Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[PROJEKT IC] The Port Authority of Los Santos (LSPA)


Joka

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.pngThe Port of Los Santos jest największym portem kontenerowym w kraju i globalnym modelem zrównoważonego rozwoju, bezpieczeństwa i odpowiedzialności społecznej. Obsługujący różnorodne towary, od awokado po cynk, Port Los Santos oferuje zarówno terminale pasażerskie, jak i towarowe, w tym terminale rejsowe, kontenerowe, samochodowe, masowe, masowe suche i płynne oraz magazyny, które każdego roku zarządzają ładunkami o wartości miliardów dolarów. Obecnie w trakcie wieloletniego, wartego 2,6 miliarda dolarów programu inwestycyjnego w infrastrukturę, mającego na celu podniesienie poprzeczki dla wydajności ładunków, Port koncentruje się również na nowych technologiach w celu poprawy przepływu informacji cyfrowych w całym łańcuchu dostaw. Ten kwitnący port morski jest również znany z przełomowych inicjatyw środowiskowych i pozostaje zaangażowany w zarządzanie zasobami oraz prowadzenie inwestycji i operacji w sposób odpowiedzialny zarówno pod względem środowiskowym, jak i fiskalnym. Port zbudował również silną reputację dzięki postępowym środkom bezpieczeństwa i zaangażowaniu społeczności. Przez ostatnią dekadę port był również w czołówce rewitalizacji nabrzeża LS Waterfront, poprawiając publiczny dostęp do wody, rozwijając przyjazne dla społeczeństwa udogodnienia i infrastrukturę oraz przekształcając linię brzegową portu w światowej klasy cel turystyczny. Port w Los Santos jest jednym z najbardziej ruchliwych portów morskich na świecie i wiodącą bramą dla handlu międzynarodowego w Ameryce Północnej, a od 2000 roku zajmuje pierwsze miejsce w rankingu portów kontenerowych w Stanach Zjednoczonych. Jednostki ekwiwalentne (TEU), utrzymujące najwyższą pozycję wśród portów amerykańskich. W 2021 r. Port przeładował łącznie 10,7 mln TEU, co jest najbardziej ruchliwym rokiem kalendarzowym w historii. 
Zwany także Portem Amerykańskim, to port morski, zarządzany przez Departament Portu w Los Santos. Mieści się w południowo-wschodniej części miasta Los Santos. W 2021 roku głównym towarem importowym były meble, części samochodowe, odzież, obuwie i elektronika. Głównym towarem eksportowym z portu była makulatura, pasza dla zwierząt domowych i zwierząt, złom i soja. 

 

spacer.pngPorty poza dobrą opinią, mają też w sobie wiele kontrowersji. Porty to mikrokosmosy podlegające mieszance przepisów i nieformalnych praktyk. Zachowania nieformalne niekoniecznie są nielegalne lub niedozwolone. Obejmują one spontaniczne mechanizmy zarządzania i samorządności, półoficjalne lub nieoficjalne regulacje i instrumenty egzekwowania, różne rodzaje niedozwolonych praktyk. Z drugiej strony ocena podatności portów odnosi się do oceny przestrzeni kosmicznej, ponieważ unikalna geografia portów pozwala sieciom przestępczym na korzystanie z infrastruktur, które umykają wykryciu. Zorganizowane grupy przestępcze (OC) mają parę głównych zastosowań w portach morskich: przestępstwa nastawione na zysk, które generują dochody, takie jak import nielegalnych narkotyków, podrabianych towarów (wyrobów tytoniowych, produktów farmaceutycznych, odzieży) i nielegalnych imigrantów oraz kradzież ładunku. Wiąże się to z korupcją, a w mniejszym stopniu zastraszaniem pracowników portu, pracowników ochrony i organów ścigania. Skradzione samochody i narkotyki produkowane w kraju, zostały określone jako najczęściej eksportowane towary nielegalne przez Amerykańskie porty morskie. Organy ścigania zauważają, że trendy te są powiązane z dwoma wzajemnie powiązanymi czynnikami: większość chemikaliów prekursorowych i podrabianych towarów jest często wysyłana z Chin i Europy, często Włoch, a port w Los Santos jest główną bramą morską do Stanów Zjednoczonych. Zbadanie mechanizmów, dzięki którym porty stają się mniej lub bardziej atrakcyjne, zarówno jako cele, jak i obszary tranzytowe dla siatek przestępczych, ma ogromne znaczenie.

 

Za zarządzanie portem i jego eksploatację odpowiedzialny jest Departament Portu w Los Santos, w którego skład wchodzi pięciu członków specjalnie wyznaczonej komisji. Komisarze portowi są mianowani przez burmistrza Los Santos i zatwierdzani przez Radę Miasta Los Santos. Komisja pełni pięcioletnią kadencję, wyznaczając na początku jej funkcjonowania przewodniczącego i wiceprzewodniczącego komisji. Za nadzór i odpowiednie zarządzanie wszystkimi działaniami poszczególnych działów portu jest szereg specjalistów, wyznaczonych do rozwijania wizji i strategii organizacji, którzy wspólnie budują kadrę kierownictwa wyższego szczebla.

Od początku 2020 funkcję dyrektora wykonawczego Port of Los Santos pełni Rex Bertone, powołany do tej roli przez Burmistrza Los Santos i zatwierdzony przez Radę Miasta Los Santos. Dyrektor zarządza wszystkimi pracownikami, powołanymi przez Departament Portu w Los Santos i zapewnia ogólne wytyczne, dotyczące codziennej eksploatacji portu. Wszystkie zarządzenia, zasady i przepisy przyjęte przez zarząd realizowane są przez dyrektora wykonawczego. Na początku globalnego kryzysu zdrowotnego COVID-19 Bertone przewodził reakcji Port of LS na pandemię, utrzymując przepływ towarów jako podstawową usługę dla kraju.
 

131360902_POLSChart.thumb.PNG.6881fb037b5e50f2a342833315e36b39.png.032d1c8da3ca849d0ebcd4c79b6bd81f.png
W skład zarządu portu wchodzą:

  • Dick Walters - Przewodniczący Departamentu Portu w Los Santos
  • Rowan Gioiello - Wiceprzewodniczący Departamentu Portu w Los Santos
  • Yolanda Turner - komisarz Departamentu Portu w Los Santos
  • Nelson Mariota - komisarz Departamentu Portu w Los Santos
  • Anthony Wolansky - komisarz Departamentu Portu w Los Santos

 

  • Rex Bertone - Dyrektor wykonawczy Portu w Los SantosLogistyka
  • Jerry Grunwald - Zastępca dyrektora wykonawczego Portu w Los Santos, Rozwój i dynamizacja
  • Eric McMillan - Zastępca dyrektora wykonawczego Portu w Los Santos, Zaangażowanie interesariuszy
  • Gustavo Velasco - Zastępca dyrektora wykonawczego Portu w Los Santos, Marketing i relacja z klientem
  • Lorraine Dilorenzo - Zastępca dyrektora wykonawczego Portu w Los Santos, Doradca prawny
  • Raymond Kunkel - Zastępca dyrektora wykonawczego Portu w Los Santos, Finanse i administracja

unknown.png
 

Historia zatoczyła koło... Trzy lata temu miałem przyjemność prowadzić projekt portu Los Santos i teraz znów nadarzyła mi się taka możliwość, którą znów wykorzystam. Zmieniam sposób funkcjonowania tego projektu na najwygodniejszy według mnie do gry w trybie Roleplay. Tak naprawde każdego gracza, mającego cokolwiek wspólnego z transportem morskim interesuje tylko transport towaru, nie osób, nie interesuje go cała otoczka tego wszystkiego, prace magazynowe, cała ewidencja o czym mógłbym się tu rozpisywać, jednak nie mam zamiaru tego robić. Wskrzeszam pomysł zapoczątkowany przez włochów z 2019r. mianowicie powołuję do gry In Character tylko jeden sektor rozgrywki portowej - Dział Przepływu Towarów, a w jego dyrektora wcielam się osobiście. Moja postać będzie odpowiedzialna tylko za ten konkretny departament, od wszelkich innych rzeczy są fikcyjne, powołane postacie. Port of Los Santos, to instytucja państwowa, podlegająca pod burmistrza i gubernatora, dlatego nie mam zamiaru grać portowej szychy. Ten zabieg ma na celu mocne scentryzowanie modelu rozgrywki, tym samym nie zamykając się na mocniejsze tematy, od tego są właśnie fikcyjne postacie wymienione powyżej, by zaistniała również gra na wyższych szczeblach władz miasta, gdy nadejdzie taka potrzeba.

 

https://discord.gg/3RbWfrPZ8r

Tekst: @5element, @Joka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

(CLICK PICTURE)

unknown.png


Historia zatoczyła koło... Trzy lata temu miałem przyjemność prowadzić projekt portu Los Santos i teraz znów nadarzyła mi się taka możliwość, którą znów wykorzystam. Zmieniam sposób funkcjonowania tego projektu na najwygodniejszy według mnie do gry w trybie Roleplay. Tak naprawde każdego gracza, mającego cokolwiek wspólnego z transportem morskim interesuje tylko transport towaru, nie osób, nie interesuje go cała otoczka tego wszystkiego, prace magazynowe, cała ewidencja o czym mógłbym się tu rozpisywać, jednak nie mam zamiaru tego robić. Wskrzeszam pomysł zapoczątkowany przez włochów z 2019r. mianowicie powołuję do gry In Character tylko jeden sektor rozgrywki portowej - Dział Przepływu Towarów, a w jego dyrektora wcielam się osobiście. Moja postać będzie odpowiedzialna tylko za ten konkretny departament, od wszelkich innych rzeczy są fikcyjne, powołane postacie. Port of Los Santos, to instytucja państwowa, podlegająca pod burmistrza i gubernatora, dlatego nie mam zamiaru grać portowej szychy. Ten zabieg ma na celu mocne scentryzowanie modelu rozgrywki, tym samym nie zamykając się na mocniejsze tematy, od tego są właśnie fikcyjne postacie wymienione powyżej, by zaistniała również gra na wyższych szczeblach władz miasta, gdy nadejdzie taka potrzeba.

 

 

https://discord.gg/3RbWfrPZ8r

 

jeżeli chcesz zagrać postać pracująca, związaną czy chociażby kontrahenta lub coś przewieźć, zapraszam na nasz discord

 

Edytowane przez Joka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin