Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

0MATY

Gracz
  • Postów

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. S_R32 polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    **Ostatnio w warsztacie Spirits Motorsport&Dyno panowała prawdziwa gorączka działania. Ich najnowszy projekt, Maibatsu Sunrise R, stanowił centralny punkt ich uwagi. Pojazd ten został przyjęty do garażu w stanie, który wymagał całkowitego przekształcenia. Mechanicy poświęcili dni i noce na podnoszeniu osiągów, modyfikację wyglądu oraz dopracowywanie każdego detalu, aby stworzyć prawdziwą legendę na drodze. Dzięki zespołowej pracy i pasji do doskonałości, Maibatsu Sunrise R został przekształcony w symbol szybkości, elegancji i technologicznej doskonałości. Gdy prace zostały ukończone, duma wśród mechaników jest ogromna, a ich reputacja jako miejsca, gdzie rodzą się legendy, jest solidnie utrwalona.**


    ** Maibatsu Sunrise R, zaledwie w momencie spojrzenia na niego, wywołuje dreszcz emocji. Zmodyfikowany do perfekcji, jest inkarnacją potęgi, szybkości i elegancji. Karoseria została poddana gruntownej modyfikacji, wraz z profesjonie nałożoną okleiną, oraz folią PPF. Pojazd zachowuje przy tym charakterystyczne linie, również dodając do nich nowoczesny i agresywny wygląd. Z przodu zainstalowano szeroką, muskularną chłodnicę, która sugeruje nieokiełznaną siłę ukrytą pod maską. Ponadto, pod maską bije serce potężnego silnika, który został zastąpiony poprzednią jednostką, po zastosowaniu specjalistycznych modyfikacji, wydaje dźwięk jak symfonia mocy. Zawieszenie zostało dostrojone do perfekcji, zapewniając doskonałą stabilność i przyczepność nawet przy największych prędkościach. Wnętrze zostało równie starannie zmodyfikowane, łącząc w sobie luksus z technologią. Kierowca wita się z kokpitem, który przypomina bardziej kokpit myśliwca niż zwykłego samochodu. Fotel pasażera został zdemontowany, by zniwelować masę pojazdu, natomiast na miejscu kierowcy znalazł się profesjonalnie domierzony fotel kubełkowy marki Chepalle, zapewnia on nie tylko komfort, ale i poczucie luksusu. Wszystkie panele są wypełnione najnowszymi technologiami, zapewniającymi pełną kontrolę nad pojazdem. Zmodyfikowany Maibatsu Sunrise R to nie tylko samochód. To manifestacja technologicznej doskonałości i pasji do prędkości.**


  2. 0MATY polubił odpowiedź w temacie przez Furix w [TELEGRAM] Street Control   
    STREET CONTROL - jeden z milionów kanałów na telegramie zrzeszający, dziesiątki zajawkowiczów motoryzacyjnych z Los Santos i okolic. Jeśli szukasz towarzystwa o takiej samej zajawcę co ty, to idealnie trafiłeś, wymienisz się tu spostrzeżeniami i opiniami o całym świecie zmotoryzowanym. Lecz to nie wszystko, istnieje druga strona medalu tego kanału, ta ciemniejsza, spowita tajemnicą i mrokiem nocy, zamknięta za czterema zamkami, dla osób zaufanych, w której adrenalina i pieniądze grają główną rolę - miejsce dla tych, którzy nie boją się spojrzeć śmierci w oczy a dla wygranej i sławy w zamkniętym gronie podziemnej sceny Santos - zrobią wszystko za kierownicą swojego wozu. 
    [KANAŁ]
    Notka OOC:

  3. ahaokxd polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    Spirits Motorsport&Dyno - Studio zajmujące się tuningiem, detailingiem oraz wszelkimi naprawami czterech kółek. Nowo powstała działalność zrzesza wokół siebie samych profesjonalistów w danej dziedzinie motoryzacji. To wszystko dzięki zgranej szajce nocnych piratów drogowych, inicjatywa oraz chęci stworzenia czegoś wielkiego wyszła spod ręki Mitsuru Mizusawa, Sayuki Yamada, oraz Reverie Thackeray - Kadra składa  się z byłych wysoko postawionych pracowników innych zakładów o tej samej specjalizacji, postanowili odważnie stanąć krok do przodu otwierając nowy rozdział w swoim życiu i przy okazji konkurencję motoryzacji z dalekiej Azji. Miejsce cechuje bardzo dobrze wszystkim znany undergroundowy klimat - Rozlany olej, zimne piwo na blacie, grana metalika z boomboxa, rozebrane fury na podnośnikach - To wszystko dodaje uroku temu miejscu, co skutkuje nie małą popularnością wśród osób, które ponadprzeciętnie dbają o swój wózek. Lokalizacja Spirits Motorsport&Dyno znajduje się na Greenwich PKWY, zaraz obok międzynarodowego lotniska - właśnie ta okolica otwiera możliwości mieszkańcom południowej części Los Santos na zdobycie uczciwej pracy i złapania kontaktu z ciekawymi ludźmi. Studio stawia na młodą, obrotną kadrę, lecz nie wyklucza kogoś, kto chciałby tylko przyuczyć się fachu jakim jest mechanika samochodowa. Chęci to podstawa, a na odpowiednim stażu pod ręką doświadczonego mechanika na pewno się wiele nauczysz. Spirits Motorsport&Dyno w założeniu jest prężnie rozwijającą się firmą i dąży do postawionych sobie celów. Miejsce wraz z otwarciem staje się hangoutem dla społeczności z pobliskiego otoczenia, co sprawia że osoba wybierająca się do pracy niekoniecznie do niej przychodzi, po prostu wie że spędzi tam swój czas w odpowiednim towarzystwie i klimacie, co wpływa na chęć przebywania w studio. Będąc późnym wieczorem w tym miejscu zwrócisz uwagę na fury, które niekoniecznie poruszają się legalnie po ulicach miasta Los Santos, właśnie to buduje prawdziwą, charakterną markę tego miejsca - Nie jest wykluczone organizowanie swojego rodzaju legalnych eventów pokazowych na torze. Biznes korzysta z części i materiałów pochodzących bezpośrednio od producenta Atomic, lub Japanese Domestic Market z importu. Dzięki takiej taktyce klient zawsze wie, że komponenty zamontowane w jego pojeździe są oryginalne, homologowane, oraz pewnego pochodzenia. Co oczywiście przekłada się na jakość, którą Spirits Motorsport&Dyno jest w stanie zaoferować swoim klientom.Niezbędne wyposażone, w sprzęt do modyfikacji i napraw wszelkiego rodzaju to podstawa, bez tego nic by nie powstało. Nadal się zastanawiasz, co jesteśmy w stanie zrobić z Twoją bryką? Po prostu wpadnij i daj sobie szansę zmienić życie na lepsze. Do każdej fury podchodzimy indywidualnie z całkowitym profesjonalizmem, specjaliści Spirits Motorsport&Dyno poradzą sobie z największymi wymaganiami naszego klienta.

    Lokalizacja studia Spirits Motorsport&Dyno w mniej rozwiniętej dzielnicy Greenwich PKWY, sąsiadującej z międzynarodowym lotniskiem Los Santos Airport, pełni istotną rolę w kształtowaniu jego unikalnego charakteru. Dzielnica ta, znajdująca się na obrzeżach miasta, przyciąga miłośników motoryzacji szukających autentyczności i oryginalności, której nie znajdą w bardziej komercyjnych lokalizacjach. Surowy, nieoszlifowany klimat tej części miasta świetnie komponuje się z undergroundowym, lekko buntowniczym stylem studia. Greenwich PKWY, pomimo że nie jest tak rozwinięta jak inne dzielnice, dynamicznie się zmienia, co przyciąga różnorodne grupy ludzi — od młodych przedsiębiorców po artystów i twórców kultury miejskiej. Mieszanka starych magazynów i nowoczesnych instalacji sprawia, że jest to miejsce, w którym przeszłość spotyka się z przyszłością, co dodaje lokalizacji niepowtarzalnego charakteru.
     
     
  4. MindFuck polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [Projekt IC] Last District   
    good luck 😎🏴🔥
  5. 0MATY polubił odpowiedź w temacie przez Quore Sportivo w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    Lecimy z tematem 🫡
  6. Egx polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    Spirits Motorsport&Dyno - Studio zajmujące się tuningiem, detailingiem oraz wszelkimi naprawami czterech kółek. Nowo powstała działalność zrzesza wokół siebie samych profesjonalistów w danej dziedzinie motoryzacji. To wszystko dzięki zgranej szajce nocnych piratów drogowych, inicjatywa oraz chęci stworzenia czegoś wielkiego wyszła spod ręki Mitsuru Mizusawa, Sayuki Yamada, oraz Reverie Thackeray - Kadra składa  się z byłych wysoko postawionych pracowników innych zakładów o tej samej specjalizacji, postanowili odważnie stanąć krok do przodu otwierając nowy rozdział w swoim życiu i przy okazji konkurencję motoryzacji z dalekiej Azji. Miejsce cechuje bardzo dobrze wszystkim znany undergroundowy klimat - Rozlany olej, zimne piwo na blacie, grana metalika z boomboxa, rozebrane fury na podnośnikach - To wszystko dodaje uroku temu miejscu, co skutkuje nie małą popularnością wśród osób, które ponadprzeciętnie dbają o swój wózek. Lokalizacja Spirits Motorsport&Dyno znajduje się na Greenwich PKWY, zaraz obok międzynarodowego lotniska - właśnie ta okolica otwiera możliwości mieszkańcom południowej części Los Santos na zdobycie uczciwej pracy i złapania kontaktu z ciekawymi ludźmi. Studio stawia na młodą, obrotną kadrę, lecz nie wyklucza kogoś, kto chciałby tylko przyuczyć się fachu jakim jest mechanika samochodowa. Chęci to podstawa, a na odpowiednim stażu pod ręką doświadczonego mechanika na pewno się wiele nauczysz. Spirits Motorsport&Dyno w założeniu jest prężnie rozwijającą się firmą i dąży do postawionych sobie celów. Miejsce wraz z otwarciem staje się hangoutem dla społeczności z pobliskiego otoczenia, co sprawia że osoba wybierająca się do pracy niekoniecznie do niej przychodzi, po prostu wie że spędzi tam swój czas w odpowiednim towarzystwie i klimacie, co wpływa na chęć przebywania w studio. Będąc późnym wieczorem w tym miejscu zwrócisz uwagę na fury, które niekoniecznie poruszają się legalnie po ulicach miasta Los Santos, właśnie to buduje prawdziwą, charakterną markę tego miejsca - Nie jest wykluczone organizowanie swojego rodzaju legalnych eventów pokazowych na torze. Biznes korzysta z części i materiałów pochodzących bezpośrednio od producenta Atomic, lub Japanese Domestic Market z importu. Dzięki takiej taktyce klient zawsze wie, że komponenty zamontowane w jego pojeździe są oryginalne, homologowane, oraz pewnego pochodzenia. Co oczywiście przekłada się na jakość, którą Spirits Motorsport&Dyno jest w stanie zaoferować swoim klientom.Niezbędne wyposażone, w sprzęt do modyfikacji i napraw wszelkiego rodzaju to podstawa, bez tego nic by nie powstało. Nadal się zastanawiasz, co jesteśmy w stanie zrobić z Twoją bryką? Po prostu wpadnij i daj sobie szansę zmienić życie na lepsze. Do każdej fury podchodzimy indywidualnie z całkowitym profesjonalizmem, specjaliści Spirits Motorsport&Dyno poradzą sobie z największymi wymaganiami naszego klienta.

    Lokalizacja studia Spirits Motorsport&Dyno w mniej rozwiniętej dzielnicy Greenwich PKWY, sąsiadującej z międzynarodowym lotniskiem Los Santos Airport, pełni istotną rolę w kształtowaniu jego unikalnego charakteru. Dzielnica ta, znajdująca się na obrzeżach miasta, przyciąga miłośników motoryzacji szukających autentyczności i oryginalności, której nie znajdą w bardziej komercyjnych lokalizacjach. Surowy, nieoszlifowany klimat tej części miasta świetnie komponuje się z undergroundowym, lekko buntowniczym stylem studia. Greenwich PKWY, pomimo że nie jest tak rozwinięta jak inne dzielnice, dynamicznie się zmienia, co przyciąga różnorodne grupy ludzi — od młodych przedsiębiorców po artystów i twórców kultury miejskiej. Mieszanka starych magazynów i nowoczesnych instalacji sprawia, że jest to miejsce, w którym przeszłość spotyka się z przyszłością, co dodaje lokalizacji niepowtarzalnego charakteru.
     
     
  7. Pol4n polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    Spirits Motorsport&Dyno - Studio zajmujące się tuningiem, detailingiem oraz wszelkimi naprawami czterech kółek. Nowo powstała działalność zrzesza wokół siebie samych profesjonalistów w danej dziedzinie motoryzacji. To wszystko dzięki zgranej szajce nocnych piratów drogowych, inicjatywa oraz chęci stworzenia czegoś wielkiego wyszła spod ręki Mitsuru Mizusawa, Sayuki Yamada, oraz Reverie Thackeray - Kadra składa  się z byłych wysoko postawionych pracowników innych zakładów o tej samej specjalizacji, postanowili odważnie stanąć krok do przodu otwierając nowy rozdział w swoim życiu i przy okazji konkurencję motoryzacji z dalekiej Azji. Miejsce cechuje bardzo dobrze wszystkim znany undergroundowy klimat - Rozlany olej, zimne piwo na blacie, grana metalika z boomboxa, rozebrane fury na podnośnikach - To wszystko dodaje uroku temu miejscu, co skutkuje nie małą popularnością wśród osób, które ponadprzeciętnie dbają o swój wózek. Lokalizacja Spirits Motorsport&Dyno znajduje się na Greenwich PKWY, zaraz obok międzynarodowego lotniska - właśnie ta okolica otwiera możliwości mieszkańcom południowej części Los Santos na zdobycie uczciwej pracy i złapania kontaktu z ciekawymi ludźmi. Studio stawia na młodą, obrotną kadrę, lecz nie wyklucza kogoś, kto chciałby tylko przyuczyć się fachu jakim jest mechanika samochodowa. Chęci to podstawa, a na odpowiednim stażu pod ręką doświadczonego mechanika na pewno się wiele nauczysz. Spirits Motorsport&Dyno w założeniu jest prężnie rozwijającą się firmą i dąży do postawionych sobie celów. Miejsce wraz z otwarciem staje się hangoutem dla społeczności z pobliskiego otoczenia, co sprawia że osoba wybierająca się do pracy niekoniecznie do niej przychodzi, po prostu wie że spędzi tam swój czas w odpowiednim towarzystwie i klimacie, co wpływa na chęć przebywania w studio. Będąc późnym wieczorem w tym miejscu zwrócisz uwagę na fury, które niekoniecznie poruszają się legalnie po ulicach miasta Los Santos, właśnie to buduje prawdziwą, charakterną markę tego miejsca - Nie jest wykluczone organizowanie swojego rodzaju legalnych eventów pokazowych na torze. Biznes korzysta z części i materiałów pochodzących bezpośrednio od producenta Atomic, lub Japanese Domestic Market z importu. Dzięki takiej taktyce klient zawsze wie, że komponenty zamontowane w jego pojeździe są oryginalne, homologowane, oraz pewnego pochodzenia. Co oczywiście przekłada się na jakość, którą Spirits Motorsport&Dyno jest w stanie zaoferować swoim klientom.Niezbędne wyposażone, w sprzęt do modyfikacji i napraw wszelkiego rodzaju to podstawa, bez tego nic by nie powstało. Nadal się zastanawiasz, co jesteśmy w stanie zrobić z Twoją bryką? Po prostu wpadnij i daj sobie szansę zmienić życie na lepsze. Do każdej fury podchodzimy indywidualnie z całkowitym profesjonalizmem, specjaliści Spirits Motorsport&Dyno poradzą sobie z największymi wymaganiami naszego klienta.

    Lokalizacja studia Spirits Motorsport&Dyno w mniej rozwiniętej dzielnicy Greenwich PKWY, sąsiadującej z międzynarodowym lotniskiem Los Santos Airport, pełni istotną rolę w kształtowaniu jego unikalnego charakteru. Dzielnica ta, znajdująca się na obrzeżach miasta, przyciąga miłośników motoryzacji szukających autentyczności i oryginalności, której nie znajdą w bardziej komercyjnych lokalizacjach. Surowy, nieoszlifowany klimat tej części miasta świetnie komponuje się z undergroundowym, lekko buntowniczym stylem studia. Greenwich PKWY, pomimo że nie jest tak rozwinięta jak inne dzielnice, dynamicznie się zmienia, co przyciąga różnorodne grupy ludzi — od młodych przedsiębiorców po artystów i twórców kultury miejskiej. Mieszanka starych magazynów i nowoczesnych instalacji sprawia, że jest to miejsce, w którym przeszłość spotyka się z przyszłością, co dodaje lokalizacji niepowtarzalnego charakteru.
     
     
  8. 0MATY polubił odpowiedź w temacie przez Furix w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    Cześć, Twoja aplikacja została przyjęta.
    Zgłoś się po odbiór w grze udając się w miejsce wskazane przez Ciebie w aplikacji i wpisz /biznes zakup. Jeśli we wskazanym miejscu nie ma żadnego markeru, zgłoś prośbę o jego stworzenie u opiekuna lub pomocnika strefy cywilnej.
    Pamiętaj, by dołączyć do oficjalnego Discorda biznesów i projektów IC VIBE ROLE PLAY https://discord.gg/SrtCf9PvQA
    Na miejscu utwórz ticket z prośbą o nadanie rangi poprzez wejście do kanału ⁠kontakt. Pamiętaj, by w nazwie użytkownika dołączyć po znaku "|" nazwę biznesu/projektu który prowadzisz.
    Jeśli Twój biznes nie widnieje na mapie w swoim tickecie zawrzyj prośbę o stworzenie dla Ciebie skryptu kopiując w treść ticketa formatkę uzupełnioną zgodnie ze wzorem (UID postaci, typ biznesu, mapa).
    Na Discord zapraszana jest jedna osoba z każdego biznesu/projektu. Nie dopuszczamy więcej reprezentantów. Wszelkie sprawy techniczne czy ustalenia są rozwiązywane poprzez ticket na discordzie biznesowym.
  9. S_R32 polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    Spirits Motorsport&Dyno - Studio zajmujące się tuningiem, detailingiem oraz wszelkimi naprawami czterech kółek. Nowo powstała działalność zrzesza wokół siebie samych profesjonalistów w danej dziedzinie motoryzacji. To wszystko dzięki zgranej szajce nocnych piratów drogowych, inicjatywa oraz chęci stworzenia czegoś wielkiego wyszła spod ręki Mitsuru Mizusawa, Sayuki Yamada, oraz Reverie Thackeray - Kadra składa  się z byłych wysoko postawionych pracowników innych zakładów o tej samej specjalizacji, postanowili odważnie stanąć krok do przodu otwierając nowy rozdział w swoim życiu i przy okazji konkurencję motoryzacji z dalekiej Azji. Miejsce cechuje bardzo dobrze wszystkim znany undergroundowy klimat - Rozlany olej, zimne piwo na blacie, grana metalika z boomboxa, rozebrane fury na podnośnikach - To wszystko dodaje uroku temu miejscu, co skutkuje nie małą popularnością wśród osób, które ponadprzeciętnie dbają o swój wózek. Lokalizacja Spirits Motorsport&Dyno znajduje się na Greenwich PKWY, zaraz obok międzynarodowego lotniska - właśnie ta okolica otwiera możliwości mieszkańcom południowej części Los Santos na zdobycie uczciwej pracy i złapania kontaktu z ciekawymi ludźmi. Studio stawia na młodą, obrotną kadrę, lecz nie wyklucza kogoś, kto chciałby tylko przyuczyć się fachu jakim jest mechanika samochodowa. Chęci to podstawa, a na odpowiednim stażu pod ręką doświadczonego mechanika na pewno się wiele nauczysz. Spirits Motorsport&Dyno w założeniu jest prężnie rozwijającą się firmą i dąży do postawionych sobie celów. Miejsce wraz z otwarciem staje się hangoutem dla społeczności z pobliskiego otoczenia, co sprawia że osoba wybierająca się do pracy niekoniecznie do niej przychodzi, po prostu wie że spędzi tam swój czas w odpowiednim towarzystwie i klimacie, co wpływa na chęć przebywania w studio. Będąc późnym wieczorem w tym miejscu zwrócisz uwagę na fury, które niekoniecznie poruszają się legalnie po ulicach miasta Los Santos, właśnie to buduje prawdziwą, charakterną markę tego miejsca - Nie jest wykluczone organizowanie swojego rodzaju legalnych eventów pokazowych na torze. Biznes korzysta z części i materiałów pochodzących bezpośrednio od producenta Atomic, lub Japanese Domestic Market z importu. Dzięki takiej taktyce klient zawsze wie, że komponenty zamontowane w jego pojeździe są oryginalne, homologowane, oraz pewnego pochodzenia. Co oczywiście przekłada się na jakość, którą Spirits Motorsport&Dyno jest w stanie zaoferować swoim klientom.Niezbędne wyposażone, w sprzęt do modyfikacji i napraw wszelkiego rodzaju to podstawa, bez tego nic by nie powstało. Nadal się zastanawiasz, co jesteśmy w stanie zrobić z Twoją bryką? Po prostu wpadnij i daj sobie szansę zmienić życie na lepsze. Do każdej fury podchodzimy indywidualnie z całkowitym profesjonalizmem, specjaliści Spirits Motorsport&Dyno poradzą sobie z największymi wymaganiami naszego klienta.

    Lokalizacja studia Spirits Motorsport&Dyno w mniej rozwiniętej dzielnicy Greenwich PKWY, sąsiadującej z międzynarodowym lotniskiem Los Santos Airport, pełni istotną rolę w kształtowaniu jego unikalnego charakteru. Dzielnica ta, znajdująca się na obrzeżach miasta, przyciąga miłośników motoryzacji szukających autentyczności i oryginalności, której nie znajdą w bardziej komercyjnych lokalizacjach. Surowy, nieoszlifowany klimat tej części miasta świetnie komponuje się z undergroundowym, lekko buntowniczym stylem studia. Greenwich PKWY, pomimo że nie jest tak rozwinięta jak inne dzielnice, dynamicznie się zmienia, co przyciąga różnorodne grupy ludzi — od młodych przedsiębiorców po artystów i twórców kultury miejskiej. Mieszanka starych magazynów i nowoczesnych instalacji sprawia, że jest to miejsce, w którym przeszłość spotyka się z przyszłością, co dodaje lokalizacji niepowtarzalnego charakteru.
     
     
  10. S_R32 polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [Projekt IC] Last District   
    good luck 😎🏴🔥
  11. 0MATY polubił odpowiedź w temacie przez szados w [BIZNES / Studio tuningowe] 98's Customs   
    98's Customs, czyli studio tuningowe, które powstało z inicjatywy dwóch przyjaciół Spencera Kellogga oraz Alexa Harrisa. Najważniejsze co ich łączyło to pasja do motoryzacji. Początkowo Spencer nie przepadał za Muscle, czy lowriderami, lecz dzięki Alexowi i jego fascynacji sam poczuł to samo co zaowocowało pomysłem by wspólnie otworzyć miejsce które będzie inne niż wszystkie. Stworzenie takiego miejsca miało stać się być kamieniem milowym w ich życiach oraz otworzyło to zarazem nową furtkę na przyszłość i z czasem mogłoby zaistnieć na motoryzacyjnym rynku jako niezaprzeczalny numer 1 jak chodzi o klasyczną motoryzacje. Poza zaoferowaniem szerokiego wachlarzu usług nawet dla najbardziej wymagających klientów miało stać się ostoją i zrzeszać osoby  które w pozornie prostych czynnościach miały widzieć kunszt godny prawdziwego  artysty a najbardziej stylowe projekty miały stać się ich prawdziwą dumą i z czasem zdobić szare ulice Los Santos. Styl ponad treścia? Auta skaczące w rytm Old-Schoolowych hitów? Robienie czegoś wyjątkowego z niczego? Witamy w prawdziwej Ameryce lat 90. Samo miejsce nie zostało wybrane przez powodu, Davis oraz historia sąsiadujących dzielnic a także społeczność która to miejsce zamieszkiwała na przestrzeni ostatnich lat i zamieszkuje idealnie wpasowywało się w klimat miejsca które mężczyźni mieli w planie otworzyć i tym samym jasno pokazując do jakiej grupy chcą trafić ze swoimi usługami.









     
     
  12. S_R32 polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [PROJEKT IC] UNDERGROUND SYNDICATE   
    pozdro
  13. Egx polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [PROJEKT IC] UNDERGROUND SYNDICATE   
    pozdro
  14. 0MATY polubił odpowiedź w temacie przez Matieusz w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @houstonfornication i @Ritelka opuszczają grono ekipy, dziękujemy za wkład
  15. 0MATY polubił odpowiedź w temacie przez IG2K w [Projekt IC] FIA Formula 2 Series   
    08.08.2023 Alaska Grand Prix!
    Komentator1: Kolejny tydzień i kolejne wyzwania! Tym razem jesteśmy w stanie Alaska, na stosunkowo świeżym torze... Jak mówiliśmy podczas kwalifikacji! Ten tor został wpisany do kalendarza wraz z rozpoczęciem tego sezonu!

    Komentator2: Właśnie! Ale nie zapowiada się tutaj dobry początek... Na wskaźnikach jedynie 64.4 stopnie Fahrenheit'a, a na horyzoncie kłębią się chmury, miejmy nadzieję, że nie przeszkodzą one zebranym na torze w dokończeniu tego wyścigu. Ostatnim razem nie zauważyliśmy na treningach Luigiego... Wiesz dlaczego?

    Komentator1: Hm? Stało się coś, co odsunęło go od sezonu? Cerveza Barracho ujawniło jakieś informacje?
    Komentator2: A i owszem! Podczas testów, w krwi Lui wykryto obecność narkotyków, włoch musiał długo bawić się w przerwie od sezonu! Zespół razem z zarządem FiA uznał to za doping... 
     
    Komentator1: Tak czy inaczej, wszyscy zebrali się już na torze... Widzimy jak póki co jedyny kierowca zespołu Barracho zamienia ostatnie słowa z Max'em Rodriguez'em... Zaraz wszyscy wchodzą...
    **Po paru minutach wszyscy byli już w bolidach, a światła zaczęły zapalać się w pięciu rzędach... nagle zgasły a bolidy ruszyły.**
    Komentator1: I światła zgasły i ruszamy! Pierwszy zakręt, Paul Greim utrzymuje pozycje, zaraz za nim Max Rodriguez... Demari Latte walczy o pozycję z Colinem Shadow! Ale temu się nie udaje!
    **Grono komentatorskie komentowało cały przebieg wyścigu, nie ukrywając swojej własnej ekscytacji.**

    Progen F2+ (P1/P4)
    **Wyścig dla zespołu był dość skomplikowany, Colin Shadow pobił dotychczasowy rekord swojego zespołu wykonując podczas trwania całego wyścigu 43 wyprzedzenia, finalnie kończąc na pierwszym miejscu. Jego prawie, że nienaganna jazda zaczęła ponownie zastanawiać ekspertów, z uwagi na ostatni godny pożałowania wynik. Załoga zmieniała opony podczas czerwonych flag, które powiewały aż dwa razy podczas wyścigu. Z goła inaczej jednak sytuacja wyglądała u Sebastiana van der Vel, mimo dobrego startu i zdobycia paru pozycji zatrzymał się gdy przyszło mu jechać za swoim towarzyszem z zespołu... Długo jednak to nie potrwało, po trzech okrążeniach pojechał za szeroko będąc zmuszony odpuścić parę pozycji... Wracając do jazdy zdobywał po kolei kolejne pozycje prześcigając bolidy sprunk i rozpoczynając walkę o trzecie miejsce z Paulem Greim, który w tamtym momencie był już za Demarim Latte i swoim kolegą z drużyny. Właśnie podczas tego starcia styl jazdy Niemieckiego zawodnika wyniósł Sebastiana w stronę barierek o który otarł o nie swój bolid tracąc zalety areodynamiczne. 5 okrążeń przed końcem wyścigu usłyszał znajomy komunikat "Box Box", kolejny raz pokazując wady w strategii zespołu Progen F2+. Sebastian zjechał, a poza oponami zostało zmienione mu również przednie skrzydło. Co zabrało dodatkowe sekundy czasu sprawiając, że jego bolid z ciężko wywalczonej drugiej pozycji, zakończył na czwartej.**
    Komentator1: Colin Shadow! After the finish line, and todays winner! 

    INTERCOM-CONTACT TEAM: P1, you got P1... Good Job. 
    INTERCOM-COLIN SHADOW: Finally! LETS GOOOO! FUCK YEAH!

    INTERCOM-CONTACT TEAM: Box...Box... Box this lap.
    INTERCOM-SEBASTIAN VAN DER VEL: Oh fuck you, again! 

    Benefactor FRD (P2/DNF) * FASTEST LAP [29.56s]
    **Zdania o występie zespołu Benefactor są wyjątkowo podzielone. Po wspaniałych kwalifikacjach ich bolidy pozostawały w ścisłej czołówce całej paczki. Jednak już po 14 okrążeniu startujący z P1 Paul Greim spadł na P3, ustępując swojemu kompanowi z drużyny oraz walczącemu z nim Demariemu Latte. Gdy już miał nadganiać do bolidu Filipińczyka, w jego tylne skrzydło lekko uderzył bolid Sprunk, przez co oba bolidy wypadły z toru. Ku niezadowoleniu niemieckiego zespołu, federacja ogłosiła wspólną winę za wypadek, przez co kierowca "zielonych" nie uzyskał żadnej kary. Przez tą sytuację, przed bolid Paul'a Greim wysunął się drugi bolid SPRUNK oraz Sebastian van der Vel. To nie był koniec wypadków Greim'a, który parokrotnie w wyścigu tracił panowanie nad pojazdem wchodząc w mniejsze otarcia z innymi kierowcami. Wartym wspomnienia jest spinning który Paul zaliczył w 41 okrążeniu, po którym jednak wrócił do gry finalnie zajmując drugie miejsce. Inny bolid bolidu Benefactor, który ostatnim razem zajmował pierwsze miejsce, mowa tutaj oczywiście o 'Maxie' czyli nowym ulubieńcu fanów zespołu, który wykręca niesamowite czasy podczas kwalifikacji... Starcia jego bolidu z jedynym obecnym na trasie bolidem C.B były widowiskowe, obaj dobrze znający się kierowcy co chwilę się mijali powodując niemały szum na trybunach, eksperci w sprawie motosportu mogą dostrzec, że jest to bliźniacza sytuacja do tych, gdzie startowali oni przeciwko sobie w wyścigach kartingowych w południowych stanach USA. Ich zmagania przez bardzo długi czas symbolizowały, jak będzie wyglądać podium. Ku zaskoczeniu wszystkich, obaj kierowcy wykoanli identyczny najlepszy czas w całym wyścigu czyli 29.56s. Niestety w 36 okrążeniu doszło do tragedii. Na ostatnim zakręcie Maxie zablokował hamulce, a jego bolid z impetem uderzył w barierki wybijając się od nich... Zerwała się przednia oś a koła poleciały po całym torze, kawałki karbonu i metalu rozprysnęły się po całej okolicy, przednie skrzydło wygięło się pod bolid, co spowodowało jego wybicie... Bolid uderzył bokiem w asfalt, zrywając prawy bok, po kolejnym odbiciu uderzył w tył bolidu Cerveza Barracho, niszcząc jego tylną strukturę i wprawiając go w wirowanie. Max'a uratował system HALO, ponieważ na chwilę po wypadku jechał do góry podwoziem po asfalcie, gdy tylko bolid się odwrócił obolały Max wypadł ze swojego bolidu, ostatnimi siłami dobiegając po torze do bolidu D.Latte, który znajdował się już wtedy w płomieniach, gdy kabina zajmowała się ogniem, próbował wyciągnąć swojego przyjaciela, jednak bezskutecznie... Został odciągnięty przez załogę ratunkową, która rozpoczęła gaszenie bolidu. Po wyścigu nie mal, że od razu Maxie trafił na badania, gdy tylko mógł przeszedł do kliniki w której znajdował się Latte, jednak nie został do niego wpuszczony.**
    Komentator1: Paul Greim gets P2.

    INTERCOM-CONTACT TEAM: Good Job, You at least.
    INTERCOM-PAUL GREIM: As i said... Stick to my instructions. 

    INTERCOM-CONTACT TEAM: You are the fastest... 29.56s... Not anymore, same time as Latte.
    INTERCOM-MAX RODRIGUEZ: Dirty Bastard... Pahahah.

    INTERCOM-MAX RODRIGUEZ: Something is wrong... Car is... (Głośny odgłos uderzenia, zerwanie komunikacji Intercom)
    INTERCOM-CONTACT TEAM: Max? Max? Are you Ok? Radio Check...
    **Kamery objęły również krzyki Max'a po wyjściu z bolidu, gdy biegł do bolidu Latte.**
    MAX RODRIGUEZ: Nooo! Noo! Fuck! Wake up! Wake up!

    SPRUNK RACING TEAM (P3/P5)
    **Wyjątkowo dobry wyścig dla bolidów zespołu SPRUNK i przede wszystkim pierwsze poważne punkty. Ku zaskoczeniu wszystkich fanów sportu jeden z bolidów Sprunk znalazł się na trzecim miejscu pod koniec wyścigu. Maximilian McNair zaprezentował się z o wiele lepszej strony, niż jego kolega z zespołu. Podczas wyścigu dał pokaz dobrej jazdy, w której tylko raz podległ małemu wypadkowi z Paulem Greim, gdzie oba bolidy wyjechały za tor i mogły wrócić do jazdy. Szybkie i sprawne okrążenia sprawiły, że po wypadku w 36 okrążeniu mógł walczyć o podium... Dzięki nagłemu pit stopowi Sebastiana van der Vel, wszedł na podium, jednak wszyscy oglądający wyścig bez wachania mówią, że kierowca dałby radę wyprzecić holendra zajmując upragnione trzecie miejsce. O wiele gorzej swój wyścig pojechał Andre Hagen, który od początku zdawał się mieć wyjątkowe problemy z torem, i samym bolidem. Już na pierwszym okrążeniu narzekał na swój samochód niejednokrotnie prawie wypadając z zakrętów. Swoją flustrację przelał używając systemu ERS w miejscu surowego zakazu, co spowodowało kolejne obostrzenia względem kierowcy. Należy pamiętać, że obaj kierowcy SPRUNK od początku sezonu radzili sobie raczej średnio, zajmując środek lub tył tabeli. Maximilian McNair pojechał mimo wszystko świetny wyścig, który na długi czas zostanie zapamiętany przez cały zespół. Po wyścigu obu kierowców można było zaobserwować w boksach, wraz z dyrekcją zespołu... Kontrakt Maximiliana, został bez wątpienia przedłużony na kolejny sezon... Andre Hagen natomaist, zaraz po wyścigu pojechał do szpitala w którym znajdował się Latte, nie został jednak wpuszczony na salę, więc mógł tylko poobserwować jednego ze swoich konkurentów w śpiączce przez szklane drzwi w prywatnej klinice.**
    Komentator1: Maximilian McNair on 3rd place! Sprunk takes the podium! 
    INTERCOM-CONTACT TEAM: 3rd place! Lets go! Great Job McNair!
    INTERCOM-MAXIMILIAN MCNAIR: We did it! Yooo!

    INTERCOM-ANDRE HAGEN: This car sucks... Fuck is wrong about you guys...
    INTERCOM-CONTACT TEAM: Keep Calm... Stay Focus.

    C.B RACING DIVISION (DNF/DNS) *FASTEST LAP [29.56s)
    **Bez żadnych wątpliwości czy zawachań, można stwierdzić, że był to najtragiczniejszy wyścig zespołu Cerveza Barracho... Przed startem wyścigu wykluczony z drużyny został Luigi, co spowodowało zament w pitach i wątpliwości wśród sponsorów oraz ekspertów. Startujący z trzeciego miejsca Latte był jedynym bolidem Barracho, który wystartował w wyścigu... Od samego początku zaznaczał swoją pozycję na torze, atakując bolidy Benefactor... Samemu jednocześnie broniąc się przed Colinem Shadow, który napierał na niego przy każdym zakręcie... Po 14 okrążeniu znalazł swoje miejsce między bolidem Benefactor, sterowanym przez Paul'a Greim, a limitami toru... Przecisnął się ledwo podążając za swoim przyjacielem z przeciwnego zespołu - Max'em Rodriguez'em. Ich widowiskowe zmagania trwały przez długi czas. W tym samym okrążeniu wraz z Max'em pojechał identyczny czas okrążenia. Widowisko trwało aż do 36 okrążenia gdzie bolidy znajdowały się zabójczo blisko siebie, a Latte zajmował wtedy P1, na ostatnim zakręcie Maxie zablokował hamulce, co spowodowało ogromny wypadek... Bolid Filipińczyka został uderzony przez lecący bolid Benefactor, który zerwał tylny płat jego bolida tworząc również wyrwę w płacie silnikowym i samym silniku. Bolid w niekontrolowany sposób zerwał część przedniej osi zaczynając wirować, finalnie uderzając z wielkim impetem w barierkę. Po uderzeniu bolid zajął się ogniem a kłęby dymu przeszkadzały w wizji. Latte stracił przytomność przy uderzeniu, a na jego kasku pojawiło się spore pęknięcie. Ogień szybko zaczął się rozprzestrzeniać zajmując cały tył bolidu i wdzierając się do kabiny kierowcy. Zespół ratunkowy szybko zaczął gasić pożar i wyciągać kierowcę z bolidu. Nieprzytomny Latte szybko został zabrany do prywatnej kliniki w Alasce, gdzie pozostaje dalej w stanie śpiączki. Wypadek sprawił, że całe trybuny zamilkły na chwilę, szczególną panikę można było zobaczyć wśród członków #TEAMLATTE, czyli młodej widowni wyścigów, zapatrzoną w  Filipińskiego kierowce, nie tylko ze względu na styl jazdy, ale przede wszystkim na charakter Demariego.**

    INTERCOM-CONTACT TEAM: Same time as Maxie, push one step harder.
    INTERCOM-DEMARI LATTE: Yeye, i like hardcore. 
    INTERCOM-CONTACT TEAM: Keep focus Milky, Keep Focus.


    ((Podczas wypadku))
    INTERCOM-DEMARI LATTE: OH FUU.... (Głośne uderzenie, zerwanie komunikacji oraz wszystkich kamer bolidu)
    INTERCOM-CONTACT TEAM: Demari? Demari radio check... you ok? Check. 

    Komentator1: What a crash... I Hope he'll be okey... There is Red Flag... Latte in flames... What a disaster...

    ((ZDJĘCIE Z TYLNEJ KAMERY BOLIDU WYMIJAJĄCEGO WYPADEK))


    ((Tabela wyników))

  16. 0MATY polubił odpowiedź w temacie przez IG2K w [Projekt IC] FIA Formula 2 Series   
    04.08.2023 Alaska GP Qualifications
    Komentator1: I znowu tutaj wracamy! Tym razem zimna Alaska i nowy tor! Dodany do kalendarza w tym sezonie! 
    Komentator2: Na horyzoncie jest parę chmur, miejmy nadzieję, że nie przeszkodzi to w przebiegu kwalifikacji... Właśnie ostatni bolid zjeżdża z sesji treningowej. 
    **Kamery zbliżyły się na bolid zespołu Sprunk, który właśnie wjeżdżał do boxów, po parnastu minutach przygotowań i ostatnich poprawek rozpoczęły się kwalifikacje.**
    BENEFACTOR FRD (P1/P2)
    **Paul Greim oraz Max Rodriguez ponownie zajęli dwie pierwsze pozycje, pokazując świetne przystosowanie techniczne bolidu.**
    **Jako pierwszy na tor wyjechał Max Rodriguez, który podczas swoich zmagań dwa razy przekroczył próg 30 sekund, co jest zadziwiająco dobrym wynikiem. Przez większość kwalifikacji kierowca z meksykańskimi korzeniami utrzymywał najlepszy czas, czyli 29.45, sprawa nieco zmieniła się gdy na tor wjechał jego kompan z drużyny - Paul Greim.**
    **Paul pojawił się na torze pod koniec kwalifikacji, początkowo zaznaczając swoją pozycję w środku tabeli. Na torze napotkał zawodnika Cerveza Barracho Racing Division - Demariego Latte, który zmusił go do wyjechania poza limity toru, co anulowało jeden z czasów niemca. Germańskiemu zawodnikowi nie przeszkodziło to jednak w wykonaniu najlepszego czasu w jego finalnym okrążeniu, pokazując iż bolidy zespołu są wyjątkowo dobrze przystosowane do toru.**

    C.B RACING DIVISION (P3/DF)
    **Podczas kwalifikacji na torze pojawił się jedynie Demari Latte, który parę razy przekoroczył barierę 30 sekund,  pobijając czasy wszystkich zespołów, poza Benefactorem. **
    **Ciekawym może zdawać się to, że na torze finalnie nie zjawił się Lui, drugi zawodnik zespołu... Może zwiastować to, że zawodnik ponownie dał ponieść się imprezom, rozczarowując dyrekcję swojego zespołu. Ze względu na nie pojawienie się na torze, włoch będzie startował z ósmej pozycji, co nie wróży wielkich sukcesów dla drużyny w nadchodzącym wyścigu. Eksperci jednak wiedzą, że najbardziej chaotyczna drużyna ligi potrafi zaskoczyć, a ich wynik nie jest przesądzony turami kwalifikacji.**

    PROGEN F2+ (P4/P5)
    **Brytyjski zespół ponownie zaskoczył, podczas przygotowań do wyścigu postawili na przyczepność i prędkość pokonywania zakrętów. Jedynym kłopotem była prękość względna pojazdu, która w porównaniu do aerodynamiki innych bolidów była znacznie gorsza. Mimo wszystko bolidy uzyskały dobre miejsca w środku tabeli. Zaskoczeniem dla ekspertów było to, że pierwszy raz od pierwszego wyścigu w tym sezonie drugi kierowca zespołu zakwalifikował się przed Sebastianem van der Vel, co jest zaskakującą statystyką. Faktycznie od wyścigu w stanie San Andreas, Colin Shadow pozostawał za plecami swojego kolegi z drużyny... Tym razem jednak pobił jego czas o ponad pół sekundy. Czy wróży to, że Colin może w przyszłości przejąć przypisaną Sebastianowi łatkę "lepszego kierowcy" w zespole? Sebastian mimo regularności swoich czasów ewidentnie nie czuł się swojo podczas jazdy, jego czasy parę razy były unieważnione, przez wyjeżdżanie poza limity toru... Fianalnie zespół zakończył kwalifikacje w samym środku stawki. **

    SPRUNK RACING TEAM (P6/P7)
    **Zespół SPRUNK po raz kolejny nie zajmuje ostatniego miejsca, niestety jednak ich kierowcy ponownie pojechali najgorsze czasy w kwalifikacjach.**
    **Najgorszej zaprezentował się Andre Hagen, którego czas był ponad dwie sekundy za liderem wyścigu, oraz prawie sekundę za swoim kompanem z drużyny. Sygnalizuje to, że Hagen może mieć problemy podczas wyścigu... Nie mniej jednak, sytuacja po zgaszeniu się świateł może okazać się zupełnie inna, jak wiadomo warunki wyścigowe znacznie różnią się od warunków panujących na torze podczas kwalifikacji. Przed zespołem "zielonych" została postawiona wielka szansa... i tylko od nich zależy, czy ją wykorzystają.**

  17. 0MATY polubił odpowiedź w temacie przez Quore Sportivo w [GRA/Ostersky] przelot   
    Prowadzilem za nim poscig dobra godzine. Mam przejezdzone w tej grze lekko 1000h i tak szczerze to totalnie nie wiem kto bierze udzial w „testowaniu” takich rzeczy ale gosc tutaj jechal czysto jak najbardziej. Po wyjezdzie ze stacji gosc machnal double clutcha i to widac. Dodatkowo tam gdzie jest wyjazd znajduje sie jakis lekki bump lub kraweznik z tego co pamietam. Na srodku skrzyzowania jest wsniesienie i jesli jedzie sie z odpowiednia predkoscia to mozna na nim zrobic brake boosta. Efekt „wow” poteguje fakt ze po prostu zwolnilem w miejscu gdzie sultan tak przyspieszyl. Jechalem buffalo LSPD co widac na filmiku. Prowadzilismy poscig za DWOMA autami bo na nagraniu widac tez Cometa na ktorym bylem w tamtym momencie skupiony. Tez nie moglem sobie po prostu pozwolic na jechanie miedzy dwoma autami i po prostu musialem go puscic. Mam ten konkretny samochod z klipa bo jest pod grupa mojej drugiej postaci a tuning ktory w nim jest zamontowany to chyba najbardziej „tryhardowy” setup nastawiony na przyczepnosc i robienie wlasnie takich manewrow jaki mozna bylo zobaczyc na klipie 
  18. przelot polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [GRA/Ostersky] przelot   
    Cześć, tej nocy razem z @przelot uciekaliśmy przed LSPD ponad godzinę i było zajebiście, każdy z graczy nas pochwalił po skończonej gierce za ładną jazdę i tyle w temacie. Dajecie bana gościowi, który po prostu wie co robi i  wiele osób chciało by tak śmigać jak @przelot. Sam spędziłem BARDZO dużo godzin na takim stylu rozgrywki i nie widzę nic, co mogło by przykuć moją uwagę nt. mniemanego cheatowania tego gościa - jako dowód, że MOŻNA tak jeździć podsyłam klip jak dawno dawno temu rozpędziłem sultan classic do 250km/h+ na jednym z ważniejszych wyścigów IC (może wtedy był inny handling tego modelu pojazdu, ale chodzi o dokładnie ten moment: https://streamable.com/8fgr3o
    8 sekunda klipu - wjeżdżając na most jest lekka hopka, wyczułem odpowiedni moment i wcisnąłem klawisz S, co dało mi  sporego boosta  do 211km/h
    16 sekunda klipu - zjazd w dół, również zrobiłem to samo osiągając 220km/h
    18 sekunda klipu - jadąc 220km/h w dół ZNÓW zrobiłem bump boosta i poleciałem 251 sultanem classic 



    Bez żadnej dyskriminacji, bądź wyśmiewania ale @Ostersky nigdy Cię nie widziałem w community "ścigantów" i śmiem twierdzić, że nie wiesz na czym polega taka jazda, pozdrawiam i mam nadzieję, że odbanujecie użytkownika @przelot
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin