Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

BlugherTV

Gracz
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez teti w MANY ARE CALLED... FEW are CHOSEN...   
    The Chosen Few Motorcycle Club to jeden z pierwszych prawdopodobnie klubów jednoprocentowych mieszanym rasowo. Na początku klub się trzymał czarnoskórych osób, ale szybko się to zmieniło, bo w roku 1960’ przyjęli już pierwszego członka o białej karnacji.
    Klub motocyklowy został założony w 1959 roku na Los Angeles, California przez Lionel Ricks, Lil Frank, Roger, Hawk, Slim, Shirly Bates oraz Champ. Każdy z tych założycieli był afroamerykaninem. Tak jak większość klubów w tamtych czasach zrzeszali się ze względu na uwielbienie jeździć na motocyklach Harley Davidson. W 1960 roku dołączył członek o białej karnacji, mówiono na niego “White Boy Art”, jakiś czas później pojawiła się nowa osoba, która przyjęła imię “White Boy Tom”. Dzięki tym osobą Chosen Few stał się klubem wielorasowym, przyciągali ze sobą innych o białej karnacji osób, którzy chcieli dołączyć. Być wielorasowym w tamtych czasach było to rzadko spotykane zjawisko, było wiele konfrontacji z innymi klubami. Wiele białych klubów nazywało białych członków Chosen Few “nigger lovers” oraz “you belong to a nigger club”. Mimo takich słów od innych klubów to biała karnacja nosili z dumą barwy chosen few i wnieśli do niego braterstwo. Stało się powszechnie znane, że są “In Black & White We Really Had Might” ze względu na pierwszym w pełni zintegrowanym klubem motocyklowym.
    Zanim przyjeli nazwe Chosen Few rozważali oni nad nazwą “The Patriots of Iron & Steel”. Ich oryginalna naszywka klubu była czarno-biała. Po jakimś czasie została ono zmieniona na biało-czerwoną. Wygląd tego to owalne morze z czerwonej krwi z białymi ludzkimi skrzyżowanymi kośćmi w centrum i białymi literami, które mówią o “Chosen Few” wygiętymi na górze krzyża.
    Istnieje wiele innych klubów z noszącą nazwą “Chosen Few Motorcycle Club”, ale są to Europejskie oddziały klubu posiadające naszywkę, która składa się z czaszki z gwiaździstą flagą w tle. Kluby te rozszerzają na inne terytoria w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech oraz w Szwecji. 
    Chosen Few jest jednym z wielu klubów w którym nie występuje tradycja przyzwiązania do reprezentowania klubu wyłącznie na motocyklach Harley Davidson. Wielu członków posiada również motocykle turystyczne czy ścigacze lub naked, bardzo często zdarza sie że w garażu patched membera stoją dwie maszyny które spełniają się w różnych okolicznościach - wygodny cruiser w dalekie trasy i sportowy ścigacz na codzień.

    Klub motocyklowy Chosen Few używa wzrotów takich jak;
    CF: (C)hosen (F)ew 36: trzecia litera alfabetu to “C”, a szósta litera to “F”, wychodzi więc (C)hosen (F)ew CFMC: (C)hosen (F)ew (M)otorcycle (C)lub.  Istnieją również inne motta klubowe, które są związane z klubem 
    “It’s Not About the size of the Few in the Fight, It’s About The Size Of The Fight in The Few” “Many Are Called. Few Are Chosen.” “Take None, Give None”  
  2. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez teti w MANY ARE CALLED... FEW are CHOSEN...   
    Zarys projektu nowoczesnego klubu motocyklowego nastawionego przede wszystkim na kreacja postaci i utrzymanie odpowiedniego odwzorowania realiów jednoprocentowych klubów. W temacie tym chcemy nakreślić szczególnie wątki naszych postaci oraz przekazać częściowy zamysł gry wprowadzając nasze postacie coraz głębiej w półświatek przestępczy. Jesteśmy otwarci na graczy, którzy posiadają podstawową wiedzę na temat 1%erów i wiedzą co i jak. Wszelkie chętne osoby zapraszam do mnie na PW. W temacie będziemy ukazywać naszą rozgrywkę zanim wystartujemy z aplikacją w dziale półświatka
  3. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez Bydlak16 w teti walters pl og itp   
    elo teti, milego dnia .
  4. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez teti w teti walters pl og itp   
    Czesc Krul
  5. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez zachod w teti walters pl og itp   
    Czesc Wojtek
  6. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez teti w teti walters pl og itp   
    witam pani ?
  7. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez xDDD w teti walters pl og itp   
  8. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez bambusiek w teti walters pl og itp   
    elo?
  9. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez teti w teti walters pl og itp   
    robimy znowu beef i sie strzelamy kilkanascie razy dziennie huh huh ? 
  10. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez teti w teti walters pl og itp   
    witam braciak . ja nie pawel 
  11. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez xDDD w teti walters pl og itp   
    postrzelalbym sie ...
  12. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez only gang members w teti walters pl og itp   
    dobry wieczor braciszku.. czemu sie wstydzisz swojego prawdziwego imienia pawel ?
  13. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez teti w teti walters pl og itp   
    Elo Elo 
     
    Siema Wicio Wicio Tak poznajmy sie 
  14. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez PRENDI w teti walters pl og itp   
    Hej Wojtek Ja jestem Wicio i Mam 12 Lat poznamy Sie ?
  15. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez kislu w teti walters pl og itp   
    hej wojtek, jestem kacper!
  16. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez teti w teti walters pl og itp   
    Witam Kilka faktuw o Mn Nazywam sie Wojtek serio 
     


  17. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez teti w ROLLING JOKERS MOTORCYCLE CLUB   
  18. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #46   
    Strzelnice
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony zostaje typ grupy strzelnica, który znacząco ułatwi sposób działania projektom powiązanymi z bronią palną. Członkowie grupy o typie strzelnica będą mogli wypożyczać w swoim interiorze za opłatą, dowolną broń innym graczom dzięki komendzie /o strzelnica [ID broni] [Cena] [Ilość amunicji].
    Wypożyczona broń istnieje w ekwipunku gracza do momentu opuszczenia przez niego gry lub interioru grupy, ale może zostać również zabrana przez członka grupy z pomocą komendy /sr takeweapon [ID]. Osoby pod panelem strzelnicy będą mogły także usuwać łuski znajdujące się w obrębie interioru z pomocą komendy /sr clearshells.


     
     

    Tymczasowe bronie
    Na serwer wprowadzony został także system tymczasowych broni, który pozwala administracji na utworzenie tymczasowych kopii broni znikających po wyjściu z gry lub przejściu przez interior.
    Domyślnie każda postać posiadać może ich tylko pięć sztuk, wyposażonych w 60 sztuk amunicji.
     
     


     
     
    Obrażenia pojazdów i ich naprawa 
    System obrażeń pojazdów został przerobiony, eliminując ich praktyczną niezniszczalność.
    Od teraz nieostrożni kierowcy będą musieli przywiązać większą wagę do sposobu jazdy, a także kosztów naprawy swoich samochodów, które zostały zwiększone o 2% wartości salonowej auta.
    Rozbicie drogiego samochodu będzie bolało teraz bardziej niż wcześniej, ale w ramach osłody poprawione zostały stawki ubezpieczeń aut, których ceny kalkulowane są teraz poprawnie.
     
     

     
    Holowanie
    Poprawiony został system holowania pojazdów. Nie lewitują już one na lawetach, a mocują się w zależności od kości ich modelu. Poprawione zostało również zrzucanie pojazdów z lawety, które teraz poprawnie lokują się w wolnym miejscu koło pojazdu.
    Dodatkowo Slamtruck i Mule F mogą od teraz też przewozić inne pojazdy. Końcową zmianą w systemie holowania jest dodanie uprawnień do holowania dla grup oraz poszczególnych rang.



     
     

    Wyszukiwarka ciuchów
    Do sklepu z ubraniami zawitała prosta wyszukiwarka, która ułatwi znacznie poszukiwanie konkretnego elementu ubioru. Wystarczy wpisać nazwę przedmiotu, aby filtr zrobił robotę, a w wypadku bardziej precyzyjnego wyszukiwania - skryptowe ID przedmiotu.
     
     
     
     
     
    Kupony zniżkowe
    Biznesy otrzymują nowy sposób promocji, którym są kupony zniżkowe. Osoba z odpowiednimi uprawnieniami w grupie będzie mogła wydać klientom kupon zniżkowy z pomocą komendy /g [slot] kupon [ID gracza] [wysokość zniżki w %], która utworzy w waszym ekwipunku przedmiot kuponu zniżkowego. Dla klarowności, kupon otrzymuje nazwę biznesu w którym może zostać wykorzystany, a jego użycie pokaże nam na ile % otrzymaliśmy zniżkę. Kiedy kupon jest aktywny w naszym ekwipunku, następny zakup przedmiotów z /podaj w tym biznesie zostanie zmniejszony o wysokość kuponu, a on sam zniknie z naszego ekwipunku.
     
     
     

    Przyciski paniki w interiorach 
    Do interiorów wprowadzone zostały tzw. przyciski paniki, które możemy zainstalować odkładając w naszym interiorze obiekt h4_prop_h4_casino_button_01b. Jeżeli przycisk jest połączony z grupą ochrony i był serwisowany w przeciągu ostatnich trzydziestu dni, powiadomi on po wpisaniu komendy /alarm graczy powiązanej z nim ochrony o incydencie, a w wypadku ich nieobecności na serwerze - frakcje porządkowe.
     

     
     
     
    Przeglądy okresowe systemów zabezpieczeń
    Aby przycisk paniki poprawnie działał, musi on zostać związany z grupą ochrony. Przycisk z grupą może powiązać osoba znajdująca się pod jej panelem z pomocą komendy /ochrona podlaczprzycisk. Ten sposób zabezpieczeń musi być również cyklicznie odświeżany przez grupę z pomocą komendy /ochrona serwisujprzycisk, która przedłuża działanie systemu o kolejny miesiąc.
    Systemy przeciwpożarowe budynków również wymagają od teraz cyklicznych przeglądów dokonywanych przez frakcję FD, ale o tym poniżej.
     
     
     
    Kontrole przeciwpożarowe
    Fire Department i jego wydzialy otrzymują narzędzia pozwalające na przeprowadzanie inspekcji systemów przeciwpożarowych w postaci komendy /fire kontrola, która pokaże im czy budynek wyposażony jest w system przeciwpożarowy lub zraszacze, oraz datę ostatniego przeglądu systemów ppoż. Przeglądów dokonywać będą mogli gracze FD z pomocą komendy /fire serwisujalarm, która przedłuży ważność systemów o miesiąc. W wypadku ich braku bądź utracie ważności, konsekwencje wyciągane będą drogą IC przez FPB.
     
     

     
    Jednostronne wizytówki
    Niektórzy cenią sobie prywatność, a obecna forma /o vcard im niefortunnie ją odbiera. Od teraz osoby przeprowadzające szemrane transakcje, bądź dbające o to by nie rzucać się w oczy, mogą skorzystać z komendy /o wizytowka [ID gracza] [Twoja nazwa] która uzupełni kontakty w telefonie drugiego gracza o ich numer i podaną przez nich nazwę kontaktu.
     
     
     


     
    Śluby
    Nie ma bardziej magicznego momentu niż ślub, którego urok często psuje brak możliwości dynamicznej zmiany nicków pary młodej. Dlatego osoby znajdujące się w grupie z odpowiednimi uprawnieniami będą mogły od teraz udzielać ślubów pozostałym graczom. Wystarczy że użyją komendy /o slub [Gracz 1] [Gracz 2], która automatycznie przekaże nazwisko Gracza 1, Graczowi 2 i odświeży wszystkie potrzebne dane tak, aby nowożeńcy mogli się cieszyć swoim nowym życiem.
     
     
     
    Pomniejsze zmiany i bugfixy

    - Dodano logi AFK
    - Poprawiono działanie systemu AFK
    - Poprawiono synchronizację i wydajność aut
    - Poprawiono stream extrasów pojazdu
    - ALPR w wypadku braku tablic nie wyświetla już reszty danych
    - Poprawiono wydajność renderu nicków
    - Poprawiono wydajność renderu nazw ulic
    - Poprawiono shotspotter spamujący zgłoszeniami
    - /o pojazd poprawnie przelewa teraz pieniądze na saldo grupy w wypadku komisów
    - Ustawiono predefiniowane pozycje okienkom ekwipunku, make-upu, skaz i neonów
    - Komenda /skaza już działa poprawnie i pozwala na zmianę cech twarzy postaci
    - Okienko wyboru neonów nie przesuwa się już w trakcie wyboru koloru
    - Neony ponownie działają pod klawiszem N
    - Naprawiono błędy związane z timerami animacji, które ponownie działają
    - Dodano ikonki zraszaczy i alarmów ppoż do drzwi
    - Naprawiono /news
    - Naprawiono informacje o zaakceptowaniu oferty tuningu
    - Pisanie na chat IC grupy nie wyświetla już ID gracza
    - Naprawiono bug pozwalający na świadczenie usług grupy poza jej interiorem bez odpowiedniej flagi
    - Uprawnienie dotyczące świadczenia usług grupy poza interiorem może zostać teraz przypisane tylko poszczególnym rangom w grupie
    - Otwarcie paletki z makijażem uruchamia teraz kamerę nacentrowaną na górną partię ciała. Nie trzeba już kombinować z ustawianiem kamery pod kątem.
    - Zgłoszenia na 911 poprawnie pobierają teraz pozycję gracza w interiorze, oznaczając lokalizację drzwi wejściowych do niego.
    - Przywrócono informacje o możliwości zakupu interioru podczas wchodzenia do miętowego markera.
    - Otrzymanie statusu PK synchronizuje się teraz poprawnie jeśli admin nada go ręcznie
    - Poprawiono czytelność statusu PK. Od teraz wszystkie pozostałe statusy zostają tymczasowo zdjęte z gracza, a sam status Martwy/Martwa wyświetla się na czerwono.
    - Dziuple samochodowe wypłacają teraz poprawnie pieniądze jeśli wypłata ma mieć miejsce po restarcie serwera.
     
  19. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #44   
    Pomniejsze zmiany

    - Komisy samochodowe mogą korzystać teraz z komendy /komis wycena [pieniądze] aby ustawić cenę sprzedaży pojazdu przypisanego pod panel, a następnie sprzedać go z pomocą /o pojazd.
    - Dodano komendę /komis cena, która pozwala graczowi na sprawdzenie ceny pojazdu w komisie jeśli została ona ustawiona.
    - Poprawiono błąd, który pozwalał graczom na spawnowanie aut, które już do nich nie należały.
    - Naprawiono usuwanie uprawnień do pojazdu w dashboardzie gracza.
    - Pojazdy startowe ponownie posiadają rejestracje.
    - Dodano możliwość ściągnięcia i ponownego montażu tablic rejestracyjnych z pojazdu za pomocą skrzynki z narzędziami, przy skorzystaniu z komendy /v plateoff.
    - Pojazdy bez tablic nie wyświetlają już losowych tablic.
    - Pojazd z ściągniętymi tablicami wyświetla się teraz jako "brak tablic" w ALPR.
    - /v rejestracja wyświetla teraz stosowne /do odnośnie braku tablic.
    - Dodano ostrzeżenie OOC informujące o możliwym FCK z powodu przedawkowania wspomagaczy.
    - Dodano dwa kolejne ostrzeżenia IC informujące o stanie zdrowia naszej postaci w wyniku zażywania wspomagaczy.
    Zmiany zostaną wprowadzone w życie 12.05
  20. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #43: Pod czujnym okiem   
    System Monitoringu Miejskiego i Shotspotterów
     
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony został system monitoringu miejskiego i shotspotterów, które rozmieszczone zostały w kluczowych miejscach rozgrywki - stacjach benzynowych, placówkach rządowych, ruchliwych parkingach i miejscach rozrywki.

    Popełnienie zbrodni w pobliżu kamery monitoringu informuje policję o popełnianym przez nas czynie (kradzieży auta, podpaleniu), a w wypadku shotspottera - oddanych strzałach.

    Jeżeli budynek grupy (parking, komis samochodowy itd.) wyposażony jest w system monitoringu, zgłoszenie zostanie również wysłane z ramienia ochrony budynku.
     
    Monitoring Live
     
    Do systemu monitoringu miejskiego dodany został także podgląd live. Funkcjonariusze frakcji z odpowiednimi permisjami, będą mogli obserwować na żywo różne miejsca na mapie i odgrywać rolę dispatchera, a także zapewniać wsparcie pozostałym członkom. 

    Kamery posiadają możliwość zoomowania oraz obrotu podobnie jak lornetka, jednak ograniczone są one do konkretnego pola widzenia.
     
     
    Pomniejsze zmiany & Bugfixy
    - Dodano nowe animacje
    - Dodano tryb automatycznego chodzenia pod F4
    - Zwiększono spalanie pojazdów
    - Obniżono cenę paliwa na stacji, teraz kosztuje $19/l
    - Naprawiono błąd związany z extrasami, który powodował zatrzymywanie się pojazdu.
    - Naprawiono krytyczny błąd związany z brakiem możliwości zalogowania się podczas pobytu w więzieniu.
    - Naprawiono błąd, który blokował dziuple przed wypłacaniem pieniędzy jeśli wypłata miała mieć miejsce po restarcie serwera.
    - Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom na opuszczenie hotelu.
    - Naprawiono błąd, który sprawiał że każdy gracz będący w grupie mógł wypłacić pieniądze z parceli bez względu na posiadaną flagę.
    - Parcele od teraz mogą być przypisane tylko do budynków grupowych.
    - Naprawiono display i zapis tekstury ciała na ciuchach.
    - Otrzymane wiadomości w telefonie logują się od teraz w logach.
    - Nielegalny imigrant nie może już wyrobić dokumentów, ani nie podejmie pracy z ramienia urzędu.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już auta w salonie samochodowym.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już domu w inny sposób niż poprzez drugiego gracza.
    - Naprawiono błąd, który powodował że MDT nie działało po zmianie postaci
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał świeżo stworzonym postaciom korzystać z przesuwania animacji przy pierwszym logowaniu
    - Poprawiono błąd który powodował że animacje wrzucały gracza pod ziemię
    - Poprawiono błąd który usuwał kolizję gracza w wypadku gdy ten zbyt często zmieniał postać.
    - Poprawiono błąd który powodował że interiory pochodzące od Rockstar nie ładowały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia nie aktywowały się za pierwszym razem.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenie nie zapisywały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia znikały po wywołaniu /aspawn na gracza.
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał graczom wejście do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się mapy i nazw ulic.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się MDT.
    - Poprawiono błąd który inicjował anticheat clientside'a dwa razy.
    - Poprawiono błąd który powodował fade out ekranu przy wchodzeniu do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się ID ciuchów pomiędzy postaciami przy korzystaniu z ich zmiany.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się makijażu pomiędzy postaciami
    - Gracz poprawnie synchronizuje teraz swoje labelki i wygląd w przypadku otrzymania /aspawn
    - Poprawiono brak notyfikacji na temat dostępności interaktywnych pedów.
    Zmiany zostaną wprowadzone w dniu 11.05
     
  21. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez goldonmywrist w #33 Nieporozumienie między departamentami prowadzące do szturmu jednostek LSSD SEB na posiadłość prezydenta klubu motocyklowego Smokes Bastards.   
    **Sylvester Dionne rozesłał artykuł do braci na komunikatorze wickr.me i okrasił go komentarzem:** 
    Matkojebcy przyniosą mi papier za tą bramę w zębach i na czworaka, tak jak ich uczyli na treningach!!! RUN WITH US OR RUN FROM US!!! Pieprzyć department szeryfa i rządy federalne!!! 🤣🖕
  22. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez 7pio w #33 Nieporozumienie między departamentami prowadzące do szturmu jednostek LSSD SEB na posiadłość prezydenta klubu motocyklowego Smokes Bastards.   
    **Charlie przejrzał artykuł po porannym treningu, podlinkował go do Naomie D. z masą znaków zapytania.**
  23. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez Real Talker Facts Shooter w #33 Nieporozumienie między departamentami prowadzące do szturmu jednostek LSSD SEB na posiadłość prezydenta klubu motocyklowego Smokes Bastards.   
    **Rico Salas natknął się na udostępniony artykuł w mediach społecznościowych przy obiedzie. Przeczytał go i szybko wysłał link do artykułu swoim braciom z oddziału. **
  24. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez Piklo w #33 Nieporozumienie między departamentami prowadzące do szturmu jednostek LSSD SEB na posiadłość prezydenta klubu motocyklowego Smokes Bastards.   
    **Harold Watts pijąc poranną kawę w biurze rzucił okiem na artykuł, zastanawia się jakim cudem drugi raz w przeciągu tak krótkiego czasu doszło do "pomyłki" w działaniach zastępców.**
  25. BlugherTV polubił odpowiedź w temacie przez Suzukier w #33 Nieporozumienie między departamentami prowadzące do szturmu jednostek LSSD SEB na posiadłość prezydenta klubu motocyklowego Smokes Bastards.   
    **Smokey Prince uśmiechnął się widząc swoją sylwetkę w fotografii zamieszczonej w artykule**
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin