Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

filipekck

Gracz
  • Postów

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. mati. polubił odpowiedź w temacie przez filipekck w #24 Vibe RolePlay również na SAMP!   
    Już wszyscy wiemy co robi ekipa jak się opierdala
  2. Samson polubił odpowiedź w temacie przez filipekck w #25 Majowe Granie 2022   
    fajne tagi
     
  3. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez teti w MANY ARE CALLED... FEW are CHOSEN...   
    The Chosen Few Motorcycle Club to jeden z pierwszych prawdopodobnie klubów jednoprocentowych mieszanym rasowo. Na początku klub się trzymał czarnoskórych osób, ale szybko się to zmieniło, bo w roku 1960’ przyjęli już pierwszego członka o białej karnacji.
    Klub motocyklowy został założony w 1959 roku na Los Angeles, California przez Lionel Ricks, Lil Frank, Roger, Hawk, Slim, Shirly Bates oraz Champ. Każdy z tych założycieli był afroamerykaninem. Tak jak większość klubów w tamtych czasach zrzeszali się ze względu na uwielbienie jeździć na motocyklach Harley Davidson. W 1960 roku dołączył członek o białej karnacji, mówiono na niego “White Boy Art”, jakiś czas później pojawiła się nowa osoba, która przyjęła imię “White Boy Tom”. Dzięki tym osobą Chosen Few stał się klubem wielorasowym, przyciągali ze sobą innych o białej karnacji osób, którzy chcieli dołączyć. Być wielorasowym w tamtych czasach było to rzadko spotykane zjawisko, było wiele konfrontacji z innymi klubami. Wiele białych klubów nazywało białych członków Chosen Few “nigger lovers” oraz “you belong to a nigger club”. Mimo takich słów od innych klubów to biała karnacja nosili z dumą barwy chosen few i wnieśli do niego braterstwo. Stało się powszechnie znane, że są “In Black & White We Really Had Might” ze względu na pierwszym w pełni zintegrowanym klubem motocyklowym.
    Zanim przyjeli nazwe Chosen Few rozważali oni nad nazwą “The Patriots of Iron & Steel”. Ich oryginalna naszywka klubu była czarno-biała. Po jakimś czasie została ono zmieniona na biało-czerwoną. Wygląd tego to owalne morze z czerwonej krwi z białymi ludzkimi skrzyżowanymi kośćmi w centrum i białymi literami, które mówią o “Chosen Few” wygiętymi na górze krzyża.
    Istnieje wiele innych klubów z noszącą nazwą “Chosen Few Motorcycle Club”, ale są to Europejskie oddziały klubu posiadające naszywkę, która składa się z czaszki z gwiaździstą flagą w tle. Kluby te rozszerzają na inne terytoria w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech oraz w Szwecji. 
    Chosen Few jest jednym z wielu klubów w którym nie występuje tradycja przyzwiązania do reprezentowania klubu wyłącznie na motocyklach Harley Davidson. Wielu członków posiada również motocykle turystyczne czy ścigacze lub naked, bardzo często zdarza sie że w garażu patched membera stoją dwie maszyny które spełniają się w różnych okolicznościach - wygodny cruiser w dalekie trasy i sportowy ścigacz na codzień.

    Klub motocyklowy Chosen Few używa wzrotów takich jak;
    CF: (C)hosen (F)ew 36: trzecia litera alfabetu to “C”, a szósta litera to “F”, wychodzi więc (C)hosen (F)ew CFMC: (C)hosen (F)ew (M)otorcycle (C)lub.  Istnieją również inne motta klubowe, które są związane z klubem 
    “It’s Not About the size of the Few in the Fight, It’s About The Size Of The Fight in The Few” “Many Are Called. Few Are Chosen.” “Take None, Give None”  
  4. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez misiekhere w [Warsztat] Kilnayā Workshop   
    Cleaning day in Kilnayā  🧹

     





     
    & some tuning...

     


    Screenshots by: @WielkiNoob
  5. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez Eristo w [Warsztat] Kilnayā Workshop   
    Po ponad roku Kilnaya kończy swoją historię. Dzięki wszystkim, którzy przyczynili się do funkcjonowania tego biznesu, a przede wszystkim tym, którzy zajmowali się nim, gdy ja nie miałem na to czasu, lub zwyczajnie chęci. 
    Niestety, druga połowa tamtego roku była dla mnie burzliwym i ciężkim okresem w którym sporo rzeczy mnie przerosło, a od początku tego roku starałem się jak najbardziej dojść do siebie. Gdy wszystko zaczęło się układać i byłem gotów wrócić do rozrywki i zajmowania się biznesem to przydarzył mi się wypadek samochodowy, a w zasadzie to kolizja, co jest cudem, natomiast z obu samochodów nie zostało nic. Jednocześnie od kilku miesięcy inwestuje swój czas w życie prywatne, moją pracę, a przede wszystkim w moją dziewczynę. Nie mam możliwości, aby zajmować się warsztatem, a oddawanie go w ręce kolejnych osób nie ma już sensu. 
    Przez cały czas istnienia warsztatu wykonaliśmy dla graczy ponad 700 unikalnych zamówień na tuning. A panel biznesu posiada łącznie ponad 10.500 logów. 
    Dzięki za grę. 
     
     
  6. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #46   
    Strzelnice
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony zostaje typ grupy strzelnica, który znacząco ułatwi sposób działania projektom powiązanymi z bronią palną. Członkowie grupy o typie strzelnica będą mogli wypożyczać w swoim interiorze za opłatą, dowolną broń innym graczom dzięki komendzie /o strzelnica [ID broni] [Cena] [Ilość amunicji].
    Wypożyczona broń istnieje w ekwipunku gracza do momentu opuszczenia przez niego gry lub interioru grupy, ale może zostać również zabrana przez członka grupy z pomocą komendy /sr takeweapon [ID]. Osoby pod panelem strzelnicy będą mogły także usuwać łuski znajdujące się w obrębie interioru z pomocą komendy /sr clearshells.


     
     

    Tymczasowe bronie
    Na serwer wprowadzony został także system tymczasowych broni, który pozwala administracji na utworzenie tymczasowych kopii broni znikających po wyjściu z gry lub przejściu przez interior.
    Domyślnie każda postać posiadać może ich tylko pięć sztuk, wyposażonych w 60 sztuk amunicji.
     
     


     
     
    Obrażenia pojazdów i ich naprawa 
    System obrażeń pojazdów został przerobiony, eliminując ich praktyczną niezniszczalność.
    Od teraz nieostrożni kierowcy będą musieli przywiązać większą wagę do sposobu jazdy, a także kosztów naprawy swoich samochodów, które zostały zwiększone o 2% wartości salonowej auta.
    Rozbicie drogiego samochodu będzie bolało teraz bardziej niż wcześniej, ale w ramach osłody poprawione zostały stawki ubezpieczeń aut, których ceny kalkulowane są teraz poprawnie.
     
     

     
    Holowanie
    Poprawiony został system holowania pojazdów. Nie lewitują już one na lawetach, a mocują się w zależności od kości ich modelu. Poprawione zostało również zrzucanie pojazdów z lawety, które teraz poprawnie lokują się w wolnym miejscu koło pojazdu.
    Dodatkowo Slamtruck i Mule F mogą od teraz też przewozić inne pojazdy. Końcową zmianą w systemie holowania jest dodanie uprawnień do holowania dla grup oraz poszczególnych rang.



     
     

    Wyszukiwarka ciuchów
    Do sklepu z ubraniami zawitała prosta wyszukiwarka, która ułatwi znacznie poszukiwanie konkretnego elementu ubioru. Wystarczy wpisać nazwę przedmiotu, aby filtr zrobił robotę, a w wypadku bardziej precyzyjnego wyszukiwania - skryptowe ID przedmiotu.
     
     
     
     
     
    Kupony zniżkowe
    Biznesy otrzymują nowy sposób promocji, którym są kupony zniżkowe. Osoba z odpowiednimi uprawnieniami w grupie będzie mogła wydać klientom kupon zniżkowy z pomocą komendy /g [slot] kupon [ID gracza] [wysokość zniżki w %], która utworzy w waszym ekwipunku przedmiot kuponu zniżkowego. Dla klarowności, kupon otrzymuje nazwę biznesu w którym może zostać wykorzystany, a jego użycie pokaże nam na ile % otrzymaliśmy zniżkę. Kiedy kupon jest aktywny w naszym ekwipunku, następny zakup przedmiotów z /podaj w tym biznesie zostanie zmniejszony o wysokość kuponu, a on sam zniknie z naszego ekwipunku.
     
     
     

    Przyciski paniki w interiorach 
    Do interiorów wprowadzone zostały tzw. przyciski paniki, które możemy zainstalować odkładając w naszym interiorze obiekt h4_prop_h4_casino_button_01b. Jeżeli przycisk jest połączony z grupą ochrony i był serwisowany w przeciągu ostatnich trzydziestu dni, powiadomi on po wpisaniu komendy /alarm graczy powiązanej z nim ochrony o incydencie, a w wypadku ich nieobecności na serwerze - frakcje porządkowe.
     

     
     
     
    Przeglądy okresowe systemów zabezpieczeń
    Aby przycisk paniki poprawnie działał, musi on zostać związany z grupą ochrony. Przycisk z grupą może powiązać osoba znajdująca się pod jej panelem z pomocą komendy /ochrona podlaczprzycisk. Ten sposób zabezpieczeń musi być również cyklicznie odświeżany przez grupę z pomocą komendy /ochrona serwisujprzycisk, która przedłuża działanie systemu o kolejny miesiąc.
    Systemy przeciwpożarowe budynków również wymagają od teraz cyklicznych przeglądów dokonywanych przez frakcję FD, ale o tym poniżej.
     
     
     
    Kontrole przeciwpożarowe
    Fire Department i jego wydzialy otrzymują narzędzia pozwalające na przeprowadzanie inspekcji systemów przeciwpożarowych w postaci komendy /fire kontrola, która pokaże im czy budynek wyposażony jest w system przeciwpożarowy lub zraszacze, oraz datę ostatniego przeglądu systemów ppoż. Przeglądów dokonywać będą mogli gracze FD z pomocą komendy /fire serwisujalarm, która przedłuży ważność systemów o miesiąc. W wypadku ich braku bądź utracie ważności, konsekwencje wyciągane będą drogą IC przez FPB.
     
     

     
    Jednostronne wizytówki
    Niektórzy cenią sobie prywatność, a obecna forma /o vcard im niefortunnie ją odbiera. Od teraz osoby przeprowadzające szemrane transakcje, bądź dbające o to by nie rzucać się w oczy, mogą skorzystać z komendy /o wizytowka [ID gracza] [Twoja nazwa] która uzupełni kontakty w telefonie drugiego gracza o ich numer i podaną przez nich nazwę kontaktu.
     
     
     


     
    Śluby
    Nie ma bardziej magicznego momentu niż ślub, którego urok często psuje brak możliwości dynamicznej zmiany nicków pary młodej. Dlatego osoby znajdujące się w grupie z odpowiednimi uprawnieniami będą mogły od teraz udzielać ślubów pozostałym graczom. Wystarczy że użyją komendy /o slub [Gracz 1] [Gracz 2], która automatycznie przekaże nazwisko Gracza 1, Graczowi 2 i odświeży wszystkie potrzebne dane tak, aby nowożeńcy mogli się cieszyć swoim nowym życiem.
     
     
     
    Pomniejsze zmiany i bugfixy

    - Dodano logi AFK
    - Poprawiono działanie systemu AFK
    - Poprawiono synchronizację i wydajność aut
    - Poprawiono stream extrasów pojazdu
    - ALPR w wypadku braku tablic nie wyświetla już reszty danych
    - Poprawiono wydajność renderu nicków
    - Poprawiono wydajność renderu nazw ulic
    - Poprawiono shotspotter spamujący zgłoszeniami
    - /o pojazd poprawnie przelewa teraz pieniądze na saldo grupy w wypadku komisów
    - Ustawiono predefiniowane pozycje okienkom ekwipunku, make-upu, skaz i neonów
    - Komenda /skaza już działa poprawnie i pozwala na zmianę cech twarzy postaci
    - Okienko wyboru neonów nie przesuwa się już w trakcie wyboru koloru
    - Neony ponownie działają pod klawiszem N
    - Naprawiono błędy związane z timerami animacji, które ponownie działają
    - Dodano ikonki zraszaczy i alarmów ppoż do drzwi
    - Naprawiono /news
    - Naprawiono informacje o zaakceptowaniu oferty tuningu
    - Pisanie na chat IC grupy nie wyświetla już ID gracza
    - Naprawiono bug pozwalający na świadczenie usług grupy poza jej interiorem bez odpowiedniej flagi
    - Uprawnienie dotyczące świadczenia usług grupy poza interiorem może zostać teraz przypisane tylko poszczególnym rangom w grupie
    - Otwarcie paletki z makijażem uruchamia teraz kamerę nacentrowaną na górną partię ciała. Nie trzeba już kombinować z ustawianiem kamery pod kątem.
    - Zgłoszenia na 911 poprawnie pobierają teraz pozycję gracza w interiorze, oznaczając lokalizację drzwi wejściowych do niego.
    - Przywrócono informacje o możliwości zakupu interioru podczas wchodzenia do miętowego markera.
    - Otrzymanie statusu PK synchronizuje się teraz poprawnie jeśli admin nada go ręcznie
    - Poprawiono czytelność statusu PK. Od teraz wszystkie pozostałe statusy zostają tymczasowo zdjęte z gracza, a sam status Martwy/Martwa wyświetla się na czerwono.
    - Dziuple samochodowe wypłacają teraz poprawnie pieniądze jeśli wypłata ma mieć miejsce po restarcie serwera.
     
  7. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez misiekhere w [Warsztat] Kilnayā Workshop   
    Kilnayā Workshop Road Assistance 👨‍🔧
     

     


  8. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez Janne__Ahonen w [Warsztat] Kilnayā Workshop   
    **Po długich poszukiwaniach projektu pod nowe daily Will trafił na odpowiedniego kandydata**






  9. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez Janne__Ahonen w [Warsztat] Kilnayā Workshop   
    **Prace nad Slamvanem Will'a nabrały tępa od samego początku, i już pod koniec tygodnia można było go zauważyć na ulicach Los Santos**






  10. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez Bart420 w [Warsztat] Kilnayā Workshop   
    PROGEN ITALI GTB WIDE-BODY





    few days later







    Wide-Body Build










    Final Stage

  11. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez Real Talker Facts Shooter w Ujednolicenie akcji RP na czacie IC.   
    Siema

    może by tak zakończyć to rakotwórcze pisanie wykonywanych akcji na czacie IC w zwykłych nawiasach. Część osób, które chyba się najadły barszczu sosnowskiego na wielkanoc zaczęło pisać nagle akcje w nawiasach, co wygląda paskudnie. Mamy już skrypt, który koloruje akcje pisane w gwiazdkach, żeby to wyglądało mniej paskudnie. 

    Dlatego daje dwie propozycje:
    1, chujowa: Kolorować tekst między nawiasami tak jak między gwiazdkami.
    2, lepsza: Niech administracja ujednolici w końcu to w regulaminie, jak mają być odgrywane akcje RP na czacie IC. Za strój na siłowni to ma kto ganiać, ale za niepoprawne używanie FUNDAMENTALNYCH funkcji w tym trybie gry każdy ma wywalone jajca. A powiedzmy to sobie szczerze, pisanie w nawiasach nie służyło nigdy do pisania akcji RP, a momentami nawiasy w odpowiednim kontekście mają służyć do wypowiedzi naszej postaci, a nie pisania że się rozgląda i podaje ręke. 
  12. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #45 : Nowe /drzwi info oraz zmodernizowane sklepy 24/7!   
    Siemka!
    Mam przyjemność zaprezentować Wam ostatnie kilka dni naszej pracy! Poniższe zmiany dotyczą głównie zmian wizualnych oraz mają za zadanie umilić korzystanie z paneli. Tym razem na tapetę wzięliśmy wszystkim dobrze znane /drzwi info oraz sklepy 24/7. Rzućcie okiem niżej, co dla Was przygotowaliśmy!
    Dashboard — Panel zarządzania interiorami (wykonali: @KoruS i @MyNick)
    Po zawianiu aktualizacji na serwer będziecie mogli odnaleźć nową zakładkę w dashboardzie, sygnowaną ikonką domku. Dostęp do podstawowych informacji oraz zakupu obiektów będziecie mieć z dowolnego miejsca na mapie. Akcje pokroju dodawania / usuwania / edytowania uprawnień mieszkańców, czy zarządzania samym intkiem będą nadal wymagać Waszej obecności w jednym z blipów drzwi interioru. 
    Sklepy 24/7 (wykonali: @murdok i @KoruS)
    Jak wcześniej było wspomniane, drugim panelem, który doczekał się reworku był sklep 24/7. Poza zmianami wizualnymi sklep otrzymał długo wyczekiwaną wyszukiwarkę przedmiotów oraz możliwość zakupu wielu przedmiotów na raz — bez konieczności spamienia w przycisk zakupu.
    Pomniejsze zmiany
    - Drobne usprawnienia w panelach
     
    Aktualizacja zawita na serwer dziś (tj. poniedziałek, 16.05.2022r), po restarcie serwera.
  13. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #44   
    Pomniejsze zmiany

    - Komisy samochodowe mogą korzystać teraz z komendy /komis wycena [pieniądze] aby ustawić cenę sprzedaży pojazdu przypisanego pod panel, a następnie sprzedać go z pomocą /o pojazd.
    - Dodano komendę /komis cena, która pozwala graczowi na sprawdzenie ceny pojazdu w komisie jeśli została ona ustawiona.
    - Poprawiono błąd, który pozwalał graczom na spawnowanie aut, które już do nich nie należały.
    - Naprawiono usuwanie uprawnień do pojazdu w dashboardzie gracza.
    - Pojazdy startowe ponownie posiadają rejestracje.
    - Dodano możliwość ściągnięcia i ponownego montażu tablic rejestracyjnych z pojazdu za pomocą skrzynki z narzędziami, przy skorzystaniu z komendy /v plateoff.
    - Pojazdy bez tablic nie wyświetlają już losowych tablic.
    - Pojazd z ściągniętymi tablicami wyświetla się teraz jako "brak tablic" w ALPR.
    - /v rejestracja wyświetla teraz stosowne /do odnośnie braku tablic.
    - Dodano ostrzeżenie OOC informujące o możliwym FCK z powodu przedawkowania wspomagaczy.
    - Dodano dwa kolejne ostrzeżenia IC informujące o stanie zdrowia naszej postaci w wyniku zażywania wspomagaczy.
    Zmiany zostaną wprowadzone w życie 12.05
  14. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez Rollo w Used Classic Car Dealer   
    **Na oficjalnych media Used Classic Car Dealer pojawiła się nowa adnotacja. Informuje ona o przemianie struktury przedsiębiorstwa, od dnia 06.05.2022 zaczyna działać na nieco innych zasadach. Nową przedstawicielką handlową została Zoe Andersson i to ona sprawuje aktualnie pieczę nad sektorem Los Santos. Strona Internetowa przeszła przebudowę, wszelkie formy kontaktu sprowadziły się do połączeń telefonicznych pod numerem 844-114. Wystarczy umówić się na spotkanie przez rozmowę telefoniczną, nagrać się na pocztę bądź napisać SMS.**

    OOC:
     
  15. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez MartwyZ w [Warsztat] Spears Auto Shop   
    Spears Auto Shop - Sklep tuningowy oraz mały warsztat założony w 2022 we współpracy Jonathana Spears’a oraz Williama Boyles’a którzy po latach zdobywania doświadczenia w zakresie dogłębnych modyfikacji samochodów pochodzenia Japońskiego, Europejskiego czy też nawet Amerykańskiego postanowili wkroczyć na scenę motoryzacyjną Los Santos z własnym lokalem i podejściem do prowadzenia studia tuningowego, warsztat jest prowadzony przez małą zgraną ekipę na mała skalę, głównie zajmując się zamówieniami prywatnymi, projektami na własną rękę czy też zleceniami od innych warsztatów, z planami na rozwinięcie się w przyszłości na większy rynek oraz na pełnoprawny, funkcjonalny duży warsztat. 



    Warsztat zlokalizowany jest w małym garażu na Zachodnim Vinewood który mimo rozmiaru zapewnia dobre warunki do prowadzenia napraw, modyfikacji czy też diagnoz pojazdów.
    Przed samą bramą lokalu znajduje się mały parking który pozwala na wygodne pozostawianie samochodów w celu skontaktowania się z zarządem w małym biurze w drzwiach za rogiem, w tym samym budynku w którym znajduje się garaż. Istnieją też plany na rozbudowę samej nieruchomości w dalekiej przyszłości, czy to przez wynajem dodatkowego budynku czy też założenie ogrodzenia.

    Do oferty warsztatu należą jak najbardziej modyfikacje pojazdów w szerokim zakresie, ale także dokładnie przygotowywanie propozycji projektu dla klienta za odpowiednią opłatą oraz realizacja w dość dobrym terminie. Na dodatek dochodzą do tego też regularne diagnozy oraz naprawy pojazdów w wysokim standardzie. Sam warsztat skupia się na modyfikacjach w sportowych pojazdach pochodzenia Japońskiego oraz Europejskiego, z naciskiem na starsze konstrukcje. Od też krótszego czasu SAS zajmuje sie też wrappingiem w nowo nabytym studiu wrappingowym.

    KONTAKT:
    Jonathan Spears - 225 414
    William Boyles - 423 275

    STRONA INTERNETOWA:
    Link

    OOC:
    Cześć wraz z całą ekipą z mojego projektu motoryzacyjnego Midnight Club wychodzimy z małym projektem warsztatu stricte pod miejsce do gry dla nas i mały spot do zakręcenia się wokół nas. Długi czas czekaliśmy na to żeby wyjść do społeczności serwera z własnym miejscem na grę gdzie będzie można załapać do nas łatwy kontakt i przy okazji zostawić swój samochód w doświadczonej już ekipie po ponad roku grania postaci związanych z tym rejonem rozgrywki na serwerze. Plan na rozgrywkę mamy prosty, chcemy kontynuować to co wychodzi nam najlepiej czyli rozgrywkę związaną z motoryzacją w przyjemnym gronie już tym razem na własną rękę podpinając już to pod istniejący Projekt IC. Oczywiście otwarci jesteśmy na nowe osoby i chętnych zapraszam o kontakt o który nie jest trudny nawet jeżeli chodzi o drogę czysto IC.
     
  16. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez Mxsi w [GRA/Mijar] Mxsi   
    Link do Twojego konta globalnego: https://forum.v-rp.pl/profile/1880-mxsi/
    Nazwa postaci na którą nałożono karę: Zacarias Terrazas
    Rodzaj kary: (AJ/blokada/ban, itp.) Blokada postaci
    Powód nałożenia kary: przelanie 2 milionów, tłumacz się w apelacji
    Członek ekipy nakładający karę: Mijar
    Wyjaśnienie sytuacji: 
    1. Ktos tutaj oklamal administracje i wprowadzil was w blad gdyz nie doszlo do zadnego przelewania/przekazania majatku/sprzedazy/oddania majatku.
    2. Przez cala gre w Smoke Bastards MC prowadzilem postac w kierunku narkotykow, zdobywalem kontakty z roznymi organizacjami, zbudowalem siatke dilerow na 70 osob, przez ktora przerzucalismy w swiecie szczytu 50-60kg tygodniowo. Zwykle byly to narkotyki kupowane z trzeciej reki na ktorych zarabialem 0-10$ na gramie. Celem calej operacji bylo zrobienia zbytu dla innych organizacji na narkotyki, tak by kazda organizacja ktora miala dostep do narkotykow od suppliera badz z drugiej reki mogla spokojnie podbic do mnie i mi sprzedac ze swoja marza, zarobic i gierka sie krecila, supplier zadowolony, posrednik zadowolony, ja zadowolony i diler zadowolony. Prowadzilem to przez pare miesiecy, tworzylem miejsce gry dla innych, tak samo jak to robilem na Akiro "Chinczyk" Harito tylko tym razem nie bawilem sie w handel bronia/amunicja tylko full focus na narkotykach. Dopiero pod koniec organizacji mialem kontakty do swoich narkotykow jako supplier ktore tak czy siak puszczalem do innych organizacji a nie bezsporednio do swoich dilerow tylko po to by nakrecic innym gierke. Nie przejmowalem sie hajsem, nie kupowalem willi za miliony, nie jezdzilem autem wiecej wartym niz 180 tysiecy, nie swiecilem szmalem, wszystko co zarobilem te 0-10$ na gramie inwestowalem dalej w narkotykowy biznes i budowalem gierke innym bo to sprawialo mi frajde i satysfakcje z gry.
    3. Od poczatku zalozenia organizacji Burton Group mocno stawialismy na wspolna gierke pomiedzy nimi a nasza organizacja Smoke Bastards MC, bylismy prawie jak jedna organizacja, poziom zaufania IC byl ponad skale, nawet w trakcie zamkniecia naszej organizacji padla propozycja dolaczenia do Burton Group gdyz historia IC na to pozwalala. Od kiedy ta organizacja istniala to caly czas siebie wspieralismy, robilismy wspolne interesy, rozwalalismy wspolnych wrogow i walczylismy w ramie w ramie. 
    4. Gdy doszlo do spiec IC w naszym klubie to Chudy dostal FCK od naszego vice lidera Normana ktory nastepnie sam zostal zamordowany po tej akcji gdyz zostal uznany jako zdrajca mordujac postac Chudego ktora prowadzila gre posrednika handlu bronia w Smoke Bastards MC. Po tym jak dostal FCK od normana uznal ze nie chce grac na nowej postaci u nas ale tez nie chce odchodzic calkowicie od nas wiec postanowil dolaczyc do Burton Group. Jako iz chudy jest takze osoba ktora lubi tworzyc innym gierke, jest godny zaufania i naprawde w porzadku osoba OOC to dolaczyl do Burton Group i szybko objal wyzsza pozycje w organizacji. Kazdy z nas w miedzy czasie gral swoje, on gral swoja postac, ja swoja, nie gadalismy jakos OOC bo oboje tego nie lubielismy i wolelismy skupic sie na gierce IC, dopiero po tym jak chudy objal wyzsza pozycje w Burton Group zostal przedstawiony przez samego lidera Claytona Prince ktory mocno ale to bardzo mocno wspolpracowac z moja postacia. Wtedy deale juz chodzily po 600k-1m co tydzien. Ashley dal Chudemu mozliwosc zagrania dla niego chemika do MDMA oraz pomoc (Przejecie? Nie jestem pewny czy przejal grupe dilerow burton group czy tylko pomagal, nie bylem w temacie) Tak czy siak Burton Group takze posiadala swoja grupe paru dziesieciu dilerow i chcieli zbudowac takze taka sama duza grupe co mi i Smoke Bastards MC sie udalo (70 osob). Clayton Prince przedstawil mojej postaci IC chudego postac, jezdzili razem na deale do mnie, czesto sie wyswietlal. Jako iz relacje naszych organizacji byly bardzo mocne to zaczelismy czesciej ze soba znowu grac w swiecie IC chociaz nawet tego nie planowalismy, po prostu tak gierka sie krecila.
    4. Podczas gdy zdecydowalismy sie zamknal Smoke Bastards MC, zdecydowalem ze zbiore wszystkie dlugi ktore gracze mi wisza, sprzedam ostatnia partie narkotykow. W tym samym czasie pare organizacji ktore dostarczalo nam narkotyki wypadlo z gry, stracilem duzo kontaktow IC i wplywow. Nasza grupa dilerow takze sie rozpadala, aktualnie gracze nie nolife'ia jak kiedys, wbijaja sobie popykac na lajcie i nie przejmuja sie dlatego frekwencja graczy u nas w grupie dilerow spadla. Duzo gotowki zostalo zamrozone przez wlasnie takich graczy bo wbili, dostali kredy zaufania, wzieli narkotyki i np przestali grac przez sprawy OOC. Szczerze? Nie ruszalo mnie to bo nie gralem dla hajsu a tylko dla samej satysfakcji prowadzenia takiej rozgrywki. Jak zamykalismy organizacje to gracze wisieli mi jeszcze 4 miliony za narkotyki ktore dostali ale ze wzgledu na sprawy OOC nie mialem czasu ani sily na ganianie ich IC, szczegolnie gdy organizacja zostala juz zamknieta wiec nie mialem duzej mozliwosci IC. Lecz nie wszyscy chcieli przestac grac dilerke nawet po zamknieciu Smoke Bastards MC, dalej chcieli prowadzic gierke w tym kierunku gdyz lubieli ten klimat. Dlatego przekazalem tych co chcieli dalej grac do Burton Group bo mocno z nimi wspolpracowalismy i tez posiadali taka grupe dilerow, idealny watek IC i mozliwosc kontynuacji swojej gierki w tym kierunku. Nie zostawilem nikogo z reka w nocniku mimo ze organizacja zostala zamknieta a ja przez sprawy OOC nie moglem dalej prowadzic aktywnej giereczki co nie oznacza ze nie planowalem wpadac na weekend, badz zagrac w jakiejs organizacji czysto fabularnie by nakrecic komus gierke. 
    5. Jako iz nie chcialem zostawic nikogo z reka w nocniku przez to ze zamknelismy organizacje i ze nie mam czasu aktualnie na aktywna gierke to takze nie chcialem zostawic graczy ktorzy dostarczali nam narkotyki z 1, 2 i 3 reki. Nie chcialem by ktokolwiek ucierpial IC przez to ze mam teraz czasu dlatego kazdy kogo uznalem IC za odpowiednia osobe dostal swoj kontatk, polaczylem producentow z nowymi klientami, klienta zalatwilem stale zrodla, zrobilem wszystko tak by im gierka dalej sie krecila i nikt nie odczul tego ze zamknelismy organizacje. Interes dalej sie krecil, dilerzy mieli towar, posrednicy mieli towar i klientow. Supplierzy mieli rynek zbytu, kazdy byl zadowolony. 
    6. Tak ze Burton Group nie zostalo z reka w nocniku, jako iz chudy zostal wyznaczony przez lidera na osobe pomagajaca w grupie dilerow i robilismy razem interesy, zostal zapoznany ze mna przez samego lidera organizacji. To postanowilem przekierowac swoich dilerow do nich, dostali kontakt do chudego IC. Przekazalem chudemy tez kontakty do ludzi od ktorych moglby zakupic narkotyki, dostal takze kontakt do mojego glownego dostawcy wiekszej partii narkotykow gdzie IC zostalo obiecane supplierowi ze mimo znikniecia klubu z Los Santos dalej bede czowal IC nad interesem i po prostu Burton Group bedzie dalszym rynkiem zbytu dla mojego glownego dostawcy i tak sie stalo. Chudy takze dostal pare innych kontaktow ktore mi zostaly gdzie mogl zakupic badz sprzedac wieksze ilosci narkotykow, (podkreslam ze z Burton Group nasza organizacja prowadzila wspolna rozgrywke od poczatku jej zalozenia) wiec taka pomoc z mojej strony w kierunku Burton Group jest uzasadniona. Jako iz Burton Group nie dysponowalo takim budzetem jak nasza organizacja gdzie na koniec z samego handlu narkotykow przez caly okres mojej gry w Smoke Bastards bylo to 6m w gotowce i 4m w dlugach ktore nie zostaly jeszcze zebrane. To wylozylem zaplate za dostawe narkotykow ktore nastepnie przekazalem Burton Group jako srodek do rozprowadzenia interesu i zbudowania ich pozycji w polswiadku przestepczym, kreujac ich jako nastepcy Smoke Bastards MC. LECZ nie oddalem im ich tych narkotykow, nie przelalem,, nie dalem za freeko, nie sprzedalem, udzielilem jedynie jako srodek na rozwoj, na start tak samo jak kontakty i dilerow. Gdzie po tygodniu/dwoch mialem sie zglosic IC o oddanie owych $2050000 lecz ze wzgledu na sprawy prywatne, (zmiane pracy, problemy prywatne, zalatwienia paru spraw OOC) nie mialem po prostu czasu nawet odpalic komputera od tamtego czasu, ciagle ganiam zabiegany OOC i zalatwiam sprawy, nie mam teraz czasu na aktywna gierke, pierw musze ulozyc sobie zycie, nie mam juz 16 lat by sobie gierczyc caly czas. Powiedzialem sobie, spoko niech sobie tam tym obraca, robi gierke innym gracza, dilerzy maja towar, supplierzy maja rynek zbytu, kazdy zadowolony, gierka sie kreci, polswiadek przestepczy zyje bez mojej potrzeby bycia w gierce 24/7 (dosc duzo czasu sprzedalem na gierke biorac pod uwage godziny na postaci i czas kiedy zostala zalozona). Zacarias mial wpasc do gierki, odezwac sie o zwrot hajsu z procentem, doradzic co nie co i wyjechac z Los Santos na wyspy i odpoczac popijajac sobie tequille na emeryturze, a gdy znalazl bym spowrotem czas OOC na gierke to plan byl ze jakbym mial czas to wroce i zaloze swoja organizacje w tematyce narkotykow i ponownie odbuduje imperium narkotykowe.
    7. Od poczatku gry na Vibe poswiecalem duzo swojego czasu OOC na gre tutaj. Prowadzilem postac freelancera Akiro "Chinczyk" Harito ktorym czysto IC zbudowalem sobie imperium/baze kontaktow do handlu bronia, amunicja i narkotykow. Gralo mi sie na niej swietnie ale niestety przez sprawy OOC musialem zawiesic gierke i zablokowalem sobie postac konczac na aresztowaniu i konfiskacji calego majatku przez FIB, 18m w narkotykach broni, amunicji zostalo zabrane przez FIB. W miedzy czasie bylem supporterem, pomagalem gracza jak moglem, potem pomagalem opiekuna org przestepczym "Sebek" i "Morfeusz" w ogarnianiu organizacji, bylo z tym troche roboty. Mysle ze wszyscy co mieli ze mna kontakt to maja o mnie dobre zdanie bo staralem sie kazdemu pomoc jak tylko moglem. Moja satysfakcja z gierki bylo to ze pomoglem komus i zrobilem komus miejsce do gry, nic wiecej mnie nie interesowalo. Potem mialem pare miesiecy przerwy. Gdzie zostalem zwerbowany spowortem przez Normana bym zagral z nimi w Smoke Bastards MC. Mialem zostac na chwile pomoc tylko w paru sprawach, znowu sie uzaleznilem od gierki, wciagnalem sie, zaczalem bawic sie w handel narkotykami, zbudowalem sobie mala siatke narkotykowa, zbieralem kontakty IC, spedzilem +600 godzin na tej postaci, zbudowalem "imperium" narkotykowe, ( plus minus 70 osob), robilem gierke roznym organizacja, sluzylem jako rynek zbytu dla nich by mieli gdzie sprzedac swoje narkotyki i dzieki temu umozliwialem im dalsza mozliwosc gierki IC. Zaczynalem jako prospect IC i doszedlem do pozycji vice presidenta. Zawsze ale to zawsze chcialem dobra dla innych, nie obchodzil mnie majatek, ani na Zacariasie ani na Akiro nie swiecilem majatkiem, nie wozilem sie furami za miliony ani nie posiadalem  zadnych willi. Bylem jedynie narzedziem ktory umozliwial/tworzyl gierke innym gracza by mieli oni fun z gry. 
    Kto jak kto ale ty Mijar dobrze wiesz jak to bylo za czasow sebka i morfeusza na poczatku, gdzie limit narkotykow byl 200g dziennie z labo, i jak sprzedales na cornerze 50g to bylo "WOOOW" Dzieki mojej grze na Akiro polepszylem to czysta gra IC, a po wstapieniu jako pomocnik org przestepczych udalo sie wprowadzic pare zmian ktore podnioslo rozwoj w organizacji przestepczych. Zawsze dazylem do polepszenia bytu innym tak samo bylo na Zacariasie, Zacarias takze byl jedynie narzedziem do tworzenia innym gry, gracza ktorzy chcieli pograc dilerow oraz organizacja ktorzy potrzebowali pozbyc sie swoich narkotykow, Zacarias laczyl tych graczy i tworzyl miejsce do gry. 
    Gdy dowiedzialem sie o tym ze dostalem blokade postaci po tym wszystkim co zrobilem dla spolecznosci tego serwera, ile czasu tutaj spedzilem, ile nerwow, godzin tworzenia innym gierki by innym bylo tylko lepiej. To poczulem sie jakby mi ktos naplul na twarz i wytarl swojego buciora z psim gownem o moje dobre imie, gdzie ciezko pracowalem na dobra opinie wsrod graczy. Plama na honorze, nikt mi nie powie ze chcialem zle dla spolecznosci i dla tego serwera.
    Jesli jednak uwazacie ze to ja jestem ten zly i ch*j mi w dupe, ze kara jest sluszna to chociaz zmiencie jej powod na cos co nie poplami mojego dobrego imienia na ktore tak ciezko pracowalem. Na cos typu " Wyjechal na Cayo Perico, odpoczywa na emeryturze " Czy cos w ten desen a nie powod "przelanie 2 milionów" gdzie calkowicie sie z tym nie zgadzam. Narazie nie mam czasu na aktywna gierke co nie oznacza ze nigdy nie wroce, mialem plany co do tej postaci i jedynie gdyby czas OOC mi na to pozwolil to chcialem je zrealizowac. Sorry za gramtyke i ortografie, nie mam czasu na sprawdzanie tego. 
     
    Pozdrawiam serdecznie i zycze milego dnia. Peace. 
    Ewentualne screeny/świadkowie: @Chudy 
  17. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez Janne__Ahonen w [Projekt IC] Midnight Club Los Santos   
    (Parę zaległych screenów)







  18. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez Matrzak w Changelog #41 Aparat, pogoda, areszt, automatyczne pedy i więcej   
    Aparat, pogoda, areszt, automatyczne pedy i więcej
    Wstęp
     
    Cześć! Przez ostatni czas pracowaliśmy dla was nad kolejnym update'm wprowadzającym gammę ciekawych urozmaiceń dzięki którym wasz pobyt na Vibe Roleplay będzie jeszcze bardziej ciekawy.
    Do tego celu zaimplementowaliśmy nowe rozwiązania które na pewno rozwiną waszą rozgrywkę o nowe przeżycia, doświadczenia - jednym z tych rozwiązań jest niżej opisany aparat w telefonie.
    AltV udostępnia nam możliwość screenshotowania gry jednak wymaga to zapytania was... graczy o pozwolenie do wykonywania takich akcji przez skrypt przy wejściu na serwer. Cenimy wasze zdanie i prywatność dlatego nie wymagamy akceptacji tego podpunktu, proszę miejcie jednak na uwadze to że przy pominięciu/odrzuceniu uprawnienia funkcjonalnośći stricte związane ze zdjęciami zostaną dla was zablokowane 
    Aparat w telefonie
     
    Pierwsza nowość która pojawi się na serwerze wraz z wejściem tej aktualizacji jest aparat w telefonie. Pozwoli on nam zarejestrować naszą rozgrywkę robiąc zdjęcia przednim lub tylnym obiektywem, może warto zacząć rejestrować te nocne wypady poza miasto? 😄 

    Aparat w trybie kamery tylnej (zdjęcia normalne) pozwala zoomować obraz gdzie tryb przedni (selfie) pozwala obracać dłonią aby uchwycić zdjęcie zarówno z przodu jak i profilu, dłoń można również podnosić do góry oraz do dołu aby uchwycić najlepszy kąt na nasze zdjęcie!

    Po zrobieniu zdjęcia dostajemy po chwili jego podgląd w telefonie oraz opcje zapisu.
     
    Galeria zdjęć
     
    Wykorzystując wcześniej wspomniany aparat w telefonie możemy zapisać zrobionego selfiaka czy też zwykłe zdjęcie. Po zrobieniu tego odwiedzenie panelu gracza zaskoczy nas nową sekcją, jaką jest galeria zdjęć. To tam możemy podejrzeć, usunąć czy pobrać stworzone zdjęcie.
    Myślimy że sam aparat jest bardzo ciekawym urozmaiceniem zwykłej gry lecz w bliskiej przyszłości zapisane fotki będziecie mogli podejrzeć z poziomu samego telefonu - dodatkowo w planach mamy urozmaicić SMS'y o wysyłanie wcześniej zapisanych zdjęć.
     
     
    Zapisywane komponenty broni
     
    Osoby które miały możliwość korzystać z broni i ich opcjonalnych komponentów raczej w większości są zgodne - aktualny system był męczący i denerwujący kiedy raz kolejny musieliśmy nakładać n-tą modyfikacje jednocześnie spamujac chat zbędnymi narracjami.
    Wiemy, późno 😄... ale jednak z dniem wejścia aktualizacji zakładana modyfikacja zostaje zapisana a wyciągana broń będzie automatycznie wyposażona we wcześniej zapamiętane dodatki.
    Bronie posiadające modyfikacje w ekwipunku dostają również guzik dzięki któremu zdejmiecie te wszystkie ulepszenia a one same w postaci przedmiotów wrócą do waszego ekwipunku
     
    Widget pogodowy
     
    Kolejnym smaczkiem który ujednolici naszą narracje jest widget pogodowy w telefonie, pogoda... jak już wiemy zsynchronizowana jest z tą jaka aktualnie jest w Los Angeles lecz przez ostatnie miesiące zauważyliśmy pewną specyficzną tendencje - wielu z was błędnie odgrywało aktualną sytuacje pogodową, błędnie wplatała ja do swojej rozmowy, ale umówmy się... komu chce się minimalizować grę aby googlować jak to tam na zachodzie aktualnie jest? No właśnie, nikt.
    Bierzmy jednak na poprawkę to że pogoda może być kontrolowana przez administracje (a widget pod takie sytuacje również został przystosowany) dlatego telefon jest jedynym źródłem informacji pogodowych które bez zastanowienia możecie używać podczas swojej narracji.
     
    Rework więzienia
     
    Aktualizacja przynosi nam również zmiany związane z półświatkiem przestępczym, zgodnie z tą bardzo starą dyskusją odchodzimy od aktualnego założenia więziennictwa na rzecz systemu minutowego, zero kaucji - gracz zostaje automatycznie wypuszczony po odbyciu swojej kary, czas nalicza się będąc na serwerze a felony zostaje ograniczone do jednego na areszt (członek ekipy może naliczyć dodatkowe felony w przypadku poszczególnych incydentów). Zostajemy przy założeniu 5 felony = wyrok dożywocia.
    Tymi zmianami celujemy również w bardziej aktywne rozgrywanie RP podczas spędzania czasu /za kratami/ w co wprowadzą was opiekuni frakcji w najbliższym czasie... oczekiwać możecie również na nowy, dostosowany Penal Code.
     
    Interaktywne pedy
     
    Nie jest tajemnicą to że najwięcej graczy gromadzi się na serwisie w godzinach wieczornych - aktywność biznesów jest wtedy większa i każdy może zaspokoić swoje wirtualne potrzeby.
    Jednak uciążliwy momentami może być brak dostępu do podstawowych funkcjonalności poza godzinami szczytu, przez to przychodzimy do was z interaktywnymi pedami! Od teraz administrator może ustawić peda (bez funkcjonalności), peda barbera oraz peda chirurga. Tak jak widać to na zdjęciu pedy z przypisanymi funkcjonalnościami czekają na naszą wiadomość. Złożenie zdania ze słowem kluczowym dla danego peda otworzy nam odpowiedni skrypt np. "Dzień dobry, zastanawiam się nad nową fryzurą, mógłbym zobaczyć katalog?" otworzy skrypt fryzjera przy pedzie typu barber
     
     
    Ped typu barber - Pozwala uruchomić skrypt fryzjera w momencie kiedy nie ma aktywnego żadnego innego biznesu typu barber
    Ped typu chirurg - Pozwala (do 10h lub 20h jeżeli mamy konto premium) wprowadzić zmiany w wyglądzie naszej postaci
    DriveThru
     

     
     
    Podobnie jak w przypadku interaktywnych pedów - gracze również cierpią na brak biznesów gastronomiczny poza godzinami wieczornymi. Wychodzimy do was z alternatywą w postaci automatycznego drivethru. Wystarczy że na serwerze zabraknie graczy na duty grupy o charakterze gastronomicznym a automatyczne sklepy pojawią się w odpowiednich miejscach.
     
     
    Myjnie
     

     
     
    Wszystkim nam dobrze znane myjnie również wracają po poprawkach optymalizacyjnych, działają one dokładnie tak samo jak poprzednio - automatyczny skrypt uruchomi się kiedy samochód wjedzie na żółty marker myjni.
     
     
     
     
    Inne mniejsze zmiany
    Dodano możliwość zapamiętania 2FA w panelu gracza /biznesy nie nalicza teraz graczy będących AFK Dodano synchronizacje czasu w interiorze z zewnętrznym Dodano takegun dla LEA (/tg - wyciaga bron długą, /tg 1 - wyciąga less lethal) Ikonka wiadomości SMS w telefonie została rozszerzona o informację o tym, ile z nich mamy nieodczytanych (kliknij!), a nieodczytane wiadomości w telefonie zostały wyróżnione w zakładce konwersacji Dodano przycisk w /drzwi info który pozwala usunąć wszystkie obiekty w interiorze (wymaga uprawnień menadżera interioru) Dodano komendy /lme i /ldo które pozwalają na wysłanie /me oraz /do o dwukrotnie większym zasięgu Dodano możliwość zmiany nazwy karty kredytowej z poziomu ekwipunku Usunięto problem z wsiadaniem do pojazdu grupowego, który został graczowi udostępniony przez /v udostepnij - teraz nie trzeba już wsiadać od strony pasażera Naprawiono błąd związany z niezniszczalnymi pojazdami Dodano możliwość zaciągania hamulca ręcznego za pomocą menu interakcji (Z) Wodowanie pojazdu kończyć się teraz będzie całkowitą jego destrukcją Sporo automatycznych narracji /me zostało przeniesione na /ame Zmiany w hotelach /hotel zamknij - zamyka drzwi do pokoju hotelowego, tym samym uniemożliwia wejście do niego przez niechcianych osobników możliwość wejścia do pokoju hotelowego innego gracza jeśli: gracz jest online, pokój nie jest zamknięty, znasz jego numer i znajdujesz się w markerze prawidłowego hotelu (/hotel wejdz [nr pokoju]) dodatkowa komenda /hotel pokoj pokazująca nasz obecny numer pokoju w danym hotelu Dodano notyfikację o rozpoczęciu audycji /news lub /wywiad (cooldown 20m na postać gracza) Naprawiono ikonkę kasyna, teraz wyświetla się poprawnie Odrzucenie i akceptacja wyceny posiadają teraz unikalne ikony notyfikacji
     
    Developerzy którzy przyczynili się do powstania aktualizacji:
    @Matrzak @MyNick @Toyer  @Mario @KoruS@LordSokol
     
    Zmiany planowo maja wejść w życie dnia 16.04.2022
  19. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez anti w CHILDREN OF THE MOUNTAIN FELLOWSHIP   
    Nie przekonuje mnie to.
  20. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez theProdiger w Used Classic Car Dealer   
    **Na mediach powiązanych z UCCD pojawił się krótki, tajemniczy klip złożony z trzech krótkich segmentów. Ilość segmentów może wskazywać na to, że pokazano jedynie część aut spodziewanych na kolejnym rzucie UCCD.**

  21. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez YoungG w MeetApp - Official Trailer   
    Temat oficjalny:

    Discord MeetApp: https://discord.com/invite/jWbf3Ub2hz
     
  22. filipekck polubił odpowiedź w temacie przez ADVGierki w CRIME #002: Smoke’s Bastards last ride - the end of the Los Santos Chapter. - www.sannews.com/shorts - Vibe Role Play   
    Opublikowano przez: SBMCenjoyer, 07.04.2022 (14:52)
    Smoke’s Bastards last ride - the end of the Los Santos Chapter.
    Lokalną scenę jednoprocentowców obiegła nagła - przynajmniej z zewnątrz, decyzja o rozwiązaniu klubu Smoke Bastards na terenie LS. Według plotek, decyzja była podjęta zgodnie z matczynym oddziałem ulokowanym w Dallas. W kuluarach mówi się jakoby decyzja o ucieczce z miasta była ściśle powiązana z ruchami lokalnych służb porządkowych w kierunku członków SBMC; Prezydent klubu Sylvester Dionne nie zawinął się jak szczur i spędza swoistą ‘emeryturę’ od działalności w jednoprocentowym klubie na terenie swojej ekskluzywnej posiadłości na terenie Vinewood, gdzie niebawem ma urodzić mu się dziecko.
    Losy SBMC to wyjątkowo zawiła historia, która na terenie miasta trwała grubo ponad pół roku, choć mimo tak długiego czasu - klub pozostawił po sobie jedynie więcej niewyjaśnionych historii, niż potwierdzonych faktów. Jedną z najbardziej interesujących postaci w czarnoskórym klubie jest postać jednego z sierżantów - Daniel Hilaire. Człowieka wcześniej powiązanego z oddziałem Hells Angels, jednocześnie aktywnie reprezentującego swoimi tatuażami przynależność do neonazistowskiej grupy nienawiści. To jest najczystszy możliwy przykład tego, jak poprzez przebieg lat zmieniło się podejście do tematu kultury nienawiści.
    Poza kryzysem związanym z morderstwem ich głównego dystrybutora metamfetaminy - DeShea Poole, który poza dystrybucją hurtowej ilości narkotyku zapewniając kluczowy dochód dla klubu (w jego pojeździe na parkingu policyjnym zabezpieczono torbę sportową wypchaną gotówką o zaokrąglonej kwocie połowy miliona dolarów) zajmował również stanowisko road capitana. Podsłuchane rozmowy między osobami wcześniej powiązanymi z kapitanem sugerują o tym, że przez jego dłonie potrafiło przebiec nawet do dwudziestu kilogramów metamfetaminy w ciągu tygodnia.
    Najgłośniejszym incydentem klubu który obiegł praktycznie całe Los Santos była zdrada klubu przez samego Vice Presidenta, Assada Farida. Szczegóły całego wydarzenia jak i sam przebieg całego przedsięwzięcia nie jest nikomu szczegółowo znany, poza osobami które tą tajemnice zabrały ze sobą na tamten świat. Z informacji przeze mnie posiadanych, Farid został wielokrotnie nakryty na potajemnych spotkaniach z detektywami z ramienia lokalnego departamentu policji, co finalnie doprowadziło do jego 'zaginięcia'. Wszyscy dobrze wiemy, że nie miał okazji pożegnać sie z rodziną.
     
  23. goldonmywrist polubił odpowiedź w temacie przez filipekck w SMOKE BASTARDS MC   
    fajnie się grało chłopaki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin