Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[ODRZUCONE] System BW2


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, Jaguar napisał:

Wypraszam sobie taki komentarz randomie. Z twoim podejściem to ten serwer nie będzie raczej przyjemnością i zabawą. Wymyślacie kolejne durne i niepotrzebne propozycje aby nabijać sobie posty tematy i lajki aby lizać sobie dupy. Jeśli coś się nie podoba bo nie ma tutaj takiego super systemu co proponujesz obawiasz się jakiś rzeczy to wracaj na sampa gdzie pewnie takie coś jest. Podaj też dobry argument gdzie taki system jest i czy w ogóle działa. 

nie wiem po co ty fikasz gosciu tak, poleciala propozycja bo od tego ten dzial jest, a Ty wyskakujesz tutaj z ryjem zeby wracac na samp'a xD btw sam napierdalasz tutaj piec tysiecy postow

 

Wypraszam sobie taki komentarz randomie

.xD.png

przepraszam za ofensywe w twoim stosunku pionierze akcjonerskiego rp polskiej sceny roleplay devgAming .

Edytowane przez michal
nashi, hetmano, Ginxter i 3 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi sie wszystkiego czytać więc napisze tylko ze player kill jest dobrym pomysłem bo w koncu strzelanie sie bedzie lepiej wytłumaczone IC, a gość któremu zajebałem serie z kałacha nie przyjedzie po mnie dzien później z tekstem /Yoo to on mi wyjebal serie z kałacha w czache, zajebmy go/, albo nie bede musial odgrywac szpitala polowego na osiedlu po tym jak wrogowie rozjebią 10 gości na ulicy. Więc playerkill jak najbardziej, sprawdza się na zagranicznych serwerach, tylko polacy wymyślili jakieś kurwa bw, ale reszta twojej propozycji gdzie opisałeś jakieś fck przy inicjowaniu dm'u jest głupia w chuj

 

poza tym ludzie bedą odczuwali większą strate kiedy bedą sie napierdalać bez powodu, a jak ktoś im wjebie pk to stracą wszystkie itemy które przy sobie mieli

Edytowane przez Lopez
majkeloff, nashi, unoski i 4 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam nic przeciwko bw2, bo wiem jak działa i całkiem dobrze się sprawdza, ale wydaje mi się, że niektórzy nie do końca zrozumieli i przez to negują.

od siebie, że jeżeli propozycja nie zostanie zaakceptowana, to zajmę się zaostrzeniem zasad dotyczących strzelanin, pozdro.

Sons, siarinho i wojtek lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BW i BW2 mają wiele zalet i wad, wszystko tutaj rozbija się o dojrzałość graczy jednak według mnie jeśli każdy zrozumie klimat małego miasta, to bw2 będzie zbędne bo strzelaniny oraz morderstwa nie powinny być na porządku dziennym - to nie wielka metropolia gdzie dochodzi do setek przestępstw miesięcznie. Wczoraj z nudów sprawdzałem crime map (czy jakoś tak) dla miasta, które odpowiada Paleto Bay i przestępstw tam było zaledwie kilkanaście w ciągu całego miesiąca plus w całym mieście działają tylko trzy gangi, a potem porównałem sobie to z Los Angeles i przepaść była w cholerę. Dlatego według mnie wszelkie grupy przestępcze na tym serwerze powinny skupić się na totalnie innej grze bez względu na to czy się gra odłam gangu ulicznego typu Nortenos czy jakiś mały klub motocyklowy, który przemierza stan San Andreas. 

 

Zresztą osobiście sam pochodzę z małego miasta, wiec dobrze wiem jak szybko roznoszą się informacje wśród takiej społeczności i nie ukrywajmy handel dragami przechodzi na luzie ale jak ktoś komuś rozjebie łeb o chodnik to policja nawet śledztwa nie musi prowadzić bo pół miasta o tym pierdoli że ktoś dostał konkretny wpierdol lub został najebany maczetami. Granie morderstw w tak małej społeczności to w dużej części przypadków gwóźdź do trumny dla grupy przestępczej.

Edytowane przez Satan666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naszły mnie pewne rozmyślenia na temat broni i jej użycia w RP. Wydaje mi się, że największym problemem nie jest sposób odegrania postrzału (serii w głowę XD), sposób prowadzenia potyczek między ogranizacjami (Gang Wars - o zgroooozo), a problemem jest fakt, że przez lata na serwerach wszystko rozwiązywano "soczystym DM'em z automatów", które może i dają fun bo "hehe GTA to strzelanka" ale tym samym są ogromnym, ropiejącym nowotworem trybu roleplay.

Moim zdaniem broń powinna służyć do zastraszenia, a nie być narzędziem. Od lat brakowało mi porządnych bijatyk z użyciem broni białej, kijów, łomów, młotków, tulipanów i wszystkiego czym faktycznie rozwiązuje się konflikty między gangami. Musimy pamiętać, że miejscem rozgrywki jest małe miasteczko, w którym strzelanina odbiłaby się potężnym echem.

Jednak problem stanowi tutaj mentalność graczy i ich podejście "must win". Aby spełnić mój mokry sen, w którym bandziory machają gnatem ale tylko w celu psychologicznym, a same konflikty rozwiązuje się młócką, ludzie musieliby odgrywać strach przed bronia i faktycznie odnosić się do ran ponoszonych w walce (czy bitce, czy strzelaninie).

Popieram Lopeza, player kill może nie byłby najprzyjemniejszym systemem ale zdecydowanie posłużyłby jako narzędzie dydaktyczne i może faktycznie przyczynił się do zmiany mentalności graczy.

Rozumiem, że znajdą się takie elementy, które preferują luźne podejście do RP i codzienny wypad na safarii do wrogiego gangu to dla nich kwintesencja rolpleja, jednak jestem pełen nadziei, że ten serwer ma szansę wystąpić z szeregu serwerów, na których strach postawić stopę na Idlewood, bo nagle ze słonecznego Santos trafiamy do zakurzonego Bagdadu. 

 

Mam nadzieję, że włodarze serwera postawią na oręż broni białej i wreszcie przyjdzie nam doświadczyć brutalności a nie debilizmu.

Edytowane przez Th3Pitterr
Sons lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin