Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

www.fuzzy.com/new-products


Daniel5204

Rekomendowane odpowiedzi

Spod szyldu Fuzzy we współpracy z Taste Drive [LINK] wyszedł nowy napój energetyczny. Skład nowości bazuje na naturalnych, wyselekcjonowanych składnikach, w tym ekstrakcie z guarany (0,02%) oraz kofeinie. Energy drink można nabyć online na www.fuzzy.com., w sklepach stacjonarnych spółki oraz we współpracującym z przedsiębiorstwem lokalu - Taste Drive, a także w wybranych automatach. Rekomendowana cena detaliczna wynosi $5 (tutaj uzupełnić). Przy zakupie dwóch puszek limitowanego napoju Fuzzy x Taste Drive przez stronę internetową producenta, do koszyka zostanie dodany kupon w postaci promocji 2+1, co sprawi, że do zamówienia zostanie dołączony losowy napój marki. Dodatkowo przez najbliższy weekend (24-26/03/2023) wysyłka jest darmowa.

72-billbord

Owocem najnowszej współpracy Fuzzy&Healife x Medicoin jest saszetka smakowa WORLD HYDRATE o orzeźwiającym, agrestowym smaku (9g). Produkt jest naturalnym barwnikiem oraz aromatem, pozbawionym cukru, glutenu, czy laktozy oraz zastraszającej ilości kalorii, którą charakteryzują się barwione sztucznie napoje gazowane dostępne na rynku. Nowość ma na celu ułatwienie i umilenie przyjmowania odpowiedniego zapotrzebowania dziennego na wodę, dzięki ciekawemu, owocowemu smakowi. Saszetki smakowe są słodzone stewią i pokrywają 100% dziennego zapotrzebowania na witaminę C. Sposób aplikacji jest banalnie prosty, co sprawia, że produkty WORLD HYDRATE będą przyjazne dla osób zabieganych i prowadzących aktywny tryb życia. Zawartość wystarczy wsypać do butelki/bidonu/szklanki z wodą i energicznie wymieszać. Rekomendowana cena detaliczna wynosi $7

l2jB81P.pngo4x0Zed.pngAHjMpE8.png

Nowy produkt można zakupić poprzez witrynę www.fuzzy.com oraz w sklepie stacjonarnym marki, a także formularz zakupowy na witrynie Healife czy Medicoin. Minimalna ilość przypadająca na jedno zamówienie wynosi dziesięć sztuk.

 

Edytowane przez Daniel5204
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

image_3.png

0xkUU9j.jpeg

**Do sprzedaży trafił najnowszy produkt Fuzzy&Healife, którym jest organiczny, owocowy sok. Napój jest w stu procentach naturalny i tłoczony na zimno, o smaku słodkich i dojrzałych wiśni prosto z sadu, który należy do Healife. Butelka o pojemności 500ml jest w pełni biodegradowalna i przyjazna środowisku, co jest coraz istotniejszym faktem dla świadomych konsumentów. Twarzą kampanii reklamowej jest Aura Guevara. Nowy produkt marki można zakupić w punktach handlowych Fuzzy oraz lokalach współpracujących, a także online. Cena rekomendowana to $15.**

vampire lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin