Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[ZAAKCEPTOWANE]celownik


Arekk

Rekomendowane odpowiedzi

Ukrycie celownika jak najbardziej na +, na ALT wystarczy jeden celny strzal by wylaczyc przeciwnika wiec byloby to jakiekolwiek utrudnienie dla postaci ktore nie mialy w przeszlosci zadnego kontaktu z bronia (a takich zgaduje bedzie najwiecej) i zapobiegloby strzelaninom ktore rozstrzygalyby sie 2 wystrzelonymi pociskami
Wprowadzanie dodatkowego skilla do wbijania (tak samo jak sily) jest IMO bez sensu bo ogranicza to ludzi przed graniem postaci z konkretnie zarysowanym backstory, brak markera na srodku jest za to idealnie pomiedzy graniem 16 letniego Johna Wicka a 40 letniego operatora SWAT ktoremu trzesa sie rece od trzymania pistoletu

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem sporo na FiveM i z mojego doświadczenia wynika, że spora ilość osób nakleja sobie coś na monitor czy instaluje jakiś software.

Według mnie najlepszym pomysłem byłoby strzelanie tylko z pierwszej osoby lub zwiększony recoil w broni, bo tak jak pisali wyżej - usunięcie kropki i pozostawienie trzeciej osoby to jest raj dla tych co lubią "legalnie" oszukiwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem a raczej byłem jak to ktoś napisał dobrym kotem w aim na GTA:online i u znajomego na pseudo RP nie było celownika i szczerze nie był mi on potrzebny, jak się sporo czasu spędza przy fps-ach a w tym przypadku z 3 osoby co jest moim ulubionym gatunkiem to celownik jest zbędny i dokładnie się wie gdzie jest środek ekranu. I tak uważam że odebranie celownika wszystkim tylko zwiększy przepaść między słaby gracz/ dobry gracz - oszust. 

Wiki lubi to

FygPhax.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, 4N4ST4ZJA napisał:

Wyłączyć headshoty i tyle, chyba da radę 😄

Tak, wyłączmy wszystkie temu podobne mechaniki tylko dlatego że działają poprawnie  na tej platformie xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czemu ma być jakaś przepaść, skoro ktoś sobie nie radzi ze strzelaniem to po prostu przegra - tak samo jak w prawdziwym życiu - jak ktoś trzyma drugi raz broń w dłoni to z pewnością polegnie w starciu z kimś bardziej doświadczonym, takie jest życie. A jak każdy będzie miał kropkę na środku i nie dwie lewe ręce to bez problemu wyceluje w przeciwnika. Chodzi właśnie o to, żeby te strzelaniny w grze wyglądały bardziej realistycznie, bo mało która wymiana ognia w prawdziwym świecie kończy się na kilku strzałach, a raczej więcej jest "ślepych strzałów" lecących wszędzie dookoła. 

 

A co do tego, że ktoś sobie coś ma nakleić czy coś to spoko, niech sobie naklei, niech sobie wygra strzelaninkę w gierce komputerowej i mu siusiak się podniesie xD

 

(ofc bierzmy pod uwagę, ze to wciąż gra i nie ma co się spinać tutaj o jakiś celownik, ale to wciąż serwer RP, więc myślę, że trzeba dążyć do realizmu)

mjd, mittyliquor, Kril i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł jak najbardziej na plus. Argumentacja, że będzie to do dupy, bo ktoś sobie naklei celownik jest po prostu śmieszna. Raczej strzelanie na serwerze rp nie powinno być na porządku dziennym, raczej nikt tu nie będzie szedł w kierunku Polski Party Serwer DM i robił Wietnamu z Paleto Bay.

wojtek, tomaszWKE, mjd i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, DIMITRI napisał:

 

Nie potrzeba nawet żadnego software'u - wystarczy monitor MSI lub innej firmy, która umożliwia włączenie celownika. Co do samej propozycji - to jestem neutralnie nastawiony, niby na FiveM fajnie to działa, chociaż grając kiedyś na MTA nie było żadnego problemu jak celownik był i tak myślę, że powinno zostać.

To już nie gta;sa, że nawet od strony serwera chyba nie było możliwości wyłączyć celownika, to RP na V, więc idźmy do przodu z RP i ulepszajmy to. Nigdy chyba nie slyszałem albo czytałem, żeby gdzieś, gdzie taki celownik został wyłączony był jakiś płacz o to.

wojtek, Saurafel i mjd lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, DIMITRI napisał:

 

Nie potrzeba nawet żadnego software'u - wystarczy monitor MSI lub innej firmy, która umożliwia włączenie celownika. Co do samej propozycji - to jestem neutralnie nastawiony, niby na FiveM fajnie to działa, chociaż grając kiedyś na MTA nie było żadnego problemu jak celownik był i tak myślę, że powinno zostać.

Raz ze nie bylo mozliwosci wylaczenia celownika, dwa strzelanie w GTA SA nie bylo az tak latwe jak w GTA V w ktorym praktycznie nie ma recoilu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że warto celownik całkowicie usunąć, aby była różność wśród graczy. Nikt nie powinien grać terminatora, który strzela same głowy. Sam dobrze wiem że w GTA V pozostawienie celownika jest głupim pomysłem. Przegrałem w tą grę ponad 2000 godzin, wielokrotnie strzelając bez celownika gra wyglądała lepiej, bo strzały jakie padały od niektórych osób raz że były nie celne, co wiadomo urealnia rozgrywkę i co jest kluczem do szczęścia Vibe. Po czasie oczywiście znajdują się osoby które potrafią strzelać, i robią to dobrze. Druga sprawa, nikt nie jest od początku najlepszy, i nie ma opcji na odgrywanie terminatora w strzelaniu, a uczysz się tego po przegranych godzinach co czyni Cię lepszym, i możesz cały czas ćwiczyć swoje umiejętności. Co do degeneratów którzy mogą używać zewnętrznej kropki, zdarza się to, lecz uważam że grają tutaj porządni ludzie, o manierach i poziomie RolePlay który jest wysoki. Lecz jeżeli ktoś się taki znajdzie, pewnie będzie możliwość napisania skargi - gdzie polecam przy wymianie ognia dokumentować rozgrywkę poprzez nagrywanie programami np. Medal, OBS, Plays. Popieram w całości propozycje, pozdrawiam. 

Edytowane przez Aqilef
wojtek i Arekk lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin