Przekraczając Granice Szybkości i Stylu: Lampadati Tropos Rallye
Witajcie, miłośnicy motoryzacji, dziś wyjątkowo zapraszamy Was na podróż w czasie. Wyobraźcie sobie malownicze włoskie krajobrazy, zapach spalanego paliwa, szum silnika... a w tle? Legenda włoskiej inżynierii - Tropos; To auto to nie tylko maszyna - to dzieło sztuki, które wyróżnia się nawet pośród najbardziej elitarnych samochodów rajdowych. Spójrzcie na te ostre, niemal futurystyczne kształty. To nie jest po prostu samochód. To manifestacja pasji i zaangażowania, które kształtowały złotą erę rajdów. Tropos to nie tylko ikona, to legendarny status, który zyskała dzięki swoim osiągom na trasach rajdowych w latach 70. Dziś, przesiadając się za kierownicę tego auta, czujesz się jak kierowca z innej epoki. Wrażenie, jakie daje Ci ten samochód, jest trudne do opisania słowami - to jakbyś podróżował w czasie. Kiedy rozpędzasz Troposa po krętych drogach, poczujesz, jak każdy zakręt staje się tanecznym rytmem, a każde przyspieszenie to harmonia dźwięków silnika i ekscytacji. Możesz poczuć historię, która tkwi w każdym elemencie tego auta - od
charakterystycznego dźwięku silnika Grottii, po wyrafinowane prowadzenie i technologiczne rozwiązania, które były niezwykle innowacyjne jak na swój czas.
Dane techniczne:
● Silnik: V6 DOHC
● Pojemność: 2.4 litra
● Moc: około 190 KM
● Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
● Napęd: Tylny
● Przyspieszenie 0-100 km/h: Około 6 sekund
● Prędkość maksymalna: Około 230 km/h
Nie ma co się oszukiwać, Tropos to nie dla każdego. To auto dla prawdziwych entuzjastów, którzy rozumieją, że prawdziwa motoryzacja to nie tylko osiągi i luksus, ale także emocje i historia. Dla tych, którzy poszukują czegoś więcej niż tylko zwykły samochód. Pięćdziesiąt lat temu, 25. września 1973 roku, napisał pierwszy rozdział swojej legendarnej historii. Rzeczywiście, w 1973 roku została zgłoszona do rywalizacji, jeszcze wśród prototypów. We wrześniu tego samego roku Tropos odniósł swoje pierwsze międzynarodowe zwycięstwo w Tour de France Automobile. Sukces, który nastąpił po pierwszym triumfie w kwietniu tego roku w Rajdzie Firestone, który stał się prekursorem niesamowitej passy. Tak naprawdę Tropos stał się prawdziwym zwycięzcą rajdów, odnosząc jedno zwycięstwo za drugim: samochód trzykrotnie z rzędu wygrał Rajd Monte Carlo, trzykrotnie zwyciężył w Mistrzostwach Świata Konstruktorów (w latach 1974-1976), a trzech kierowców uczynił Mistrzami Europy. Tropos to bezkompromisowy samochód, stworzony z myślą o zwycięstwach w rajdach i złamaniu konwencji. Futurystyczny design i innowacyjne rozwiązania technologiczne wyróżniają go spośród innych samochodów swojej epoki. Z przodu pojazdu dominuje ostry kształt, który harmonizuje z nadkolami, a pochylona przednia szyba łączy się z bocznymi szybami. Tylna część samochodu jest równie charakterystyczna, z okrągłymi reflektorami, wyrazistym skrzydłem i silnikiem V6. Wnętrze Troposa jest skoncentrowane na kierowcy, z podkreśleniem sportowego charakteru poprzez dwa siedzenia i minimalistyczny układ przestrzeni. Koncepcja "blokowania kolorów" nadaje wnętrzu ekscytujący wygląd, korzystając z podstawowych kolorów niebieskiego, czerwonego i żółtego.
Podsumowując, wóz ten to ikona włoskiego motoryzacyjnego dziedzictwa. Jest to nie tylko samochód, ale także kawałek historii, który nadal potrafi oczarować i zachwycić nawet po latach. Jeśli masz szansę, usiądź za kierownicą tego auta i pozwól się ponieść emocjom podróży w czasie. To doświadczenie, którego nie zapomnisz.
GALERIA ZDJĘĆ:
BY MAKOTO SAKURA & MEGAN WINTER | 02.03.2024
Yoo, na każdy projekt w końcu przychodzi czas i przyszedł też czas na nasz.
Mija dzisiaj dokładnie 272 dni istnienia naszej projektu i mimo, że jakiś rozdział się zamyka, to gra z ekipą, która tworzyła whipa oraz wszystkich zaangażowanych to była dla nas czysta przyjemność. Każda interakcja, każda chwila spędzona razem, byłą dla nas niezwykle cenna i ważna. Chcielibyśmy podziękować każdemu z Was za Waszą niezrównaną pasję, zaangażowanie i wkład w rozwój naszej społeczności. Nie będę ukrywał, że jeden z powodów zamknięcia to coś, co każdy już doskonale wie 😄 Druga sprawa, zaczynaliśmy czuć powoli wypalenie, coraz mniej czasu na grę, coraz mniej chęci i nie chcemy zapychać sztucznie slota tylko po to, żeby widnieć w dziale i korzystać z przywilejów org. Trzeci powód to ostatni stan serwisu, część graczy - Ci, którzy nie byli wypaleni, najzwyczajniej przestali wchodzić, wiedząc, że wieczorem nie idzie pograć spokojnie nawet przez 15 minut. Nie obwiniamy serwera, w żadnym wypadku - każdy świadomie stracił przyjemność z gry.
Postanowiliśmy zostawić pewną narrację, dla ewentualnych ciekawskich:
**Ekipa z El Gato Negro, czując, że zaczęli być zauważalni, a wzrok LEA został skierowany w ich stronę, postanowili wyciszyć swoje działania, gromadząc po ukrytych magazynach część swojego dotychczasowego łupu. Najbardziej ikoniczni członkowie grupy, znani i lubiani kubańczycy podobno są od czasu do czasu widziani w fancy pubach, gdzie podjeżdżają swoimi lowriderami i przetapiają brudne pieniądze na rum i cygara. Co z resztą? Nikt za bardzo nie był w stanie stwierdzić, kto z otoczenia kubańczyków brał udział w procederze znikających samochodów, a ich kontakty prawdopodobnie złapały nowe zlecenia od innych grup działających w mieście, wypełniając tym samym lukę popytu wynikającą ze zniknięcia działalności szajki rzezimieszków**
Na sam koniec, jeszcze raz dzięki za grę i do zobaczenia w nowym środowisku! 😉
**Na stronie UCCD ogłoszona została data pojawienia się pojazdów dostępnych "OD RĘKI".
Ilość pojazdów: 5,
Ilość pojazdów na KUP TERAZ: 3,
Ilość pojazdów na LICYTACJI: 2,
Wszystko to dnia 18.06.2023 w zakładce "Oferta".**
(Bardziej pod wieczór, mam coś do załatwienia, licytacje będą trwać kilka dni żeby każdy mógł wziąć udział, powodzenia!)