Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[05.06][DSE][LP] Kayes - The Rose That Grew From Concrete


Barru

Rekomendowane odpowiedzi

cBzDxq1.png

Dnia 5 czerwca 2024 roku, będącym jednocześnie dniem, w którym Aniyah Kayes Geovanney skończyła 22 lata, na wszelkie platformy streamingowe oraz półki sklepowe trafił jej dawno zapowiadany, pełnoprawny studyjny album zatytułowany The Rose That Grew From Concrete pod wydawnictwem wytwórni Digital Scale Entertainment. Cały projekt został nagrany w profesjonalnym studio zafundowanym przez wyżej wymienioną wytwórnię. Do produkcji oraz mix/masteringu poszczególnych piosenek przyłożyli się między innymi Judy MOXXXY Roux, Freya H3XE Sauber, Aniyah Kayes Geovanney, Ray Millie Miller czy Chase CHA$E Love. Materiał zrzesza w sobie 13 utworów, z czego niektóre zawierają zwrotki sław z lokalnej sceny - rapera Chase CHA$E Love, wokalistki Maxine Koci i rapera Percy PRE$$EY Pressey. The Rose That Grew From Concrete jest bez dwóch zdań dosyć różnorodnym LP. Znajdują się bowiem na nim utwory, które najzwyczajniej w świecie różnią się od siebie stylistyką. Nie wydają się być monotonne przez odpowiednie ułożenie tracklisty, próbując stale pochłonąć słuchacza w przewózkę po całym życiu artystki. Poza tym, projekt to częściowy hołd dla amerykańskiej hip-hopowej kultury, jak i tej ogólnej z miasta Los Santos. Okładka projektu powstała przy współpracy ze studiem fotograficznym Arabic Photography, a dokładniej to ze stojącą na jego czele Sireen Bazzi. Koszt wersji CD samego albumu wynosi $14.99, winylowej $29.99, zaś cyfrowej $9.99.

Motywem okładki albumu jest róża wyrastająca z wyrwy w chodniku, odzwierciedlająca drogę do sukcesu Aniyah Kayes Geovanney, który zdołała odnieść na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy. Odnosi się do tego, że powstała z niczego i postrzega siebie jako coś pięknego, co odniosło sukces w burzliwym i wrogim do tego środowisku. To metafora do odporności i determinacji pomimo braku wsparcia. Porównuje wyrwę w betonowym chodniku do ghetto, z którego pochodzi. Róża reprezentuje nadzieję i piękno wyłaniające się z przeciwności losu, przeciwstawiając się ograniczeniom i wyzwaniom, przed jakimi stała w drodze do wykwitnięcia. Również podkreśla fakt, że róża nie miała wsparcia - udało się jej wyrosnąć i stać się czymś niesamowitym, mimo że nie miała światła słonecznego, pielęgnacji, pożywienia, gleby, na których mogłaby stanąć.

REkkfYF.png

Spoiler

01. TOMORROW AIN'T PROMISED

Spoiler

Piosenka otwierająca album The Rose That Grew From Concrete, rozpoczynająca się od fragmentu wypowiedzi Memphis memphis6 Tavares z podcastu prowadzonego przez Aisha Huxley. Ogólnie jest hymnem na cześć osobistej siły, przemiany i wdzięczności za życie, które mamy tu i teraz. Przesłanie jest pozytywne i motywujące, zachęcając do ciągłego dążenia do lepszego jutra, ale jednocześnie doceniania dzisiejszego dnia. (0:00-02:46)

Performer: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: CHA$E
Mixed/mastered by: Kayes, CHA$E

[Intro: Memphis6]
Patrzymy dalej, ale nie myślimy o tym aktualnie
Chcemy pomóc innym, a to co potem zrobią to jest dosłownie ich decyzja 

(CHASEY)

[Interlude: Kayes]
Mm, oh-oh, oh-oh, mm-oh
Jutro nie jest obiecane (Jutro nie jest obiecane)
Oh-oh, oh, woah-oh, oh

[Chorus: Kayes]
Wczoraj już minęło, nie próbuję go zmienić
Nie wiem, co niesie jutro, ale nauczyłam się je cenić
Najlepsze jest dzisiaj, nie daję go sobie na inne wymienić
Zmieniłam swoje życie, z Ganglandu aż do Wzgórz
Mogę żyć w zgodzie z Miastem Aniołów
Posłuchałam tego, co powiedziała mama
Zawsze prowadź, nigdy nie podążaj (Nigdy)
Nie chcę zwalniać, jutro nie jest obiecane

[Verse: Kayes]
Yeah, poznałam Miasto Aniołów od każdej strony (Aniołów)
Nie brakowało jasnych dni, ciemnych nocy (Ciemnych)
Walczyłam o lepsze dni, chciałam lepszego jutra
Pracowałam jak dziewięć do pięciu, nie odpuściłam (Nie)
Dzisiaj ustalam trendy, próbuję zmieniać świat
Stworzyłam własną linię, nowy format
Od zawsze sama podejmowałam decyzje (Decyzje)
Zapracowałam na swoją pozycję

[Chorus: Kayes]
Wczoraj już minęło, nie próbuję go zmienić (Zmienić)
Nie wiem, co niesie jutro, ale nauczyłam się je cenić (Yeah)
Najlepsze jest dzisiaj, nie daję go sobie na inne wymienić (Wymienić)
Zmieniłam swoje życie, z Ganglandu aż do Wzgórz (Ooh, ooh-ooh)
Mogę żyć w zgodzie z Miastem Aniołów
Posłuchałam tego, co powiedziała mama
Zawsze prowadź, nigdy nie podążaj (Nigdy)
Nie chcę zwalniać, jutro nie jest obiecane

[Interlude: Kayes]
Mm, oh-oh, oh-oh, mm-oh
Jutro nie jest obiecane (Jutro nie jest obiecane)
Oh-oh (Jutro), oh-woah, oh, oh, oh

[Outro: Kayes]
I nie boję się jutra (Nie boję się)
Próbuję je zmieniać
I czas może zwolnić (I czas może zwolnić)
Wszystko jest okej, yeah, yeah
Ale ja nigdy nie zwolnię

02. CROWNS

Spoiler

Druga piosenka z listy, będąca głęboką refleksją na temat władzy, sukcesu i lojalności. Mówi o zachowaniu autentyczności i integralności mimo zewnętrznych zmian i wyzwań. Kayes przedstawia siebie jako osobę, która przeszła długą drogę, ale mimo osiągnięć, pozostała wierna swoim wartościom i zasadom. (02:47-05:30)

Performer: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: Ray Miller
Mixed/mastered by: Ray Miller


[Verse 1: Kayes]
Jestem dalej w grze
Ciągle z tą samą pokerową twarzą, yeah
Każdy ruch jest jak szachy
Jeden zły może cię zabić
Grałam na początku bez taktyki
Teraz, kiedy jestem królową, próbuję przechytrzyć wszystkich
Jestem skupiona, dalej gonię swoje cele
Każdego nie wymienię, jest ich tak wiele

[Pre-Chorus: Kayes]
Jestem tylko chwilę, a już zajęłam tron
Kółko się zmniejszyło, każdy może być zdrajcą
Szukałaś korony, ale lubisz fatum
Dla takich jak ty nie ma ultimatum
Lojalność zawsze miała znaczenie
Teraz wszyscy mają dobre intencje
Nic więcej jak zgubne złudzenie

[Chorus: Kayes]
Korony dziwnie wpływają na głowy, na które je włożono
Nic o tym nie wiem, jestem tą samą osobą
Mimo złamanego serca
Mimo wyższego szczebla
Jestem wciąż taka sama, nawet jeśli ściągnę koronę


[Verse 2: Kayes]
Mówią, że na szczycie bywa zimno i samotnie
Jestem tak długo, dalej czekam aż cokolwiek z tego mnie dotknie
Loty pierwszą klasą, patrzę w chmury
Wierzę, że ci, co odeszli patrzą z góry

[Pre-Chorus: Kayes]
Im więcej władzy, tym trudniej dostrzec, co leży poza jej granicami
Kieruję się swoimi zasadami, nie indywidualnościami
Każdego dnia kreuję swoją rzeczywistość (Oh)
Geovanney, kładę na mapę swoje nazwisko
Tyle trudu, zbudowałam imperium
Jeśli napiszę biografię, powinna trafić do muzeum

[Chorus: Kayes]
Korony dziwnie wpływają na głowy, na które je włożono
Nic o tym nie wiem, jestem tą samą osobą
Mimo złamanego serca
Mimo wyższego szczebla
Jestem wciąż taka sama, nawet jeśli ściągnę koronę, oh

[Outro: Kayes]
Yeah, yeah, yeah
Nawet jeśli ściągnę koronę, oh
Yeah, yeah, yeah

03. SUMMER BREEZE FEAT. CHA$E

Spoiler

Trzecia piosenka jest bardziej rozrywkowa, gościnnie pojawia się na niej raper Chase CHA$E Love. W tym miejscu wszystko zaczyna nabierać tempa - track opowiada o celebracji życia, wolności i sukcesu. Wyraża radość z pokonywania trudności, docenianie chwili obecnej i czerpanie pełni radości z życia. (05:31-08:23)

Performers: Kayes, CHA$E
Written by: Kayes, CHA$E
Produced by: Kayes
Mixed/mastered by: Ray Miller

[Intro]
Raz, dwa
Raz, dwa, trzy, hej

[Chorus: Kayes]
Czuję się dobrze, czuję dobrze, czuję dobrze (Woo!)
Żyjąc życiem, czując bryzę (Hej, hej, hej)
Czując wolność, czując wolność, czując dobro (Woo!)
Letnia bryza, czuję wszystkie wybrzeża (Hej, hej, hej)

[Verse 1: Kayes]
Poligon doświadczalny ludzkich możliwości
Uczuć, niepowtarzalnej euforii
Nigdy nie opuszczę metropolii
Od wybrzeża do wybrzeża
Od zachodu do wschodu
Tutaj czuję się jak na znacznie wyższym poziomie
Miejsce, w którym naprawdę czuję życie
Przejeżdżając przez Portola Drive, śpiewając, do, do-do-do, do

[Chorus: Kayes]
Czuję się dobrze, czuję dobrze, czuję dobrze (Woo!)
Żyjąc życiem, czując bryzę (Hej, hеj, hej)
Czując wolność, czując wolność, czując dobro (Woo!)
Letnia bryza, czuję wszystkie wybrzeża (Hej, hеj, hej)

[Post-Chorus: Kayes]
Czuję letnią bryzę, odwiedzam Rodeo (Woo!)
Tu i teraz, nie marnuję więcej czasu (Nie marnujmy czasu)
Unoszę wysoko dłonie, czuję się wolna (Czuję się wolna)
Cieszę się, bo wyszłam z dołka

[Verse 2: CHA$E]
Sukces płynie w moich żyłach, bawię się tak do rana (Weź za mnie łyk)
Ta scieżka jest mi dana, wyczytałem to z gwiazd (Z tych gwiazd)
Czuję się świetnie, niech ktoś uzupełni moją szklankę (Szklankę)
Życie - muszę je wykorzystać
Kiedyś czułem się jak wrak, teraz świecę, dając cholerny blask (Blask, woo!)
Może to przez biżuterię, błyszczę od nadgarstka po szyję (Szyję)
Jestem na szczycie, ciągle z tego dumna jest mama (Woo!)
To stale wzrasta, robię to dla miasta
Nigdy nie pozwolę im kiedykolwiek na mnie spać
Czuję stres i głód, wpadłem zebrać żniwo (Zebrać żniwo, oh-oh)
Jestem pieprzoną ikoną, na szczęście żywą (Oh)
Przechodząc obok mnie, poczujesz zimno (Zimno, oh-oh)
Jeśli miałbym jutro umrzeć, proszę, zostaw mi tą miłość (Shit)

[Verse 3: Kayes]
Jestem odurzona, przestaję czuć stres (Stres)
Omijam Pasadenę, ignoruję cały nonsens
Witam w Los Santos (Los Santos)
Mama mówiła, "czerp jak najwięcej z życia"
Teraz kiedy jestem na szczycie, nie mam innego wyjścia
Mój sen się spełnił
Przejeżdżam przez każdą z bogatych dzielnic
Celebruję na Vinewood Hills

[Chorus: Kayes]
Czuję się dobrze, czuję dobrze, czuję dobrze (Woo!)
Żyjąc życiem, czując bryzę (Hej, hеj, hej)
Czując wolność, czując wolność, czując dobro (Woo!)
Letnia bryza, czuję wszystkie wybrzeża (Hej, hеj, hej)

[Post-Chorus: Kayes]
Czuję letnią bryzę, odwiedzam Rodeo (Woo!)
Tu i teraz, nie marnuję więcej czasu (Nie marnujmy czasu)
Unoszę wysoko dłonie, czuję się wolna (Czuję się wolna)
Cieszę się, bo wyszłam z dołka

[Bridge: Kayes]
Czuję wolność
Czuję dobro

[Post-Chorus: Kayes]
Czuję letnią bryzę, odwiedzam Rodeo (Woo!)
Tu i teraz, nie marnuję więcej czasu (Nie marnujmy czasu)
Unoszę wysoko dłonie, czuję się wolna (Czuję się wolna)
Cieszę się, bo wyszłam z dołka

04. KEYS TO THE CITY

Spoiler

Czwarta piosenka jest opowieścią o triumfie nad przeciwnościami, nieustannym dążeniu do samorozwoju i poszerzaniu horyzontów. Kayes podkreśla znaczenie energii, determinacji i radości z życia. Posiadanie kluczy do miasta symbolizuje jej osiągnięcia, autonomię i otwarte możliwości, a pragnienie zdobycia kluczy do całego świata odzwierciedla jej ambicję i marzenia o globalnym sukcesie. Piosenka dzieli się na dwie części - pojawia się na niej nagła zmiana tempa lecącego podkładu, co jest niemałą atrakcją dla słuchacza. (08:24-11:22)

Performer: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: Kayes
Mixed/mastered by: Kayes

[Part I]

[Intro: Kayes]
Mm
Mm, hmm-mm
Mm, hmm-mm
Mm-mm
Mm-mm

[Verse 1: Kayes]
Od starych czasów chcę, by nie chciały wracać (Nie chciały wracać)
Do nagród doszłam po schodach, pośpiech to durny doradca (Pośpiech to durny doradca)
Jestem w plejadzie gwiazd (Jestem w plejadzie gwiazd)
Nie daję ustępstw, nigdy nie daję ustępstw (Woah-oh)
Jestem zbyt racjonalna na sukces (Zbyt racjonalna na sukces), jestem zbyt racjonalna sukces (Zbyt racjonalna na sukces)
Zapłaciłam za to wszystko dużą cenę
Mam opcje, mam klucze, wciąż siebie się uczę
Mam klucze do miasta
Mam klucze do miasta

[Chorus: Kayes]
Energia, która nie pozwala mi przestać
Esencja całego mojego życia (Ooh-ooh-ooh)
Mam klucze do magicznego miejsca
Mam klucze do miasta
Mam klucze do miasta (Mam klucze do miasta)
Chcę dostać te do całego świata
Mam klucze do miasta (Mam klucze do miasta)

[Part II]

[Bridge: Kayes]
Klucze do miasta, oh-oh (Oh-oh)

[Verse 2: Kayes]
Klucze do miasta, do całego świata
Moja droga, od dna ponad ziemię
Zamieniłam żal w natchnienie
Widok miasta zabiera mi dech w piersiach
Dziś już wiem, że warto było tak bardzo się poświęcać
Ciągle progresuję, pantha rhei
Ale nigdy nie skończę, chcę zajść jak najdalej
Mam klucze do miasta, chcę do całego świata

[Chorus: Kayes]
Jestem jak zbawca, dziecino, mam klucze do miasta
Nad życie kocham życie, nie szukam prawdy w złocie
Łapię chwilę, chwytam uśmiechy w locie
Jestem jak zbawca, dziecino, mam klucze do miasta (Oh-oh, oh-oh)
Nad życie kocham życie, nie szukam prawdy w złocie (Oh, oh-oh, oh-oh)
Łapię chwilę, chwytam uśmiechy w locie (W locie)

05. 1 OF 1

Spoiler

W piątej piosence Aniyah Kayes Geovanney podkreśla swoją wartość i wyjątkowość. Jest przekonana, że jest niezastąpiona i że osoby w jej życiu powinny to doceniać. Powtarzający się refren wzmacnia przekaz o jej niezastąpionej wartości i unikalności. Pierwotnie piosenka mieściła featuring od raperki Renee RiRi Tillery, jednak w związku z konfliktem pomiędzy nią a Aniyah Kayes Geovanney jej część została wyczyszczona. (11:24-13:26)

Performers: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: Kayes
Mixed/mastered by: Kayes, Ray Miller

[Intro: Kayes]
Zostaw żółty znak kiedy będę skończona, mokra podłoga (Mokra)
Pieprz się ze mną, ja ustalam trendy (Yeah)
Kiedy uderzamy galerie, wykupujemy wszystkie sklepy
Przy innych sukach, ja to inny wymiar (Mmm)
Niewiele czarnuchów jest w stanie mnie zatrzymać (Mmm)
Nie obchodzi mnie z kim jesteś, nikt nie zrobi cię jak ja
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Nigdy nie miałeś takiej suki jak ja w swoim życiu (Oh tak, wiem)
Wiem

[Chorus: Kayes]
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić

[Verse: Kayes]
Możesz powierzyć mi wszystko, potrafię zadbać
Możesz mi zaufać, kiedyś dotykałam dna, teraz inne suki nie dosięgają mi do pięt 
Pracowałam na to jak dziewięć do pięć (Yeah)
Dziecino, odrzucam czarnuchów, ale to nic nie zmienia (Yeah)
Bez różnicy, wracają do mnie jak bumerang (Yeah, ha)
Zostaw żółty znak kiedy będę skończona, mokra podłoga (Mokra)
Pieprz się ze mną, ja ustalam trendy (Yeah)
Kiedy uderzamy galerie, wykupujemy wszystkie sklepy
Przy innych sukach, ja to inny wymiar (Mmm)
Niewiele czarnuchów jest w stanie mnie zatrzymać (Mmm)
Nie obchodzi mnie z kim jesteś, nikt nie zrobi cię jak ja
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Nigdy nie miałeś takiej suki jak ja w swoim życiu (Oh tak, wiem)
Wiem

[Chorus: Kayes]
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić
Powiedz mi, że nigdy nie chcesz mnie stracić

[Outro: Kayes]
Powiedz swojej starej suce, że nie chcesz mnie zdradzić
Powiedz, że nie robię jazdy próbnej
Biorę co chcę, biorę co chcę

06. DEEP REVERENCE

Spoiler

Szósta piosenka to piosenka, którą fani Aniyah Kayes Geovanney mieli okazję już poznać - jest opowieścią o trudach i wyzwaniach życiowych, wytrwałości oraz dążeniu do samorealizacji i przetrwania w obliczu trudności. Tekst używa metafory oceanu, aby opisać zmagania artystki z plotkami, negatywnością oraz wewnętrznymi i zewnętrznymi przeszkodami. Kayes opisuje swoje doświadczenia jako dryfowanie po oceanie plotek. Czuje się otoczona rekinami, które symbolizują ludzi chcących jej zaszkodzić. Piosenka Kayes jest metaforycznym opisem jej życiowych zmagań, wytrwałości i dążenia do przetrwania w trudnym świecie pełnym plotek, zdrady i negatywności. Tekst podkreśla jej determinację, aby nie zatonąć, odcięcie toksycznych osób oraz równowagę między zdrowym rozsądkiem a szaleństwem. Przez cały utwór przewija się motyw oceanu, który symbolizuje głębokość emocji, relacji i wyzwań, z jakimi musi się mierzyć. (13:27-15:54)

Performer: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: H3XE
Mixed/mastered by: Kayes, MOXXXY, H3XE

[Intro: Kayes]
Mmh
Nie chcę zatonąć

[Verse 1: Kayes]
Jestem na środku oceanu plotek
Dryfuję po nim od dawna, otarłam łzy z powiek
Próbuję przeżyć pomiędzy rekinami krążącymi wokół
Odcięłam już tych, którzy ściągali mnie w dół
Oddałam za to życie wiele
Chciałabym zostać zapamiętana na świecie
Płynę dalej, nie mogę inaczej
Płynę dalej, zawsze tak samo wytrwale

[Chorus: Kayes]
Nie chcę zatonąć na środku oceanu, otwarte dla wszystkich i nie dochowujące wierności nikomu
Głębokie jak relacje, unikam ich na każdym kroku
Twoje zdanie jest jak kropla w oceanie, lecz ocean się z nich składa
Nie chcę zatonąć, nie chcę dotknąć dna

[Verse 2: Kayes]
Cholera, nie jestem zagubiona na tym oceanie (Oh)
Moje jedno wiosło to zdrowy rozsądek, drugie to szaleństwo
Próbuję przepłynąć przez każdy dzień, ale to nic łatwego (Łatwego)
Silny prąd, życie nabrało szybkie tempo
Próbuję utrzymać się na fali
Jakbym była w klubie surferskim, KayKay i Protais
Płynę dalej, nie mogę inaczej
Płynę dalej, zawsze tak samo wytrwale

[Chorus: Kayes]
Nie chcę zatonąć na środku oceanu, otwarte dla wszystkich i nie dochowujące wierności nikomu (Nie-oh)
Głębokie jak relacje, unikam ich na każdym kroku
Twoje zdanie jest jak kropla w oceanie, lecz ocean się z nich składa (Ocean, ocean)
Nie chcę zatonąć, nie chcę dotknąć dna (Dotknąć dna)

[Bridge: Kayes]
Ocean
Bezkresna część samego siebie, której się nie znało (Płynę dalej—)
Ale której istnienie się podejrzewało
Po sztormie zawsze wychodzi słońce
Dlatego nie poddawałam się, kiedy było gorzej (Płynę dalej)
Jestem na fali, którą sama tworzę (Płynę dalej—, płynę dalej—)

[Chorus: Kayes]
Nie chcę zatonąć na środku oceanu, otwarte dla wszystkich i nie dochowujące wierności nikomu (Wierności nikomu)
Głębokie jak relacje, unikam ich na każdym kroku (Na każdym kroku)
Twoje zdanie jest jak kropla w oceanie, lecz ocean się z nich składa
Nie chcę zatonąć, nie chcę dotknąć dna

07. RACKS IN THE MIDDLE

Spoiler

W siódmej piosence artystka opowiada o swoim stylu życia, który stał się jej rzeczywistością, pełnym paparazzi i dziennikarzy, a także o swojej sile i nieugiętości w obliczu trudności. Kayes podkreśla swoją niezależność, zdolność do przetrwania i inspirację, jaką stanowi dla innych, pokazując, że można osiągnąć wielki sukces mimo trudnych początków - odnosząc się przez to do całego motywu albumu. (15:55-18:18)

Performer: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: Kayes
Mixed/mastered by: Kayes

[Intro]
(Dziękujemy ci, Kayes)

[Chorus: Kayes]
Nie umawiam się na randki
Przyzwyczaiłam się do stylu życia, który mi się ziścił (Mm-mm)
Paparazzi i dziennikarze
Nic nowego, to już dla mnie regularne (Nic nowego)
To moje życie
Nie dam się złamać, co cię nie złamie, to cię wzmocni, oh
Przeżyłam niemożliwe, jestem prawdziwa aż do szpiku kości

[Post-Chorus: Kayes]
(Na-na-na, na-na-na) Jedyne czego dziś nie kupię to histeria
(Na-na-na, na-na-na) Luksus, na który chwilowo mnie nie stać
Śnieżyca na nadgarstku, ale czas nie zamarza
(Na-na-na, na-na-na) Nie zatrzymuje się jak liczarka pieniędzy
(Na-na-na, na-na-na) Pieniędzy
Mam w dłoniach tysiące, kiedy na nich stoję sięgam chmur

[Verse: Kayes]
Nie narzekam na brak prywatności
Mam jej wystarczająco, kiedy biorę loty
Zakochałam się w szybkiej forsie (Yeah)
Leczy mój ból po każdej stracie
Sama dyktuję warunki, chłopcze, teraz ja rządzę
Nie należę do nikogo
Nigdy nie należałam (Huh)
Zapytaj mojego menedżera, yeah (Na-na-na, na-na)
Jestem dla was przykładem, yeah (Na-na-na, na-na)
Jak od zera przejąć władzę, uh, yeah (Na-na-na, na-na)
Cholera, naprawdę to zrobiłam
Wyszłam z ulic, oddałam się sławie, yeah (Sławie)
Wstałam z kolan, yeah
Poszłam przed siebie, wiedziałam, że to właściwa droga
Weszłam na szczyt, ale nie po ruchomych schodach

[Chorus: Kayes]
Nie umawiam się na randki
Przyzwyczaiłam się do stylu życia, który mi się ziścił (Mm-mm)
Paparazzi i dziennikarze
Nic nowego, to już dla mnie regularne (Nic nowego)
To moje życie
Nie dam się złamać, co cię nie złamie, to cię wzmocni, oh
Przeżyłam niemożliwe, jestem prawdziwa aż do szpiku kości

[Post-Chorus: Kayes]
(Na-na-na, na-na-na) Jedyne czego dziś nie kupię to histeria
(Na-na-na, na-na-na) Luksus, na który chwilowo mnie nie stać
Śnieżyca na nadgarstku, ale czas nie zamarza
(Na-na-na, na-na-na) Nie zatrzymuje się jak liczarka pieniędzy
(Na-na-na, na-na-na) Pieniędzy
Mam w dłoniach tysiące, kiedy na nich stoję sięgam chmur

[Outro: Kayes]
Na-na-na, na-na-na
Na-na-na, na-na-na (Oh)
Mam w dłoniach tysiące, kiedy na nich stoję sięgam chmur
Na-na-na, na-na-na
Na-na-na, na-na-na (Oh)

08. LOVE BETTER FEAT. PRE$$EY

Spoiler

Ósemka na liście to miłosna piosenka nagrana w kolaboracji z raperem Percy PRE$$EY Pressey. Kayes dzieli się swoimi pragnieniami emocjonalnymi i miłosnymi, pokazując bardziej wrażliwą stronę. Tekst jest bogaty w obrazy luksusu, sukcesu i głębokich emocji, ukazując kompleksowość życia artystki. PRE$$EY dołącza do utworu, mówiąc o swoich uczuciach do Kayes. Opisuje swoje pragnienia i podziw dla niej, dodając osobisty akcent do piosenki. (18:19-23:02)

Performers: Kayes, PRE$$EY
Written by: Kayes, PRE$$EY
Produced by: Kayes
Mixed/mastered by: Kayes


[Verse 1: Kayes]
Nie zapominaj moich słów
Skup wzrok na ruchu ust
Nieważna godzina, 4 AM
Chcę całować cię bez opamiętania
Mogę zejść nisko, spaść na kolana
Zaczekaj
Nie obchodzi mnie czy masz kogoś jeszcze
Obejmę cię nogami i chuchnę w twarz srebrem (Kocham to)
Zamienisz się w księcia, ja siebie w kobietę (Kocham to)
Ty siebie w mężczyznę, zamienimy świat w lunapark (Kocham to)
Jeśli dobrze to rozegrasz, zrobi się aquapark, skarbie
Skup się na mnie, wyglądam jak kolorowa lalka Barbie

[Chorus: Kayes]
Znacznie lepiej, mogę kochać cię znacznie lepiej, yeah
Całować lepiej, dotykać delikatniej, yeah (Traktować cię lepiej, lepiej, ah)
Traktować cię lepiej (Pieprzyć cię lepiej), mogę pieprzyć cię lepiej (Znacznie lepiej)
Znacznie lepiej (Znacznie lepiej), mogę zrobić cię lepszą wersją siebie, yeah

[Verse 2: Kayes]
Bądź moją pierwszą miłością, ja twoim ostatnim romansem
Wywołaj we mnie uczucie, które prędko nie zgaśnie
Zostań ze mną, nie bądź cieniem człowieka
Pokochaj mnie jaką jestem, nie uciekaj
Bądźmy dwiema samotnościami wspieranymi nawzajem
Złapmy się i połączmy razem
Moja miłość jest głęboka jak ocean
Czuję więcej w sercu, im więcej jej udzielam
Potrzebuję tlenu tak samo jak tego uczucia
Bez niego nie mogę normalnie oddychać
Bądź moim Little, ja twoją Diddy
Daj mi trochę uczuć, oddajmy się chwili
Nie zastanawiaj się za długo
Bo w końcu zostawię cię na wietrze
Nie obchodzi mnie czy masz kogoś jeszcze

[Verse 3: PRE$$EY & Kayes]
Ej, Kayes (Yeah?)
Uwielbiam słuchać kiedy dochodzisz
Czuć jak wdrapujesz się w moje plecy i o jeszcze więcej mnie prosisz (Mm)
Widzę jak na mnie patrzysz, pozwól mi twoje serce roztopić (Uh huh)
Pozwól mi przy tobie być dziewczyno od nocy do nocy, yeah (Okej)
Widzę ten twój dystans, ale mam na niego plan
Szczerze to chuj mnie obchodzi czy kogoś masz
Poprzedni skurwiel cię zranił, nie dawaj mu kolejnych szans
Stoje tu przed tobą, więc zróbmy to teraz i tu, yeah (Yeah, uh)
Przed tym wszystkim proszę na mnie spójrz
Nigdy Ci tego nie mówiłem, ale poważnie mam crush on you
Nie wiem czemu, ale przy tobie znikają problemy w oka mgnieniu
Ej, mówię serio, Kayes jesteś pieprzoną boginią seksu 

[Chorus: Kayes]
Znacznie lepiej, mogę kochać cię znacznie lepiej, yeah
Całować lepiej, dotykać delikatniej, yeah (Traktować cię lepiej, lepiej, ah)
Traktować cię lepiej (Pieprzyć cię lepiej), mogę pieprzyć cię lepiej (Znacznie lepiej)
Znacznie lepiej (Znacznie lepiej), mogę zrobić cię lepszą wersją siebie, yeah

09. TIME GOES ON

Spoiler

Dziewiąta piosenka opowiada o konsekwencjach dążenia do sukcesu, poczucia pewności siebie oraz determinacji do wygrywania, bez względu na przeszkody. Kayes wyraża swoją niezależność i gotowość do podjęcia wyzwań, nawet kosztem zdrowego rozsądku. Wyraża chęć ciągłego podbijania wyników i patrzenia wyżej, bez oglądania się wstecz. W piosence pojawia się zmiana bitu na bardziej staroszkolny, co jest hołdem dla hip-hopowej kultury muzycznej. (23:03-25:44)

Performer: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: Kayes, Ray Miller
Mixed/mastered by: Ray Miller

[Intro: Kayes]
Czas dalej goni (Yeah, yeah)
W końcu zejdą się nasze drogi (Nasze drogi, hej, uh)
Za dużo go już straciłam (Za dużo, dużo, hej)
Wciąż stoję o własnych siłach

[Verse 1: Kayes]
Nigdy stop, nigdy nie odpuszczę (Nigdy to)
Obiecałam to samej sobie (Yeah)
Jedyna przerwa jest wtedy, kiedy muszę czekać (Muszę czekać)
Chcę wygrać, a szala ciągle się przechyla (Woo)
Życie to samolot, którego jestem pilotem
Lecę po wygraną, przejęłam nad nim kontrolę
Dla ciebie to szok, a dla mnie prawda
Problemy związane jak kokarda
Chcę je rozwiązać

[Chorus: Kayes]
Teraz albo nigdy
Czas dalej goni
Chcę żyć wiecznie
Dopóki moja gwiazda nie zgaśnie
Miłość mnie znajdzie
Dlatego jej nie gonię
Małe przypomnienie
Czas dalej goni

[Verse 2: Kayes]
Jestem z miasta, znam ten beton i asfalt
Beton i asfalt
Tu zdobyłam cały swój blask
To mój blask
Ciągle podbijam w wynik wyżej
Wyżej, uh
Na szczycie tabeli, bo nie patrzę wstecz
Wstecz

[Verse 3: Kayes]
Zła suka, nie biorę byle czego, jestem gwiazdą
Nie daję nadziei tym słabym chłopakom
Ustalam trendy, wiem co jest w modzie
Nie umawiam się z czarnuchem, jeśli zgarnia drobne
Uh, inne są zadrosne, kiedy mnie widzą
Chciałyby doścignąć, ale jestem tą jedyną
Próbuję wszystkiego, lubię eksperymenty
Nigdy nie potrzebuję przerwy, przerwy, przerwy (Hahaha)

[Chorus: Kayes]
Zachowuję się głupio (Tak głupio, tak głupio)
Zachowuję się szalenie
Przez ten styl życia tracę rozum

10. EMOTIONALLY SCARRED FEAT. MAXINE KOCI

Spoiler

Dziesiąta piosenka opowiada o strachu przed emocjami i ich wpływem na życie artystki. Tematyka dotyka tematu ludzkich wad i niedoskonałości. Gościnnie pojawia się tutaj wokalistka Maxine Koci. Maxine opowiada o swojej walce z emocjami, które prowadziły ją na manowce. Starała się ukryć swoje uczucia, ale teraz zastanawia się, czy nie jest za późno na zmiany. Obydwie artystki używają muzyki jako sposobu na uniknięcie konfrontacji z własnymi emocjami. (25:45-29:04)

Performers: Kayes, Maxine Koci
Written by: Kayes, Maxine Koci
Produced by: Kayes
Mixed/mastered by: Kayes

[Intro]
Haha
(Dziękujemy ci, Kayes)
Yeah, oh, oh
Boję się emocji, oh, oh

[Chorus: Kayes]
Jedyne czego się boję to emocje (Yeah, yeah)
Nie chcę żeby dały górę (Yeah)
Boję się pokazywać, co naprawdę czuję
Jedyne czego się boję to emocje (Yeah, yeah)
Nie chcę żeby dały górę (Yeah)
Boję się pokazywać, co naprawdę czuję

[Post-Chorus: Kayes]
Robię muzykę, by zagłuszyć emocje (Oh, oh)
By zamaskować to, co przechodzi przez głowę (Przez głowę)
Cholera (Yeah)

[Verse 1: Kayes]
Cholera, bez emocji upadamy jak anioły nad nami, yeah
Pragnę robić to, co kocham, nie chcę się zmarnować (Yeah, yeah)
Moje myśli to wyścig zbrojeń
Prowadzę sama ze sobą wojnę (Sama ze sobą)

[Pre-Chorus: Kayes]
Niosę wiarę ludziom, którzy czują znacznie więcej niż mówią (Yeah)
Myśli prują, a blizny pozostają, znacząc ciało i naszą niedoskonałość (Niedoskonałość)
Yeah, jak wielu z nich mnie rozumie? (Ooh, woah)
Dotykam ludzkich wad, piętna na dnie duszy (Na dnie)
Boję się emocji, bo świat jest zepsuty

[Chorus: Kayes]
Jedyne czego się boję to emocje (Jedyne czego się boję, yeah, yeah)
Nie chcę żeby dały górę (Yeah)
Boję się pokazywać, co naprawdę czuję
Jedyne czego się boję to emocje (Yeah, yeah)
Nie chcę żeby dały górę (Yeah)
Boję się pokazywać, co naprawdę czuję

[Post-Chorus: Kayes]
Robię muzykę, by zagłuszyć emocje (Robię muzykę, by zagłuszyć emocje)
By zamaskować to, co przechodzi przez głowę (Oh, oh, oh, oh)
Robię muzykę, by zagłuszyć emocje (Robię muzykę, by zagłuszyć emocje)
By zamaskować to, co przechodzi przez głowę (By zamaskować to, co przechodzi przez głowę)

[Verse 2: Maxine Koci]
Ooh ta myśl, która mówi bym się przed tym broniła
Zanużyłam się w tym znów, byłam podatna
Piłam emocje, które polano do kieliszka
Błagałam los, by odjął całkowicie mój ból
Pytam, kto był w stanie skazać mnie emocjom?
Zmarnowałam szansę na moje wybawienie, tak wiem
Został tylko strach, poddam się mu
Powinnam odpuścić kiedy miałam na to czas
Teraz wiem, że zbyt późno by zawrócić

[Pre-Chorus: Maxine Koci]
Niosę wiarę ludziom, którzy czują znacznie więcej niż mówią (Yeah)
Myśli prują, a blizny pozostają, znacząc ciało i naszą niedoskonałość (Niedoskonałość)
Yeah, jak wielu z nich mnie rozumie? (Ooh, woah)
Dotykam ludzkich wad, piętna na dnie duszy (Na dnie)
Boję się emocji, bo świat jest zepsuty

[Chorus: Kayes & Maxine Koci]
Jedyne czego się boję to emocje (Yeah, yeah)
Nie chcę żeby dały górę (Yeah)
Boję się pokazywać, co naprawdę czuję
Jedyne czego się boję to emocje (Yeah, yeah)
Nie chcę żeby dały górę (Yeah)
Boję się pokazywać, co naprawdę czuję

[Post-Chorus: Kayes & Maxine Koci]
Robię muzykę, by zagłuszyć emocje (Robię muzykę, by zagłuszyć emocje)
By zamaskować to, co przechodzi przez głowę (Oh, oh, oh, oh)
Robię muzykę, by zagłuszyć emocje (Zagłuszyć emocje, zagłuszyć emocje)
By zamaskować to, co przechodzi przez głowę (By zamaskować to, co przechodzi przez głowę)

11. FEEL HOW I LOOK

Spoiler

W jedenastej piosence ujawnia się poczucie tożsamości artystki i przekonanie, że jest tym, co przyciąga uwagę innych. Artysta podkreśla, że każdy dzień i każda chwila są niepowtarzalne, co jest metaforą dla unikalności relacji międzyludzkich. Opisuje kontrast między miłością a zranieniem, sugerując, że miłość może być destrukcyjna, a bycie kochanym prowadzi do zniszczenia. Kayes przyznaje, że czuje się jak wygląda, co może być odniesieniem do jego pewności siebie. Wyraża również swoją gotowość do ponownego nauczenia się kochania, mimo doświadczeń z przeszłości. Ogólnie piosenka dotyka tematów związanych z tożsamością, trudnościami w relacjach oraz lękiem przed zranieniem i odrzuceniem. Wyraża potrzebę zrozumienia i akceptacji siebie oraz innych, ale także obawy związane z otwartością emocjonalną i zaangażowaniem w relacje. (29:05-31:47)

Performer: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: Kayes
Mixed/mastered by: Kayes

[Intro: Kayes]
Czuję się jak wyglądam
Jestem tym, co cię pociąga

[Verse 1: Kayes]
Żaden dzień się nie powtórzy, nie ma dwóch podobnych nocy
Dwóch tych samych pocałunków, dwóch jednakich spojrzeń w oczy
Kochać to niszczyć, a być kochanym, to zostać zniszczonym
Oh, zróbmy to co dorośli
Mamy czas, możemy sobie na wiele pozwolić

[Chorus: Kayes]
Czuję się jak wyglądam
Czuję się jak wyglądam, zawsze
Czuję się jak wyglądam
Jestem tym, co cię pociąga
Oh, nie jestem świetna w związkach
Musisz się wysilić
Zrobić co chce dla tej beztroskiej chwili
Czuję się jak wyglądam
Musisz się postarać żeby mi sprostać
Później trudno będzie się wyplątać
Naucz mnie znowu kochać

[Post-Chorus: Kayes]
Czuję się jak wyglądam
Czuję się jak wyglądam, zawsze
Oh, woah

[Refrain: Kayes]
Fizyka jest jak seks
Może dać praktyczne rezultaty
Oh, ale nie dlatego to robimy
Mam za krótką pamięć na coś dłuższego
Tak bardzo boję się stracić coś, co kocham, że nie chcę kochać niczego

[Chorus: Kayes]
Czuję się jak wyglądam
Czuję się jak wyglądam, zawsze
Czuję się jak wyglądam
Jestem tym, co cię pociąga
Oh, nie jestem świetna w związkach
Musisz się wysilić
Zrobić co chce dla tej beztroskiej chwili
Czuję się jak wyglądam
(Musisz się postarać żeby mi sprostać)
Musisz się postarać żeby mi sprostać
Później trudno będzie się wyplątać
Naucz mnie znowu kochać

[Post-Chorus: Kayes]
Czuję się jak wyglądam
(Czuję się jak wyglądam, zawsze)
Czuję się jak wyglądam, zawsze
Czuję się jak wyglądam
(Czuję się jak wyglądam, zawsze)
Jestem tym, co cię pociąga
Oh, nie jestem świetna w związkach
(Czuję się jak wyglądam, zawsze)
Musisz się wysilić
Zrobić co chce dla tej beztroskiej chwili
Czuję się jak wyglądam
Musisz się postarać żeby mi sprostać
(Czuję się jak wyglądam, zawsze)
Później trudno będzie się wyplątać
Naucz mnie znowu kochać

[Outro: Kayes]
Czuję się jak wyglądam

12. VERMONT AVENUE

Spoiler

Dwunasta piosenka wraca do poważniejszego wydźwięku. Kayes wyraża swoją determinację, aby nie zapomnieć swoich korzeni, co może odnosić się do trudności, przez które przeszła, i wzrostu, jakiego doświadczyła. Mówi o swojej przeszłości, ale jednocześnie wyraża nadzieję na lepszą przyszłość, podkreślając, że nie powtórzy swoich błędów. Kayes opowiada o swojej motywacji, aby poprzez muzykę inspirować i pomagać innym, szczególnie tym, którzy pochodzą z trudnych środowisk. W tekście pojawiają się również nawiązania do dyskografii Tupac Amaru Shakur, czy jego kariery filmowej. (31:48-35:31)

Performer: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: Kayes
Mixed/mastered by: Kayes

[Intro: Kayes]
Hmm, hmm
Hmm, hmm

[Verse 1: Kayes]
Nie chcę zapomnieć o tym, jakie mam korzenie
Przeszłość, a nadal potajemnie we mnie drzemie
Nie dojdę dwa razy do tego, do czego doszłam
Historia nie może zatoczyć koła
Ludzie powinni się cieszyć, że żyją wtedy, co ja
Piszę historię na cudzych oczach

[Chorus: Kayes]
Przyszłam z Kynard Street do Vermont Avenue
Brudny gangland bez szczędzenia zbędnych słów
Miejsce jak z filmu, Zagrożenie Dla Społeczeństwa
Miłość się nie powtarza, Sprawiedliwość Poetycka
Tutejsza rzeczywistość budzi, realia mogą cucić
Po tych niesprawiedliwych ulicach zostały mi tylko wspomnienia
Jestem osiedlowym trofeum, wyszłam z podziemia

[Verse 2: Kayes]
Moja ambicja nigdy nie była na diecie
Motywuję swoją muzyką miasto, by nie żyło w biedzie
Przestało mnie interesować, to co robi scena
Mogą uczyć się jak robi się to od lidera
Dziecino, w końcu znalazłam swój spokój
Mam nadzieję, że dożyję tak do następnego roku

[Chorus: Kayes]
Przyszłam z Kynard Street do Vermont Avenue
Brudny gangland bez szczędzenia zbędnych słów
Miejsce jak z filmu, Zagrożenie Dla Społeczeństwa
Miłość się nie powtarza, Sprawiedliwość Poetycka
Tutejsza rzeczywistość budzi, realia mogą cucić
Po tych niesprawiedliwych ulicach zostały mi tylko wspomnienia
Jestem osiedlowym trofeum, wyszłam z podziemia

[Bridge: Kayes]
Na, na, na, na, oh
Na, na, na, na, oh
Na, na, na, na
Oh, przyszłam z Kynard Street do Vermont Avenue
Wizualizuję rzeczywistość, znam prawdę

[Chorus: Kayes]
Przyszłam z Kynard Street do Vermont Avenue
Brudny gangland bez szczędzenia zbędnych słów
Miejsce jak z filmu, Zagrożenie Dla Społeczeństwa
Miłość się nie powtarza, Sprawiedliwość Poetycka
Tutejsza rzeczywistość budzi, realia mogą cucić (Oh, yeah)
Po tych niesprawiedliwych ulicach zostały mi tylko wspomnienia (Tylko wspomnienia)
Jestem osiedlowym trofeum, wyszłam z podziemia

[Outro: Kayes]
Hej, hej, hej, hej
Vermont
Ej
Ooh
Hmm, hmm
Hmm, hmm

13. VICTORY LAP

Spoiler

Trzynasta piosenka kończy cały album. Artystka opowiada o zaufaniu swojemu instynktowi i oddaniu się losowi, podkreślając, że nie poddaje się presji naśladowania innych. Refren odnosi się do osiągnięcia sukcesu i pewności siebie artystki, mimo napotkanych przeszkód. Włożyła w to całe serce i jest teraz w odpowiednim miejscu. Kayes podkreśla, że nie przespała swojej szansy i teraz ona dyktuje warunki i kieruje swoją karierą. (35:32-39:11)

Performer: Kayes
Written by: Kayes
Produced by: Kayes
Mixed/mastered by: Ray Miller

[Intro: Kayes]
Oh-oh

[Verse: Kayes]
W jakim to idzie kierunku? Ufam przeczuciu
Oddaję się losowi
Ilu jeszcze będzie kreaować się na mój wzór?
Imitatorzy są wszędzie, niekażdy wytrzymuje presje
Niebo jest limitem, ale mnie już nikt nie dosięgnie

[Pre-Chorus: Kayes]
Nigdy nie oczekiwałam poklasku od przemysłu
Byłam zmotywowana do działania, nie mogłam stać jak słup
Złapałam szansę, buduję nową markę
Jestem lojalna grze, ghetto gospel

[Chorus: Kayes]
Jestem na zwycięskim okrążeniu, oh
Włożyłam w to całe serce, yeah, ostatniej prostej do celu
Zwycięskim okrążeniu, oh
Doszłam do sukcesu
Mimo przeszkód, jestem w odpowiednim miejscu
Mam osiedlowe anioły na ramieniu
Jestem na zwycięskim okrążeniu, oh

[Post-Chorus: Kayes]
Nie przespałam szansy, nie przespałam szansy
Teraz jestem własną szefową, dyktuję warunki
Yeah, yeah, yeah, yeah
Jestem na czele swojej marki, wyznaczam swoje trasy
Nie przespałam swojej szansy
Yeah, yeah, yeah, yeah

[Pre-Chorus: Kayes]
Nigdy nie oczekiwałam poklasku od przemysłu
Byłam zmotywowana do działania, nie mogłam stać jak słup
Złapałam szansę, buduję nową markę
Jestem lojalna grze, ghetto gospel

[Chorus: Kayes]
Jestem na zwycięskim okrążeniu, oh
Włożyłam w to całe serce, yeah, ostatniej prostej do celu
Zwycięskim okrążeniu, oh
Doszłam do sukcesu
Mimo przeszkód, jestem w odpowiednim miejscu
Mam osiedlowe anioły na ramieniu
Jestem na zwycięskim okrążeniu, oh

[Post-Chorus: Kayes]
Nie przespałam szansy, nie przespałam szansy
Teraz jestem własną szefową, dyktuję warunki
Yeah, yeah, yeah, yeah
Jestem na czele swojej marki, wyznaczam swoje trasy
Nie przespałam swojej szansy
Yeah, yeah, yeah, yeah

[Chorus: Kayes]
Jestem na zwycięskim okrążeniu, oh
Włożyłam w to całe serce, yeah, ostatniej prostej do celu
Zwycięskim okrążeniu, oh
Doszłam do sukcesu
Mimo przeszkód, jestem w odpowiednim miejscu
Mam osiedlowe anioły na ramieniu
Jestem na zwycięskim okrążeniu, oh

[Outro: Kayes]
Zwycięskie okrążenie, oh
Zwycięskie okrążenie, oh

 

Spoiler

Promocja wokół postaci:

Promocja wokół materiału:

Koszty:

  • Sesja studyjna DEEP REVERENCE - $30.000
  • Teledysk do piosenki DEEP REVERENCE - $40.000
  • Wykupienie billboardów - $31.000 (#1, #2)
  • Opłata za wytłoczenie płyt - $80.000
  • Reklama podczas audycji Daily Globe - $10.000
    ŁĄCZNIE: $191.000

Odgrywki (dziękuję za grę przy materiale @thaZu, @Furix, @champagnenasti, @sleepwalker, @ka6i, @only gang members, @pofalowany geet, @ciamek, @mlodszyblaki):

Spoiler
Imię i nazwisko postaci: Aniyah Geovanney (85%)
Link do profilu postaci: https://forum.v-rp.pl/topic/24816-aniyah-geovanney-alias-kayes/
Przynależność: Digital Scale Entertainment (15%)
Edytowane przez Barru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Phil Fama jest wielkim fanem.**

Barru lubi to

Grupa Downtownowska, zwana też gangiem „Mutantów”, zrzeszająca czołowych zawodowych morderców i złodziei samochodów z Los Santos, do której należeli Valdemar Javorsky (znany także jako Javor) i Gareth Gallagher (☠️28.09.2023), próbowała przejąć wpływy grup przestępczych z West Vinewood, Alta, Morningwood, Del Perro, Vespucci, Pillbox Hill, Little Seoul, El Burro Heights, i poszczególnych dzielnic miasta Davis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin