Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] ERIS


DEJWuS

Rekomendowane odpowiedzi

ERIS dokonało zakupu w salonie Wenger Luxury, a dokładniej modelu Itali GTB Custom gdzie przy pomocy specjalistów z warsztatu .101 WorkShop dokonano szeregu zabiegów wizualnych samochodu rzutujących na jego wyglądzie oraz spersonalizowano go do potrzeb reprezentowania marki ERIS. Do tego procesu użyto własnej spersonalizowanej okleiny na całym samochodzie. Wyróżniając go z tłumu innych pojazdów znajdujących się wokół stanowi żywą reklamę marki

vXnPyrL.png?1

Sama marka ERIS pomimo wielu współprac, które cieszyły się sporym uznaniem. Nie zatrzymuje się pod tym względem starając się wywrzeć dalszą ekspansje rynku poszukując nowych osób chętnych do podjęcia współpracy na ten moment padło łupem .101 oraz dogadano wszelkie szczegóły współpracy pomiędzy oboma spółkami czego efektem tych rozmów i ich osiągniecia. Możemy spodziewać się niebawem potwierdzenia oficjalnego wspólpracy jak i owoców przedstawianych social-mediach prowadzonych przez ERIS i .101

image.thumb.png.2a3a2a74f11ce9ccb90e7779e9d7ca38.png

ERIS dbając o swoje zasięgi skorzystało z usług jednego z montażystów nagrywając kilkusekundowy klip związany z ich nowym nabytkiem oraz jego personalizacja przy współpracy z warsztatem .101. Całość przedstawia wszystkie szeregi zmian - jakie przeszedł samochód od wypuszczenia go z warsztatu .101 oraz przedstawiono kilka ujęć z niego oraz drogę, gdzie zatrzymuje się on przy jednym sklepów należących wlaśnie do ERIS

 

Wydatki jakie poniosła spółka:

Italii GTB Custom - $780.000
Personalizacja i praca warsztatu 101. workshop - $275.000
Realizacja wideo, montażysta: $125.000

Edytowane przez DEJWuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Zakup pojazdu do promocji marki.- wydatki $780.000

2. Współpraca ze 101, które okleiło i zmodernizowało samochód. - $275.000

3. Wypuszczenie klipu reklamowego z samochodem ERIS. - $125.000


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Zakup samochodu przyjął się z dobrym przyjęciem wśród fanów motoryzacji. Marka postanowiła użyć do promocji swojego wizerunku samochód marki Progen przygotowany przez 101, który zainteresowane marką osoby mogły ujrzeć w reklamie. Wiele osób oczekuje na jakieś nowinki związane z produktami marki ERIS. Klienci są dobrej myśli i liczą, że niebawem pojawią się nowości sygnowane logotypem marki.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 280 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

DEJWuS, NieQumaty i Lamaritos lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

* na eris.com pojawiła się nowa zakładka /contest/, klikając w nią strona przekierowuje Cie na stronę konkursu z krótkim wideo *

 

Zasady wzięcia udziału w konkursie są banalnie proste! Zabieraj telefon z aparatem, swojego bmxa, deskorolkę czy hulajnogę i nagraj krótkie wideo przedstawiające Twoje umiejętności na odświeżonym przez ERIS SkateParku w dzielnicy Hawick! Dla autora nagrania z najlepszymi trickami lub najbardziej kreatywnym filmem przygotowaliśmy nagrodę w wysokości $200.000! Ale żeby nie zostawić reszty osób, które wezmą udział w konkursie z niczym wybierzemy kilka materiałów wideo czy ciekawych zdjęć do oficjalnej reklamy ERIS dla zbliżającej się nowej kolekcji ubrań! Materiały zbieramy do 08.01.2022 do godziny 24:00, śpiesz się i zgarnij nagrodę $200.000!

Lamaritos, YoungG i NieQumaty lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**W lokalnej telewizji stanu San Andreas, na portalach streamingowych oraz różnych stronach związanych z obuwiem i modą zaczęła zostać wyświetlana reklama zrealizowana przez spółki ERIS oraz 101 popularyzująca produkt współpracy obu firm w postaci butów sportowych. W reklamie występuje Blake Rawlings będący twarzą marki 101 zaś w tle gra utwór śp. Avy Velerez z albumu Supernova - jest to tribute od obu marek dla tragicznie zmarłej piosenkarki.**

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najnowsza inwestycja ERIS w kilka SkateParkow rozłożonych na terenie Los Santos to najnowszy chwyt reklamowy firmy, który za zadanie miał rozpromować najnowszą sportową kolekcje ubrań skate.

Efektem inwestycji było zorganizowanie konkursu na nagranie swoich wyczynów na jednym z takich Skate Parków, a materiały wykorzystane zostały do utworzenia oficjalnej reklamy, która zaczęła trafiać na serwisy takie jak YouTube.

 


Do sprzedaży trafiło kilka nowych ubrań:

  pXPdtXx.jpg?1    hAUAMsY.png?1 

 

 

 

CLQFKxv.png?1

 

Inwstycje jakie poniosła spółka:
$125.000 za zrobienie filmu promującego konkurs
$200.000 na nagrodę za wideo z najlepszymi trickami (nikt nie wziął udziału, więc pieniądze trafiły do wideomakera, który zajął się zrobieniem filmu z własnych ujęć)

 

Edytowane przez DEJWuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS


1. Organizacja konkursu - wydatek $200.000

2. Promocja marki na portalach streamingowych oraz stronach związanych z obuwiem.

3. Stworzenie nowej kolekcji ubrań Skate i wypuszczenie ich do sprzedaży.

4. Stworzenie butów we współpracy ze 101.

5. Stworzenie wideo promującego konkurs - wydatek $125.000


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*((Narracja później))

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 280 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

DEJWuS, Lamaritos i NieQumaty lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
**24 Kwietnia, na oficjalnym profilu "@DDonline" pojawił się pierwszy oficjalny teledysk młodej Koreanki. Dziewczyna pierwszy raz ujawniła swoją twarz w internecie na klipie. Jakość teledysku jest bardzo dobra, a samo Audio brzmi porządnie. Teledysk sam w sobie może być nieco kontrowersyjny dla słuchacza ze względu na to, że są przedstawiane w nim różne ujęcia, które nie wszystkim mogą podpasować.. Z teledysku można wywnioskować, że dziewczyna zaczeła przebierać w nieco odbiegających od wcześniejszych rzeczy klimatach. Już na samym początku można zaobserwować promocję takich rzeczy jak; ERISMEETAPP, NIGHTRIDE, ANTI DRIFT DRIFT CLUB, Night Out Los Santos. Tak jak wcześniej było zapowiadane, owy utwór jest piosenką promocyjną do nadchodzącej EP, o której dziewczyna wcześniej dawała znać na socialach, a dokładniej LifeInvader.*

- Z tekstu można dowiedzieć się również, że Dalla podpisała kontrakt z firmą 
ERIS i zamierza wypuścić nową kolekcję butów.
- Pod oficjalnym teledyskiem znajduje się kod, który można zeskanować. Po zeskanowaniu można pobrać aplikację "
MEETAPPhttps://discord.gg/zHKjfZ5m )
 

 

** z samego rana na wszystkie portale społecznościowe związane z ERIS został opublikowany krótki materiał reklamujący nadchodzącą dużą współprace z wschodzącą na sam szczyt nową gwiazdą, która skupia obecnie wokół siebie największe zainteresowanie poprzez jej kontrowersyjne utwory i teledyski. ERIS uważa za pozyskanie "Diddy" jako duży sukces w celu dalszego promowania swojej marki wśród młodych ludzi. Z tekstu czy też z reklamy fani ERIS mogą spodziewać się nowej kolekcji, butów sygnowanych artystką koreańskiego pochodzenia Dalla Daji, a materiały mają zachęcić ich do śledzenia poczynań marki **

 

Profil postaci Dalla Daji

 

Edytowane przez DEJWuS
YoungG, Adek, Suro i 4 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image.thumb.png.5fb9b4e9df6f21a1edc4632071abda34.png

Tekst:

Ayay, "Ray Ah-Mi"


Nie udawaj, powtórze jeszcze raz
Bujaj się do tego, wkońcu ja to gram
Puszczaj dalej w obieg i niech leci na kraj

Ayay, "Ray Ah-Mi"
Nie udawaj, powtórze jeszcze raz
Bujaj się do tego, wkońcu ja to gram
Puszczaj dalej w obieg i niech leci na kraj

Cześć, znowu ona, słyszysz i wiesz
Wciąż szalona, mam wszystko czego chcesz
Let's go, mój flow, napędza tą gre
Przyjechałam tutaj, a to mój amerykański sen
Spory koszt, patrz to, oddaje w to serce
Dłonie we krwi, ale Ty nie patrz mi na ręce
Jebać liste i opinie, niech to leci z USA po tropiki
Chce pieniędzy, nie doszukuj się większej logiki, yeah

Ayay, "Ray Ah-Mi"
Nie udawaj, powtórze jeszcze raz
Bujaj się do tego, wkońcu ja to gram
Puszczaj dalej w obieg i niech leci na kraj

Ayay, "Ray Ah-Mi"
Nie udawaj, powtórze jeszcze raz
Bujaj się do tego, wkońcu ja to gram
Puszczaj dalej w obieg i niech leci na kraj

Na hatchback wlepa "Nightride"
Znów odwiedzam warsztat 
Smutna suka na MeetAPP
Anti Drift Drift Club
Bo trzeba się cenić, trzeba robić ruchy
Mam kontrakt z Eris, czekajcie na nowe buty
Mam wszystko, kontakty, fury
Zostawiam ich w tyle, vroom vroom

Przyśpieszam, nowe tempo
Wysyłaj fax, dziwko, Kinkos
Wysyłaj fax, dziwko, Kinkos
Wysyłaj fax, dziwko, Kinkos
Wysyłaj fax, dziwko, Kinkos

Ayay, "Ray Ah-Mi"
Nie udawaj, powtórze jeszcze raz
Bujaj się do tego, wkońcu ja to gram
Puszczaj dalej w obieg i niech leci na kraj

Ayay, "Ray Ah-Mi"
Nie udawaj, powtórze jeszcze raz
Bujaj się do tego, wkońcu ja to gram
Puszczaj dalej w obieg i niech leci na kraj

Edytowane przez DEJWuS
afrika bambata i Suro lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**W sobotę w Los Santos została wypuszczona najnowsza kolekcja butów marki ERIS w kolaboracji z raperką Diddy (달라(Dalla Daji). Sneakersy są o kolorze; czarno, szaro, zółtym z widniejącym żółtym napisem; 달라다지, który w języku angielskim oznacza; "Be Different" Model butów, który został przygotowany jest unisex, przez co każda płeć może zakupić dany produkt bez większego zmartwienia, że nie będzie pasować.**


**Zamawiając dany produkt, przychodzi on w biało-żółtym pudełku z logiem marki ERIS, na którym widnieje duży napis; "BRING CHAOS TO YOUR FEET"*

pudekoibuty3_phs.png

 

 

 

Edytowane przez DEJWuS
Lamaritos, kiemon i Adek lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Nawiązanie współpracy z Diddy, która wypuściła teledysk sponsorowany przez Eris.

2. Wypuszczenie nowej kolekcji butów sygnowanej Diddy. - $100.000

3. Wypuszczenie spotu reklamowego nowych butów. - $70.000

4. Na profilu WAV poinformowano o współpracy i nowej kolekcji.

5. Promocja marki przez piosenkarkę.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Ostatnie ruchy spółki związane są z wschodzącą piosenkarką Diddy, która powiązana jest z ośrodkiem motoryzacyjnym, wokół którego tworzy swoją twórczość spotkała się z mieszanymi odczuciami. Bardzo pozytywnie jest odbierana wśród fanów artystki, jak również środowiska motoryzacyjnego, którzy zaczęli zaopatrywać się w sygnowaną kolekcję butów. Krytycznie do tej promocji podeszli przeciwnicy silników spalinowych, a właściwie zwolennicy ekologii, którzy przyzwyczaili się do ekologicznego podejścia ERIS. Całość sprzedaży jednak wpłynęła pozytywnie na zasięgi marki, co wyszło na plus.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 290 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

DEJWuS i Lamaritos lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin