Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

I3uLwers

Supporter
  • Postów

    614
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Aktywność reputacji

  1. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .
     

    We were where NASA wasn't
    Dive: 02/04/2024, 18 m, 60 min, DS Paradise
    Dive Intro
     






  2. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #80   
    W dzisiejszym changelogu znajdziecie wiele usprawnień, które wprowadziliśmy do naszych istniejących systemów. Dodaliśmy także nowe funkcjonalności do panelu gracza, a działanie edytora obiektów zostało znacząco poprawione. Sprawdźcie sami i dajcie nam znać, co myślicie o tych zmianach!
     

     

    Statystyki pracowników
    Dodaliśmy nowy panel statystyk pracowników który umożliwi Wam szybkie i wygodne śledzenie aktywności pracowników Waszego biznesu! Jest to świetne narzędzie, które pozwoli Wam na lepsze zrozumienie tego co tak na prawdę dzieje się w Waszej grupie. Panel ten mogą wyświetlić osoby z odpowiednim uprawnieniem i znajdziecie tam rzeczy takie jak: ilość duty, ilość osób danego dnia na duty, ilość ofert, zarobek z ofert - a wszystko to w określonym przez Was przedziale czasowym. Statystyki możemy wyświetlać w dwóch trybach - dla pojedynczego pracownika, lub dla Wszystkich na raz, tak dokładne opcje monitorowania wspomogą Was w procesie nadawania premii i innych związanych z aktywnością w biznesie.
    Dostępna jest również zakładka rankingu pracowników którą uruchomić może każdy, kto ma zaznaczone w randze uprawnienie Dostęp do statystyk członków grupy (lider grupy posiada ją domyślnie). Ten ranking prezentuje pięciu najbardziej aktywnych członków grupy w wybranym przedziale czasowym. Mamy nadzieję, że wprowadzenie takiego elementu rywalizacji dodatkowo zmotywuje członków danych grup do jeszcze bardziej czynnego uczestnictwa w życiu biznesu!
    Nowy panel statystyk zastąpił stary wysłużony system webhooków na discord.
     

     
    Dane pracowników biznesu
    Przeprojektowaliśmy całkowicie tabelę pracowników w biznesie - dodaliśmy tam trochę magii i efektu wow dzięki czemu dane tam wyświetlane wyglądają lepiej niż kiedykolwiek. Specjalnie dla Was stworzyliśmy nową podstronę z detalami którą otworzycie klikając na wybranego pracownika. W nowej zakładce będziecie mieli możliwość wysyłki szybkich przelewów na konto danej postaci, co znacznie usprawni proces wysyłania premii dla pracowników.
     
     
     
     

    Jedzenie i picie
    Rozszerzyliśmy dostępną ofertę jedzenia oraz picia jakie możecie oferować w swoich lokalach. Jest to ukłon w stronę osób, które chcą, aby ich oferta gastronomiczna prezentowała się jako różnorodna i ciekawa. Nowe modele dodacie do swojego biznesu w prosty sposób dzięki zdjęciom modeli które przygotowaliśmy w panelu zamówień. Każdy z nowych modeli posiada również swoją unikalną animację dzięki czemu skończymy na dobre z jedzeniem plastikowego kubka do kawy!
    Wprowadziliśmy również natychmiastowe efekty spożywania alkoholu i regeneracji zdrowia, które są teraz nadawane jednorazowo a nie rozłożone w czasie. Aby zapobiec nadużyciom jeśli Twoja postać otrzymała obrażenia w ciągu ostatnich 10 sekund, jedzenie nie odnowi HP. Dodatkowo, czas trwania stanu BW spowodowanego stężeniem alkoholu skróciliśmy do 10 sekund z wcześniejszych 120 co usprawni rozgrywkę w pubach i klubach.
    Wszystkie modele jedzenia/alkoholu które są obecnie dostępne w sklepach i magazynach grup otrzymały kanapkę/piwo jako domyślny model jeśli żaden inny nie był ustawiony.
     

    Magazyn
    Oddajemy w Wasze ręce możliwość zarządzania magazynem grupy bezpośrednio z panelu gracza, zakładkę tę mogą uruchomić osoby z odpowiednim uprawnieniem. Magazyn pozwala na edycję cen, usuwanie przedmiotów oraz zmianę modeli jedzenia i picia, dzięki czemu sami w prosty sposób dostosujecie wszystkie przedmioty w Waszym magazynie tak, aby korzystały z nowo dodanych modeli. Panel ten również wyświetla konkretne statystyki przedmiotów jakie zawierają się w ofercie biznesu.
    W kolejnych changelogach planujemy dalsze usprawnienia narzędzi do zarządzania biznesem, m.in. rewizję systemu ofert i kuponów, czy poprawki /podaj.
     
     
     
     

    Animacje
    Całkowicie przepisaliśmy system wykonywania animacji na serwerze tak, aby był dla Was bardziej funkcjonalny, intuicyjny oraz oferował większą dynamikę rozgrywki. Od teraz można łączyć ze sobą animacje, przykładowo jeśli wpiszemy .siad aparat - postać usiądzie z aparatem w rękach. To samo tyczy się dowolnych innych kombinacji - będą po prostu działały. System operuje na animacji głównej - która animowana jest na całym ciele postaci (.siad) oraz animacji pobocznej, która animuje jedynie górną część ciała (.aparat). Usprawnione zostały animacje jedzenia - nie będą one teraz przerywały się w losowych momentach tylko na wasze wyraźne żądanie po kliknięciu spacji. Po anulowaniu animacji jedzenia postać przejdzie płynnie do poprzednio wykonywanej animacji w przypadku jeśli jakaś była wcześniej uruchomiona.
    System łączenia animacji nie jest wspierany przez unikalne animacje wygenerowane przy użyciu AI.
     
     

    Edytor obiektów
    Wiemy jak ważną funkcjonalnością jest dla Was edytor obiektów oraz możliwość budowania swoich własnych unikalnych wnętrz. Ze względu na to wzięliśmy edytor na warsztat tak, aby usprawnić jego działanie. Dodaliśmy ponad 4.000 brakujących obrazków modeli oraz znacznie przyspieszyliśmy ładowanie listy dostępnych obiektów która pojawia się teraz w mgnieniu oka. Edytor zapamiętuje również ostatnią otwartą przez nas kategorię i wpisaną frazę oraz zapamięta miejsce na którym zatrzymaliśmy się ostatnio podczas scrollowania. Poprawiliśmy również błędy, które Was dręczyły, na przykład ten, który powodował, że stawianie i kopiowanie obiektu tworzyło niewłaściwy obiekt. Obiekty nie będą się już przesuwać po restarcie, pozycja w jakiej się ułożą taka zostanie dopóki sami jej nie zmienicie. 
     
     
    HUD i interfejsy
    Usunęliśmy obrotowy kompas, który powodował wielkie problemy wydajnościowe i zastąpiliśmy go literą kierunku, zmiana ta znacząco wpłynie na płynność Waszej rozgrywki. Dodaliśmy tło do informacji o postaci i duty co poprawi czytelność w trakcie rozgrywki za dnia. Gwiazdki poszukiwania są teraz różowe. Przesunięto pieniądze pod informacje o postaci. Dodano obrazek obecnie wybranej broni obok minimapy. Przeniesiono licznik amunicji w nowe miejsce obok minimapy nad nazwą ulic. Przeprojektowano całkowicie design keyhintów tak aby nie wyglądały jak z fortnite tylko jak z Vibe RP. Uproszczono interfejs drzwi oraz poprawiono błąd który powodował brak odświeżania kłódki. Zwiększono limit znaków na czacie do 300 oraz dodano licznik znaków. Zmieniono typ inputu przy wprowadzaniu wiadomości na czacie - od teraz cała wiadomość będzie dla nas widoczna. Dodano wskazówkę o możliwości poruszania kamerą i postacią przez przeciąganie myszką w kreatorze postaci.  
     


    Dodano dźwięk uruchomienia silnika Poprawiono błąd przy naliczaniu przychodu i strat grupy. Poprawiono błąd złego wyświetlania czasu w przychodach i stratach grupy. Poprawiono błąd limitu przy łączeniu narkotyków. Poprawiono błąd przy łączeniu przedmiotów który mógł spowodować, że przedmiot nam zniknie. Poprawiono błąd rozdzielania narkotyków leżących na ziemi. Poprawiono błąd omijania limitu przy sprzedaży ryb. Poprawiono błąd z brakiem światła podczas używania latarki. Poprawiono błąd który powodował, że doczepiane obiekty typu kajdanki nie wyświetlały się dla graczy którzy dopiero weszli na serwer. Poprawiono błąd który powodował, że wyciąganie i chowanie telefonu przerywało animację. Poprawiono błąd który powodował, że prop animacji zostawał przy przełączaniu na animację kinetix. Poprawiono błąd który sprawiał, że można było odpalić auto przy auto chodzeniu. Poprawiono błąd który powodował, że mogliśmy wykonywać akcję naszą postacią podczas pobytu w garderobie. Poprawiono błąd który powodował, że zmiana modelu postaci z damskiego na męski w garderobie grupowej porzucała postać do góry. Poprawiono damage psów K9.  
                 Aktualizacja wejdzie na serwer 14.06.2024 o godzinie 9:00!       
  3. dixoniak7 polubił odpowiedź w temacie przez I3uLwers w [BIZNES/WARSZTAT] EMK GARAGE   
    EMK GARAGE; warsztat założony w 2024 roku, przez Louis Ermakov ściśle powiązanego ze światem zmotoryzowanym, facet od zawsze był zafascynowany samochodami, od napraw po samą ich budowę, kierując całą swoją uwagę w stronę muscle carów, sukcesywnie nabierając w ich kierunku wiedzy. Warsztat odbiega swoim wnętrzem całkowicie od znanych warsztatów z miasta, można go nazwać kameralnym, jego wnętrze nie jest wielkim molochem napompowanym pieniędzmi, a małym lokalnym warsztatem, z widocznym gołym okiem małym wkładem pieniężnym, który nie ma designarskiego wnętrza. EMK GARAGE specjalizuje się głównie w naprawach oraz modyfikacjach pojazdów typu muscle, żaden silnik V8 nie jest straszny załodze warsztatu, a są oni w stanie podkręcić zaskakująco osiągi danych silników, czy zająć się kompleksowo przygotowaniem muscle carów do sezonu, bądź na zawody. EMK GARAGE oprócz swoich usług mechanicznych, oferuje również usługi holownicze, dysponując jednym pokaźnych rozmiarów holownikiem, warsztat w swojej ofercie ma również usługi mobilnego mechanika, który dojeżdża do klientów oferując drobne naprawy na miejscu. Warsztat pomimo bycia kameralnym miejscem, stale się rozwija chcąc móc zaoferować klientom równie duży poziom komfortu co inne, większe warsztaty z miasta, przez co stale inwestuje w różnego rodzaju reklamy, rozwój technologiczny oraz sukcesywnie odkłada pieniądze na rozwój wizualny lokalu, celem dopasowania go do oczekiwań klientów.
     
     

     
    EMK GARAGE zlokalizowany jest na Morningwood, położony bezpośrednio na terenie stacji RON, dokładnie za jej budynkiem. Dzięki tej lokalizacji, warsztat odnotowuje większą ilość klientów, którą napędza mu stacja benzynowa - firmy mają z tego obopólną korzyść. Lokal pomimo tego, że jest schowany za budynkiem stacji, nie przeszkadza mu to w funkcjonowaniu, dzięki swojej renomie i wyspecjalizowaniu w V8 cały czas pojawiają się w nim klienci, a laweta stojąca przy bramie idealnie wpasuje się w jego otoczenie. Głośny ryk silników V8 nikomu nie przeszkadza, dzięki temu, że jest to teren stacji benzynowej a bezpośrednio przy warsztacie nie ma zabudów mieszkalnych. Bezpośrednio przed bramą warsztatu, jest sporo miejsca które robi za parking dla gotowych do wydania wozów, oraz lawety firmowej. Warsztat zlokalizowany jest blisko apartamentowców, a przez położenie na terenie stacji, ludzie najczęściej z wygody i bliskiej odległości wybierają właśnie EMK GARAGE do drobnych napraw swoich samochodów, które nie są w typie muscle carów. Warsztat idealnie wpasował się w tę lokalizacje, w bliskim otoczeniu, nie ma żadnej konkurencji, co dodatkowo napędza muruch, a wielu z klientów zostaje stałymi bywalcami będąc zadowolonym z usług.
     
  4. vampire polubił odpowiedź w temacie przez I3uLwers w [BIZNES/WARSZTAT] EMK GARAGE   
    EMK GARAGE; warsztat założony w 2024 roku, przez Louis Ermakov ściśle powiązanego ze światem zmotoryzowanym, facet od zawsze był zafascynowany samochodami, od napraw po samą ich budowę, kierując całą swoją uwagę w stronę muscle carów, sukcesywnie nabierając w ich kierunku wiedzy. Warsztat odbiega swoim wnętrzem całkowicie od znanych warsztatów z miasta, można go nazwać kameralnym, jego wnętrze nie jest wielkim molochem napompowanym pieniędzmi, a małym lokalnym warsztatem, z widocznym gołym okiem małym wkładem pieniężnym, który nie ma designarskiego wnętrza. EMK GARAGE specjalizuje się głównie w naprawach oraz modyfikacjach pojazdów typu muscle, żaden silnik V8 nie jest straszny załodze warsztatu, a są oni w stanie podkręcić zaskakująco osiągi danych silników, czy zająć się kompleksowo przygotowaniem muscle carów do sezonu, bądź na zawody. EMK GARAGE oprócz swoich usług mechanicznych, oferuje również usługi holownicze, dysponując jednym pokaźnych rozmiarów holownikiem, warsztat w swojej ofercie ma również usługi mobilnego mechanika, który dojeżdża do klientów oferując drobne naprawy na miejscu. Warsztat pomimo bycia kameralnym miejscem, stale się rozwija chcąc móc zaoferować klientom równie duży poziom komfortu co inne, większe warsztaty z miasta, przez co stale inwestuje w różnego rodzaju reklamy, rozwój technologiczny oraz sukcesywnie odkłada pieniądze na rozwój wizualny lokalu, celem dopasowania go do oczekiwań klientów.
     
     

     
    EMK GARAGE zlokalizowany jest na Morningwood, położony bezpośrednio na terenie stacji RON, dokładnie za jej budynkiem. Dzięki tej lokalizacji, warsztat odnotowuje większą ilość klientów, którą napędza mu stacja benzynowa - firmy mają z tego obopólną korzyść. Lokal pomimo tego, że jest schowany za budynkiem stacji, nie przeszkadza mu to w funkcjonowaniu, dzięki swojej renomie i wyspecjalizowaniu w V8 cały czas pojawiają się w nim klienci, a laweta stojąca przy bramie idealnie wpasuje się w jego otoczenie. Głośny ryk silników V8 nikomu nie przeszkadza, dzięki temu, że jest to teren stacji benzynowej a bezpośrednio przy warsztacie nie ma zabudów mieszkalnych. Bezpośrednio przed bramą warsztatu, jest sporo miejsca które robi za parking dla gotowych do wydania wozów, oraz lawety firmowej. Warsztat zlokalizowany jest blisko apartamentowców, a przez położenie na terenie stacji, ludzie najczęściej z wygody i bliskiej odległości wybierają właśnie EMK GARAGE do drobnych napraw swoich samochodów, które nie są w typie muscle carów. Warsztat idealnie wpasował się w tę lokalizacje, w bliskim otoczeniu, nie ma żadnej konkurencji, co dodatkowo napędza muruch, a wielu z klientów zostaje stałymi bywalcami będąc zadowolonym z usług.
     
  5. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez Furix w [BIZNES/WARSZTAT] EMK GARAGE   
    Akceptuje jako spot organizacji, zapraszam na discord strefy cywilnej po odbiór panelu.
    https://discord.gg/hebAkRbh
  6. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    .news-hr { margin-top: 0; padding-top: 0; --hr-line-offset: 25%; --hr-color: #ff5757; --hr-text-color: #efefef; --hr-text-offset: 2ch; --hr-thickness: 4px; --hr-line-color: var(--hr-color); display: grid; place-items: center; border-image-slice: 1; border-image-source: linear-gradient( to right, var(--hr-line-color), #8b52ff, transparent, transparent, transparent, transparent ); } .news-hr-2 { margin-top: 0; padding-top: 0; --hr-line-offset: 25%; --hr-color: #ff5757; --hr-text-color: #efefef; --hr-text-offset: 2ch; --hr-thickness: 4px; --hr-line-color: var(--hr-color); display: grid; place-items: center; border-image-slice: 1; border-image-source: linear-gradient( to right, transparent, var(--hr-line-color) calc(50% - var(--hr-line-offset)), #8b52ff calc(50% - var(--hr-text-offset)), #8b52ff calc(50% - var(--hr-text-offset)), var(--hr-line-color) calc(50% + var(--hr-line-offset)), transparent ); } Cześć! Dzisiejszy changelog poświęcony jest długo zapowiadanej przez nas funkcjonalności dzięki której będziecie w stanie wgrać swoje własne unikalne animacje na serwer! Możliwość ta jest zapewniana dzięki modelowi AI, który analizuje Wasze nagranie wideo i tworzy z niego animację, która jest możliwa do wykorzystania bezpośrednio w grze.

    Aby przesłać nagranie wideo które zostanie przekonwertowane na animację najpierw musicie zaopatrzyć się w sloty w naszym sklepie premium - można to zrobić na 2 sposoby:
    Zakupić konto premium i otrzymać sloty gratis - dla naszych użytkowników premium przygotowaliśmy dodatkowy benefit w postaci slotów naliczanych każdorazowo przy zakupie każdego miesiąca premium Konto premium gold - 3 sloty za każdy zakupiony miesiąc Konto premium standard - 1 slot za każdy zakupiony miesiąc Zakupić produkt w vShopie o liczbie slotów jaka Was interesuje, nazwa produktu to: Własna animacja Darmowe sloty przyznawane w gratisie dla kont premium są częścią eksperymentu, który przeprowadzamy wspólnie z Kinetix. Chcemy sprawdzić, jak ten model wpłynie na Wasz odbiór tej funkcjonalności. Pamiętajcie, że jest to test i w przyszłości zasady mogą ulec zmianie!
    Na ten moment darmowe sloty są dostępne w ramach przyszłych zakupów premium, za historyczne zakupy sloty nie są naliczane.

    Kiedy już jesteście posiadaczami slotu na unikalną animację zapraszamy Was do nowo otwartej zakładki "Moje unikalne animacje" gdzie po kliknięciu "+" zostaniecie postawieni przed wyborem:
    Jeśli chcecie nagrać film telefonem - zeskanujcie kod QR Jeśli chcecie wrzucić gotowy plik video z YT, TikTok lub innego miejsca - kliknijcie "Uruchom w przeglądarce" Pamiętajcie, aby plik wideo, który wgrywacie do portalu kinetix był możliwie jak najlepszej jakości, oraz zawierał możliwie jak najwięcej sylwetki postaci której ruchy chcecie odwzorować. Pozwoli to AI przetwarzającemu Wasz plik na poprawne działanie.
    Maksymalna długość wideo możliwa do przetworzenia przez kinetix to 10 sekund, w przypadku wrzucenia dłuższego wideo mamy możliwość jego przycięcia.
    Po przejściu całego procesu na stronie kinetix będziecie musieli poczekać chwilę aż model AI przetworzy Waszą animację - proces ten może potrwać do 15 minut. 
    Po odczekaniu tego czasu Wasza unikalna animacja będzie miała status "Oczekuje na walidację".  Po kliknięciu guzika "Zweryfikuj" po prawej stronie wyświetli Wam się modal w którym będziecie musieli zdecydować czy obecna unikalna animacja Was zadowala czy chcecie całkowicie za darmo ponowić ten proces. Liczba ponownych wygenerowań jakie są dostępne za darmo to 3.


    Po tym jak zatwierdzicie daną unikalną animację otrzyma ona status "Oczekuje na restart serwera" - oznacza to, że wszystko przebiegło pomyślnie i animacja została zakolejkowana do wgrania o 4:00 wraz z kolejnym restartem. Wygenerowane w ten sposób animacje są na stałe przypisywane do Waszego konta - nie ma tutaj mowy o żadnym miesięcznej subskrypcji, płacicie raz a korzystacie już zawsze.
    Następnego dnia po restarcie animacja pojawi się w zakładce dashboardu "Unikalne animacje" (dashboard otwieracie klawiszem "HOME"). W zakładce tej możecie zarządzać Waszymi unikalnymi animacjami, zbindować je na komendę, np. ".superanimacja", zmienić flagi lub dodać do ulubionych. Animacje dodane do ulubionych wyświetlą się w kole animacji po kliknięciu klawisza "M".
     
    Dashboard Koło animacji Poniższa grafika przedstawia cały proces dodawania animacji na serwer krok po kroku od A do Z.

     

    W sklepie premium przygotowaliśmy różne pakiety slotów na animacje możliwe do zakupienia na małe i duże potrzeby, są to: 1, 5 oraz 10. Różnią się one ceną oraz ilością slotów jaki otrzymujecie po zakupie.
    Pakiet 1 slot - 100 vPoints Pakiet 5 slotów - 400 vPoints, 1 animacja gratis Pakiet 10 slotów - 700 vPoints, 3 animacje gratis Rezerwujemy sobie prawo do zmiany cen oraz ilości slotów oferowanych przez pakiety w przyszłości.
     

    W związku z wprowadzeniem usługi zapraszamy wszystkich do wzięcia w konkursie! Aby wziąć udział napiszcie komentarz który będzie zawierał wideo lub gif z tego jak wygląda przygotowana przez Was animacja. Trzy komentarze z największą ilością like'ów wygrywają nagrody oraz ich animacje zostaną wgrane jako oficjalne na serwer z możliwością używania ich przez każdego!
     

    Zasady konkursu
    Konkurs kończy się 08.06.2024 r. Liczba polubień komentarzy zostanie zapiasna tego dnia i zostaną wtedy ogłoszeni zwycięzcy konkursu. Każdy użytkownik może wstawić dowolną liczbę komentarzy zawierających wideo z animacjami Aby komentarz był brany pod uwagę musi zawierać dokładnie jedno wideo/gif - komentarze zawierające więcej plików nie będą brały udziału w konkursie Aby komentarz był brany pod uwagę musi zawierać wideo/gif nagrane na serwerze Vibe Role Play dostępny pod adresem altv://connect/prod.v-rp.pl:443 W konkursie biorą udział wyłącznie komentarze dodane w tym temacie Animacje zostaną wgrane jako oficjalne na serwer po zakończeniu konkursu i przygotowaniu paczki animacji przez zespół modderski co może potrwać kilka do kilkunastu dni.  

    Dochodzą do nas sygnały o tym, że wiele osób obawia się że przez dodanie funkcjonalności nowej animacji ucierpi na tym immersja i serwer zacznie zmierzać w kierunku RPG - nie mamy tego w planach. Unikalne animacje powinny być dopełnieniem Waszej rozgrywki i możliwością wyrażenia siebie w jeszcze bardziej ekspresywny sposób, wszelkie próby zaszkodzenia innym osobom poprzez użycie unikalnych animacji w inwazyjny i niesmaczny sposób będą karane. 
    Przed wygenerowaniem unikalnej animacji do zaakceptowania będzie następujące oświadczenie:
    "Wszelkie animacje łamiące regulamin serwera a w szczególności nawiązujące do tematyk nazistowskich i innych zabronionych przez Polskie prawo będą usuwane bez możliwości odzyskania vP."
    Przykłady złego użycia unikalnych animacji które będzie karane:
    Wykonywanie tańca fortnite na spawnie Wykonywanie gestów nazistwoskich Wykonywanie erotycznych gestów na środku vespucci i w innych zaludnionych miejscach Wykonywanie prowokacyjnych gestów do członków gangu będąc cywilem Wykonywanie prowokacyjnych gestów do członków frakcji LEA I inne nieopisane, które przekraczają granice dobrego smaku...  

    W tym changelogu skupiliśmy się głównie na poprawie istniejących błędów i problemów oraz optymalizacji kodu tak, aby rozgrywka była płynniejsza i bardziej dynamiczna. Wyeliminowaliśmy dużą część wywołań funkcji natywnych GTA V co na pewno odczujecie podczas rozgrywki na serwerze!
    Poprawiono działanie /g [x] respawn Dodano zarezerwowaną pulę virtual worldów do logowania co oznacza, że nie będziecie słyszeli już muzyki z intków podczas logowania Zaktualizowano domyślne flagi nadawane dla świeżo utworzonych grup Naprawiono /spray zmyj - komendą do zmywania graffiti Poprawiono system przyczepiania broni do postaci Naprawiono literówkę w panelu postaci Kraj urodzenia -> Kraj pochodzenia Usprawniono synchronizację metadanych gracza - wpłynie to na wydajność i większą stabilność połączenia z serwerem Po restarcie propy w interiorach nie będą się już przesuwały o milimetry Usprawniono działanie prędkościomierza - jest on teraz lżejszy, działa płynniej i nie powoduje micro freeze podczas wsiadania do pojazdu Naprawiono wpychanie innych graczy do auta Naprawiono działanie lornerek w samochodzie Naprawiono rotację podczas używania lornetki Wyłączono zadawanie krytycznych obrażeń podczas trafienia w głowę Poprawiono sortowanie w panelu gracza Usprawniono kajdanki Dodano opcjonalny parametr który decyduje czy kajdanki mają być założone z przodu czy z tyłu /skuj [id] lub /skuj [id] 1 Skuty gracz nie może już strzelać z broni Skuty gracz nie może już korzystać z osłon i drabin Skuty gracz nie traci już animacji skucia po otrzymaniu BW Skuty gracz nie traci już animacji skucia po wejściu do pojazdu Poprawiono zadawanie damage przez psy k9 Naprawiono błąd który pozwalał na otwarcie pojazdów podczas autochodzenia Poprawiono działanie przedmiotów doczepianych Dodano możliwość zamrożenia helikoptera w powietrzu przyciskiem "G" Naprawiono błąd pozwalający na używanie "rapid punch" w trakcie walki z innym graczem  

     
    Porady - jaki filmik wysłać aby AI dobrze go przetworzyło
    Stabilny ruch kamery: upewnij się, że kamera jest umieszczona na płaskiej, stabilnej powierzchni. Stabilność jest kluczowa dla uzyskania wyraźnego, spójnego nagrania, co jest niezbędne do tworzenia wysokiej jakości emotek bez zniekształceń i przerw.
    Całe ciało w kadrze: upewnij się, że wszystkie ruchy są w pełni uchwycone w kadrze kamery. Jeśli nagrywasz siebie, ustaw się centralnie i zachowaj stałą odległość od kamery, zapewniając, że wszystkie twoje ruchy – od stóp po głowę i ramiona – są wyraźnie widoczne i dokładnie uchwycone.
    Pojedyncza postać: zalecamy umieszczenie tylko jednej osoby w kadrze, nawet jeśli nasz system obsługuje nagrania wieloosobowe. Taka praktyka pozwala AI skupić się na ruchach jednej osoby, unikając pomyłek przy rozpoznawaniu aktorów. Posiadanie tylko jednego wykonawcy w kadrze minimalizuje potencjalne zakłócenia. Jeśli używasz nagrania z Internetu zawierającego wiele osób, zalecamy przycięcie wideo, aby skupić się na wybranym wykonawcy.
    Obszar ruchu: upewnij się, że ruchy są zawarte w dobrze zdefiniowanej przestrzeni, najlepiej utrzymując całą aktywność w promieniu 1 metra od centralnego punktu.
    Stabilny początek: rozpocznij nagranie w stabilnej pozycji. Upewnij się, że twoja początkowa pozycja jest stabilna na ziemi, ponieważ rozpoczęcie w powietrzu lub w podwyższonej pozycji może utrudniać AI dokładne interpretowanie twoich ruchów.
    Odzież: jeśli to możliwe, wybieraj dobrze dopasowane ubrania, unikając luźnych lub workowatych strojów. Przylegająca odzież zapewnia dokładne i wyraźne uchwycenie ruchów, co ułatwia precyzyjne przekształcenie ich w emotki.
    Kolory: uważaj, aby nie nosić ubrań i butów w tym samym kolorze co tło. Ważne jest, aby odróżniać każdą część ciała od innych i od tła.
     
     
    Zdolności AI do rozpoznawania ciała
    Ruch całego ciała: obsługiwane.
    Ruchy palców / rąk: obsługiwane. Obecnie Kinetix AI rozpoznaje, czy pięści są zaciśnięte, ręce i palce są otwarte, czy palce są rozdzielone (na przykład podczas celebrowania zwycięstwa ✌️). Bardziej skomplikowane ruchy rąk są nadal trudne do wykrycia, ale Kinetix pracuje nad tym, aby było to możliwe.
    Ekspresje twarzy: nieobsługiwane na ten moment.
    Połowa ciała: nieobsługiwane. Wyniki dla nagrań obejmujących tylko połowę ciała są nieprzewidywalne. Zdecydowanie zalecamy używanie nagrań, w których widoczne jest całe ciało, aby zapewnić niezawodne i dokładne wyniki.
    Wiele postaci: nieobsługiwane. Optymalne wyniki uzyskuje się przy użyciu nagrań z jedną postacią. Zdecydowanie zalecamy używanie nagrań, w których widoczna jest tylko jedna osoba, aby zapewnić niezawodne i dokładne wyniki.
     
                 Aktualizacja wejdzie na serwer 28.05.2024 o godzinie 9:00!     


  7. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez Pearce w BEREZOVSKY OPG; Olo's close friends   
    kilka zaległych screenshotów:




  8. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez puvtxr w 257. Kolejne poważne nadużycie ze strony LSPD? Poszkodowany zabiera głos, a departament milczy   
    Written by Richard Sutliff - DAILY GLOBE, 28/05/24


    Do redakcji Daily News doszły niepokojące sygnały na temat potencjalnie kolejnego nadużycia ze strony departamentu miejskiego. Zgłosił się do nas Valden Ermakov, który w wyniku niekompetencji i rażącego naruszenia prawa doznał zmieniających życie obrażeń. Dziewiątego maja około godziny dziewiątej wieczorem poszkodowany poruszał się motocyklem poszukiwając warsztatu, który będzie w stanie dokonać w nim modyfikacji. Zauważył śledzącego go czarnego SUV - słysząc powiadomienie w telefonie zjechał na pobocze i zatrzymał się, by je odczytać. Wtedy też z wozu wysiadł mężczyzna, podchodząc do ofiary i pytając co robi. Niewiele myśląc na temat nieznajomego pytającego go o jego plany zdawkowo i żartobliwie odpowiedział, że 'jeździ z rozpiętym rozporkiem, by poczuć wiatr w włosach'. Najwidoczniej niezadowolony z odpowiedzi stalker postanowił spróbować wyciągnąć kluczyki ze stacyjki motocyklu. Ermakov twierdzi, że mężczyzna nie miał na wierzchu odznaki, ani nic co wskazywałoby na to, że ten nieznajomy jest oficerem pokoju. Będąc święcie przekonanym że właśnie pada ofiarą próby kradzieży próbował zbiec motocyklem - wtedy też, jak się okazuje, detektyw LSPD wyjął z kieszeni paralizator i trafił go. Po hospitalizacji detektyw miał nagle doznać zupełnego nawrócenia i poinformować V. Ermakov, że jest wolny i może wracać do domu.
    Jak wynika z dokumentacji medycznej, która została nam pokazana w wyniku postrzału paralizatorem doszło do zatrzymania krążenia u Valdem Ermakov, jak i migotania komór, które jest teraz utrwalone - przez co musi do końca życia brać leki przeciwkrzepliwe - dodatkowo doszły do tego problemy ze słuchem. Jak również twierdzi poszkodowany skierował on sprawę do biura wewnętrznego departamentu miejskiego i ten skontaktował się z nim by oznajmić, że detektyw Patrizio Lusardi został zawieszony. Próbowaliśmy skontaktować się z Media Relations Division, aby poznać wersję zdarzeń według LSPD - niestety, mimo zaadresowania pisma 22 maja do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Valden jest również w posiadaniu nagrań CCTV, które przesłał Daily Globe. 
    Czy departament miejski próbuje po cichu zamieść sprawę pod dywan? Jak mogło dojść do tak rażącego naruszenia prawa przez oficera pokoju? Będziemy Państwa informować o nowych ustaleniach w sprawie.
     

  9. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez Mateuszovsky w Piosenka o vibe-rp   
    +18
    Tekst:
     
  10. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez Juzi w [Projekt IC] Floral Palette   
    🌸Floral Palette to niewielka kwiaciarnia założona na początku 2024 roku przez Lucrecie Salazar, która jest postacią o bogatej, barwnej osobowości o głębokiej pasji do sztuki i natury. Od dziecka przejawiała zdolności artystyczne oraz zamiłowanie do roślin. Inspirację czerpie z otaczającej ją przyrody, a jej obrazy i kompozycje kwiatowe są odzwierciedleniem tego, co najpiękniejsze w naturalnym świecie. Po ukończeniu szkoły Lucrecia wraz ze swoją przyjaciółką Meghan postanowiła połączyć swoje dwa największe zainteresowania — sztukę i botanikę i otworzyć kwiaciarnie. Floral Palette jest czymś więcej niż miejscem sprzedaży kwiatów, jest galerią, gdzie każda kompozycja ma swoją historię, a bukiety są jak żywe obrazy. Lucrecia znana jest z tego, że spędza godziny na selekcji idealnych roślin, które następnie aranżuje w sposób odzwierciedlający jej artystyczne wizje.
    Misją Floral Palette jest tworzenie przestrzeni, gdzie natura spotyka się z kreatywnością, oferując klientom nie tylko tradycyjne bukiety, ale również artystyczne kompozycje kwiatowe. To miejsce, w którym każdy, niezależnie od okazji, znajdzie coś dla siebie – od bukietu na specjalną okazję, po roślinę, która stanie się częścią domowego wnętrza na dłużej. Tutaj każdy bukiet jest dziełem sztuki. Jej miłość do barw i form znajduje swoje odbicie w artystycznych detalach dekoracji.
     
     
    🌺Oferta produktowa:
    Bukiety i aranżacje: szeroki wybór kwiatów ciętych, roślin doniczkowych, bukietów tematycznych i sezonowych, które wyróżniają się oryginalnymi kompozycjami.  Bukiety personalizowane: klienci mają możliwość zamówienia bukietów dostosowanych do indywidualnych potrzeb, co pozwala im wyrazić osobiste emocje za pomocą kwiatów. Rośliny doniczkowe: oprócz kwiatów ciętych, kwiaciarnia oferuje także różnorodne rośliny doniczkowe, w tym rzadkie i egzotyczne gatunki. Akcesoria do kwiatów: eleganckie wazony, doniczki oraz inne akcesoria do dekoracji wnętrz. Kolaboracje: kwiaciarnia chętnie nawiązuje współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, i firmami eventowymi. Tworzy dla nich swoje projekty artystyczno-florystyczne.
    Kwiaciarnia znajduje się w kamienicy na Mirror Park. Jej wnętrze jest jasne i przestronne z elementami naturalnego drewna i dużymi przeszkleniami, przez które do środka wpada mnóstwo naturalnego światła. Estetyka miejsca jest minimalistyczna, ale przytulna, z roślinami zarówno na półkach, jak i wiszącymi z sufitu.
    KONTAKT z kwiaciarnią w celu nawiązania współpracy.
  11. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @kamil2289 opuszcza ekipe Supporterów i wbija do ekipy Developerów, witamy
  12. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez Garrett w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    Po przeprowadzonej rekrutacji jako supporterzy dołączają:
     
    Niezrzeszeni: @vvlvt @szeryfuwa @miami @V1CK3D
    Zrzeszeni (Strefa Cywilna): @Limey @Girion @HeRand
  13. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez TheRealKubin w ANGELS OF DEATH MC​ ☠️ || LOS SANTOS CHAPTER   
    ANGEL OF DEATH MOTORCYCLE CLUB ☠️ To nic innego jak mniejszy jednoprocentowy klub motocyklowy założony w 1949 roku. Na ich oficjalnej stronie AngelsOfDeath.com można się dowiedzieć, że klub swoje początki miał w stanie San Andreas, dopiero później bikerzy idąc za swoimi ideami przekształcili się w gang motocyklowy zakładając Chapter w Aloquin na Liberty City, który stał się ich głównym oddziałem. Klub w pewnym momencie zaczął się rozrastać i z czasem można było zobaczyć coraz więcej bikerów z ich barwami nie tylko Ameryce.. Jeśli chodzi o Chapter w Los Santos, to można powiedzieć, że tamtejszy oddział nigdy nie mierzył wysoko i nie udało im się osiągnąć większej renomy jak i siły. Bikerzy z A.O.D byli zwykle dobrze nastawieni na inne kluby w mieście, starając się tym samym nie przyciągać do siebie większej uwagi ze względu na potencjalne zagrożenia ze strony RICO oraz większych klubów. Oddział pod kontrolą Lazarusa Gallardo stał się bardziej nowoczesny, przedsiębiorczy i rozważny, w porównaniu do poprzedników, uderzając tym samym w legalne interesy takie jak Gallardo Tows bądź All Or Nothing, które służyły nie tylko jako pralnie pieniędzy ale również jako źródło legalnego zarobku dla klubu. Poza wyżej wymienionymi biznesami, klub zarabia również ze swojej strony internetowej, która oferuje takie rzeczy jak; Merch typu Hoodie bądź T-shirt z barwami klubu, kufle, lampki, czaszki,  naszyjniki i inne akcesoria nawiązujące do A.O.D. Oczywiście, jak na gang motocyklowy przystało - zarabia się tam również nielegalnie, w głównej mierze członkowie klubu zajmują się handlem narkotykami w stanie San Andreas oraz Liberty City, do tego dochodzą również wymuszenia oraz porwania. W szeregach klubu zwykle znajdują się biali bądź chicano mężczyźni w średnim wieku, a najważniejszymi z członków gangu i najbardziej szanowanymi z nich wszystkich jest aktualny National President Lester Arnold urodzony w San Francisco, SGT. At Arms Albert Lawson, którego pochodzenie jest nieznane oraz Road Captain Joseph “joe jon” Johnson z Carcer City. Jest 2024 rok, klub stara się iść z biegiem czasu nie zostając przy tym w tyle w stosunku do innych klubów, jeśli chodzi o ubiór, spotkanie stereotypowego bikera jest coraz rzadsze, członkowie klubu nie ograniczają się już tylko do skór, ich styl bardziej teraz uderza nawet street wear, nawiązując tym samym bardziej do gangów ulicznych. dzisiejszych czasach nawet noszenie vesta z barwami klubu jest coraz rzadziej spotykana ze względu na zachowaniu ostrożności przed RICO. Aktualnym wrogiem klubu po dziś dzień jest The Lost MC, które aktualnie w mieście aniołów jest większym oddziałem od Angels Of Death. Kluby rywalizują ze sobą na każdej płaszczyźnie, z czego bardziej agresywną polityke prowadzą właśnie The Lost MC, jednak z dnia na dzień coraz rzadziej dochodzi do zabójstw i porwań pomiędzy gangami albowiem obie grupy są pod obserwacją.
     



    Zdecydowana większa część bikerów z klubu Angels Of Death prowadzi swoje własne, niezwiązane z przestępczością życia, w których posiadają rodziny, dzieci i swoje własne prywatne problemy. Członkowie gangu próbują unikać problemów, które mogłyby ich wsadzić na długie lata w więzieniu stanowym i na dodatek narazić klub na RICO. Agresywny stereotypowy biker jest rzadkością, jeśli nie zdisrespektujesz członka gangu to nie masz się o co bać, a nawiązując do stereotypów;  W gangu nie każdy jest miłośnikiem motocykli, ludzie dołączają do takich klubów ze względu na różne poglądy, idee i przede wszystkim dla szansy zarobienia większych pieniędzy i zasmakowaniu przestępczego życia oraz korzyści, jakie ono za sobą niesie. Najczęściej bikerzy skupiają się na najbardziej dochodowych l interesach klubu, tych legalnych jak i nielegalnych, w przypadku Angels Of Death jest to okoliczny pub oraz salon gier hazardowych. W grę zarobkową również wchodzą te mniej legalne opcje, zaczynając od handlu nielegalnymi substancjami psychoaktywnymi kończąc na wymuszeniach. Do klubu również należą osoby, które nie mają innego wyboru i żeby utrzymać członków rodziny bądź zadbać o ich zdrowie zmuszeni są do podejmowania jak największego ryzyka. Wielu ludziom podoba się taki lifestyle i ze względu na to postanawiają dołączyć do klubu Aniołów śmierci. Po wstępnym zweryfikowaniu takiego chętnego, czeka go tak zwany okres szkoleniowy, w którym staje się prospectem; czyli osobą, która jest na każde skinienie oficjalnych członków klubu. Podczas tego etapu, prospect ma za zadanie udowodnić wszystkim członkom klubu, że jest przydatny i godny ich zaufania, często się zdarza, że taka osoba nie przechodzi okresu próby i automatycznie zostaje wydalony z klubu.

    2023 Rok nie był najbardziej udany dla LS CHAPTER AOD, bowiem 25 lipca doszło do morderstwa byłego presidenta chapteru Stanleya Lyncha, który został postrzelony tuż pod drzwiami club house. Było wiele spekulacji na ten temat, jednak wewnątrz oddziału mówiło się o nieostrożności Lyncha i zaatakowaniu werbalnie niewłaściwej osoby na imprezie. Chapter znajdował się totalnym dołku jeszcze przed śmiercią presidenta, a samo morderstwo było gwoździem do ich trumny w los santos; tym samym klub na dłuższy czas zawiesił działalność w mieście. Spora część oddziału opuściła miasto, dołączając tym samym do innych oddziałów, mniejszy procent bikerów pozostał w mieście bądź jeździli jako Nomadzi. Jednym z Nomadów w mieście był Lazarus Gallardo. Biker, który wcześniej był bardzo zaangażowany w działalność klubu i w jego przedsiębiorczą stronę. Po upadku wcześniejszego oddziału, Gallardo aktywnie prowadził swoje interesy w mieście, tym samym badając grunt pod założenie nowego oddziału, które zostało mu zlecone przez national presidenta po długich rozmowach przy stole. 9 Maja 2024 wraz ze swoim starym przyjacielem Leonem Saavedra dostali zielone światło na uformowanie oddziału w Los Santos. Bikerzy po nieudanym 2023 roku mają zamiar odbudować swoją renomę i utrzymać oddział w jak najlepszej formie.
     
     
  14. I3uLwers polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @kamil2289 przestaje pełnić funkcje pomocnika strefy cywilnej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin