Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[SPÓŁKA] PALM'S SPIRITS co.


Czechu

Rekomendowane odpowiedzi

palmspiritsco.png

Dane rejestracyjne spółki 
Nazwa: Palm’s Spirits co.
Adres: Textile City, Little Bighorn Ave
Członkowie zarządu:
CEO: Thomas DePalma
vCEO: Sammy DePalma
Udziałowcy: Thomas DePalma - 51% Sammy DePalma - 19% 
Kapitał: $250,000


Czy drogi czytelniku wiesz co to jest lichwa? Lichwa według fachowej definicji jest nieetycznym udzielaniem pożyczki z uwagi na zawyżone odsetki. A z jakim innym interesem lichwa staje się niebezpiecznym związkiem pochłaniającym życia, rodziny oraz majątki? Spieszę Ci z odpowiedzią mój drogi czytelniku jest to hazard. Aby zrozumieć tą historię w pełni należy wiedzieć, że kontrolę nad sektorami wymienionymi wyżej pełniły zorganizowane grupy przestępcze, tzw. rodziny mafijne. Wiecie kim jest Jason Murray? Bohaterem, któremu miłość do kart zrujnowało życie a lichwa, dzięki której karta miała się odwrócić na jego korzyść nigdy nie nadeszła. 

 

PS. Ważne jest to, że JASON MURRAY jest właścicielem rozlewni a jego ponadprzeciętna inteligencja pozwala mu na sporządzanie własnych receptur. Jaki to ma ze sobą związek? A no ma..


murrays_red.pngMurray’s Spirits istnieje od lat 90-tych i jest tworem powstałym po rozpadzie zakładów Chastain (sieci rozlewni produkujących wódkę od lat 70-tych) Firma została podzielona na mniejsze 20 przedsiębiorstw, a jedna z tych rozlewni została umiejscowiona w mieście aniołów - Los Santos. Tak też powstał koncern alkoholowy Murray’s Spirits z własną destylarnią. W 1991 roku firma wprowadziła na rynek niezwykle ekskluzywną wódkę ziemniaczaną Mlovka, bo to o niej mowa, zapisała się w historii Murray’s Spirits, jako destylat, który doprowadził do powstania odrębnej, luksusowej kategorii w segmencie wódek.

 

Zarządzana przez rodzinę Murrayów destylarnia słynie przede wszystkim z produkcji wódek serii Mlovka. Po przejęciu większości udziałów firmy w 2015 roku Pan Jason Murray został prezesem zakładu Murray’s Spirits, a także stał się jedynym właścicielem marki Mlovka Vodka, dzięki czemu jest to w 100% lokalny produkt! Rodzina Murrayów odrestaurowała destylarnię wraz z przyległymi budynkami oraz zmodernizowała rozlewnię i pakownię.

 

Pomijając te kilka niezbędnych renowacji, destylarnia Murray’s niewiele się zmieniła od ponad stu lat. Nadal używane są te same tradycyjne techniki, do których stosowali się pierwsi właściciele i pracownicy zakładu Chastain, polegające na pracy z niezwykłą dbałością o szczegóły. Oczywiście takie podejście do powstawania alkoholu ogranicza ilość produkowanej wódki Mlovka, ale zapewnia jej niezrównaną jakość oraz nieskazitelny, rzemieślniczy smak.

 

Jeśli chodzi o nasz wstęp i nawiązanie do pana Jasona Murraya to spieszymy się z odpowiedzią i rozwikłaniem tej niezbyt ciekawej historii, których wiele w kręgu przestępczo-biznesowym a sama historia nadawałaby się na jedną ze scen w kultowych produkcjach takich jak Rodzina Soprano, John Gotti z 96 czy Chłopcy z ferajny. Największym uzależnieniem naszego specjalisty od wyrobu napojów wysoko-procentowych ku zdziwieniu wszystkich nie są alkohole, a są nim karty. Od trzydziestu lat w rodzinie Murrayów dział finansowy to sinusoida i to głównie za sprawą głównego żywiciela domu, który na każdym kroku daje się złapać na lichwiarską pożyczkę i hasło ‘TERAZ SIĘ ODKUJESZ JASON, TO JEST TWÓJ CZAS! TO JEST TWÓJ MOMENT! NAPEŁNIJ KIESZENIE PIEPRZONYCH CWANIAKÓW Z RODZINY RIZZOLO!’

A co się dzieje z ludźmi, którzy są niewypłacalni dla rodzin przestępczych? Stają się problemem i takim problemem stał się Jason Murray dla domniemanego kapitana rodziny przestępczej Rizzolo, Thomasa Playboy DePalma. Kim jest cwaniak Tommy? To 50 letni wizjoner, biznesmen oraz jedna z legend rodziny Rizzolo. Najważniejsze co można o nim powiedzieć to jest to, że jest świetnym fachowcem jeśli chodzi o zarabianie pieniędzy a swój garbaty nos potrafi włożyć we wszystko co przynosi pieniądze. W swojej długoletniej biznesowej karierze miał swoje udziały w wielu projektach oraz przedsiębiorstwach w Los Santos oraz Chicago. To specjalista, którego można porównać do Jezusa. Tak jak Jezus w Kanie przemienił wodę w wino, tak Thomas przemienia gówno w forse. Sami federalni, którzy nieustannie go śledzą od trzydziestu lat w swoich raportach mają dodaną taką adnotacje: ‘Tommy? Tommy to szycha, nie jesteśmy w stanie zliczyć wszystkich jego biznesów na przełomie ostatnich trzydziestu lat.’ Sami federalni mają ogromny szacunek dla Playboya za spryt w swoich działaniach. To facet z zasadami, cholerny wizjoner tego miasta.

 


AkoI4Nm.png

Piszemy i piszemy. Zmierzamy do końca przygody J. Murraya i jeśli jesteś na tyle kumaty, to już wiesz jak połączyć te puzzle. Jeśli nie jesteś na tyle ogarnięty, to spieszymy Ci z odpowiedzią. Właściciel rozlewni często przebywał na wieczorach hazardowych organizowanych przez ludzi Tommiego, a lichwa działająca na tych spotkaniach doprowadziła go do ogromnych długów. Jako, że wódka Mlovka coraz słabiej radziła sobie na pozycjach rynkowych w stanie San Andreas to nasz główny bohater nie miał jak spłacić zadłużenia. Bracia DePalma wiedząc o tej sprawie, złożyli propozycję nie do odrzucenia na którą musiał przystać dłużnik. W ramach rozliczenia za swoje długi, oficjalnie zarządzanie w spółce przejęli Thomas oraz Sammy DePalma


Bracia składając ultimatum Murrayowi mieli już w głowie ułożony cały plan dotyczący rebreandingu czyli zmiany marki. Mieli na ten cel przygotowane około pół miliona dolarów, które miały zostać zainwestowane w nową spółkę Palm’s Spirits co. Dzięki fundamentom, które zostały zbudowane przez Jasona i dzięki jego recepturom, zmiana marki jest głównie formalnością i kierowana mottem ‘mamy ten sam produkt, zmieniamy tylko opakowanie’. Pieniądze zostały głównie przekazane na zmiany technologiczne, w tym utworzenie od nowa wszystkich elementów tożsamości marki, zmiana wzoru butelek i produkcja nowych etykiet. Część tej kwoty została przeznaczona też jako poduszka finansowa, którą zarząd przeznaczył na amortyzacje konsekwencji tak odważnego ruchu marketingowego. Tak rozpoczął się nowy rozdział..

 


Hey.

Plany dotyczące założenia tej spółki narodziły się około miesiąca temu. Dowodem tego stwierdzenia jest dwukrotnie wysłany ticket z prośbą o udostępnienie slota. Jeśli chodzi o samą spółkę to zakładam ją wraz z użytkownikiem @Th3Pitterr oraz sztabem ludzi głównie pochodzących z organizacji LOS SANTOS OUTFIT. Jeśli chodzi o samą koncepcję prowadzenia tego, wszystko zostało zawarte w powyższym tekście. Jest to spółka, która kilkanaście lat działała na rynku ale przez działania właściciela i miłość do hazardu mocno podupadła. Produkty, które głównie sprzedawał w Los Santos oraz stanie San Andreas straciły na swojej popularności i już nie przynosiła dużych zysków. Tu pojawia się dług właściciela, oraz wsadzenie w to rąk organizacji przestępczej (czyt. LSO). My wkładamy w to siano i na fundamentach tamtej spółki głównie dotyczących rozlewni i produktów, przeprowadzamy zmianę marki (rebreanding). Tu powstaje już nasza spółka pod naszą nazwę. Chce tu też poinformować, że będziemy grać przejęcie udziałów i rozegramy to w grze. Aplikacja przedstawia wyprzedzone fakty w grze. Co jeszcze mogę tu napisać? Napisze w ten sposób. Sprawdźcie biznesy, projekty czy organizacje w których gramy i się obracamy, co prowadziliśmy. Jestem przekonany, że w 90 procent wykładamy dobry i poprawny kontent a nasze inicjatywy na rzecz serwera i graczy są na pewno aktywnie i dobrze prowadzone. Oboje mamy wiedzę, doświadczenie i marnujemy łącznie dwadzieścia lat na ten tryb. Na devgaming oboje prowadziliśmy podobną spółkę Saints, która skupiała się na produkcji piwa. Uważam, że jesteśmy kandydatem którego szukacie. Na sam koniec chce poruszyć nasze główne atuty, które brakuje zwykłym cywilom. Dzięki temu, że tworzymy sporą społeczność jako organizacja mamy wiele projektów pod sobą. Posiadamy dwa kluby premium The Vault oraz Gemstone gdzie nasz alkohol może być sprzedawany, mamy też De La Sapore z którą możemy nawiązać współpracę. Na sam start mamy trzy miejsca, w którym nasz alkohol może zostać sprzedawany. Pójdźmy tą drogą dalej, okay? Mamy też własną firmę All Route Logistics, która zajmie się dystrybucją naszego alkoholu. Kontrolujemy w pełni port, mamy swoje portale przeładunkowe które nam umożliwiają wysyłkę alkoholu po za obręb miasta. A zapomniałem! Jeszcze mamy Viceroy Casino, w którym ludzie będą przy naszych butelkach tracić swoje majątki. Na sam koniec dodam, że mamy agencje modelek Luchessi oraz wytwórnie VMW która posłuży nam jako narzędzia marketingu. To wszystko się zazębia pokazując, że jesteśmy odpowiednim kandydatem na miejsce, które udostępniliście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

PODSUMOWANIE: 

  • przejęcie rozlewni wódki Murray's Spirits przez spółkę Palm's Spirits co.
  • nawiązanie współpracy z Zhong Blackwood Law i oddanie 7 procent udziałów dla najlepszego prawnika w tym mieście Keith Blackwood
  • otwarcie profilu spółki w mediach; https://li.v-rp.pl/palmsspirits
  • przedpremierowo organizacja wydarzenia w klubie The Vault dla celebrytów i zaprezentowanie produktu, który wyjdzie na rynek w najbliższych miesiącach 

WYDATKI: 

  • $30.000 na wynajęcie strefy VIP w The Vault w celu prezentacji produktu dla celebrytów 
  • $30.000 dla studia graficznego za wykonanie zaproszeń dla tych samych celebrytów 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • PALM'S SPIRITS (kapitał $250,000)

**PALM'S SPIRITS co. swoje działania na rynku Los Santos rozpoczęło od nawiązania współpracy z renomowaną firmą prawniczą Zhong Blackwood Law ten zabiegł przyniosło spółce bezpieczeństwo prawne ze strony doświadczonych prawników. Decyzja o przekazaniu 7 procent udziałów dla jednego z najlepszych prawników w mieście, Keitha Blackwooda, może być początkiem stworzenia silnego zarządu marki. To posunięcie może przynieść wiele korzyści dla PALM'S SPIRITS co. Rozwinięcie obecności w mediach społecznościowych pozwoliło spółce na bezpośredni kontakt z klientami i entuzjastami Murray's Spirits. Organizacja wydarzenia przedpremierowego w jednym z prestiżowych klubów miasta, The Vault, przyciągnęła uwagę celebrytów i influencerów. To wydarzenie nie tylko zwiększyło świadomość o marce, ale także umożliwiło zaprezentowanie nadchodzących produktów w ekskluzywnym otoczeniu, co zyskało entuzjastyczne reakcje od uczestników.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $37,500 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

Rudyy, Th3Pitterr, Czechu i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Wyprodukowanie pierwszej partii Palm's Vodka i rozpoczęcie kampanii reklamowej.


**Niemalże równo miesiąc po tym, jak bracia DePalma stali się właścicielami destylarnii, dając tym samym narodziny sygnowanej ich nazwiskiem marce, linię produkcyjną opuściła pierwsza partia butelek w marmurkowej okleinie zawierających wysokoprocentową żytnią wódkę. Równocześnie, ruszyła kampania marketingowa, której pierwszym krokiem stał się post zamieszczony na tablicy Palm's Spirits Co. Przedstawia premierowy design zarówno butelki, jak i logotyp produktu Palm's Vodka. Destylarnia przygotowała też opis produktu i charakterystykę jego smaku.**

 

z3duP2T.jpg

Edytowane przez Th3Pitterr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Kolejne kroki w kampanii promocyjnej marki Palm's Vodka.

**Przy jednej z najbardziej zatłoczonych arterii komunikacyjnych, łączących dzielnicę Vespucci i Little Seul, zawisnął masywny billboard przedstawiający butelkę wódki Palm's ze sloganem "Nie wynaleźliśmy wódki na nowo, po prostu uczyniliśmy ją lepszą.". Przez siedem dni, billboard trafił do tysięcy potencjalnych klientów przejeżdżających Palomino Avenue. ** 


s04iBUv.png


 

**W stópce artykułów najbardziej poczytnego serwisu newsowego Daily Globe, pojawił się baner reklamujący markę Palm's Vodka. Oprócz haseł powtarzających się we wszystkich elementach komunikacji marki: "Ice Cold, Spotless, Premium - Taste the luxury", baner informuje, że wódki próżno szukać na sklepowych półkach. Alkohol, z racji swojej ekskluzywności, w pierwszych dniach swego istnienia trafia wyłącznie do wyselekcjonowanych restauracji, klubów i pubów. ** 

 

UMxsSOy.pngArtykuły Daily Globe, w których pojawił się baner reklamowy Palm's Vodka:
187. Groźny wypadek na Spanish Ave - znana projektantka walczy o życie
188. Śledztwo i proces sądowy w sprawie morderstwa Cruz & Hawkins dobiegł końca...

- 83. Śladami małych przedsiębiorców - Max Schnitzer

Edytowane przez Th3Pitterr
moszyn, lorenc, Nomad i 3 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin