Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] ERIS


DEJWuS

Rekomendowane odpowiedzi

* Strona internetowa koncernu ERIS równo o godzinie 20:00, 15/01/2022 została uruchomiona. Projekt ten nie był wcześniej zapowiadany.
* Część z funkcjonalności zachęca do obserwacji działań projektu ze względu na brak dostępności (m.in. zakładka Shop) i jej dalszej przyszłości.
* Działania sklepu ERIS promowane są na ten moment poprzez Daily Globe (m.in. boost korporacji w WIB, reklamy). Dalsza część promocji w tym momencie nie jest jeszcze ujawniona. Spekuluje się jednak, że ERIS dokona kolejnych, spektakularnych ruchów niczym podczas wcześniejszych projektów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**ERIS Velerez & DXE, kampania promocyjna kolaboracji w social-mediach rozpoczęła się wraz z premierą utworu rapera DXE "bigdreams" feat - gwiazdeczki muzyki popularnej Avy Velerez. Całość zostało rozpromowane przez dwie persony muzycznego świata - poprzez ich popularne social-media oraz za sprawą wytwórni Flair Records, podbiły wyświetlenia i zainteresowania projektem, korzystając z fali popularności artystów. Na Lifeinvader Avy i Demondre pojawiły się grafiki promujące wraz z krótkimi opisami. Poza samą kampanią w sieci - dociekliwi paparazzi dostrzegli Ave Velerez w sygnowanych butach jej nazwiskiem w dniu codziennym. **

sngine_6f287c2fff40ec2a92187b5ef24db878.png                                 sngine_e9a461aee7d2d0c9406028e121153c47.

https://li.v-rp.pl/posts/51291
https://li.v-rp.pl/posts/51304

https://forum.v-rp.pl/topic/11672-1501flr-dxe-ava-velerez-eris-bigdreams-official-video/

v3rso, hadson, kiemon i 3 innych lubią to

image0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Współpraca z piosenkarką Avą Velerez oraz raperem DXE, obuwie było promowane przez obu artystów na ich socialmediach oraz podczas ich użytkowania

2. Wykupienie budynku pod przyszły sklep oraz otwarcie sklepu

3. Współpraca z STD Constructions - wydatek: $30.000

4. Organizacja bankieto-imprezy dla bliskiego otoczenia - wydatek: $60.000

5. Nowa strona internetowa - wydatek: $10.000

6. Wzmianka w WiB, oraz reklamy w Daily Globe.

7. Czwarte miejsce w zestawieniu miesięcznym najlepszych spółek

8. Stworzenie utworu z teledyskiem, w którym artyści występują w butach Eris

9. Zaprojektowanie i stworzenie nowego designu butów

* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Kolekcja butów wypuszczona w współpracy z dwójką artystów przyniosła duży zysk spółce, cały fanbase dwójki promującej kolekcję chce chodzić w ich butach. Przez nowo otwarty sklep ERIS codziennie przewijają się dziesiątki osób zakupujących buty wydawane przez markę. Nowa strona internetowa jest przyjemna dla oka klienta, ludzie chętniej z niej korzystają.

 

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $300,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie

NieQumaty, arson i v3rso lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Współpraca z piosenkarką Avą Velerez oraz raperem DXE, obuwie było promowane przez obu artystów na ich socialmediach oraz podczas ich użytkowania

2. Wykupienie budynku pod przyszły sklep oraz otwarcie sklepu

3. Współpraca z STD Constructions - wydatek: $30.000

4. Organizacja bankieto-imprezy dla bliskiego otoczenia - wydatek: $60.000

5. Nowa strona internetowa - wydatek: $10.000

6. Wzmianka w WiB, oraz reklamy w Daily Globe.

7. Czwarte miejsce w zestawieniu miesięcznym najlepszych spółek

8. Stworzenie utworu z teledyskiem, w którym artyści występują w butach Eris

9. Zaprojektowanie i stworzenie nowego designu butów

* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Kolekcja butów wypuszczona w współpracy z dwójką artystów przyniosła duży zysk spółce, cały fanbase dwójki promującej kolekcję chce chodzić w ich butach. Przez nowo otwarty sklep ERIS codziennie przewijają się dziesiątki osób zakupujących buty wydawane przez markę. Nowa strona internetowa jest przyjemna dla oka klienta, ludzie chętniej z niej korzystają.

 

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $300,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie

NieQumaty, v3rso i arson lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Współpraca z piosenkarką Avą Velerez oraz raperem DXE, obuwie było promowane przez obu artystów na ich socialmediach oraz podczas ich użytkowania

2. Wykupienie budynku pod przyszły sklep oraz otwarcie sklepu

3. Współpraca z STD Constructions - wydatek: $30.000

4. Organizacja bankieto-imprezy dla bliskiego otoczenia - wydatek: $60.000

5. Nowa strona internetowa - wydatek: $10.000

6. Wzmianka w WiB, oraz reklamy w Daily Globe.

7. Czwarte miejsce w zestawieniu miesięcznym najlepszych spółek

8. Stworzenie utworu z teledyskiem, w którym artyści występują w butach Eris

9. Zaprojektowanie i stworzenie nowego designu butów


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Kolekcja butów wypuszczona w współpracy z dwójką artystów przyniosła duży zysk spółce, cały fanbase dwójki promującej kolekcję chce chodzić w ich butach. Przez nowo otwarty sklep ERIS codziennie przewijają się dziesiątki osób zakupujących buty wydawane przez markę. Nowa strona internetowa jest przyjemna dla oka klienta, ludzie chętniej z niej korzystają.

 

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $300,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

* Na lifeinvanderze ERIS pojawiło się znikąd tajemnicze wideo z udziałem Ava Velerez, która występuje na nim w niedostępnych jeszcze w sprzedaży butach sygnowanych nazwą ERIS SUPERNOVA.
Spółka na celu ma zbudowanie większego hypu dla nowej kolekcji, a na stronie ERIS można zauważyć odliczanie do godziny 22:00:00 *

* Wideo komercyjne zaczęło się również pojawiać między programami w popularnych stacjach telewizyjnych w Stanach i niektórych krajach Europy *

* z dniem dzisiejszym ze sklepów zniknęły limitowane buty sygnowane Velerez & DXE z ich autografami, ich wartość na rynku wtórnym powinna się zwiększyć *

 

Koszta jakie poniosła spółka

  • 10% z sprzedaży butów nowej kolekcji na rzecz artystki
  • $50.000 na rzecz Yvette Katayama jako projektantki Supernova

((Musicie mi wybaczyć ale straciłem ssy z gry IC, rozmów, spotkań. Może @Daniel5204coś ma to podrzuci lub @Valentyna))

 

Edytowane przez DEJWuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

**Utwór jawnie nawiązuje do sytuacji związanych z relacjami Avy i tego jak gardzi dwulicowością. Poza tym, piosenkarka przedstawia swoje obecne publiczne wybory i decyzje jako takie, które spełniły artystkę w pełni i nigdy by nie zmieniła ich na żadne inne nawet jakby pojawiła się takowa szansa. Na okładce widać promocyjne buty ERIS Supernova.**

Not_1.png

unknown.png

* w sklepach ERIS po wypuszczeniu albumu Velerez SUPERNOVA wystartowała sprzedaż nowej kolekcji butów *

* ERIS otwiera nowe sklepy stacjonarne w niektórych krajach Europy, otwiera się na świat wykorzystując rozpoznawalność Velerez za oceanem*

Adek, le dechet, kiemon i 3 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* ERIS wystąpiło i wspierało Fuzzy w muzycznym festiwalu. Na miejscu stało również stoisko prezentujące nadchodzące kolekcje butów, ubrań czy antyperspiranty ERIS.

image.thumb.png.5fe3a7de4a62159f529ca24cbe03c589.png

 

**Fuzzy postanowiło zorganizować duży festiwal sygnowany logotypem marki, w którym udział wezmą największe gwiazdy branży muzycznej m.in. takie jak Quentin Little, Ava Velerez czy DJ DOOM. Całość przeprowadzona ma zostać przy plaży na Del Perro, a w sponsoring wciągnięte są inne spółki takie jak .101 inc, ERIS, Rose’s Diet oraz Stronzo. Patrona medialnego zapewnia Daily Globe, a cała akcja została rozpromowana na skale masową poprze m.in. LifeInvader.**

unknown.png

 

fuzzysupernova.png

 

 

**Fuzzy zainwestowało duży nakład pieniężny w kampanie reklamową najnowszego albumu muzycznego Avy Velerez pod nazwą SUPERNOVA. Stąd mogliśmy doczekać na najnowszy napój od Fuzzy sygnowany tą samą nazwą co album artystki oraz nawiązujący do niego. Trwają prace nad dalszą promocją medialną, nie mniej jednak napój trafił na wszystkie półki sklepowe gdzie dostępne jest Fuzzy, poza tym jest on nieustannie promowany. Warto wspomnieć o sponsorowaniu kampanii Fuzzy x ERIS – gdzie pod obiema markami zostało wypuszczone dedykowane obuwie/kolekcja butów unisex również sygnowana nazwą albumu Avy Velerez. Fuzzy jest sponsorem i drugim działaczem całej kampanii.

 

unknown.pngunknown.png

Edytowane przez DEJWuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Wykonanie reklamy związanej z butami Eris Supernova i zapowiedź na social mediach, wypuszczenie obuwia do sklepów.

2. Pojawienie się komercyjnego wideo w programach telewizyjnych.

3. Zniknięcie sygnowanych butów z podpisami artystów ze sklepów.

4. Kampania reklamowa butów Supernova z albumem Avy Velerez

5. Jeden ze sponsorów na Fuzzy Music Festival, własne stoisko podczas festiwalu z produktami marki, sponsor ogłoszony na antenie DG.

6. Dedykowana kolekcja butów unisex we współpracy z Fuzzy.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

Pojawienie się komercyjnego wideo odbiło się szerokim echem wśród fanów odzieży sportowej. Część społeczności wybiera buty Eris rezygnując z oferty prezentowanej przez konkurencję. Buty z podpisami zaczęły powoli zyskać na wartości. Fani marki ucieszyli się z faktu, że mogli zobaczyć stoisko Eris podczas festiwalu.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 320 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

DEJWuS, arson, NieQumaty i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**CEO Jie Recycling oraz współpracownik ERIS spotkał się z Kate Rose w sprawie uzgodnienia nowych projektów z ERIS oraz jego spółką recyklingową. Tego samego dnia uczestniczył w spotkaniu gdzie reprezentował własną spółka jak również EIRS /Shenga Huanga/, który się rozchrował. I nie mógł przybyć na imprezę dla celebrytów oraz biznesmenów.**

Spoiler

vryztcH.pngLhyhy0m.png65neUnB.png0yKqK0O.png4YntBxk.pngETMPtFL.pngUYUIKis.pngOyncXNM.pngnO4VJT8.pngBMzQCAI.png

 

DEJWuS lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

image.thumb.png.b7785a7cb9f8d07df26810e058cc57fc.png

**ERIS rozpoczęło pracę nad poszukiwaniem nowych rozwiązań na rynku oraz rozszerzeniem swojego asortymentu owocem tych prac było stworzenie unikatowego dezodorantu specjalnie przeznaczonego do ukrycia niewygodnego zapachu czy nadmiernego pocenia się podczas wykonywania wszelkiego wysiłku fizycznego. Unikalna formuła działająca zarówno dla kobiet jak i mężczyzn odpowiednio nawilża i nie podrażnia pozostawiając przy tym przyjemny zapach oraz poczucie orzeźwienia na dłużej - jest to więc idealny produkt dla osób, którym adrenalina jest dobrze znana oraz wysiłek fizyczny nie jest im obcy. Na trening, do spotkań. Po prostu ERIS!**

unknown.png

image.thumb.png.ec8d4de5ccceec5c8a7d5b34b5e3f2d4.png

image.png.7158bbfb9fbf4b4c812f86e7faf6eb87.png

**ERIS opublikowało post związany z wypuszczeniem nowego produktu, a dokładniej dezodorantu pod nazwą ERIS Sport 48Active, angażując się w promocje medialną swojego produktu zaangażowano w ten proces samego zawodnika VFF - aktualnego mistrza wagi lekkiej - Ronni'ego West'a oraz użyto Lifeinvader Pro by sam produkt mógł znaleźć większego grono odbiorców. Ponadto w stacjach radiowych związanych z Daily Globe można było wysłuchać reklamy związanej z nowym produktem z pod stajni ERIS, jednakże zabrakło w nim potwierdzenia związanego z Ronnie West zapewne poprzez kontrowersyjne wypowiedzi zawodnika na temat samej stacji**

Wydatki

Spoiler

unknown.png

unknown.png

((Spotu reklamowego, niestety nie udało się uzyskać z powodu zbyt napiętego grafiku u większości montażystów))

 

 

 

Edytowane przez Daniel5204
Lamaritos, NieQumaty i DEJWuS lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Podjęcie wstępnej współpracy z firmą lotniczą.

2. Stworzenie dezodorantu ERIS Sport 48Active, reklama w DG. - wydatki $8400.

3. Podjęcie współpracy z Ronnie Westem. - wydatki $100.000


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Współpraca z Ronniem Westem należycie się przyjęła wśród potencjalnych klientów, którzy dobrze wspominają spot reklamowy wypuszczonym z jego udziałem.. Wiele osób zauważyło, że marka nieco spuściła z tonu i nie podejmuje żadnych dodatkowych działań. Obserwatorzy zadają sobie pytanie, czy to początek czegoś wielkiego? 

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 270 tygodniowo przez następne trzy tygodnie

DEJWuS, Lamaritos i NieQumaty lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin