Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[korporacja]recom


Goku

Rekomendowane odpowiedzi

RQL1kfr.png
"WE CREATE DREAMS AND MAKE THEM COME TRUE"

recom to korporacja powstała pod koniec listopada 2021 roku, wywodząca się z prężnie rozwijającej się drukarni RE-PRINTING założonej przez kuzynów Thomasa Rizzo i Jamesa Endrizzi. Wraz z rozwojem kadry pracowniczej oraz zdobyciu mocnych na rynku kontrahentów zarząd RE-PRINTING podjął decyzję o rozwinięciu działalności o nowy powiązany sektor, oraz wejście na rynek w postaci korporacji co umożliwi dalszy prężny rozwój jak i pozyskiwanie nowych klientów w szerszych kręgach. Głównym założeniem jest pośredniczenie między podmiotami wchodzącymi w skład korporacji, czyli przebrandowana do nowej sytuacji drukarnia reprinting oraz nowo powstały podmiot jakim jest agencja PR działająca pod nazwą reself. Ostatnim podmiotem należącym do korporacji jest fundacja charytatywna refoundation finansująca pomoc lokalną jak i prowadząca zagraniczne akcje w biedniejszych regionach świata.

Kontakt:
Boulevard Del Perro
Los Santos
[email protected]
Tel: 87-22-76
www.recom.com

uUMV8qj.png

Druk wielko i małonakładowy
Drukarnia zajmująca się wieloma rodzajami druku, od druków niskonakładowych, wielkoformatowych typu plakaty, billboardy po druk wielkonakładowy offsetowy, typu wizytówki, ulotki. Oferta skierowana jest głównie do małych i średnich firm, ale drukarnia obsługuje również duże międzynarodowe korporacje oraz agencje reklamowe. Klientami w Los Santos i poza granicami miasta są różnego rodzaju instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie wyższe oraz centra szkoleniowe. Zaufało nam także wiele wydawnictw i drukarń offsetowych, z którymi prowadzimy ciągłą współpracę. Znajomość rynku, wysoko wykwalifikowana kadra specjalistów oraz nowoczesny park maszynowy pozwalają na oferowanie produktów i usług na najwyższym poziomie jakościowym. Profesjonalizm kadry, bezustannie podnoszony poprzez system szkoleń, pozwala na dostosowanie usług do ciągle rozwijającego się rynku poligraficznego.


AF029LP.png

Agencja PR
Agencja zajmuje się kreacją wizerunku firm, jak i osób. Może również pośredniczyć między zakontraktowanymi klientami w organizacji wspólnych akcji promocyjnych oraz współprac. Głównie reself skupia się na doradztwie i pomocy w kreacji wizerunku przedsiębiorstwa lub danej osoby poprzez media społecznościowe, reklamy tworzone we współpracy z innymi podmiotami należącymi do recom (takimi jak reprinting czy refundation) czy współpracującymi z agencją przedsiębiorstwami lub osobami. Najważniejszymi aspektami działalności jest dbanie o jak najlepszy wizerunek, doradztwo w unikaniu błędów wizerunkowych i szybka reakcja w ich naprawianiu.

 

Logo_resel_modelsf.png

Modeling 
Należąca do marki reself nowopowstała agencja modelingowa reself models skupia się nie tylko na pozyskiwaniu talentów aktywnie działających w branży, ale również rozwojem nie doświadczonych modeli i modelek oraz pozyskiwaniem nowych twarzy bez konieczności przeprowadzania castingów. Nowe osoby od samego początku objęte są profesjonalną opieką, w której skład wchodzą m.in. planowanie nowoczesnego portfolio, nauka chodzenia po wybiegu, treningi personalne. Kreatywne podejście pracowników pozwoli na szybkie zdobycie doświadczenia oraz potencjalnych zleceń. To miejsce, w którym łączą się doświadczenie i pasja. Zespół z wieloletnim doświadczeniem zapewnia indywidualne podejście do rozwoju modeli i modelek, gwarantując ich osobiste sukcesy. Do swojego zespołu reself models zatrudnia profesjonalnych wizażystów, fotografów, stylistów, również menedżerów prowadzących. To także miejsce, w którym polega się na kompetencjach pracowników, nienagannej prezencji, a także wysokiej kulturze osobistej. Agencja świadczy usługi dla lokalnych klientów potrzebujących osób do zleceń z zakresu fotomodelingu, modelingu oraz hostess - kampanie reklamowe, imprezy, sesje na planie zdjęciowym lub nagraniowym na potrzeby branży muzycznej bądź filmowej.

ex8oT3c.png

Fundacja charytatywna
Fundacja zajmuje się organizacją zbiórek, eventów, bankietów mających na celu pomoc lokalną jak i zagraniczną. Głównym celem istnienia fundacji jest niesienie jak najszerszej pomocy lokalnie jak i globalnie poprzez współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, instytucjami i celebrytami jak i uświadamianie społeczności z problemami nękającymi część lokalnych grup społecznych oraz ludność uboższych mieszkańców innych państw. 

 

Dane rejestracyjne spółki:
Nazwa: recom
Adres: Boulevard Del Perro, Los Santos

Członkowie zarządu:
CEO - Thomas Rizzo

Udziałowcy:
60% - Thomas Rizzo
40% - James Endrizzi

Kapitał aktualny:
Kwota: $500.000

Kapitał początkowy:
Kwota: $100.000

 

Spoiler

OOC
Cześć, w związku z rozwojem projektu drukarni oraz brakiem konkurencyjności na rynku PR i marketingu, jak i obietnicą w temacie projektu o dążeniach do stworzenia spółki, wychodzimy z poszerzeniem projektu na większy rynek. Sama drukarnia będzie funkcjonować jak do tej pory, jednak w kwestii rozgrywki główny nacisk na sam druk stawiamy na nowych graczy zatrudnionych w reprinting, grających pod moim czujnym okiem oraz na bazie wielu poradników które napisałem tłumaczące działanie maszyn drukarskich jak i sam proces druku. Sami chcemy skupić się głównie na rozwoju i pozyskiwaniu nowych klientów. Kolejnym aspektem rozgrywki na którym chcemy się skupić to interakcja z większą ilością graczy poprzez dwa nowe podmioty skupione głównie na interakcje, organizacje eventów i bliższą, bardziej medialną rozgrywkę umożliwioną przez nowe podmioty scalone w jeden organizm jakim jest korporacja recom

 

Edytowane przez Goku
Zmiana w udziałach i kapitale
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**recom rozpoczęło budowę swojej marki poprzez budowę strony na portalu społecznościowym. Odnowiono również szatę graficzną marki reprintig by była zgodna z całym korporacyjnym designem. Był to pierwszy krok do pokazania się światu szerzej, post który zapowiadał to wydarzenie, wieści szybko rozeszły się wśród partnerów biznesowych dotychczasowego reprinting, a Thomas Rizzo szybko zabrał się za umawianie kolejnych spotkań biznesowych, głównie dotyczących działu reself.**

Spoiler

TaUndpJ.pngYGOg6mu.png

**Pierwszą do współpracy spółką okazało się być Green Dream, jeszcze tego samego dnia w którym wystartowała kampania promocyjna na LI została podpisana umowa z tym przedsiębiorstwem dotycząca opieki PR nad spółką. Na LI pojawił się również post dotyczący zawarcia współpracy, który szybko został udostępniony dalej. Podczas rozmowy wyszedł od strony Thomas'a również pomysł na post reklamujący Green Dream, który został zrealizowany jeszcze tej samej nocy, a następnego dnia po akceptacji ze strony zarządu Green Dream pojawił się na ich stronie, został ciepło przyjęty i udostępniany dalej**

Spoiler

dbLc1Fb.png6hqJm9L.png
z9sA5YD.png
a9bS9IR.png
QDPb7Tn.png

**Thomas Rizzo po konsultacji z kuzynem, który jest udziałowcem recom postanowił awansować swojego najlepszego dotychczasowego pracownika drukani reprinting na stanowisko Dyrektora Zakładu, tym samym oddelegowując obowiązki związane z drukiem na Alberto, samemu dzięki temu mogąc skupić się na podpisywaniu kolejnych kontraktów oraz dalszych działaniach na rzecz klientów.**

Spoiler

TMP0apD.png

**recom po dłuższych negocjacjach podpisało również kontrakt a wytwórnią Akan Record, by podmiot reself świadczył usługi PR'owe wytwórnie jak i zajął się managementem ich podopiecznych, oficjalnie współpraca nie została jeszcze ogłoszona medialnie ze względu na zaplanowane spotkanie z zespołem Dick in Dixy oraz zdjęcie w większym składzie. Decyzja została również podjęta by rozłożyć w czasie informacje współprac recom, by uniknąć przesytu wiadomości o spółce jak i rozłożyć w czasie informacje o nowych współpracach.**

Spoiler

WlxeiyX.png

**Kolejne spotkanie odbyło się wraz z zawodnikami VFF, braćmi Domino, Vesper Andromeda oraz Kieran Diaz. Po dłuższej rozmowie i negocjacjach, jak również określeniu wymagań i warunków każdej ze stron, zostały podpisane umowy świadczące o tym iż reself będzie zajmować się Managementem każdej z wymienionych osób, jak również Thomas Rizzo oficjalnie został managerem każdego z nich. Po dopełnieniu formalności od razu cała piątka zrobiła sobie zdjęcie, a post świadczący o nawiązanej współpracy od razu pojawił się na Lifeinvader. Dzięki sporym zasięgom obecnych osób, oraz ich udostępnieniu posta, wieści o podjętej współpracy rozeszły się w zawrotnym tempie.**

Spoiler

kVrByW2.pngGpfXrl3.png

**Ostatnie wieczorne spotkanie Thomasa było głównie oficjalnym zwieńczeniem długiej współpracy z Nicholas Satterfield. Panowie podpisali nową umowę między recom, reprezentowanym przez reself a Satterfield Corporation, na działania PR jak i management. Po umówieniu kwestii oficjalnych, panowie oraz żona Nicholasa - Adele zrobili sobie pamiątkowe zdjęcie które wylądowało chwile później na LI, również szybko zdobywając rozgłos będąc udostępniam chwile po publikacji.**

Spoiler

6AoGNPc.png0oAsi0A.png
8a7J5RU.png

 

Edytowane przez Goku
UTK, rowur, Juzi i 13 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

**Ostatnie dni początkowy impet nieco zwolnił, kolejne ruchy recom zdają się stabilizować. Thomas głównie skupił się głównie na planowaniu dalszych ruchów korporacji, poszerzaniu kontaktów, opracował kolejną kampanie marketingową związaną z imprezą pool party w Archipelago. Przez reself przygotowany został post na portale społecznościowe Green Dream odnośnie podłączenia do ich prądu budynku The Archipelago. Głównym wydarzeniem było nagranie i opublikowanie vlog'a, do projektu który dla CEO Thomasa Rizzo jest mocno osobistą kwestią, mianowicie rozpoczęcie poważnej działalności charytatywnej refoundation poprzez publikacje vloga, na którym zaprezentował nazwę pierwszej akcji. Całość akcji charytatywnej jest już zaplanowana, dalsze kroki w postaci eventów i zbiórek z nią związanych są w fazie przygotowania konkretnych terminów i ich przebiegu.**

 

Spoiler

ZJFXTpw.png
DYp0w2z.png
TBeJs9h.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

**recom poprzez reself oraz reprinting wykonało kampanię reklamową imprezy pool party dla Archipelago. Zostały wykonane i dostarczone wszystkie materiały poligraficzne, napisany został również scenariusz do spotu reklamowego, ostateczna zaakceptowana wersja trafiła do mediów społecznościowych i portale streamingowe. **

Spoiler

unknown.png9SHD8ds.pngsUtcpc1.png
Jed9SWH.png
bONYmFf.png

**Thomas Rizzo, jako CEO recom udzielił wywiadu dla San News gdzie opowiadał nie tylko o PR i marketingu, ale również samej spółce, jak i jej podmiotach. Sam wywiad został również opublikowany na portalu społecznościowym oraz dalej upowszechniany poprzez udostępnienia.**

Spoiler

Xzhrpmp.png
yNxxoDp.png

 

Edytowane przez Goku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

RQL1kfr.png

recom - od początku swojej działalności:

  • Utworzenie strony internetowej korporacji
  • Utworzenie profilu na lifeinvader, oraz jego promocje
  • Współorganizacja poolparty w The Archipelago
  • recom zostało patronem medialnym teamu Satterfield Benefactor F1 Team, również zostając jednym ze sponsorów. Logo recom pojawiło się na bolidzie jak i strojach zawodników.
  • Thomas Rizzo, CEO recom wziął udział w wywiadzie dla San News

reself - od początku swojej działalności:

  • Podpisanie kontraktów PR z Green Dream, późniejsze przedłużenie kontraktu o kolejny miesiąc
  • Podpisanie kontraktów PR oraz Managment z Satterfield Corporation na czas nieokreślony
  • Podpisanie kontraktów PR z Akan Records
  • Podpisanie kontraktów PR z Digibyte
  • Podpisanie kontraktów managerskich z: Tomas Domino, Michael Domino, Vesper Andromeda, Kieran Diaz, Logan Moreau, oraz poprzez kontrakt Akan Records również Dick in Dixie
  • Przygotowanie kampanii promocyjnej dla Satterfield Corporation, dotyczącą poolparty w The Archipelago
  • Rozpoczęto rozmowy z Michael Domino odnośnie utworzenia przez niego nowej marki, jak i kwestie jej promocji.
  • Rozpoczęto nagrania do teledysku nowej piosenki Dick in Dixie.
  • Wykonano grafiki promocyjne na LI dla Green Dream
  • Pomoc Akan Records w przygotowaniu oświadczenia dot. wypadku z udziałem Dick in Dixie

refoundation - od początku swojej działalności:

  • Stworzenie Vloga przedstawiającego projekt "We provide help"
  • Przygotowanie terminarza pod projekt "We provide help"

reprinting - od początku swojej działalności:

  • Druk materiałów promocyjnych (billboardy, plakaty, ulotki, nadruk na foli dla sterowca) dla promocji poolparty w The Archipelago
  • Druk plakatów promujących koncert Dick in Dixie

Wszystkie posty udostępnione na LI, dotyczące współprac i promocji:

Spoiler

TaUndpJ.png
YGOg6mu.png
6hqJm9L.png
a9bS9IR.png
GpfXrl3.png
0oAsi0A.png
ZJFXTpw.png
DYp0w2z.png
TBeJs9h.png
yNxxoDp.png
cHeYumm.png
ESY0kgI.png
sqT67Us.png
m0Tw0nC.png

Inne grafiki/filmy wykonane przez recom/reself poza postami na LI:
 

Spoiler

unknown.png
9SHD8ds.png


+ praca nad niepublikowany jeszcze teledyskiem Dick in Dixie (aktualnie etap kilku godzin nagrań) na serwerze

SS z rozgrywki:
 

Spoiler

dbLc1Fb.png
TMP0apD.png
kVrByW2.png
6AoGNPc.png
sUtcpc1.png
Jed9SWH.png
bONYmFf.png
recom1.png

Screeny z Pool Party:

Spoiler

sngine_cb9b33a0dcbe2382dd83b89b35345e77.
unknown.png

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

Edytowane przez Goku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Recom

1. Utworzenie strony internetowej, profilu LI

2. Współorganizator Pool Party

3. Sponsor Satterfield Benefactor F1 Team

4. Udzielenie wywiadu San News

5. Kontrakt PR z Green Dream, Satterfield Corporation, Akan Records, Digibyte

6. Kontrakty menedżerskie z Tomasem Domino, Michaelem Domino, Vesper Andromeda, Kieran Diaz, Logan Moreau, Dick in Dixie.

7. Wykonanie grafik promocyjnych dla Green Dream

8. Pomoc podopiecznym (Dick in Dixie, MIchael Domino)

9. Stworzenie Vloga “We provide help”

10. Druk materiałów promocyjnych

 


* Kapitał spółki: $100.000

Przez współorganizowanie Pool Party z Satterfield nowe osoby dowiedziały się o spółce. Przez podejmowanie kroków w celu rozpromowania spółki staje się ona z każdym dniem popularniejsza, jednak wciąż jest na tyle mała, że nie generuję zbyt dużych przychodów.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $30,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie

Daniel5204 i arson lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

RQL1kfr.png

reself - przez ostatnie trzy tygodnie:

  • przeprowadzono pozytywne rozmowy w celu podpisania kontraktów sponsorskich dla Tomas oraz Michal Domino, a także Kieran Diaz
  • zrealizowano film promocyjny dotyczący otarcia strefy rekreacyjnej w The Archipelago
  • podpisano kontrakt dla Michael Domino na walkę w VFF9
  • nawiązanie współprace z The Viceroy
  • rozpoczęcie współpracy z modelką Kelly Velez
  • dwie rozmowy z przedstawicielami Prolaps odnośnie współpracy przy budowie marki sprzętu sportowego dla Tomas Domino
  • podpisano umowe i zrealizowano zdjęcia z Logan Moreau
  • nowe grafiki promocyjne dla Green Dream na LI

recom - przez ostatnie trzy tygodnie:

  • przeprowadzone zostało spotkanie kadry na którym omówione kolejne kroki działania.
  • wystąpienie przez CEO Thomas Rizzo jako easter egg w nadchodzącym teledysku Dick in Dixie

SS z rozgrywki:

Spoiler

v9BgdSG.png?width=1404&height=936
xpNYzAq.png?width=1227&height=936
unknown.png
unknown.png
unknown.png?width=1404&height=936
1551752781_GrandTheftAutoVScreenshot2022_02.07-11_11_44_26.thumb.png.99381af7e5858864305c5f4095187af2.png
unknown.png?width=1404&height=936
unknown.png?width=1405&height=936

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • recom

1. Negocjacje kontraktowe przeprowadzone dla T&M Domino oraz K. Diaz oraz z marką Prolaps dla M.Domino.

2. Realizacja filmu promocyjnego dla The Archipelago.

3. Współpraca z The Viceroy oraz modelką Kelly Velez.

4. Podpisanie umowy i wykonanie zdjęć z Loganem Moreau.

5. Gościnny występ CEO recom Thomasa Rizzo w teledysku Dick in Dixie.


* Kapitał spółki: $500.000
Film promocyjny The Archipelago może liczyć na pozytywny wydźwięk wśród mieszkańców apartamentowca, jak również zainteresowanych obiektem obserwatorów. Współpraca z The Viceroy odbija się pozytywnie na marce. 

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 160,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

arson, Goku i Ostersky lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin