Skocz do zawartości

kerszer

Gracz
  • Ilość treści

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

2 obserwujących

O kerszer

Informacje Dodatkowe

  • Discord
    kerszer#8254

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. co jak co ale jak ma być lada chwila wprowadzony ten system PK i takie kwiatki się odpierdalają to nwm co mam o tym sądzić xD
  2. na huj się wpierdalasz w rozmowe dorosłych ludzi
  3. zablokować dla centrumów, ograniczyć ilość plus nie pozwalać na takie coś że się bije sześć osób w klubie i każdy z kosą lata, maksimum takich broni podręcznych to powinien być kastet a nie jak niektórzy wyciągają maczety spod fiuta
  4. wsm to i to to samo, też nam fura znikła jak pasek doszedł do końca
  5. true nadużycie uprawnień bo normalny gracz to by ci bw wbił a taki to może sobie ajotem pomachać
  6. mówiąc o tych ciuchach ktoś wgl sprawdzał czy nie są zbugowane? niektóre jak się da komende .rece to tak wyglądają
  7. zapisz się do chiropraktyka żeby postrzelał za ciebie
  8. mówie o akcji z dnia 7 czerwca gdzie chłop nasłał na nas /call że grozimy mu bronią a potem jeździł za mną z dewey carter i krzyczeli gdzie uciekam pieszo do policji dzisiaj słyszałem że podobno to samo zrobił więc niezłą chłop sobie wymyślił zabawe
  9. @nittwa123 a tobie to się w piździe nie poprzewracało? ludzi wyzywasz w tym temacie jak oni nie grają a przejeżdzasz koło naszego bloku pokazujesz środkowy palec a potem dzwonisz na 911 że grozimy ci bronią kiedy nikt w ciebie nie wycelował nawet jeszcze jeździsz za mną jak uciekam przed policją i dajesz /k wbiegł do bloku xD tak samo dewey carter jakaś parówa bawi się w szeryfa i zagradza drogę swoim habanero
  10. no i jak progress chłopaki zagrałbym coś innego niż hospitalizacje po 3 wjazdach dziennie
  11. pro tip numer jeden żeby uniknąć takich wypomnień nauczyć się strzelać
  12. żaden menel w drodze do żabki cię nie zaczepi
  13. jak wrzucasz wszystko razem w post w tym coś nawiązującego do foozy'ego to ciężko żeby trzecie osoby nie pomyślały że to chodzi o nas, przez takie uogólnianie potem każdy kto gra "drip" jest kojarzony z naszą org i jest sranie na nas bo jak ty to nazwałeś dripowa flexowa splash organizacja robi za naczelnych zjebów w każdej strefie rozgrywki no bo ktoś odpierdala i gada że drip to że jesteśmy tak rozpoznawalni IC i wpływamy tak na ludzi że zaczynają nas kopiować i gadać rzeczy po nas to nie znaczy że grają przy naszym projekcie xD
  14. gahaha a co ty się prujesz do niego o chłopa który nawet nie jest z naszej org xD
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności

Hej! Wygląda na to, że blokujesz reklamy. W porządku, my też czasem je blokujemy. Jeśli jednak chciałbyś nas wspomóc, rozważ dodanie strony do wyjątków.

W zamian otrzymasz unikatowy uścisk dłoni od @Kubas 🤝