Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

187wiechu

Premium Gold
  • Postów

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana 187wiechu w dniu 4 Listopada 2022

Użytkownicy przyznają 187wiechu punkty reputacji!

O 187wiechu

  • Urodziny 02.05.2001

Informacje dodatkowe

  • Discord
    wiechu1910

Plebiscyt VIBE

Ostatnie wizyty

22 490 wyświetleń profilu

Osiągnięcia 187wiechu

  1. **L.Barkley przesluchal utwor bedac w trasie, wspiera mocno artystke**
  2. pozdrawiam @Wiktor piekny temat
  3. jak dla czarnuszka to polecam @Barru@vendi bandzior
  4. **S.Dostoyevsky oddał głos w głosowaniu**
  5. Pißwasser zajmuje się w głównej i największej mierze browarnictwem, dostarczając produkty na szeroką skalę do klientów hurtowych i detalicznych. Główną zaletą jest niska cena, co przekłada się, chcąc nie chcąc, na jakość. Tani wyrób zyskał na popularności dzięki łatwemu dostępowi i przystępnej kwocie za butelkę. Często spotykany na stacjach benzynowych, sklepach monopolowych i przydrożnych barach. Dzięki nowym pomysłom inwestorów i otwartej na pomysły głowy zarządu, istnieje spora szansa na wydanie piw znanej marki w nowej, ulepszonej odsłonie. Historia brandu alkoholu została już założona w dwudziestym wieku (1970 rok) przez niemieckiego, starszego człowieka, urodzonego w południowo-zachodniej części państwa Niemieckiego, a dokładnie to w urokliwym mieście Heilbronn. Na początku cała spółka miała opierać się na linii produkcji wysoko-jakościowych mebli dębowych dla społeczności Europejskiej. Założyciel spółki po dłuższym odstępie czasowym postanowił przebranżowić się na browarnictwo i odpuścić całkowicie produkcje dębowych mebli wnętrzowych, które po jego analizie były zbyt drogie w utrzymaniu na większą skale czasową. Lepszym pomysłem oraz absolutnie tańszym w utrzymaniu okazał się biznes browarnictwa, ze względu na mniej-jakościowo produkty przemyślne do utworzenia alkoholu, co oczywiście wpłynęło na jego cenę w sklepach alkoholowych, supermarketach (etc.). Jego biznes owocował na rynku Europejskim przez cenę za butelkę alkoholu, co wpłynęło na ogromny rozwój jego spółki alkoholowej. Postanowił on uderzyć w Południową Amerykę, a dokładnie to w miasto Los Angeles, stan Kalifornia - żeby wszystko się udało musiał on znaleźć /inwestorów/ oraz chętne osoby do prowadzenia i promowania jego spółki alkoholowej na innym kontynencie. Poznał on przez portale społecznościowe dwójkę przyjaciół, którzy okazali się kluczem do większego rozwoju spółki alkoholowej Pißwasser. Podupadająca filia będąca coraz bardziej na minus przez kłopoty finansowe zdecydowała się odsprzedać większą część udziałów /świeżym głowom/, aby całkowicie nie zaprzepaścić pozycji, którą niegdyś piastowała. Drastycznie malejące utargi, coraz mniejsza ilość kontrahentów, problemy wewnętrzne, masowe zwolnienia i... atrakcyjna cena - przede wszystkim atrakcyjna cena. Młodzi, spragnieni sukcesu i chętni podjąć ryzyko inwestorzy zdecydowali się niemal od razu, przebijając się przez niewielką konkurencję. Mało kto pokłada w przedsiębiorstwie nadzieje na powstanie z popiołu, być może nawet sami zainteresowani. Mimo wszystko po przygotowaniu wstępnego planu na działalność, jednogłośnie zdecydowali - wchodzimy w to. Rynek przepełniony jest kuszącymi ofertami różnorakich alkoholi, ale pierwsze miejsce zawsze należy do jednego - piwo. Skuszeni wizją wypłynięcia na szerokie wody oceanu procentowych napojów, podjęli ryzyko wskrzeszenia marki, która od lat była w zasięgu ręki konsumentów. DANE REJESTRACYJNE SPOŁKI: Nazwa: Pißwasser Adres: Cypress Flats Członkowie zarządu: CEO: Maurice Meritt Jr @ripus COO: ((w trakcie tworzenia)) @MAES AMONRA Udziałowcy: Maurice Meritt Jr - 60% ((postac w trakcie tworzenia)) - 40% Kapitał: $250,000 OOC:
  6. no i huj nie posmigasz lambo @El Fenomeno
  7. **s'd przesluchał utwór mimo, że to całkowicie nie jego typ, wspiera Oblivion**
  8. zmontujesz mi jakies menyo bro..? @bajtek
  9. PODSUMOWANIE (WRZESIEŃ 2023) Agencja Empire w ekspresowym tempie weszła porządnie na rynek Los Santos. Jej szeregi wzmacniają co raz to głośniejsze oraz wyróżniające się nazwiska, tj. Wayne Breedlove, Heather Baxter, Asami Kiyoko, Gayle Duffy czy BabyTinee. Oprócz tego podjęto wewnętrzną współpracę pomiędzy agencją menadżerską a wytwórnią HYPE, prowadzoną przed Hoodstar oraz Trophy. Dzięki temu, większość podopiecznych spod szyldu Empire, zasila szeregi wytwórni HYPE. Jakiś czas temu na prywatnym yacht party od Heather Baxter, został zorganizowany koncert dwóch artystów należących do agencji, Gayle Duffy oraz TineLove. Menadżerowie podchodzą do wszystkiego z chłodną głową, obierają indywidualne podejście do każdego z podopiecznych i oferują im jak najlepsze warunki. Tym się właśnie charakteryzują. Agencję opuściła modelka L.Coulibaly, bez palenia sobie mostów zarząd Empire postanowił calkowicie odciąć się od branży modelingowej oraz zostać głównie przy muzycznej, chociaż od niedawna w swoich szeregach mają również sportowca. 1. OGŁOSZENIE BABY TINEE W HYPE. 2. BABY TINEE - G-LOCK (OFFICIAL VISUALIZER) 3. MASK OFF: Baby Tinee rzuca się z pięściami na oficera departamentu w aferze o miejsce parkingowe. 4. OGŁOSZENIE DUFFY W WYTWÓRNI HYPE. 5. OGŁOSZENIE HEAT' W AGENCJI EMPIRE. 6. PUBLICZNY LINCZ ASMODEUS CLUB PRZEZ HEAT'. 7. OGŁOSZENIE ASAMI KIYOKO W AGENCJI EMPIRE. 8. KLIP PRZEDSTAWIAJĄCY WSPÓŁPRACĘ NA LINII GROTTI - BREEDLOVE.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin