Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

WATAHA

Gracz
  • Postów

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Savstiage polubił odpowiedź w temacie przez WATAHA w [Projekt IC] MONDO STELLARE; Infami tornano in fila   
    ** Osoby przejeżdżające przez malownicze Tongva Hills, jak i mieszkańcy tej spokojnej okolicy, mogli natknąć się na wieści o tragicznym wypadku, który zakończył się śmiercią jednej osoby. Świadkowie zdarzenia opisali to jako nagły, oślepiający błysk, który zniknął w ciemności na dnie klifu. Cała sytuacja szybko zyskała rozgłos, wywołując poruszenie wśród lokalnej społeczności i zmotoryzowanych turystów. Kilka godzin po wypadku, kierowcy słuchający lokalnych stacji radiowych, mogli usłyszeć o tym tragicznym incydencie. Materiały z feralnego wieczoru szybko trafiły do sieci, opublikowane przez nieznane źródła. Nagranie przedstawia kierowcę, który znacząco przekracza dozwoloną prędkość na krętych drogach Tongva Hills. Na filmie widoczny jest również dramatyczny moment, gdy samochód spada z krawędzi klifu, kończąc swoją podróż w tragiczny sposób. To przerażające nagranie, które obiegło internet, ukazuje nie tylko niebezpieczeństwo brawurowej jazdy, ale również przypomina o ulotności życia i kruchości ludzkiego losu.**
  2. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez S1cario w [Projekt IC] Last District   
  3. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez ngp123 w [Oszustwo 27.06.2024] Say No   
    Nowo powstała organizacja charytatywna "Say No - Don't play with your life" założona przez Mardig Klanian wyłudziła na portalu gofundme.com kilkaset tysięcy dolarów, natomiast pozyskane od miasta dofinansowanie można liczyć w milionach. Dzień w którym środki zostały wyprowadzone to 27 czerwca 2024 roku. Pieniądze zostały rozesłane po kilkunastu kontach bankowych pochodzących z Meksyku. Stało się to dwa dni po zatrudnieniu Thalor Frostweaver (event-team @mando) jako księgowego. 

    Przydatne linki:
    https://li.v-rp.pl/SayNoDontPlayWithYourLife

    OOC;

    Skromnie, bo to wyłudzenie i zachowane były jakieś środki ostrożności. Prosiłbym również o kontakt osoby która to bierze pod siebie, zależy mi na rozprawie sądowej rozegranej In Character jak tylko będziecie gotowi.  Fajnie by było jakby wszystko rozegrało się In Character.
  4. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Kekse w [Biznes/Gastro] L'Low Pub   
    LowLowPub(L'Low Pub)

     

    Lowrider(bądź low rider) to spersonalizowane auto z obniżonym zawieszeniem, które zostało spopularyzowane w latach 40 ubiegłego wieku, przez młodych meksykańskich imigrantów mieszkających w USA. Lowrider znaczy również kierowcę auta, biorącego udział w lokalnych zlotach nisko zawieszonych pojazdów. Samochody o obniżonym zawieszeniu nadal stanowią ważną część kultury Chicano. Lowridery są przez wielu uważane za dzieła sztuki, które zdobią piękne, jedyne w swoim rodzaju barwne wzory. Od 1958 do 2023, prawo drogowe stanu San Andreas stanowiło, że samochody o opuszczanym zawieszeniu są nielegalne, co przez masy ludzi było krytykowane, uważane za niepotrzebne i dyskryminacje Chicano oraz innych przedstawicieli kultur Ameryki Łacińskiej.
    LowLowPub, lub jak kto woli L'LowPub to kulinarna i kulturalna stolica kultury Chicano w południowo wschodnim Los Santos. Mały pub, znajdujący się w sercu dzielnicy Rancho odgrywa rolę miejsc spotkań lokalnych mieszkańców Ameryki o meksykańskim pochodzeniu -  każdy odwiedzający, może być pewien, że w tym miejscu spotka się twarzą w twarz z kulturą imigrantów z kraju Azteków. Jednak w ostatnich latach rentowność L'Low podupadła i poprzedni właściciele musieli zamknąć bar. W końcówce Marca 2024r. kantynę odkupuje Alejandro Zalez, wieloletni mieszkaniec dzielnicy Jamestown, z przeszłością w gastronomii. Pub przechodzi gruntowny remont, zostaje przyszykowany do użytku publicznego. Jest to miejsce, które przyciąga entuzjastów motoryzacji oraz miłośników kultury lowriderów z całego miasta. w wnętrzu baru nie zabraknie ozdób, nawiązujących do kraju Mezcalu. Ściany zdobią zdjęcia klasycznych lowriderów i ich właścicieli. L'LowPub stał się popularnym miejscem spotkań dla lokalnej społeczności związanej z lowriderami. Regularnie organizowane są tam zloty lowriderów, na które przybywają zarówno właściciele klasycznych samochodów, jak i osoby zainteresowane tą kulturą. Podczas tych wydarzeń można podziwiać różnorodność i kreatywność lowriderów, a także wymieniać się doświadczeniami oraz ciekawostkami związanymi z tą subkulturą. W LowLowPub serwowane są tradycyjne meksykańskie przekąski i dania, które można zasmakować podczas oglądania wystawionych lowriderów lub relaksując się w klimatycznej atmosferze pubu. Z szafy grającej wydobywa się nonstop latin rap, od twórców takich jak m.in. Cypress Hill. tworzy odpowiedni nastrój dla gości. Pub ten stał się ważnym punktem na mapie miasta dla wszystkich miłośników lowriderów, którzy chcą cieszyć się dobrą atmosferą, kulinarnymi przysmakami oraz pięknem klasycznych samochodów. Owa kantyna to nie tylko miejsce dla miłośników motoryzacji i kultury Chicano, ale także oaza dla wszystkich poszukujących oryginalnego doświadczenia w sercu Los Santos. Wydarzenia organizowane w LowLowPub często odzwierciedlają wielowymiarowy charakter kultury Cholo jak i Chicano, . W ten sposób pub staje się miejscem spotkań nie tylko dla pasjonatów samochodów, ale również dla społeczności Chicano, wchodząc do kantyny można się poczuć jakby przeniosło się do przeszłości, do rzeczywistości  imigrantów z Meksyku w latach 90-tych. Bar jest bardzo ważnym miejscem, w którym właśnie ci imigranci mogą celebrować swoją kulturę, przebywając na emigracji. Menu nie ogranicza się tylko do Tequilli, w ofercie L'Low znajdziecie również wiele innych trunków produkowanych z gatunków Agawy innych niż Agawa Niebieska. 
        Oferujemy sowite wynagrodzenia, stałe miejsce pracy, system premii zależny od chęci - szybką możliwość awansu na stanowiska kierowniczę. Dodatkowo na naszej stronie zamieszczony jest regulamin zawierający przywileje i obowiązki pracowników, do których zmiany prawo zastrzega sobie zarząd L'Low. Preferowana kadra pracownicza to latynosi, jednak nie jesteśmy rasistami i inne rasy też są mile widziane -  warunek jest jeden, trzeba czuć ten klimat, żeby nie psuć atmosfery w pubie.
     

     
  5. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Mixer w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Oberschutze eugen - dołącza do ekipy na stanowisko Junior Gamemastera. Powodzenia!
    @szeryfuwa - zmienia kolor na zielony! 
  6. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Nsx w [PROJEKT IC] 95' STREET CREW ⚡   
  7. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez ngp123 w [Szukam] Armenian Power Wanna bees, Associates (Raperzy, cywile, tatuatorzy)   
    Wanna Bees
    Szeregi naszej organizacji są cały czas otwarte na nowych graczy. By grać z nami wejdź na nasz discord. To czego oczekujemy zawarte będzie w kilku punktach;
    1. Młode postacie pochodzenia ormiańskiego (2-3 generacja) wychowane w Vinewod, Burton czy Hawick. Stawiamy na przemyślane postacie, ponieważ przed zaczęciem gry wymagane jest napisanie backgroundu który zarysuje twoją postać. 
    2. Utrzymanie się w ryzach low-mob na początkowych etapach gry. Jeżeli grasz <20 letniego ormianina z nie najbogatszej rodziny, nie stać cię na samochód i jego utrzymanie, bo twoja postać ma różne inne potrzeby na które wydaje pieniądze. Przez pierwsze etapy przestępczego rozwoju twojej postaci, możesz dotknąć naprawdę dużych pieniędzy, być może uda Ci się załapać na coś z czego zarobisz kilkadziesiąt tysięcy dolarów, natomiast zakup samochodu będzie ostatnim co chcesz zrobić z racji na nielegalne pochodzenie gotówki i brak racjonalnego wytłumaczenia na ich posiadanie. Bardzo niechętnie podchodzimy również do startowych pojazdów i tłumaczeniu pokroju; auto ojca, wujka, dziadka, matki itp.
    3. Chęć nauki i otwartość umysłu. Jeżeli twój plan na grę to wieczny handel na /corner połączony z DMem, to nie tutaj szukaj miejsca do gry. U nas jakiekolwiek użycie broni zdarzyło się tylko raz przez cały okres trwania organizacji i to w geście defensywnym. Stawiamy również na oddanie realistycznego działania AP w obecnych czasach, dlatego rozgrywkę stricte uliczną chcemy widzieć tylko u nowych osób, które dopiero zaczynają przygodę z zorganizowaną przestępczością. By piąć się w hierarchii wymagamy własnej inicjatywy bądź prezentowania wysokiego poziomu, by wzbudzić zaufanie i zostać pośrednikiem osób posiadających wiele nielegalnych interesów.
    Strefa cywilna/Branża rozrywkowa
    Szukamy również osób chętnych do wcielenia się w postacie pochodzenia ormiańskiego takich jak: raperów, zwykłych małych przedsiębiorców prowadzących studia tatuażu, salony fryzjerskie, małe komisy samochodowe oraz inne przedsiębiorstwa, cokolwiek co wam wpadnie do głowy. Jeśli trzeba to wspomożemy projekt edolarami. Zależy nam natomiast też na wysokim poziomie który będzie prezentowany.
     
  8. bama__boy polubił odpowiedź w temacie przez WATAHA w [Projekt IC] MONDO STELLARE; Infami tornano in fila   
    ** Osoby przejeżdżające przez malownicze Tongva Hills, jak i mieszkańcy tej spokojnej okolicy, mogli natknąć się na wieści o tragicznym wypadku, który zakończył się śmiercią jednej osoby. Świadkowie zdarzenia opisali to jako nagły, oślepiający błysk, który zniknął w ciemności na dnie klifu. Cała sytuacja szybko zyskała rozgłos, wywołując poruszenie wśród lokalnej społeczności i zmotoryzowanych turystów. Kilka godzin po wypadku, kierowcy słuchający lokalnych stacji radiowych, mogli usłyszeć o tym tragicznym incydencie. Materiały z feralnego wieczoru szybko trafiły do sieci, opublikowane przez nieznane źródła. Nagranie przedstawia kierowcę, który znacząco przekracza dozwoloną prędkość na krętych drogach Tongva Hills. Na filmie widoczny jest również dramatyczny moment, gdy samochód spada z krawędzi klifu, kończąc swoją podróż w tragiczny sposób. To przerażające nagranie, które obiegło internet, ukazuje nie tylko niebezpieczeństwo brawurowej jazdy, ale również przypomina o ulotności życia i kruchości ludzkiego losu.**
  9. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Quore Sportivo w [Projekt IC] MONDO STELLARE; Infami tornano in fila   
    Noc rozpościera swój czarny płaszcz nad miastem, a Ty, opuszczając za sobą ciepło mieszkania, wkraczasz w świat pełen możliwości i niezbadanych zakątków. Twoje kroki niosą Cię nieodłącznie ku przygodzie, która zaczyna się daleko poza granicami domowego zacisza. Wchodząc na staroświecki, zapomniany przez czas parking, stajesz w obliczu niecodziennej sceny. Tuż obok Ciebie zbiegają się ścieżki osób, dla których każda noc to nie tylko czas odpoczynku, ale przede wszystkim szansa na wyrażenie siebie, na manifest swoich najskrytszych pragnień. Otoczony przez innych pasjonatów, czujesz, jak adrenalinę zastępuje spokój i opanowanie. Twoja uwaga koncentruje się na teraźniejszości, na tu i teraz, gdzie jedynym co się liczy jest droga, która rozciąga się przed Tobą. To więcej niż wyścig, to taniec świateł i cieni, dźwięków i ciszy, szybkości i spokoju, w którym każdy ruch ma swoje znaczenie. Zmierzając naprzód, pośród zawirowań emocji i prędkości, zaczynasz postrzegać wszystko wokół siebie w nowym świetle. To, co kiedyś wydawało się zwykłym wyścigiem, teraz ujawnia swoje prawdziwe oblicze – jest odzwierciedleniem życia, jego nieprzewidywalności, piękna, ale i wyzwań. Każdy zakręt to nowa decyzja, każde przyspieszenie to krok naprzód w nieznane. Podążając tą ścieżką, z każdą mijającą sekundą, stajesz się częścią czegoś większego. To nie tylko poszukiwanie emocji czy pragnienie zwycięstwa; to podróż w głąb siebie, odkrywanie własnych granic i możliwości. Ta noc, pełna niespodziewanych zwrotów i niezapomnianych momentów, jest tylko jednym z rozdziałów w księdze Twojego życia. I choć droga przed Tobą jest niepewna, a każdy zakręt kryje nowe wyzwania, wiesz, że to właśnie tutaj, w sercu nocy, na tej bezkresnej drodze pełnej tajemnic, znajdziesz to, czego szukasz. Twoja pasja, Twoje marzenia, Twoja historia – wszystko to splata się w niezwykłą opowieść, która jest wyłącznie Twoja. I choć noc zakończy się, a świt przyniesie nowy dzień, wspomnienia i doświadczenia zdobyte na tej drodze pozostaną z Tobą na zawsze, jako niezatarty ślad Twojej podróży przez życie. 

    W sercu 2024 roku, pulsujące życiem Los Santos stało się sceną dla niesamowitej opowieści. Tutaj, wśród szumu miasta i neonowego blasku, narodziła się grupa przyjaciół, których wspólna pasja przerodziła się w życiową misję. Adrenalina i szybkość stały się ich codziennym chlebem, a miasto, z jego labiryntem ulic, przekształciło się w dom bez ścian. Ich serca biły w rytm silników, a każdy zakręt był zaproszeniem do tańca z niebezpieczeństwem. Tej grupie, różnorodnej jak kolory miasta, nie straszne były granice ani ograniczenia. Od zapalonych weteranów po nowicjuszy, którzy właśnie rozpoczynali swoją podróż – łączyła ich jedna rzecz: głód prędkości. Łamanie przepisów i flirt z niebezpieczeństwem stały się dla nich drugą naturą, a każdy wpis w departamentowej kartotece był traktowany jako odznaka honoru, potwierdzenie ich odwagi i buntu przeciwko codziennej rutynie. Ich świat to nie tylko wyścigi. To życie na krawędzi, gdzie każda chwila może zmienić wszystko, a każdy zmierzch to zaproszenie do nieznanego. Przyjaźnie, które się tam zrodziły, były jak najsilniejszy klej, łączący ich nie tylko wspólnymi zainteresowaniami, ale także wspólnym przeznaczeniem. Dla nich wyścigi to nie tylko sposób na życie, ale też środek do przetrwania, droga do niezależności finansowej i społecznej. Tak żyli, w nieustającym pędzie za kolejną dawką emocji, za kolejnym wyzwaniem. W ich sercach prędkość i adrenalina splotły się w niezłomny splot, tworząc uzależnienie silniejsze niż jakikolwiek narkotyk. To była ich droga, ich wybór, ich życie – barwne, dynamiczne i pełne niespodzianek. W Los Santos, między światłem a cieniem, narodziła się legenda, opowieść o ludziach, którzy żyją po to, by ścigać się z wiatrem, z czasem, z samymi sobą.
     
    W tym świecie, gdzie asfalt staje się areną, a uliczne latarnie  reflektorami, kierowcy nie tylko ścigają się z czasem, ale również z własnymi ograniczeniami, przekraczając je, aby odkryć nowe poziomy swoich możliwości. Każdy nocny rajd to nie tylko próba sił, ale także głęboka, osobista podróż w głąb siebie, poszukiwanie granic wytrzymałości, umiejętności i odwagi. Kiedy świt rozwiewa mrok, a dym z opon ustępuje miejsca porannej rosy, ulice powracają do swojej codziennej rutyny. Ale dla tych, którzy spędzili noc, ścigając się z cieniami i tańcząc z ryzykiem, każdy zakręt na drodze stanie się przypomnieniem o nocy pełnej driftu, gdzie każdy drift to rozdział w ich niezwykłej opowieści o pasji, wolności i poszukiwaniu siebie na asfaltowym płótnie miasta. Drift to więcej niż sport; to sztuka, gdzie kierowcy podpisują się na asfalcie, tworząc z opon pędzle, a z ulic - płótno. Każdy manewr, każde przeciągnięcie ręki po kierownicy to pociągnięcie pędzla, które zostawia za sobą ślad indywidualności i stylu. W tej niekonwencjonalnej formie wyrazu, ulica staje się domem dla tych, którzy odważą się wykraczać poza granice zwykłej jazdy, przekształcając noc w eksplozję emocji i pasji.
  10. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Mixer w [Gra/Szefuwa] Freszyk Luxder_   
    Pozwólcie, że pominę sytuację w barze, w która nie jest powiązana z nadaną karą i sytuacją, która została przedstawiona na zawartych wyżej klipach. 
     
    Przejrzałem klipy, które zostały udostępnione zarówno przez was (Freszyk, Luxder) jak i samych członków ekipy, którzy obserwowali cały pościg. Pierwsza sytuacja, która przykuła moją uwagę - to Drive By z wozu departamentu. O ile pamiętam, wszelkie husarie i DriveBy z pojazdów przez LEA były zabronione MIESIĄCE temu, a podobna sytuacja zdarzyła się całkiem niedawno, gdzie sam lider Police Department powiedział, że takich praktyk oficerowie nie powinni stosować. Drugą - to oczywiste rozbicie się na barierkach. Mogły Ci się nie wczytać tekstury nieniszczącej się kolizyjnej barierki, ale nadal skończyłbyś na słupie, który przy takiej prędkości, samochód zgniótłby się jak puszka. Odgrywki po takim wypadku nie muszę komentować, bo jej nie było - polecieliście komendą i kontynuowaliście grę, a nawet przechyliło to szalę na waszą wygraną. Tyle w kwestii skomentowania przebiegu całego waszego pościgu i zakończenia.
    Pozwolę sobie odpowiedzieć jako członek ekipy, również Gamemaster co do kolejnych słów, które zawarłeś w apelacji.
     
    Członek ekipy nie musi czuć się pokrzywdzony, żeby egzekwować regulamin, który zgodziłeś się przestrzegać tworząc tutaj konto oraz tworząc postać. Ba, nie powinien się czuć pokrzywdzony, bo podczas interwencji powinna być osobą bezstronną. Zdaje się, że Szeryfuwa był osobą bezstronną w tym pościgu, ani nie ma nic wspólnego między trzema graczami, którzy w tym pościgu uczestniczyli.
      Rozumiem, że jest to gra - ale ponownie nawiążę do punktu pierwszego - grasz na serwerze RolePlay, który ma określone swoje zasady i regulamin, określony przez administrację serwera. RolePlay grasz od momentu wejścia na serwer, do momentu wyjścia z serwera. Nie ma godziny, w której zasady trybu RolePlay nie obowiązują gdy przebywasz w grze, nieważne czy jest dużo osób, czy jest mało osób. 
      Uczestnictwo w Evencie nie zwalnia z grania zgodnie z zasadami trybu RolePlay. Może Cię to zdziwić, ale Eventy organizowane przez Event Team niekoniecznie muszą iść po myśli gracza, a takie nawet mogą zakończyć się śmiercią Twojej postaci, jeżeli pójdzie coś nie tak. Często o tym ludzie zapominają.  
    Nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. Gdybym jako gracz widział, że z taką prędkością departamentowy Scout kończy na barierce i nagle oficer dostaje reanimację, to złapałbym się za głowę i prosił o interwencję. 
     
    Może nie na 50 linijek, ale zgadza się. Powinniście odegrać chociażby odniesione rany, a przy takim poważnym wypadku - już hospitalizację na /do, gdy nie ma MED/FIRE na serwerze - Tak samo jak odgrywacie holowanie pojazdów (blokady), gdy na mieście nie jeżdżą holowniki, czy odgrywanie FD na /do, gdy nie mają dostępnych jednostek. Zasada ta sama. : )
     
     
    Zgadza się, w tym czasie jednak, jesteście WYŁĄCZENI z pościgu na jakiś czas i jesteście zmuszeni odegrać sobie narrację na /do.
     
    Służę pomocą: 
     

    0625(1).mp4    
     
    I na koniec, pragnę was uświadomić - bo może nie jesteście tego świadomi. Discord, którego server ownerem jest członek administracji (tej czerwonej) - jest oficjalnym serwerem discord podlegającym pod serwis Vibe-RP, to w gwoli wyjaśnienia.
     
     
    Apelacja zostaje odrzucona. Nie trzeba niczego więcej dodawać.
     
  11. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez El Fenomeno w [Gra/Szefuwa] Freszyk Luxder_   
    Przewertuj raz jeszcze akcje z wczoraj. To nie moja postać posłużyła się językiem Japońskim, tylko ktoś z grona osób które znajdowały w lokalu. I tak, wyobraź sobie że moja postać zna język hiszpański bo jest obywatelem USA, to może być dla Ciebie niezłym szokiem jak jeszcze dodam że kończyła tutaj uniwersytet. Argument którego użyłeś jest totalnie z czapy, ale nie dziwie Ci się ani trochę bo w końcu nie znasz backgrodundu postaci - dodam jeszcze że jest to postać CMowa posiadająca swój wewnętrzny temat, który jest do wglądu dla @Mixer a który został klepnięty przez grono administracyjne tj. obecnych TS (Wuu, Garett i Azzi) a wspominam o tym dlatego, że jest tam zawarta informacja o tym jakimi językami posługuje się postać i że to nie zostało wyciągnięte z czapy. Dosłownie mógłbym to samo napisać o twoim ziomku kitajcu, że NieZla kreacja postaci :D! japończyk zna język hiszpański?! Ale wiadomo że tego języka uczą przed podejściem do służby w PD - tak samo jak tego języka uczą w różnych szkołach, czy właśnie uniwerkach (tam jest nawet szersza gamma języków jeśli ktoś sobie tego życzy). Ja osobiście wam nie zarzuciłem na OOC grania na niskim poziomie, a jedynie to żebyś nie kłamał w narracji na /me tf tf i to że G4uby to twój ziomek i napisanie Ci tekstu napisz do lidera w tamtej chwili było dla Ciebie po prostu wygodne, bo o tym nie każdy musi przecież wiedzieć. I żeby nie było, to nie mam nic do G4uby bo uważam go za spoko ziomka.
    Skoro już spompowałeś się na temat mojej rozgrywki i pochodzenia mojej postaci czy jej korzeni, to twój serdeczny przyjaciel w pewien sposób poczynił MG pisząc na czacie IC w ten sposób (Leo Kuo mówi: Bardziej niż francja pod czas drugiej wojny światowej.) Co dla mnie osobiście jest już wystarczające żeby pokazać wasz niski poziom rozgrywki - a żeby tego było mało to po wykonaniu 9-1-1 twój ziomek wziął sobie po prostu mój numer i zadzwonił do mojej postaci xDDD no klasa, trzeba przyznać - nawet wtedy kiedy wasze postacie zarzuciły że to był fake call, to odmówiliście wezwanie SV. Ja osobiście cały wątek tej sprzeczki chciałem ciągnąć do końca drogą IC bo uważam wasze postacie za infantylne jak na oficerów PD, między innymi dlatego jak już zwialiście z miejsca na jakąś tam akcję dynamiczną to prowadziłem rozgrywkę z ziomkami z SD po której wszedłem na DC IAG PD, gdzie po zapoznaniu się z wytycznymi chciałem rozpocząć grę z wydziałem wewnętrznym. Wypełniłem nawet wzór i połowicznie opisałem sprawę, ale wtedy zrobiliście jajo na dynamicznej akcji za co wyłapaliście blokady postaci - nadmienię tutaj że całej tej sytuacji podczas interwencji @szeryfuwa przyglądał się @wuuu który ostatecznie wyszedł z serwera, a na miejsce dobił @Husio który jak dobrze rozumiem wyjaśniał sprawę z członkiem ET. Waszą akcję specowałem mniej więcej od momentu kiedy z pozycji DriveBy (Co z czego pamiętam w LEA jest chyba zabronione? @Wiesiu) oddaliście strzały w kierowcę motocykla przebijając mu przy tym oponę. Aż do momentu kiedy na miejsce przyszedł supporter, wtedy odbiłem w swoją stronę. Lekka paranoja i frustracja chłopaki, ale w tym wypadku całą sprawę prowadził @szeryfuwa a ja jedynie wklepałem wam kary - tutaj dodam też że żadnych konsultacji nie musiało być ale to w końcu 'my' piszemy bajki co nie.  A przez frustrację mam na myśli to co potem odstawialiście na konferencji frakcyjnej (rzucam niżej). I właściwie to nie mam zamiaru się już więcej wypowiadać na temat tej sytuacji, bo apelacja dotyczy czegoś zupełnie innego ale skoro już tak bardzo chciałeś wywołać mnie do tablicy..
     
  12. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w [GRA/Mafineeek] Castle.   
    W pewnym stopniu akceptuje, skracam Twojego bana do dwóch tygodni od dnia dzisiejszego, jednakże blokada postaci zostaję na miejscu - pamiętaj aby następnym razem nie używać bugów bo kończy się to właśnie w takowy sposób - miłej gry w okresie wakacyjnym.
  13. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez theProdiger w FAQ - Strefa zmotoryzowana   
    FAQ Motoryzacyjne - co i jak?
     
    Strefa zmotoryzowana to spory ułamek społeczności na serwerze. Grają w niej mechanicy, fanatycy motoryzacji, jak i ci, którzy nocą przemierzają ulice hrabstwa, próbując pobić czas swoich kolegów na ustalonej trasie. Sposób, w jaki funkcjonuje ta strefa poznasz właśnie w tym FAQ.
     
    Czym jest i kto tworzy strefę zmotoryzowaną?
    Do strefy zmotoryzowanej przede wszystkim można zaliczyć warsztaty, studia tuningowe - firmy, które przyjmują zlecenia na przeróbki, modyfikacje czy pełne konwersje aut. Skrypt oferuje możliwości w zakresie tuningu mechanicznego, wizualnego aut, a kontaktując się ze specjalistycznym warsztatem - możesz nawet przerobić swoje auto na drift-missile, albo zjawiskową wersję widebody. Kontakt do poszczególnych warsztatów można łatwo znaleźć na głównym serwerze Discord Vibe-RP w sekcji #oferty-biznesów.
    W strefie grają także osoby, które lubią poczuć dreszczyk adrenaliny i przemierzać ulice Santos i hrabstwa nocą. Dodatkowej nutki emocji dodają syreny błyskające we wstecznym lusterku. Chcesz sam spróbować sił na trasie z innymi, a przy okazji zagrać stróżom prawa na nosie? Zdobądź zaufanie którejś z grup w miejskim warsztacie. Może akurat zostaniesz zaproszony na nocne jazdy..?
    Możesz spróbować też sił w pojedynkę i przyjechać na spot, o którym info dostaniesz na Telegramie Street Control.
    Interesują cię wyjątkowe, rzadko spotykane auta? Skieruj się do Wenger Luxury, aby zakupić hiperauto prosto z salonu. Bardziej interesuje Cię powolna jazda w old-schoolowym krążowniku z lat ‘70? Przyjedź do Used Classic Car Dealer i zleć sprowadzenie auta Twoich marzeń!
    Strefa zmotoryzowana nie jest zamknięta na nikogo. Każdy może przyjechać i zmodyfikować swoje auto w warsztacie, albo przeprowadzić konwersję auta które jest ogólnodostępne. Nie ma problemu, żebyś zakręcił się przy grupie petrolheadów i razem z nimi pobijał rekordy na ustalonych trasach. Możesz sam też zawiązać szajkę zmotoryzowanych i przewodzić im na przejazdach - strefa stoi otworem!
     
    Chcę zmodyfikować swoje auto. Gdzie mogę to zrobić, ile zapłacę i jak to wygląda?
    Rozpiska warsztatów, które mogą zająć się Twoim autem widnieje w dziale S2 Parts w temacie pt. “Kategoryzacja”. Temat zawiera rozpiskę warsztatów i ich specjalizację, która określa jaki typ auta można przerobić w ich lokalu. Nie wiesz, do jakiej kategorii zalicza się Twój pojazd? Wciśnij w grze klawisz Z, kliknij na auto i wybierz opcję “Sprawdź opis” - stąd dowiesz się, jakiego typu auto posiadasz. Drugą opcją jest sprawdzenie tego w salonie samochodowym.
    Po skierowaniu się do odpowiedniego warsztatu, zapytaj pracownika o możliwość modyfikacji twojego auta. Po wpisaniu komendy przez pracownika zostaniesz przeniesiony do kreatora tuningu, gdzie możesz stworzyć auto marzeń i zmodyfikować je w taki sposób, w jaki tylko chcesz! Po zatwierdzeniu wybranych modyfikacji auto skryptowo zostanie oddane warsztatowi na czas montażu części, a ty na ten czas będziesz musiał znaleźć inny środek transportu.
    Koszt tuningu w dużej mierze zależy od auta, które modyfikujesz - każde auto ma przypisaną w skrypcie wartość, na bazie której wyliczany jest koszt tuningu, zależnie od części którą wybierzesz. Do tego doliczana jest oczywiście robocizna warsztatu, który pobiera tą opłatę za wykonaną pracę.
    Po zakończeniu prac nad twoim autem warsztat jest zobowiązany oddać Ci auto z powrotem. W razie problemów z odbiorem auta (niezgranie się czasowe, bądź inne komplikacje) do dyspozycji graczy jest komenda /warsztat odbierz, która zwróci Ci pojazd i zespawnuje go we wjeździe do warsztatu - narracyjnie twoja postać podpisała protokół odbioru z akurat pracującym mechanikiem. UWAGA! Komenda działa tylko w przypadku, gdy minął czas montażu wyliczony przez skrypt. Przed upłynięciem tego czasu nie ma możliwości odebrania pojazdu.

    Czy mogę otworzyć własny warsztat?
    Oczywiście, że tak. Jeśli masz ciekawy pomysł na swój biznes, kapitał początkowy i jest wolny slot na biznes tego typu - śmiało składaj aplikację. W trakcie aplikowania, bądź po akceptacji skontaktuje się z Tobą opiekun strefy zmotoryzowanej, by dopasować do Twojego biznesu kategorie pojazdów, które będziesz mógł modyfikować.
    Rozpiska biznesów ze statusem limitów

    Jakie firmy funkcjonują w tej strefie?
    Strefa opiera się w głównej mierze o firmę S2 Parts, która zaopatrza warsztaty w części - narracyjnie jest to moloch, wielka korporacja która zajmuje się właśnie sprowadzaniem części na teren San Andreas i lokalnym ich rozprowadzaniem. Oni zapewniają wszelkie części tuningowe wizualne, jak i mechaniczne - części tuningowe do silników, zderzaki, spoilery, okleiny i wiele innych szpargałów.
    Wenger Luxury to dealer aut luksusowych, sportowych. Masz za dużo gotówki i chcesz pokazać światu, że cena nie gra dla ciebie roli? Zgłoś się do nich, na pewno pomogą w efektownym wysuszeniu twojego konta bankowego.
    Used Classic Car Dealer to miejsce, gdzie spełnisz swoje motoryzacyjne zachcianki i będziesz w stanie kupić auto, które 15 lat temu świeciło na plakacie nad twoim łóżkiem. Jeśli chcesz poczuć nostalgię i zasiąść za sterami własnego Infernusa Classic, bądź Torero - zgłoś się do nich!
    UWAGA! Auta sprzedawane u tych dwóch dealerów są objęte specjalną kontrolą kupującego. Opiekunowie zastrzegają sobie prawo do odrzucenia wniosku/nie wydania auta postaciom, które według ich uznania nie powinny interesować się takimi autami, bądź może być to uznane za “statsiarstwo”, albo “nijaczenie”.

    Widziałem przerobione auto widebody/drift/custom. Gdzie mogę takie dostać?
    Auta pokroju Obey 10F Widebody, Pfister Comet Retro Custom, czy Dewbauchee Specter Custom to konwersje, które przeprowadzić mogą wyspecjalizowane warsztaty. Odbywa się to w podobny sposób, jak zwykła modyfikacja - przyjeżdżasz do warsztatu bazową wersją auta, który zajmuje się takim typem aut, dogadujesz warunki i koszty przeróbki, a ekipa warsztatu zabiera się do pracy. W ciągu kilku dni auto powinno być gotowe do odbioru, a ty dostaniesz telefon z miłymi wieściami od swojego mechanika.
    Niektóre warsztaty/projekty zajmują się naprawdę wyjątkowymi pojazdami i przeróbkami ich na specjalne wersje. Chcesz mieć unikatowe auto ze spersonalizowaną nazwą? Odwiedź jednego ze specjalistów!
    *UWAGA! Niektóre pojazdy są na obecną chwilę zarezerwowane jedynie dla projektów stricte zmotoryzowanych, tj. trzeba wykazać się pewnym poziomem i pokazać swoją rozgrywkę, by mieć dostęp do wyjątkowych projektów.

    Gdzie mogę uzyskać neony do swojego auta?
    Neony to modyfikacja wizualna, która może dodać sporo uroku i klimatu samochodowi. Jednak uzyskanie neonów nie jest proste, a ich używanie równa się kłopotom ze stróżami prawa. Żeby mieć dostęp do neonów trzeba zyskać kontakty wśród petrolheadów. Zyskaj szacunek którejś szajki zmotoryzowanych, a dowiesz się wszystkiego.
     
    Czy przyciemniane szyby są nielegalne na serwisie?
    Przyciemnienie szyb jest legalne, ale tylko do pewnego stopnia - najmocniejszy, trzeci poziom (w kreatorze tuningu oznaczony numerem 1) jest uznawany za nielegalny i jazda takim autem grozi karą od stróżów prawa, gdy już złapią Cię na gorącym uczynku. Więcej o przyciemnieniu szyb tutaj.
    UWAGA! Zabronione jest montowanie przyciemnianych szyb do kabrioletów, motocykli oraz wszelkich aut, w których przyciemnienie szyb nie dałoby realnego efektu w postaci zakrycia kompletnie waszej postaci. Zamontowanie skryptowo przyciemnionych szyb w pojeździe, gdzie taki skrypt nie powinien zakrywać waszego nicku będzie wiązało się z usunięciem tych szyb bez zwrotu kosztów.
     
    Czy mogę bawić się w pościgi z policją/brać udział w wyścigach nie będąc pod panelem grupy zmotoryzowanej?
    Nie ma żadnych przeszkód, żeby uciekać przed służbami bezpieczeństwa. Nie bronimy tego nikomu, ale jednocześnie przestrzegamy, że ewidentne prowokowanie służb do pościgów będą odpowiednio karane.
     
    Jakie zabezpieczenia mają auta kupione w salonie?
    Auta kosztujące powyżej $250.000 mają w sobie:
    System Keyless (bezkluczykowy) System S.O.S. System namierzania GPS Immobiliser, poziom 4 Alarm, poziom 2  
    Auta kosztujące w zakresie $200.000 - $250.000 mają w sobie:
    System S.O.S. System namierzania GPS Immobiliser, poziom 3 Alarm, poziom 2 Zamek, poziom 3 Auta kosztujące w zakresie $100.000 - $200.000 mają w sobie:
    System S.O.S. Immobiliser, poziom 2 Alarm, poziom 1 Zamek, poziom 2 Auta kosztujące mniej niż $100.000 mają w sobie:
    Immobiliser, poziom 1 Zamek, poziom 1  


    LINKI
    Dział strefy zmotoryzowanej na forum - Discord strefy zmotoryzowanej
    Wenger Luxury - Discord Wenger Luxury
    Used Classic Car Dealer - Discord UCCD
    Street Control - ściganckie podziemie
    S2 Parts




     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin