Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Skrzypo

Gracz
  • Postów

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje dodatkowe

  • Discord
    Skrzypo#0117

Ostatnie wizyty

2 762 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Skrzypo

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Stały bywalec
  • Raczkujący
  • Dusza towarzystwa
  • Mówca
  • To już rok!

Najnowsze odznaki

435

Reputacja

  1. Skoro temat otwarty na zadawanie pytań, to tak się składa, że mam parę. Poczytałem sobie tematy w waszym dziale i jest dosyć dużo wspominania o ochronie przyrody, restrykcjach na szlakach bądź na terenach parków stanowych, ale poza wyróżnionym i naprawdę świetnie rozpisanym Galileo Park ciężko doszukać się informacji o reszcie chronionych terenów. Jest w planach chociaż stworzenie jakiejś mapki z zaznaczeniem rezerwatów przyrody, bądź po prostu terenów z zakazem wjazdu? Czy może raczej ten brak wyszczególnionych szczegółów jest po to, żeby sprawić większe szanse na spotkanie kogoś z SASP podczas gry? Gorzej, jak oni też nie będą mogli odpowiedzieć, albo będzie to na zasadzie 'jeden rabin powie tak, drugi rabin nie'.
  2. Co do JEDNEGO sam ci przyznam cholernie rację - tak, warsztaty powinny kłaść większy nacisk na grę z klientem. Koniec kropka. Pomijając cały wątek problemów z czekaniem na wóz (dajesz komuś asset do gry, żeby potem mieć lepszy asset i nie musieć samemu odgrywać wszystkich napraw, kombinowań itp., więc jest to jak na moje uczciwa wymiana) sam ten moment interakcji z klientem, niestety, kuleje. I rozumiem tu i drugą stronę, bo jak jest ruch, to niestety trzeba zasuwać z obrotami, bo kolejki się robią i nie ma czasu na solidne obgadanie tematu z klientem, zazwyczaj kończy się to na "masz tu tablet, wybierz sobie opcje tylko powiedz co wybrałeś". Normalnie problem większego ruchu i jednocześnie ogarniania interakcji z klientem był załatwiony tym, że warsztatów było mniej i w każdym było zazwyczaj więcej ludzi, niż obecnie; na ten moment niestety widok jednego/dwóch mechaników na duty i 4-5 aut w kolejce jest dość częsty, a nawet jeśli już jest czas, sam aspekt modyfikacji jest... może nie tyle streszczany, co zwyczajnie czuć często od postaci przyjmującej pojazd na tuning niechęć do dyskusji o tym, albo brak wiedzy, w większym albo mniejszym zakresie. I tak, z tym jest problem, bo jako że na obecnej postaci nie siedzę w warsztacie, a mam inną pracę i tło dla postaci, to często oddawałem wozy do warsztatów, licząc na ciekawe interakcje i do tej pory (tak patrząc na 2023 rok, bo miałem przerwę) to Endo i Muscle&Classic (ten na Mirror Park) zabłysły na tyle, że aż chciało się tam wracać; w dwóch jeszcze było "w porządku", a w pozostałych (z pominięciem paru) było zazwyczaj jedynie gorzej. Co z TYM można by zrobić? Nie mam bladego pojęcia. Ale jak już jest dyskusja, to można na tym się skupić, a nie na zwykłym, rozsądnym ograniczeniu czasowym, jakich wiele na serwerach RP.
  3. Teraz i tak można odebrać wóz nawet jak nikogo nie ma w warsztacie, więc jak dla mnie problem rozwiązany. Wy czekacie tylko tyle ile powinniście, ściganci mają przy czym robić, żyć nie umierać.
  4. **Charley, gdy kimała zmęczona przed telewizorem w nocy, przebudziła się przy przegazówce Cometa na filmie. Ziewając cofnęła go od początku, jednak jakoś po obejrzeniu 2/3 materiału wyłączyła go, trochę podłamana faktem, że widzi ostatnio coraz więcej fałszywych informacji w sponsorowanych produkcjach.**
  5. **Charley wsłuchała się w piosenkę, gdy leciało jej z randomowej playlisty z internetu. Zapisała sobie potem piosenkę do ulubionych, dość często ją sobie zapętlając.**
  6. **Charley obejrzała dokument w swoim domku na Harmony, poznając okolicę. Pośmiała się, momentami popłakała, ale polubiła kapelę, o której słyszy w zasadzie po raz pierwszy.**
  7. A ja w dupie mam customizację, fajny wóz i dobrze byłoby go zobaczyć na vibe.
  8. **Charley usłyszała o całym zamieszaniu dopiero na stacji benzynowej w rozmowie dwóch taksówkarzy przy pompach. Gdy spędziła jakieś pół godziny na researchu i sprawdzaniu świeżych wiadomości dość pospiesznie kupiła przekąski na stacji i pojechała na wzgórze z napisem 'Vinewood'. Tam z lornetką, przekąskami i z widokiem na miasto posiedziała dłużej, oglądając przez lornetkę zamieszanie i chłonąc różnego rodzaju teorie, wpisy i komentarze ludzi w internecie na temat sprawy. Sama nie ma zdania, jedynie próbuje pojąć tak odmienny od europejskiego amerykański sposób bycia.**
  9. Skrzypo

    [Coupe] Vapid Clique

    Mniej zmodyfikowany, bardziej seryjny, podstawowy jest ten tutaj w porównaniu do tego rockstarowego.
  10. Skrzypo

    Metal/Rock

    A zarzucę ulubionymi klasykami, zaczynając od przyjemnego teledysku
  11. Dodajcie to, a przynajmniej jedna osoba wyda kilka złotych na prywatną rejestrację H982FKL
  12. Nazwa pojazdu: Emperor Altior Zdjęcie: Opis: Całkiem zgrabny i tani model Emperora, odpowiednika Lexusa. Fajny reprezentatywny, ale tani i trochę starszy sedan, czy to dla grup przestępczych, czy dla fanów klasyków, czy dla fanów jazdy, bo jednak modyfikacji trochę ma. Jeden pojazd, który dzięki niskiej cenie mógłby być szeroko używany przez kilka grup, więc raczej warto. https://pl.gta5-mods.com/vehicles/emperor-altior-add-on-tuning
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin