Skocz do zawartości
Gracze online

[Projekt IC] Los Santos Harbor Patrol

Kbvcpr

Rekomendowane odpowiedzi

NfDfnWa.png

Los Santos Harbor Patrol

Los Santos Harbor Patrol: To służba odpowiedzialna za bezpieczeństwo w procie Los Santos. Personel to doskonale wyszkoleni oraz uzbrojeni oficerowie ochrony oddani bezpieczeństwu publicznemu i ochronie fizycznej portu. Oficerowie na terenie portu uprawnieni są do egzekwowania taryfy portowej. 

U1KbKKG.pngGłównym zadaniem jednostki jest zapewnienie bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów morskich na obszarze portowym. Funkcje patroli portowych obejmują m.in. kontrolę doków, przyczółków, magazynów i innych obiektów portowych, a także prowadzenie działań ratunkowych i udzielanie pomocy jednostkom w potrzebie. Agencja monitoruje również ruch statków, wykrywając i reagując na wszelkie nieprawidłowości, takie jak kolizje, naruszenia przepisów żeglugowych czy próby przemytu. Agencja ta jest ważnym elementem zapewnienia bezpieczeństwa w porcie Los Santos, poza funkcją ochrony, pomaga utrzymać prawidłowy i efektywny ruch statków. Harbor Patrol zajmuje się pomocą w ruchu drogowym, na wypadek awarii czy innego incydentu drogowego wzywając odpowiednie służby.

Security - Port of Long Beach

OOC: Cześć, wychodzimy z projektem ochrony portu Los Santos w celu urozmaicenia gry w transporcie i ogólnej społeczności. Projekt będzie nastawiony bardziej na interakcje niżeli czyste latanie za pierwszą lepszą ciężarówką i sprawdzanie czy nie przewozi uchodźców. Tak samo projekt nie jest na celu tak zwanego uwalania ludzi bo nie o to chodzi. W tym temacie również znajdą się zdjęcia z naszej gry które będą ukazywać naszą rozgrywkę.

Edytowane przez Kbvcpr

• 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

spacer.pngThe Los Santos Harbor Patrol is security force within the Port of Los Santos. Its officers are highly trained, armed public officers dedicated to the public safety and physical security of the Port. Appointed as Public Officers under San Andreas penal code 836.5 by the City of Los Santos. Los Santos Harbor Patrol Officers are empowered to enforce provisions of the Los Santos Port Tariff and certain vehicle and penal codes, they provide a necessary and vital connection to real time events in the Harbor. The Los Santos Harbor Patrol works in partnership with the Los Santos Port Police to protect the Port. Within the harbor district the Harbor Patrol maintains a high-visibility patrol and responds to a wide variety of calls. These include, but are not limited to: Emergency, non-emergency crimes, traffic accidents, explosions, HazMat, terrorism and industrial accidents. The Harbor Patrol also ensures that terminals are compliant with United States Coast Guard security requirements. The Harbor Patrol provides a wide variety of services above and beyond land-based patrol, including its own boat, commercial dive team, and officers specializing in physical security and technical surveillance systems. The duties involved include working closely with homeland security and United States Coast Guard. The main priority is keep the port safe from land, sea and air. 

Spoiler

spacer.png

spacer.png

Piklo, LaLatek, Kbvcpr i 1 inny lubią to

Houston, Texas crime: Driver wounded in shootout with police | khou.comfYF8CLr.png

Toni Carranza is an experienced captain of the Los Santos Harbor Patrol station, responsible for supervising all agency officers. Her impressive background as a former officer of the Nevada Highway Patrol has contributed to shaping her exceptional professionalism, discipline, and strong sense of duty.

She is a talented and accomplished woman, whose experience in the world of law enforcement agencies makes her a respected leader. She started her career as an officer on the highways of Nevada, where she gained many essential skills in conducting operations in open areas and managing various crisis situations.

Moving to the Los Santos Harbor Patrol was a natural step in her career, allowing her to apply her abilities and experience in a port area, which is different from highways but equally demanding. Her determination and tactical skills earned her a rapid promotion to the position of captain, where she is now responsible for ensuring security in this strategic location.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

~ Kyle White ~

image.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 LAPD bomb squad members disciplined for botched fireworks explosion,  police chief says – Daily Newsimage.png

image.png

Edytowane przez Kbvcpr

• 2 tygodnie później...

image-removebg-preview_4.png

Spoiler

Burial Flag - Cotton

Harbor Patrol Sergeant Andrew Barrnett
04/24/1989 - 08/14/2023

mJ26293.png

Harbor Patrol Sergeant Vernon Carruthers
03/07/1990 - 08/14/2023

t51a1UF.png

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kX3yQsK.png539eFNV.png1nylPRZ.png8pGWSvR.png

Edytowane przez Kbvcpr
Ostersky, LaLatek, Garrett i 1 inny lubią to

• 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin