Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[GRA/Kuzyn] pompateam ripus


ripus

Rekomendowane odpowiedzi

Link do Twojego konta globalnego: https://forum.v-rp.pl/profile/7469-pompateam-ripus/

Nazwa postaci na którą nałożono karę: Jt Shade.
Rodzaj kary: (AJ/blokada/ban, itp.) Blokada postaci
Powód nałożenia kary: przelewanie majatku, wyjasnij to na forum w dziale apelacji
Członek ekipy nakładający karę: Kuzyn
Wyjaśnienie sytuacji: Hej, na wstepnie chcialbym powiedziec ze nie sądziłem ze zostane oskarzony za przelewanie majatku. Dodam rowniez ze wszystkie screeny beda numerowane w nawiasach podczas apelacji, np (1), (2) itp. oraz zostana wyslane na forum do osoby ktora wystawila kare. Zaczynajac, umowilismy sie z sheoll na montaz klipu, mialem to zrobic dodac jakies basic efekty itp. (1). Zaladowala pliki na hosting i po prostu zaczalem dzialac w wolnym czasie (2). Uprzednio nie ugadywalismy sie na zaplate ze wzgledu na to jestem laikiem w montazu i te pieniadze nie byly mi jakos mocno potrzebne. Wtedy sheoll wpadla na pomysl, ze po prostu zaplaci mi za poswiecony czas bez informowania mnie uprzednio, ale tutaj popelnila blad. Wyslala to z drugiej postaci i nie pomyslala, a raczej nie pomyslelismy oboje ze mimo gry ic mialem jej oplacic chate - na potrzeby domowki, sesje - w celu dalszej promocji jej kolektywu IC (3). Wtedy odeslalem jej pieniadze z podpisem "koncert", napisalem SMS ze to zaplata za koncert ktory sie nie odbyl ze wzgledu na archiwum biznesu. Poszedlem sie polozyc do lozka i dostaje spam o w/w sytuacji. Oboje popelnilismy blad, nie sadzilismy ze ktokolwiek bedzie to sprawdzac i ze moglby to tak odebrac - nasz blad. Smialo mozecie sprawdzic nasze logi, wszystko pokryje sie z tym, co tutaj napisalismy. Gra sheoll opierała się wyłącznie na IC, co widać w momencie kiedy jej bands muzyczny poszukiwał sponsora. Z wieloma osobami grała, zaczynajac od postaci mateusza, kończąc na mojej postaci Jt Shade. Licze na pozytywne rozpatrzenie apelacji, bez wiekszych ko