Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] 101 inc.


Marrynge

Rekomendowane odpowiedzi

**101 Incorporated poinformowało na swoim profilu Live Invader o opóźnieniach w inwestycji budowy toru w podziemiach Rockford Hills pokazując jednocześnie pierwsze zdjęcia z tego co zostało wybudowane. Korporacja w przekazie medialnym poinformowała, że tor został ukończony w 90% a jego otwarcie ma nastąpić jeszcze w Lutym 2022 roku.**



unknown.png

 

Link do posta na LI

Sebcool i Rollo lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 101 inc

1. Główny patron nowo powstałego kolektywu Galaxy Collective, który zrzesza DJ-i i producentów. Kupno biurowca. - inwestycja $300.000
2. Wypuszczenie 101 energy drink we współpracy z Fuzzy. Pojawienie się bilbordów promocyjnych, promocja napoju przez Diego Conslotto, Ave Velerez, Little, DJ Nemesis, Blake Rawling i Yukio Shimanouchi.

3. Artykuł WiB w Daily Globe w ramach wygranej w DGBA.

4. Jeden ze sponsorów Fuzzy Music Festival. Przygotowanie Pfistera Neon. Własne stoisko podczas festiwalu, gdzie można było otrzymać napój 101 Energy Drink, chemie bandrowane, kupić merch, obejrzeć projekty samochodów,  sponsor ogłoszony na antenie DG. - inwestycja $55.000

5. Pokazano pierwsze zdjęcia z budowy toru na social mediach.

Spółka inwestuje


* Kapitał spółki: $500.000

Napoje przygotowane we współpracy z Fuzzy były kąśliwym tematem przez reklamowanie ich poprzez nawierzchnie reklamowe, co odbiło się pozytywnie wśród fanów energetyków. Fani motoryzacji oczekują na dalsze zdjęcia związane z budową toru. Sponsoring Fuzzy Music Festival odbił się pozytywnie wśród osób biorących udział w tym wydarzeniu, a obserwatorzy z podziwem oglądali projekty samochodów.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 180 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

DEVLOW, Necro, pdg i 3 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**101 inc. przy współpracy z Fuzzy skoncentrowało się na dalszej promocji 101 Energy Drinka nawiązując współprace z popularnymi lokalami w Los Santos takimi jak XERO Bar, Wigwam czy Rhytm & Booze gdzie do sprzedaży zostały wprowadzone wymienione napoje.**

image.png.aa1304b43b18789da423b401969ef31e.png

image.thumb.png.eb9420e078f28114a5d9ac7661bea94e.png


**101 Workshop przyjęło zlecenie modyfikacji wartego 620 000$ Coil Cyclone należącego do spółki GREEN DREAM który ma służyć w materiałach promocyjnych spółki. Poza przyjętym zleceniem, studio tuningowe zaliczyło w ostatnim okresie parę większych zleceń korzystając z popularyzacji samochodów egzotycznych w Los Santos.**

image.png.8947ca89fe3660177dcf8546fdc22613.png

 

image.thumb.png.9264c45379aea2c6fc21c46678981f0c.png

 

 

**Na profilu LI 101 został udostępniony pierwszy odcinek nowej serii prowadzonej na kanale V-Tube grupy - This vs That. Pierwszy odcinek ma krytyczny przekaz w kierunku trendu zastępowania silników spalinowych silnikami elektrycznymi. 101 publikując video na swoim profili Live Invader wypowiedziało się krytycznie na ten temat, twierdząc, że silniki elektryczne wcale nie są przyszłością motor sportu. Auta występujące w pierwszym odcinku to koncepcyjna wersja najnowszego Hyper Cara od Pegassi Tezeracta Ex którego wartość opiewa na mniej więcej 5 millionów oraz zbudowany przez tunerów ze 101 Grotti Turismo GT Widebody Custom.**

 

 

(Koszta wypisane w publikacji)
 

**Korporacja na swoim profilu LI udostępniła długo wyczekiwane nagranie z próbnego przejazdu po przygotowywanym torze, zapewniając przy tym, że prace nad torem zostały ukończone a jedyne co wstrzymuje przed otworzeniem, są prace nad lobby za które odpowiedzialne jest Rockford Plaza.**

image.png.a7fd6224b77f2657c0e0a36b668f7c48.png

 

https://li.v-rp.pl/posts/57845

 

**Reprezentujący 101 Jordan Toiguchii powraca do VFF w wielkim stylu dostając walkę w Co-Main eventcie przeciwko Paulo Rodrigues. Plotki głoszą, że zwycięzca ten walki będzie miał szanse zawalczyć o pas mistrza wagi średniej.**
 

image.thumb.png.13045b07551956d906d2ca698dec532f.png


https://li.v-rp.pl/posts/57509

**Do sieci trafił sneak peek, zapowiedź nowej inwestycji 101 jaką jest własny brandowany marchendise który ma być przez korporacje sprzedawany w póki co nie wiadomo jaki sposób. CEO Blake Rawlings wrzucił na swój portal społecznościowy zdjęcie w bluzie z logotypem 101 jako zapowiedź 101 StreetWear.**


image.thumb.png.f4b1d0ce0889a9ea8af5f0a3a3c33b6a.png

Edytowane przez Necro
Jaguar, Sebcool i Daniel5204 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 101 inc 

1. Umowy z nowymi biznesami, gdzie można kupić 101 Energy Drink - Xero Gas & Bar Pacific Bluffs, Wigwam, Lighthouse Cafe and Bar, Rhytm & Booze.

2. Ukończenie kilku zleceń w studiu tuningowym.

3. Opublikowano na V-Tube pierwszy odcinek nowej serii This vs That, w którym skrytykowano trend zastąpienia silników spalinowych silnikami elektrycznymi. - wydatki $150.000

4. Publikacja wideo przejazdu po nowym torze w formie zapowiedzi.

5. Zapowiedź własnego merchu z logotypem 101.


* Kapitał spółki: $500.000

* 101 Inc ma swoją stałą rzesze odbiorców i konsumentów, przede wszystkim przez swój silny kierunek wokół motoryzacji - 101 zyskuje na tym. Wiele fanów motoryzacji i 101 czekają na merch swojej ulubionej marki.  Wiele osób doszukuje się w filmie zaprezentowanym przez 101 nt. krytyki zastępowania silników spalinowych elektrycznym przyszłego pstryczka w nos wokół obecnej kamapanii Green Dream z wykorzystaniem supersamochodu niedostępnego dla szarego cywila.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 180 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Necro i Sebcool lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Na nowo otwartym torze 101 Rockford Track został nagrany teledysk wschodzącej piosenkarki Yukiyo "KIYO" Shimanouchi do utworu SOURCANDY nagranym w kooperacji z DJ DOOM i raperką NIKSY. Poza tym, że na sceny do samego teledysku zostały nagrane na torze należącym do 101, to w samym teledysku występują CEO spółki Blake Rawlings i Diego Conslotto nie zabrakło również lokowań produktów miedzy innymi 101 Energy Drink. Ponad to fotograf Diego Conslotto wydał art book w którym upublicznił zdjęcia wykonane w trakcie kręcenia teledysku miedzy innymi na torze pod Rockford Plaza, sam zaś artbook był sponsorowany przez 101 i pojawił się w nim logotyp 101 Energy Drink. **

 

 

 

**Długo wyczekiwana 101 Incorporated w końcu dobiegła skutku i po ponad miesięcznym opóźnieniu otworzony został 101 Rockford Track podziemny tor wyścigowy. Łączna kwota inwestycji poczynionych na otwarcie toru przekroczyła million dollarów Amerykańskich. Aktualnie trwa rekrutacja pracowników obsługi toru oraz przygotowania do pierwszego Open Track Day. Tor został otworzony dla klientów którzy mają teraz możliwość wynajmu gokartów i pojeżdzenia nimi po torze, rezerwacji toru i jazda po nim własnym pojazdem czy chociażby odbycie kursów bezpiecznej jazdy, kurs driftu zakończony egzaminem na Drift License przy kurs jazdy wyścigowej zakończony egzaminem na RACE License. **

 

 

Spoiler

Koszta:
800 000$ - wykupienie współwłasności i udziałów w spółce Rockford Plaza będącej właścicielem centrum handlowego:

LZYqGnc.png

 

112 000$ - Zakup gokartów oraz lawety do obsługi toru:

unknown.png

 

56 000$ - zakup auta Benefactor Schwarzer mającego służyć jako auto dla kursantów.
56 232$ - modyfikacje auta i przystosowanie go pod driftowóz.

unknown.png

 

20 000$ - opłacenie stworzenia logotypów dla 101 Rockford Tracks

unknown.png

 

**101 Incorporated stworzyło kolejny podmiot pod korporacje 101 StreetWear otwierając przy tym sklep internetowy www.101store.com na którym sprzedaje swój markowy marchendise. Ubrania zostały wyprodukowane przez marke EVART z którą 101 nawiązało współprace z ostatnim kwartale 2021 roku. W ofercie sklepu póki co znajdują się męskie i damskie T-Shirty w dwóch wariacjach kolorowych z grafiką 101 oraz bluzy z kaputrem również dla obu płci.  Z okazji pierwszego dropu oraz otworzenia sklepu korporacja zorganizowała konkurs w którym do wygrania jest stuningowane Dewbauchee Massacro o wartości salonowej 133 000$ oraz modyfikacjach w łącznej wartości 71 850$. Każde 100$ wydane w sklepie internetowym daje 1 los w konkursie w którym do wygrania jest wyżej wspomniane auto.**

 

 

Logo-left.png



image.png.3ba9ab83d5638c7ad5131b00c046b97a.png

 

image.thumb.png.8fc809732935fd0f124cb36a7573a06e.png

 

 

 

**W What in business by Daily Globe pojawił się artykuł promujący należące do korporacji studio tuningowe 101 Workshop.**

 

Bez_nazwy-5.png

 

LINK DO ARTYKUŁU (CLICK)

 

**101 Workshop pochwaliło się kolejnym dużym projektem wykonanym dla prywatnego zleceniodawcy na modyfikacje Gortti Furii oraz pochwalili się projektem Progena Itali GTB Custom którego zleceniodawcą była marka ERIS zapowiadając przy tym premierę pozostałych efektów współpracy pomiędzy markami 101 i ERIS.**

 

image.thumb.png.0e53e6ea4723da24e6588a5be9a0e77e.png

 

image.png.dcd4b60f3e0ade46614cbb903f633114.png

 

**Na łamach portalu ATOMIC pojawił się artykuł przedstawiający sylwetkę CEO 101inc. Blake'a Rawlings'a oraz mówiący o związku Rawlingsa z inną wpływową Business woman CEO Fuzzy Kate Rose. W biznesowych kuluarach mówi się jakoby para pracowała nad czymś dużym związanymi z ich spółkami, plotki mówią o rzekomej nadchodzącej fuzji 101 i Fuzzy jednak żadna ze spółek nie odniosła się w żaden sposób oficjalnie do plotek a plany Rose i Rawlingsa ciągle pozostają w kwestiach domysłów.**

 

 

 

**W studiu wrapperskim 101 WrapZone doszło do zmiany zarządu, studio oficjalnie stało się własnością korporacji zaś nowym kierownikiem został Jordan Toiguchii**

 

 

 

 

**101 Energy Drink zalewa lokale w Los Santos, w ostatnim czasie do sprzedaży energetyk trafił do kolejnych lokali takich jak: CHIT-CHAT Body and Soul Caffe, Perego's Market & Deli, Perego's Market & Deli i Figueroa Street Club.**

 

 

Edytowane przez Necro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 101 inc

1. Teledysk KIYO na nowo otwartym torze, gdzie ulokowano produkt 101 Energy Drink.

2. Art Book Diego Conslotto sponsorowany przez 101.

3. Otwarcie 101 Rockford Track, który oferuje wiele atrakcji oraz możliwość wyrobienia licencji. - $1.044.232

4. Uruchomienie strony internetowej 101store i wypuszczenie swojego merchu.

5. Organizacja konkursu na Dewbauchee Massacro - wydatek $204.850

6. Artykul w WiB i plotki o Rose oraz Rawlingsie.

7. Modyfikacje pojazdów, między innymi dla ERIS

8. Zmiany zarządu w 101Wrap Zone.

9. Energetyki 101 pojawiające się w nowych lokalach.


*Kapitał spółki: $500.000

*Otwarcie nowego toru zwróciło uwagę fanów motoryzacji, którzy zaczęli nabijać wyświetlenia na stronie internetowej 101store w poszukiwaniach informacji związaną z ofertą samego toru. Ku ich miłemu zaskoczeniu pojawiła się możliwość zakupu merchu, który spotkał się z pozytywnym przyjęciem, wiele osób kupuje go jako pamiątkę po skorzystaniu z atrakcji torowych. Teledysk KIYO oraz Art Book Diego Conslotto również spotkał się z pozytywną reakcją, dzięki czemu ludzie zaczęli chętnie korzystać z innych produktów wypuszczonych przez markę. Konkurs przyjął się z pozytywną reakcją obserwatorów.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 205 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Necro i Sebcool lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Efekty współpracy 101 z marką ERIS w końcu ujrzały światło dzienne w postaci sportowego obuwia wykonanego we współpracy obu marek. W lokalnej telewizji stanu San Andreas, na portalach streamingowych oraz różnych stronach związanych z obuwiem i modą zaczęła zostać wyświetlana reklama zrealizowana przez spółki ERIS oraz 101 popularyzująca produkt współpracy obu firm w postaci butów sportowych. W reklamie występuje Blake Rawlings będący twarzą marki 101 zaś w tle gra utwór śp. Avy Velerez z albumu Supernova - jest to tribute od obu marek dla tragicznie zmarłej piosenkarki.**

 

 

 

 

**CEO 101 Incorporated Blake Rawlings wystąpił w reklamie koncernu motoryzacyjnego Invetero prezentującej ich najnowszy model kultowej Coquette - D10 ZO6.**

 

 

 

 

**101 Energy Drink mimo zmian w zarządzie FUZZY w dalszym ciągu zalewa Los Santos i można go kupić w kolejnych lokalach takich jak: "San An Taquera", Club Fiestazy 2.0 oraz American Burger & Grill**

Edytowane przez Necro
mako lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 101 inc


1. Współpraca z Eris

2. Promocja marki na portalach streamingowych oraz stronach związanych z obuwiem.

3. Promocja samochodu Conquette - D10 Z06.

4. Produkty stworzone we współpracy z Fuzzy trafiają do kolejnych lokali.


*Kapitał spółki: $500.000

*Obuwie stworzone przy współpracy z Eris zaliczyło pozytywny odbiór głównie wśród fanów motoryzacji. Energetyki 101 są coraz bardziej dostępne dla społeczności Los Santos. Reklama samochodu pozytywnie się przyjęła wśród osób obserwujących działania korporacji. Dociekliwi obserwatorzy czekają na kolejne, zdecydowane ruchy.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 190 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Necro lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

**101 Incorporated zainwestowało pieniądze zostając jednym ze sponsorów charytatywnego wydarzenia organizowanego przez LS Foundation jakim było oficjalnie otwarcie nowej placówki Colloseum GYM. W trakcie wydarzenia zbierane były pieniądze na pomoc w walce z uzależnieniami wśród lokalnej młodzieży, odbył się Show Fight pomiędzy Felipe Sanchezem i Paulo Rodriguesem a także koncert Conana Fincha. W czasie trwania imprezy odbyła się również licytacja przygotowanego przez 101 Customs Jestera który finalnie został sprzedany za 300 000$.**

 

unknown.png

 

Spoiler

JrNDVXP.png

 

PdvzzbN.png

 

Spoiler

Inwestycja w kwocie: 64 500$

8.jpg

 


**101 inwestuje w młode przedsiębiorstwa zostając sponsorem nowo powstałego przedsiębiorstwa modowego "ModernArt" założonego przez byłego zawodnika VFF rozpoczynającego kariere modową Jordana Toiguchii'ego.**

 

unknown.png

 

Odnośnik do profilu LI

 

Spoiler

mjzejjT.png

 

scShNcl.png

 

Spoiler

Inwestycja w kwocie: 100 000$

unknown.png

 

**101 Workshop należące do Korporacji przeszło re-organizacje i zmieniło się w 101 Customs biznes o profilu Studia Tuningowego które koncentruje się wyłącznie na projektach tuningowych na zlecenie osób prywatnych i przedsiębiorstw. W celu ułatwienia kontaktu ze studiem oraz usprawnienia procesu składania zamówień 101inc. udostępniło klientom aplikacje 101 app. na której można składać zamówienia.**

 

101custroms.png

Odnośnik do tematu

 

unknown.png

Kliknij aby przejść do aplikacji

 

Spoiler

Inwestycja w kwocie: 50 000$ 

unknown.png

 

Edytowane przez Necro
pdg, Ryba i Diego lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 101 inc

1. Sponsoring wydarzenia organizowanego przez LS Foundation w oficjalnym otwarciu Colloseum GYM.

2. Zorganizowanie we współpracy z wyżej wymienionymi podmiotami licytacji Jestera - wydatek $64.500

3. Sponsoring nowo powstałego przedsiębiorstwa modowego ModernArt.- wydatek $100.000

4. Reorganizacja 101 workshop i wypuszczenie aplikacji mobilnej. - wydatek $50.000


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:


*Kapitał spółki: $500.000

*Fani motoryzacji uwielbiają wydarzenia sponsorowane przez 101 inc, dzięki czemu tłocznie zbierają się podczas wydarzeń, gdzie obserwują z ciekawością nowe prace wychodzące spod marki. Wiele obserwatorów pobrało nową aplikację trafiając na ModernArt, gdzie docenili wsparcie nowego przedsiębiorstwa.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 190 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**101 Incorporated było naczelnym sponsorem otwarcia pośmiertnej wystawy Diego Conslotto w budynku San Andreas Gallery of Modern Art. W trakcie wydarzenia przychodzący mogli podziwiać zdjęcia wykonane przez fotografa między innymi takie sesje jak SOURCANDY z udziałem Yukiyo KIYO Shimanouchi-Gallo i Kaelle Laught, EcoScam z udział modelki Shiria Chiba oraz niepublikowana nigdy wcześniej sesja GALAXY z udziałem modelki Kelly Velez. W trakcie wydarzenia czas gościom umilały koncerty Tori Ramirez oraz Yukiyo KIYO Shimanouchi a także spontaniczny występ Nemesi Chavez w całkowicie nowym wydaniu.**

 

unknown.png

 

 

 

Spoiler

IZZVP2s.png

 

6sw8TQP.png

 

DGs4J7M.png

 

a457l3M.png

 

S3Gogtx.png

 

YNs2D6f.png

 

RejjyiC.png

Spoiler

Koszta poniesione przez Korporacje na rzecz sponsoringu:

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Łączna kwota: 240 000$

 

**Sponsorowane przez Korporacje przedsiębiorstwo modowe ModernArt wypuściło do sieci Teaser ich debiutanckiej sesji zdjęciowej zapowiadając przy tym premierę na początek czerwca 2022 r. W teaserze można dostrzec miedzy innymi byłego zawodnika VFF pretendenta do walki o pas mistrza wagi średniej Jordana Toiguchii.**

 

 

 

 

unknown.png

 

unknown.png

 

**101inc we współpracy z Fuzzy oraz PinUp Bar wypuściło nową edycje limitowaną swojego napoju energetycznego 101 PinUp Raspberry Energy Drink. Napój jest obecnie dostępny do zakupienia wyłączenia w lokalu PinUp Bar do sklepów wejdzie dopiero w połowie czerwca...**

 

unknown.png

 

unknown.png

 

**... w związku z wypuszczeniem nowego napoju 101 wraz z Fuzzy zorganizowało konkurs w którym do wygrania jest 100 000$ polegający na wrzuceniu do sieci zdjęcia z nowym napojem PinUp Raspberry i oznaczenia zdjęcia odpowiednimi tagami.**

 

Spoiler

unknown.png

 

gpOXYKT.png

Spoiler

Inwestycja ze strony Korporacji: 50 000$ (połowa przewidywanej nagrody) 

 

**Po mieście zaczynają krążyć plotki, iż 101 miałoby nawiązać współprace z jedną z popularniejszych osób w świecie sportu z Los Santos. Nie ma jednak żadnych potwierdzonych informacji odnośnie tego z kim i w jakim charakterze miałaby to być współpraca. **

Edytowane przez Necro
Diego i mako lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 101 inc

1. Główny sponsor pośmiertnej wystawy Diego Conslotto - $240.000

2. Teaser sponsorowany przez Modern Art

3. Limitowana edycja energetyków z Fuzzy oraz PinUp

4. Współorganizacja konkursu z napojem energetycznym - $50.000

5. Wstępne plany odnośnie głośniejszej współpracy


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:


*Kapitał spółki: $500.000

*Pośmiertna wystawa Diego Conslotto przyciągnęła wzrok wielu ludzi, a przede wszystkim fanów celebryty. Limitowana edycja energetyków przyjęła się bardzo ciepło wśród lokalnej społeczności, którzy chętnie wzięli udział w konkursie. Społeczność zastanawia się jakie spółka ma plany odnośnie przyszłej głośnej współpracy.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 210 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Udziały w korporacji zostały rozdzielone na nowo ze względu na śmierć CEO Diego Conslotto, część jego udziałów przypadła obecnemu zarządowi Blake Rawlings i Dutch Pearson zaś spora część (20%) została sprzedana niezależnemu inwestorowi Kazuhiko Nagata powiązanemu wcześniej z marką 101.**

 

**101 inc. było jednym z partnerów na odbywającym się na molo Del Perro wydarzeniu HAPPY CHILDERN's DAY. W trakcie wydarzenia można było podziwiać pojazdy ze stajni 101 a także spotkać powiązanych ze 101 celebrytów.**

 

unknown.png

 

 

Zrzut_ekranu_2022-06-12_155101.png

 

**101 było jednym ze sponsorów odbywającego się w sobotę 18/06/2022 festiwalu muzycznego SIDEDREAMS FESTIVAL. W trakcie wydarzenia jak zwykle na festiwalach można było obejrzeć pojazdy ze stajni 101 a także zakupić po promocyjnych cenach merch 101 StreetWear jak również otrzymać za darmo napój 101 Energy Drink.**

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

Spoiler

dJYI8DG.png

 

SHRR5wO.png

 

 

 

Spoiler

Wydatki: 

unknown.png

unknown.png

 

Edytowane przez Necro
Krejzi lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 101 inc

1. Podział udziałów i pozyskanie nowego udziałowca.

2. Jeden z partnerów charytatywnego wydarzenia Happy Children’s Day, gdzie mozna bylo zobaczyc samochody 101. - wydatek $15.000

3. Jeden ze sponsorów Sidedreams Festival. gdzie mozna bylo zobaczyc samochody 101. - wydatek $100.000

4. Promocja marki poprzez sprzedaż merchu


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:


*Kapitał spółki: $500.000

*Wsparcie wydarzeń charytatywnych zawsze jest w cenie co dobrze odbiło się na marce ocieplając jej wizerunek. Wsparcie wydarzenia Sidedreams również spotkało się z pozytywnym odbiorem, gdzie można było zakupić swój merch.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 215 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Necro lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

  **101 Incorporated zainwestowało 200 000$ jako jednen ze sponsorów odbywającego się na Del Perro festivalu Sprunk Shower. W trakcie festivalu na scenie można było zobaczyć takie osoby jak Tori Ramirez, Chase Love, Diddy, Quentin Little oraz Kulture De Betances. CEO spółki Blake Rawlings razem u boku innych celebrytów bawił się w trakcie finałowego występu show-manki na scenie. Poza występami gwiazd oraz różnymi stanowiskami gastronomicznymi oraz innymi atrakcjami, na festivalu można było obejrzeć wystawę projektów 101 oraz zakupić merch 101StreetWear na stanowisku lub napić sie 101 Energy Drink. ** 

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

Spoiler

Wydatki:
unknown.png

 unknown.png

 

**Na antenie SELF RADIO ukazał się artykuł dotyczący przeszłości CEO Korporacji Blake Rawlings**
 

 

 

**101 Inc nawiązało współprace ze spółka DIGIBYTE w ramach której został opracowany moduł który może zostać zamontowany w autach klientów pozwalający na zdalne sterowanie podstawowymi funkcjami samochodu za pośrednictwem aplikacji w telefonie takimi jak otwieranie/zamykanie, sterowanie multimediami, klimatyzacją czy zdalne namierzanie GPS samochodu. W ramach współpracy również studio 101 Customs zostało zabezpieczone najnowszymi systemami przeciw-pożarowymi od firmy DIGIBYTE.**

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

Spoiler

Screeny z gry:

TTjAwDv.png

 

Q5jNvV4.png

Spoiler

Wydatki: 
unknown.png

 

**101 Customs pochwaliło się na social-mediach dwoma projektami wykonanymi na zlecenie prywatnych klientów. W tym potężnym Itali GTO zmodyfikowanym specjalnie pod zamówienie COO Daily Globe Marilyn Hatheway.**

 

unknown.png

 

unknown.png

 

**Celebrity Preview opublikowało post zarzucający CEO Blake Rawlings zachowania seksistowskie w stosunku do swojej asystentki zatrudnionej w 101 Incorporated Madison Beckett.**

 

unknown.png

Edytowane przez Necro
Mafio, Krejzi, BartusP i 4 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin