Skocz do zawartości

GRACZY ONLINE

266. Transmisja z relacji na żywo, 30/06/2024 w Molo Paleto Bay - zawody wędkarskie.

triple6

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.png

written by Vinnie Rose, DAILY GLOBE - 05/07/2024

TRANSMISJA Z RELACJI NA ŻYWO:

Transmisja z relacji na żywo (+krótki wywiad z organizatorem), poruszającej zawody wędkarskie w Molo Paleto Bay, w minioną niedziele, tj. 30/06/2024.

WYWIAD:

spacer.png

Luis Chorostecki: Ja, jak i zapewne większość słuchaczy jestem kompletnie zielony pod względem wędkarstwa. Dyscyplina wydaje się dosyć... powolna, spokojna. Powiedz nam, czego potrzeba, aby zacząć się w to bawić?

Tristan Lyonne: Hmm, na pewno dużo doświadczenia, dużo czasu i przyzwyczajenia sie do połowów. Jest to głównie rekreacyjny sport, ale bardzo cieszy i uspokaja. A jak taki sport uprawiany jest na wodzie, to jeszcze lepsze z tego są wrażenia.

Tristan Lyonne: Oczywiście, nie zapomnijmy. Niezbędnik to karta wędkarska oraz wędka, dobra zanęta i przynęta. Aby łapać ogromne okazy.

Luis Chorostecki: Mówisz o doświadczeniu i czasie. Ile w tym wszystkim jest szczęścia, a ile umiejętności? Zawodnicy lada moment będą spływać do bazy - co według ciebie zadecyduje o zwycięzcy?

Tristan Lyonne: Powiem tak, dzisiaj skupiamy sie na gatunku ryby Sum, ilość złowionej ryby świadczy o zwycięzcy. Oczywiście w razie remisu, będziemy również patrzeć na wielkość ryby. Szczęście i umiejętności, mozna powiedziec ze pół na pół.

Luis Chorostecki: Z nami był Tristan Lyonne, organizator ze strony Major Fishing Competition. - Dziękujemy ci Tristan. To już szósta edycja tego wydarzenia. Lada moment poznamy pierwszych zwycięzców. Przypominamy, że pula nagród wynosi dwieście tysięcy dolarów.

RELACJA z dalszej części wydarzenia:

spacer.png

Vinnie Rose: Dobry wieczór Los Santos, a także... Paleto Bay skąd właśnie nadajemy! Po krótkiej przerwie, tym razem - mówi dla was Vinnie Rose.