej akcji RICO". Nie rozumiem w jaki sposób mogłem UNIKAĆ GRY IC, skoro nawet nikt ze mną tego nie grał, nie było mnie w grze w momencie akcji. Duża część osób, które nie zostały złapane, po prostu popełniły IC samobójstwo. Przepalenie postaci dosłownie oznacza uśmiercenie postaci, ponieważ nie ma możliwości dalszego kontynuowania na niej rozgrywki. Skoro przepalenie postaci można wykonać po uśmierceniu jej, to dlaczego dostałem karę? Gdybym pierwsze odegrał samobójstwo, wpisał CK, a później przepalił tą postać, to by było OK, czy nie? Nie miałem już żadnych wątków na postaci po zamknięciu organizacji i byłem pewny, że nie będę na niej grał, więc ją przepaliłem. Nie wiedziałem jak działa RICO, nigdy nie miałem okazji się tym zainteresować i pogłębić wiedzy na ten temat. Kierowałem się myślą, że skoro nie było mnie tego dnia na postaci i nikt nie zapraszał mnie do gry, nie umawiał się na dogranie jakiejkolwiek akcji, to nie będzie problemu z wykorzystaniem tej usługi. Dodatkowo, dowiedziałem się później ze screenów wysyłanych na discordzie, że gra z FBI kończy się jedynie na przewiezieniu na stacje i zagraniu szybkiego /do na parkingu, bez jakiejkolwiek obrony, gry IC, a następnie nałożenie jaila na postać (KLIK1), (KLIK2), co utwierdziło mnie jeszcze bardziej w przekonaniu, że wykorzystałem poprawnie usługę zmiany tożsamości postaci. FBI nie dowiedziałoby by się niczego więcej na temat grupy, cokolwiek, a zamknięcie mnie byłoby jedynie kolejną cyferką dopisaną w excelu przez służby. Moje zatrzymanie i doprowadzenie do aresztu dosłownie nie zmieniłoby NIC w świetle gry, bo case z tą organizacją już jest zamknięty.
    Ewentualne screeny/świadkowie: zawarte wyzej spoko ok
  8. jalebibaby polubił odpowiedź w temacie przez אַבָּא w Amethyst Maynard & Naija Prescovia   
    Amethyst Maynard (ur. 22.02.2006, Los Santos) to starająca dostać się do świata show-biznesu przez scenę medialną dziewczyna z dobrego domu. Jest jedynaczką i wychowała się w luksusie jako oczko w głowie swoich rodziców, którzy nadmiernie ją rozpieszczali i spełniali jej wszystkie młodociane zachcianki. Sposób wychowania Amethyst miał ogromny wpływ na postrzeganie przez nią świata i innych ludzi. Dorastała w przekonaniu, że świat należy do niej i została stworzona do dużych rzeczy. Od najmłodszych lat interesował ją świat social mediów i szeroko rozumianego show-biznesu. Weszła w nastoletnie życie pełna buntu, zaczęła oczekiwać czegoś więcej od życia. Wkrótce jej wolny czas wypełniły imprezy i wesołe, nie zawsze odpowiednie towarzystwo. Aktualnie Amethyst udziela się na portalach społecznościowych, nie przebierając w słowach. Jej szorstki język i kontrowersyjne poglądy często wpędzają ją w kłopoty, a jednocześnie niektóre środowiska, nadają jej cloutu i rozgłosu.
    ___________________________________________________________________________________________________________________________
    Naija Prescovia (ur. 14.06.2006, Los Santos) to siedemnastoletnia influencerka, która bazuje na kontrowersyjności i prowokacji publiki. Jej konta w social mediach są pełne osobistych opinii na tematy społeczne. Poglądy influencerki często spotykają się z dużą krytyką, jednak w dzisiejszym świecie, w którym kontrowersja dobrze się sprzedaje - nie sposób znaleźć wśród internautów sympatyków takich zachowań. Od najmłodszych lat była rozwydrzona i nie była łatwym dzieckiem do wychowania. Wynikało to z braku zapewnienia odpowiednio częstej komunikacji z rodzicami, którzy przez większość dnia oddawali się swojej karierze zawodowej i nie poświęcali jej wystarczająco dużo czasu wolnego. Mimo tego, utrzymuje dobre stosunki ze swoimi rodzicami. Ulegają jej sugestii, a Naija może polegać na wsparciu z ich strony - zarówno duchowym, jak i materialnym.
    ___________________________________________________________________________________________________________________________
    Amethyst Maynard & Naija Prescovia
    Amethyst Maynard & Naija Prescovia poznały się w Marlborough School, prywatnej szkole. Uczęszczały do jednej klasy. Od samego początku znajomości, złapały ze sobą dobry vibe i zaczęły spędzać razem coraz więcej czasu wolnego. Uczyły się dobrze, obie ukończyły 12 klasę osiągając imponujące wyniki na swoich testach. Po zakończeniu szkoły, popłynęły w imprezach i zaczęły prowadzić mocno hulaszczy tryb życia. Dzieliły te same pasje i obie liczyły na monetyzacje swojego lifestylu przez social media. Nigdy nie podjęły się normalnej pracy, licząc na to, że budowanie wizerunku w mediach pozwoli im na pasywny dochód, małą ilością włożonej pracy. Rodzice obu stron, zawsze dawali im wolną rękę w ich działaniach i nie narzucali im swojego punktu widzenia.
     
     
    Informacje dla opiekunów oraz dla graczy (ooc):
     
    Informacje nt. postaci:
    Lifeinvaders:
    Amethyst Maynard
    Naija Prescovia
  9. אַבָּא polubił odpowiedź w temacie przez Rezus w TSURU SEDAI | New Generation Of Japanese Criminals   
    Na koniec tego małego spamu wrzucę coś od Siebie. Graliśmy prawie cały równy rok skośne twarze, niezmiennie dobrze się przy tym bawiąc. Nie chce wydłużać postu na siłę, więc wspomnę tylko o kilku istotnych dla nas twarzach. 
    @LordSokol - Jedyne śmiganty, z którymi mieliśmy styczność, grało się ciekawe i fajne wątki, oby tylko więcej takich, niezależnie gdzie i kiedy ❤️
    @Austin. - Ci goście to chore gówno, polecam obserwować, a gra z nimi to nowe specyficzne doświadczenie.
    @dixoniak1 - Gość przylepa, ale ciężko było nie cieszyć się widząc go na LT.
    @Bogdan. - Nie grałem z nimi dużo IC, ale przez opinie moich graczy na temat tych gości nie mogę go tutaj nie oznaczyć.
    @Czechu & @5element - Mimo, że nasza gra skończyła się nagle, to dobrze wspominam większość interakcji, już nie mówiąc ciekawie jak zawsze projektem LSO.
     
    Odkąd zaczęliśmy grę przewinęło się 5 opiekunów półświatka(@WrZASKUUU, Aces, @doozan, @5element, @Sava), dla każdego wielkie dzięki za szanse. I najważniejsze, dla wszystkich ludzi, którzy przewinęli się przez ten czas w naszej organizacji pozdro dla was. Nie przedłużając, trzymajcie się wszyscy i do zobaczenia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin