Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

empero

Gracz
  • Postów

    14
  • Rejestracja

Aktywność reputacji

  1. empero polubił odpowiedź w temacie przez nzm w 006. Wywiad z kierowcą Formula 2 po wypadku Alasca Grand Prix. Co z planami na przyszłość utalentowanego Demari Latte?   
    Wieczorem na stronie przewodzącej Behind The Wheels ukazał się kolejny wywiad z topowym kierowcą Formuly Drugiej. Jak się czuje sam kierowca po tragicznym wypadku podczas Alaska Grand Prix? Co z planami na przyszłość utalentowanego Demari Latte? Serdecznie zapraszamy do przesłuchania!
    Written by MONIQUE ARMELAU - DAILY GLOBE, 26/08/2023
    * Poniżej został zamieszczony wywiad w formie audio przeprowadzony przez Monique Armelau wraz z Demari Latte. 
    Monique Armelau mówi; Cześć Demari, jak się czujesz? Twój menedżer pozwolił mi zadać kilka pytań po tym tragicznym wypadku, masz siłę i chęci odpowiedzieć na kilka z nich? Zajme Ci tylko kilka minut. *zerkneła na leżącego kierowcę ze współczuciem, zasiadła na krzesełku obok łóżka*
    Demari Latte mówi: Yhm... jasne.. Dawaj. * kiwnął głową przerzucając zmęczone oczy na reporterkę. *
    Monique Armelau mówi: Więc.. słowem wstępu. Jak się czujesz po wypadku? Czy masz jakieś obrażenia, o których chciałbyś opowiedzieć?
    Demari Latte mówi: Wybudziłem się w nocy, więc chyba jest coraz lepiej... niedługo będę miał siłę wstać na nogi... Nie czuje paru palców i prawej stopy, może za bardzo mnie przypaliło, mam ślady na rękach i nogach do łydek, ale teraz się zabliźniają... Dobrze, że nie musiałem oglądać tego... Moja piękna skóra... *odpowiedział bardzo przybitym i smutnym głosem*
    Monique Armelau mówi: Co według Ciebie było przyczyną tego wypadku? Czy miałeś jakiekolwiek oznaki, że coś może pójść nie tak?
    Demari Latte mówi; Nie miałem jeszcze okazji widzieć nagrań... I chyba nie chce ich widzieć... Pamiętam tylko, że nagle poczułem szarpnięcie z tyłu, potem stabilizator z szyi dziwnie się na mnie ułożył, poleciałem w stronę band i...Pustka. 
    Monique Armelau mówi: Mhm.. ciężko mi nawet sobie wyobrazić jakie to muszą być odczucia.. Jakie są Twoje myśli i uczucia dotyczące dalszego uczestnictwa w wyścigach po tej sytuacji?
    Demari Latte mówi; Muszę wrócić... o ile będę dalej w stanie... Mam nadzieję, że szybko wrócę do formy...
    Monique Armelau mówi; Powrót to podstawa, nie może zabraknąć Cię na dłużej w Formule 2.. Jakiego typu środki podejmujesz, aby wrócić do pełnej sprawności fizycznej i mentalnej po wypadku?
     

    Demari Latte mówi; Już dzisiaj zacząłem pierwsze rehabilitacje... Ale czarno to widzę.
    Monique Armealu mówi; Otrzymałeś wsparcie od swojego zespołu i bliskich osób po wypadku?
    Demari Latte mówi; Gdy tylko się obudziłem, a lekarze rzucili to do rodziny i bliskich, zadzwonił do mnie Dylan Greene, mój stary znajomy i wszystko ze mną obgadał... Ale nie mam siły paplać tyle ile przed Alasca Grand Prix...
    Monique Armelau mówi; Tak, jedność i zaufanie w drużynie to podstawa.. Czy wypadki i ryzyko towarzyszące wyścigom wpływają na Twoje podejście do kariery wyścigowej i na Twoje cele w Formule 2?
    Demari Latte mówi; Nigdy nie bałem się wypadków, są kolejną przeszkodą do przejścia...
    Monique Armelau mówi; Co mógłbyś doradzić innym kierowcom na podstawie swojego doświadczenia?
    Demari Latte mówi; Nie próbujcie walczyć z Benefactorem o pierwsze miejsca. *Latte pierwszy raz od początku wywiadu się uśmiechnął okazując swoje białe zęby, tym razem bez diamentowych grillów*
    Monique Armelau mówi; Czy ten wypadek wpłynął na Twoją wizję przyszłości jako kierowcy wyścigowego? Czy masz teraz inne cele lub priorytety?
    Demari Latte mówi; Cel się zmienił... Kiedyś to było bycie najlepszym... a teraz wejście znowu do mojego bolida i pokazanie wszystkim, że jestem nieśmiertelny.... *Latte mocno zakasłał sięgając po wodę, z uwagi na stan pacjenta lekarze przerwali wywiad.*
     

  2. empero polubił odpowiedź w temacie przez nzm w 002. Grotti Furia RR Stradale - Legenda wśród supersamochodów, doskonałe połączenie mocy, stylu i emocji.   
    Written by MONIQUE ARMELAU - DAILY GLOBE, 14/05/2023
    Grotti – włoski producent samochodów sportowych i wyścigowych, a także supersamochodów z siedzibą w Maranello działający od 1938 roku. Samo przedsiębiorstwo zostało założone przez Enzo Grotti który od 1947 roku produkuje stale pojazdy spod szyldu swojej marki. Pojazdy cywilne Grotti, produkowane od wspomianego roku są znane ze swego wyszukanego stylu z domu Pininfarina, były i są symbolem luksusu.

    Grotti Furia - czyli seryjnie produkowany super samochód spod szyldu Grotti. Furia już w testowanej przez nas wersji jest odziana w pakiet RR Stradale który względem zwyczajnej Furii nadaje jej zadziornego, agresywnego wyglądu. Wersja którą omawiamy różni się pod standardowej wersji tym, ze jest napędzana tylko i wyłącznie na tylną oś, zaś tylny spoiler pozostał wysuwany elektrycznie - po przez naciśnięcie guzika na desce rozdzielczej, bądź przekroczeniu określonej prędkości. Furia już w swojej standardowej wersji ma napomnianą przez nas widlastą ósemkę umieszczoną centralnie która według producenta generuje aż pięćset-siedemdziesiąt koni mechanicznych. Przy tylnym stałym napędzie? To na prawdę czuć, po przełączeniu samochodu w tryb Sport od razu zawieszenie staje się znacznie twardsze, zwarte - nawet najmniejsze wyboje na drodze są w pełni odczuwalne, układ kierowniczy reaguje na każdy - nawet drobny ruch kierownicą co się przekłada na niesamowite wrażenia podczas poruszania się tym wozem po torze, czy nawet zwykłej drodze.

    Jak Furia ma się do jazdy na co dzień? Mimo swojej karty która jest podpisana pod klasę typowo super samochodów po wybraniu trybu comfort jesteśmy w stanie przemieszczać się bez większego przemęczenia. Klapy z akcesoryjnego wydechu we wspomnianym trybie są zamknięte przez co samochód jest znacznie cichszy, samo wygłuszenie w środku jest również na godnym poziomie, a  spasowanie elementów wnętrza zostało dopięte na ostatni guzik. Środek Grotti został wykonany dość nazwała bym to.. futurystycznie? Po samym zasiądnięciu na miejscu kierowcy przywitają was wielkie, analogowe zegary ze sporym wyświetlaczem po między nimi. Deska rozdzielcza jest obszyta w najwyższej jakości skóry przyozdobionej w tym przypadku czerwonymi przeszyciami. Na samej kierownicy producent dodał kilka - jakże istotnych przycisków. Kontrola trakcji, tryby jazdy czy nawet samego zawieszenia - to wszystko jest pod ręką.
    Furia w wersji RR Stradale prowadzi się jak RSX. Zza kierownicy nie masz wątpliwości, ze prowadzisz Grotti i to w dodatku klasykę gatunku a nie większego RSX'a. Układ kierowniczy jest precyzyjny i szybki, a środek ciężkości jest niżej niż w RSX. W ciasnych zakrętach? Żaden problem - nawet przegniesz i przez ułamek sekundy czujesz delikatny uślizg tylniej osi, nagle Grotti koryguje twój błąd i po chwili pojawia się delikatna nadsterowność. Jedziesz 50, wciskasz gaz i nagle jedziesz za szybko, jedziesz 100 wciskasz gaz i jedziesz jeszcze bardziej o wiele za szybko. Najszybciej w życiu jechałam właśnie Furią, bo ma takiego kopa, ze zdążyłam się rozpędzić zanim na choryzoncie ukazały się kolejne samochody. Co znajdziesz w środku? Drugi już wielki jak tablet wyświetlacz ze wszystkimi dostępnymi opcjami dostosowania samochodu pod siebie. Od indywidualnego wybrania twardości zawieszenia po reakcje układu kierowniczego czy regulację klap układu wydechowego. Fotele nie przyprawią was o ból kręgosłupa, są wygodne przy tym dokładnie trzymają kierowcę na swoim miejscu. Z minusów? Totalnie brak jakiejkolwiek regulacji.. serio - mówimy tutaj o modelu najwyżej klasy, jednak fotele? przesuwają się tylko w przód i tył co jest moim zdaniem totalną abstrakcją. Panel klimatyzacji jest osobno od ekranu z info-rozrywką. Pomiędzy klimatyzacją a ekranem jest miejsce na telefon z ładowarką bezprzewodową, ale jeśli potrzebujesz ładować telefon przez USB to jedno z USB jest centralnie pod uchwytami na napoje. Do tego jeszcze dwa schowki przed pasażerem, oraz kieszenie w drzwiach, więc jest naprawdę dużo miejsca by odłożyć wszystkie swoje drobiazgi. W nocy można ustawić swoje własne kolory oświetlenia wnętrza, lub wybrać jeden z kilku dostępnych motywów. O bagażniku nawet nie będę wspominać bo po prostu go nie ma - zmieści się tam tylko twoja markowa torba z zakupami oraz ewentualny pokrowiec na samochód który jest dodawany przez producenta w zestawie po zakupie.
    Pomijając więc fakt miernej regulacji fotelów która kończy się tylko i wyłącznie na wariantach przód i tył to nie ciężko określić dla jakiej grupy użytkowników jest ten samochód. Mamy tu legendarną markę którą można kochać lub nienawidzić, sportowe osiągi, niesamowity dźwięk silnika i klasyczną smukłą linię nie do podrobienia. Furia jest typem samochodu który swoim ekstrawaganckim wyglądem przykuje oko większości przechodniów, a zarazem godny kandydat na jazdę w krótszą trasę bądź do poruszania się nim na co dzień.

    Chcesz dołączyć do zespołu działu Behind The Wheels? Kliknij w reklamę i złóż aplikację!
  3. empero polubił odpowiedź w temacie przez nzm w 001. Wywiad z nową gwiazdą Formula 2 - Demari Latte. Czym wyróżnia się utalentowany kierowca?   
    Wieczorem na stronie przewodzącej Behind The Wheels ukazał się wywiad z jednym z kierowców ligi Formula 2. Jakie podejście ma kierowca do aktualnego sezonu oraz co mysli o wpadkach Teamu Sprunk? W tym wywiadzie możecie się własnie tego dowiedzieć! Nie zabrakło pytań o przyszłe plany kierowcy jak i rad dla początkującyc kierowców. Serdecznie zapraszamy do przesłuchania!
    Written by MONIQUE ARMELAU - DAILY GLOBE, 30/04/2023
    * Poniżej został zamieszczony wywiad w formie audio przeprowadzony przez Monique Armelau wraz z Demari Latte.

    Monique Armelau mówi: Okej, witaj Demari, fajnie że zaczekałeś i dałeś się dorwać pod zapewne twoją ulubioną ściankę wywiadowczą! *zaśmiała się* Dzisiejsze kwalifikacje, czwarta lokata - Uważasz, że nieszczęśliwy wypadek kierowcy Sprunk miał na to jakiś wpływ? Uważasz że mógł byś zrobić coś lepiej?
    *** Monique Armelau manewruje oczywiście mikrofonem pomiędzy osobami gdy udzielają odpowiedzi.**
    Demari Latte mówi: Yup... Zakręty mi nie wychodziły... Jak usłyszałem na radiu "sprunk off" - wiedziałem, że będzie ciężko... Miałem problem z przyczepnością, wydaje mi się, że mogli mi coś źle ustawić w picie... *Położył rękę za głowę drapiąc się delikatnie.*.
    Demari Latte mówi: Nie mniej jednak, muszę powiedzieć - a nie jestem z tych "doceniających", że każdy kto był przede mną, jechał lepiej i w pełni zasłużył na swoje miejsce. Na następnych kwalifikacjach muszę dać lepsze informacje załodze.
    Monique Armelau mówi: Odnośnie braku przyczepności, zaliczyłeś niestety spinning na jednym ze swoich okrążeń pomiarowych. Nie wyprowadziło cię to z równowagi? Może działało to jednak na Ciebie motywująco by się poprawić i zdobyć wyższą lokatę?
    Demari Latte mówi: Uhhh... *uśmiechnął się wykręcając końcówkami palców krawędzie chustki.* Taa, chyba zepsuło mi to humor i podejście do kolejnych okrążeń... Wie o tym najlepiej moja pit contact, słyszała co mówiłem na radiu...
    Monique Armelau mówi: Podejrzewam, że są to jednak słowa których nie chcielibyśmy aktualnie usłyszeć przed kamerami. *zaśmiala się.* Schodząc przy tym na przyjemniejszy tor, jak ważna jest współpraca z zespołem w Formule 2? Jakie role odgrywają inżynierowie i mechanicy w Twoim jakby nie patrzeć sukcesie?.
    Demari Latte mówi: Bez nich mógłbym równie dobrze jechać rowerem, poważnie... Bolid jest tak skomplikowanym cackiem, że pęka mi od tego głowa. Jeśli coś źle ustawią, mogą mi spie... znaczy, zepsuć cały wyścig - jeśli ustawią idealnie, to będzie tak jak ostatnio.
    **** Odniósł się, do poprzedniego wyścigu, w którym zajął 2 miejsce. (( Demari Latte ))**
    Monique Armelau mówi: Ciężko się z tym nie zgodzić, końcowo drużyna to drużyna. Myślisz, że aktualna forma fizyczna i psychiczna pozwoli ci na wygranie nadchodzącego wyścigu, a końcowo mistrzostwa?
    Demari Latte mówi: Uh... Ciężko powiedzieć... Czuje się jak bóg, serio... Z resztą to widać. *zaśmiał się mówiąc wyjątkowo nieskromnie o swojej osobie.* Dam z siebie wszystko, a nie pogardzę p1... Jestem z tych, którzy nie przyjmują porażek.
    Demari Latte mówi: Jeśli ostatnio miałem p2, a teraz nie zajmę p1... To następny wyścig będzie mój...

    Monique Armelau mówi: Uważasz, że twój kolega z zespołu będzie twoim największym rywalem? W jakich relacjach stoicie z Luigim?
    Demari Latte mówi: Nie... Lui jest jednym z najlepszych ziomów których poznałem... Mamy ustaloną strategię, wiemy jak ze sobą jeździć, żeby sobie pomagać.
    Monique Armelau mówi: Grunt to dobre nastawienie przed samym wyścigiem. Idąc tym tokiem.. Jak przygotowujesz się do wyścigu w Formule drugiej? Jakie są Twoje rytuały i strategie przed startem?
    Demari Latte mówi: Cały tydzień mamy zawalony treningami na przeciążenia i symulatorami... A rytułały? Hmh... *nachylił się lekko do mikrofonu, jakby chciał zdradzić jakiś sekret.*.
    Demari Latte mówi: Dwa dni przed wyścigiem idę na taką imprezę... Że później nasz dyrektor musi się z tego tłumaczyć. *zaśmiał się błyskając zębiskami.*.
    Monique Armelau mówi: No ładnie, to jednak w imprezach tkwi sukces kierowców Formuly.. Ale idąc Demari tokiem symulatorów..
    Monique Armelau mówi: Jak uważasz - jakie umiejętności są najważniejsze dla kierowcy Formuły drugiej? Czy uważasz, że różnią się one od umiejętności wymaganych w Formule pierwszej?
    Demari Latte mówi: Naaah, jesteśmy tak naprawdę w "przedsionku" do jedynki... każdy szanujący się scout' najpierw spojrzy na nas... Co do umiejętności, jestem pewien, że najważniejszy jest relfeks... Gdy ktoś go nie ma, kończy jak Carlos dzisiaj, lub na końcu stawki.
    *** Demari Latte wypowiedział się na temat jazdy kierowcy sprunka, ewidentnie wątpi w jego umiejętności.**
    Monique Armelau mówi: Uważasz, że kierowcy teamu Sprunk odstają od reszty stawki?
    Demari Latte mówi: Nie wiem jak Max... Ostatnio wyleciał razem z Alex'em... Ale Carlos? Damn'... Laska, jeździ jak ja gdy miałem 11 lat... Albo nawet gorzej... *westchnął ruszając delikatnie ręką.* Sprunk musi zmienić strategię, albo kierowców.
    Monique Armelau mówi: Max również nie był zadowolony z sytuacji wywołanej przez Carlosa. Może to w tym tkwi problem, niezgodności zespołowe? Idąc w ku kierunku końcowym, jakie rady miałbyś dla młodych kierowców, którzy chcą zacząć swoją karierę w wyścigach samochodowych?
    Demari Latte mówi: Pamiętajcie, nie ma czegoś takiego jak "najlepiej" - Jest tylko "tak jak mój idol Milkyway" *zaśmiał się kręcąc głową i wstrząsając warkoczykami* Jeśli macie talent, włóżcie w to trochę pracy i kasy rodziców, a skończycie jak ja - w stawce... Na imprezach z modelkami.
    Monique Armelau mówi: Myslę, ze nie jedna młoda dusza weźmie sobie twoje słowa do siebie. W końcu.. na pewno jesteś idolem nie jednej młodej osoby. Kończąc, dziękuje Ci Demari za poświęconą chwile - cieszę się, że udało się dopiąć wywiad do końca oraz pozostaje mi życzyć Ci udanego sezonu jak i nie dalekiego miejsca w samej lidze Formuly pierwszej!
     
  4. Jaguar polubił odpowiedź w temacie przez empero w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **W dniu 04.03.2022 odbyła się impreza pożegnalna zorganizowana przez właścicielki.**



  5. blacksugar polubił odpowiedź w temacie przez empero w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **W dniu 04.03.2022 odbyła się impreza pożegnalna zorganizowana przez właścicielki.**



  6. mako polubił odpowiedź w temacie przez empero w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **W dniu 04.03.2022 odbyła się impreza pożegnalna zorganizowana przez właścicielki.**



  7. quatre cent sept polubił odpowiedź w temacie przez empero w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **W dniu 04.03.2022 odbyła się impreza pożegnalna zorganizowana przez właścicielki.**



  8. szmusi polubił odpowiedź w temacie przez empero w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **W dniu 04.03.2022 odbyła się impreza pożegnalna zorganizowana przez właścicielki.**



  9. Najarana_Gaja polubił odpowiedź w temacie przez empero w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **W dniu 04.03.2022 odbyła się impreza pożegnalna zorganizowana przez właścicielki.**



  10. empero polubił odpowiedź w temacie przez Najarana_Gaja w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **W ostatnim czasie wszystkich znajomych i klientów PinUp Baru obiegła informacja o zamknięciu baru. Właścicielki ze smutkiem potwierdziły te doniesienia, po czym same zamieściły te wieści na Lifeinvader**







     
     

     
  11. veneye xd szaler polubił odpowiedź w temacie przez empero w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    Czymże jest obecny amerykański styl bez odwołania się do mody retro? Każdy z nas doskonale zna te piękne kobiety stylizowane na Marilyn Monroe oraz neonową stylistykę miast lat 40 i 50 gdzie w tym okresie nawet wojskowi walczący w czasie II Wojny Światowej malowali słynne Pin-up girl na swoich bombowcach. Powrót do korzeni.. Tak można nazwać słynną restauracje Pin-Up Bar. Jest to iście nostalgiczny biznes skupiony na serwowaniu cudów gastronomii w niesamowicie zaprojektowanym "Diner Barze" zlokalizowanym w centrum Vespucci dla uciechy turystów i mieszkańców miasta Los Santos. Na sam zamysł restauracji wpadły dwie przyjaciółki- Kara Jones i Isabella Alonso po wielomiesięcznym planowaniu i badaniu rynku. Kobiety doszły do wniosku, że po ich obecnych karierach czas przejść na własne utrzymanie robiąc to co kochając na osobistym wikcie. Dzięki doświadczeniu w branży gastronomicznej oraz odpowiedniemu kapitałowi założycielskiemu, przyjaciółki są gotowe w sposób formalny rozpocząć działalność. 
     
    Sam zamysł restauracji zrodził się po odnalezieniu starego albumu ze zdjęciami pradziadka Kary Jones w nieotwieranym lata kufrze. Widząc zdjęcia pradziadka przy blacie barowym a zaś za nim piękną i młodą Dolores - przyszłą żonę pradziadka dziewczyny cofnęły się w czasie do lat 40 i czasów, gdzie Rock&Roll oraz Blues jak i na żelowani motocykliści stylizowani na Elivsa Presleya dominowali obecną strefę pop-kultury. Dziewczyny skupiły się na kilku zdjęciach doglądając szczegółów jakie dominowały w tamtym okresie ustanawiając standardy Pin-Up Bar'u. Kultowe, nadające klimatu stroje, znane w tamtych czasach dania oraz alkohole, wyrafinowane wnętrze baru szybkiej obsługi lat 40 to tylko jedno z niewielu możliwości jakie będzie mógł dawać bar. 
     
    Wszystko zmierza w kierunku zakrojonych współprac, które ubogacą restauracje i przyciągną głodną klientelę. Odnowione stare samochody przez studio wrapinngowe? Małe potańcówki w stylu Twista przy akompaniamencie głosowym Chubbyego Checkera? Wieczorne karooke w stylu muzyki lat 40? To tylko jedno z wielu pomysłów, które przyjaciółki chcą wprowadzić by jeszcze bardziej urozmaicić pobyt w ich restauracji wiedząc, że obecne standardy klienteli jednostek gastronomicznych zdecydowanie różnią się od tych, które były obecne 60 lat temu.
     

     
    Cennik

     
    OOC
     
  12. Najarana_Gaja polubił odpowiedź w temacie przez empero w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    Czymże jest obecny amerykański styl bez odwołania się do mody retro? Każdy z nas doskonale zna te piękne kobiety stylizowane na Marilyn Monroe oraz neonową stylistykę miast lat 40 i 50 gdzie w tym okresie nawet wojskowi walczący w czasie II Wojny Światowej malowali słynne Pin-up girl na swoich bombowcach. Powrót do korzeni.. Tak można nazwać słynną restauracje Pin-Up Bar. Jest to iście nostalgiczny biznes skupiony na serwowaniu cudów gastronomii w niesamowicie zaprojektowanym "Diner Barze" zlokalizowanym w centrum Vespucci dla uciechy turystów i mieszkańców miasta Los Santos. Na sam zamysł restauracji wpadły dwie przyjaciółki- Kara Jones i Isabella Alonso po wielomiesięcznym planowaniu i badaniu rynku. Kobiety doszły do wniosku, że po ich obecnych karierach czas przejść na własne utrzymanie robiąc to co kochając na osobistym wikcie. Dzięki doświadczeniu w branży gastronomicznej oraz odpowiedniemu kapitałowi założycielskiemu, przyjaciółki są gotowe w sposób formalny rozpocząć działalność. 
     
    Sam zamysł restauracji zrodził się po odnalezieniu starego albumu ze zdjęciami pradziadka Kary Jones w nieotwieranym lata kufrze. Widząc zdjęcia pradziadka przy blacie barowym a zaś za nim piękną i młodą Dolores - przyszłą żonę pradziadka dziewczyny cofnęły się w czasie do lat 40 i czasów, gdzie Rock&Roll oraz Blues jak i na żelowani motocykliści stylizowani na Elivsa Presleya dominowali obecną strefę pop-kultury. Dziewczyny skupiły się na kilku zdjęciach doglądając szczegółów jakie dominowały w tamtym okresie ustanawiając standardy Pin-Up Bar'u. Kultowe, nadające klimatu stroje, znane w tamtych czasach dania oraz alkohole, wyrafinowane wnętrze baru szybkiej obsługi lat 40 to tylko jedno z niewielu możliwości jakie będzie mógł dawać bar. 
     
    Wszystko zmierza w kierunku zakrojonych współprac, które ubogacą restauracje i przyciągną głodną klientelę. Odnowione stare samochody przez studio wrapinngowe? Małe potańcówki w stylu Twista przy akompaniamencie głosowym Chubbyego Checkera? Wieczorne karooke w stylu muzyki lat 40? To tylko jedno z wielu pomysłów, które przyjaciółki chcą wprowadzić by jeszcze bardziej urozmaicić pobyt w ich restauracji wiedząc, że obecne standardy klienteli jednostek gastronomicznych zdecydowanie różnią się od tych, które były obecne 60 lat temu.
     

     
    Cennik

     
    OOC
     
  13. empero polubił odpowiedź w temacie przez Mitsu w 003 FAYE SHOW. Przegląd prasy oraz social mediów lokalnych przedsiębiorstw i dużych korpracji - W co gra CROWN?   
    Przegląd prasy oraz social mediów lokalnych przedsiębiorstw i dużych korpracji z dnia 01.02.2023 (środa).
    Mam nadzieję, że miło spędzacie w tym momencie wieczór przy ciepłej herbacie lub przy bliskiej wam osobie. Ja specjalnie dla was spędzam ten wieczór przy notebooku i gazecie, aby przejrzeć gorące tematy ze świata biznesu! Zaczynamy!
    Zacznijmy od tego, co się dzieje z naszym otoczeniem! W ubiegłym tygodniu za sprawą ekipy Project Expert Workers znacząco poprawiła się kondycja zieleni znajdującej się w parkach oraz terenach zielonych! Można przyjąć takie stwierdzenie, że dzięki tej ekipie możemy się cieszyć kwiecistą barwą naszego otoczenia! Myślę, że mało kto docenia ich pracę, dlatego ekipo Project Expert Workers... Dziękujemy!
    Przejdźmy do następnej prasy, jaką jest mała redakcja z Mirror Park! Doszło do wycieku adresu Pani sierżant z departamentu szeryfa! Pod domem zebrała się grupa protestujących osób, które skandowały nieprzychylne dla Pani Sierżant hasła! Gdyby nie bohaterska postawa Gruppe Sechs, która ochroniła przybytek kobiety, mogłoby się to skończyć tragicznie! Według dziennika doszło do zamieszek, w którym uczestniczyli wolni strzelcy!
    O, trafiło do nas najnowsze wydanie nowego magazynu motoryzacyjnego RIDE! W którym możemy przeczytać między innymi o samochodzie ZR-350 oraz Jesterze RR! Na pewno każdy fan motoryzacji będzie zadowolony z najnowszego wydania magazynu Ride! Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, to polecam nabyć ten miesięcznik! Między innymi dowiecie się również gdzie zjeść najlepsze kanapki w mieście!
    Kontynuujemy sprawy motoryzacji! Nie wiem, czy zauważyliście, ale na zielonych taksówkach marki Marts Taxi Company pojawiła się reklama przedstawiająca okładkę singla Asami Kiyoko 3 am. Premiera trzeciego lutego o godzinie trzeciej nad ranem! Więc jeśli chcecie posłuchać utworów artystki właśnie podczas jazdy taksówką, to z pewnością wybierzcie Marts Taxi Company!
    Przejdźmy do spraw związanym z dobrym jedzeniem! Jeśli poszukujecie lokalu, który się wyróżnia swoim charakterem, a zarazem chcielibyście się przy tym przenieść w czasie, to na pewno wybierzcie ofertę PinUp Bar! Przeglądam właśnie ich social media i muszę przyznać, że miejsce to wygląda naprawdę świetnie! Najbardziej mi się podoba ten zabytkowy samochód podkreślający styl lat pięćdziesiątych! Jednak to nie wszystko! Już jutro od godziny 20:00 do godziny 21:30 odbędzie się spotkanie z zastępcami Departamentu Szeryfa, gdzie będzie można zadać im własne pytania!
    Dobrze, przejdźmy teraz do tematu wielkich korporacji naszego miasta! International Online Unlimited wychodzi naprzeciw problemowi przedsiębiorstw, o których była mowa podczas debaty. Nagranie z debaty znajduje się na stronie Daily Globe w zakładce Faye Show, tam możecie bardziej zagłębić się w szczegóły! Wracając do tematu, IOU przedstawia nowy program partnerstw nazywający się IOU PARTNERS, w którym oferowana jest pomoc przedsiębiorstwom podczas panującego kryzysu i wzrost oferowanych przez nich usług. Zapewne chodzi o kryzys paliwowy.
    O, słuchajcie o tym! CROWN sprzedaje swoje grunty, które miały iść pod ich przyszłe inwestycje! Mówi się, że jest to ucieczka z rynku ze względu na duży przesyt sprzedaży nieruchomości. Jednak zerknąłem na profil Lucille Ferreiry i znajduje się na nim post o przedstawieniu planów na rok 2023! Spoglądam teraz na stronę portalu MyCorp, w którym podobno wypowiada się osoba z bliskiego otoczenia kobiety. Załóżmy, że ta osoba nazywa się Kate. Otóż Pani Kate twierdzi, że Pani Lucille Ferreira przechodzi na biznesową emeryturę, z tego powodu sprzedaje swoje nieruchomości, co finalnie może przyczynić się do utraty pracy wielu mieszkańców. Mają się pojawiać również propozycje przejścia na inne stanowiska. Dobrze, zerknijmy na stronę CROWN... Jak nie nieruchomości? To może inwestycja w to, co kobiety kochają? Piękne ubrania i biżuteria? Sprawa budzi wiele spekulacji, więc będę obserwować przebieg tej sytuacji i jak tylko pojawi się odpowiedź, to na pewno o niej usłyszycie! Dobrze moi drodzy, na dziś kończymy naszą pogawędkę przy herbacie. Miłego wieczoru!
  14. empero polubił odpowiedź w temacie przez Najarana_Gaja w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **W dniu drugiego lutego bieżącego roku w barze PinUp odbyło się wydarzenie coffee with a deputy, podczas którego mieszkańcy Los Santos mogli przyjść i zadać dowolne pytanie do zastępców departamentu szeryfa**
     

     
     

     
     
  15. empero polubił odpowiedź w temacie przez Najarana_Gaja w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **Na stronie internetowej PinUp Bar i Lifeinvader ukazało się wpisy dotyczące remontu oraz jego zakończenia. Pojawiły się również pierwsze zdjęcia ze świeżo wyremontowanego lokalu.**











     


     
  16. empero polubił odpowiedź w temacie przez nzm w 043. Dinka Sugoi - Klasyczna Japońska motoryzacja w nowym opakowaniu.   
    Written by MONIQUE ARMELAU - DAILY GLOBE, 26/01/2022
    Dinka Corp. - Japońskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej produkujące samochody, motocykle, skutery, samoloty, silniki, roboty oraz różnego rodzaju maszyny. Największy na świecie producent silników. Geneza samej marki sięga 1906 roku a pierwotny założyciel wspomnianego przedsiębiorstwa zaczynał przy naprawie rowerów.

    Amerykanie dostali Sugoi wyglądającego jak Europejski w dodatku z innym ważnym Europejskim atrybutem czyli z manualną skrzynią biegów, w Stanach samochód skierowany jest do entuzjastów którzy docenią większą sztywność nadwozia i wynikające z tego właściwości jezdne kiedy będą kręcić swój V-TEC po górskich drogach samego słonecznego Los Santos i cieszyć się tym, że sami mogą zmieniać biegi. Projektanci samego Sugoi opowiadając o świeżym poranku, radości, czystej formie samego samochodu, ale ja tu widzę kontynuację procesu łagodzenia Sugoi. W ósmej generacji futurystyczny kształt popularyzował ale od tego czasu Dinka stara się uspokoić grupę docelową. Jeśli nie wybierzesz Mark R nie wystraszysz sąsiadów. Nowe Sugoi jest od poprzednika minimalnie dłuższy, ma dłuższy rozstaw osi jest praktycznie tej samej szerokości za to cofnięto słupek A o 5 centymetrów i obniżono tylną część maski żeby podkreślić sylwetkę i sprawić by koła wydawały się jeszcze większe. A propo obniżania, za kierownicę tyle się wsiada, co za nią wpada. Dawno nie siedziałam tak nisko w żadnym samochodzie. Opowiadam o tym dlatego , że samo wsiadanie i wysiadanie z Sugoi jest trudniejsze niż w przypadku wielu innych Hatchbacków, o modnych dziś Crossoverach nawet nie wspomnę. Czyli raczej jest to samochód dla młodych entuzjastów niż dla osób starszych szukających po prostu Japońskiej jakości i niezawodności. Poza Tym pozycja za kierownicą dla mnie jest dobra, fotele są wygodne, zakres regulacji szeroki a sam fotel oczywiście można podwyższyć ale niska pozycja za kierownicą dla niektórych może być zaletą. Elektryczna regulacja fotela tylko w najwyższej wersji wyposażenia, przy czym fotel kierowcy ma większy zakres regulacji. Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy jest w kazdej wersji wyposazenia ale w fotelu pasażera tylko w najwyższej wersji.

    Za samą kierownicą widzę znowu porządkowanie bałaganu jaki był również w poprzedniej generacji, zegary są czytelne w połowie cyfrowe, bo prędkościomierz został analogowy. Na kierownicy są przyciski do sterowania komputerem pokładowym, tempomatem, radiem. Przełączniki góra - dól mają moim zdaniem zbyt mały skok ale to kwestia przyzwyczajenia. Podobają mi się nawiewy schowane za przechodzącą przez całą szerokość kokpitu kratką z motywem plastra miodu - to lepsze niż plaster czerni fortepianowej. Wnętrze sprawia wrażenie solidnego, wyświetlacz systemu inforozrywki jest na szczycie deski rozdzielczej co ma sprawić by kierowca nie musiał zerknąć w dól, sam jest dotykowy ale powróciła fizyczna gałka potencjometru i przyciski HOME oraz BACK. Przejdę do osiągów bo w teście Sugoi 10 generacji grzech o tym nie wspomnieć. Nasz egzemplarz napędzany dwulitrowym silnikiem benzynowym z układem hybrydowym ma w zależności od wersji wyposażenia deklarowany czas od zera do setki na poziomie między 7,8 sekundy a 8,1 sekundy. Najwyższa i najniższa wersja wyposażenia jest najwolniejsza, a środkowa wersja Sport powinna rozpędzać się do setki w 7,9 sekundy. W trybie normalnym skrzynia bezstopniowa symuluje zmiany biegów do tego sympozja dźwięku aktywnego. I to sprawia że od biedy można uwierzyć w jazdę samochodem z automatyczną skrzynią biegów.
     
  17. Najarana_Gaja polubił odpowiedź w temacie przez empero w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd:
    Administrator:
    Developer:
    Community Manager: The Pilator    
    Gamemaster: Axonis
    Supporter: Lee
    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza:
    Biznes: KDA Kizilirmak Dealership Auto
    Projekt IC:
    Spółka/Korporacja: Fuzzy
    Postać kobieca: Diana Grossi
    Postać męska: Blake Rawlings
    Celebryta: Tori Ramirez
    Użytkownik forum: @Zosia
    Najbardziej pomocna osoba: @szmusi
    Działacz immersji:
  18. Zosia polubił odpowiedź w temacie przez empero w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd:
    Administrator:
    Developer:
    Community Manager: The Pilator    
    Gamemaster: Axonis
    Supporter: Lee
    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza:
    Biznes: KDA Kizilirmak Dealership Auto
    Projekt IC:
    Spółka/Korporacja: Fuzzy
    Postać kobieca: Diana Grossi
    Postać męska: Blake Rawlings
    Celebryta: Tori Ramirez
    Użytkownik forum: @Zosia
    Najbardziej pomocna osoba: @szmusi
    Działacz immersji:
  19. Krejzi polubił odpowiedź w temacie przez empero w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd:
    Administrator:
    Developer:
    Community Manager: The Pilator    
    Gamemaster: Axonis
    Supporter: Lee
    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza:
    Biznes: KDA Kizilirmak Dealership Auto
    Projekt IC:
    Spółka/Korporacja: Fuzzy
    Postać kobieca: Diana Grossi
    Postać męska: Blake Rawlings
    Celebryta: Tori Ramirez
    Użytkownik forum: @Zosia
    Najbardziej pomocna osoba: @szmusi
    Działacz immersji:
  20. empero polubił odpowiedź w temacie przez Najarana_Gaja w [Biznes/Gastronomia] PinUp Bar   
    **Wchodząc do lokalu na pierwszy rzut oka, można zauważyć elementy świąteczne, które nadają wyjątkowy, świąteczny klimat w środku, dodatkowo w lokalu grają piękne, świąteczne utwory, które w połączeniu z dekoracjami świątecznymi nadają miejscu przepiękny świąteczny klimat.**











  21. szmusi polubił odpowiedź w temacie przez empero w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd:
    Administrator:
    Developer:
    Community Manager: The Pilator    
    Gamemaster: Axonis
    Supporter: Lee
    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza:
    Biznes: KDA Kizilirmak Dealership Auto
    Projekt IC:
    Spółka/Korporacja: Fuzzy
    Postać kobieca: Diana Grossi
    Postać męska: Blake Rawlings
    Celebryta: Tori Ramirez
    Użytkownik forum: @Zosia
    Najbardziej pomocna osoba: @szmusi
    Działacz immersji:
  22. empero polubił odpowiedź w temacie przez Najarana_Gaja w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd: @Kubas
    Administrator: @Karach
    Developer: @arti
    Community Manager: @WrZASKUUU
    Gamemaster: @Axonis
    Supporter: @Lee

    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza: Eastern Circle @aikon
    Biznes: The Dungeon Crawler @solin
    Projekt IC: Arbiters Law Enforcement Motorcycle Club @Piklo
    Spółka/Korporacja: Stronzo @Lee
    Postać kobieca: Diana Grossi @Zbyniu
    Postać męska: Memphis Tavares @houstonfornication
    Celebryta: Diana Hopper @Piklo
    Użytkownik forum: @szmusi
    Najbardziej pomocna osoba: @WrZASKUUU
    Działacz immersji: @Speedy
     
     
  23. empero polubił odpowiedź w temacie przez szmusi w Plebiscyt Vibe | 2022   
    Zarząd:-
    Administrator:-
    Developer: @avepy
    Community Manager: @ThePilator
    Gamemaster: @Axonis
    Supporter:-
    Organizacja publiczna: LSSD
    Organizacja przestępcza:-
    Biznes: Grossi Architecture
    Projekt IC:-
    Spółka/Korporacja: -
    Postać kobieca: Marilyn Hatheway
    Postać męska: Jack Ricciardi
    Celebryta: Kulture De Betances
    Użytkownik forum:  @Najarana_Gaja
    Najbardziej pomocna osoba: @Robson ,@empero
    Działacz immersji: - 
  24. empero polubił odpowiedź w temacie przez ThePilator w [S2 Parts] S2 Racing Track   
    Znana przez wielu korporacja S2 Parts wykupiła nieużywany i zapomniany tor w podziemiach centrum handlowego Rockford Plaza.
    Był on do tej pory używany sporadycznie przez wąskie grono ludzi co S2 zamierza zmienić!
    Z dniem dzisiejszym tor pozostaje otwarty całodobowo oraz ogólnodostępny dla każdego miłośnika motoryzacji. Do dyspozycji oprócz samego toru pozostają: duży parking, pomieszczenia socjalne wraz z zamykanymi na klucz szafkami, stanowiska serwisowe z profesjonalnym wyposażeniem do obsługi pojazdów a także mini tor wolnej lub szybkiej jazdy po tak zwanej ósemce. W miejscu tym będą także odbywać się zorganizowane eventy pod okiem profesjonalnej kadry szkoleniowej. Całe przedsięwzięcie ma na celu zmniejszenie dość sporej w ostatnim czasie precedensów szybkiej i nieodpowiedzialnej jazdy po drogach publicznych. Tor spełnia rygorystyczne wymagania bezpieczeństwa. Do dyspozycji są wszelkie systemy gaśnicze oraz zespół ratowniczy.
    Koszt wjazdu to tylko $500 za cały dzień użytkowania!

    Istnieje także możliwość organizacji wydarzeń zamkniętych po wcześniejszych ustaleniach.
    Regulamin obiektu:
    -zakaz niszczenia i przywłaszczania udostępnionego sprzętu (obiekt jest chroniony i monitorowany całodobowo)
    -zakaz śmiecenia
    -wszelkie odpady prosimy wyrzucać do koszy. Istnieje możliwość pozostawienia zużytych opon w wyznaczonym miejscu (odpłatnie)
    -każde uszkodzenia toru bądź braki w wyposażeniu proszę kierować do kierownictwa
    -zabrania się korzystania z obiektu pod wpływem alkoholu bądź środków psychoaktywnych
    -do użytkowania nie jest wymagana licencja kierowcy

    OOC
    Hej, otwieramy dla Was zbudowany przeze mnie jakiś czas temu tor (miętowa ikonka toru na mapie). Do tej pory korzystanie z niego było dość ograniczone i utrudnione ale od teraz każdy może wpaść kiedy tylko chce czy sam czy z ekipą i pojeździć bez jakichkolwiek ograniczeń i czymkolwiek chce. Mam nadzieję, że urozmaici Wam to gierkę. Inicjatywa nie jest kierowana tylko do środowiska "ścigantów" ale przede wszystkim do graczy, którzy lubią sobie czasem poszaleć a niekoniecznie chcą łamać prawo. Jedyne o co proszę to o kulturę podczas korzystania. Pamiętajcie, że tor jest dla każdego i każdy ma takie same prawo do pełnego korzystania.
  25. Najarana_Gaja polubił odpowiedź w temacie przez empero w 58. PinUp Bar - Amerykański Diner Bar w klasycznym stylu.   
    **Isabella przeczytała artykuł. Jest zachwycona, rozesłała tekst znajomym.**
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin