Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

AdekK

Gracz
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez SteVixon w You gotta watch your whip, bro 🚗   
    xxxxxxxxxx





    xxxxxxxxxx




    xxxxxxxxxx

    xxxxxxxxxx



    xxxxxxxxxx

    see ya on the streets
  2. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez SteVixon w You gotta watch your whip, bro 🚗   
    xxxxxxxxxx









     
    xxxxxxxxxx

    CDN...
  3. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez SteVixon w Лучшие (Russian Mob)   
  4. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez SteVixon w Лучшие (Russian Mob)   
  5. rowur polubił odpowiedź w temacie przez AdekK w Лучшие (Russian Mob)   
  6. beba polubił odpowiedź w temacie przez AdekK w Лучшие (Russian Mob)   
  7. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez Kompot w Лучшие (Russian Mob)   
  8. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez SteVixon w Лучшие (Russian Mob)   
  9. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez ADVGierki w #20 Vibe Update 1.51   
    wreszcie bede mogl autopilotem oznaczyc se lokalizacje z 911 i wyjsc na szluge w trakcie dojazdu
  10. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez Mario w #20 Vibe Update 1.51   
    Witajcie w kolejnym temacie informacyjnym, który ma na celu przedstawić Wam kolejne nowości jakie pojawią się na Vibe RolePlay.
    Codziennie się u nas coś dzieje, pojawia się wiele ciekawych i chętnych do zagłębienia się w ten rodzaj rozgrywki całkowicie świeżych osób, które wcześniej nie miały styczności z takim trybem gry. Wspólnie jednak chcemy dążyć do tego, by każdy potrafił odnaleźć się i czerpać przyjemność z tego, co oferujemy jako serwer. Mnóstwo dyskusji wewnątrz ekipy, by dążyć do stworzenia idealnego miejsca dla każdego muszą się opłacić. Nadchodzi więc jeden z tworów tych wielu dyskusji w postaci aktualizacji skryptu, czyli to, co większość z Was lubi najbardziej. Siądźcie wygodnie i delektujcie się! 😉
    Pościgajmy się!
    Na serwerze znajduje się wiele grup, które interesują się głównie motoryzacją, oraz tym, co wokół niej się kręci. Jednogłośnie doszliśmy do wniosku, że musimy dać im coś od siebie i pozwolić na chwilę relaksu oraz odskoczyć od ciągłego pisania tekstu na czacie gry, tworzeniu fajnych akcji za pomocą /me i /do.

    Oczywiście sam skrypt dostępny będzie dla każdego gracza, niezależnie od tego czym jego postać się interesuje IC. Każdy gracz będzie mógł skorzystać z komendy /wyscig, dzięki której ujrzy okno pełne różnych opcji do wyboru. To tutaj będziecie mogli stworzyć swoją własną trasę wyścigu, zaprosić do udziału znajomych i zawalczyć o najlepszy wynik (a może nawet o gotówkę?).
    Tworzenie wyścigu opiera się na stawianiu punktów przejazdowych w określonych miejscach na mapie, przez które każdy uczestnik musi przejechać, by zaliczyć go i podążyć do następnego. Suma takich punktów tworzy trasę wyścigu, na końcu, której zawsze występuje meta. Nie ma limitu punktów, możecie postawić ich całą masę (tylko kto będzie chciał je wszystkie zaliczyć!?). Dzięki takiemu rozwiązaniu powstanie mnóstwo ciekawych tras - nie tylko w samym centrum Los Santos, ale także w innych ciekawych rejonach San Andreas.
    Zapisz swoją trasę Każdą przez Was utworzoną trasę wyścigu będziecie mogli zapisać i w dowolnej chwili wczytać, zaprosić znajomych i wystartować. Dodatkowo na takiej trasie zapisywać się będą dane o uczestniku, który ustanowił rekord trasy, co pozwoli na jeszcze ciekawszą rywalizację (zapisywanie trasy dostępne dla Patrona).
    Udostępniaj innym
    Żeby jednak uatrakcyjnić w jakiś sposób ten system wprowadzamy możliwość udostępniania trasy dla publiczności. Co to oznacza? To nic innego jak udostępnienie trasy dla innych postronnych osób, które będą mogły tę trasę wczytać i wykorzystać ją na różne wydarzenia. Stworzyłeś ciekawą trasę? Udostępnij ją i patrz jak inni chwalą jej ciekawy przebieg. Żeby jednak ograniczyć zaśmiecanie listy wyścigów brzydkimi trasami, skrypt wymagać będzie od Was zapłaty za usługę w postaci 50 vPoints.
    Zlokalizuj linię mety/startu Zapewne w związku z powyższym zastanawiacie się, jak inny gracz ma odnaleźć linię startu, lub mety w wyścigu, którego kompletnie nie zna? Nic trudnego, wystarczy - korzystając z menu wyścigów - namierzyć linię mety, ustawić się z kolegami w jej pobliżu i możecie jechać. Warto tu napomknąć, że skrypt nie pozwoli na wyścig, jeśli któryś uczestnik nie będzie znajdował się w pobliżu linii startu, lub będzie znajdował się poza pojazdem. 🙂
    Ustalaj okrążenia Przed samym rozpoczęciem wyścigu można oczywiście ustalić liczbę okrążeń, jaka nas interesuje do przebycia. Oczywiście skrypt sprawdzi jednak, czy trasa nadaje się do tego typu wyścigu (czy linia startu nie znajduje się za daleko od linii mety) i tylko wtedy pozwoli na ustalenie limitu okrążeń, w innym wypadku będzie to wyścig z punktu do punktu.
    Wszystkie dane podczas wyścigu są zbierane w pamięć podręczną a następnie przedstawiane w tabeli znajdującej się w menu wyścigów. Wyścig można powtarzać do bólu i próbować swoich sił coraz to innym stylem jazdy. Mamy nadzieję, że będziecie chętnie korzystać z tego urozmaicenia - troszkę odstającego od naszego trybu gry. 🙂
    Autopilot

    Ostatnimi czasy irytowała nas pewna kwestia, na którą chcieliśmy znaleźć rozwiązanie, by sprawić grę jeszcze bardziej realną. Często gracze prowadzący pojazd nie mogą swobodnie porozmawiać z pasażerami, gdyż muszą się ciągle w takich chwilach zatrzymywać - przez co jazda takiego gracza nie wygląda realistycznie a do tego potrafi utrudnić grę innym graczom. Na szczęście znaleźliśmy na to rozwiązanie.
    Kierowca pojazdu może zaznaczyć na mapie miejsce docelowe, do którego chce podążyć, a następnie wpisać /autopilot [prędkość]. Pojazd wówczas sam będzie zgodnie z przepisami poruszał się po drodze do zaznaczonego miejsca, a Wy wraz ze swoimi znajomymi możecie w tym czasie uciąć poważną pogawędkę. Warto tutaj jednak zaznaczyć, że autopilot może się pomylić! Dlatego warto mieć na oku co się dzieje na ekranie monitora. Dodatkowo, gracz jadący na autopilocie otrzyma status pod nickiem - (autopilot), by w razie niejasności można było ustalić kwestie np. zaistniałego zdarzenia drogowego. Wciśnięcie klawisza SPACJA lub WSAD wyłączy działanie autopilota.
    Ważne! Autopilot nie jest dodatkową modyfikacją Waszych pojazdów IC. Jest to narzędzie całkowicie OOC, które nie istnieje w uniwersum Waszych postaci!
    Szerszy wybór ubrań

    Wiele dyskusji na naszym forum (i nie tylko) zazwyczaj kierowało się w stronę nowych ciuchów na serwerze dla Waszych postaci. Musieliśmy rozgryźć działanie samej platformy, oraz tego jak reaguje ona na nowe modyfikacje - przekonaliście się pewnie wiele razy (otrzymując nie jednego crasha), że sama platforma jest dość delikatna na tego typu sprawy. Jest to oczywiście związane z tym, że sami developerzy postawili wysoko poprzeczkę jeśli chodzi o synchronizację i to jest powodem tej delikatności. Odpowiednio delikatne podejście do tej sprawy otworzyło nam w końcu drogę do wprowadzania nowych rzeczy - diametralnie minimalizując jakiekolwiek niedogodności z tym związane.
    Specjalnie na potrzeby nowych ubrań, które będziecie mogli przymierzyć powstanie osobny sklep. Odwiedźcie go i sprawdźcie sami co można z tego ułożyć! Z pewnością każdy znajdzie coś pasującego do swojej postaci, kilka przykładów niżej:
    Znaczne zmiany gospodarcze

    Kawa w kawiarni za $300? Znamy ten problem. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że właściciele takich biznesów znacznie na takiej transakcji zarabiają, gdyż zamówienie kawy praktycznie nic ich nie kosztuje. Biznesy owszem mają zarabiać jednak w nieco innym stylu i musimy w związku z tym wprowadzić kilka zmian, by potencjalny klient nie czuł dyskomfortu płacąc za kawę (wartą $20) w setkach dolarów.
    Procentowa marża dla produktu Po wejściu aktualizacji, każdy zamówiony przez gracza produkt będzie miał ustaloną marżę, która będzie wyznaczać maksymalną cenę jaką sobie właściciel może policzyć od klienta (pod warunkiem, że zostanie ona ustalona). Dla każdej grupy marża ustalana jest indywidualnie przez opiekuna biznesów. Oczywistym jest, że po prostu ekskluzywne restauracje mają wyższe ceny - dlatego więc opiekun oceni to na własne oko i narzuci marżę dla produktów danej grupie. Tym samym ograniczymy kosmiczną cenę kawy w niskim prestiżowo barze.
    Zmiany w zasiłkach
    Obecnie działający system zasiłków musiał zostać przebudowany w związku ze zmianami gospodarczymi, które chcemy wprowadzać i redukować jej działanie na lepsze i przyjaźniejsze zarówno dla postaci przedsiębiorców, jak i zwykłych szarych klientów - biedniejszych i tych zamożnych. W związku z tym wprowadzono 3 poziomy zasiłku, które zależne są oczywiście od ilości graczy na serwerze:
    liczba graczy: 0-149 - $400 zasiłku, liczba graczy: 150-199 - $800 zasiłku, liczba graczy: 200+ - $1200 zasiłku Obecny zasiłek wprowadzony został w czasie, gdy serwer był jeszcze na początku rozwoju - wówczas nie grało Was aż tylu w godzinach szczytu, dlatego $1000 co godzinę powyżej 100 graczy wyglądało sensownie. Czasy się zmieniły i postanowiliśmy dopasować zasiłki do obecnych realiów. Liczymy, że przyjmiecie te zmiany ze zrozumieniem i zauważycie z czasem również pozytywne strony tego rozwiązania.
    Procent ze sprzedaży dla pracownika
    Żeby dodatkowo zachęcić graczy do pracy, w życie wejdzie również procent ze sprzedaży produktu. Procent ten ustalany jest przez właściciela biznesu w panelu grupy dla każdego pracownika indywidualnie. Może to być forma "premii" dla aktywnych, która powinna ich zachęcić do czynnego sprzedawania produktów, a Wy jako klienci jednocześnie zyskujecie większą ilość aktywnych miejsc do gry, które możecie odwiedzić.
    Uwaga: procent ze sprzedaży dotyczy kwoty, którą biznes zarabia za sprzedany produkt, a nie z całej wartości produktu. Czyli jeśli ten kosztuje przy zamówieniu $100, sprzedawany jest za $200, wówczas pracownik otrzyma tylko procent z zysku - czyli w tym przypadku ze $100 (nie $200!). Reszta idzie na konto grupy tak jak do tej pory.
    Maksymalny procent sprzedaży dla gastronomii, jaki może zostać ustalony dla pracownika wynosi 15%. Wyjątkiem jest komis samochodowy - 10% oraz kasyno - 0%.
    Dodatki dla LEA

    Spotlight LEA otrzyma możliwość zamontowania w swoim pojeździe dodatkowego komponentu tuningu - Spotlight (ID: 59). To nic innego jak reflektor oświetlający otoczenie na które wskażemy. Spotlight włączamy za pomocą klawisza J a sterować kierunkiem podświetlenia klawiszami NUM8/NUM6/NUM5/NUM4.
    Tarcza balistyczna Szykuje się gruba akcja? Zakładaj tarczę balistyczną i miej przewagę przeciwko niebezpiecznym bandytom. Tarcza dostępna jest jako przedmiot w ekwipunku i otrzymają go do dyspozycji tylko wybrane grupy.
    Pozostałe zmiany
    Oprócz wyżej wymienionych rzeczy przedstawiamy Wam również pomniejsze zmiany, które powinny znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Przyjrzyjcie się bliżej:
    zredukowano ceny obiektów dla interiorów należących do grupy, zablokowano kucanie podczas korzystania z telefonu, zoptymalizowano działanie banku i przyśpieszono znacznie jego działanie, zablokowano klawisz odpowiadający za włączenie lub wyłączenie ALPR przy otwartym MDT, zwiększono odległość łapania prędkości pojazdu dla ALPR, zablokowano możliwość korzystania z siłowni po otrzymaniu BW, nie będzie można już rozpocząć ćwiczenia na siłowni/wyjąć telefon podczas aktywnego pause menu, dodano skrzynkę poczty głosowej dla telefonów, administracja ma możliwość skopiowania zbudowanego interioru do innych drzwi, zniwelowano błąd związany z brakiem możliwości odspawnowania pojazdu po jego kradzieży, znacznie przepisano sporą część kodu dla komend serwerowych jednocześnie optymalizując je, u fryzjera dodano możliwość modyfikacji brwi oraz ich koloru, slider szczegółów fryzury będzie teraz bardziej widoczny, dodano okno potwierdzające złomowania pojazdu przy /v zlomuj, wiele nowych fryzur dla kobiet i mężczyzn dostępnych u fryzjera, /kaucja [id gracza] umożliwiająca zapłatę kaucji za osobę będącą w areszcie, informacja - tekst 3D informujący o wyjściu gracza z gry Wszystkie wyżej wymienione zmiany są zasługą całej ekipy developerów Vibe RolePlay, a same rozwiązania zatwierdzone zostały przez gamemasterów przed wdrożeniem ich do życia.
    Aktualizacja gry wejdzie w życie po porannym restarcie o 4:00. 🙂
  11. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez Kompot w Лучшие (Russian Mob)   
  12. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez Murzynaj w Proserpio Bergamaschi   
    Włoch oficjalnie dołączył do HDRIV, informacja pojawiła się na Lifeinvaderze *klik* Spotkał się z przedstawicielem Lemon Taxi, gdzie rozmawiali o potencjalnej współpracy, która doszła do skutku Od teraz będzie zajmował się graficznym zaopatrzeniem korporacji taksówkarskiej Lemon Taxi Wypuścił na światło dzienne sesję dla Akiny Watanabe ukazującą dziewczynę wraz z Annisem Savestra *klik* Wspomniana sesją z Akiną Watanabe ukazała się również na stronie HDRIV *klik* Na profilu Shegana ukazało się zdjęcie, które wykonał Proserpio *klik* W jednym z postów na swoim Lifeinvaderze wspomniał o nadchodzącej kolejnej, dużej współpracy, w której udział będzie miała również Tzila Grossi oraz firma, która narazie pozostaje zagadką *post*
  13. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez Murzynaj w Proserpio Bergamaschi   
    Proserpio Bergamaschi (ur. 21.09.1996) - rodowity włoch, urodzony w słonecznej Florencji. “Pro” to typowy zajawkowicz, uwielbia to co robi i się z tym nie kryje - każda okazja jest dobra do strzelenia kreatywnej fotki. W międzyczasie zahaczył również o studia związane z designem w dziedzinie grafiki komputerowej. Połączył wszystkie zebrane umiejętności i ruszył podbijać Los Santos. Przygoda młodego włocha właśnie się rozpoczyna…
    FIRST STEPS
    Zaczęło się już od wczesnej młodości - Proserpio od małego patrzył na świat nieco inaczej niż wszyscy, zauważał to czego inni nie zauważali. Ładne kadry cały czas chodziły mu po głowie, rysował zapamiętane krajobrazy, co nie wychodziło mu zbyt dobrze. Młodziutki chłopak zajawiony ciekawym spojrzeniem na świat obkleił cały swój pokój własnymi rysunkami. Rodzice widząc potencjał chłopca pomagali mu się rozwijać - wtedy pojawił się pierwszy aparat. Rysunki zamieniły się w kreatywne zdjęcia a fotki natomiast w całkiem niezły talent. Znajomi młodego “fotografa” dostrzegli jego umiejętności i tylko utwierdzali go w przekonaniu, żeby nie powstrzymywał się od robienia kolejnych zdjęć, a Proserpio dalej gnał przed siebie. Ze zdjęcia na zdjęcie było widać coraz to większy potencjał, chłopak po prostu uwielbiał czerpać inspirację z innych, lepszych i bardziej doświadczonych fotografów, co przekładało się na bardzo dobre rokowania co do przyszłości młodego “Pro”.
    ITALIAN SPORT
    Dominujący we włoszech sport to zdecydowanie piłka nożna. Jak każdy młody chłopak - Proserpio również uwielbiał pełne adrenaliny mecze piłki nożnej tamtejszej drużyny. Zawzięty kibic i świetny fotograf - no właśnie, internet zaczęły obiegać świetne zdjęcia młodego włocha. W taki właśnie sposób mężczyzna (wtedy już 18 letni chłopak) przeniósł się na ogromne stadiony piłkarskie. Nie przepuszczał żadnej okazji do strzelenia kolejnej fotki w najbardziej kluczowym momencie rozgrywki - dlatego też zyskiwał wejściówki na coraz ciekawsze wydarzenia. Przepełniony szczęściem włoch coraz częściej chwytał każdą możliwość rozwoju - jego popularność wśród fotografów sportowych wciąż rosła. Jego największym osiągnięciem w fotografii sportowej jest cały album zdjęć zrobiony podczas jednego z finałów Ligi Mistrzów. Na takie wydarzenie mieli wstęp tylko najbardziej doceniani fotografowie, co pokazało, że “Pro” jest naprawdę dobry.
    I WANT MORE
    Fotografowanie spoconych piłkarzy z czasem przestało przynosić pożądane efekt rozwoju. Chłopak szybko wziął sprawę w swoje ręce i zaczął się rozglądać za studiami - tak właśnie trafił na Florentina Studiorum. Wybrał kierunek powiązany z jakkolwiek pojmowaną wizualizacją - design w sferze grafiki komputerowej. Sumiennie przepracował cały okres na studiach cały czas na boku przyklepując kolejne sesje z mało znanymi modelami/modelkami. Jak typowy student - bez dorabiania by po prostu nie przetrwał. Jego pracą podczas studiów było studio fotograficzne. Nic nadzwyczajnego - zdjęcia do wszelkiego rodzaju dokumentów codziennie wypływały wprost z aparatu Proserpio, pieniądze natomiast wpadały do jego kieszeni, co pomagało mu się utrzymać. Sesje z początkującymi modelami i modelkami nie przynosiły jednak zbyt wielkiego zarobku. Ambitny włoch chcąc cały czas iść do przodu dostał ofertę od swojej koleżanki, z którą zetknął się podczas jednej z sesji - tak właśnie przyleciał do Los Santos i dołączył do HDRIV pod pieczą Mei Kanagawy.
     

    Social Media
    Lifeinvader (Proserpio Bergamaschi)
    HDRIV (strona na której lądują niektóre prace Proserpio)
    Twórczość
    Oprawienie graficzne warsztatu Pole Position Workshop #1 #2
    Oprawienie graficzne warsztatu Watanabe Workshop #1 #2 #3
     
  14. Lucid polubił odpowiedź w temacie przez AdekK w Лучшие (Russian Mob)   
  15. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez Kompot w Лучшие (Russian Mob)   
  16. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez MakZuZ w bocikson   
    @bociksonpokazuj bebech
  17. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez MakZuZ w Icedprophet   
    wtf nigguchy
  18. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez MakZuZ w Icedprophet   
    niby obo lepage ale jednak nie..
  19. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez MakZuZ w [szukam] osob do gierki jakies fajnej (zamknięte)   
    pokazuje bebech, pograjcie z nim
  20. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez MakZuZ w Sallaku und Partners   
  21. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez MakZuZ w Sallaku und Partners   
  22. AdekK polubił odpowiedź w temacie przez MakZuZ w DEL   
    DEL
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin