Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Eristo

Gracz
  • Postów

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Szefito226 polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w Changelog #67: Safety Update   
    Zgadzam się. 
    Skrypt nie powinien uwzględniać "dużego wypadku" w przypadku uszkodzeń z broni palnej. 
    I tak jak większość osób napisała 1/5 hp to za mało. 300 będzie ok zamiast 200.
  2. 248godwifi polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Muscle] Bravado Gauntlet STX   
    Co to znaczy aut cywilnych? Kolejny sportcar za 300k żeby był cel w robieniu duty?
    Mogę na palcach jednej ręki wyliczyć cywilne samochody, które spotykam dziennie na serwerze i nie podchodzą pod klasę sportową.
    Bez jaj, ten wózek powinien zastąpić obrzydliwego gauntlet S, który jedyne co robi to marnuje zasoby na serwisie.
  3. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez Ratka w [GRA/Ostersky] przelot   
    Ale po co w ogóle ten podjazd w moją stronę, który nie wnosi kompletnie nic do skargi? Wróć stary lepiej dalej nagrywać kolegów po discordach i się tu zbytnio nie wysilaj bo ci białko ma ziomeczków ucieka 😉 A co do samej skargi, chłopaki z administracji sami mnie poprosili o to żeby im pomóc to zweryfikować, zajęło to sporo czasu, robiliśmy to naprawdę na wiele sposobów i finalnie za cholerę nie udało się uzyskać takiego efektu jak na filmiku, ba nawet podawałem im ewentualne czynniki, które mogły wpłynąć na niewinność przelota co są w stanie potwierdzić, lecz kolega sam siebie w końcu wyjaśnił 🙂 A i na końcu prosiłbym o jakieś upomnienie/punkty dla użytkownika 0maty, bo poczułem się mega urażony jak bez powodu nazwał mnie „zjebem”, pozdrawiam cieplutko 😉 
     
    edit; Obejrzałem jeszcze filmik wysłany przez przelota w apelacji i słychać wyraźnie na nim jak chłopaki grają na Discord i robią jednocześnie metagaming, a to chyba też jest uwzględnione w regulaminie, który zabrania praktykowania takich zachowań, to tyle 🙂 
  4. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w tatuaże nazistowskie   
    Na serwerze Vibe Role Play nie akceptujemy żadnych treści nazistowskich ani żadnych form propagowania ideologii nazistowskiej. Nasze priorytety skupiają się na stworzeniu przyjaznego i bezpiecznego środowiska dla naszej społeczności, gdzie wszyscy gracze mogą cieszyć się rozgrywką.
    Wprowadzenie modyfikacji tatuaży nazistowskich byłoby sprzeczne z naszymi wartościami oraz zasadami, które stanowią podstawę funkcjonowania naszego serwera. Chcemy zapewnić, że każdy gracz może czuć się komfortowo i nie być narażony na treści, które mogą być urażające, kontrowersyjne lub dyskryminujące, dlatego odrzucam tę propozycję.
    Wszystkie posty przedstawiające znaki nawiązujące do ideologii nazistowskiej zostaną ukryte zgodnie z obowiązującym regulaminem. §2 2.12  https://forum.v-rp.pl/guidelines/
    Dodatkowo pragnę jednak podkreślić, że jesteśmy otwarci na wszystkie inne propozycje modyfikacji, które nie zawierają dyskryminujących symboli.
     
     
  5. Mixer polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Muscle] Bravado Gauntlet STX   
    Co to znaczy aut cywilnych? Kolejny sportcar za 300k żeby był cel w robieniu duty?
    Mogę na palcach jednej ręki wyliczyć cywilne samochody, które spotykam dziennie na serwerze i nie podchodzą pod klasę sportową.
    Bez jaj, ten wózek powinien zastąpić obrzydliwego gauntlet S, który jedyne co robi to marnuje zasoby na serwisie.
  6. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez j3ferson w [Szukam] Osób do gry   
    Polecam pięknego kawalera, potrafi używać /me
  7. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez German w [Szukam] Osób do gry   
    Czyli i do tego się nie nadajesz Operowy.
     
  8. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez mati. w [Szukam] Osób do gry   
    COO eristo ja zagram dla cb wszystko misiaczku
     
  9. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] Osób do gry   
    🤪
  10. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] Osób do gry   
    Partnerka dla postaci znaleziona na ten moment, dalej szukam znajomych do epizodycznych gierek, lub czegoś bardziej na stałe
  11. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] Osób do gry   
    Jednak dalej szukam baby 
  12. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] Osób do gry   
    Jednak była taka jak każda
  13. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] Osób do gry   
    Siemanko, ponownie otwieram temat - tym razem szukam kogoś do gry baby dla mojej postaci 31letniego oficera.
    Półświatek odpada, zwykłych znajomych też przyjmę - zależy mi tylko na przemyślanych postaciach
  14. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] Osób do gry   
    Dalej aktualne, bardziej priorytetowo szukam partnerki dla postaci do gry pod projektem ekipy (nie, nie tej ekipy). 
    Jak potrafisz fajnie kreować postać, znasz zasady RP i nie prezentujesz sobą gówna to zapraszam, jeśli się sprawdzisz to otrzymasz dostęp do domku na vinewood, gdzie gra cała ekipa.

    Poza tym oferuje bardzo fajną rozgrywkę, w przyszłości kilka sideplotów, które posłużą do character developmentu i wiele ciekawych wątków rozgrywanych w większym gronie.
    Wymagania wyżej, poza tym oczekuje od Twojej postaci, żeby nie stała jak widły w gnoju tylko potrafiła się bawić.
    A, no ma być białej rasy, elo.
    PW discord.
  15. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] Osób do gry   
    Siema, wróciłem po dłuższej przerwie do gry i potrzebuje kogoś do gry w wolnych chwilach.
    Gram postać 28letniego Kanadyjczyka architekta z typowo akademickim stylem życia (przynajmniej na ten moment). Imprezy, używki i ogólnie dobra zabawa; w to celuje, nie zabraknie również czasu na zwykłe pogadanki, albo bardziej klimatyczne rozgrywki na które mam sporo pomysłów.

    Zagram każdy wątek który wyniknie z gry IC, chętnie skompletuje paczkę przyjaciół do gry, więc nada się każdy, kto ma chęci i pomysł na grę. Postacie z półświatka odpadają, reszta może być.
    Oczekuje względnej aktywności, nie szukam kogoś kto zagra ze mną raz w tygodniu i urwie się kontakt na kolejne 7dni. Miej na uwadze to, że grając architekta mogę mieć sporo roboty i zdarzy się na pewno sytuacja gdy cały wieczór będę siedział na /oe i będę dostępny dopiero po godzinie 22; sporadycznie ale na pewno tak będzie. 
    Więcej info na discord, na pewno się dogadamy. 
  16. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez MartwyZ w [Biznes/Studio tuningowe] Callaghan Motorsport   
    Callaghan Motorsport - studio tuningowe wywodzące się aż z Wielkiej Brytanii, założone przez Sean’a Callaghana który w 1994 roku założył swoje pierwsze studio w okolicach samego Londynu. Warsztat przez lata zdobywał doświadczenie w różnych projektach skupiając się na początku na Europejskich markach samochodów, zaczynając od tańszych sportowych klasyków kończąc na drogich nowoczesnych sportowych samochodach na dzień dzisiejszy. Samo studio przez lata zdobywało doświadczenie w budowaniu znakomitych projektów skupiając się na markach takich jak Obey, Pfister, Ubermacht, Lampadati czy Grotti i wiele więcej. Na 2022 rok główne studiu w samym już Londynie zajmuje się głównie projektowaniem specjalnych konceptów dla różnych marek samochodów, prace przy samych samochodach zostawiając pomniejszym lokalom postawionym już poza granicami Wielkiej Brytanii, w państwach Europy czy też Ameryki Północnej.

    Callaghan Motorsport US - to lokal założony przez samego syna założyciela studia, Damiana Callaghana, powstały pod koniec 2022 roku w słonecznym mieście Los Santos, ze sporym wsparciem zza granicy w kwestiach funduszy. Sam lokal skupia się, idąc tokiem myślenia głównych założycieli modyfikacjom i projektowaniu wszelkiego rodzaju marek premium czy też “super car”, od klasyków po nowoczesne konstrukcje, dzięki doświadczonym mechanikom z warsztatu wyjeżdżają zadbane i dobrze rozplanowane projekty które zadowalają nie tylko swoich właścicieli ale też zarządy marek samochodów, pokazując tym samym że już z niesamowitych konstrukcji, można wyciągnąć jeszcze więcej.
    Wzorując się lokalną sceną motoryzacyjną w studiu można nabyć nie tylko oryginalne części do samochodów ale też projekty na specjalne zamówienie dla bardziej ambitniejszych kierowców czy też firm.
    Firma aktywnie uczestniczy w życiu motoryzacyjnym Los Santos, korzystając z każdej okazji na rozreklamowanie już praktycznie latami powstającej marki, wystawiając różne projekty czy pracując przy różnego rodzaju eventach.



    Oprócz zaplanowanych projektów, studio zawsze i chętnie przyjmie zlecenia na zaprojektowanie pojazdów pod konkretne specyfikacje lub potrzeby klienta, przygotowując go czy to pod jazdę po wszelakiego rodzaju torach, po zwykłą jazdę na codzień po mieście z okazyjnymi wypadami na okoliczne górskie drogi.

    Sam lokal oprócz oczywistych modyfikacji pojazdów oferuje także lokalny serwis co to droższych samochodów, którym oczywiście zajmuje się całe odrębne skrzydło odpowiednio doposażonych mechaników z zaawansowanym sprzętem z najwyższej półki, od bardziej skomplikowanych problemów po zwykłe wymiany płynów oraz porady w sprawie samochodów, wszystko to i wiele więcej można załatwić już na miejscu.

    Lokalizacja:
    Studio znajduję się w garażach wynajętego apartamentowca na Rockford Hills.
    Idealna lokalizacja w centrum samego Los Santos idealnie sprawdza się i dla samego studia jak i dla stałych klientów,
    szybki dojazd, bez problemowe dostawy oraz łatwy dojazd dla pracowników to wszystko idealnie spisuje się w tym właśnie miejscu.

    .



    Kontakt:
    Strona internetowa - www.callaghan_motorsport_us.com
    Kontakt biznesowy:
    Damian Callaghan - 574 318

    OOC:
    Cześć, po stworzeniu nowych postaci i obraniu głównego zamysłu na ich prowadzenie stwierdziliśmy że to już czas wyjść od naszej strony z nowym miejscem na rozgrywkę dla nas i także dla innych graczy zainteresowanych tego typu rozgrywką. Uderzamy w swego rodzaju niszę warsztatową na serwerze, chodzi właśnie o kulturę premium/super car w której na ten moment na serwerze siedzi tylko i wyłącznie jeden biznes. Chcemy to zmienić wchodząc na rynek ze swoim pomysłem na prowadzenie tego typu studia tuningowego tym samym powoli pnąc się do góry.

    Zamysł jest oczywisty, biznes z moich rąk powstaje jak zawsze głównie pod rozgrywkę a nie pod zarabianie “e-pieniędzy” na serwerze, tym samym podchodze do prowadzenia studia w sposób bardziej udostępniania miejsca rozgrywki dla innych graczy, w tym też nagradzanie ich rozgrywki odpowiednią ilością czasu oraz gotówki pod kreowanie postaci z mojej strony. Chcemy razem z ekipą stworzyć miejsce w którym nowi gracze będą mogli na spokojnie znaleźć swoje miejsce na serwerze, a ci już starsi przyjemnie kreować swoje postacie pod tą właśnie kulturę samochodów premium. Oczywiście nie tyczy się to tylko pracowników, liczę na aktywną i przyjemną grę z innymi graczami serwisu, nie chce żeby interakcja na poziomie tuner-klient kończyła się tylko na zostawieniu samochodu w warsztacie i późniejszym jego odbiorze. Razem z innymi chce wspólnie budować relacje powstałe w warsztacie, klienci będą mogli aktywnie uczestniczyć z nami w procesie modyfikacji ich pojazdów robiąc wszystko powoli lecz zarazem z przyjemną i pochłaniającą czas rozgrywką.

    Co do rozgrywki, grę nie chcemy skupiać tylko i wyłącznie na siedzenie w studiu i klepaniu samochodów, to raczej oczywiste, zamierzamy aktywnie uczestniczyć w wydarzeniach motoryzacyjnych a także takie promować i tworzyć. Od wystaw różnych projektów po w późniejszym czasie nawet różnego rodzaju wyścigi czy też mikro-ligi w różnych częściach mapy na serwerze, od torowych wydarzeń pod odcinki na terenach Sandy-Paleto, od dróg po szutry. W planach mam sporo pomysłów które mam nadzieję zrealizować, zwłaszcza teraz z nowym podejściem na świeżej postaci, z niektórych pomysłów mogę śmiało wymienić plan stworzenia magazynu motoryzacyjnego a nawet także programu na ten temat czy to w internetowej sieci IC czy przy współpracy z mediami w roli programu telewizyjnego. Do tego dochodzi jeszcze sam plan stworzenia skrzydła stricte pod szkolenie ludzi do jazdy sportowej czy nawet bezpieczniejszej jazdy na co dzień, plus do tego aktywne szkolenia IC dotyczące mechaniki samochodowej dla świeżych graczy z zapałem na grę mechanika samochodowego czy też samego tunera. Możliwości są nieskończone a my sami mamy pełno czasu i pomysłów na kreowanie całego miejsca na rozgrywkę.

     
  17. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez Sen. w [Szukam] Osób do gry   
    polecam człeka, dobre gierki gra.
  18. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez doozan w Przestępstwa i ich konsekwencje, popełnianie zbrodni za dnia i w zatłoczonych miejscach - kilka słów o kreacji przestępców.   
    Przestępstwa w Los Angeles.
    Od lat mieszkańcy hrabstwa Los Angeles, podobnie jak społeczności innych części kraju, skarżą się na wzrastającą w ich regionie przestępczość. Od kradzieży katalizatorów, paczek, pojazdów, włamań, aż po przestępstwa, które bezpośrednio wpływają na ich życie, czyli pobicia, gwałty, morderstwa. Ponad trzy lata po rozpoczęciu pandemii COVID-19, portal USA TODAY przyjrzał się danym, aby ocenić jak bardzo tak naprawdę wzrosła przestępczość w LA County. Celem sporządzenia tych danych prócz przekonania się o wzroście częstotliwości przestępstw, miało też być stwierdzenie, czy mieszkańcy miast z hrabstwa Los Angeles są mniej bezpieczni, niż w poprzednich latach (w tym w 2019, czyli roku przed wybuchem pandemii). Władze miasta Los Angeles odnotowały jedenastoprocentowy wzrost ogólnego wskaźnika przestępczości w 2022 roku, z sześćdziesięcioma przestępstwami na tysiąc mieszkańców. Dla porównania - w 2019 liczba ta wynosiła 54 przestępstwa na 1000 mieszkańców. Dane obejmują zarówno przestępstwa z użyciem przemocy, zdefiniowane przez FBI, obejmujące gwałt, rozboje, napaść z bronią w ręku i zabójstwo, jak i przestępstwa przeciwko mieniu, czyli włamania, podpalenia i kradzieże pojazdów.
    O przestępczości nie można wspomnieć, bez uprzedniego uwzględnienia ogromnej populacji bezdomnych w całym okręgu LA, która według niektórych pomiarów jest największa w całych Stanach Zjednoczonych. Szeregi namiotów ustawionych na terenach zielonych i wzdłuż chodników w centrach miasta, oraz w bardziej zamożnych dzielnicach westside mogły pozostać w miejscu podczas szczytu pandemii koronawirusa, co ostatecznie przyczyniło się do wzrostu wskaźników przestępczości w tamtych miejscach. Co ciekawe - nowo wybrana burmistrz Karen Bass, która zobowiązała się do rozwiązania kryzysu bezdomnych w Los Angeles, planuje przenieść ludność z obozowisk ulicznych do pokoi hotelowych i mieszkań socjalnych. 
    Choroby psychiczne, wzrost użycia narkotyków takich jak heroina, crack, czy fentanyl, plus wzrost liczby bezdomnych noszących broń, to tylko jedne z czynników przyczyniających się do wzrostu liczby przestępstw, powiedziała dowódca Central Division, Elaine Morales, z Los Angeles Police Department. Jej dywizja obejmuje niesławny obszar nazywany "Skid Row", czyli 54 przecznice, gdzie wielu bezdomnych mieszka w namiotach w pobliżu miejsc, które są przeznaczone dla społeczności. 
    Downtown, czyli obszar który ma ponad siedemdziesiąt tysięcy mieszkańców, doświadczył wzrost o 25% przestępstw z użyciem przemocy - z ponad 1800 incydentów w 2019 roku, do ponad 2200 w 2022 roku - i wskaźnikiem 45 zgłoszonych przestępstw z użyciem przemocy na 1000 mieszkańców. W przestępstwach przeciwko mieniu, śródmieście odnotowało największy wzrost procentowy, jak również wskaźnik przestępczości, z prawie 57% wzrostem przestępstw przeciwko mieniu między 2019, a 2022 rokiem i mniej więcej 167 przestępstwami przeciwko mieniu zgłoszonymi na 1000 mieszkańców. Morales, dowódca Central Division, która obejmuje znaczną część centrum powiedziała, że obszar ten jest bardzo zróżnicowanym i "bogatym w cele" środowiskiem dla przestępców. Wszystko to dlatego, że zawiera on głównie obszary biznesowe i rozrywkowe, a w rezultacie większy ruch lokalnych odwiedzających, turystów i pracowników przekłada się na większą ilość popełnianych przestępstw.
    Przestępca i konsekwencje, czyli o czym warto pamiętać.
    Każda postać prowadzona na serwerze musi rozgrywana być według przyjętych przez tryb roleplay zasad i zwyczajów. Jak jednak poprawnie rozegrać popełnienie przestępstwa? Czym się wzorować, czym się sugerować, podczas gdy przecież nikt z grających na serwerze nie ma z tym styczności na co dzień? Z pomocą przychodzą nam filmy, nagrania CCTV które bezpośrednio przedstawiają popełnione przestępstwa w Stanach Zjednoczonych. Często możemy na nich zauważyć, że każda akcja przeprowadzana jest szybko - nikt przecież nie chce zostać schwytany przez służby na gorącym uczynku - bez zbędnych powrotów na miejsce zbrodni, czy przedłużania akcji i urozmaicania jej w filmowe scenki rodem z netflixa. Gracze często nie zdają sobie sprawy, jak bardzo wyrok w więzieniu powinien wpłynąć na kreację ich postaci. W Kalifornii, włamanie do domu karane jest nawet do 6 lat pozbawienia wolności, a popularne w ostatnim czasie kradzieże aut, nawet do 3 lat pozbawienia wolności (w przypadku wyroku felony, bądź 365 dni w przypadku misdemeanor), niektóre przypadki posiadania broni (które zaliczają się do misdemeanor) mogą sprowadzać się do grzywny do $1,000 w najlepszym wypadku, bądź do roku pozbawienia wolności w county jail. Te bardziej poważne sprawy, gdzie chociażby broń zostaje użyta w nieprawidłowy sposób, bądź jest posiadana przez nieletniego, albo posiadającego choroby psychiczne, mogą spotkać się z pozbawieniem wolności nawet do dwudziestu lat. Nie wspominając już o tym, że morderstwo, czy inne przestępstwa które popełniane są na serwerze kilka razy w ciągu miesiąca, mogą odbić się na waszych postaciach bardziej, niż może wam się wydawać. 
    Zdrowe podejście do przestępstwa, czyli nie traktuj zbrodni jak codzienność.
    Jasne - popełnianie przestępstw to duża część rozgrywki w strefie przestępczej, jednak wypada pamiętać o tym, że wasze postacie w większości przypadków to młodociani przestępcy, którzy nie są seryjnymi mordercami, a wanna-be członkami grup przestępczych, nie mającymi za sobą stu innych, popełnionych przez siebie zbrodni. Jak drobna kradzież, wandalizm, czy pobicie nie jest niczym, co mogłoby rzeczywiście wejść na psychikę waszej postaci, tak tortury innej osoby, morderstwo, czy podpalenie budynku już czymś takim jest. Mimo zabicia swojego wroga, wasz char może czuć nieco satysfakcję, że może wyłożył robotę dla grupy do której należy, czy pozbył się osoby, która rzeczywiście wadziła jego przestępczej karierze, to na dłuższą metę i tak będzie pamiętał o tym, że kogoś zamordował. Wspominając o tym zmierzam do tego, że jako gracze macie częste tendencję chociażby do kontynuowania zwykłej, codziennej rozgrywki po wykonaniu grubego przestępstwa. Mordujesz? Nie idź chwilę po tym do baru, czy do innej siłowni, by pogadać sobie ze znajomymi. Graj strach, graj obawy przed byciem złapanym, graj konsekwencje tego, że pozbawiłeś kogoś życia, zabrałeś w zaświaty członka jakiejś rodziny. Coś, czego nie widzi się w mediach, czy w trybie roleplay, to poważne urazy psychiczne, po wykonaniu dużych, często głośnych zbrodni. Zespół stresu pourazowego to coś, co dotyka nie tylko żołnierzy wracających z misji, ale też przestępców. Bezsenność, depresja, stany lękowe - to również ich dotyka. Nikt o tym po prostu nie mówi, a w rezultacie nikt tego na poważnie nie gra.
    Przestępstwa popełniane za dnia i w zatłoczonych miejscach.
    Popełnienie przestępstwa w obrębie z pozoru zatłoczonych części miasta nie jest niczym złym, w końcu mamy swój umysł i mózg, by zrozumieć podstawowe czynniki, które ewentualnie mogą zabronić nam wykonanie przestępstwa. Tak naprawdę przekonanie o tym, że przestępstwa popełniane są jedynie w nocy, po zmroku, jest totalnie błędne. Włamania do domów wykonywane są często w porze, gdzie większość mieszkańców jest w szkołach, pracy, może też na uczelniach. Kradzieże samochodów często zabierane są jednak w godzinach największego ruchu ulicznego, by bez większych problemów wtopić się w tłumy jeżdżących po ulicach, wracających z prac i szkół cywili. Mimo wszystko faktem jest to, że po zapadnięciu zmroku, przestępstw jest więcej. Nie jest to jednak twarda reguła, a istnieją też przestępstwa, które popełniane są o każdych porach dnia, takie jak morderstwo, handel narkotykami, produkcja narkotyków, pobicia, mniejsze kradzieże, czy różnego rodzaju oszustwa. Zatłoczone, mocno strzeżone miejsca jednak nie padają często ofiarami licznych przestępstw, ze względu na to, że albo ryzyko przyłapania jest ogromne, albo sam czyn nie jest na tyle opłacalny, by ryzykować swoją wolność. Przykładem może być kradzież pojazdu ze strzeżonych parkingów, czyli coś, co ostatnimi czasy przyprawiło graczy o zdenerwowanie i rozgoryczenie. W tym wypadku wspólną decyzją przyjęliśmy, że kradzieże z takich miejsc nie mają zwyczajnie sensu i są mało realistyczne, bo w końcu ktoś tych parkingów pilnuje, często również sprawdza kto tak naprawdę wjeżdża i wyjeżdża z terenu parkingu. To samo tyczy się kradzieży pojazdów z domów, które według rockstarowej mapy mają otwarte bramy, czy inne furtki - takie miejsca nie są ogólnodostępne dla przeciętnego mieszkańca, czy też złodzieja i logicznym jest, że nikt nie zostawi sportowego pojazdu kosztującego kilkaset tysięcy dolarów, na podwórku z otwartą bramą, tym bardziej samemu nie będąc na terenie swojej rezydencji. Stąd też na końcu tej publikacji, pojawi się krótka wstawka z postanowieniami dotyczącymi popełniania przestępstw.
     Postanowienia i prośby opiekunów strefy przestępczej serwera.
    Przestępstwa takie jak kradzieże, włamania, pobicia, strzelaniny i inne głośne zbrodnie nie mogą popełniane być na terenach budynków rządowych (np. stacje departamentów, city hall) oraz w strefie spawnowania się nowych graczy - ma to na celu zapobiec zrażenia świeżych graczy do trybu roleplay, jak i samego serwera. Zbrodnie popełnione w miejscach mocno zaludnionych, punktach turystycznych, bądź biznesach i siedzibach projektów, zapisane zostać powinny w odpowiednim dziale na forum (przestępstwa). Niech przykładem będzie tutaj ciężkie pobicie klienta jednego z lokali gastronomicznych, lub strzelanina w okolicach alei gwiazd, w Vinewood. Na mapie są miejsca, gdzie z logicznego punktu widzenia, duże przestępstwa nie będą miały zwyczajnie miejsca. (tj. banki, wcześniej wspomniane budynki rządowe, ULSA, szkoły, ogromne wieżowce pokroju Maze Bank Tower, czy też strzeżone, duże parkingi). - Wiadomo, jest odejście od tej zasady, ale mówimy tutaj o zwykłych sytuacjach, bez konsultacji z mistrzem gry. Podchodzenie do prawie każdego napotkanego samochodu w celu sprawdzenia, czy należy on do panelu grupowego, bądź próba kradzieży kilku pojazdów dziennie (lub codzienne kradzieże w przeciągu kilku dób) będzie traktowane jako chain robbing i odpowiednio egzekwowane przez członków ekipy. Jeżdżenie na drugi koniec mapy (~30/40km irl) by ukraść auto, bądź zrabować przeciętnego cywila uważane jest przez nas za kompletną abstrakcję i takie zachowania nie będą szanowane.  Od dzisiaj (dzień wprowadzenia publikacji), wszystkie grupy tracą dostęp do komendy /kradnij i żeby je odzyskać, należy napisać ticket (discord liderów org. przestępczych) w którym przedstawicie background odpowiednich postaci, które będą kreowane w stylu car-jacking, bądź założyć odpowiedni projekt zarobkowy, skupiający się na kradzieżach i rozbiórce pojazdów.  O ile organizowanie tzw. hitsquadu ze znajomą nam postacią, bądź dwiema, z drugiego gangu, organizacji, wygląda w porządku, tak zbieranie dwóch, lub więcej organizacji, by zbudować jak najliczniejszą grupę (tzw. masówkę) nie będzie dobrze traktowane przez opiekunów, a konsekwencje takich zagrywek będą surowe.
  19. Mateusz polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] towarzysta/znajomych dla dziennikarki   
    Polecam gracza, zagrałem z nim dwie godziny i tylko trzy razy dostałem wpierdol. Polecam
  20. j3ferson polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] towarzysta/znajomych dla dziennikarki   
    Polecam gracza, zagrałem z nim dwie godziny i tylko trzy razy dostałem wpierdol. Polecam
  21. Synthol polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] towarzysta/znajomych dla dziennikarki   
    Polecam gracza, zagrałem z nim dwie godziny i tylko trzy razy dostałem wpierdol. Polecam
  22. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez Synthol w [Szukam] towarzysta/znajomych dla dziennikarki   
    siema, tym razem szukam jedynie znajomych/ przyjaciół dla mojej postaci dziennikarki, jeśli są jakies pytania czy cokolwiek to zapraszam pw forumowe/ew discord który jest wpisany w profilu, pzdr.
  23. Eristo polubił odpowiedź w temacie przez Synthol w 011. WIMI REVIEW - CHA$E - nowa EP rapera - Czy będzie to sukces na miarę umiejętności rapera?   
    Written by Stephanie Dye - DAILY GLOBE 08/05/2023
    Dzisiaj pod lupę bierzemy najnowszą epkę spod szyldu CHA$E, wypuszczoną równo o północy, tym razem EP nosi nazwę "LONELY NIGTHS", zawartość jej to trzy utwory; "WEIRDO," "GUILT-TRIPS", "ENOUGH". Sama epka samym klimatem przypomina mi trochę "CHASING EUPHORIA", ale czy EP okaże się sukcesem? Czas pokaże.
    Zacznijmy od samego klimatu mini-albumu CHA$E, wszystkie trzy utwory zostały nagrane w depresyjnym klimacie, nawiązującym jedynie do problemów rapera, z którymi miał do tej pory do czynienia. Raper świadomie daje nam znać, że nadużywał wszelkiej maści używek, takich jak; narkotyki czy alkohol. Młody odbiorca słuchający tego typu utwory, czy to nie skłoni go do pójścia w ślady rapera i również zechce nadużyć używek których tak świadomie raper opisuje w całym mini-albumie? Z tym pytaniem zostawię Was na tą chwilę, przemyślcie to i dajcie znać w komentarzach co myślicie na ten temat. 
    WEIRDO
    Utwór rozpoczyna się od wiadomości nagranej na poczcie głosowej, zaczyna się naprawdę depresyjnie. Artysta chce przekazać od samego początku, że miał problemy ze sobą, swoim umysłem oraz używkami. Czuł się wyalienowany, dziwny; dając znak, że używki to było jedyne wyjście żeby znowu poczuć się normalnie. Dzięki substancjom psychoaktywnym może poczuć się znowu normalny, jak każdy szary człowiek, jednak używki to nie wyjście z problemów. Dlaczego nie udał się po pomoc specjalistów skoro miał problemy? Ciężko na to odpowiedzieć, jednak mam wrażenie, że on po prostu nie chciał pomocy, a jeśli ktoś nie chce pomocy, to ucieka do środków, w które CHA$E wpadł.
    GUILT-TRIPS
    Utwór ma ten sam klimat, co "WEIRDO"; również zaczyna się depresyjnie; Ten utwór mówi nam o sytuacji, w której wysłał wiadomości do ważnej osoby w jego życiu, jednak nie dotarły. Ważna osoba zraniła go i czuję się jak.. cytując rapera 'śmieć'. Zapragnął zemsty a uderzyło to w niego, czyli jego plan nie zadziałał i to co chciał udowodnić jej, to nie udało się. Trafiło na to, że kręcimy się w kółko i zamiast problemowi zaradzić, ten problem ciągle narastał, a jego uczucia były duże. Po jakimś czasie zaczęły ucichać, dlatego postanowił uciec w alkohol i narkotyki? Coś tu naprawdę jest nie tak, skoro każdy problem rozwiązuje za pomocą używek.

    ENOUGH
    Tutaj mamy natomiast podobny klimat jak cała reszta mini-albumu, w tym singlu jednak raper zaznacza, że chciałby cofnąć czas i by nie doszło do tej sytuacji, jednak jest już na to za późno; co CHA$E? No właśnie.
    Raper również zaznacza, że był bliski popełnienia samobójstwa, jednak do tego nie doszło. Samobójstwo to wrażliwy temat i nie powinno się go lekceważyć. Ewidentnie raper odczuwa problem egzystencjonalny, jeśli jego rozwiązaniem jest samobójstwo.. CHA$E, CHA$E.. Zaznacza również, że samotność potrafi zabić. Jeśli ktoś jest samotny, często ucieka przed życiem, jednak to nie powinno być traktowane jako zwykłe samobójstwo.. Śmierć to ciężki temat do rozmów, jednak nie powinniśmy bagatelizować problemów otoczenia. Raper zaznacza, że pokonał swoje demony, już nie myśli o samobójstwie. Czy wygrał wojnę emocjonalną? Nikt tego nie wie, oprócz samego rapera. Jeśli artysta nie chce pomocy, to udzielenie jej mu będzie ciężkie.
    Na zakończenie dodam, że mini-album jest w porządku materiałem, nie wybitny, choć tematy które w nim porusza są postawą egzystencji i problemów codziennych. Samobójstwo, alkohol, narkotyki to temat którego nie powinniśmy pomijać, a starać się pomóc, by młodzi nie sięgali po niego tak chętnie jak ma to miejsce. Z tym zostawię was, zastanówcie się nad tym i dajcie znać w komentarzach.
    źródła zdjęć:
    Lifeinvander rapera.

  24. misiekhere polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Szukam] Osób do gry   
    Dalej aktualne, bardziej priorytetowo szukam partnerki dla postaci do gry pod projektem ekipy (nie, nie tej ekipy). 
    Jak potrafisz fajnie kreować postać, znasz zasady RP i nie prezentujesz sobą gówna to zapraszam, jeśli się sprawdzisz to otrzymasz dostęp do domku na vinewood, gdzie gra cała ekipa.

    Poza tym oferuje bardzo fajną rozgrywkę, w przyszłości kilka sideplotów, które posłużą do character developmentu i wiele ciekawych wątków rozgrywanych w większym gronie.
    Wymagania wyżej, poza tym oczekuje od Twojej postaci, żeby nie stała jak widły w gnoju tylko potrafiła się bawić.
    A, no ma być białej rasy, elo.
    PW discord.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin