człowieku XDD siedzisz na tym li najwidoczniej 24/7 gdy ja ten kom z sentino usunąłem po 15 minutach. Była to ironia dlatego bo ten kto wstawił te zdj to ziomekXDD. mógłbyś się tak na prawdę uczyć ode mnie grać więc … żegnam.
**Na kanale młodej wschodzącej producentki TERRI równo o godzinie 23:00, pojawiła się paczka o tytule"I WANT MORE". Składa się ona z dwóch beat'ów w różnych stylach oraz dwóch remix'ach utworu Kelly'ego oraz Chase. Artystka udostępniła na relacji linki do paczki oraz dopisała, że drop limitowanych bluz o których dzień wcześniej informowała, odbędzie się w innym terminie na specjalnym wydarzeniu. **
-
OKŁADKA PACZKI
-
**Późnego wieczoru dnia 27.02 na kanał V-TUBE Terri wylądowały dwa snippet'y remix'ów utworów CHA$E - TIME HEALS ALL oraz KELLY & ELIROSE - WASTE LOVE, sama producentka na swoim profilu Li poinformowała o tym oraz o progresie paczki którą dropi w najbliższym czasie.**
**Na kanale nowej w mieście producentki TERRI pojawił się beat w stylu Pop Punk'owym. Kilka chwil po tym sama producentka udostępniła to na relacji swoim profilu Li informując, że to przed premierowy beat całej paczki składającej się różnymi stylami, dodała również małą notkę na relacji, że w produkcji pomagał jej Matthew Pierce, lecz oficjalnie nie został jak da się zauważyć podpięty pod projekt.**
**Pami uważa, że Moni jest to najlepsza amerykańska dziennikara i nikt nie ma do niej podjazdu. Zajarana jest jej artykułami o motoryzacji i rozesłała innym do czytania.**
**Pami uważa, że Moni jest to najlepsza amerykańska dziennikara i nikt nie ma do niej podjazdu. Zajarana jest jej artykułami o motoryzacji i rozesłała innym do czytania.**
Written By Monique Armelau | Daily Globe, 26/02/24
Grafika; klik
Annis został założony w 1933 roku jako część holdingu założonego przez Yoshisuke Aikawę, który zjednoczył kilka mniejszych firm motoryzacyjnych. Początkowo firma nosiła nazwę "Annis Aikawa", a następnie w 1934 roku zmieniono ją na "Annis Motor Co., Ltd.". W latach 60. XX wieku firma zaczęła ekspandować na rynki międzynarodowe. Annis zdobył uznanie dzięki kultowym modelom, takim jak wspomniane Elegy RH7, Annis Z Series (np. Euros, Remus, bądź S230 ) oraz serie samochodów terenowych, takie jak Annis Hellion.
Następca RH5, Annis Elegy RH7, pojawił się na rynku w 1999 roku, kontynuując dziedzictwo swojego poprzednika. RH7 zaoferował jeszcze bardziej zaawansowaną technologię, w tym systemy kontroli trakcji i stabilizacji, które sprawiały, że prowadzenie samochodu było jeszcze bardziej precyzyjne. Jego silnik RB26DETT był udoskonaloną wersją poprzednika, zapewniając jeszcze większą moc i elastyczność. Charakterystyczne cechy stylistyczne, takie jak znane reflektory "podwójnych okrągłych" oraz unikalne proporcje nadwozia, uczyniły RH7 jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów swojej epoki. RH7 GT-R wyposażony jest w system AWD (All-Wheel Drive), który zapewnia doskonałą trakcję i stabilność zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Dzięki temu samochód jest niezwykle pewny w zakrętach i na drodze.
Wersja V-Spec: Istnieją różne warianty RH7, a jednym z najbardziej cenionych jest wersja V-Spec, która oferuje ulepszone zawieszenie, hamulce, aerodynamikę oraz inne dodatkowe elementy, które podnoszą osiągi i prowadzenie.
Ulepszone zawieszenie: Wersja V-Spec wyposażona jest w specjalnie dostrojone zawieszenie, które zapewnia jeszcze lepszą stabilność i precyzję prowadzenia w porównaniu do standardowej wersji GT-R. Ulepszenia te obejmują zastosowanie dodatkowych stabilizatorów, modyfikacje geometrii zawieszenia oraz specjalne amortyzatory.
Lepsze hamulce: RH7 GT-R V-Spec jest wyposażony w ulepszone układy hamulcowe, zapewniające jeszcze skuteczniejsze zatrzymywanie samochodu przy wysokich prędkościach. Hamulce zostały wzmocnione poprzez zastosowanie większych tarcz hamulcowych oraz ulepszonych zacisków.
Aerodynamika: Wersja V-Spec posiada poprawione elementy aerodynamiczne, które mają za zadanie zwiększyć docisk do podłoża i poprawić stabilność samochodu przy dużych prędkościach. W tym celu dodano specjalne spojlery, dyfuzory oraz inne detale poprawiające przepływ powietrza wokół pojazdu.
Opcjonalne wyposażenie: Oprócz standardowych ulepszeń, wersja V-Spec oferuje również opcjonalne wyposażenie, takie jak lekkie felgi z wyższej klasy stopów, specjalne siedzenia sportowe czy systemy kontroli trakcji dostosowane do bardziej agresywnej jazdy.
Unikalne detale stylistyczne: Aby wyróżnić się spośród innych wersji, RH& GT-R V-Spec często posiada unikalne detale stylistyczne, takie jak specjalne naklejki, emblematy czy malowanie nadwozia.
Limitowana dostępność: Wersja V-Spec była produkowana w mniejszych ilościach niż standardowa wersja GT-R, co sprawia, że jest bardziej ekskluzywna i ceniona przez kolekcjonerów.
Podsumowując, Annis RH7 V-Spec to wersja z ulepszonymi osiągami, prowadzeniem i wyglądem, która stanowi kolejny krok w ewolucji tego legendarnego modelu, zapewniając jeszcze większe doznania podczas jazdy. Ulepszone osiągi, prowadzenie i wydajność dzięki szeregowi modyfikacji w stosunku do standardowych wariantów. Dla fanów motoryzacji jest to szczególnie pożądany model, będący kwintesencją japońskiego inżynieryjnego geniuszu.
Debiutując w 1989 roku, Annis Elegy RH5 od razu zyskał reputację wyjątkowo wydajnego samochodu sportowego. Wyposażony w silniki RB20DET, RB25DET i legendarne RB26DETT, RH5 zapewniał imponujące osiągi i znakomitą prowadzimy zarówno na torze, jak i drogach publicznych. Jego zaawansowane technicznie podwozie, w połączeniu z systemem napędu na wszystkie koła (AWD), zapewniało doskonałą trakcję i stabilność nawet przy najwyższych prędkościach.
Design: RH5 zapoczątkował serię "GT-R" z charakterystycznymi cechami stylistycznymi, takimi jak kanciaste linie nadwozia, opływowa sylwetka i charakterystyczne reflektory podwójne. Choć jego wygląd był dość stonowany, emanował sportowym duchem.
Silnik: Model GT-R był napędzany przez potężny silnik RB26DETT, rzędowy sześciocylindrowy o pojemności 2,6 litra, z podwójnymi turbo, generujący około 280 koni mechanicznych. Był to jednocześnie jeden z pierwszych silników wykorzystujących technologię podwójnego turbo w masowej produkcji.
Napęd na wszystkie koła: RH5 GT-R wyposażony był w zaawansowany system napędu na cztery koła (AWD), co zapewniało doskonałą trakcję i przyczepność na różnego rodzaju nawierzchniach, co znacznie poprawiało osiągi i prowadzenie.
Technologia: Pomimo premiery ponad trzydzieści lat temu, RH5 był wyposażony w zaawansowane dla swojej epoki technologie, takie jak zaawansowany układ kontroli trakcji oraz układ ABS, co czyniło go bardzo nowoczesnym pojazdem w tamtych czasach.
Sukcesy sportowe: RH5 GT-R odnosił spektakularne sukcesy w motorsporcie, w tym zwycięstwo w serii wyścigowej Group A, co przyczyniło się do wzmocnienia wizerunku marki Annis i modelu RH5 jako symbole japońskiej inżynierii motoryzacyjnej.
Legenda motoryzacji: RH5 GT-R stał się legendą motoryzacji, cenionym zarówno przez fanów japońskich samochodów sportowych, jak i entuzjastów motoryzacji na całym świecie. Jego kultowy status przetrwał lata, a nawet dzisiaj cieszy się uznaniem i szacunkiem.
Na koniec: Annis Elegy RH5 to nie tylko samochód, ale prawdziwa legenda motoryzacji. Zaprojektowany w latach 80. i 90. XX wieku, nadal zachwyca swoim charakterystycznym wyglądem, doskonałymi osiągami i rozmachem technologicznym. Model GT-R zyskał szczególną sławę dzięki swoim sukcesom w wyścigach oraz potężnemu silnikowi RB26DETT, który stał się ikoną.
Zamówienia przyjmuje u siebie na Discordzie -> kislu#6800 lub @nigqer, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany to uderzać. Chętnie zrobię. NAJLEPIEJ SIMKI! Cena to widełkami od 10.000$ - 20.000$, w zależności od trudności, szczegółów na fotce, poświęconego czasu itp.