Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

floop flip click

Gracz
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez viver w BECK - one man army   
    Oracle BECK Heytann - dwudziesto pięcio letni brudas z średnio zamożnej rodziny. Typ faceta, który niebyt przejmuje się problemami i pozwala innym rozwiązać je za Niego. Uzależniony od wszelakich narkotyków. Pomimo tego, że wielokrotnie był na odwykach nadal do tego wraca. Ćpa w tajemnicy przed klubem w obawie o pozbawienie praw i wyrzucenie. Były basista zespołu Day Break. Został wyrzucony ze względu na spory kontlikt z liderem poprzedniego zespołu oraz dotkliwe pobicie tej samej osoby. Po całym zajściu odseperował się od świata muzyki i zaczął kręcić w towarzystwie członków Angels of Death, a po jakimś czasie został prospectem w owym klubie. Podczas swojej kandydatury został wcielony do zespołu przez sierżanta oddziału Angelo Lynch. Kilka miesięcy Heytann awansuje na stanowisko pełnoprawnego członka klubu AOD, a kapela rozwija się i poszerza horyzonty. Po kilku miesiącach aktywnej gry zespołu następuje kolejny rozpad.  Perkusistka zespołu nagle przepadła, a wszelakie próby jej odnalezienia były z góry skreślone. Krąży plotka, że ze względu na swoje uzależnienie została prostytutką w jednym motelu, gdzie mogła zaspokoić swój narkotykowy głód. Po śmieci Stanleya Lyncha - prezydenta oddziału AOD w Los Santos mniejszość członków klubu postanowiła wrócić do swoich pierwotnych oddziałów, zaś mała garstka zaufanych bikersów postanowiła zostać w mieście i robić swoje przestępcze ruchy na południu (Davis). Beck postanowił opuścić klub w relacji good standing wraz z niektórymi niedobitkami i kontynuować swoją przestepczą kariere.
     
    Facet po rozbiciu klubu kompletnie się stoczył. Zaczął zażywać jeszcze więcej narkotyków i pić więcej alkoholu. Wcześniej reguły klubu nie pozwalały mu na użytek narkotyków, teraz nic nie stało mu na drodzę. Aktualnie facet stacza się na samo dno, ćpając codziennie coraz więcej prochów, zatraca się w towarzystwie odrzutów społecznych i podejmuje się wszystkiego, żeby dobrze zarobić i zaspokoić swój głód. Garry SAVAGE Rocha zgromadził wszystkich upadłych aniołów, którzy odłączyli się od mother chapter i chłopacy zaczeli działać pod żydowską banderą w zamian za mały procent tygodniowego utargu. Głównym przedwsięwzięciem owej szajki był klub ze striptizem - Vanilla Unicorn, wokoło której kręcił się cały biznes. To w środku omawiane były różne spotkania, imprezy, czy handel narkotykami. Beck pomimo bycia totalnym pojebem i odklejeńcem ze względu na uzależnienie od narkotyków zawsze był szanowany przez swojego kumpla Garryego. Facet nawet wstawił się za nim, kiedy popadł w dość duże problemy i nie mógł sobie poradzić z nimi sam. Heytann zaczął budować swoje małe, narkotykowe imperium dobijając wielokrotnie interesów z lokalnymi Redneckami z Sandy Shores.
     
             
    Wykonywał nawet pomniejsze zlecenia dla takiego gangstera jak Moses Rubenstein, którego sam później własnoręcznie zamordował. Obstawiał on głównie lokale, czy zajmował się wcześniej wymienionego żydowskiego biznesmena, podczas różnych wyjazdów, czy akcji. Podczas jednego z wyjazdów Beck obstawiał nawet spotkanie na którym odbywała się gra hazardowa - należała ona do włochów, a facet pilnował, żeby Jonathan Staufenberg wyszedł stamtąd żywy i bez szwanku. Po całym zajściu Moses odstawił narkomana na parking, odjechał, a za chwile miał przyjechać z zapłatą za robotę. Zamiast Niego przyjechał Lee Leach, który w odwecie postrzelił wielokrotnie mężczyznę. Został przetransportowany do szpitala, gdzie spędził ponad dwa miesiące dochodząc do zdrowia. Po wyjściu ze szpitala facet ustawił spotkanie, gdzie własnoręcznie zastrzelił Lee Leach, a od tamtej chwili chował urazę do żydowskiego biznesmena, cały czas wypominając mu oszustwo finansowe, oraz próbę pozbycia się niewygodnego balastu. Jakiś czas po zaistniałej sytuacji zaczął go śledzić, a następnie wjechał za pojazdem do zaułka, gdzie para próbowała uprawiać seks. Momentalnie wyleciał z busa wraz ze swoim towarzyszem, okradł i zamordował Moses_Rubenstein oraz Leah_Rubin w ramach zemsty zostawiając ich zwłoki zaraz obok kontenerów na śmieci. Upłynnił ich kosztowności na kwotę 240,000$ planując dalej zainwestować owe pieniądze. Kiedy cały okres zaczyna być korzystny dla Becka cała sytuacja robi się coraz gorsza. Garry - jego najlepszy kumpel i mentalne wsparcie trafia za kratki. Zostaje zamordowany przez jednego członka z cars w zemście za śmiertelne potrącenie bliskiej osoby. Oracle popadł w jeszcze większy obłęd i planuje przejąć narkotykowe wpływy po zmarłym przyjacielu, zbierając wokół sieie wielu popraprańców, których nie zawacha się wykorzystać dla swoich korzyści.
    OOC
    W skrócie kontynuuje swoje wątki na postaci, zbierając wokół siebie bandę pojebów, gdzie finalnie będę chciał wystartować z organizacją przestępczą na podobę trevor philips v2. Po śmieci Garry Rocha moja postać zamierza wykorzystać sytuacje i przejąć jego narkotykowe wpływy, umacniając moją sytuacje w Los Santos. Nie ma co się zbytnio rozpisywać, moją poprzednią grę możecie sprawdzić w temacie, w którym aktywnie prowadziłem grę i wrzucałem screenshoty. Chodzi mi tutaj.
     
  2. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez viver w [Napad/Morderstwo] Nieudany rabunek Leah Rozen, Moses Rubenstein   
    Dnia 18.08.2023 o godzinie dwudziestej, prawie zbliżającej się do dwudziestej pierwszej miał miejsce napad rabunkowy. Popularna modelka wraz z swoim partnerem zjechali na uboczę, aby dokonać aktu miłości. Mowa tutaj dokładnie o Leah Rozen oraz Moses Rubenstein. Nagle do zaułka podjeżdza czarny bus, bez rejestracji. Wysiadają z niego dwaj oprawcy, wbiegają szybko do zaułka, celują i wyciągają owe osoby z busu. Po krótszej akcji zawijają od nich wartościowe fanty, a drugi z oprawców zaczyna biegnąć po środek transportu, żeby zbiec z miejsca zdarzenia. Pod nieobecność oprawcy z chustą na łbie doszło do małego indycentu. Facet chyba postradal zmysły, rzucil się na kolesia w szarej bluzie. Facet spanikował, momentalnie oddał kilka strzałów w Leah Rozen oraz Moses Rubenstein finalnie powalając całą dwójkę na ziemię. Wybiega do zaułka i wsiada do busa, którym dwójka bandytów odjeżdza sobie w najlepszę. Gliniarze kilka godzin po akcji chyba nadal nie znaleźli zwłok, bo leżały tam i czekały na atencje. 
    2. [Materiał dowodowy z sceny
    1. Trasa przejazdu pojazdu:
    Zielona linia - trasa dojazdowa. Czerwona linia - trasa ucieczki.
    Na kamerach uchwycono czarny dostawczak bez rejestracji.
    Kamera znajdująca się w aucie poszkodowanych mogła zarejestrować dokładny przebieg zdarzenia. Para podjeżdza do zaułka z zamiarem uprawiania seksu, podjeżdza dwójka zamaskowanych facetów. Okradają dwójkę celebrytów, nagle jeden biegnie po wóz. Żydowski biznesmen rzuca się na oprawcę, a on bez wyjścia ładuje w nich kilka kul z półautomatycznego pistoletu - uzi.
    2. Ślady genetyczne: 
    Na miejscu można było znaleźć jedynie próbki krwi poszkodowanych oraz łuski pistoletu półautomatycznego uzi - niestety brak na nich odcisku palców. Oprawcy posiadali również rękawiczki.
    4. [Dodatkowe informacje]
    Jeśli technicy przeanalizowali całość mogli dojść do wnioski, że istnieją dwa warianty sprawy. Ten bardziej prawdopodobny - ta akcja to zwykły rabunek, niestety ofiary niedoceniły własnego życia i rzucili się na oprawcę, w skutek czego zostali postrzeleni i zostawieni na pastwe losu. Drugi wariant - ktoś śledził Mosesa już od początku, bardzo dobrze go znał i wiedział gdzie będzie. Był to celowy ruch, aby wyłączyć żydowskiego biznesmena z gry o wpływy raz na dobre.
  3. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #68   
    Oprócz powyższych zmian, na swój osobny wpis zasługują także zmiany w panelach grup po stronie użytkownika - otrzymały one nowy design, upraszczający chociażby wybór grupy ze względu na możliwość wyboru, której postaci grupy chcemy przeglądać. 
    Sam panel grup również przeszedł mały redesign, który zrezygnował z różowych bloków, a także utworzył zakładkę pod nowe funkcjonalności, które będziemy wprowadzać z czasem - przycisk jednej z nich otrzymacie jako sneakpeek wraz z tym updatem.

     
     
     
     
     

  4. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez avepy w Changelog #68   
    Hej, po przerwie wakacyjnej wychodzimy do was z małą porcją zmian i poprawek naszego skryptu - standardowo liczymy na feedback
    Pomniejsze zmiany
    Usunięto całkowicie stary system wycen i komendę /wycena konwert Dodano komendę /drzwi flashbang dla LEA, która umożliwi chwilowe ogłuszenie osób znajdujących się w polu rażenia po przerzuceniu przez drzwi Odświeżono notatnik Poprawiono wyświetlanie się nazwy osoby dzwoniącej do nas przez telefon na czacie, teraz jest to nazwa kontaktu zapisanego w telefonie Typ kół poprawnie wyświetla się pod /v tuning Dodano brakujące powiadomienia związane z /v szyba Od teraz po włamaniu do naszego budynku, w którym nie mieliśmy ustawionego respawnu, nie będzie go nam resetować. Stanie się to dopiero wtedy, kiedy mieliśmy go ustawionego w budynku, w którym doszło do włamania /wycena lista pokazuje już poprawną datę wygaśnięcia ekskluzywności /dom cena będzie teraz wyświetlać aktualną wartość wyceny z aktualnego systemu wycen Naprawiono kucanie, teraz możemy kucać kilkukrotnie bez żadnych problemów Dodano odpowiednie powiadomienie o zakończeniu służby w grupie Dodano aliasy komend grupowych:
    /g [slot] v - pojazdy
    /g [slot] m - magazyn Tablice rejestracyjne można ściągać bez konieczności respawnowania wozu, wykona się to automatycznie. Brak tablic będzie oznaczać pustą tablicę bez żadnego napisu w świecie gry. Uzupełniono również notyfikacje tego dotyczące Dodano przycisk powrotu do zgłoszeń w ticketach Zmieniono stare powiadomienia w bankomacie na nowe Odświeżono wygląd panelu zamówień grup Poprawiono parametry wyglądu postaci Wyniesiono kanapę z interioru willi Franklina              Aktualizacja będzie dostępna od 18.08.2023, godz. 4:00     
  5. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez viver w Zbiórka na pokrzywdzoną ofiarę przemocy domowej. Nie pozostawaj obojętny, POMÓŻ!   
    **W internecie pojawiła się nowa zbiórka pieniędzy. Dokładnie mowa tutaj o Jenna Costco. Kobieta wielokrotnie doświadczyła przemocy domowej ze strony swojego partnera - alkoholika, który był uzależniony od hazardu. Poniżej znajduje się formularz, dzięki któremu można wpłacać pieniądze na zrzutkę. Po wpłacie wyświetla się nazwa użytkownika, który dokonał wpłaty oraz ilość gotówki, którą zdeponował. **
    Jenna Costco - jej historia ciągnie się już dość długo. Ofiara przemocy domowej, która została wielokrotnie pobita, wykorzystywana seksualnie, czy zmuszana do robienia rzeczy, które nie do końca jej się podobały. Dziewczyna wielokrotnie odwiedzała klinikę z dotkliwymi śladami pobicia, ale zawsze odmawiała pomocy. Nigdy nie złożyła zawiadomienia, czy zeznań na swojego domowego oprawcę. Niżej znajduje się dokumentacja medyczna jednej z klinik Richwood. Aktualnie kobieta jest już bezpieczna i znajduje się opieką fundacji charytatywnej. Wszelakie środki zgromadzone na owej zbiórce będą przeznaczone na opłacenie psychologa, tymczasowy pobyt kobiety (dopóki nie otrząśnie się po całej sytuacji i nie znajdzie pracy) oraz opłacenie prawnika. Ten na pewno wniesie zarzuty przeciwko byłemu oprawcy Jenny i zarządza sprawiedliwości.

    ((jeśli ktoś zdecyduje się wpłacić darowiznę na fundację zapraszam do przelania wybranej kwoty na numer 4649303193 i zamieszczenie narracji w temacie, pozdro))
  6. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez viver w BECK   
  7. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez viver w BECK   
    chcialem se pograc lewego parkingowego, ale mentalnosc graczy vibe jak zwykle wygrala bo nie ma duty nad glowa, jebane psy ogrodnika





  8. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez Tito Toscani w 004# - BLAINE COUNTY I KREACJA POSTACI POZAMIEJSKIEJ.   
    Czym jest Blaine County?
    Blaine County jak sama nazwa wskazuje to hrabstwo które dzielimy na pięć miast, czyli Paleto Bay, Sandy Shores, Grapeseed, Północne Chumash i Harmony. Owe lokalizacje zostały utworzone na bazie prawdziwych miast ze Stanów Zjednoczonych. Odpowiednikiem Paleto Bay jest Crescent City, Sandy Shores - Desert Shores i Salton City, Grapeseed - Bakersfield, Lamont i Grapevine,  Chumash - Malibu a Harmony to Victorville. 


    Paleto Bay (Crescent City) - Wysunięte portowe miasto na północ od Los Santos, będąc jednym z ostatnich przystanków w San Andreas przed wjazdem do Oregonu. Te zazwyczaj chłodne i mokre miejsce jest jednym z najzimniejszych miejsc w całym stanie, gdzie w letnim szczycie, temperatura odczuwalna do 28°C/30°C. Z wyjątkiem lipca i sierpnia przeważa tam chłód zaś od końca września do początku czerwca chodzi się tam w kurtce lub bluzie. Zimą, Crescent City nawiedzają sztormy od strony morza a temperatura spada do 5°C/10°C. Odnotowano nie jedne opady śniegu w mieście, szczególnie duże przez krótki okres czasu w 2021 roku.

    Malownicze krajobrazy miasta wcale nie przyciągają turystów.  Paleto Bay to miejsce wypełnione po brzeg flagami USA z bardzo silnym i zżytym community które spotyka się na comiesięcznym Rodeo zgodnie z lokalną tradycją. Bardzo patriotyczne miasto które przywiązało się do okolicznej kultury i wspiera siebie nawzajem pod głosem jedynego w swoim rodzaju pastora. Tak jak w przypadku innych miast w San Andreas, te również jest szczegółowo rozwinięte pod kątem administracyjnym ale przestępczość na ulicach jest niewielka, za sprawą okoliczności i charakterystyki regionu.

    Najchętniej podejmowane zawody w Paleto Bay to te związane z pracami na pokładach kutrów rybackich lub do połowu krabów, praca w tartaku, prace budowlane i branża typowo farmerska a wszystko to oparte o klasę średnią która przeważa w mieście. Brakuje tutaj i będzie jeszcze brakować przez kilka/kilkanaście kolejnych lat biurowców znanych korpo i wszystkiego co mogłoby się kojarzyć lub świadczyć o tym, że jest do duże miasto. Jadąc na południe z Paleto Bay, w połowie drogi do Los Santos podróżni przejadą blisko Fort Zacundo (Vandenberg Air Force Base).

    Portowe miasto znane jest głównie z dostępnych terenów do polowań. Polowania są jedną z najważniejszych rzeczy dla tego miasta. Kluby łowieckie występujące w nim posiadają bogatą i długą historie obyczajów związanych z okolicznymi lasami i parkami narodowymi. Paleto Bay jest też objęte kluczowymi federalnymi prawami związanymi z występującym tam rezerwatem rdzennych amerykanów którzy posiadają swoje własne prawa i podlegają regulacją przez FBI. 
     
    Sandy Shores (Desert Shores & Salton City) - Jest terenem położonym w jednym z najgorętszych regionów stanu które latem sięga blisko czterdziestu stopni i bywa bardzo niebezpieczne bez dobrego przygotowania, będąc pieszo poza miastem. Miasto umiejscowione jest w taki sposób, że jest połączone z główną drogą do Mexicali, niesławnego miasta w Meksyku. Podróż z Sandy Shores do wspomnianego miasta za granicą zajmuje godzinę. Bezpośrednie połączenie dróg między USA a Meksykiem, sprawia, że w Sandy Shores przeważa obecność meksykanów, aż 70% populacji miasta stanowią Latynosi co wiąże się z tym, że popełniane przestępstwa w mieście są głównie popełniane przez nielegalnych imigrantów i lokalną meksykańską społeczność.

    Miejscowych charakteryzuje znaczne przywiązanie do spraw lokalnej społeczności oraz wolności osobistej. Należy też zaznaczyć, że stosunkowo duży procent lokalsów deklaruje poglądy konserwatywne, opowiadając się za Partią Republikańską. Sandy Shores jest miejscem niebezpiecznym nie tylko przez fakt, że jest przeludnione nielegalnymi imigrantami i ciężkimi warunkami do przeżycia. Pustynny region jest idealnym miejscem dla dzikiej zwierzyny a sama otoczka Kalifornijskiego odludzia sprawia, że przyciąga tam poszukiwanych przestępców.

    Mieszkańcy okolicy przyzwyczajeni są do widoków specjalnych grup uderzeniowych składających się zarówno z zastępców szeryfa jak i oficerów do spraw poszukiwań uciekinierów W tej części stanu znajduje się również więzienie stanowe Bolingbroke (Ironwood State Prison, CA), oddalone od Sandy Shores o jakieś dwie godziny jazdy samochodem.

    Ze względu na okoliczności i warunki życia, ponad 81% domów i parceli zostało niedokończona w Sandy Shores. Ze względu na migrację młodych do Los Santos, mediana wieku w miasteczku wynosi obecnie ok. 42 lata. Ci którzy nie wyjechali do miasta za pracą, starają się w miarę swych możliwości wiązać koniec z końcem. Pracują w rozmieszczonych w okolicy placówkach firm sieciowych, na farmach i ranczach w pobliżu Grapeseed, bądź zasilają lokalne biznesy, które robią, co mogą, by utrzymać się na powierzchni agresywnego rynku. Ci którzy prowadzą w okolicy własny biznes, bądź posiadają ziemie uprawne nieopodal Grapeseed, funkcjonują na nieco wyższej stopie życiowej.  Jak już jednak wcześniej wspomniano, sporo lokalsów zmaga się z bezrobociem, przez co niektórzy z nich zaczynają szukać “alternatywnych” form zarobku.


    Grapeseed  (Bakersfield) - Jest domem dla różnorodnej społeczności. Większość mieszkańców to osoby pochodzenia meksykańskiego lub latynoskiego. Miasto jest znane z kulturalnego zróżnicowania i silnej więzi społecznościowej. Grapeseed jest terenem położonym w południowej części stanu. Jest to obszar znany z rolnictwa i wydobycia ropy naftowej. Miasto znajduje się około 180 kilometrów na północ od Los Santos.
    Grapeseed ma klimat pustynny, charakteryzujący się gorącymi, suchymi latami i łagodnymi zimami. Letnie temperatury często przekraczają 38°C, podczas gdy zimą średnie temperatury wynoszą około 15°C. Grapeseed jest ważnym ośrodkiem rolniczym w stanie. W okolicy uprawia się głównie orzeszki ziemne, pomidory, marchewki, cebulę, winorośl, a także hoduje bydło i owce. Miasto jest znane jako "Ogrodnica Stanu Złotego". 
    Innym ważnym sektorem gospodarki  jest przemysł naftowy. W okolicy znajdują się złoża ropy naftowej, a wiele firm zajmuje się jej wydobyciem, rafinacją i przetwarzaniem. Przemysł naftowy w Grapeseed jest znaczącym źródłem miejsc pracy dla lokalnej społeczności. Zarówno wydobycie ropy naftowej, jak i działalność przemysłowa z nim związana, generują znaczne dochody i wpływy do lokalnej gospodarki. Przemysł ten przyczynia się również do wzrostu podaży i popytu na usługi i towary w mieście.
    W mieście znajduje się kilka szkół, które zapewniają edukację dla dzieci i młodzieży. Istnieją również programy i organizacje społeczne, które wspierają rozwój i naukę młodych mieszkańców.
    Jeśli chodzi o kulturę i rozrywkę Grapeseed jest znane ze swojej bogatej sceny muzycznej, zwłaszcza związanej z gatunkami country i rockabilly. W mieście urodziło się kilku znanych artystów. Istnieje również wiele miejsc do zwiedzania, takich jak Crystal Palace i muzeum. Miasto oferuje również wiele możliwości do uprawiania sportu i rekreacji. Istnieje wiele parków, ścieżek rowerowych i tras turystycznych, które zachęcają mieszkańców do aktywnego trybu życia na świeżym powietrzu. W mieście znajduje się również kilka drużyn sportowych, takich jak Bakersfield Condors (hokej na lodzie) i Bakersfield Train Robbers (baseball).
     
    Chumash  (Malibu) - To urokliwe nadbrzeżne miasto które słynie z najbardziej ekskluzywnych i prestiżowych miejsc do zamieszkania w stanie. Na terenie miasta znajdują się liczne luksusowe posiadłości i  rezydencje należące do znanych osobistości z przemysłu rozrywkowego, sportu i biznesu. 
    Malownicze obrazy gór sprawiają, że miasto ma unikalny charakter. Wzgórza oferują piękne widoki na Ocean Spokojny oraz okolicę a plaża która ciągnie się po długości około 34 kilometrów jest  doskonałym miejscem na piesze wędrówki oraz jazdę na rowerze.
    Chumash to również obszar o dużym znaczeniu przyrodniczym i ekologicznym. W mieście znajduje się wiele parków i rezerwatów przyrody. Te obszary chronią unikalne ekosystemy a także oferują doskonałe możliwości turystyki ekologicznej i aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu.
    Atmosfera jest w dużej mierze związana ze stylem życia nadbrzeżnym. Mieszkańcy i odwiedzający miasto cenią sobie aktywność na plaży, uprawianie sportów wodnych, relaks na słońcu oraz zdrowy styl życia.
    Ważnym sektorem gospodarki jest program recyklingu który polega na procesie gromadzenia, segregowania i przetwarzania odpadów w celu ich ponownego wykorzystania. Głównym celem programów recyklingu jest zmniejszenie ilości odpadów, które trafiają na składowiska i ich przekształcenie w surowce wtórne, które mogą być wykorzystane do produkcji nowych produktów.
    Oprócz rekreacji na świeżym powietrzu Chumash oferuje również galerie sztuki, w których można podziwiać prace lokalnych artystów, a także międzynarodowych artystów. Muzea, między innymi Getty Villa która jest jednym z najważniejszych muzeów sztuki starożytnej w Stanach. Teatr i występy na żywo. Restauracje i kawiarnie znane z różnorodności swojej kuchni. W mieście znajduje się wiele restauracji oferujących różnorodne dania kuchni międzynarodowej, lokalne specjały morskie i kulinarią związaną ze Stanami. Można również znaleźć urocze kawiarnie i miejsca na lunch, gdzie można zrelaksować się z widokiem na ocean.
     
    Harmony  (Victorville) - To miasto otoczone rozległymi obszarami pustynnymi, które tworzą charakterystyczny krajobraz. W okolicy można podziwiać pagórki, suche obszary, a w oddali wznoszą się pasma górskie. Harmony Leży w regionie o klimacie pustynnym. Cechuje się gorącymi, suchymi latami i umiarkowanie chłodnymi zimami. To oznacza, że mieszkańcy doświadczają długich okresów słonecznej pogody i niewielkiej ilości opadów.
    Miasto pełni ważną rolę w sektorze przemysłowym i logistycznym. Firmy produkcyjne, dystrybucyjne i magazynowe mają swoje siedziby w mieście. Obecność infrastruktury transportowej sprzyja rozwojowi gospodarczemu.
    W ciągu ostatnich lat nastąpił dynamiczny wzrost populacji. Coraz więcej osób decyduje się osiedlić w tym mieście ze względu na dostępność mieszkań i atrakcyjne koszty życia w porównaniu do innych części stanu. Wzrost populacji wpływa na rozwój społeczności i zwiększoną różnorodność kulturową i aktywność społeczną.
    Harmony ma reputację miasta o przyjaznej i gościnnej społeczności. Mieszkańcy są znani z życzliwości i gotowości do pomocy innym. W mieście organizowane są różnorodne wydarzenia społeczne, które sprzyjają integracji społeczności i wspierają lokalną kulturę.
    ___________________________________________________________________________________________________________________________________
     
    (( Wiele więcej informacji możecie znaleźć oczywiście w Internecie, ja korzystałem głównie z Wikipedii, starych artykułów oraz chatu openai, który korzysta z szerokiej wiedzy zgromadzonej podczas jego /treningu/ na dużym zbiorze tekstów, który obejmuje różnorodne tematy. ))
     
     
     
     
    Kreacja postaci, kilka dobrych i złych scenariuszów.
    Scenariusz pierwszy;
    Twoja postać to młody meksykański chłopak, który pochodzi z biednej rodziny mieszkającej w Sandy Shores - małym, odległym miasteczku położonym na pustyni. Od najmłodszych lat marzy o lepszym życiu i możliwościach, które miałyby ją czekać poza granicami pustyni. Wychowana w skromnych warunkach, często obserwowała, jak jej rodzice ciężko pracują, by zapewnić jej i jego rodzeństwu podstawowe potrzeby. Widziała, jak trudno im jest związać koniec z końcem i jakie ograniczenia finansowe wpływają na ich codzienne życie. To wzmocniło jej determinację, by odnieść sukces i zapewnić sobie i swojej rodzinie lepszą przyszłość. Już jako nastolatek zaczęła podejmować różne prace dorywcze, aby pomóc w domowym budżecie. Sprzątała domy, pracował na polach czy pomagał w lokalnych sklepach. Mimo że zarabiał niewiele, każdy zarobiony dolar zbliżał go do realizacji swojego marzenia - wyjazdu do Los Santos. Twoja postać wiedziała, że jedyną drogą do osiągnięcia swoich celów jest edukacja. Dlatego poświęcała wieczory na naukę, zdobywanie wiedzy i rozwijanie swoich umiejętności. Marzyła o studiach na uniwersytecie i o kariery, która otworzyłaby przed nią nowe możliwości. Gdy skończyła szkołę średnią, podjęła decyzję o podjęciu pracy na pełen etat, aby zdobyć wystarczającą ilość pieniędzy na opłacenie studiów. Pracowała w fabryce przez wiele godzin dziennie, zdając sobie sprawę, że to tylko przejściowy etap, który zbliża go do wybranego celu. Codziennie po powrocie z pracy spędzała czas na zgłębianiu wiedzy na temat kierunku, który chciałaby studiować. Szukała również możliwości stypendiów i innych form wsparcia finansowego, aby zminimalizować obciążenie finansowe swojej rodziny. Po kilku latach ciężkiej pracy, oszczędzania i determinacji, twojej postaci w końcu udało się uzbierać wystarczającą sumę pieniędzy na opłacenie czesnego na uniwersytecie w Los Santos. To był dla twojego char przełomowy moment - w końcu mógł zrealizować swoje marzenie i rozpocząć nowy rozdział swojego życia.
    Wyjaśnienie;
    Ten scenariusz jest dobry. Scenariusz opisuje chłopaka, który swoimi marzeniami sięga dalej niż liquor store i w związku z ciężką pracą udaje mu się po kilku latach uzbierać wystarczającą sumę pieniędzy na opłacenie czesnego na uniwersytecie w Los Santos. Jak wcześniej czytaliście w lore sandy shores ze względu na migrację młodych do Los Santos, mediana wieku w miasteczku wynosi obecnie ok. 42 lata. Ci którzy nie wyjechali do miasta za pracą czy edukacją, starają się w miarę swych możliwości wiązać koniec z końcem. 
     
    Scenariusz drugi;
    Twoja postać jest mieszkańcem Chumash jak i człowiekiem pełnym marzeń i aspiracji. Pewnego dnia postanowiła poślubić swoją ukochaną partnerkę. Chcąc zapewnić jej wszystko zdecydowała się na ciężką pracę, aby zdobyć dużo gotówki. Wcześniej miała jedną stabilną pracę, ale zrozumiała, że aby zarobić większe pieniądze, musi się bardziej zaangażować. Zaczęły ją fascynować różne możliwości, które mogły przynieść jej większy dochód. Zaczęła zatrudniać się w lokalnych gastronomiach,  jednakże, robienie jak wół i myślenie o podwyżkach nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Twoja postać zaczęła rozważać alternatywne źródła dochodu. Zainteresowała się inwestowaniem na giełdzie, nieruchomościami i innymi przedsięwzięciami, które obiecywały wysokie zyski w krótkim czasie. Twoja postać zaczęła w międzyczasie poświęcać coraz więcej czasu na pracę, z czasem zaniedbując swoje inne obowiązki. Twoja dzienna, skryptowa wypłata po zsumowaniu wszystkich duty etc. wynosi w przybliżeniu $5000.
    Wyjaśnienie;
    Ten scenariusz jest zły. Twoja postać z czasem zaczęłaby czuć ciągłą presję i stres związany z pracą. Nieustanny pośpiech i nadmiar obowiązków zaczęłyby odbijać się na jej zdrowiu i relacjach osobistych. Zaczęłaby się czuć co raz bardziej wyczerpana, zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie. Generalnie rzecz biorąc 70% postaci na polskim Role Play nijaczy się przez grind gotówki, która zostaje wydana na najlepsze wozy czy nieruchomości. Wygląda to tak jakby gracze konkurowali ze sobą o pierwsze miejsce, nie tędy droga. Zastanówcie się, jaki to ma sens i poszukajcie w tym spójności. Jeśli IC jesteście nastawieni na zarabianie pieniędzy to spoko, ale zróbcie to w fajny sposób, nie bijąc duty w kilku biznesach.
     
    Scenariusz trzeci;
    Twoja postać jest zastępcą szeryfa z Paleto Bay, jest znana również w społeczności jako członek lokalnego Klubu Łowieckiego. Jej historia związana z klubem jest pełna przygód i pasji do przyrody. Twoja postać urodziła się i wychowała w Paleto Bay, a jej otoczeniem są malownicze lasy, rzeki i góry. Od najmłodszych lat fascynuje się dziką przyrodą i spędza wiele czasu nad eksploracją tych terenów. Zapał do łowiectwa pojawił się, gdy ojciec wprowadził ją w tajniki polowań na wiele gatunków zwierzyny. Twoja postać na przestrzeni czasu dołączyła do Klubu Łowieckiego, złożonego z miejscowych miłośników przyrody, którzy pasjonowali się łowiectwem. Klub ten nie tylko skupia się na polowaniach, ale także na ochronie i zachowaniu ekosystemu. Jest aktywnym członkiem klubu, uczestnicząc w licznych wyprawach łowieckich w okolicy. Wraz z innymi członkami klubu eksploruje dzikie obszary, śledzi zwierzęta, studiuje ich zachowanie i uczy się technik polowań z poszanowaniem dla natury.
    Wyjaśnienie;
    Ten scenariusz jest dobry. Nie ma nic w tym złego, że zastępca szeryfa miałby takie hobby i poza pracą by się nim najzwyczajniej w świecie interesował. Portowe miasto/Paleto Bay znane jest głównie z dostępnych terenów do polowań a polowania są jedną z najważniejszych rzeczy dla tego miasta. Kluby łowieckie występujące w nim posiadają bogatą i długą historie obyczajów związanych z okolicznymi lasami i parkami narodowymi. 
     
    Scenariusz czwarty;
    Twoja postać jest zafascynowana światem kulinariów, jej pasją jest gotowanie. Rozwija się równolegle z rosnącym zainteresowaniem światem biznesu. Po ukończeniu szkoły średniej, postanowiła połączyć swoje umiejętności kulinarno-biznesowe i podjąć pracę w jednym z lokalnych restauracji w Grapeseed. Pracując na kuchni twoja postać doskonaliła swoje umiejętności kulinarne i zyskiwała uznanie w lokalnej społeczności. Jednak z czasem zorientowała się, że jej regularne wynagrodzenie nie wystarcza, aby spełnić marzenia o lepszym życiu. Wtedy  kierując się pokusą łatwych pieniędzy, zaprzyjaźniła się z niektórymi nielegalnymi handlarzami, którzy działali w podziemnym świecie. Zaoferowali jej możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy poprzez handel nielegalnymi towarami. Twoja postać podjęła decyzję, która wkrótce odmieniła jej życie. Zaczęła prowadzić podwójne życie - w dzień pracowała w restauracji, a wieczorami angażowała się w nielegalny handel. 
    Wyjaśnienie;
    Ten scenariusz jest zły. Generalnie rzecz nie powinien mieć miejsca bez rozegrania odpowiednich wątków, mogących urealnić taki przebieg wydarzeń. Dodatkowo dochodzi tutaj ciągła presja i stres związany z dealowaniem. Postać zaczęłaby czuć nieustanny pośpiech i nadmiar obowiązków co odbiłoby się na jej zdrowiu i relacjach osobistych. Zaczęłaby się czuć co raz bardziej wyczerpana, zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie. Weźmy też pod uwagę, że dilerzy nie zarabiają aż tak dobrze.
     
    Szczegóły rozgrywki.
     
    Zanim stworzysz postać postaraj zrobić się dobry research. Jak widzisz każde z wyżej wymienionych miast różni się od siebie drastycznie, w związku z czym będziesz musiał przemyśleć kim są rodzice twojej postaci, czym się zajmują i tak dalej. Pomyśl unikalnych cechach, zarówno pod względem wyglądu, jak i osobowości. Spróbuj stworzyć postać której jeszcze nie było w świecie gry. Do tego wszystkiego możesz sobie odgórnie zarzucić przykładowo, że twoja postać ma słabą sytuacje finansową, może jest chora albo ma problemy z alkoholem? Takie smaczki nadadzą postaci głębi i interesujących wątków.    
    Szczegółowe odgrywanie i reagowanie na wszystkie okoliczności wokół swojej postaci napędza rozgrywkę wszystkim uczestnikom serwera, popełnienie przestępstwa i doinformowanie LEA o dokonanym przestępstwie tworzy grę dla obu grup. Reagowanie na wypadek drogowy lub kreowanie spontanicznego wypadku i tragedii pobudza do gry frakcje medyczne. Uczestnictwo postaci sektora cywilnego w projektach przestępczych motywuje do gry postacie z półświatka a obecność wszystkich na wydarzeniach związanych z światem gwiazd branży rozrywkowej sprawia, że celebryci faktycznie widzą swoją widownie. Dbanie o szczegóły i wspólnota pomaga w poprawnym funkcjonowaniu serwera.   
    Nie uciekaj od rozgrywki z graczami, jeśli wchodzisz do gry to z nastawieniem żeby pograć. Nie dziel ludzi na dobrych z którymi pograsz i głupich od których uciekniesz. W taki sposób to co głupie zostanie głupie a to co dobre zostanie dobre. Jeśli doświadczeni gracze dalej będą zamykali się tylko w swoim gronie to nigdy nie wyjdziemy z tego, że słabi będą słabi. Odejdźmy od stygmatyzacji, otwórzmy się na akceptację i naukę graczy. Nam zależy na tym, żeby wszystko było dobre. Wchodząc w interakcje z graczami, niezależnie od tego w jakim sektorze grają, porządkowym/przestępczym/cywilnym/rozrywkowym podnosisz w ten sposób poziom rozgrywki i dajesz nadzieje na więcej lepszych i ciekawszych interakcji wśród graczy, pokazując im swoje chęci, wychodząc z inicjatywą.  
    Kontrolujcie przebieg kreacji waszej postaci. Nie niszczcie czegoś, co sami stworzyliście, czyli swojego własnego zamysłu na postać. Chodzi mi głównie o kwestie z e-dolarami, tak jak wcześniej pisałem w scenariuszach, 70% postaci na polskim Role Play nijaczy się przez grind gotówki, która zostaje wydana na najlepsze wozy czy nieruchomości. Wygląda to tak jakby gracze konkurowali ze sobą o pierwsze miejsce, nie tędy droga. Zastanówcie się, jaki to ma sens i poszukajcie w tym spójności. Macie tyle możliwości, nie musicie koniecznie grać bogaczy co kupują to wszystko dla zasady, możecie nawet grać zwykłych mieszkańców miasta mając kilkaset tysięcy odłożonej gotówki z happy hours, odgrywamy role, nie robotów do robienia pieniędzy.  Jeśli IC jesteście nastawieni na zarabianie pieniędzy to spoko, ale zróbcie to w fajny sposób, nie bijąc duty w kilku biznesach.  
    Nie bójcie się pisać do gamemasterów gdy czegoś potrzebujecie w grze. Naszym celem jest zapewnienie wam jak najlepszej rozgrywki i satysfakcji z naszego świata gry. Chcemy, abyście czuli się komfortowo w kontaktowaniu się z nami. Bez względu na to, czy macie pytania, potrzebujecie wsparcia technicznego czy chcecie zgłosić jakieś uwagi, jesteśmy tutaj dla was.
  9. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #67: Safety Update   
    Hej! W dzisiejszym changelogu wychodzimy do was z naprawdę solidną porcją zmian, która odbija się na wszystkich sektorach rozgrywki, a także masą usprawnień obecnych systemów - miłej lektury i zapraszamy do udzielania feedbacku.
    Dziuple samochodowe
    Dziuple samochodowe posiadają od teraz możliwość nadania im określonych kategorii pojazdów wraz z miesięcznym limitem kradzieży przez opiekunów. W praktyce oznacza to, że szajki złodziejskie będą musiały zastanowić się nad jakim typem aut chcą żerować oraz odgrywać specjalizację w tym kierunku, zamiast kradzieży wszystkiego co stoi na czterech kołach.
    Dziuple otrzymają także nowe zabawki w postaci ulepszeń, które będzie można uzyskać u opiekunów strefy - każde z nich będzie miało unikatowy wpływ na działanie samej dziupli:
    Zaawansowane narzędzia:
    To ulepszenia sprawia, że jeśli pojazd posiada tuning mechaniczny (hamulce, silnik, turbo bądź skrzynię biegów) to do schowka dziupli po rozłożeniu auta trafi przedmiot tego tuningu, który następnie bandyci będą mogli zamontować w swoich autach, albo sprzedać czarnorynkowo innym graczom - sam samochód nie utraci podanej części spod swojego /v tuning.
    Zagłuszacz sygnału:
    Dzięki temu ulepszeniu, bandyci będą mogli zagłuszyć sygnał GPS pojazdu znajdującego się w dziupli, uniemożliwiając właścicielom namierzenie swojej zguby i zaalarmowanie policji. O przydatności i znaczeniu tego systemu dowiecie się więcej w poniższych punktach.
    Sieć dystrybucyjna:
    Jak sama nazwa wskazuje, ulepszenie sieci dystrybucyjnej wspomoże upłynnianie części z rozłożonych przez złodziejów aut, skracając czas po jakim do sejfu dziupli napłynie gotówka za części z rozebranych aut aż z tygodnia do czterech dni. Ulepszenie to jest skierowane w głównej mierze do grup przestępczych zajmujących się transportem i dystrybucją nielegalnych dóbr, czy półświatkowych projektów, które posiadają odpowiednie koneksje do szybkiego upłynniania kradzionego towaru.
    Zmieniły się również konsekwencje rozłożenia przez złodziei pojazdu w dziupli. Od teraz wasze auta będą mogły jeździć po ulicach nie posiadając ani jednego kontraktu ubezpieczenia, jednak nastało z tym nowe ryzyko - pojazdy, które nie będą posiadały ani jednego kontraktu, a zostaną rozłożone w dziupli utracą wszelkie tuningi, pozostawiając wasze auto całkowicie ogołocone.
    Obecne zabezpieczenia pojazdów Zmiany zaszły również w istniejących zabezpieczeniach pojazdów - od teraz zamki w wozach posiadają pięć poziomów, które stopniowo zwiększają czas otwierania samochodu przez złodzieja w zależnie od ustalonego przez opiekunów parametru - nie są już to wartości stałe, a dynamiczne gdzie same zamki mogą być zainstalowane w autach do $250 000 - więcej o tej zmianie dowiecie się w dalszych punktach.
    Istotne jest również to, że od teraz alarmy zamontowane w pojazdach nie będą automatycznie wysyłać powiadomień do LEA w momencie gdy rozpoczniemy grzebanie przy zamku, a wysłane zostanie do wszystkich właścicieli wozu, którzy są online powiadomienie i to ich obowiązkiem będzie wykonać odpowiednie połączenie pod 911 informujące o sytuacji.
     
    System namierzania Od teraz pojazdy będą mogły zostać wyposażone w system GPS, którego aktywacja będzie pokazywala nam na mapie obecną pozycję pojazdu w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że w wypadku kradzieży pojazdu przez niechcianych gości, możemy rozpocząć jego namierzanie i wiedzieć w jakim kierunku udaje się nasz pojazd, a w wypadku wjazdu do dziupli - znać i zgłosić pozycję do funkcjonariuszy LEA.
    Żeby bandyci nie byli jednak skazani na porażkę, próby kradzieży aut wyposażonych w takowy system będą mogli realizować z pomocą nowego przedmiotu - zagłuszacza.
    Wpięcie zagłuszacza w kradzione auto sprawi, że namierzany pojazd zamiast precyzyjnej lokalizacji, będzie wysyłał namierzającym jedynie przybliżoną lokalizację w postaci malejącego z każdą sekundą baterii okręgu. Domyślnie bateria zagłuszacza trwa sto sekund, po czym można wpiąć kolejny (względy balansujące).
    Jeżeli dziupla do której zostanie zawiezione kradzione auto posiada ulepszenie zagłuszacza, będzie on włączony w niej permanentnie, zapewniając ochronę przed namierzaniem bez limitu czasowego, a sama lokalizacja dziupli będzie wyświetlać się w sporym przybliżeniu.
     
    System keyless i kradzieże na walizkę Kolejnym nowym typem ulepszenia pojazdów jest system bezkluczykowy.
    Pojazdy wyposażone w takowy system będą automatycznie się otwierać i zamykać dla właściciela wozu bez potrzeby wpisywania /v z podczas wchodzenia i wychodzenia (zamykanie tylko jeśli wysiada on z miejsca kierowcy).
    Pojazdy w systemie bezkluczykowym nie będą mogły również zostać otwarte za pomocą wytrychu, a do ich kradzieży posłużą dwa nowe przedmioty - Hack Key i Nadajnik do Hack Keya czyli słynna "walizka", a sam proces kradzieży przebiegać będzie następująco:
    Złodziej z Hack Keyem staje przy aucie, które jest celem kradzieży. Uruchamia mu się odpowiednia animacja, a on sam nie może oddalić się od auta, inaczej utraci zasięg i proces zostanie przerwany, wymuszając ponowne sparowanie urządzenia z systemem auta.
    Drugi złodziej posiadający nadajnik musi w okresie 90 sekund znaleźć się przy jednym z właścicieli pojazdów i uruchomić proces przesyłania sygnału do oczekującego przy aucie złodzieja. Sam proces trwa 20 sekund, a złodziej nie może się oddalić za daleko od właściciela, inaczej próba kradzieży nie powiedzie się. Może on jednak spróbować połączyć sygnał ponownie, tak długo jak oczekujący złodziej ma aktywne urządzenie. Tworzy to 70-sekundowe okienko na kradzież pojazdu.
    Jeżeli drugi złodziej spędzi pomyślnie 20 sekund w pobliżu właściciela pojazdu, zostanie wysłany do złodzieja przy pojeździe sygnał z jego kluczyka, który automatycznie otworzy auto i odpali silnik. Złodzieje będą mogli następnie odjechać w białych rękawiczkach z skradzionym wozem.
    System ten zapobiegnie bezmyślnym kradzieżom pierwszych lepszych droższych aut z ulicy, a sami złodzieje będą musieli wiedzieć kogo szukać aby do takowego auta się dostać. Z kolei właściciele aut natomiast będą musieli zastanowić się czy częste wyjazdy swoimi luksusowymi autami i chwalenie się nimi zarówno podczas rozgrywki jak i w social mediach nie spowoduje przypadkiem, że otrzymają oni wkrótce bardzo bolesną nauczkę od organizacji specjalizujących się w kradzieżach aut.
     
    System SOS i wypadki
    Od teraz jeśli wasz pojazd weźmie udział w stłuczce która będzie go kosztować więcej niż ~1/5 całkowitego HP pojazdu to zostanie mu nadany status "dużego wypadku". Pojazdy oznaczone tym statusem nie będą mogły odpalić silnika przez następne dziesięć minut, ani zostać odspawnowane.
    Status minie sam po dziesięciu minutach, albo w wypadku gdy pojazd zostanie naprawiony przez warsztat lub przez służby porządkowe. 
    Wprowadzone z tym systemem zostało także kolejne ulepszenie wozu - system SOS. Jeśli zamontujemy w naszym pojeździe takowy system to w wypadku kolizji nadających status "dużego wypadku", zostanie przez system automatycznie wysłane zgłoszenie o kolizji na 911.
    Kamery miejskie od teraz nagrywają również wypadki samochodowe w których uczestniczy dwójka pojazdów. Jednocześnie wysyłają one również powiadomienie na 911 o kolizji jeśli któreś z aut otrzymało status "dużego wypadku", nawet jeśli żadne z nich nie jest wyposażone w system SOS.
     
    Aplikacja VehSafe
    Aby ułatwić zarządzanie wszystkimi powyżej wymienionymi funkcjami, do waszych telefonów zawita nowa aplikacja - VehSafe.
    Stanie się ona dostępna dla was jeśli będziecie posiadali którykolwiek z tych tuningów: alarm, system keyless, system GPS lub system SOS. Z jej pomocą będziecie mogli wyświetlić listę wszystkich swoich zespawnowanych pojazdów, a także ich status - klikając w poszczególny samochód wejdziecie w tryb ustawień, który pozwoli na zarządzanie systemami auta, a opcje są nastepujące:
    Rozpoczęcie namierzania pojazdu (w przypadku posiadania systemu GPS) Aktywacja lub deaktywacja systemu keyless jeśli chcecie manualnie otwierać i zamykać auto.  Aktywacja lub deaktywacja systemu SOS Wysłanie powiadomienie na 911 o potencjalnym zagrożeniu wozu w wypadku gdy system wykryje próbę włamania lub kolizji Oprócz tego jeżeli wasze auto wyposażone jest w system namierzania to już na liście głównej aplikacji zobaczycie w jakiej lokalizacji znajduje się wasz pojazd i o ile metrów dana pozycja jest od was oddalona.
     
     
     
     
      Jurysdykcje
    Wprowadzone zostały również jurysdykcje dla frakcji LEA - są one możliwe do włączenia i wyłączenia przez opiekuna w każdej chwili.
    Sprawiają one, że każde połączenie wykonane na numer 911 posiada przypisaną lokalizację w której znajduje się dzwoniący, a przez następne trzy minuty od utworzenia zgłoszenia, pierwszeństwo do niego posiadać będą grupy pod których jurysdykcją znajduje się podana lokalizacja.
    Spod systemu jurysdykcji wyłączone są grupy Fire i Medical. Wszystkie zgłoszenia które tworzone są dynamicznie przez skrypt pokroju shotspotterów czy kradzieży aut również nie posiadają jurysdykcji, będąc dostępnymi do szybkiej reakcji dla wszystkich frakcji.
     
     
    Zmiany garderoby grupowej Od teraz dodawanie strojów do garderoby grupowej nie będzie wymagało restartu całego kreatora w celu dodania kolejnego stroju.
    Poprawiony został również błąd, który powodował że członkowie grupy bez uprawnień do edycji zestawów nie mogli nawet podejrzeć stroju, efektywnie zmuszając ich do wyboru ubrań na ślepo.
    Została zablokowana też możliwość edycji ubrań przez osoby bez odpowiednich uprawnień, dodatkowo usuwając możliwości kopiowania i kasowania strojów z poziomu /g x ubranie - pozostaną one jedynie pod /g x generujubranie dla uprawnionych osób.
    By ułatwić życie, osoby z uprawnieniem będą mogły od teraz dokonać szybkiej edycji zestawu pod /g x ubranie, oszczędzając potrzeby przełączania między komendami, jednak pozostałe opcje edycji pozostaną tylko pod /g x generujubranie. 
     
    System kombinacji przedmiotów Wraz z aktualizacją wchodzi również system kombinacji przedmiotów - od teraz w ekwipunku będą pojawiać się możliwości podejmowania interakcji pomiędzy poszczególnymi typami przedmiotów.
    Co to oznacza w praktyce? W przyszłości podejmowanie interakcji pomiędzy przedmiotami nie będzie wymagać od was przeskakiwania z okienka do okienka czy ekwipowania konkretnych przedmiotów i wpisywania komendy. Wraz z wejściem systemu przepisany został również jako pierwszy na niego sposób wkładania magazynków do broni, a poniżej praktyczny przykład o co chodzi:

    Trzeba było:
    Założyć broń, wyłączyć ekwipunek, wybrać broń na kółeczku, odpalić na nowo ekwipunek, znaleźć magazynek, użyć magazynek.
    Teraz wystarczy:
    Kliknąć na przycisk znajdujący się przy broni, wybrać konkretny magazynek z listy
    Otwiera to możliwości tworzenia różnego rodzaju interakcji między przedmiotami np. wkładanie baterii, kart sim czy używanie narzędzi na poszczególnych przedmiotach w celu uzyskania z nimi konkretnych rezultatów - wszystko to przed wami, a nowe interakcje pomiędzy przedmiotami będą dodawane wraz z aktualizacjami.
     
     
     
    Mniejsze zmiany w interfejsach i systemie drzwi Interfejs zarządzania budynkiem i drzwiami uzyskał kilka drobnych usprawnień, które znacząco powinny podnieść komfort korzystania z niego.
    Od teraz zarządzanie budynkiem pokroju zmiany linku audio, godziny, efektów wizualnych czy zakupu obiektów będzie mogło odbywać się dowolnego punktu na mapie - podane czynności nie będą od nas wymagały już biegania do drzwi w trakcie eventów czy budowania. Sam zakup obiektów został również usprawniony o możliwość zapłaty kartą.
    Przepisane zostało również okienko AFK, które nie jest już ścianą zlewającego się tekstu, a lista pojazdów spod /v lista wyposażona została w wyszukiwarkę.
    No i najważniejsze - kółko wyboru broni i menu zmieniły kolor na różowy.
     
    Lombardy i kradzione przedmioty Usprawnione zostało również działanie lombardów - od teraz nie będą musiały one czekać na realizację wyceny łupu przez opiekuna, a proces odbędzie się automatycznie z pomocą komendy /o wycenlup [ID gracza].
    Sprawi ona, że łup zostanie automatycznie wyczyszczony z ekwipunku docelowego gracza, a osoba posiadająca przedmioty w swoim ekwipunku automatycznie otrzyma do swojego portfela pieniądze z wyceny. Właściciele lombardów mogą więc pieniężyć łup innych graczy, a także swój własny.
     
     
    Pomniejsze zmiany Dodano komendę /samobojstwo, która pozwala postrzelić nam siebie w głowę i uśmiercić swoją postać jeśli posiadamy pistolet w ekwipunku. Poszerzono statystyki ofert dla opiekunów i biznesów Transfery z grupy do grupy przez telefon od teraz poprawnie logują wysłanie transferu przez grupę Poprawiono sync przyczep Poprawiono pobieranie rank CAD w panelu grup Poprawiono błąd, który powodował że gracze zaczynali z zregenerowanym HP po każdym relogu Dodano zakładkę z parcelami do panelu grup Konto premium gold może złożyć do trzech próśb o billboard naraz Od teraz podczas wchodzenia na serwer wszystkie nasze bronie będą dostępne w kółku wyboru broni jeśli mieliśmy je użyte przed wyjściem - nie trzeba ich zakładać ponownie Pojazdy w salonie są teraz posortowane w kolejności od najdroższego do najtańszego System SOS i namierzanie GPS będą automatycznie montowane w autach powyżej $200 000 System bezkluczykowy będzie automatycznie montowany w autach powyżej $250 000 Poprawiono wyświetlanie się tuningów pod /v tuning Poprawiono neony w samochodach - nie idzie już ich używać przez menu interakcji jeśli są zdemontowane              Aktualizacja będzie dostępna od 21.06.2023, godz. 4:00     
  10. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #67: Safety Update   
    Podgląd systemu łączenia przedmiotów:
     
  11. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez Sidneyo w [Muskulatura] Muscle Definition MP Male v1   
    A nie lepiej byłoby to zrobić jak już jako osobny model i dać jako ubranie? I tak nie widać tego pod ubraniem, a sama sylwetka na model ubrania wpływu nie ma więc jedyna zmiana jest widoczna po zdjęciu topu. Możnaby dać to jako po prostu ubranie i wtedy osoba, która chciałaby grać taką muskulaturę zamiast topu ubierałaby sobie ubranie takiej sylwetki. Wtedy będzie naprościej bo pod ubraniem i tak nic nie zobaczymy, a jak będzie jako osobny top to i wilk syty i owca cała.
  12. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez misiekhere w [Klinika medyczna] Eugenics Medical Center   
    **Od wczoraj w najbardziej zaludnionych częściach miasta pojawiły się billboardy promujące rekrutację do oddziału Emergency Department w Eugenics Medical Center.**


  13. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez Michasiek w 20.02.2023 - Rabunek przechodnia   
    1. [Krótki opis sceny przestępstwa:]
    Dnia 20.02.2023 mężczyzna latynoskiego pochodzenia, próbował obrabować bezbronną kobietę która świeżo była po wizycie w jednym z pobliskich banków w centrum miasta.
    Facet miał na sobie czarną bandanę, był ubrany w białą luźną koszulkę wraz z białymi baggy jeans'ami w czarne krzyże, zaś na stopach posiadał on buty z czerwonymi podeszwami, posiadał on również włosy spięte w kucyk a na dłoniach miał skórzane rękawiczki zdobione sygnetami, bez żadnych insygniów. Chował się za śmietnikiem, a gdy kobieta wsiadła do swojego pojazdu wycelował do niej nie wiedząc że w tym czasie rozmawia ona najprawdopodobniej z kimś bliskim przez telefon, widząc to kazał jej się rozłączyć ale po czasie speszył się widząc jednego faceta który wpatrywał się w jego poczynania, z takim obrotem sytuacji zwiał do swojego samochodu i zniknął w tłumie miejskich korków.

    2. [Materiał dowodowy z sceny:]
    1. Kamery CCTV: Uchwyciły czarnego busa który widocznie krążył wokół placówki banku Fleeca, w centrum miasta. W pewnym momencie po krótkich obserwacjach swojej potencjalnej ofiary, zaparkował on nim za placówką ok. godziny 22:16.

    2. Kamera 33: Zauważyła tego samego busa o czarnym kolorze, z fałszywymi indeksami stanowymi o numerach: X753AL. Jechał on zapewne w ustalone miejsce rabunku.

    3. Odciski palców: Brak

    4. Próbki krwi: Brak

    5. Ślady biologiczne: Brak

    6. Zabezpieczona broń: Jedyne zabezpieczenie broni, to te na kamerach

    7: Dodatkowe: Mężczyzna posiadał tatuaże na przedramionach, zapewne miał on wytatuowane całe rękawy. Jeśli departament zabezpieczył telefon ofiary, mogli oni zgrać rozmowę prowadzoną w tym czasie przez samą kobietę. Mogli oni usłyszeć wplątywane łacińskie słowa w zdaniach rabusia

    [Uczestnicy przestępstwa:]

    1. Napastnik/Napastnicy: Aristofanes Velauzar

    2. Ofiara/Ofiary: Clarie Dowell

    3. Świadek/Świadkowie: Wcześniej wspomniany mężczyzna, zeznał on to samo co w podpunkcie 7.

    3. [Osoby powiązane z sprawą]

    Brak czegokolwiek w bazie danych, jak i zeznań świadków

    4. [Miejsca powiązane z sprawcą/sprawcami]

    Brak czegokolwiek co mogłoby nakierować śledczych na dalsze ruchy mężczyzny

    5. [Dodatkowe informacje]
     



     
  14. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez Ryder z patelni w Los Malvados de Motocicletas (Los Malvados Motorcycle Club)   
    **W okolicy dochodzi do brutalnej egzekucji na nastoletnim Andrew Jimenez, który od dwóch lat goli towar lokalnego gangu z El Burro Heights. Większość mówi że to był kapuś, na którym dokonano pokazówki. Jeszcze inni mówią o narko-beefie dwóch ekip z okolicy.
    Departament przesłuchuje kogo się da, żeby ustalić jakikolwiek trop. Wzywają jak leci i zadają standardowy zestaw pytań. Nie chcą dopuścić do krwawych wojen lokalnych gangów.
    Lokalni gangbangerzy węszą za sprawcą mordu ich człowieka. Ci bardziej umoczeni w osiedlowym bagnie mówią że lokalny boss, znany jako 'Hector' - zapowiedział że wydyma w dupsko odpowiedzialnych za to kolesi. Lokalna klika prezentuje swoją siłę wypuszczając żołnierzy na ulicę. Nie zatrzymali procederu handlu narkotykami, próbują pokazać że nic ich to nie rusza. Podwoili ilość żołnierzy na ulicach, by chronić swoich gońców, co właściwie było celem żołnierzy gangu Los Malvados MC.
    Uczestnicy 'inwazji' dalej obserwują ruchy lokalnej grupy, korzystają z okazji podwojenia aktywności opozycji. Zbierają teraz dużo więcej informacji w znacznie krótszym czasie, łatwiej topią się w tłumie na dzielnicy gdzie dominują chicanos. Dalej układają puzzle, planując przejąć podwórko raz na zawsze - w odpowiednim do tego czasie.**









     
  15. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez dixoniak1 w Los Malvados de Motocicletas (Los Malvados Motorcycle Club)   
    Oddział w Los Santos okazał się strzałem w dziesiątkę. Mimo ciężkich początków i raczej małych nadziei na sukces - udało im się zdominować El Burro Heights, finalnie przejmując narko-interesy lokalnego gangu. Przybysze z Meksyku nie uwinęli się bez strat, stracili ludzi, stracili forsę, stracili część siebie - dokonując brutalnych egzekucji, które miały pokazać całej okolicy, z kim mają do czynienia. Ten okres był okresem który znaczył wiele, a nawet bardzo wiele. Pozyskiwanie wtyczek, kontaktów, mnożenie kapitału, budowanie wizerunku poszczególnych figur w gangu, zdobywanie street credit na ulicach South Central i całego miasta Los Santos. To właśnie ten okres czasu wykreował ikony takie jak Paquito PACO Ramirez czy Mario UNCLE ROSE Rosales, którzy aktualnie rozdają karty w klubie. Pewnie wielu zapyta czym wybiła się ta dwójka? Odpowiedź jest prosta - mieli dryg do zarabiania forsy, zdolności przywódcze i okazywali totalny brak skrupułów, który przekonał resztę składu, że tym kolesiom lepiej ustąpić miejsca. Już w pierwszych miesiącach działania chapteru na terenie USA, doszło do absurdalnych sytuacji, takich jak: morderstwo poprzez strzał w głowę pod jednym ze strip-clubs na Davis, kilka brutalnych egzekucji na kolesiach, którzy wybrali złe podwórko by skroić kilku dilerów. W miasto szybko poszła fama, że Ci kolesie nie mają zamiaru się cackać, dobrze wiedzą po co tu przybyli. Opcje są dwie: biorą co swoje lub wracają do domu z podkulonym ogonem.. ewentualnie w czarnych workach.

    Aktualnie klub motocyklowy z Meksyku kontroluje całe miasto Davis. Położyli łapę na każdej możliwej branży, generując maksymalne zyski, jak to mówią na ulicy 'wyciskając z dziwki ile się da'. Całkowicie przejęli narkotykowy hurt w okolicy, położyli łapę na wszystkich przedsiębiorstwach które generują zyski, wprowadzili w obrót broń palną od pistoletów bojowych po karabiny szturmowe, a Rosales Gym stało się istnym marketem sterydowym, gdzie zbiry z całego miasta mogły jak papierosy w monopolowym - kupić sterydy anaboliczne najcięższego kalibru. Co cechuje tych kolesi? Na pewno postawa, wielu z ikon oddziału z Los Santos to kolesie którzy nie mają zamiaru oddać nawet okruszka swojego kawałka ciasta, za to chętnie zabraliby wszystkich innych dookoła. Respektują niepisane, gangsterskie zasady, o które coraz ciężej w obecnych czasach na ulicach Los Santos. Są pewni siebie, zdecydowani, poruszają się dumnie a konflikty rozwiązują szybko i bardzo głośno, co odstrasza potencjalnych 'mącicieli' którzy lubią prowokować i zarabiać na beefach danych organizacji przestępczych. Dbają o formę, wiecznie zapędzani przez starszą gwardię do roboty na sali. Bez wahania paradują z dużymi spluwami na oczach innych, mniejszych przestępców - utwierdzając ich w przekonaniu że nie warto grać przeciwko nim, za to warto razem z nimi.  Są aktywni na każdym polu, prowadzą kilka pralni pieniędzy, opierając o nie swoje biznesy.. Lombard - paserka, siłownia -  sterydami, strip-club - narkotyki, warsztat - kradzieże fur. Gang prowadzi obojętną politykę co do konfliktów gangów ulicznych w okolicy, mają jeden warunek - to nie może dotykać gospodarki w mieście. Przedsiębiorcy mają być zadowoleni, ludzie mają mieć forsę, a tą forsę spieniężać tu na miejscu, napędzając tym samym wszystko w koło. Niektórzy członkowie Los Malvados MC mocno kibicują lokalnej młodzieży, widząc w nich potencjalnych gangsterów - którzy gdy troszeczkę podrosną, zaczną generować dużo większe zyski, które finalnie mają trafić do sejfu klubu.
     
     
     
     
  16. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez WrZASKUUU w west vinewood collective   
    Liczne skargi na projekt, wyraźny spadek poziomu organizacji, co zaczęło się przekładać na nieumiejętną i nieprawidłową grę pewnych ludzi spod organizacji zmusiła nas do podjęcia decyzji o zamknięciu organizacji. Dzięki za poświęcony czas i do usłyszenia.
  17. floop flip click polubił odpowiedź w temacie przez viver w Angels Of Death Motorcycle Club   
    **Dnia 08.02.2023 miało miejsce dosyć głosne wydarzenie w Los Santos. Odbywał się wtedy pogrzeb Vice Presidenta klubu Angels Of Death, który został zastrzelony kilka dni temu. Na całym zgromadzeniu zebrało się sporo osób. Oprócz klubu Angelsów, którzy chcieli pożegnać swojego przyjaciela, znalazł się tam również oddział z Sandy Shores - Manus Del MC. Można było zauważyć również osoby postronne, kilku makaroniarzy i azjatów.**
     








×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin